Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Test 100.000 km: Suzuki Kizashi Sport 2.4 si odneslo známku 4-

168 komentářů

Avatar - Individualita
Individualita
To by mne tedy skutečně zajímalo, jak tohle auto mohlo dostat tak bídné hodnocení. Ale Autotip si kvůli tomu zase kupovat nechci 😉
Mr.Murphy
asi kvůli tomu "hlasitému pípání při otevření dveří" nebo kvůli "malým tlačítkům na rádiu" >😁 Ten, kdo si rádio ani raději nezapne, než aby dal 2 minutky času tomu, že se to pokusí pochopit, je podle mě guma..... :😉
Připomíná mi to testy jednoho zdejšího guru, který si nepřečte návod a pak si stěžuje, že to auto nemá spoustu funkcí, přitom to akorát nepochopil....
Avatar - gld
gld
Tak nejak..neviem si pri najlepšej vôli predstaviť, ako by mohol niekto naprojektovať autorádio tak zložité a neprehľadné, že je lepšie ho vôbec nezapínať. Smrdí to debilitou testérov.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Navíc to rádi👋navigace byl běžnej Pioneer F-20 BT [odkaz] >😁
Z jeho testu: Pioneer F-20BT je všeuměl se snadno použitelným rozhraním s množstvím funkcí - 4 hvězdičky z max. 5ti možných >😒]
[odkaz] - jo když chceš psa bíti hůl si vždycky najdeš >😁
Avatar - Nyphon
Nyphon
Protože se jim při 38 tis. km pokazil palivoměr (špatné čidlo, avšak již po krátké době po uvedení na trh došlo k výměně), a tak jim došlo palivo a následně ho museli odtáhnout a o 1000km později jim vypověděla spojka, což podle Suzuki se žádnému z těchto aut nestalo, a tak jde o ojedinělý případ, nicméně ke všem poruchám došlo v záruce. Bez těchto závad by se umístil někde kolem Hondy Accord 2.2 i-DTEC. Asi to byl nějaký zmetek, protože známý si ho koupil předváděcí před pár měsíci a má najeté kolem 35000km a žádný problém, šlape jako hodinky.
topten
a to povazujes za uspech ze se po 35tis km nic nesere?
nebo za zazrak??
Gulix
Za úspěch. S OC II jsem byl v servisu již dvakrát během prvních 30tis km.
Vzdy davam za priklad dlhodoby test Mazdy 3 1.6, kde redaktori tohto platku dosiahli sialene vysoku priemernu spotrebu. Mam to iste auto, navyse s automatom, nikdy som taku spotrebu nemal - jediny sposob, ako ju dosiahnut, je jazdit ako absolutne, ale skutocne absolutne, hovado.

Takze ak jazdili so Suzuki podobne, necudo, ze spojka odisla.
Saab
Oni jezdí jako hovada se všemi auty, stačí se podívat jak dopadla ostatní auta v tom testu, např.😒br />
Mazda 3 1.6 - 9,6 litru
VW Golf 1.4TSI - 9,3 litru
Hyundai i30 1.6 - 9,2 litru
BMW 320i - 10,1 litru
BMW 130i - 11,8 litru
VW Passat 2.0 TDI - 8,4 litru

U všech jde o průměrnou spotřebu po ujetí 100.000 km.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Doplnim že Kizashi mělo na začátku testu na zkušební trase spotřebu 8,5 litru a na konci 8,9 litru. Z toho redaktorum vzniknul dlouhodobej průměr 10,6 >😁
Avatar - Ham.
Ham.
Na řadě úseků německých dálnic je neomezená rychlost a při 100000 testu je podíl dálnice značný. A zrovna Ma3 s benzínovou 1.6 baští při vysokých rychlostech na dálnici jak prokopnutá, takže 9,6 není nic extrémního.
[odkaz]
Prekvapenie... Pri 180 km/h, co je pri 1.6 motore zhruba maximalna rychlost Mazdy 3, zerie auto 11 na stovku.

V Nemecku som jazdil dost casto a ani pri celodennych presunoch a vyuzivani neobmedzenych moznosti som sa cez 9 nedostal.

By the way... Nieco cez 50% nemeckych dialnic ma rychlost obmedzenu na 130 a menej, takze tvoj "argument" hodime do kosa, co ty na to.
Avatar - Ham.
Ham.
Benzínové auto nižší střední, které by při 180km/h žralo 11 litrů ještě nikdo nevyrobil, na to nedosáhne ani daleko úspornější Ma3 1.6 MZ-CD (12,1 litru na sto). Při trvalé 180 žere benzín 18,3 litru na sto. Takže dostat se přes deset lze už při lehce nad 130 km/h rychlostech s prstem v nose. A 180km/h tam, kde je neomezená rychlost není v Německu žádný extrém, tak se jezdí v levém pruhu. Samozřejmě při 100 v zákrytu za kamiony v pravém pruhu Ma3 pojede za 7-8.
mikesh
Přesně tak :yes:
bonlait
No, shodou nahod mi stoji pred domem taky M3 1.6, rocnik 2012, s manualem, a protoze jsem s ni nalital od Vanoc 35 tisic km po cele Evrope i CR, mam zkusenosti docela bohate... stovkou po dalnici jede i dost nalozena kolem 5.5, gpskovych stotricet (tachometrovych 140) za cca sedm, a kdyz na to obcas na nemecky nebo italsky dalnici vic slapnu, uz jsem byl i na 10/100 a to netyram motor maximalni rychlosti. Takze verim, ze jestli to redaktori honi blizko maximalce, muzou mit dlouhodoby prumer pres 9.

Dulezity je taky neverit palubnimu pocitaci, ale pocitat to s kalkulackou pri dotankovanich.

-- pod carou --
Z hlediska hlucnosti, pohodli a spotreby povazuju u M3 1.6 za optimalni dalnicni rychlost gpskovych 115 km/h... s nevyhodou, ze s takovou rychlosti clovek ani nejede za kamiony, ani nemuze poradne do levyho pruhu. Ale je to rychlost, kdy to je jeste prijatelne tiche a zere 6.5. Kazdopadne prumer spotreby mam od koupe vozu vc. vsech techto dalnicnich cest, dojizdeni do prace, jezdeni po Praze, atp. 6.9 l/100.

Neni to proste auto na dalnici. Ale na malych silnickach nebo pri beznem dojizdeni do prace si jde s M3 uzit dost radosti s ohledem na cenu auta... a dovest nejednoho "zavodnika" s drazsim a vykonnejsim autem, ktery se mi lepi na rovinkach na zadek, v prvni zatacce na hranice prilnavosti jeho podvozku... 😊. (takto lze treba drazdit majitele turbodieselu tezkych na predek...)
GTI
No, to nám ty prázdniny pěkně temní..., ale ber to všechno s nadhledem. Přesto, docela by mně zajímalo, jak to přijde, že někdo v Evropě, ausgerechnet v Česku vybere kizashi. Neumím si to vlastně představit ani když zapnu, resp. vypnu všechny auto-receptory.

Čtení je to poučné, místy až hororové, zde malá ukázka, cituji: "...Všechny klouby, čepy a spojovací tyč řízení byly značně opotřebované a s vůlemi." Na druhé straně je chválena rozsáhlá výbava, atraktivní design...

No, devadesáté první místo... Bez té devadesátky by to bylo lepší, ale tam holt už je BMW 1. Jen namátkou vybírám:
7. Golf, Touran
11. Superb
18. Octavia
.
.
86. Mégane
91. Kizashi
92. F 500

To víš, jsou auta a auta... :-!
Klaudius
Sú autá a autá. A sú aj testy a testy. 😉
GTI
Hezká úvaha :yes: proto vždy píši, abys to bral s nadhledem.
LudaBaxa
To je u tebe někdy hodně těžké 😄
GTI
😄
CenturionCz
Mě přijde docela pěkný ten design, protože není až tak šíleně asijský, jako u Mazd nebo posledních Lexusů (byť ty jsou samozřejmě cenově někde jinde). Moc si ale nákup Kizashi taky nedovedu představit. Snad jen když chce být někdo za každou cenu originální.
GTI
Ano.
Avatar - JDM
JDM
proč za každou cenu?? Jsou i lidi kteří si koupí auta taková která se jim líbí a která nemá půlka sídliště 😉 Všichni nekupují auto s kalkulačkou v ruce a nepočítají za kolik koupí za kolik prodají , takových je samozřejmě méně a proto kizashi jen tak na silnici nepotkáš no a až ho potkáš víš s kým máš tu čest 😉
Avatar - Iv8
Iv8
On ten Touran taky na to potřeboval 2 pokusy...
GTI
Jo jo, ten první pokus to byla sprška... 😄
swifter
Hele, nejsi ty soudruhu náhodou členem NS? Že ti tak jdou ty kydy.. :-!
GTI
Pozor swiftere, nahoře cituji, to nejsou má slova... >😁
MichalH
Asi špatný kus 😄 Nicméně kdo se svezl tak ví, že by těžko hledal auto s příkladnějšíma jízdníma vlastnostma. Svým způsobem je Kizashi velmi povedený vůz. Škoda toho výsledku...
GTI
😄 Jo, nástup byl impozantní, dobré testové reference... popravdě ani nevím, kam se to všechno vlastně vytratilo. Na silnici jsem ho potkal snad dvakrát třikrát.
Avatar - Bristol
Bristol
po Varech jich pár jezdí, v Praze jsem ho nepotkal-ano je to hezké auto, ale střední třída je dnes již trochu jinde-jak velikostí tak třeba technikou, použité CVT je neštastné řešení, já jsem zkoušel manuál 2WD jezdilo to pěkně, interiér hezký(na asijce), solidní motor i spotřeba-no jo ale to je tak vše a za nějakejch necelejch 700k je to prostě málo, a zdá se že se tu nekoná ani pověstná japonská odolnost a spolehlivost což je škoda...v tomhle případě je skutečně octávia III mnohem lepší volbou
GTI
Ano.
roubicek25
V čem lepší volba ? ?..člověk uvažující nad Suzuki nikdy nepůjde do Škodovky..ten se spíš dívá po Legacy, accord, 159, M 6 ...a pro ty nenabízí Octa nic lepšího...ale platí to i obráceně...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To jsi tak blbej, že ti nedochází, že operuješ s tabulkou, kterou statečně uzavírá VW s počtem bodů co už nikdy nikdo nepřekoná.
Kombinace motorů a převodovek Kizy je tak špatná, že o tom nemá cenu uvažovat ani kdyby to jezdilo bez poruchy.
GTI
Popros doma ať ti koupí novou hlavu a znovu ať tě vychovají. Primitivové tvého kalibru tu nemají co pohledávat :no: :no: :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Zde se nenadává, i když zrovna v tvém případě by se ostřejší slovo šiklo prakticky do každé druhé reakce na tvé jak "lidsky" tak "odborně" velmi malomocné příspěvky.
martindr
Tu sa vraj nenadava, no si medzi prvymi, kto nadava. Teba by sa zislo nakopat do zadnice a vykopat z teba to vakuum, bohuzial je to iba internet, tvoje skryvanie sa za anonymitu je bezna prax ludi, co maju v beznom zivote problemy s nedostatkom ega. V beznom zivote keby si sa spraval tak ako tu, dostanes na drzku uz pri prvom "prispevku".
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Představ si i mi primitivovi došlo, že na samém chvostu se drží tvůj Apoštol a jeho apoštolata. Mě vychovali tak, že pokud jsem něco zvoral tak mám držet hubu a ne se ještě posmívat těm co byli skoro nejhorší, ale furt lepší než já.
GTI
No hlavně se tu chovej slušně, to je základ, pak už můžeš vesele dál blábolit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přistoupíme tedy slušně k k tomu koho ten japonský zmetek stejně ve spolehlivosti zdrtil.
Už to víš kdo je poslední??? 😄
GTI
Poslední byl testovaný právě horní model, ale to není rozhodné, rozhodná není ani ta devadesát jednička, koneckonců, ani jiné vyšší číslo, normálně to přejdi. Testuje se na těch sto tisíc kilometrů vždy jeden náhodně vybraný model, proto nahoře píšu, abys to bral s velkým nadhledem. Co je však v těchto testech rozhodné - to, co lze k danému modelu zobecnit. Jde tedy o nedostatky dopadající na všechny kousky. Například si vybavuji prosezené sedadlo v Avensisu. Po sto tisících kilometrech, no tak to považuji za (obecný) problémek.

Horní vůz dopadl jakž takž dobře a to proto, že výrobce zjištěné (obecné) problémky odstrňoval v rámci celé výroby, viz. palivoměr či přepracovaný podvozek.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Náhodně špatně si Autobild vybírá v případě VW pravidelně a to už na problémek vypadá.
GTI
Čo bolo, to bolo, terazky je Volkswagen premiantom... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, ve spolehlivosti to ale nebude >😁 Můžou si plácat s renaultem a jinými automobilkami stejné bábovičky😁 90leta jsou fuč, hovoří o tom jak statisticky tak bohužel i zkušenosti uživatelů ( včetně mé😞 )
GTI
Je to stále nepoměřitelné. Stále platí "VW nebo... prémie" Samozřejmě s časově omezenými výkyvy, viz například problémek s motory. To je vše již však zažehnáno.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A kterej z problémků s motorama myslíš, ten poslední s TSi? >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
S tímhle nesouhlasím, běž se zeptat majitelů ( máme a měli jsme v rodině koncernových aut hodně a ani jedno není bezproblémové (VW,Škoda,Seat), žádné ojetiny ani staré kusy a ani jedno nebyl pověstný poruchový 2.0Tdi a mnoho z nich fatální a drahé problémy do 50 až 100 tisíc km).. Ani ta prémie už není co bývala ( mám známe co tam dělají)... Stačí se poptat širší veřejnosti, jak moc jsou ty vozy spolehlivé, nebo navštiv stránky s autorecenzemi 😊
Když se podíváš na tabulky spolehlivosti, uvidíš, že rozdíly mezi jednotlivými pořadími jsou opravdu minimální v řádech desetin až setin procent a i mezi prvním a posledním autem není propastný rozdíl ze statistického hlediska.

Víš, většinou argumentuješ rozumě, ale tady si lžeš trochu do kapsy, jsem ten poslední, který se tu s tebou pře a v hodně věcech souhlasím, jenže tohle už dávno neplatí ač respektuji tvé názory, tohle o spolehlivosti aut dnes může napsat bohužel jen buď zaslepenec (hlupák), provokatér, nebo člověk, co se probudil po 10 letech spánku. Já doufám, že to první ani poslední ty nejsi 😉

Dnes už prostě neplatí že renault je fuj a VW synonymum splehlivosti... je to všechno konzumní zboží a je to spíše o štěstí na kus. ;-\
GTI
Celé se to vyvíjí prapodivným směrem, doby šedesátých, sedmdesátých let jsme garážově nemohli žít naplno, a jsme nyní zajatci aktuální doby - elektronika, rostoucí hmotnost, motorismus již není koníčkem, nýbrž v převážné míře jen způsobem jak se někam dopravit. To je samozřejmě smutné.

Ovšem je nutno vědět, že vedle logického zkvalitňování výroby (robotizace atd) tu existují nuance, které jsou stále znát. Nekoncentruj se u jakosti jen ke spolehlivosti mechanických dílů, jakost vnímej komplexně - od kvality materiálů až po cenu náhradních dílů. Racionálně vzato je věta - "buďto VW nebo... prémii" přesným odrazem reality. Jenomže do té racionality se nám vsouvají naše subjektivní preference - vztah k nějaké značce, krása nějaké karoserie, ale třeba i přátelství s prodejcem určité značky či cenová výhodnost určitého modelu atd. Takže to nehroťme, avšak... bděme 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale to je uplně jiná věc, kvalita a jakost, nepopiratelně má VW lepší interiéry než Škodovka, nyní v této generaci je ten rozdíl ještě větší a oproti některým mainstreamovějším značkám je rozdíl přímo propastný... Tutu kvalitu samozřejmě vnímám, jenže ostatní výrobci se dotahují pomaleji či rychleji, někteří vzdalují ( bohužel viz i naše Škoda😞 ). Toto je nepopiratelný fakt.

Jenže my se bavili POUZE o spolehlivosti a tam VW opravdu už pár posledních let dost klopýtá oproti předchozí vybudované pověsti a zařadil se do šedého průměru mainstreamu. Rozlišujme jakost, kvalitu zpracování oproti spolehlivosti a funkčnosti jsou to rozdílné věci.

Nechme lidem jejich vztah k značce a sympatie, každý máme své favority, ale realita spolehlivosti v tomto nemůže hrát roli 😄 Hrotit to samozřejmě nechci, jen si nesmíme plést pojmy a dojmy 😄 V jakosti jako takové ( o které řeč nebyla) beru, že VW nebo prémii ( já bych ještě přidal pár automobilek, nebo aspon modelů, co se VW vyrovnají) 😄
K tej statistike.

Auto A s 4% pravepodobnost vaznej poruchy je 2x nespolahlivejsie ako auto B s 2% pravdepodobnostou.

Inymi slovami, auto B je o 100% kvalitnejsie ako auto A.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Musíš zkoumat celej soubor vozidel, ne je vytrhnout z kontextu a bavíme se o automobilkách, takže ještě ideálně vypočítat skóry za pomocí rankování jednotlivých proměnných, abys zohlednil pořadí jednotlivých modelů....

K té tvé statistice. Vadilo by ti mít o 2% méně spolehlivé auto než soused? Navíc záleží s jakou počítáš hladinu spolehlivosti a v některém případě ten rozdíl 2% je zcela irelevantní a můžeme ho nazvat statistickou chybou ( vyjímkou), kterou je zatížen každý test.
MaxChico
Co to je za blbost, auto s 4% poruchovostí je 96% spolehlivé to není 2x horší než 98% a už vůbec to není 100% rozdíl, neházej čísly když umíš sotva do 10.
martindr
A kde si nechal skodovku hlupacik? Ci ta uz ta nezaujima? Uz len VW ci premia? >😁
GTI
Mírni se, nebo popros o to, aby tvůj příspěvek redakce smázla. Zde se píše slušně! Já uznávám, že máš jaksi velmi zřetelné intelektuální rezervy, abych to vyjádřil v duchu duskusní slušnosti, ale to tě neomlouvá v užívání slovníku primitiva. Prostě se nauč být diskusně slušný nebo tu nemáš co pohledávat :-!
martindr
Klud ty moralista, latku urovne tunajsej diskusie si uz davno zrazil dole, tu sa uz mozu pisat rozne bludy😒br /> [odkaz]

Radsej napocitaj do 10 a skus sa zamysliet este raz nad sebou.
jamp
Pravil Kalousek >😁 , este ze ho zastupujes, lebo odkedy nie je minister, su vase spravy trochu nudne. Este ze ta mam 😉 , tak to nevzdavaj a vydrz pionyre 😉 . K veci nic moc ale zabava je to slusna. A jawu uz mas ? Rozpravku o chlapovi si dnes zabudol >😒]
Mr.Murphy
.... myslím že o všem nejlépe vypovídají ty palce dolů, co zatím GTI nasbíral.... :😉
Ale jinak on tu tabulku samozřejmě zná, ale proč takhle při pátku trošku nepíchnout do hnízdečka vos, že....
GTI
Jo, to víš, byly doby, kdy se dokonce za pravdu upalovalo... 8-s
_patrik
Já si snad ten AutoTip koupím, abych si to přečetl celé, nějak mi hlava nebere, že by zrovna u Suzuki měl být ranec problémů s kvalitou (?), konstrukcí (?), zlými subdodavateli (?). Na druhé straně ale taky nechápu, proč u všech zdvihátek šlo do 100tkm testu právě Kizashi, takový exot na okraji. 😄
Avatar - Individualita
Individualita
To abys věděl, že se máš držet domácích značek >😁
GTI
😄 Ono to nedopadlo na odstřel, ten nepříjemný problémek se špatně ukazujícím stavem nádrže byl odstraněn, to přiznával i výrobce, jinak je to jak píšu nahoře, auto sbírá i chválu.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
No asi tak jako ty. A jedna z těch věcí je nákup horního modelu. Normálně to vydejchej, můžeš si mezitím špicovat pastelky, abys měl ostré kontury >😁
Borja
Nějak si vychcaně "náhodou" opomenul, že kvůli VW musel AutoBild přidat ke stupnici 1 až 5 známku 6, jak byly poruchové! Proč tu mystifikuješ lidi? Dotáhni ten žebříček do konce za F500 ještě pokračuje, jak jistě víš 😄 Takže:91. Fiat 500
92. Audi A2 39 tr.bodů známka 5
93. VW Passat Variant 2.0 TDI Comfortline 41b. 5
94. VW Fox 1.2 42b. 5
95. Citroën C8 2.2 HDi SX FAP 45b. 5-
96. Peugeot 307 HDi 110 FAP 46b. 6
97. VW Polo 1.2 Comfort 56b. 6
98. VW Touran 2.0 TDI Trendline 77b. 6
Jj jsou auta a auta.... 😲
GTI
Nahoře píši, že jsem to vybíral náhodně - kam mi padlo voko, to jsem napsal, něco z horních a něco z dolních pozic, nevedu si deníček garáže jako ty >😁 Tyhle tabulky vypovídají vždy jen o jednom kusu, proto nahoře píši, abys to bral s nadhledem. No schválně si odpověz na otázku, jestli by sis raději pořídil BMW1 nebo mégana... >😒]
Borja
Vzal bych Fiat Bravo 1,9 MultiJet, pouze 4 tr.b..... >😒]
GTI
😉
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
Hlavně nezapomínej, že na druhém místě, hned za prémiovým BMW 1 se umístila opovrhovaná KIA Venga !!!! >😒] ...a to ten jeden trestný bod dostala za prasklou žárovku v pravé mlhovce 😉
GTI
No vidíš, nemáš opovrhovat...
Avatar - Hombre_71
Hombre_71
Neopovrhuji, to jen tady se pořád plive na "šikmooký" auta. I když se dělají v Žilině a Nošovicích 😉
GTI
Domnívám se, že se tu ani tak moc "neplive", to spíše se tu o nich některými péry nedůvodně oslavně píše... 😉
IPace
tvoje nahodne vybery jsou asi tak nahodne. jako jsou nahodne kroky politiku >😁
GTI
Pokoušíš se o garážovou dedukci. Špatně, milý Watsone... >😁
IPace
na jasna fakta není třeba dedukce, takto jsi zde udelal "nahodnej" vyber jiz po nekolikate 😉 cirou nahodou je tvůj nahodny vyber porad stejny >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pokus o výmluvu na náhodu je průhledný jak přední sklo. To by nesežral ani malý kluk.
Avatar - Ondore
Ondore
Ja Ti verím, samozrejme, že sa jedná o náhodný výber.

Podobne ako Ty, tak aj ja teraz v tejto diskusii náhodne vyberiem diskutujúcich, ktorí majú nick na tri písmenká a súčasne fabulujú, zavádzajú, klamú a používajú iné kreténske metódy - počkaj si na výsledok, fakt to bude napínavé! >😁
GTI
Víš kolik je doufám tři krát dvě? >😒] Nauč se čísla... >😁
Avatar - Ondore
Ondore
Pre primátov hodných označenia primitív sa hodia len prvočísla >😁 >😒]
GTI
Ondore, počítám, že jak si intimně říkáš, to tu zajímá opravdu málokoho >😁
Avatar - Ondore
Ondore
Tvoje reakcie sú tak krásne predvídateľné >😁
Navrhujem, spustime akciu "adoptuj si svojho trotla" a ja si zamlouvám Teba, iste niet nič krajšie ako vidieť Tvoj blažený úsmev po každej z tých diskusií, kde skončíš ako víťaz :-!
GTI
Zase se zasuň do diskusní mlhy a číhej za bukem komu bys skočil na záda. Ondore - skokan roku... >😁 :no:
Avatar - Ondore
Ondore
Chápem, že ako právnikovi je Ti blízka žumpa ktorú predvádzaš, ja rád zostanem tou diskusnou mlhou. Tisíckou si už asi prefrčal, ale o čo sa stavíš, že budeš prvý, ktorý dosiahne 10.000x :no: ako prvý? >😁 :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jistě, vybíral si stejně náhodně, jako zcela náhodně probíhaly losovačky ve veřejných soutěžích. Čistě náhodně ti oko nepadlo na mizerné výsledky koncernu, zatímco čistě náhodně jsi si všímal úspěchu němců... 8-s :no😒br />
Dál to servíruješ s dokonalou demagogií. Když se to hodí, tak poukazuješ na výsledky, když se nehodí tak se hned jedná o výsledek jednoho jediného kusu... Tedy abychom si to srovnali😒br />
1. BMW 1 ... čistě náhoda
7. Golf, Touran ... čistě náhoda
11. Superb ... čistě náhoda
18. Octavia ... čistě náhoda
GTI
Osobně se domnívám, že redakce dělá velkou chybu, když na první místo dala BMW 1. Být to po mém, dam na první místo... tebe >😒]

Nakonec, co, hele - ještě jsi stále v záběhu, neprověšené péro, nebo péra, teď nevím, ve vazech ti nevrže, na řetízkáči nemáš závratě a že ti to sem tam ustříkne do podolku, no bóže, z toho se snad nestřílí. Jo, a taky máš dobrej zvuk výfuku při koloběžkové akceleraci. Holt stoprocentní bio-hrachová kaše... 8-s >😒] 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jistě, když přestřelí mladej zobák, jde se nad tím povznést. Pokud ale někdo ani v nejlepších letech neumí dát jedna a jedna dohromady, je to opravdu smutná vizitka >😒] Ale vím, ne každému je z húry dáno :-!
GTI
Nevlezla ti ta kaše někam trochu jinam? >😁 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
zpět k tématu, trosečníku.

1. BMW 1 ... čistě náhoda
dál už to znáš >😁 >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mégan byl ale taky jeden kus, kterej skončil tam kdesi v propadlišti dějin, stejně jako Kizachi >😁 Já bych si radši vzal toho skoro posledního Passata >😁 Je praktičtější >😁
GTI
>😁
Klaudius
Zaujímali by ma praktické aspekty tenisového stola pred čelným sklom. 😉
jamp
Tak to si ty losoval v Karlovych Varoch >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Gratuluju k vítězství v negativních hlasech >😒]
Asi bude někde nějaký chybka - netušíš kde a jaká? >😁
GTI
Vím přesně co tu napsat, abych měl tvůj palec nahoře, ale nezapomínej, že zde nejde o palce, nýbrž o... pravdu :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
VWážně? >😒]
GTI
No tobě ne, jelikož ji neznáš >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak to můžeš vědět? Ty si Bůh? >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To je jen smůla na kus, jako u Touranu, či Audi A6 (viz pozice od 93 níže)... Podle toho nemůžeš soudit celou produkci.
Tak nějak jsi nám to psal u testů Touranu či toho Audi, ne?
GTI
No vždyť to píši i dnes - ber to s nadhledem. Asi jsi četl jenom můj nadpis 😒 :no:
Avatar - leone
leone
..tohle auto na našem trhu zabila ABSOLUTNĚ přestřellená CENA !!!!!!!!!!!!!! :no: :no:
Avatar - Bristol
Bristol
je vysoká ne přestřelená: v autě za 650 máš prakticky plnou palbu, suzuki udělali chybu že nedala žádný model s cenou od ale okamžitě full option se všim
andy.gem
Já si nemyslím, že cena je příliš vysoká. Jednak je třeba vzít v úvahu výbavu, která je v této ceně zahrnutá (xenony, elektr. šíbr, komplet kůže, tempomat, vyhřívání sedače atd...) - se srovnatelnou výbavou prostě bude kde jaké koncernové vozítko dražší. Pak je ale třeba vzít i druhý pohled a tou je skutečná cena, za kterou lze vůz koupit, reps. reálnou cenu jakou zaplatí zájemce o tento vůz pokud o něj vážně usiluje. Většina prodejců je ochotná dát velkou slevu, případně nabídnout referenční vozy s nájezdem párset až pár tisíc kilometrů. Cenovka takového vozu se pak pohybuje na hodnotách kolem 550 000 s plnou zárukou.
ericn
Řekl bych, že to zas až tak o ceně neni. Problém bude v tom, že Suzuki je prostě ve škatulce malých aut a střední třídu prostě nemá šanci protlačit na trhu. Ještě navíc je to sedan ( v Česku nepopulární ) v kombinaci s benzinovou 2.4l atmosférou a je vymalováno 😉

Tady je střední třída o Superbu, Passatu, Mondeu nejlépe kombinace kombi + turbodiesel >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Při dovozu z Japonska a očekávanejch menší prodejních číslech neměli moc na výběr. Auto to neni úplně špatný a tady je vodstřelený fakt surově. Jedna z poruch je naprostá výjímka (spojka) a ty druhý 2 hned zpočátku výroby nahradili jinejma součástkama. A vo navigaci prostě kecaj - a navíc dost debilně, najít si její test neni problém :no:
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Jsi mimo. Konfuguroval jsem O3 na stejnou výbavu a stejně výkonný motor a světe div se, stála o cca 90 000 Kč víc. V čem je tedy cena Kizashi přestřelená?
Avatar - leone
leone
..to jste si vybral přirovnání, O3????????????????, která krom základu je drahá jako "prase",,,,,co třeba zkusit stejně vybavený "Cruze" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Octávii jsem vypral proto, protože se prodává nejvíc, protože má téměř na centimetr stejné vnější rozměry, protože má stejné zavěšení, ve výbavě existuje stejně výkonný motor, protože má podobnou kvalitu zpracování interiéru,...
Ta auta jsou proto velmi srovnatelná a navíc tu každej píše, že místo tohoto radši Octávku. Kritizuje se vysoká "cena od", která je opět specialitou Škodovek.
Dobře, zkus tedy dovybavit nějaký Cruze tak, aby byl srovnatelný s Kizashi a pak se začněme bavit o cenovém rozdílu vs. kvalitě. O kizashi se píše, že má skvélé zpracován interiéru, jízdně ho přirovnali jako A4 sportovností, ale přitom mnohem pohodlnější. Srovnáme převodovky, kterou má prý Kizashi taky velmi nadprůměrnou a takto budeme pokračovat, až se dobereme výsledku.
Ono srovnávat něco třeba s Dacií jen jako cena/výbava má taky hned jasného vítěze...
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Trošku jsem se koukal a Cruze má nejvýkonnější motor 1,8l 104 kW 176 Nm (vs. 131 kW 230 Nm).
Vnější rozměry (tady srovnatelné): D 460/465, Š 180/182, V 148/147, R 268,5/270
Převodovka 5°man/6°man
U Cruze k manuálu nejde objednat kůže a vyhřívání předních sedaček (K automatu je to za příplatek 35 000 Kč.
17"kola (18" nejde objednat)/18"kola
0-100: 11s/7,8s, max.: 200/215
Objem Z.P.: 445/461 litrů
Park. senzor: Vzadu (+vzadu kamera)/vzadu+vpředu
Přední sedadla: manuálně nastavitelná/el. nastavitelná s pamětí u řidiče
Reproduktory: 6/8
Airbagy 6/9 (pokud u Kizashi jsou opravdu hlavové přední i zadní zvášť, jinak má každopádně navíc kolenní airbag)
Světla: Obyč/Xenon (+ostřikovač a automatické výškové nastavení)
Zrcátka: Manuálně/elektricky sklopná

Tak proto ne Cruze, ale Škoda.
Jo a cena Cruze s těmito nedostatky vůči Kizashi (bez kůže) je 471 000.
roubicek25
tohle auto nezabila cena, ale zaslepenost naftou a strachu z 2.4 benzínu :-! :-!
kyklop
preco pises o zaslepenosti. Ak sa vyrobca neprisposobi poziadavkam zakaznika,tak to dopadne ako s tymto suzuki 😉
roubicek25
protože spousta lidí kupuje naftu s vidinou nízké spotřeby, nehledě na hromadu problémů, co k ní patří a nehledě na to, jestli jí využíí její výhodu...sposta lidí utratí 850tis za auto a pak nenajede ani 20 tis za měsíc...proto zaslepenost..ale s tím přispůsobením máš bohužel pravdu
swifter
to by mě teda odradilo, dokonce se musí občas tankovat!! Vostuda, to Golf TDi naftu při jízdě vyrábí 😉 😉
Zmaxxx
---
Avatar - vabis
vabis
Nadávat by šlo na cenu, či pro nás neevropský rukopis. Nicméně takovéto hodnocení zcela hraničí s poplašnou zprávou. Právě proto jsem Bild před lety číst zcela přestal ;-\

PS: Už chybí jen motoristické okénko Ivety Bartošové >😒]
Avatar - Iv8
Iv8
za Bartošovou :yes: , fakt hustý.
Avatar - bubucci
bubucci
Bartošová >😁 :yes😒br />
řekl bych, že ta cucne víc než celé Kizashi 😄
roubicek25
auto totálně propadlo 1. odešla spojka / což je sice průšvih, ale automobilka se tomu postavila čelem/ 2, dvakrát jim došel benzín dík špatnému palivoměru. automobilka sama přiznává, že v nulté sérii byl vadný, problém je vyřešen a zase to řešila záruka. ostatní hlouposti jako ovládání rádia atd. jsou pro běžné uživatele, kteří nestřídají auta hlouposti...
Atila_
Absence vestavene navigace v aute za 650.000Kc je uz dnes celkem ostuda a nedivim se ze za ni sly body dolu.
roubicek25
ukaž mi jiné auto střední třídy v téhle výbavě a navíc které má vestavěnou navigaci.za 650 tis..navíc osobně moc vestavěnou navigaci v autě nepotřebuji, ale je pravda, že za příplatej jí nabízet mohli..ale dát za to mínus ??
augustin
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skoda..... myslim ze toto auto moholo byt v eu podstatne uspesnejsie keby ponukalo viac motorov a aj diesel a cena by bola radovo okolo 2000 eur nizsia .... takto je to drahe jedmomotorove auto kusovka .... specialita pre extremistov.... 1000 predanych kusov rocne v celej europe vravi jasnou recou... predajny prepadak storocia.,... skoda.... auto urcite kvalitne je ale jednoducho ta slaba ponuka s jednym motorom a predrazenou cenou nemoze europana zaujat ani presvedcit ;-\
roubicek25
tak nafta jim bohužel chyběla, ale s drahotou naprosto nesouhlasím...sedni ke konfigurátorům aut střední třídy a zadej tam stejné parametry...rázem jsi na 800-900 tis...s tím rozdílem ti přestane dávat smysl i nafta...
_Vendy
Zdravím, obvykle nevstupuji do diskuzí, ale v tomto případě se mi to nějak nezdá... měl jsem možnost jezdit s tímto autem cca 2 roky starým, najeto víc než 80tkm a ten auťák neměl chybu. Znám pár lidí od Suzuki a nedalo mi se nezeptat, podle nich prodali v ČR celkem přes 70 Kizashi, mnoho z nich už má najeto 100tis a více a jakoukoli z popsaných závad prý nezaznamenali. Navíc tolik kritizovaná navi Pioneer není v české výbavě, takže ten test podle mě neodpovídá českému trhu a navíc bude možná tak trochu německy tendenční. Taky mě pobavil komentář redaktora v Autotipu, že po demontáži přístrojové desky a tlumícího materiálu se objevila holá mezistěna - co by jako pod tou izolací mělo být? Akvárium? Kompostér? Poklad?
GTI
Třeba... barva 😄 Nyní jsi Vendi přespříliš velkorysý, sám výrobce přiznal problémek s palivoměry (u další produkce došlo k nápravě), a rovněž přiznal slabiny podvozku, které taktéž časem u následné produkce postupně odstraňoval.
roubicek25
jenže chyb u nulté série se nevyhnul naprosto žádný výrobce u žádného modelu..pak jen záleží, jak se kdo k problému postaví..
GTI
Nejde o nultou sérii, jde o produkční, prodávaný model.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K jehož počátečním problémům se 2 součástkama se výrobce postavil čelem a použil jiný lepší a u vadnejch kusů vše řešil v rámci záruky. Dneska skoro vzácnost >😒]
A ty kecy ohledě rádia navigace sou fakt trapný, viz muj odkaz na začátku diskuze. Jde vo klasickej Pioneer F-20BT, docela dobře hodnocenej model včetně ovládání >😁
roubicek25
byl to - i dle článku model ze začátku výroby, protože problém s palivoměrem velice rychle vyřešili...
ozawasan
Nelze podle jednoho kusu soudit celou produkci. Můžete mít smůlu na kus, na šoféra, na blbce, na cokoliv..... Suzuki Kizashi je pěkné auto - proč to neříci ... Jen jaksi jeho zařazení do střední třídy mi přijde...ehm, jak jen to říci.... Trošku ambiciozní - velmi, ale velmi ambiciozní..... Kizashi patří níž - tedy jestli si někdo sedl do Suzuki a pak do - a teď to přijde - passatu......nééééééééé - to berte jen jako příměr - tak to je nebe a dudy - ne teď nesrovnávám kategorii "olizovači plastů", ale zkrátka rozměry - dosaďte si cokoliv většího ... Kizashi je fajn - kdyby stálo "f plný palbě woe" 450 i s metlou, co se bliští, jak kulky sousedovic Alíka.... Takhle je ale to auto - a dobrá technika v něm(beru čtyřkolku) - obětí poněkud nadsazeného očekávání manažerů odbytu....
Takže v současném vedru spusťme klimatizace a užívejme testů dosyta - vždyť šlo o jeden smolný kus..........
BeranK
Blbý je, že člověk se musí prokousat diskuzí, kde si pár obvyklých ***ů honí trika, navzájem se plusujou a mínusujou GTI si z nich vesele dělá šprťouchlata, aby až na konci bylo pár docela zajímavejch názorů na Suzuki Kizashi. Přitom pouze Patrik přizná, že ten test nečetl - takže děkuju za rozumnej názor, kterej stálo za to si přečíst, když už se člověk probrodil těma ***ma.

Naprostej souhlas, docela hezký auto, ale mezi náma na tu střední nevypadá ani náhodou.... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele muj oblíbenej místní psychouš >😒]
Koukám že jako vždycky vostatnim nadáváš do ***ů, něco novýho bys tam konečně neměl? >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jj, cist od Berana neco o ***ch je opravdu k popukani. Zlodej krici chytte zlodeje. >😁
GTI
Souhlas :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo? A s čim přesně prosim tě? >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A víš že v ale zkrátka rozměrech sou tyhle dvě auta na milimetr stejně široký a Passat má vo centimetr delší rozvor a Kizashi zase vo centimetr a čtvrt větší rozchod a je vo centimetr vyšší >😁
Fakt nebe a dudy >😒]
ozawasan
a seděls v tom autě, nebo jenom srovnal tabulky 😉 . Mě auta baví a tak si je prolezu - nezajímá mne, jak to vypadá na papíře, ale jak je to v reálu. Mám na to nepříliš sofistikovaný test - při svých 176cm - žádnej čahoun - si nastavím sesli tak, jak jsem zvyklý - a pak si jdu sednout za sebe - protože vozím dva prcky a ten, co sedí za mnou má děsnej zvyk drcat nohou do opěradla před sebou..... A ať je na papíře, co chce - tak tam to zkrátka chybí. Je tam místa jen o málo víc, než v GV vzadu - a to na šířku vzadu - vejdou se tam dvě dětský sesle a dospělej je mezi nima jak sardel, tedy pokud to není vysmažená anorektička - nic proti, ale v passatu, superbu, avensisu, si sednu i já, když vydechnu..... Dokonce obrovský zklamání minulá generace Granda - tak málo místa bych tam fakt nečekal.... To v tabulkách nenajdeš.... Máš tam ještě něco?
PS - jinak poježdění super a proti tomu CVTéčku bych neměl vůbec nic - akorát pro ty, co jsou zvyklí na HDM trošku nezvyk no.....
roubicek25
tak prostorový přeborník to sice není, ale není na tom nijak extra špatně, taková řada 3, 159, MB C jsou na tom hůř..v každé třídě je velikostně někdo na dolní a někdo horní hranici..záleží, na co kdo auto chce užívat..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kizashi je vnějšíma i vnitřníma rozměrama skoro stejný jako současnej Passat. Jedinej větší rozdíl je zadní převis u Passatu, jinak to sou rozdíly jako 1 cm. Venku i uvnitř >😒]
ozawasan
ale já to auto neodsuzuju - vůbec - pokud bych měl posuzovat jízdní dojmy a jak tomu němci říkají špásfaktor - tak ten je docela u tohohle auta vysoko - v tomhle je suzuki velmi dobré a jízdní vlastnosti fakt pohoda - jen zkrátka - a tak to prosím ber - posuzuji u auta dle svých kritérií a u testu Autobildu se mi nelíbí ten "odsudek šmahem"...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo dojmy. Kizashi je uvnitř o centimetr širší vepředu, vzadu přesně naopak - fakt nebe a dudy >😒]
ozawasan
začíná mi to připomínat ono pověstné přeměřování - tak jo - přeměříme - přečetls, co jsem napsal? Opravdu - takže zkusím to komprimovaně napsat znova - posuzuji dle sebe a pro sebe - dle svých kritérií - nezajímá mne celková délka či šířka auta - ale vnitřek - a tam - pokud už tedy přeměřujeme - se mrkni na vnitřní prostor - pokud zůstaneme u čísel - tak srovnávám Suzi a Pašika - rok 2007 - novější jsem jen nakoukl, ale nepočítám, že by byl rozměrově menší.... pak mi napiš, na cos přišel 😉 . Jo a to ještě Suzi dohání ty cenťáky takovým tím klasickým plastovým vybráním na kolena pasažéra - ale nic proti ničemu, když to zúžíme na ty cenťáčky.....Jo a ještě něco - pojem obestavění prostoru se tomu říká..... Když já mám 95kilo jsem hora sádla a hnus a když Ty máš 95 kilo - je to čistá svalová hmota - prostě jsi ranař a vazba atd - oba máme 95 kilo, ale stavění jsme jinak...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak jo, přečetls co jsme napsal? Uvnitř je Kizashi vepředu o centimetr širší, vzadu přesně naopak >😒]
Nic proti tvym dojmum! Člověče ten starej Pašík byl vzadu fakt vo centimetr širší - seš dobrej :yes: 😄
ozawasan
tak znova - nastavím si sedačku jak já potřebuju - a pak si sednu za sebe, protože mne kope kidoš do zad..... teď přijde odhalení roku........to je déééélka............. olé . Jezdil jsi v tom autě nebo se nám to smrskne na přeměřování centimetrů - já abychom jaksi planě neteoretizovali do nekonečna..... ale budiž jestli Ti to udělá hezčí večer - jsou to uvnitř úplně stejná auta - spokojenej? Sice to není pravda, ale zvítězils - je to tak ok?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nepotřebuju v takovejhle blbinkách vítězit. Nezajímá mě ani Pašík ani Kizashi, dvě víceméně stejně velký auta. Že se vejdeš na zadní sedačku ti přeju, mně tenhle test funguje až tak v Range Roveru >😒]
Jinak dík za přání 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neboj tvuj příklad chápu, ale když už tak se tomu řiká využití obestavěného prostoru 😄
Jen s tim že 95 kilo máš ty dneska a já to měl v 17ti ne-li dřív >😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
V podstatě souhlasím, Kizashi je na dnešní mainstreamovou střední podměrečné. Ale na místě řidiče mi bylo fajn nejen co se týká prostoru. To auto jezdí ....moc hezky. Jo, je to dost vágní vyjádření, ale já z něj cítil takovou lehkost jízdy jakou u dnešních mastodontů střední třídy moc nezažívám. A troufám si tvrdit, že na tom maj svůj podíl i ty nepřerostlé rozměry. Vzadu jsem to opravdu moc nezkoumal. Jezdil jsem s verzí s manuálem bez 4x4 a jen na základě té jízdy bych ho klidně koupil. Docela mě vzalo za srdce. Ono se samozřejmě prodává za míň než těch zmiňovaných 650t. Jenže sedan. Toť podle mě větší problém než absence nafťáku a nemožnost individualizace. Ale těch "tvých" 450 t. v plný palbě, to by byl podle mě výsměch za tak dobrý auto.
ozawasan
na neindividualizaci jsme tak nějak zvyklý od subaru 😉 . Ta cena - no jo - jenže kolik lidí tu lehkost ocení? Tu lehkost, o které píšeš - jo jo jo...... podobnou lehkost jsem zažil naposled u Mondea z roku 2004, které bylo velmi hravé a ta Suzi byla podobně hravá a navíc k tomu přidávala tu čtyřkolku, která to nepřeháněla se zadkem, navíc to CVT - byť je to pro mnohé nezvyk, je dobře kočírovatelné pádly. Jenže kolik lidí to tady docení, když je to "sedan, v benzínu a ještě drahej......" ach jo....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Individualizace u auta vyráběnýho přes půlku planety daleko je holt těžká. S tim vostatnim plnej souhlas + ti udělám hezčí večer. Kizashi a Pašík sou uvnitř skoro stejně velký auta, s tim že před zadní sedačkou má Pašík víc místa. A navíc je to pravda. Dobrý?
ozawasan
ááááá ještěěěěěěě 😉 Já mám k autům poměrně jinej vztah - jsem ulítlej na japonskou produkci(subaru a suzuki) a individualizaci alá tisíc položek v ceníku jaksi ne až tak úplně hltám, protože to mne na silnici neudrží. Ani nejsem pašíkomilec, ale coby zástupce kategorie "e😜ort rodiny na chatu" je zkrátka vhodnější. Udělals mi hezkej večer, protože dneska kolem mnichova to bylo na prášky a to jsem jel směr Sever - ti co mydlili směr Jih - tak těm bys měl napsat ještě něco hezčího 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebuď nenasytnej 😄
Jo Stau u Mnichova znám. Nevim vodkud si jel ty, ale já když jedu z jihu tak mi tam hrozně chybí pokračování A93 rovnou nahoru na Regensburg, abych se snadno dostal na naši D5. Ten mnichovskej vokruh bejvá zasekanej i v jednu v noci a neni kudy tomu ujet
Avatar - woody-alien
woody-alien
To se divím. Já jel taky dneska přes Mnichov a všude klid, akorát starej Petráček zase řezal na cirkule....[odkaz] >😁
ozawasan
no jo - jenže ty jsi hluchej - vostatní jak řezal bolely uši, tak sme tam stáli štronzo jak tjupky no........
mikinko
vystihli ste to - nejde o kvalitu VW, lebo tá nie je nijako povestná. Ide o to že pre niekoho je Passat znak že niekam patrí, pre niekoho má takú cenu aj oktávia a aj ten chudobný čo má len na fabiu si tiež myslí že je medzi tou chudobinou čosi viac. Neviem ako v Nemecku - žeby to tam brali ako domácu značku? proste sú ľudia ktorí aj keby tá Corrola jazdila 500 000km bez servisu a zadarmo aj tak by kúpili poruchové VW. na druhej strane sú ľudia ktorí nekúpia europske auto - napr. ameriku alebo japonca. len tých je oveľa oveľa menej....
Takže záver je že predajnosť nie je odraz kvality, tech. vyspelosti, dizajnu, servisných nákladov, ešte tak možno ceny?, skôr odraz nejakých chemických preferencií nášho mozgu...
Arese
Suzuki Kizashi je pro Evropana těžká exotika a když ho jednou za uherskej rok potkám, je to na silnici příjemné zpestření. Pro Evropu tomu ale chybí diesel a deficit image značky je v této kategorii bohužel také neodpustitelný. Po designové stránce je Kizashi dost kontroverzní - z některých úhlu je krásné, ale z jiných moc ne - viz třeba ta boule na víku kufru nebo podstatně kratší zadní dveře než přední (stejný designový problém měla i Primera I. generace). No a kombinace variátoru a čtyřkolky je pro Evroopu taky naprosto nepřijatelná...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jeden z exemplářů tohoto vozu stává u nás v ulici. Je to auto velikosti Octavia II. Tedy žádná střední třída. Zvonku to vyzerá jako asijský vůz z doby před 15-ti lety. K čemu vůz, který nemá normální motor a tahá břicho po zemi? :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To sou zase kecy. Začni nosit brejle >😒]
Kizashi vs. Octavia II
délka 465 vs 457
šířka 182 vs 176,9
rozvor 270 vs 257,8
rozchod 157 vs 145
Mr.Murphy
třídy vozidel se ve škodovkářově světě určují podle litrů v kufru a marketingových žvástů.... Nesmysly jako rozvor, rozchod, konstrukce náprav atd. tihle hošli blahosklonně přehlížejí.... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No jo já vim, koho by zajímal rozvor rozchod nebo konstrukce náprav když má větší kufr, žejo >😁
RudaK
Mám oboje Octavku 2FL kombi 1.6TDi a Kizashi 4x4, každý auto je jiný- shrnu to takto: jedem ve 3 na dovolenou a jedeme Kizashi i když na zavazadlový prostor a spotřebu jasně vede oktávka 😄
Obě auta jsou 10/2012 (OII má najeto 11.000km a Kizashi už 15.000Km)
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Já jsem ti napsal, jak na mne ten šuplík působí. Octávie jsem se zbavil před 10-ti lety.

Nicméně klasické auta střední třídy Passat/Mondeo mají rozměry😒br /> délka 477/484
šířka 182/189
rozvor 271/285
rozchod 155/158

Znovu opakuji: Kizashi s nepoužitelným motorem na mne působí dojmem vozidla velikosti Octavie. :-!
rmt
tak za 1. pan suzuki udělal jedině dobře že odmítl spolupráci s vw, za 2. nevám kde jsi vzal že vypadá jako starý 15 let, a za 3. radši si koupim kizashi než tuctový auta jako vw passat nebo octavia. Kizashi svým designem překonává oba jmenovaný a pro mě jasně vede. Bohužel evropská mentalita: jak to nemá kufr 800l a nápis TDI vzadu tak je zle... 😉
Frantizsekk
Na autoforu se o tom spekuluje uz druhej den, mistni redakce nic? Myslim, ze by v cechach s timto motorem ziskal dost na atraktivite, navic letitej motor uz neni na vyrobu moc drahej a je spolehlivej..
[odkaz]
Karel6
......z hlediska techniky nic pokrokového nepřinesla. Tříprostorová karoserie sedan, pohon předních kol, manuální šestistupňová převodovka... ????

Co třeba takhle ? Škoda Octavia - z hlediska techniky nic pokrokového , nafouklý hatchback , pohon předních kol , manuální šestistupňoná převodovka ..... a nebo ještě Mercedes S-klasse - z hlediska techniky nic pokrokového . Tříprostorová karoserie sedan , pohon zadních kol , automatická převodovka , čtyři kola , volant ....
Avatar - praděda7
praděda7
Přesídlil jsem do Evropy relativně nedávno (200😄 a časopis AutoTip pravidelně kupuji a čtu. Zaujatost proti japonským vozům je podle mě do očí bijící. Mám dlouholeté zkušenosti s vozy Toypota, Honda a Mazda a nedám na ně dopustit. Suzuki jsem žádné nevlastnil, ikdyž od známých, kteří vlastnili Suzuki Swift jsem slyšel jen slova chvály. Že by s Kazashi udělali soudruzi s Japonska nějakou velkou chybu?
stealth01
Wikipedie říká, že paradigma je souhrn základních domněnek, předpokladů a představ. Když jsem absolvoval kurzy FranklinCovey ve státech, řekli mi, že je to pohled jedince na svět, jeho představa o světě.

Pohybujeme se v autosvětě. Některá paradigmata si dovolím nastínit.

- japonské vozy jsou dokonalé a mnohem více kvalitnější, než ty evropské
- korejská automobilová produkce je sto let za moderní evropskou technikou
- spotřeba pod šest litrů je u dvoulitrového čtyřválce naprostá blbost
- čínská auta nemůžou nikdy konkurovat v bezpečnosti těm evropským
- Ford má jedny z nejlepších podvozků v sériových vozech
- BMW je vrcholem techniky
- BMW patří mezi luxusní automobilky

Problém je, že tyhle obecně vnímané pohledy jsou zároveň jsou v nás tak moc zakořeněny, že si prostě nepřípustíme nic jiného. Názor, že BMW vrže, jezdí špatně, je celkově nekvalitně navržené by mi tady každý otřískal asi o hlavu. To, že se dá jezdit třeba v Golfu GTI za 5,5 litru je na upálení na hranici.

Budeme stále žít ve svém světě, zatímco ten vnější se neustále mění a vyvíjí. Budeme zakořeněni se svými názory a nenecháme si je rozstřelit nějakými neználky. Mě to paradigma v autosvětě stálo jeden a půl milionu. Už nechci platit za to, že se všude píše "pravda" a já se podle ní budu řídit. Dneska už mnichovským na lep neskočím.
Proč to píšu v diskuzi o Suzuki? Protože si prostě nepřipustíme vzájemně, že japonci by mohli dělat něco nekvalitně. Takže i kdyby se něco změnilo a japonci dramaticky snížili nároky na kvalitu výroby (důvody jsou čínské a korejské automobilky), o devět tisíc kilometrů dál bude český zákazník věřit svému paradigmatu a koupí daleko horší auto, než si sám připouští. Stalo se to i mě a já si vytvořil nové paradigma, že když nové auto, pak jedině z koncernu VW. Můžete mě kamenovat zato, ale celková spokojenost jak se škodovkou, tak s VW a nyní s Audi mě prostě přesvědčuje o mé paradigmatické pravdě.
Mr.Murphy
>😁 ku*va mě se taky sypal Ford, ale že bych z toho vyvodil něco tak metafyzického, na to zatím nemám >😁
stealth01
No, metafyzika...

Tak to shrňme😒br />
BMW 520D - 53 520 km

- prasklé xenony (řešeno výměnou)
- vrzající strop (řešeno nějakou pěnou)
- přihrádka č.1 se nechce zavřít (výměna)
- přihrádka č.2 se nechce otevřít (výměna)
- jedna kleštinka držáku nápojů nesvírá (bude řešeno výměnou)
- vrzající opěradlo sedadla u řidiče (promazáno v servisu)
- bočnice se někdy "přifouknou" podle paměti sedadla, jindy ne
- v zadní části u okna pátých dveří něco skřípe (ani servis nepomohl)
- výměna dřevěného obložení v záruce protože bylo už jako nové poškrábané
- z auta vytéká olej (bude řešeno)
- ventil chladící kapaliny netěsní (bude řešeno)
- vybitá ložiska ramen přední nápravy (bude řešeno)
- zaseklý pohyb výdechů klimatizace (bude řešeno)

Golf GTI - 69 000 km

- závady žádné (ani žárovka se neměnila)

Služební VW Passat 2.0TDI 4Motion - 121 000 km

- prasklá hadička od nádobky ostřikovačů v 90000km

Octavia RS první generace - 127 000 km

- závady žádné (kromě dvou žárovek)

Spíše než metafyzika, mi to přijde jako logický závěr. Nebo bys šel do dalšího superbáva být mnou?
marawd
Kizashi -ošklivý to není , problém s kvalitou u suzuki větších modelů /ne swift/ v poslední době je , vývoj původně myslel i na kombi, ale zastavilo ho stažení suzuki z us trhu včetně kanady , a to kdysi v kanadě běžela výroba vitary pod názvem geo....
tak ono by se to prodávalo - např benzin1.8 cca/aspoň/ 100kW předokolka , benzin 2.0 120kW předokolka +,4X4,+ automat ,2.0Tdi 110kW předokolka....ve 2.4 to koupí povinně jen suzuki dealer ,jako předváděčku - a to jsou ty prodané vozy a pak to odprodají za 60%původní ceny aby se toho zbavili ...Ve 4x4 benzinu jsou zavedené a výrazně kvalitnější vozy subaru .....
Suzuki 2.4 motor z Grand Vitary, se zvýšeným výkonem na 131kW v Kizashi ? žere ve vitaře průměrně přes 12l/100km 12,3 dlouhodobý průměr palubního poč.., totiž ne každý jezdí polabskou nížinou -tedy pohodově za 9,5l, a ať mi někdo vykládá , že 2.4 motor při 3000ot žere pod 10l, ve 4000 už okolo 12,5l , ten motor je pružnej , jede odspoda ,1500ot po zajetí si nechá líbit,jde slušně za plynem , ale dle objemu prostě žere i trávu z pangejtu, měl jsem tu čest s gv 5let a šlo to z domu, o nekvalitě a zklamání ze suzuki není třeba dál pokračovat...kdo tahá obytn.přívěs, nebo jiný= 1 koně chtěl by klidně 2.4 ale 4x4 a určitě ne v CVT ....vůz byl mířen na us trh, tím ,že se stáhli údajně nepočítají ani s následníkem, takže cimrmanovská slepá ulička...
MaxChico
Tak jsem se díky článku i všem příspěvkům rozhodl toto auto(Kizashi) koupit. Nevidím tu totiž jediný pádný argument, proč je auto nespolehlivé a už vůbec ne srovnání s autem jiným - podobným. Že "testéři" neumí pracovat se spojkou až ji uvaří není můj problém. Stejně tak že neumí jezdit ekonomicky a efektivně. Jedinou reálnou nevýhodou auta je pouze špatný přístup do kufru a samozřejmě pofidérní 4x4 a CVT, což znamená, že manuální převodovka s předním náhonem se nedá ani rovnat. Je to přeci úplně něco jiného. Po několika letech ježdění v koncernu a utrácení za sice levné náhradní díly, ale za to o dost častěji, mne přinutilo pořídit auto japonské značky. Upozorňuji, že do nafty mne nikdy nikdo nedostane(neříkám, že je špatná). Toyota - třeba Corolla - absolutní auto do nepohody, zažila hodně špatnou jízdu, servisy až po několika tisícovém přesáhnouti intervalu. Ukázala se jedna závada - mrazem popraskala nádobka na chladící kapalinu. Musím říct, že kolem 19ti let mého života jsem na VW nedal dopustit, ale jeden rok užívání japonce, jako náhradního auta (ojetého japonce) mne přesvědčilo, že koncern novější roku 98` mi do garáže už nesmí. Také podotknu, že nejsem pouze uživatel, jako většina z Vás i většina "testérů", ale v autech se pohybuji od cca 9ti let, vystudova jseml na mechanika-autotronika a je to i mým koníčkem.