Ojetiny
No, to nám ty prázdniny pěkně temní..., ale ber to všechno s nadhledem. Přesto, docela by mně zajímalo, jak to přijde, že někdo v Evropě, ausgerechnet v Česku vybere kizashi. Neumím si to vlastně představit ani když zapnu, resp. vypnu všechny auto-receptory.
Čtení je to poučné, místy až hororové, zde malá ukázka, cituji: "...Všechny klouby, čepy a spojovací tyč řízení byly značně opotřebované a s vůlemi." Na druhé straně je chválena rozsáhlá výbava, atraktivní design...
No, devadesáté první místo... Bez té devadesátky by to bylo lepší, ale tam holt už je BMW 1. Jen namátkou vybírám:
7. Golf, Touran
11. Superb
18. Octavia
.
.
86. Mégane
91. Kizashi
92. F 500
To víš, jsou auta a auta... :-!
Čtení je to poučné, místy až hororové, zde malá ukázka, cituji: "...Všechny klouby, čepy a spojovací tyč řízení byly značně opotřebované a s vůlemi." Na druhé straně je chválena rozsáhlá výbava, atraktivní design...
No, devadesáté první místo... Bez té devadesátky by to bylo lepší, ale tam holt už je BMW 1. Jen namátkou vybírám:
7. Golf, Touran
11. Superb
18. Octavia
.
.
86. Mégane
91. Kizashi
92. F 500
To víš, jsou auta a auta... :-!
Sú autá a autá. A sú aj testy a testy. 😉
Mě přijde docela pěkný ten design, protože není až tak šíleně asijský, jako u Mazd nebo posledních Lexusů (byť ty jsou samozřejmě cenově někde jinde). Moc si ale nákup Kizashi taky nedovedu představit. Snad jen když chce být někdo za každou cenu originální.
proč za každou cenu?? Jsou i lidi kteří si koupí auta taková která se jim líbí a která nemá půlka sídliště 😉 Všichni nekupují auto s kalkulačkou v ruce a nepočítají za kolik koupí za kolik prodají , takových je samozřejmě méně a proto kizashi jen tak na silnici nepotkáš no a až ho potkáš víš s kým máš tu čest 😉
On ten Touran taky na to potřeboval 2 pokusy...
Hele, nejsi ty soudruhu náhodou členem NS? Že ti tak jdou ty kydy.. :-!
Asi špatný kus 😄 Nicméně kdo se svezl tak ví, že by těžko hledal auto s příkladnějšíma jízdníma vlastnostma. Svým způsobem je Kizashi velmi povedený vůz. Škoda toho výsledku...
😄 Jo, nástup byl impozantní, dobré testové reference... popravdě ani nevím, kam se to všechno vlastně vytratilo. Na silnici jsem ho potkal snad dvakrát třikrát.
po Varech jich pár jezdí, v Praze jsem ho nepotkal-ano je to hezké auto, ale střední třída je dnes již trochu jinde-jak velikostí tak třeba technikou, použité CVT je neštastné řešení, já jsem zkoušel manuál 2WD jezdilo to pěkně, interiér hezký(na asijce), solidní motor i spotřeba-no jo ale to je tak vše a za nějakejch necelejch 700k je to prostě málo, a zdá se že se tu nekoná ani pověstná japonská odolnost a spolehlivost což je škoda...v tomhle případě je skutečně octávia III mnohem lepší volbou
To jsi tak blbej, že ti nedochází, že operuješ s tabulkou, kterou statečně uzavírá VW s počtem bodů co už nikdy nikdo nepřekoná.
Kombinace motorů a převodovek Kizy je tak špatná, že o tom nemá cenu uvažovat ani kdyby to jezdilo bez poruchy.
Kombinace motorů a převodovek Kizy je tak špatná, že o tom nemá cenu uvažovat ani kdyby to jezdilo bez poruchy.
Popros doma ať ti koupí novou hlavu a znovu ať tě vychovají. Primitivové tvého kalibru tu nemají co pohledávat :no: :no: :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zde se nenadává, i když zrovna v tvém případě by se ostřejší slovo šiklo prakticky do každé druhé reakce na tvé jak "lidsky" tak "odborně" velmi malomocné příspěvky.
Tu sa vraj nenadava, no si medzi prvymi, kto nadava. Teba by sa zislo nakopat do zadnice a vykopat z teba to vakuum, bohuzial je to iba internet, tvoje skryvanie sa za anonymitu je bezna prax ludi, co maju v beznom zivote problemy s nedostatkom ega. V beznom zivote keby si sa spraval tak ako tu, dostanes na drzku uz pri prvom "prispevku".
Představ si i mi primitivovi došlo, že na samém chvostu se drží tvůj Apoštol a jeho apoštolata. Mě vychovali tak, že pokud jsem něco zvoral tak mám držet hubu a ne se ještě posmívat těm co byli skoro nejhorší, ale furt lepší než já.
No hlavně se tu chovej slušně, to je základ, pak už můžeš vesele dál blábolit.
Přistoupíme tedy slušně k k tomu koho ten japonský zmetek stejně ve spolehlivosti zdrtil.
Už to víš kdo je poslední??? 😄
Už to víš kdo je poslední??? 😄
Poslední byl testovaný právě horní model, ale to není rozhodné, rozhodná není ani ta devadesát jednička, koneckonců, ani jiné vyšší číslo, normálně to přejdi. Testuje se na těch sto tisíc kilometrů vždy jeden náhodně vybraný model, proto nahoře píšu, abys to bral s velkým nadhledem. Co je však v těchto testech rozhodné - to, co lze k danému modelu zobecnit. Jde tedy o nedostatky dopadající na všechny kousky. Například si vybavuji prosezené sedadlo v Avensisu. Po sto tisících kilometrech, no tak to považuji za (obecný) problémek.
Horní vůz dopadl jakž takž dobře a to proto, že výrobce zjištěné (obecné) problémky odstrňoval v rámci celé výroby, viz. palivoměr či přepracovaný podvozek.
Horní vůz dopadl jakž takž dobře a to proto, že výrobce zjištěné (obecné) problémky odstrňoval v rámci celé výroby, viz. palivoměr či přepracovaný podvozek.
Náhodně špatně si Autobild vybírá v případě VW pravidelně a to už na problémek vypadá.
Čo bolo, to bolo, terazky je Volkswagen premiantom... 😉
No, ve spolehlivosti to ale nebude >😁 Můžou si plácat s renaultem a jinými automobilkami stejné bábovičky😁 90leta jsou fuč, hovoří o tom jak statisticky tak bohužel i zkušenosti uživatelů ( včetně mé😞 )
Je to stále nepoměřitelné. Stále platí "VW nebo... prémie" Samozřejmě s časově omezenými výkyvy, viz například problémek s motory. To je vše již však zažehnáno.
S tímhle nesouhlasím, běž se zeptat majitelů ( máme a měli jsme v rodině koncernových aut hodně a ani jedno není bezproblémové (VW,Škoda,Seat), žádné ojetiny ani staré kusy a ani jedno nebyl pověstný poruchový 2.0Tdi a mnoho z nich fatální a drahé problémy do 50 až 100 tisíc km).. Ani ta prémie už není co bývala ( mám známe co tam dělají)... Stačí se poptat širší veřejnosti, jak moc jsou ty vozy spolehlivé, nebo navštiv stránky s autorecenzemi 😊
Když se podíváš na tabulky spolehlivosti, uvidíš, že rozdíly mezi jednotlivými pořadími jsou opravdu minimální v řádech desetin až setin procent a i mezi prvním a posledním autem není propastný rozdíl ze statistického hlediska.
Víš, většinou argumentuješ rozumě, ale tady si lžeš trochu do kapsy, jsem ten poslední, který se tu s tebou pře a v hodně věcech souhlasím, jenže tohle už dávno neplatí ač respektuji tvé názory, tohle o spolehlivosti aut dnes může napsat bohužel jen buď zaslepenec (hlupák), provokatér, nebo člověk, co se probudil po 10 letech spánku. Já doufám, že to první ani poslední ty nejsi 😉
Dnes už prostě neplatí že renault je fuj a VW synonymum splehlivosti... je to všechno konzumní zboží a je to spíše o štěstí na kus. ;-\
Když se podíváš na tabulky spolehlivosti, uvidíš, že rozdíly mezi jednotlivými pořadími jsou opravdu minimální v řádech desetin až setin procent a i mezi prvním a posledním autem není propastný rozdíl ze statistického hlediska.
Víš, většinou argumentuješ rozumě, ale tady si lžeš trochu do kapsy, jsem ten poslední, který se tu s tebou pře a v hodně věcech souhlasím, jenže tohle už dávno neplatí ač respektuji tvé názory, tohle o spolehlivosti aut dnes může napsat bohužel jen buď zaslepenec (hlupák), provokatér, nebo člověk, co se probudil po 10 letech spánku. Já doufám, že to první ani poslední ty nejsi 😉
Dnes už prostě neplatí že renault je fuj a VW synonymum splehlivosti... je to všechno konzumní zboží a je to spíše o štěstí na kus. ;-\
Celé se to vyvíjí prapodivným směrem, doby šedesátých, sedmdesátých let jsme garážově nemohli žít naplno, a jsme nyní zajatci aktuální doby - elektronika, rostoucí hmotnost, motorismus již není koníčkem, nýbrž v převážné míře jen způsobem jak se někam dopravit. To je samozřejmě smutné.
Ovšem je nutno vědět, že vedle logického zkvalitňování výroby (robotizace atd) tu existují nuance, které jsou stále znát. Nekoncentruj se u jakosti jen ke spolehlivosti mechanických dílů, jakost vnímej komplexně - od kvality materiálů až po cenu náhradních dílů. Racionálně vzato je věta - "buďto VW nebo... prémii" přesným odrazem reality. Jenomže do té racionality se nám vsouvají naše subjektivní preference - vztah k nějaké značce, krása nějaké karoserie, ale třeba i přátelství s prodejcem určité značky či cenová výhodnost určitého modelu atd. Takže to nehroťme, avšak... bděme 😄
Ovšem je nutno vědět, že vedle logického zkvalitňování výroby (robotizace atd) tu existují nuance, které jsou stále znát. Nekoncentruj se u jakosti jen ke spolehlivosti mechanických dílů, jakost vnímej komplexně - od kvality materiálů až po cenu náhradních dílů. Racionálně vzato je věta - "buďto VW nebo... prémii" přesným odrazem reality. Jenomže do té racionality se nám vsouvají naše subjektivní preference - vztah k nějaké značce, krása nějaké karoserie, ale třeba i přátelství s prodejcem určité značky či cenová výhodnost určitého modelu atd. Takže to nehroťme, avšak... bděme 😄
Ale to je uplně jiná věc, kvalita a jakost, nepopiratelně má VW lepší interiéry než Škodovka, nyní v této generaci je ten rozdíl ještě větší a oproti některým mainstreamovějším značkám je rozdíl přímo propastný... Tutu kvalitu samozřejmě vnímám, jenže ostatní výrobci se dotahují pomaleji či rychleji, někteří vzdalují ( bohužel viz i naše Škoda😞 ). Toto je nepopiratelný fakt.
Jenže my se bavili POUZE o spolehlivosti a tam VW opravdu už pár posledních let dost klopýtá oproti předchozí vybudované pověsti a zařadil se do šedého průměru mainstreamu. Rozlišujme jakost, kvalitu zpracování oproti spolehlivosti a funkčnosti jsou to rozdílné věci.
Nechme lidem jejich vztah k značce a sympatie, každý máme své favority, ale realita spolehlivosti v tomto nemůže hrát roli 😄 Hrotit to samozřejmě nechci, jen si nesmíme plést pojmy a dojmy 😄 V jakosti jako takové ( o které řeč nebyla) beru, že VW nebo prémii ( já bych ještě přidal pár automobilek, nebo aspon modelů, co se VW vyrovnají) 😄
Jenže my se bavili POUZE o spolehlivosti a tam VW opravdu už pár posledních let dost klopýtá oproti předchozí vybudované pověsti a zařadil se do šedého průměru mainstreamu. Rozlišujme jakost, kvalitu zpracování oproti spolehlivosti a funkčnosti jsou to rozdílné věci.
Nechme lidem jejich vztah k značce a sympatie, každý máme své favority, ale realita spolehlivosti v tomto nemůže hrát roli 😄 Hrotit to samozřejmě nechci, jen si nesmíme plést pojmy a dojmy 😄 V jakosti jako takové ( o které řeč nebyla) beru, že VW nebo prémii ( já bych ještě přidal pár automobilek, nebo aspon modelů, co se VW vyrovnají) 😄
K tej statistike.
Auto A s 4% pravepodobnost vaznej poruchy je 2x nespolahlivejsie ako auto B s 2% pravdepodobnostou.
Inymi slovami, auto B je o 100% kvalitnejsie ako auto A.
Auto A s 4% pravepodobnost vaznej poruchy je 2x nespolahlivejsie ako auto B s 2% pravdepodobnostou.
Inymi slovami, auto B je o 100% kvalitnejsie ako auto A.
Musíš zkoumat celej soubor vozidel, ne je vytrhnout z kontextu a bavíme se o automobilkách, takže ještě ideálně vypočítat skóry za pomocí rankování jednotlivých proměnných, abys zohlednil pořadí jednotlivých modelů....
K té tvé statistice. Vadilo by ti mít o 2% méně spolehlivé auto než soused? Navíc záleží s jakou počítáš hladinu spolehlivosti a v některém případě ten rozdíl 2% je zcela irelevantní a můžeme ho nazvat statistickou chybou ( vyjímkou), kterou je zatížen každý test.
K té tvé statistice. Vadilo by ti mít o 2% méně spolehlivé auto než soused? Navíc záleží s jakou počítáš hladinu spolehlivosti a v některém případě ten rozdíl 2% je zcela irelevantní a můžeme ho nazvat statistickou chybou ( vyjímkou), kterou je zatížen každý test.
A kde si nechal skodovku hlupacik? Ci ta uz ta nezaujima? Uz len VW ci premia? >😁
Mírni se, nebo popros o to, aby tvůj příspěvek redakce smázla. Zde se píše slušně! Já uznávám, že máš jaksi velmi zřetelné intelektuální rezervy, abych to vyjádřil v duchu duskusní slušnosti, ale to tě neomlouvá v užívání slovníku primitiva. Prostě se nauč být diskusně slušný nebo tu nemáš co pohledávat :-!
Já si snad ten AutoTip koupím, abych si to přečetl celé, nějak mi hlava nebere, že by zrovna u Suzuki měl být ranec problémů s kvalitou (?), konstrukcí (?), zlými subdodavateli (?). Na druhé straně ale taky nechápu, proč u všech zdvihátek šlo do 100tkm testu právě Kizashi, takový exot na okraji. 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nějak si vychcaně "náhodou" opomenul, že kvůli VW musel AutoBild přidat ke stupnici 1 až 5 známku 6, jak byly poruchové! Proč tu mystifikuješ lidi? Dotáhni ten žebříček do konce za F500 ještě pokračuje, jak jistě víš 😄 Takže:91. Fiat 500
92. Audi A2 39 tr.bodů známka 5
93. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 41b. 5
94. VW Fox 1.2 42b. 5
95. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 45b. 5-
96. Peugeot 307 HDi 110 FAP 46b. 6
97. VW Polo 1.2 Comfort 56b. 6
98. VW Touran 2.0 TDI Trendline 77b. 6
Jj jsou auta a auta.... 😲
92. Audi A2 39 tr.bodů známka 5
93. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 41b. 5
94. VW Fox 1.2 42b. 5
95. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 45b. 5-
96. Peugeot 307 HDi 110 FAP 46b. 6
97. VW Polo 1.2 Comfort 56b. 6
98. VW Touran 2.0 TDI Trendline 77b. 6
Jj jsou auta a auta.... 😲
Nahoře píši, že jsem to vybíral náhodně - kam mi padlo voko, to jsem napsal, něco z horních a něco z dolních pozic, nevedu si deníček garáže jako ty >😁 Tyhle tabulky vypovídají vždy jen o jednom kusu, proto nahoře píši, abys to bral s nadhledem. No schválně si odpověz na otázku, jestli by sis raději pořídil BMW1 nebo mégana... >😒]
Vzal bych Fiat Bravo 1,9 MultiJet, pouze 4 tr.b..... >😒]
😉
Hlavně nezapomínej, že na druhém místě, hned za prémiovým BMW 1 se umístila opovrhovaná KIA Venga !!!! >😒] ...a to ten jeden trestný bod dostala za prasklou žárovku v pravé mlhovce 😉
tvoje nahodne vybery jsou asi tak nahodne. jako jsou nahodne kroky politiku >😁
Pokoušíš se o garážovou dedukci. Špatně, milý Watsone... >😁
na jasna fakta není třeba dedukce, takto jsi zde udelal "nahodnej" vyber jiz po nekolikate 😉 cirou nahodou je tvůj nahodny vyber porad stejny >😁
Ja Ti verím, samozrejme, že sa jedná o náhodný výber.
Podobne ako Ty, tak aj ja teraz v tejto diskusii náhodne vyberiem diskutujúcich, ktorí majú nick na tri písmenká a súčasne fabulujú, zavádzajú, klamú a používajú iné kreténske metódy - počkaj si na výsledok, fakt to bude napínavé! >😁
Podobne ako Ty, tak aj ja teraz v tejto diskusii náhodne vyberiem diskutujúcich, ktorí majú nick na tri písmenká a súčasne fabulujú, zavádzajú, klamú a používajú iné kreténske metódy - počkaj si na výsledok, fakt to bude napínavé! >😁
Víš kolik je doufám tři krát dvě? >😒] Nauč se čísla... >😁
Pre primátov hodných označenia primitív sa hodia len prvočísla >😁 >😒]
Ondore, počítám, že jak si intimně říkáš, to tu zajímá opravdu málokoho >😁
Tvoje reakcie sú tak krásne predvídateľné >😁
Navrhujem, spustime akciu "adoptuj si svojho trotla" a ja si zamlouvám Teba, iste niet nič krajšie ako vidieť Tvoj blažený úsmev po každej z tých diskusií, kde skončíš ako víťaz :-!
Navrhujem, spustime akciu "adoptuj si svojho trotla" a ja si zamlouvám Teba, iste niet nič krajšie ako vidieť Tvoj blažený úsmev po každej z tých diskusií, kde skončíš ako víťaz :-!
Zase se zasuň do diskusní mlhy a číhej za bukem komu bys skočil na záda. Ondore - skokan roku... >😁 :no:
Jistě, vybíral si stejně náhodně, jako zcela náhodně probíhaly losovačky ve veřejných soutěžích. Čistě náhodně ti oko nepadlo na mizerné výsledky koncernu, zatímco čistě náhodně jsi si všímal úspěchu němců... 8-s :no😒br />
Dál to servíruješ s dokonalou demagogií. Když se to hodí, tak poukazuješ na výsledky, když se nehodí tak se hned jedná o výsledek jednoho jediného kusu... Tedy abychom si to srovnali😒br />
1. BMW 1 ... čistě náhoda
7. Golf, Touran ... čistě náhoda
11. Superb ... čistě náhoda
18. Octavia ... čistě náhoda
Dál to servíruješ s dokonalou demagogií. Když se to hodí, tak poukazuješ na výsledky, když se nehodí tak se hned jedná o výsledek jednoho jediného kusu... Tedy abychom si to srovnali😒br />
1. BMW 1 ... čistě náhoda
7. Golf, Touran ... čistě náhoda
11. Superb ... čistě náhoda
18. Octavia ... čistě náhoda
Osobně se domnívám, že redakce dělá velkou chybu, když na první místo dala BMW 1. Být to po mém, dam na první místo... tebe >😒]
Nakonec, co, hele - ještě jsi stále v záběhu, neprověšené péro, nebo péra, teď nevím, ve vazech ti nevrže, na řetízkáči nemáš závratě a že ti to sem tam ustříkne do podolku, no bóže, z toho se snad nestřílí. Jo, a taky máš dobrej zvuk výfuku při koloběžkové akceleraci. Holt stoprocentní bio-hrachová kaše... 8-s >😒] 😉
Nakonec, co, hele - ještě jsi stále v záběhu, neprověšené péro, nebo péra, teď nevím, ve vazech ti nevrže, na řetízkáči nemáš závratě a že ti to sem tam ustříkne do podolku, no bóže, z toho se snad nestřílí. Jo, a taky máš dobrej zvuk výfuku při koloběžkové akceleraci. Holt stoprocentní bio-hrachová kaše... 8-s >😒] 😉
jistě, když přestřelí mladej zobák, jde se nad tím povznést. Pokud ale někdo ani v nejlepších letech neumí dát jedna a jedna dohromady, je to opravdu smutná vizitka >😒] Ale vím, ne každému je z húry dáno :-!
Mégan byl ale taky jeden kus, kterej skončil tam kdesi v propadlišti dějin, stejně jako Kizachi >😁 Já bych si radši vzal toho skoro posledního Passata >😁 Je praktičtější >😁
Gratuluju k vítězství v negativních hlasech >😒]
Asi bude někde nějaký chybka - netušíš kde a jaká? >😁
Asi bude někde nějaký chybka - netušíš kde a jaká? >😁
..tohle auto na našem trhu zabila ABSOLUTNĚ přestřellená CENA !!!!!!!!!!!!!! :no: :no:
je vysoká ne přestřelená: v autě za 650 máš prakticky plnou palbu, suzuki udělali chybu že nedala žádný model s cenou od ale okamžitě full option se všim
Já si nemyslím, že cena je příliš vysoká. Jednak je třeba vzít v úvahu výbavu, která je v této ceně zahrnutá (xenony, elektr. šíbr, komplet kůže, tempomat, vyhřívání sedače atd...) - se srovnatelnou výbavou prostě bude kde jaké koncernové vozítko dražší. Pak je ale třeba vzít i druhý pohled a tou je skutečná cena, za kterou lze vůz koupit, reps. reálnou cenu jakou zaplatí zájemce o tento vůz pokud o něj vážně usiluje. Většina prodejců je ochotná dát velkou slevu, případně nabídnout referenční vozy s nájezdem párset až pár tisíc kilometrů. Cenovka takového vozu se pak pohybuje na hodnotách kolem 550 000 s plnou zárukou.
Řekl bych, že to zas až tak o ceně neni. Problém bude v tom, že Suzuki je prostě ve škatulce malých aut a střední třídu prostě nemá šanci protlačit na trhu. Ještě navíc je to sedan ( v Česku nepopulární ) v kombinaci s benzinovou 2.4l atmosférou a je vymalováno 😉
Tady je střední třída o Superbu, Passatu, Mondeu nejlépe kombinace kombi + turbodiesel >😁
Tady je střední třída o Superbu, Passatu, Mondeu nejlépe kombinace kombi + turbodiesel >😁
Při dovozu z Japonska a očekávanejch menší prodejních číslech neměli moc na výběr. Auto to neni úplně špatný a tady je vodstřelený fakt surově. Jedna z poruch je naprostá výjímka (spojka) a ty druhý 2 hned zpočátku výroby nahradili jinejma součástkama. A vo navigaci prostě kecaj - a navíc dost debilně, najít si její test neni problém :no:
Jsi mimo. Konfuguroval jsem O3 na stejnou výbavu a stejně výkonný motor a světe div se, stála o cca 90 000 Kč víc. V čem je tedy cena Kizashi přestřelená?
..to jste si vybral přirovnání, O3????????????????, která krom základu je drahá jako "prase",,,,,co třeba zkusit stejně vybavený "Cruze" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Octávii jsem vypral proto, protože se prodává nejvíc, protože má téměř na centimetr stejné vnější rozměry, protože má stejné zavěšení, ve výbavě existuje stejně výkonný motor, protože má podobnou kvalitu zpracování interiéru,...
Ta auta jsou proto velmi srovnatelná a navíc tu každej píše, že místo tohoto radši Octávku. Kritizuje se vysoká "cena od", která je opět specialitou Škodovek.
Dobře, zkus tedy dovybavit nějaký Cruze tak, aby byl srovnatelný s Kizashi a pak se začněme bavit o cenovém rozdílu vs. kvalitě. O kizashi se píše, že má skvélé zpracován interiéru, jízdně ho přirovnali jako A4 sportovností, ale přitom mnohem pohodlnější. Srovnáme převodovky, kterou má prý Kizashi taky velmi nadprůměrnou a takto budeme pokračovat, až se dobereme výsledku.
Ono srovnávat něco třeba s Dacií jen jako cena/výbava má taky hned jasného vítěze...
Ta auta jsou proto velmi srovnatelná a navíc tu každej píše, že místo tohoto radši Octávku. Kritizuje se vysoká "cena od", která je opět specialitou Škodovek.
Dobře, zkus tedy dovybavit nějaký Cruze tak, aby byl srovnatelný s Kizashi a pak se začněme bavit o cenovém rozdílu vs. kvalitě. O kizashi se píše, že má skvélé zpracován interiéru, jízdně ho přirovnali jako A4 sportovností, ale přitom mnohem pohodlnější. Srovnáme převodovky, kterou má prý Kizashi taky velmi nadprůměrnou a takto budeme pokračovat, až se dobereme výsledku.
Ono srovnávat něco třeba s Dacií jen jako cena/výbava má taky hned jasného vítěze...
Trošku jsem se koukal a Cruze má nejvýkonnější motor 1,8l 104 kW 176 Nm (vs. 131 kW 230 Nm).
Vnější rozměry (tady srovnatelné): D 460/465, Š 180/182, V 148/147, R 268,5/270
Převodovka 5°man/6°man
U Cruze k manuálu nejde objednat kůže a vyhřívání předních sedaček (K automatu je to za příplatek 35 000 Kč.
17"kola (18" nejde objednat)/18"kola
0-100: 11s/7,8s, max.: 200/215
Objem Z.P.: 445/461 litrů
Park. senzor: Vzadu (+vzadu kamera)/vzadu+vpředu
Přední sedadla: manuálně nastavitelná/el. nastavitelná s pamětí u řidiče
Reproduktory: 6/8
Airbagy 6/9 (pokud u Kizashi jsou opravdu hlavové přední i zadní zvášť, jinak má každopádně navíc kolenní airbag)
Světla: Obyč/Xenon (+ostřikovač a automatické výškové nastavení)
Zrcátka: Manuálně/elektricky sklopná
Tak proto ne Cruze, ale Škoda.
Jo a cena Cruze s těmito nedostatky vůči Kizashi (bez kůže) je 471 000.
Vnější rozměry (tady srovnatelné): D 460/465, Š 180/182, V 148/147, R 268,5/270
Převodovka 5°man/6°man
U Cruze k manuálu nejde objednat kůže a vyhřívání předních sedaček (K automatu je to za příplatek 35 000 Kč.
17"kola (18" nejde objednat)/18"kola
0-100: 11s/7,8s, max.: 200/215
Objem Z.P.: 445/461 litrů
Park. senzor: Vzadu (+vzadu kamera)/vzadu+vpředu
Přední sedadla: manuálně nastavitelná/el. nastavitelná s pamětí u řidiče
Reproduktory: 6/8
Airbagy 6/9 (pokud u Kizashi jsou opravdu hlavové přední i zadní zvášť, jinak má každopádně navíc kolenní airbag)
Světla: Obyč/Xenon (+ostřikovač a automatické výškové nastavení)
Zrcátka: Manuálně/elektricky sklopná
Tak proto ne Cruze, ale Škoda.
Jo a cena Cruze s těmito nedostatky vůči Kizashi (bez kůže) je 471 000.
tohle auto nezabila cena, ale zaslepenost naftou a strachu z 2.4 benzínu :-! :-!
preco pises o zaslepenosti. Ak sa vyrobca neprisposobi poziadavkam zakaznika,tak to dopadne ako s tymto suzuki 😉
to by mě teda odradilo, dokonce se musí občas tankovat!! Vostuda, to Golf TDi naftu při jízdě vyrábí 😉 😉
Nadávat by šlo na cenu, či pro nás neevropský rukopis. Nicméně takovéto hodnocení zcela hraničí s poplašnou zprávou. Právě proto jsem Bild před lety číst zcela přestal ;-\
PS: Už chybí jen motoristické okénko Ivety Bartošové >😒]
PS: Už chybí jen motoristické okénko Ivety Bartošové >😒]
auto totálně propadlo 1. odešla spojka / což je sice průšvih, ale automobilka se tomu postavila čelem/ 2, dvakrát jim došel benzín dík špatnému palivoměru. automobilka sama přiznává, že v nulté sérii byl vadný, problém je vyřešen a zase to řešila záruka. ostatní hlouposti jako ovládání rádia atd. jsou pro běžné uživatele, kteří nestřídají auta hlouposti...
Absence vestavene navigace v aute za 650.000Kc je uz dnes celkem ostuda a nedivim se ze za ni sly body dolu.
skoda..... myslim ze toto auto moholo byt v eu podstatne uspesnejsie keby ponukalo viac motorov a aj diesel a cena by bola radovo okolo 2000 eur nizsia .... takto je to drahe jedmomotorove auto kusovka .... specialita pre extremistov.... 1000 predanych kusov rocne v celej europe vravi jasnou recou... predajny prepadak storocia.,... skoda.... auto urcite kvalitne je ale jednoducho ta slaba ponuka s jednym motorom a predrazenou cenou nemoze europana zaujat ani presvedcit ;-\
Zdravím, obvykle nevstupuji do diskuzí, ale v tomto případě se mi to nějak nezdá... měl jsem možnost jezdit s tímto autem cca 2 roky starým, najeto víc než 80tkm a ten auťák neměl chybu. Znám pár lidí od Suzuki a nedalo mi se nezeptat, podle nich prodali v ČR celkem přes 70 Kizashi, mnoho z nich už má najeto 100tis a více a jakoukoli z popsaných závad prý nezaznamenali. Navíc tolik kritizovaná navi Pioneer není v české výbavě, takže ten test podle mě neodpovídá českému trhu a navíc bude možná tak trochu německy tendenční. Taky mě pobavil komentář redaktora v Autotipu, že po demontáži přístrojové desky a tlumícího materiálu se objevila holá mezistěna - co by jako pod tou izolací mělo být? Akvárium? Kompostér? Poklad?
Třeba... barva 😄 Nyní jsi Vendi přespříliš velkorysý, sám výrobce přiznal problémek s palivoměry (u další produkce došlo k nápravě), a rovněž přiznal slabiny podvozku, které taktéž časem u následné produkce postupně odstraňoval.
jenže chyb u nulté série se nevyhnul naprosto žádný výrobce u žádného modelu..pak jen záleží, jak se kdo k problému postaví..
Nejde o nultou sérii, jde o produkční, prodávaný model.
K jehož počátečním problémům se 2 součástkama se výrobce postavil čelem a použil jiný lepší a u vadnejch kusů vše řešil v rámci záruky. Dneska skoro vzácnost >😒]
A ty kecy ohledě rádia navigace sou fakt trapný, viz muj odkaz na začátku diskuze. Jde vo klasickej Pioneer F-20BT, docela dobře hodnocenej model včetně ovládání >😁
A ty kecy ohledě rádia navigace sou fakt trapný, viz muj odkaz na začátku diskuze. Jde vo klasickej Pioneer F-20BT, docela dobře hodnocenej model včetně ovládání >😁
Nelze podle jednoho kusu soudit celou produkci. Můžete mít smůlu na kus, na šoféra, na blbce, na cokoliv..... Suzuki Kizashi je pěkné auto - proč to neříci ... Jen jaksi jeho zařazení do střední třídy mi přijde...ehm, jak jen to říci.... Trošku ambiciozní - velmi, ale velmi ambiciozní..... Kizashi patří níž - tedy jestli si někdo sedl do Suzuki a pak do - a teď to přijde - passatu......nééééééééé - to berte jen jako příměr - tak to je nebe a dudy - ne teď nesrovnávám kategorii "olizovači plastů", ale zkrátka rozměry - dosaďte si cokoliv většího ... Kizashi je fajn - kdyby stálo "f plný palbě woe" 450 i s metlou, co se bliští, jak kulky sousedovic Alíka.... Takhle je ale to auto - a dobrá technika v něm(beru čtyřkolku) - obětí poněkud nadsazeného očekávání manažerů odbytu....
Takže v současném vedru spusťme klimatizace a užívejme testů dosyta - vždyť šlo o jeden smolný kus..........
Takže v současném vedru spusťme klimatizace a užívejme testů dosyta - vždyť šlo o jeden smolný kus..........
Blbý je, že člověk se musí prokousat diskuzí, kde si pár obvyklých ***ů honí trika, navzájem se plusujou a mínusujou GTI si z nich vesele dělá šprťouchlata, aby až na konci bylo pár docela zajímavejch názorů na Suzuki Kizashi. Přitom pouze Patrik přizná, že ten test nečetl - takže děkuju za rozumnej názor, kterej stálo za to si přečíst, když už se člověk probrodil těma ***ma.
Naprostej souhlas, docela hezký auto, ale mezi náma na tu střední nevypadá ani náhodou.... :yes:
Naprostej souhlas, docela hezký auto, ale mezi náma na tu střední nevypadá ani náhodou.... :yes:
A víš že v ale zkrátka rozměrech sou tyhle dvě auta na milimetr stejně široký a Passat má vo centimetr delší rozvor a Kizashi zase vo centimetr a čtvrt větší rozchod a je vo centimetr vyšší >😁
Fakt nebe a dudy >😒]
Fakt nebe a dudy >😒]
a seděls v tom autě, nebo jenom srovnal tabulky 😉 . Mě auta baví a tak si je prolezu - nezajímá mne, jak to vypadá na papíře, ale jak je to v reálu. Mám na to nepříliš sofistikovaný test - při svých 176cm - žádnej čahoun - si nastavím sesli tak, jak jsem zvyklý - a pak si jdu sednout za sebe - protože vozím dva prcky a ten, co sedí za mnou má děsnej zvyk drcat nohou do opěradla před sebou..... A ať je na papíře, co chce - tak tam to zkrátka chybí. Je tam místa jen o málo víc, než v GV vzadu - a to na šířku vzadu - vejdou se tam dvě dětský sesle a dospělej je mezi nima jak sardel, tedy pokud to není vysmažená anorektička - nic proti, ale v passatu, superbu, avensisu, si sednu i já, když vydechnu..... Dokonce obrovský zklamání minulá generace Granda - tak málo místa bych tam fakt nečekal.... To v tabulkách nenajdeš.... Máš tam ještě něco?
PS - jinak poježdění super a proti tomu CVTéčku bych neměl vůbec nic - akorát pro ty, co jsou zvyklí na HDM trošku nezvyk no.....
PS - jinak poježdění super a proti tomu CVTéčku bych neměl vůbec nic - akorát pro ty, co jsou zvyklí na HDM trošku nezvyk no.....
tak prostorový přeborník to sice není, ale není na tom nijak extra špatně, taková řada 3, 159, MB C jsou na tom hůř..v každé třídě je velikostně někdo na dolní a někdo horní hranici..záleží, na co kdo auto chce užívat..
Kizashi je vnějšíma i vnitřníma rozměrama skoro stejný jako současnej Passat. Jedinej větší rozdíl je zadní převis u Passatu, jinak to sou rozdíly jako 1 cm. Venku i uvnitř >😒]
ale já to auto neodsuzuju - vůbec - pokud bych měl posuzovat jízdní dojmy a jak tomu němci říkají špásfaktor - tak ten je docela u tohohle auta vysoko - v tomhle je suzuki velmi dobré a jízdní vlastnosti fakt pohoda - jen zkrátka - a tak to prosím ber - posuzuji u auta dle svých kritérií a u testu Autobildu se mi nelíbí ten "odsudek šmahem"...
Nojo dojmy. Kizashi je uvnitř o centimetr širší vepředu, vzadu přesně naopak - fakt nebe a dudy >😒]
začíná mi to připomínat ono pověstné přeměřování - tak jo - přeměříme - přečetls, co jsem napsal? Opravdu - takže zkusím to komprimovaně napsat znova - posuzuji dle sebe a pro sebe - dle svých kritérií - nezajímá mne celková délka či šířka auta - ale vnitřek - a tam - pokud už tedy přeměřujeme - se mrkni na vnitřní prostor - pokud zůstaneme u čísel - tak srovnávám Suzi a Pašika - rok 2007 - novější jsem jen nakoukl, ale nepočítám, že by byl rozměrově menší.... pak mi napiš, na cos přišel 😉 . Jo a to ještě Suzi dohání ty cenťáky takovým tím klasickým plastovým vybráním na kolena pasažéra - ale nic proti ničemu, když to zúžíme na ty cenťáčky.....Jo a ještě něco - pojem obestavění prostoru se tomu říká..... Když já mám 95kilo jsem hora sádla a hnus a když Ty máš 95 kilo - je to čistá svalová hmota - prostě jsi ranař a vazba atd - oba máme 95 kilo, ale stavění jsme jinak...
Tak jo, přečetls co jsme napsal? Uvnitř je Kizashi vepředu o centimetr širší, vzadu přesně naopak >😒]
Nic proti tvym dojmum! Člověče ten starej Pašík byl vzadu fakt vo centimetr širší - seš dobrej :yes: 😄
Nic proti tvym dojmum! Člověče ten starej Pašík byl vzadu fakt vo centimetr širší - seš dobrej :yes: 😄
tak znova - nastavím si sedačku jak já potřebuju - a pak si sednu za sebe, protože mne kope kidoš do zad..... teď přijde odhalení roku........to je déééélka............. olé . Jezdil jsi v tom autě nebo se nám to smrskne na přeměřování centimetrů - já abychom jaksi planě neteoretizovali do nekonečna..... ale budiž jestli Ti to udělá hezčí večer - jsou to uvnitř úplně stejná auta - spokojenej? Sice to není pravda, ale zvítězils - je to tak ok?
V podstatě souhlasím, Kizashi je na dnešní mainstreamovou střední podměrečné. Ale na místě řidiče mi bylo fajn nejen co se týká prostoru. To auto jezdí ....moc hezky. Jo, je to dost vágní vyjádření, ale já z něj cítil takovou lehkost jízdy jakou u dnešních mastodontů střední třídy moc nezažívám. A troufám si tvrdit, že na tom maj svůj podíl i ty nepřerostlé rozměry. Vzadu jsem to opravdu moc nezkoumal. Jezdil jsem s verzí s manuálem bez 4x4 a jen na základě té jízdy bych ho klidně koupil. Docela mě vzalo za srdce. Ono se samozřejmě prodává za míň než těch zmiňovaných 650t. Jenže sedan. Toť podle mě větší problém než absence nafťáku a nemožnost individualizace. Ale těch "tvých" 450 t. v plný palbě, to by byl podle mě výsměch za tak dobrý auto.
na neindividualizaci jsme tak nějak zvyklý od subaru 😉 . Ta cena - no jo - jenže kolik lidí tu lehkost ocení? Tu lehkost, o které píšeš - jo jo jo...... podobnou lehkost jsem zažil naposled u Mondea z roku 2004, které bylo velmi hravé a ta Suzi byla podobně hravá a navíc k tomu přidávala tu čtyřkolku, která to nepřeháněla se zadkem, navíc to CVT - byť je to pro mnohé nezvyk, je dobře kočírovatelné pádly. Jenže kolik lidí to tady docení, když je to "sedan, v benzínu a ještě drahej......" ach jo....
Individualizace u auta vyráběnýho přes půlku planety daleko je holt těžká. S tim vostatnim plnej souhlas + ti udělám hezčí večer. Kizashi a Pašík sou uvnitř skoro stejně velký auta, s tim že před zadní sedačkou má Pašík víc místa. A navíc je to pravda. Dobrý?
ááááá ještěěěěěěě 😉 Já mám k autům poměrně jinej vztah - jsem ulítlej na japonskou produkci(subaru a suzuki) a individualizaci alá tisíc položek v ceníku jaksi ne až tak úplně hltám, protože to mne na silnici neudrží. Ani nejsem pašíkomilec, ale coby zástupce kategorie "e😜ort rodiny na chatu" je zkrátka vhodnější. Udělals mi hezkej večer, protože dneska kolem mnichova to bylo na prášky a to jsem jel směr Sever - ti co mydlili směr Jih - tak těm bys měl napsat ještě něco hezčího 😉
Nebuď nenasytnej 😄
Jo Stau u Mnichova znám. Nevim vodkud si jel ty, ale já když jedu z jihu tak mi tam hrozně chybí pokračování A93 rovnou nahoru na Regensburg, abych se snadno dostal na naši D5. Ten mnichovskej vokruh bejvá zasekanej i v jednu v noci a neni kudy tomu ujet
Jo Stau u Mnichova znám. Nevim vodkud si jel ty, ale já když jedu z jihu tak mi tam hrozně chybí pokračování A93 rovnou nahoru na Regensburg, abych se snadno dostal na naši D5. Ten mnichovskej vokruh bejvá zasekanej i v jednu v noci a neni kudy tomu ujet
vystihli ste to - nejde o kvalitu VW, lebo tá nie je nijako povestná. Ide o to že pre niekoho je Passat znak že niekam patrí, pre niekoho má takú cenu aj oktávia a aj ten chudobný čo má len na fabiu si tiež myslí že je medzi tou chudobinou čosi viac. Neviem ako v Nemecku - žeby to tam brali ako domácu značku? proste sú ľudia ktorí aj keby tá Corrola jazdila 500 000km bez servisu a zadarmo aj tak by kúpili poruchové VW. na druhej strane sú ľudia ktorí nekúpia europske auto - napr. ameriku alebo japonca. len tých je oveľa oveľa menej....
Takže záver je že predajnosť nie je odraz kvality, tech. vyspelosti, dizajnu, servisných nákladov, ešte tak možno ceny?, skôr odraz nejakých chemických preferencií nášho mozgu...
Takže záver je že predajnosť nie je odraz kvality, tech. vyspelosti, dizajnu, servisných nákladov, ešte tak možno ceny?, skôr odraz nejakých chemických preferencií nášho mozgu...
Suzuki Kizashi je pro Evropana těžká exotika a když ho jednou za uherskej rok potkám, je to na silnici příjemné zpestření. Pro Evropu tomu ale chybí diesel a deficit image značky je v této kategorii bohužel také neodpustitelný. Po designové stránce je Kizashi dost kontroverzní - z některých úhlu je krásné, ale z jiných moc ne - viz třeba ta boule na víku kufru nebo podstatně kratší zadní dveře než přední (stejný designový problém měla i Primera I. generace). No a kombinace variátoru a čtyřkolky je pro Evroopu taky naprosto nepřijatelná...
Jeden z exemplářů tohoto vozu stává u nás v ulici. Je to auto velikosti Octavia II. Tedy žádná střední třída. Zvonku to vyzerá jako asijský vůz z doby před 15-ti lety. K čemu vůz, který nemá normální motor a tahá břicho po zemi? :no:
To sou zase kecy. Začni nosit brejle >😒]
Kizashi vs. Octavia II
délka 465 vs 457
šířka 182 vs 176,9
rozvor 270 vs 257,8
rozchod 157 vs 145
Kizashi vs. Octavia II
délka 465 vs 457
šířka 182 vs 176,9
rozvor 270 vs 257,8
rozchod 157 vs 145
třídy vozidel se ve škodovkářově světě určují podle litrů v kufru a marketingových žvástů.... Nesmysly jako rozvor, rozchod, konstrukce náprav atd. tihle hošli blahosklonně přehlížejí.... :-!
No jo já vim, koho by zajímal rozvor rozchod nebo konstrukce náprav když má větší kufr, žejo >😁
Já jsem ti napsal, jak na mne ten šuplík působí. Octávie jsem se zbavil před 10-ti lety.
Nicméně klasické auta střední třídy Passat/Mondeo mají rozměry😒br /> délka 477/484
šířka 182/189
rozvor 271/285
rozchod 155/158
Znovu opakuji: Kizashi s nepoužitelným motorem na mne působí dojmem vozidla velikosti Octavie. :-!
Nicméně klasické auta střední třídy Passat/Mondeo mají rozměry😒br /> délka 477/484
šířka 182/189
rozvor 271/285
rozchod 155/158
Znovu opakuji: Kizashi s nepoužitelným motorem na mne působí dojmem vozidla velikosti Octavie. :-!
tak za 1. pan suzuki udělal jedině dobře že odmítl spolupráci s vw, za 2. nevám kde jsi vzal že vypadá jako starý 15 let, a za 3. radši si koupim kizashi než tuctový auta jako vw passat nebo octavia. Kizashi svým designem překonává oba jmenovaný a pro mě jasně vede. Bohužel evropská mentalita: jak to nemá kufr 800l a nápis TDI vzadu tak je zle... 😉
Na autoforu se o tom spekuluje uz druhej den, mistni redakce nic? Myslim, ze by v cechach s timto motorem ziskal dost na atraktivite, navic letitej motor uz neni na vyrobu moc drahej a je spolehlivej..
[odkaz]
[odkaz]
......z hlediska techniky nic pokrokového nepřinesla. Tříprostorová karoserie sedan, pohon předních kol, manuální šestistupňová převodovka... ????
Co třeba takhle ? Škoda Octavia - z hlediska techniky nic pokrokového , nafouklý hatchback , pohon předních kol , manuální šestistupňoná převodovka ..... a nebo ještě Mercedes S-klasse - z hlediska techniky nic pokrokového . Tříprostorová karoserie sedan , pohon zadních kol , automatická převodovka , čtyři kola , volant ....
Co třeba takhle ? Škoda Octavia - z hlediska techniky nic pokrokového , nafouklý hatchback , pohon předních kol , manuální šestistupňoná převodovka ..... a nebo ještě Mercedes S-klasse - z hlediska techniky nic pokrokového . Tříprostorová karoserie sedan , pohon zadních kol , automatická převodovka , čtyři kola , volant ....
Přesídlil jsem do Evropy relativně nedávno (200😄 a časopis AutoTip pravidelně kupuji a čtu. Zaujatost proti japonským vozům je podle mě do očí bijící. Mám dlouholeté zkušenosti s vozy Toypota, Honda a Mazda a nedám na ně dopustit. Suzuki jsem žádné nevlastnil, ikdyž od známých, kteří vlastnili Suzuki Swift jsem slyšel jen slova chvály. Že by s Kazashi udělali soudruzi s Japonska nějakou velkou chybu?
Wikipedie říká, že paradigma je souhrn základních domněnek, předpokladů a představ. Když jsem absolvoval kurzy FranklinCovey ve státech, řekli mi, že je to pohled jedince na svět, jeho představa o světě.
Pohybujeme se v autosvětě. Některá paradigmata si dovolím nastínit.
- japonské vozy jsou dokonalé a mnohem více kvalitnější, než ty evropské
- korejská automobilová produkce je sto let za moderní evropskou technikou
- spotřeba pod šest litrů je u dvoulitrového čtyřválce naprostá blbost
- čínská auta nemůžou nikdy konkurovat v bezpečnosti těm evropským
- Ford má jedny z nejlepších podvozků v sériových vozech
- BMW je vrcholem techniky
- BMW patří mezi luxusní automobilky
Problém je, že tyhle obecně vnímané pohledy jsou zároveň jsou v nás tak moc zakořeněny, že si prostě nepřípustíme nic jiného. Názor, že BMW vrže, jezdí špatně, je celkově nekvalitně navržené by mi tady každý otřískal asi o hlavu. To, že se dá jezdit třeba v Golfu GTI za 5,5 litru je na upálení na hranici.
Budeme stále žít ve svém světě, zatímco ten vnější se neustále mění a vyvíjí. Budeme zakořeněni se svými názory a nenecháme si je rozstřelit nějakými neználky. Mě to paradigma v autosvětě stálo jeden a půl milionu. Už nechci platit za to, že se všude píše "pravda" a já se podle ní budu řídit. Dneska už mnichovským na lep neskočím.
Proč to píšu v diskuzi o Suzuki? Protože si prostě nepřipustíme vzájemně, že japonci by mohli dělat něco nekvalitně. Takže i kdyby se něco změnilo a japonci dramaticky snížili nároky na kvalitu výroby (důvody jsou čínské a korejské automobilky), o devět tisíc kilometrů dál bude český zákazník věřit svému paradigmatu a koupí daleko horší auto, než si sám připouští. Stalo se to i mě a já si vytvořil nové paradigma, že když nové auto, pak jedině z koncernu VW. Můžete mě kamenovat zato, ale celková spokojenost jak se škodovkou, tak s VW a nyní s Audi mě prostě přesvědčuje o mé paradigmatické pravdě.
Pohybujeme se v autosvětě. Některá paradigmata si dovolím nastínit.
- japonské vozy jsou dokonalé a mnohem více kvalitnější, než ty evropské
- korejská automobilová produkce je sto let za moderní evropskou technikou
- spotřeba pod šest litrů je u dvoulitrového čtyřválce naprostá blbost
- čínská auta nemůžou nikdy konkurovat v bezpečnosti těm evropským
- Ford má jedny z nejlepších podvozků v sériových vozech
- BMW je vrcholem techniky
- BMW patří mezi luxusní automobilky
Problém je, že tyhle obecně vnímané pohledy jsou zároveň jsou v nás tak moc zakořeněny, že si prostě nepřípustíme nic jiného. Názor, že BMW vrže, jezdí špatně, je celkově nekvalitně navržené by mi tady každý otřískal asi o hlavu. To, že se dá jezdit třeba v Golfu GTI za 5,5 litru je na upálení na hranici.
Budeme stále žít ve svém světě, zatímco ten vnější se neustále mění a vyvíjí. Budeme zakořeněni se svými názory a nenecháme si je rozstřelit nějakými neználky. Mě to paradigma v autosvětě stálo jeden a půl milionu. Už nechci platit za to, že se všude píše "pravda" a já se podle ní budu řídit. Dneska už mnichovským na lep neskočím.
Proč to píšu v diskuzi o Suzuki? Protože si prostě nepřipustíme vzájemně, že japonci by mohli dělat něco nekvalitně. Takže i kdyby se něco změnilo a japonci dramaticky snížili nároky na kvalitu výroby (důvody jsou čínské a korejské automobilky), o devět tisíc kilometrů dál bude český zákazník věřit svému paradigmatu a koupí daleko horší auto, než si sám připouští. Stalo se to i mě a já si vytvořil nové paradigma, že když nové auto, pak jedině z koncernu VW. Můžete mě kamenovat zato, ale celková spokojenost jak se škodovkou, tak s VW a nyní s Audi mě prostě přesvědčuje o mé paradigmatické pravdě.
>😁 ku*va mě se taky sypal Ford, ale že bych z toho vyvodil něco tak metafyzického, na to zatím nemám >😁
No, metafyzika...
Tak to shrňme😒br />
BMW 520D - 53 520 km
- prasklé xenony (řešeno výměnou)
- vrzající strop (řešeno nějakou pěnou)
- přihrádka č.1 se nechce zavřít (výměna)
- přihrádka č.2 se nechce otevřít (výměna)
- jedna kleštinka držáku nápojů nesvírá (bude řešeno výměnou)
- vrzající opěradlo sedadla u řidiče (promazáno v servisu)
- bočnice se někdy "přifouknou" podle paměti sedadla, jindy ne
- v zadní části u okna pátých dveří něco skřípe (ani servis nepomohl)
- výměna dřevěného obložení v záruce protože bylo už jako nové poškrábané
- z auta vytéká olej (bude řešeno)
- ventil chladící kapaliny netěsní (bude řešeno)
- vybitá ložiska ramen přední nápravy (bude řešeno)
- zaseklý pohyb výdechů klimatizace (bude řešeno)
Golf GTI - 69 000 km
- závady žádné (ani žárovka se neměnila)
Služební VW Passat 2.0TDI 4Motion - 121 000 km
- prasklá hadička od nádobky ostřikovačů v 90000km
Octavia RS první generace - 127 000 km
- závady žádné (kromě dvou žárovek)
Spíše než metafyzika, mi to přijde jako logický závěr. Nebo bys šel do dalšího superbáva být mnou?
Tak to shrňme😒br />
BMW 520D - 53 520 km
- prasklé xenony (řešeno výměnou)
- vrzající strop (řešeno nějakou pěnou)
- přihrádka č.1 se nechce zavřít (výměna)
- přihrádka č.2 se nechce otevřít (výměna)
- jedna kleštinka držáku nápojů nesvírá (bude řešeno výměnou)
- vrzající opěradlo sedadla u řidiče (promazáno v servisu)
- bočnice se někdy "přifouknou" podle paměti sedadla, jindy ne
- v zadní části u okna pátých dveří něco skřípe (ani servis nepomohl)
- výměna dřevěného obložení v záruce protože bylo už jako nové poškrábané
- z auta vytéká olej (bude řešeno)
- ventil chladící kapaliny netěsní (bude řešeno)
- vybitá ložiska ramen přední nápravy (bude řešeno)
- zaseklý pohyb výdechů klimatizace (bude řešeno)
Golf GTI - 69 000 km
- závady žádné (ani žárovka se neměnila)
Služební VW Passat 2.0TDI 4Motion - 121 000 km
- prasklá hadička od nádobky ostřikovačů v 90000km
Octavia RS první generace - 127 000 km
- závady žádné (kromě dvou žárovek)
Spíše než metafyzika, mi to přijde jako logický závěr. Nebo bys šel do dalšího superbáva být mnou?
Kizashi -ošklivý to není , problém s kvalitou u suzuki větších modelů /ne swift/ v poslední době je , vývoj původně myslel i na kombi, ale zastavilo ho stažení suzuki z us trhu včetně kanady , a to kdysi v kanadě běžela výroba vitary pod názvem geo....
tak ono by se to prodávalo - např benzin1.8 cca/aspoň/ 100kW předokolka , benzin 2.0 120kW předokolka +,4X4,+ automat ,2.0Tdi 110kW předokolka....ve 2.4 to koupí povinně jen suzuki dealer ,jako předváděčku - a to jsou ty prodané vozy a pak to odprodají za 60%původní ceny aby se toho zbavili ...Ve 4x4 benzinu jsou zavedené a výrazně kvalitnější vozy subaru .....
Suzuki 2.4 motor z Grand Vitary, se zvýšeným výkonem na 131kW v Kizashi ? žere ve vitaře průměrně přes 12l/100km 12,3 dlouhodobý průměr palubního poč.., totiž ne každý jezdí polabskou nížinou -tedy pohodově za 9,5l, a ať mi někdo vykládá , že 2.4 motor při 3000ot žere pod 10l, ve 4000 už okolo 12,5l , ten motor je pružnej , jede odspoda ,1500ot po zajetí si nechá líbit,jde slušně za plynem , ale dle objemu prostě žere i trávu z pangejtu, měl jsem tu čest s gv 5let a šlo to z domu, o nekvalitě a zklamání ze suzuki není třeba dál pokračovat...kdo tahá obytn.přívěs, nebo jiný= 1 koně chtěl by klidně 2.4 ale 4x4 a určitě ne v CVT ....vůz byl mířen na us trh, tím ,že se stáhli údajně nepočítají ani s následníkem, takže cimrmanovská slepá ulička...
tak ono by se to prodávalo - např benzin1.8 cca/aspoň/ 100kW předokolka , benzin 2.0 120kW předokolka +,4X4,+ automat ,2.0Tdi 110kW předokolka....ve 2.4 to koupí povinně jen suzuki dealer ,jako předváděčku - a to jsou ty prodané vozy a pak to odprodají za 60%původní ceny aby se toho zbavili ...Ve 4x4 benzinu jsou zavedené a výrazně kvalitnější vozy subaru .....
Suzuki 2.4 motor z Grand Vitary, se zvýšeným výkonem na 131kW v Kizashi ? žere ve vitaře průměrně přes 12l/100km 12,3 dlouhodobý průměr palubního poč.., totiž ne každý jezdí polabskou nížinou -tedy pohodově za 9,5l, a ať mi někdo vykládá , že 2.4 motor při 3000ot žere pod 10l, ve 4000 už okolo 12,5l , ten motor je pružnej , jede odspoda ,1500ot po zajetí si nechá líbit,jde slušně za plynem , ale dle objemu prostě žere i trávu z pangejtu, měl jsem tu čest s gv 5let a šlo to z domu, o nekvalitě a zklamání ze suzuki není třeba dál pokračovat...kdo tahá obytn.přívěs, nebo jiný= 1 koně chtěl by klidně 2.4 ale 4x4 a určitě ne v CVT ....vůz byl mířen na us trh, tím ,že se stáhli údajně nepočítají ani s následníkem, takže cimrmanovská slepá ulička...
Tak jsem se díky článku i všem příspěvkům rozhodl toto auto(Kizashi) koupit. Nevidím tu totiž jediný pádný argument, proč je auto nespolehlivé a už vůbec ne srovnání s autem jiným - podobným. Že "testéři" neumí pracovat se spojkou až ji uvaří není můj problém. Stejně tak že neumí jezdit ekonomicky a efektivně. Jedinou reálnou nevýhodou auta je pouze špatný přístup do kufru a samozřejmě pofidérní 4x4 a CVT, což znamená, že manuální převodovka s předním náhonem se nedá ani rovnat. Je to přeci úplně něco jiného. Po několika letech ježdění v koncernu a utrácení za sice levné náhradní díly, ale za to o dost častěji, mne přinutilo pořídit auto japonské značky. Upozorňuji, že do nafty mne nikdy nikdo nedostane(neříkám, že je špatná). Toyota - třeba Corolla - absolutní auto do nepohody, zažila hodně špatnou jízdu, servisy až po několika tisícovém přesáhnouti intervalu. Ukázala se jedna závada - mrazem popraskala nádobka na chladící kapalinu. Musím říct, že kolem 19ti let mého života jsem na VW nedal dopustit, ale jeden rok užívání japonce, jako náhradního auta (ojetého japonce) mne přesvědčilo, že koncern novější roku 98` mi do garáže už nesmí. Také podotknu, že nejsem pouze uživatel, jako většina z Vás i většina "testérů", ale v autech se pohybuji od cca 9ti let, vystudova jseml na mechanika-autotronika a je to i mým koníčkem.
Připomíná mi to testy jednoho zdejšího guru, který si nepřečte návod a pak si stěžuje, že to auto nemá spoustu funkcí, přitom to akorát nepochopil....
Z jeho testu: Pioneer F-20BT je všeuměl se snadno použitelným rozhraním s množstvím funkcí - 4 hvězdičky z max. 5ti možných >😒]
[odkaz] - jo když chceš psa bíti hůl si vždycky najdeš >😁
nebo za zazrak??
Takze ak jazdili so Suzuki podobne, necudo, ze spojka odisla.
Mazda 3 1.6 - 9,6 litru
VW Golf 1.4TSI - 9,3 litru
Hyundai i30 1.6 - 9,2 litru
BMW 320i - 10,1 litru
BMW 130i - 11,8 litru
VW Passat 2.0 TDI - 8,4 litru
U všech jde o průměrnou spotřebu po ujetí 100.000 km.
[odkaz]
V Nemecku som jazdil dost casto a ani pri celodennych presunoch a vyuzivani neobmedzenych moznosti som sa cez 9 nedostal.
By the way... Nieco cez 50% nemeckych dialnic ma rychlost obmedzenu na 130 a menej, takze tvoj "argument" hodime do kosa, co ty na to.
Dulezity je taky neverit palubnimu pocitaci, ale pocitat to s kalkulackou pri dotankovanich.
-- pod carou --
Z hlediska hlucnosti, pohodli a spotreby povazuju u M3 1.6 za optimalni dalnicni rychlost gpskovych 115 km/h... s nevyhodou, ze s takovou rychlosti clovek ani nejede za kamiony, ani nemuze poradne do levyho pruhu. Ale je to rychlost, kdy to je jeste prijatelne tiche a zere 6.5. Kazdopadne prumer spotreby mam od koupe vozu vc. vsech techto dalnicnich cest, dojizdeni do prace, jezdeni po Praze, atp. 6.9 l/100.
Neni to proste auto na dalnici. Ale na malych silnickach nebo pri beznem dojizdeni do prace si jde s M3 uzit dost radosti s ohledem na cenu auta... a dovest nejednoho "zavodnika" s drazsim a vykonnejsim autem, ktery se mi lepi na rovinkach na zadek, v prvni zatacce na hranice prilnavosti jeho podvozku... 😊. (takto lze treba drazdit majitele turbodieselu tezkych na predek...)