Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test 100.000 km: Suzuki Kizashi Sport 2.4 si odneslo známku 4-

Suzuki proslavily malé a terénní automobily. Vstoupit do střední třídy se sedanem Kizashi se však ukázalo jako hodně troufalé, Japoncům totiž v daném ohledu chybějí zkušenosti.
Zpět na článek
19. 7. 2013 14:11
19. 7. 2013 11:41
19. 7. 2013 12:30
19. 7. 2013 13:02
19. 7. 2013 15:46
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 7. 2013 19:46
19. 7. 2013 23:18
20. 7. 2013 06:42
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 7. 2013 09:20
20. 7. 2013 17:06
21. 7. 2013 15:03
19. 7. 2013 11:58
19. 7. 2013 12:05
19. 7. 2013 12:15
19. 7. 2013 12:37
20. 7. 2013 10:59
19. 7. 2013 12:31
19. 7. 2013 12:39
19. 7. 2013 12:40
19. 7. 2013 12:44
19. 7. 2013 13:15
19. 7. 2013 12:53
19. 7. 2013 13:11
19. 7. 2013 13:12
19. 7. 2013 13:31
19. 7. 2013 14:43
19. 7. 2013 18:41
19. 7. 2013 19:03
20. 7. 2013 21:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 7. 2013 19:07
19. 7. 2013 18:42
19. 7. 2013 13:06
19. 7. 2013 13:08
19. 7. 2013 13:14
19. 7. 2013 13:33
19. 7. 2013 13:47
19. 7. 2013 14:45
19. 7. 2013 13:47
19. 7. 2013 14:46
19. 7. 2013 14:58
19. 7. 2013 18:34
19. 7. 2013 14:51
19. 7. 2013 18:35
19. 7. 2013 18:35
19. 7. 2013 18:37
19. 7. 2013 18:54
19. 7. 2013 18:38
19. 7. 2013 13:25
19. 7. 2013 14:05
19. 7. 2013 14:56
19. 7. 2013 21:43
19. 7. 2013 21:57
20. 7. 2013 09:04
Avatar - Individualita
19. 7. 2013 11:26
Zajímavé
To by mne tedy skutečně zajímalo, jak tohle auto mohlo dostat tak bídné hodnocení. Ale Autotip si kvůli tomu zase kupovat nechci ;-)
Rozbalit vlákno
14
19. 7. 2013 11:31
Re: Zajímavé
asi kvůli tomu "hlasitému pípání při otevření dveří" nebo kvůli "malým tlačítkům na rádiu" >:D Ten, kdo si rádio ani raději nezapne, než aby dal 2 minutky času tomu, že se to pokusí pochopit, je podle mě guma..... :*)
Připomíná mi to testy jednoho zdejšího guru, který si nepřečte návod a pak si stěžuje, že to auto nemá spoustu funkcí, přitom to akorát nepochopil....
Avatar - gld
19. 7. 2013 14:11
Re: Zajímavé
Tak nejak..neviem si pri najlepšej vôli predstaviť, ako by mohol niekto naprojektovať autorádio tak zložité a neprehľadné, že je lepšie ho vôbec nezapínať. Smrdí to debilitou testérov.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 14:53
Re: Zajímavé
Navíc to rádio/navigace byl běžnej Pioneer F-20 BT [odkaz] >:D
Z jeho testu: Pioneer F-20BT je všeuměl se snadno použitelným rozhraním s množstvím funkcí - 4 hvězdičky z max. 5ti možných >:-[]
[odkaz] - jo když chceš psa bíti hůl si vždycky najdeš >:D
Avatar - Nyphon
19. 7. 2013 11:41
Re: Zajímavé
Protože se jim při 38 tis. km pokazil palivoměr (špatné čidlo, avšak již po krátké době po uvedení na trh došlo k výměně), a tak jim došlo palivo a následně ho museli odtáhnout a o 1000km později jim vypověděla spojka, což podle Suzuki se žádnému z těchto aut nestalo, a tak jde o ojedinělý případ, nicméně ke všem poruchám došlo v záruce. Bez těchto závad by se umístil někde kolem Hondy Accord 2.2 i-DTEC. Asi to byl nějaký zmetek, protože známý si ho koupil předváděcí před pár měsíci a má najeté kolem 35000km a žádný problém, šlape jako hodinky.
19. 7. 2013 12:30
Re: Zajímavé
a to povazujes za uspech ze se po 35tis km nic nesere?
nebo za zazrak??
19. 7. 2013 13:02
Re: Zajímavé
Za úspěch. S OC II jsem byl v servisu již dvakrát během prvních 30tis km.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 7. 2013 15:46
Re: Zajímavé
Vzdy davam za priklad dlhodoby test Mazdy 3 1.6, kde redaktori tohto platku dosiahli sialene vysoku priemernu spotrebu. Mam to iste auto, navyse s automatom, nikdy som taku spotrebu nemal - jediny sposob, ako ju dosiahnut, je jazdit ako absolutne, ale skutocne absolutne, hovado.

Takze ak jazdili so Suzuki podobne, necudo, ze spojka odisla.
19. 7. 2013 19:46
Re: Zajímavé
Oni jezdí jako hovada se všemi auty, stačí se podívat jak dopadla ostatní auta v tom testu, např.:

Mazda 3 1.6 - 9,6 litru
VW Golf 1.4TSI - 9,3 litru
Hyundai i30 1.6 - 9,2 litru
BMW 320i - 10,1 litru
BMW 130i - 11,8 litru
VW Passat 2.0 TDI - 8,4 litru

U všech jde o průměrnou spotřebu po ujetí 100.000 km.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 19:57
Re: Zajímavé
Doplnim že Kizashi mělo na začátku testu na zkušební trase spotřebu 8,5 litru a na konci 8,9 litru. Z toho redaktorum vzniknul dlouhodobej průměr 10,6 >:D
Avatar - Ham.
19. 7. 2013 23:18
Re: Zajímavé
Na řadě úseků německých dálnic je neomezená rychlost a při 100000 testu je podíl dálnice značný. A zrovna Ma3 s benzínovou 1.6 baští při vysokých rychlostech na dálnici jak prokopnutá, takže 9,6 není nic extrémního.
[odkaz]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 7. 2013 06:42
Re: Zajímavé
Prekvapenie... Pri 180 km/h, co je pri 1.6 motore zhruba maximalna rychlost Mazdy 3, zerie auto 11 na stovku.

V Nemecku som jazdil dost casto a ani pri celodennych presunoch a vyuzivani neobmedzenych moznosti som sa cez 9 nedostal.

By the way... Nieco cez 50% nemeckych dialnic ma rychlost obmedzenu na 130 a menej, takze tvoj "argument" hodime do kosa, co ty na to.
Avatar - Ham.
20. 7. 2013 09:20
Re: Zajímavé
Benzínové auto nižší střední, které by při 180km/h žralo 11 litrů ještě nikdo nevyrobil, na to nedosáhne ani daleko úspornější Ma3 1.6 MZ-CD (12,1 litru na sto). Při trvalé 180 žere benzín 18,3 litru na sto. Takže dostat se přes deset lze už při lehce nad 130 km/h rychlostech s prstem v nose. A 180km/h tam, kde je neomezená rychlost není v Německu žádný extrém, tak se jezdí v levém pruhu. Samozřejmě při 100 v zákrytu za kamiony v pravém pruhu Ma3 pojede za 7-8.
20. 7. 2013 17:06
Re: Zajímavé
Přesně tak :yes:
21. 7. 2013 15:03
Re: Zajímavé
No, shodou nahod mi stoji pred domem taky M3 1.6, rocnik 2012, s manualem, a protoze jsem s ni nalital od Vanoc 35 tisic km po cele Evrope i CR, mam zkusenosti docela bohate... stovkou po dalnici jede i dost nalozena kolem 5.5, gpskovych stotricet (tachometrovych 140) za cca sedm, a kdyz na to obcas na nemecky nebo italsky dalnici vic slapnu, uz jsem byl i na 10/100 a to netyram motor maximalni rychlosti. Takze verim, ze jestli to redaktori honi blizko maximalce, muzou mit dlouhodoby prumer pres 9.

Dulezity je taky neverit palubnimu pocitaci, ale pocitat to s kalkulackou pri dotankovanich.

-- pod carou --
Z hlediska hlucnosti, pohodli a spotreby povazuju u M3 1.6 za optimalni dalnicni rychlost gpskovych 115 km/h... s nevyhodou, ze s takovou rychlosti clovek ani nejede za kamiony, ani nemuze poradne do levyho pruhu. Ale je to rychlost, kdy to je jeste prijatelne tiche a zere 6.5. Kazdopadne prumer spotreby mam od koupe vozu vc. vsech techto dalnicnich cest, dojizdeni do prace, jezdeni po Praze, atp. 6.9 l/100.

Neni to proste auto na dalnici. Ale na malych silnickach nebo pri beznem dojizdeni do prace si jde s M3 uzit dost radosti s ohledem na cenu auta... a dovest nejednoho "zavodnika" s drazsim a vykonnejsim autem, ktery se mi lepi na rovinkach na zadek, v prvni zatacce na hranice prilnavosti jeho podvozku... :). (takto lze treba drazdit majitele turbodieselu tezkych na predek...)
19. 7. 2013 11:58
STO TISÍC SLZ
No, to nám ty prázdniny pěkně temní..., ale ber to všechno s nadhledem. Přesto, docela by mně zajímalo, jak to přijde, že někdo v Evropě, ausgerechnet v Česku vybere kizashi. Neumím si to vlastně představit ani když zapnu, resp. vypnu všechny auto-receptory.

Čtení je to poučné, místy až hororové, zde malá ukázka, cituji: "...Všechny klouby, čepy a spojovací tyč řízení byly značně opotřebované a s vůlemi." Na druhé straně je chválena rozsáhlá výbava, atraktivní design...

No, devadesáté první místo... Bez té devadesátky by to bylo lepší, ale tam holt už je BMW 1. Jen namátkou vybírám:
7. Golf, Touran
11. Superb
18. Octavia
.
.
86. Mégane
91. Kizashi
92. F 500

To víš, jsou auta a auta... :-!
Rozbalit vlákno
82
19. 7. 2013 12:03
Re: STO TISÍC SLZ
Sú autá a autá. A sú aj testy a testy. ;-)
19. 7. 2013 12:05
Re: STO TISÍC SLZ
Hezká úvaha :yes: proto vždy píši, abys to bral s nadhledem.
19. 7. 2013 12:08
Re: STO TISÍC SLZ
To je u tebe někdy hodně těžké :-)
19. 7. 2013 12:15
Re: STO TISÍC SLZ
Mě přijde docela pěkný ten design, protože není až tak šíleně asijský, jako u Mazd nebo posledních Lexusů (byť ty jsou samozřejmě cenově někde jinde). Moc si ale nákup Kizashi taky nedovedu představit. Snad jen když chce být někdo za každou cenu originální.
Avatar - JDM
20. 7. 2013 10:59
Re: STO TISÍC SLZ
proč za každou cenu?? Jsou i lidi kteří si koupí auta taková která se jim líbí a která nemá půlka sídliště ;-) Všichni nekupují auto s kalkulačkou v ruce a nepočítají za kolik koupí za kolik prodají , takových je samozřejmě méně a proto kizashi jen tak na silnici nepotkáš no a až ho potkáš víš s kým máš tu čest ;-)
Avatar - Iv8
19. 7. 2013 12:31
Re: STO TISÍC SLZ
On ten Touran taky na to potřeboval 2 pokusy...
19. 7. 2013 12:39
Re: STO TISÍC SLZ
Jo jo, ten první pokus to byla sprška... :-)
19. 7. 2013 12:36
Re: STO TISÍC SLZ
Hele, nejsi ty soudruhu náhodou členem NS? Že ti tak jdou ty kydy.. :-!
19. 7. 2013 12:40
Re: STO TISÍC SLZ
Pozor swiftere, nahoře cituji, to nejsou má slova... >:D
19. 7. 2013 12:41
Re: STO TISÍC SLZ
Asi špatný kus :-) Nicméně kdo se svezl tak ví, že by těžko hledal auto s příkladnějšíma jízdníma vlastnostma. Svým způsobem je Kizashi velmi povedený vůz. Škoda toho výsledku...
19. 7. 2013 12:44
Re: STO TISÍC SLZ
:-) Jo, nástup byl impozantní, dobré testové reference... popravdě ani nevím, kam se to všechno vlastně vytratilo. Na silnici jsem ho potkal snad dvakrát třikrát.
Avatar - Bristol
19. 7. 2013 13:11
Re: STO TISÍC SLZ
po Varech jich pár jezdí, v Praze jsem ho nepotkal-ano je to hezké auto, ale střední třída je dnes již trochu jinde-jak velikostí tak třeba technikou, použité CVT je neštastné řešení, já jsem zkoušel manuál 2WD jezdilo to pěkně, interiér hezký(na asijce), solidní motor i spotřeba-no jo ale to je tak vše a za nějakejch necelejch 700k je to prostě málo, a zdá se že se tu nekoná ani pověstná japonská odolnost a spolehlivost což je škoda...v tomhle případě je skutečně octávia III mnohem lepší volbou
19. 7. 2013 20:34
Re: STO TISÍC SLZ
V čem lepší volba ? ?..člověk uvažující nad Suzuki nikdy nepůjde do Škodovky..ten se spíš dívá po Legacy, accord, 159, M 6 ...a pro ty nenabízí Octa nic lepšího...ale platí to i obráceně...
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2013 12:45
Re: STO TISÍC SLZ
To jsi tak blbej, že ti nedochází, že operuješ s tabulkou, kterou statečně uzavírá VW s počtem bodů co už nikdy nikdo nepřekoná.
Kombinace motorů a převodovek Kizy je tak špatná, že o tom nemá cenu uvažovat ani kdyby to jezdilo bez poruchy.
19. 7. 2013 12:53
Re: STO TISÍC SLZ
Popros doma ať ti koupí novou hlavu a znovu ať tě vychovají. Primitivové tvého kalibru tu nemají co pohledávat :no: :no: :no:
19. 7. 2013 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 7. 2013 13:11
Re: STO TISÍC SLZ
Zde se nenadává, i když zrovna v tvém případě by se ostřejší slovo šiklo prakticky do každé druhé reakce na tvé jak "lidsky" tak "odborně" velmi malomocné příspěvky.
19. 7. 2013 18:59
Re: STO TISÍC SLZ
Tu sa vraj nenadava, no si medzi prvymi, kto nadava. Teba by sa zislo nakopat do zadnice a vykopat z teba to vakuum, bohuzial je to iba internet, tvoje skryvanie sa za anonymitu je bezna prax ludi, co maju v beznom zivote problemy s nedostatkom ega. V beznom zivote keby si sa spraval tak ako tu, dostanes na drzku uz pri prvom "prispevku".
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2013 13:10
Re: STO TISÍC SLZ
Představ si i mi primitivovi došlo, že na samém chvostu se drží tvůj Apoštol a jeho apoštolata. Mě vychovali tak, že pokud jsem něco zvoral tak mám držet hubu a ne se ještě posmívat těm co byli skoro nejhorší, ale furt lepší než já.
19. 7. 2013 13:12
Re: STO TISÍC SLZ
No hlavně se tu chovej slušně, to je základ, pak už můžeš vesele dál blábolit.
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2013 13:21
Re: STO TISÍC SLZ
Přistoupíme tedy slušně k k tomu koho ten japonský zmetek stejně ve spolehlivosti zdrtil.
Už to víš kdo je poslední??? :-)
19. 7. 2013 13:31
Re: STO TISÍC SLZ
Poslední byl testovaný právě horní model, ale to není rozhodné, rozhodná není ani ta devadesát jednička, koneckonců, ani jiné vyšší číslo, normálně to přejdi. Testuje se na těch sto tisíc kilometrů vždy jeden náhodně vybraný model, proto nahoře píšu, abys to bral s velkým nadhledem. Co je však v těchto testech rozhodné - to, co lze k danému modelu zobecnit. Jde tedy o nedostatky dopadající na všechny kousky. Například si vybavuji prosezené sedadlo v Avensisu. Po sto tisících kilometrech, no tak to považuji za (obecný) problémek.

Horní vůz dopadl jakž takž dobře a to proto, že výrobce zjištěné (obecné) problémky odstrňoval v rámci celé výroby, viz. palivoměr či přepracovaný podvozek.
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2013 13:56
Re: STO TISÍC SLZ
Náhodně špatně si Autobild vybírá v případě VW pravidelně a to už na problémek vypadá.
19. 7. 2013 14:43
Re: STO TISÍC SLZ
Čo bolo, to bolo, terazky je Volkswagen premiantom... ;-)
Avatar - Ozzman2
19. 7. 2013 16:02
Re: STO TISÍC SLZ
No, ve spolehlivosti to ale nebude >:D Můžou si plácat s renaultem a jinými automobilkami stejné bábovičky:D 90leta jsou fuč, hovoří o tom jak statisticky tak bohužel i zkušenosti uživatelů ( včetně mé:( )
19. 7. 2013 18:41
Re: STO TISÍC SLZ
Je to stále nepoměřitelné. Stále platí "VW nebo... prémie" Samozřejmě s časově omezenými výkyvy, viz například problémek s motory. To je vše již však zažehnáno.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 18:43
Re: STO TISÍC SLZ
A kterej z problémků s motorama myslíš, ten poslední s TSi? >:-[]
Avatar - Ozzman2
19. 7. 2013 18:50
Re: STO TISÍC SLZ
S tímhle nesouhlasím, běž se zeptat majitelů ( máme a měli jsme v rodině koncernových aut hodně a ani jedno není bezproblémové (VW,Škoda,Seat), žádné ojetiny ani staré kusy a ani jedno nebyl pověstný poruchový 2.0Tdi a mnoho z nich fatální a drahé problémy do 50 až 100 tisíc km).. Ani ta prémie už není co bývala ( mám známe co tam dělají)... Stačí se poptat širší veřejnosti, jak moc jsou ty vozy spolehlivé, nebo navštiv stránky s autorecenzemi :)
Když se podíváš na tabulky spolehlivosti, uvidíš, že rozdíly mezi jednotlivými pořadími jsou opravdu minimální v řádech desetin až setin procent a i mezi prvním a posledním autem není propastný rozdíl ze statistického hlediska.

Víš, většinou argumentuješ rozumě, ale tady si lžeš trochu do kapsy, jsem ten poslední, který se tu s tebou pře a v hodně věcech souhlasím, jenže tohle už dávno neplatí ač respektuji tvé názory, tohle o spolehlivosti aut dnes může napsat bohužel jen buď zaslepenec (hlupák), provokatér, nebo člověk, co se probudil po 10 letech spánku. Já doufám, že to první ani poslední ty nejsi ;-)

Dnes už prostě neplatí že renault je fuj a VW synonymum splehlivosti... je to všechno konzumní zboží a je to spíše o štěstí na kus. ;-\
19. 7. 2013 19:03
Re: STO TISÍC SLZ
Celé se to vyvíjí prapodivným směrem, doby šedesátých, sedmdesátých let jsme garážově nemohli žít naplno, a jsme nyní zajatci aktuální doby - elektronika, rostoucí hmotnost, motorismus již není koníčkem, nýbrž v převážné míře jen způsobem jak se někam dopravit. To je samozřejmě smutné.

Ovšem je nutno vědět, že vedle logického zkvalitňování výroby (robotizace atd) tu existují nuance, které jsou stále znát. Nekoncentruj se u jakosti jen ke spolehlivosti mechanických dílů, jakost vnímej komplexně - od kvality materiálů až po cenu náhradních dílů. Racionálně vzato je věta - "buďto VW nebo... prémii" přesným odrazem reality. Jenomže do té racionality se nám vsouvají naše subjektivní preference - vztah k nějaké značce, krása nějaké karoserie, ale třeba i přátelství s prodejcem určité značky či cenová výhodnost určitého modelu atd. Takže to nehroťme, avšak... bděme :-)
Avatar - Ozzman2
19. 7. 2013 21:24
Re: STO TISÍC SLZ
Ale to je uplně jiná věc, kvalita a jakost, nepopiratelně má VW lepší interiéry než Škodovka, nyní v této generaci je ten rozdíl ještě větší a oproti některým mainstreamovějším značkám je rozdíl přímo propastný... Tutu kvalitu samozřejmě vnímám, jenže ostatní výrobci se dotahují pomaleji či rychleji, někteří vzdalují ( bohužel viz i naše Škoda:( ). Toto je nepopiratelný fakt.

Jenže my se bavili POUZE o spolehlivosti a tam VW opravdu už pár posledních let dost klopýtá oproti předchozí vybudované pověsti a zařadil se do šedého průměru mainstreamu. Rozlišujme jakost, kvalitu zpracování oproti spolehlivosti a funkčnosti jsou to rozdílné věci.

Nechme lidem jejich vztah k značce a sympatie, každý máme své favority, ale realita spolehlivosti v tomto nemůže hrát roli :-) Hrotit to samozřejmě nechci, jen si nesmíme plést pojmy a dojmy :-) V jakosti jako takové ( o které řeč nebyla) beru, že VW nebo prémii ( já bych ještě přidal pár automobilek, nebo aspon modelů, co se VW vyrovnají) :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 7. 2013 21:24
Re: STO TISÍC SLZ
K tej statistike.

Auto A s 4% pravepodobnost vaznej poruchy je 2x nespolahlivejsie ako auto B s 2% pravdepodobnostou.

Inymi slovami, auto B je o 100% kvalitnejsie ako auto A.
Avatar - Ozzman2
21. 7. 2013 12:37
Re: STO TISÍC SLZ
Musíš zkoumat celej soubor vozidel, ne je vytrhnout z kontextu a bavíme se o automobilkách, takže ještě ideálně vypočítat skóry za pomocí rankování jednotlivých proměnných, abys zohlednil pořadí jednotlivých modelů....

K té tvé statistice. Vadilo by ti mít o 2% méně spolehlivé auto než soused? Navíc záleží s jakou počítáš hladinu spolehlivosti a v některém případě ten rozdíl 2% je zcela irelevantní a můžeme ho nazvat statistickou chybou ( vyjímkou), kterou je zatížen každý test.
17. 1. 2021 10:51
Re: STO TISÍC SLZ
Co to je za blbost, auto s 4% poruchovostí je 96% spolehlivé to není 2x horší než 98% a už vůbec to není 100% rozdíl, neházej čísly když umíš sotva do 10.
19. 7. 2013 19:00
Re: STO TISÍC SLZ
A kde si nechal skodovku hlupacik? Ci ta uz ta nezaujima? Uz len VW ci premia? >:D
19. 7. 2013 19:07
Re: STO TISÍC SLZ
Mírni se, nebo popros o to, aby tvůj příspěvek redakce smázla. Zde se píše slušně! Já uznávám, že máš jaksi velmi zřetelné intelektuální rezervy, abych to vyjádřil v duchu duskusní slušnosti, ale to tě neomlouvá v užívání slovníku primitiva. Prostě se nauč být diskusně slušný nebo tu nemáš co pohledávat :-!
19. 7. 2013 20:46
Re: STO TISÍC SLZ
Klud ty moralista, latku urovne tunajsej diskusie si uz davno zrazil dole, tu sa uz mozu pisat rozne bludy:
[odkaz]

Radsej napocitaj do 10 a skus sa zamysliet este raz nad sebou.
19. 7. 2013 18:17
Re: STO TISÍC SLZ
Pravil Kalousek >:D , este ze ho zastupujes, lebo odkedy nie je minister, su vase spravy trochu nudne. Este ze ta mam ;-) , tak to nevzdavaj a vydrz pionyre ;-) . K veci nic moc ale zabava je to slusna. A jawu uz mas ? Rozpravku o chlapovi si dnes zabudol >:-[]
19. 7. 2013 14:44
Re: STO TISÍC SLZ
.... myslím že o všem nejlépe vypovídají ty palce dolů, co zatím GTI nasbíral.... :*)
Ale jinak on tu tabulku samozřejmě zná, ale proč takhle při pátku trošku nepíchnout do hnízdečka vos, že....
19. 7. 2013 18:42
Re: STO TISÍC SLZ
Jo, to víš, byly doby, kdy se dokonce za pravdu upalovalo... 8-s
19. 7. 2013 12:56
Re: STO TISÍC SLZ
Já si snad ten AutoTip koupím, abych si to přečetl celé, nějak mi hlava nebere, že by zrovna u Suzuki měl být ranec problémů s kvalitou (?), konstrukcí (?), zlými subdodavateli (?). Na druhé straně ale taky nechápu, proč u všech zdvihátek šlo do 100tkm testu právě Kizashi, takový exot na okraji. :-)
Avatar - Individualita
19. 7. 2013 12:58
Re: STO TISÍC SLZ
To abys věděl, že se máš držet domácích značek >:D
19. 7. 2013 13:06
Re: STO TISÍC SLZ
:-) Ono to nedopadlo na odstřel, ten nepříjemný problémek se špatně ukazujícím stavem nádrže byl odstraněn, to přiznával i výrobce, jinak je to jak píšu nahoře, auto sbírá i chválu.
19. 7. 2013 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 7. 2013 13:08
Re: STO TISÍC SLZ
No asi tak jako ty. A jedna z těch věcí je nákup horního modelu. Normálně to vydejchej, můžeš si mezitím špicovat pastelky, abys měl ostré kontury >:D
19. 7. 2013 13:08
Re: STO TISÍC SLZ
Nějak si vychcaně "náhodou" opomenul, že kvůli VW musel AutoBild přidat ke stupnici 1 až 5 známku 6, jak byly poruchové! Proč tu mystifikuješ lidi? Dotáhni ten žebříček do konce za F500 ještě pokračuje, jak jistě víš :-) Takže:91. Fiat 500
92. Audi A2 39 tr.bodů známka 5
93. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 41b. 5
94. VW Fox 1.2 42b. 5
95. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 45b. 5-
96. Peugeot 307 HDi 110 FAP 46b. 6
97. VW Polo 1.2 Comfort 56b. 6
98. VW Touran 2.0 TDI Trendline 77b. 6
Jj jsou auta a auta.... :-O
19. 7. 2013 13:14
Re: STO TISÍC SLZ
Nahoře píši, že jsem to vybíral náhodně - kam mi padlo voko, to jsem napsal, něco z horních a něco z dolních pozic, nevedu si deníček garáže jako ty >:D Tyhle tabulky vypovídají vždy jen o jednom kusu, proto nahoře píši, abys to bral s nadhledem. No schválně si odpověz na otázku, jestli by sis raději pořídil BMW1 nebo mégana... >:-[]
19. 7. 2013 13:27
Re: STO TISÍC SLZ
Vzal bych Fiat Bravo 1,9 MultiJet, pouze 4 tr.b..... >:-[]
Avatar - Hombre_71
19. 7. 2013 13:38
Re: STO TISÍC SLZ
Hlavně nezapomínej, že na druhém místě, hned za prémiovým BMW 1 se umístila opovrhovaná KIA Venga !!!! >:-[] ...a to ten jeden trestný bod dostala za prasklou žárovku v pravé mlhovce ;-)
19. 7. 2013 13:47
Re: STO TISÍC SLZ
No vidíš, nemáš opovrhovat...
Avatar - Hombre_71
19. 7. 2013 13:53
Re: STO TISÍC SLZ
Neopovrhuji, to jen tady se pořád plive na "šikmooký" auta. I když se dělají v Žilině a Nošovicích ;-)
19. 7. 2013 14:45
Re: STO TISÍC SLZ
Domnívám se, že se tu ani tak moc "neplive", to spíše se tu o nich některými péry nedůvodně oslavně píše... ;-)
19. 7. 2013 13:35
Re: STO TISÍC SLZ
tvoje nahodne vybery jsou asi tak nahodne. jako jsou nahodne kroky politiku >:D
19. 7. 2013 13:47
Re: STO TISÍC SLZ
Pokoušíš se o garážovou dedukci. Špatně, milý Watsone... >:D
19. 7. 2013 13:53
Re: STO TISÍC SLZ
na jasna fakta není třeba dedukce, takto jsi zde udelal "nahodnej" vyber jiz po nekolikate ;-) cirou nahodou je tvůj nahodny vyber porad stejny >:D
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2013 14:26
Re: STO TISÍC SLZ
Pokus o výmluvu na náhodu je průhledný jak přední sklo. To by nesežral ani malý kluk.
Avatar - Ondore
19. 7. 2013 14:22
Re: STO TISÍC SLZ
Ja Ti verím, samozrejme, že sa jedná o náhodný výber.

Podobne ako Ty, tak aj ja teraz v tejto diskusii náhodne vyberiem diskutujúcich, ktorí majú nick na tri písmenká a súčasne fabulujú, zavádzajú, klamú a používajú iné kreténske metódy - počkaj si na výsledok, fakt to bude napínavé! >:D
19. 7. 2013 14:46
Re: STO TISÍC SLZ
Víš kolik je doufám tři krát dvě? >:-[] Nauč se čísla... >:D
Avatar - Ondore
19. 7. 2013 14:55
Re: STO TISÍC SLZ
Pre primátov hodných označenia primitív sa hodia len prvočísla >:D >:-[]
19. 7. 2013 14:58
Re: STO TISÍC SLZ
Ondore, počítám, že jak si intimně říkáš, to tu zajímá opravdu málokoho >:D
Avatar - Ondore
19. 7. 2013 15:11
Re: STO TISÍC SLZ
Tvoje reakcie sú tak krásne predvídateľné >:D
Navrhujem, spustime akciu "adoptuj si svojho trotla" a ja si zamlouvám Teba, iste niet nič krajšie ako vidieť Tvoj blažený úsmev po každej z tých diskusií, kde skončíš ako víťaz :-!
19. 7. 2013 18:34
Re: STO TISÍC SLZ
Zase se zasuň do diskusní mlhy a číhej za bukem komu bys skočil na záda. Ondore - skokan roku... >:D :no:
Avatar - Ondore
19. 7. 2013 20:27
Re: STO TISÍC SLZ
Chápem, že ako právnikovi je Ti blízka žumpa ktorú predvádzaš, ja rád zostanem tou diskusnou mlhou. Tisíckou si už asi prefrčal, ale o čo sa stavíš, že budeš prvý, ktorý dosiahne 10.000x :no: ako prvý? >:D :-!
Avatar - rohYpnol
19. 7. 2013 14:31
Re: STO TISÍC SLZ
Jistě, vybíral si stejně náhodně, jako zcela náhodně probíhaly losovačky ve veřejných soutěžích. Čistě náhodně ti oko nepadlo na mizerné výsledky koncernu, zatímco čistě náhodně jsi si všímal úspěchu němců... 8-s :no:

Dál to servíruješ s dokonalou demagogií. Když se to hodí, tak poukazuješ na výsledky, když se nehodí tak se hned jedná o výsledek jednoho jediného kusu... Tedy abychom si to srovnali:

1. BMW 1 ... čistě náhoda
7. Golf, Touran ... čistě náhoda
11. Superb ... čistě náhoda
18. Octavia ... čistě náhoda
19. 7. 2013 14:51
Re: STO TISÍC SLZ
Osobně se domnívám, že redakce dělá velkou chybu, když na první místo dala BMW 1. Být to po mém, dam na první místo... tebe >:-[]

Nakonec, co, hele - ještě jsi stále v záběhu, neprověšené péro, nebo péra, teď nevím, ve vazech ti nevrže, na řetízkáči nemáš závratě a že ti to sem tam ustříkne do podolku, no bóže, z toho se snad nestřílí. Jo, a taky máš dobrej zvuk výfuku při koloběžkové akceleraci. Holt stoprocentní bio-hrachová kaše... 8-s >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 7. 2013 15:00
Re: STO TISÍC SLZ
jistě, když přestřelí mladej zobák, jde se nad tím povznést. Pokud ale někdo ani v nejlepších letech neumí dát jedna a jedna dohromady, je to opravdu smutná vizitka >:-[] Ale vím, ne každému je z húry dáno :-!
19. 7. 2013 18:35
Re: STO TISÍC SLZ
Nevlezla ti ta kaše někam trochu jinam? >:D ;-)
Avatar - rohYpnol
19. 7. 2013 20:01
Re: STO TISÍC SLZ
zpět k tématu, trosečníku.

1. BMW 1 ... čistě náhoda
dál už to znáš >:D >:-[]
Avatar - Ozzman2
19. 7. 2013 16:05
Re: STO TISÍC SLZ
Mégan byl ale taky jeden kus, kterej skončil tam kdesi v propadlišti dějin, stejně jako Kizachi >:D Já bych si radši vzal toho skoro posledního Passata >:D Je praktičtější >:D
19. 7. 2013 22:24
Re: STO TISÍC SLZ
Zaujímali by ma praktické aspekty tenisového stola pred čelným sklom. ;-)
19. 7. 2013 18:20
Re: STO TISÍC SLZ
Tak to si ty losoval v Karlovych Varoch >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 15:03
Re: STO TISÍC SLZ
Gratuluju k vítězství v negativních hlasech >:-[]
Asi bude někde nějaký chybka - netušíš kde a jaká? >:D
19. 7. 2013 18:37
Re: STO TISÍC SLZ
Vím přesně co tu napsat, abych měl tvůj palec nahoře, ale nezapomínej, že zde nejde o palce, nýbrž o... pravdu :-!
19. 7. 2013 18:54
Re: STO TISÍC SLZ
No tobě ne, jelikož ji neznáš >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 19:12
Re: STO TISÍC SLZ
Jak to můžeš vědět? Ty si Bůh? >:-[]
Avatar - Blue Sun
19. 7. 2013 15:30
Re: STO TISÍC SLZ
To je jen smůla na kus, jako u Touranu, či Audi A6 (viz pozice od 93 níže)... Podle toho nemůžeš soudit celou produkci.
Tak nějak jsi nám to psal u testů Touranu či toho Audi, ne?
19. 7. 2013 18:38
Re: STO TISÍC SLZ
No vždyť to píši i dnes - ber to s nadhledem. Asi jsi četl jenom můj nadpis :-( :no:
Avatar - leone
19. 7. 2013 12:29
CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..tohle auto na našem trhu zabila ABSOLUTNĚ přestřellená CENA !!!!!!!!!!!!!! :no: :no:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Bristol
19. 7. 2013 13:13
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je vysoká ne přestřelená: v autě za 650 máš prakticky plnou palbu, suzuki udělali chybu že nedala žádný model s cenou od ale okamžitě full option se všim
19. 7. 2013 14:11
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Já si nemyslím, že cena je příliš vysoká. Jednak je třeba vzít v úvahu výbavu, která je v této ceně zahrnutá (xenony, elektr. šíbr, komplet kůže, tempomat, vyhřívání sedače atd...) - se srovnatelnou výbavou prostě bude kde jaké koncernové vozítko dražší. Pak je ale třeba vzít i druhý pohled a tou je skutečná cena, za kterou lze vůz koupit, reps. reálnou cenu jakou zaplatí zájemce o tento vůz pokud o něj vážně usiluje. Většina prodejců je ochotná dát velkou slevu, případně nabídnout referenční vozy s nájezdem párset až pár tisíc kilometrů. Cenovka takového vozu se pak pohybuje na hodnotách kolem 550 000 s plnou zárukou.
19. 7. 2013 16:32
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Řekl bych, že to zas až tak o ceně neni. Problém bude v tom, že Suzuki je prostě ve škatulce malých aut a střední třídu prostě nemá šanci protlačit na trhu. Ještě navíc je to sedan ( v Česku nepopulární ) v kombinaci s benzinovou 2.4l atmosférou a je vymalováno ;-)

Tady je střední třída o Superbu, Passatu, Mondeu nejlépe kombinace kombi + turbodiesel >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 15:06
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Při dovozu z Japonska a očekávanejch menší prodejních číslech neměli moc na výběr. Auto to neni úplně špatný a tady je vodstřelený fakt surově. Jedna z poruch je naprostá výjímka (spojka) a ty druhý 2 hned zpočátku výroby nahradili jinejma součástkama. A vo navigaci prostě kecaj - a navíc dost debilně, najít si její test neni problém :no:
19. 7. 2013 15:40
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jsi mimo. Konfuguroval jsem O3 na stejnou výbavu a stejně výkonný motor a světe div se, stála o cca 90 000 Kč víc. V čem je tedy cena Kizashi přestřelená?
Avatar - leone
19. 7. 2013 16:08
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
..to jste si vybral přirovnání, O3????????????????, která krom základu je drahá jako "prase",,,,,co třeba zkusit stejně vybavený "Cruze" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20. 7. 2013 07:41
Re: CENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Octávii jsem vypral proto, protože se prodává nejvíc, protože má téměř na centimetr stejné vnější rozměry, protože má stejné zavěšení, ve výbavě existuje stejně výkonný motor, protože má podobnou kvalitu zpracování interiéru,...
Ta auta jsou proto velmi srovnatelná a navíc tu každej píše, že místo tohoto radši Octávku. Kritizuje se vysoká "cena od", která je opět specialitou Škodovek.
Dobře, zkus tedy dovybavit nějaký Cruze tak, aby byl srovnatelný s Kizashi a pak se začněme bavit o cenovém rozdílu vs. kvalitě. O kizashi se píše, že má skvélé zpracován interiéru, jízdně ho přirovnali jako A4 sportovností, ale přitom mnohem pohodlnější. Srovnáme převodovky, kterou má prý Kizashi taky velmi nadprůměrnou a takto budeme pokračovat, až se dobereme výsledku.
Ono srovnávat něco třeba s Dacií jen jako cena/výbava má taky hned jasného vítěze...
20. 7. 2013 09:20
Re: Cruze vs. Kizashi
Trošku jsem se koukal a Cruze má nejvýkonnější motor 1,8l 104 kW 176 Nm (vs. 131 kW 230 Nm).
Vnější rozměry (tady srovnatelné): D 460/465, Š 180/182, V 148/147, R 268,5/270
Převodovka 5°man/6°man
U Cruze k manuálu nejde objednat kůže a vyhřívání předních sedaček (K automatu je to za příplatek 35 000 Kč.
17"kola (18" nejde objednat)/18"kola
0-100: 11s/7,8s, max.: 200/215
Objem Z.P.: 445/461 litrů
Park. senzor: Vzadu (+vzadu kamera)/vzadu+vpředu
Přední sedadla: manuálně nastavitelná/el. nastavitelná s pamětí u řidiče
Reproduktory: 6/8
Airbagy 6/9 (pokud u Kizashi jsou opravdu hlavové přední i zadní zvášť, jinak má každopádně navíc kolenní airbag)
Světla: Obyč/Xenon (+ostřikovač a automatické výškové nastavení)
Zrcátka: Manuálně/elektricky sklopná

Tak proto ne Cruze, ale Škoda.
Jo a cena Cruze s těmito nedostatky vůči Kizashi (bez kůže) je 471 000.
19. 7. 2013 15:45
Re: Cruze vs. Kizashi
tohle auto nezabila cena, ale zaslepenost naftou a strachu z 2.4 benzínu :-! :-!
19. 7. 2013 23:21
Re: Cruze vs. Kizashi
preco pises o zaslepenosti. Ak sa vyrobca neprisposobi poziadavkam zakaznika,tak to dopadne ako s tymto suzuki ;-)
20. 7. 2013 14:47
Re: Cruze vs. Kizashi
protože spousta lidí kupuje naftu s vidinou nízké spotřeby, nehledě na hromadu problémů, co k ní patří a nehledě na to, jestli jí využíí její výhodu...sposta lidí utratí 850tis za auto a pak nenajede ani 20 tis za měsíc...proto zaslepenost..ale s tím přispůsobením máš bohužel pravdu
19. 7. 2013 12:34
No ty malý čudlíky a to, že benzín za jízdy nepřibejvá
to by mě teda odradilo, dokonce se musí občas tankovat!! Vostuda, to Golf TDi naftu při jízdě vyrábí ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2013 12:39
všechno špatně
---
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
19. 7. 2013 13:25
omg
Nadávat by šlo na cenu, či pro nás neevropský rukopis. Nicméně takovéto hodnocení zcela hraničí s poplašnou zprávou. Právě proto jsem Bild před lety číst zcela přestal ;-\

PS: Už chybí jen motoristické okénko Ivety Bartošové >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Iv8
19. 7. 2013 14:05
Re: omg
za Bartošovou :yes: , fakt hustý.
Avatar - bubucci
19. 7. 2013 14:56
Re: omg
Bartošová >:D :yes:

řekl bych, že ta cucne víc než celé Kizashi :-)
19. 7. 2013 15:43
shrnutí testu...
auto totálně propadlo 1. odešla spojka / což je sice průšvih, ale automobilka se tomu postavila čelem/ 2, dvakrát jim došel benzín dík špatnému palivoměru. automobilka sama přiznává, že v nulté sérii byl vadný, problém je vyřešen a zase to řešila záruka. ostatní hlouposti jako ovládání rádia atd. jsou pro běžné uživatele, kteří nestřídají auta hlouposti...
Rozbalit vlákno
3
19. 7. 2013 15:56
Re: shrnutí testu...
Absence vestavene navigace v aute za 650.000Kc je uz dnes celkem ostuda a nedivim se ze za ni sly body dolu.
19. 7. 2013 19:21
Re: shrnutí testu...
ukaž mi jiné auto střední třídy v téhle výbavě a navíc které má vestavěnou navigaci.za 650 tis..navíc osobně moc vestavěnou navigaci v autě nepotřebuji, ale je pravda, že za příplatej jí nabízet mohli..ale dát za to mínus ??
Avatar - 3_diamanty
19. 7. 2013 16:08
drahe nemastne neslane auto
skoda..... myslim ze toto auto moholo byt v eu podstatne uspesnejsie keby ponukalo viac motorov a aj diesel a cena by bola radovo okolo 2000 eur nizsia .... takto je to drahe jedmomotorove auto kusovka .... specialita pre extremistov.... 1000 predanych kusov rocne v celej europe vravi jasnou recou... predajny prepadak storocia.,... skoda.... auto urcite kvalitne je ale jednoducho ta slaba ponuka s jednym motorom a predrazenou cenou nemoze europana zaujat ani presvedcit ;-\
Rozbalit vlákno
1
19. 7. 2013 19:24
Re: drahe nemastne neslane auto
tak nafta jim bohužel chyběla, ale s drahotou naprosto nesouhlasím...sedni ke konfigurátorům aut střední třídy a zadej tam stejné parametry...rázem jsi na 800-900 tis...s tím rozdílem ti přestane dávat smysl i nafta...
19. 7. 2013 17:17
Vlastní zkušenost...
Zdravím, obvykle nevstupuji do diskuzí, ale v tomto případě se mi to nějak nezdá... měl jsem možnost jezdit s tímto autem cca 2 roky starým, najeto víc než 80tkm a ten auťák neměl chybu. Znám pár lidí od Suzuki a nedalo mi se nezeptat, podle nich prodali v ČR celkem přes 70 Kizashi, mnoho z nich už má najeto 100tis a více a jakoukoli z popsaných závad prý nezaznamenali. Navíc tolik kritizovaná navi Pioneer není v české výbavě, takže ten test podle mě neodpovídá českému trhu a navíc bude možná tak trochu německy tendenční. Taky mě pobavil komentář redaktora v Autotipu, že po demontáži přístrojové desky a tlumícího materiálu se objevila holá mezistěna - co by jako pod tou izolací mělo být? Akvárium? Kompostér? Poklad?
Rozbalit vlákno
5
19. 7. 2013 18:51
Re: Vlastní zkušenost...
Třeba... barva :-) Nyní jsi Vendi přespříliš velkorysý, sám výrobce přiznal problémek s palivoměry (u další produkce došlo k nápravě), a rovněž přiznal slabiny podvozku, které taktéž časem u následné produkce postupně odstraňoval.
19. 7. 2013 19:29
Re: Vlastní zkušenost...
jenže chyb u nulté série se nevyhnul naprosto žádný výrobce u žádného modelu..pak jen záleží, jak se kdo k problému postaví..
19. 7. 2013 20:52
Re: Vlastní zkušenost...
Nejde o nultou sérii, jde o produkční, prodávaný model.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 21:04
Re: Vlastní zkušenost...
K jehož počátečním problémům se 2 součástkama se výrobce postavil čelem a použil jiný lepší a u vadnejch kusů vše řešil v rámci záruky. Dneska skoro vzácnost >:-[]
A ty kecy ohledě rádia navigace sou fakt trapný, viz muj odkaz na začátku diskuze. Jde vo klasickej Pioneer F-20BT, docela dobře hodnocenej model včetně ovládání >:D
20. 7. 2013 14:43
Re: Vlastní zkušenost...
byl to - i dle článku model ze začátku výroby, protože problém s palivoměrem velice rychle vyřešili...
19. 7. 2013 17:38
Co test to individualita.....
Nelze podle jednoho kusu soudit celou produkci. Můžete mít smůlu na kus, na šoféra, na blbce, na cokoliv..... Suzuki Kizashi je pěkné auto - proč to neříci ... Jen jaksi jeho zařazení do střední třídy mi přijde...ehm, jak jen to říci.... Trošku ambiciozní - velmi, ale velmi ambiciozní..... Kizashi patří níž - tedy jestli si někdo sedl do Suzuki a pak do - a teď to přijde - passatu......nééééééééé - to berte jen jako příměr - tak to je nebe a dudy - ne teď nesrovnávám kategorii "olizovači plastů", ale zkrátka rozměry - dosaďte si cokoliv většího ... Kizashi je fajn - kdyby stálo "f plný palbě woe" 450 i s metlou, co se bliští, jak kulky sousedovic Alíka.... Takhle je ale to auto - a dobrá technika v něm(beru čtyřkolku) - obětí poněkud nadsazeného očekávání manažerů odbytu....
Takže v současném vedru spusťme klimatizace a užívejme testů dosyta - vždyť šlo o jeden smolný kus..........
Rozbalit vlákno
23
19. 7. 2013 18:38
Re: Co test to individualita.....
Blbý je, že člověk se musí prokousat diskuzí, kde si pár obvyklých idiotů honí trika, navzájem se plusujou a mínusujou GTI si z nich vesele dělá šprťouchlata, aby až na konci bylo pár docela zajímavejch názorů na Suzuki Kizashi. Přitom pouze Patrik přizná, že ten test nečetl - takže děkuju za rozumnej názor, kterej stálo za to si přečíst, když už se člověk probrodil těma ***ma.

Naprostej souhlas, docela hezký auto, ale mezi náma na tu střední nevypadá ani náhodou.... :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2013 18:44