Novinky
FiLan
13
A až ho omrzí, prodá ji k nám do Áček a tam z ní udělají hezkou fabii se 160.000 najetými kilometry. 😄
Přejít do diskuze
Právě jsem chtěl napsat, že takových spokojených majitelů Fabií, Passatů nebo Mondeí s milionem a více kilometrů je v ČR hromada. Jen o tom neví 😄
Osobně jsem už pár Rendlů s nakrouceným půlmilionem km viděl. A kpodivu na tom technicky nebyli špatně :yes: .
jsem měl na počitadle taky zajímavý nájezd.
[odkaz]
mám to samý auto, ale vošklivý zelený 8-s . Dlouhodobou spotřebu mám teda horší 4,2 l/100km ale dost mi to kazí každodenní ježdění po Praze. Jinak motor, spojka taky vše původní.
[odkaz]
mám to samý auto, ale vošklivý zelený 8-s . Dlouhodobou spotřebu mám teda horší 4,2 l/100km ale dost mi to kazí každodenní ježdění po Praze. Jinak motor, spojka taky vše původní.
Nechci být rýpal, ale přijde mi to nějaké divné. Najet milion km (asi 90t ročně) jízdou do práce a na dovolené, mít celou dobu spotřebu 3.7l/100km, stále měnit olej až po 30t km a mít původní spojku. Asi je Škodovka zázračná, tohle bych fakt chtěl vidět na vlastní oči >😒]
Když jedeš konstantně 110-120 km/h, není problém spotřeba pod 4 litry... Stejně tak jízdou po dálnici spojka netrpí, když jedeš na stálý převod. stupeň. Fabie je zázrak, taky mám na HTP původní spojku >😁
Keď niekto najazdí na aute milión kilometrov, automobilka mu dá zvyčajne zdarma nový model, média napíšu po jednom článku a je. Ale vy sa tvárite ako keby najazdil 10 miliónov! Ani články o tom Volve čo najazdilo 5 miliónov nie sú takéto. :no: :no: :no:
Teda sorry, ale původní výfuk po 500 000 km?? >😁 To už škodovácký markeťáci trošku přehání. >😒]
To ze auto za celkem idealnich podminek najelo milion kilometru to bych pochopil na tom neni nic az tak divneho je to preci jenom kus zeleza, ale ze ten Nemec z masa a kosti prezil milion kilometru ve Fabii a jeste se usmiva to je vykon hodny zelezneho muze. Ja bych v te plecce umrel po desetine najetych kilometru.
To je slušný, ale já tu měl teď něco výživnějšího >😁
Koukej: [odkaz]
1.2 HTP - 608 354 km ! Původní motor, původní převodovka.
Koukej: [odkaz]
1.2 HTP - 608 354 km ! Původní motor, původní převodovka.
Invert: pokud je to pravda, tak to naznačuje, že bylo auto opravdu provozováno v hodně ideálních podmínkách a upřímně obdivuju řidiče (až možná lituju), že má takovou trpělivost a dokázal 13let jezdit takhle (+ štěstí na trasy, které takovou jízdu umožňují). Druhá věc je, že v takových podmínkách vydrží zcela jistě spousta jiných aut, jenom nikdo takhle s autem nejezdí, resp. asi ani nemá podmínky 😄
No je to zajímavý 😄
No je to zajímavý 😄
Obávám se že taková auta už nejdou prodat.
Tady je ta evidovaná spotřeba😒odkaz]
a tady stará videa😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tady je ta evidovaná spotřeba😒odkaz]
a tady stará videa😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Stejně tak Renualtů, Fordů, Mercedesů, Pežotů, Oplů.... To není nic divného ne?😁 Jsou špatné kusy a dobré kusy, ale při slušném zacházení, údržbě a podobně ty auta dají ve většině případů velké nájezdy...
Tak to jsi toho v životě neviděl ještě hodně... já už viděl inezráty na auto na německým serveru, kde mělo 270tis. km a v tu stejnou chvíli už mělo AAA na svých stránkách ten stejný inzerát (stejný fotky, popis , vše) a najeto 112tis. km >😁 A je jedno jestli to oni stáčej nebo to tak kupují, ať si ale ty řeči o prověřeném původu vozů strčí za klobouk. Buď teda nevědí co prodávají nebo šidí. Ani kafe bych si tam nekoupil 😉
Bohužel má zkušenost se značkovými servisy není dobrá.
Jednou jsem tam dal auto, protože z ničeho nic nešlo nastartovat, jako by došla nafta. Nedošla. Ti lidi v těch servisech tomu vůbec nerozumí, jen zkouší, co by to mohlo být a mění a mění i to, co není vůbec třeba. To můžu stejně tak udělat doma, zas taková věda to není. Jediné, co oni mají, je nářadí. I když bych věřil, že v Německu by to mohlo být jiné, ale těžko říci.
Nemluvím ani o tom, že ve značkovém servise nevěděli, po kolika km je nutné měnit podle výrobce rozvodový řemen a když jsem jim to pověděl, tak mi nevěřili a nemluvím o tom, že nevěděli, kde přesně je na spínač světla zpátečky. Jel jsem tam jen kvůli tomu, protože ten motor je tak narvaný, že tam není nic vidět a myslel jsem, že oni mají, když ne vědomosti, tak aspoň dokumentaci. Řekl jsem jim, že žárovkou to není, že to bude asi spínač. Po hodině přišli s tím, že žárovkou to není a že ten spínač bude tady někde, ale že by to museli rozdělat, všechno... Odjel jsem. Koupil první spínač, na který jsem natrefil, 100Kč asi, vyndal box vzduchového filtru, cca 2minuty práce, našel spínač na převodovce, vyměnil, funguje. Celé mi to trvalo asi 15minut i s nákupem 30minut 😊.
A ceny? Lekce škrábnuté a promáčknuté dveře a práh z parkoviště. Tak jsem volal do značkového servisu. První otázka byla, jestli to mám pojištěné, když jsem řekl, že ano, i když nemám, bylo mi sděleno, že cena bude přibližně 30-35tis Kč. Nakonec opraveno v karosárně, co dělá všechna auta za 5tis Kč.
Když si nechám opravovat auto, jdu jen tam, kde můžu být přímo u opravy, protože pak vím, že mi udělali jen to, co jsem chtěl a většinou si koupím díly, které chci, aby mi tam dali. Viz. rozvodová sada 1.9TDI. Originál sada zabalená v krabici VW,Škoda,... je asi o dva tisíce dražší než, když si stejné díly, co jsou v této krabici koupím zvlášť (řemen Dayco, kladky INA, vodní pumpa GRAF, ta pumpa je samozřejmě navíc, tu by tam sami od sebe v servise nedali a dali tam nějaký šunt s plastovým kolem 😊).
Končím, nebudu zdržovat.
P.s.Taky jsme měli doma Š1000MB, která byla z roku 68 a byla v lepší stavu než většina dnešních aut po 10 letech, ale bylo to tím, že stála v garáži a měla najeto jen 200Km. Myslím, že kdyby se s ní jezdilo po trasách jako kolega z Německa, vydržela by taky hodně 😊.
Jednou jsem tam dal auto, protože z ničeho nic nešlo nastartovat, jako by došla nafta. Nedošla. Ti lidi v těch servisech tomu vůbec nerozumí, jen zkouší, co by to mohlo být a mění a mění i to, co není vůbec třeba. To můžu stejně tak udělat doma, zas taková věda to není. Jediné, co oni mají, je nářadí. I když bych věřil, že v Německu by to mohlo být jiné, ale těžko říci.
Nemluvím ani o tom, že ve značkovém servise nevěděli, po kolika km je nutné měnit podle výrobce rozvodový řemen a když jsem jim to pověděl, tak mi nevěřili a nemluvím o tom, že nevěděli, kde přesně je na spínač světla zpátečky. Jel jsem tam jen kvůli tomu, protože ten motor je tak narvaný, že tam není nic vidět a myslel jsem, že oni mají, když ne vědomosti, tak aspoň dokumentaci. Řekl jsem jim, že žárovkou to není, že to bude asi spínač. Po hodině přišli s tím, že žárovkou to není a že ten spínač bude tady někde, ale že by to museli rozdělat, všechno... Odjel jsem. Koupil první spínač, na který jsem natrefil, 100Kč asi, vyndal box vzduchového filtru, cca 2minuty práce, našel spínač na převodovce, vyměnil, funguje. Celé mi to trvalo asi 15minut i s nákupem 30minut 😊.
A ceny? Lekce škrábnuté a promáčknuté dveře a práh z parkoviště. Tak jsem volal do značkového servisu. První otázka byla, jestli to mám pojištěné, když jsem řekl, že ano, i když nemám, bylo mi sděleno, že cena bude přibližně 30-35tis Kč. Nakonec opraveno v karosárně, co dělá všechna auta za 5tis Kč.
Když si nechám opravovat auto, jdu jen tam, kde můžu být přímo u opravy, protože pak vím, že mi udělali jen to, co jsem chtěl a většinou si koupím díly, které chci, aby mi tam dali. Viz. rozvodová sada 1.9TDI. Originál sada zabalená v krabici VW,Škoda,... je asi o dva tisíce dražší než, když si stejné díly, co jsou v této krabici koupím zvlášť (řemen Dayco, kladky INA, vodní pumpa GRAF, ta pumpa je samozřejmě navíc, tu by tam sami od sebe v servise nedali a dali tam nějaký šunt s plastovým kolem 😊).
Končím, nebudu zdržovat.
P.s.Taky jsme měli doma Š1000MB, která byla z roku 68 a byla v lepší stavu než většina dnešních aut po 10 letech, ale bylo to tím, že stála v garáži a měla najeto jen 200Km. Myslím, že kdyby se s ní jezdilo po trasách jako kolega z Německa, vydržela by taky hodně 😊.
cim vic se bude nekriticky, az tupe, vychvalovat, tim vic to bude nutit k reakci. Ale nakonec, co: jedna Fabia vydrzela milion - a pujde do muzea! Pro Volva rady 700/900 to byla rutina... Takze pozornost vzbudilo az 5 milionu... Talze je vlastne vsechno v poradku. 😉
spolutupouna preci nebude napominat. pro jelito je ovsem nejvetsi odmena kdyz muze prispechat na pomoc gtiführerovi a olizovat mu rekto
Na konci diskuse Dinar breci a taha sem pro zmenu nejake Japonce a dokonce i VW. Bez mu napovedet, ze rec je o Skodovce a jenom o ni. 😉
Něco mi na tom příběhu nesedí. Asi vlastní zkušenosti s fábiemi, ale je možné že jde jenom o to v jaké zemi je provozována.
takze to mame jednu, co vydrzela milion. 1.9 byl sice "opruz", ale fakt vydrzela hodne. Ja znam par desitek fabek, co se rozpadly do 100 tis km. Oststne jako ta v dlouhodobem testu... No a pak nepochybne existuje par tech, co vydrzi neco mezi tim... 😉
Pořád to vychází kolem 80ti tis. ročně, denně 220 km nonstop, svátek, nesvátek. To je i na němce dost. Celkem by mě zajímalo, kde to najezdil.
tak nějak to je ale on ten venca v garáži za to bude chtít ne o 2tis ale o 20tis míň než značkovej servis .. oni ti tam prodaj uplně stejnej díl jako venca jen si na něm přihodí třeba 300% marži, klidně to může bejt čínská replika a ani o tom nevíš, plus si vezmou minimálně 500 na hodinu.
Asi by nevydrželo více jak 500 tisíc v podmínkách, jak mé HTP >😁 4 km do firmy, 4 zpět 😄 V zimě dostává nakládačku, ale dlouhodobá na tuto trasu je 6,7 litrů/100 km ;-\
tak ja dufam ze radsej predas ako vyhodis.... pekne video... krasne cislo, klobuk dole :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Když už si Čech koupí nový auto, tak dva, tři roky (po dobu tovární záruky a za předpokladu, že neni totální ignorant) samozřejmě na servisky jezdí. Ale jakmile záruka pomine, tak šup do vedlejší vsi k Vencovi do garáže. Ten už přece auta dělá spoustu let. On sice tahá bouraný Renaulty, ale proč k němu nedát Škodovku, že? Kvalitní olej? Nee! Originální náhradní díly? Vůbec! Filtry? Ty ještě něco vydrží. A tak dále. No a hlavně - chce za to o dva tisíce míň než ty vydřiduši ve značkovým. Neber to.
No tak ono je kolikrát lepší když ten filtr raději nevymění. Já byl s RAV4 ve značkovém servise na 90tkm a při výměně oleje v zadním diferáku ho pán v rukavičkách za 500,- Kč na hodinu zapomněl zpátky zavřít. K mojí smůle jsem ujel vkuse skoro bez zastávky přes 2000km, totálně zaolejovaný podvozek, páté dveře, bílý dým od spáleného oleje na výfuku a nervozita jestli to diferák přežil.
Už v neautorizovaném, servise vytekla z diferáku zbytková zásoba oleje ("malý panák"). Totální rozborka odhalila krásně čisté útroby s ozubenými koly ještě origo natřenými barvou z továrny. A od té doby autorizák never more... co autorizák to pohroma (čest výjimkám pokud ještě existují).
Už v neautorizovaném, servise vytekla z diferáku zbytková zásoba oleje ("malý panák"). Totální rozborka odhalila krásně čisté útroby s ozubenými koly ještě origo natřenými barvou z továrny. A od té doby autorizák never more... co autorizák to pohroma (čest výjimkám pokud ještě existují).
Lež, přesněji řečeno vééélmi nepravděpodobné. Snad by se tomu dalo věřit, kdybyste napsali "v autě byl vyměněn motor, převodovka, 5x spojka, několikrátcelý podvozek a interiér...." Ale původní spojka? Po milionu kilometrů? 😃)) Ale ale. To by pán musel zařadit, rozjet se a pak ujet ten milion kilometrů bez zastavení a bez přeřazení. Jenže by mu mezitím odešel motor, podvozek atd. To foto je asi ilustrační, protože kdyby ne, tak ta přístrojovka je jako nová, žádný škrábanec, žádný prach, nic. I auta velmi pečlivých majitelů mají na přístrojovce patrné známky opotřebení při třetinovém nájezdu kilometrů. A průměrná spotřeba 3.7 litru? Tak to jo.... Ale nespeltli jste si web? nepatří takovéhle články spíš do blesku? Neříkám, že Fabia nemůže ujet milion kilometrů. Ale ne s jedním motorem a jednou spojkou.
Smekám, že měl vůbec nervy s tímhle tolik najet. Já už bych si po 300 000 km koupil jiné auto. A zajímá mě jak ta fabie zní, protože dieselové motory zní hrozně už po 200 000 km... ;-\
Musím uznat, že najet s touhle pikslou a motorem milion, to si žádá ocelovýho muže :yes: Předpokládám že jezdil v těch ochraných sluchátkách nebo je mu už všechno jedno. Ten motor je strašnej :no: A v Octávii mi "žere" 5,5.
Ja kdyz jsem prodaval 12roku stare bmw e39 najete 250tisic tal tam melo puvodni i baterku, vyfuk byl ve velmi dobrem stavu a pocitam stim ze majitel ho po dnesni den nemusel menit. U opelu jsem menil vyfuk po 3letech.
To můžu potvrdit - po 7 letech prorezl vnější plášť. Jsem zvědavý, jak dlouho vydrží ten vnitřní.
Tak to se tesim, az si taky jednou koupim novy auto a ne porad bazarovy mrsiny. Menim pomalu co 3 roky.
.....a mechanik v jakémkoliv značkovém servisu, který se konečně naučí na kterou stranu se utahuje a na kterou povoluje šroub, okamžitě rozvazuje pracovní poměr a odchází do té stodoly nebo garáže podnikat, kde si na sebe vydělá daleko víc a zákazníka potrestá daleko méně než v tom značkovém servisu.
no hlavne si nekde precetl ze zaruka je dozivotni, ale uz si neprecetl ze je to zivotnost pneu a ta je tri roky
Taxikářská Laguna I jednoho spolupracovníka, který se tím jednu dobu živil, přes milion měla... no problemo.
tak se tu při podobné informaci budou uctívači zaklínat japonskou SPOLEHLIVOSTÍ, bohužel objektem je Škoda, a tak je to "lež", "reklama", "nesmysl" apod. Místo potlesku, obvyklá mentální žumpa. :-!
tak se tu při podobné informaci budou uctívači zaklínat japonskou kvalitou, bohužel objektem je Škoda, a tak je to "lež", "reklama", "nesmysl" apod. Místo potlesku, obvyklá mentální žumpa. :-!
Fábie má ten zadní díl dvouplášťovej, takže když ti po 7-mi letech prorezaví ta první vrstva, tak začne teprve reznout ten vnitřek. >😁 :yes:
Podle zdejších diskuzních "odborníků", kteří zde pravidelně a velmi rádi linkují nesmyslný článek o motoru HTP, musí teď skřípat zubama. Vždyť to ten motor nemůže najet, to se musí 4x rozpadnout, přece vo tom četli v tom článku... :-! >😁
v životě jsem neviděl člověka, který by prokázal, že tohle áčka udělali. Ano, mají i stočená auta, ale už je tak koupí. Kecalů bylo už hodně, ale důkaz nikdo nemá. Nikdo. 😉
jo tohle jsem psal přesně už výše 😄
Je to celý takový divný, taková hezká pohádka. Najet milion km není až tak zázrak, nicméně příběh o tom, jak má auto původní výfuk, spojku, olej se mění po 30t km a spotřeba 3.7l/100km a to vše cestami do práce a na dovolenou, to je trochu zvláštní 😄
Respektive teoreticky to možné je, ale stále si nedokážu představit toho pána, jak každý den nasedne do Fabie, jede přes 100km do práce 80km/h, nikdy nenarazí na zácpy ani provoz, díry na silnici se mu také vyhnou, po 30t km zajede do servisu, kde mu vymění olej a takhle vesele najede milion km za 13let se spotřebou 3.7l/100km >😁
Je to celý takový divný, taková hezká pohádka. Najet milion km není až tak zázrak, nicméně příběh o tom, jak má auto původní výfuk, spojku, olej se mění po 30t km a spotřeba 3.7l/100km a to vše cestami do práce a na dovolenou, to je trochu zvláštní 😄
Respektive teoreticky to možné je, ale stále si nedokážu představit toho pána, jak každý den nasedne do Fabie, jede přes 100km do práce 80km/h, nikdy nenarazí na zácpy ani provoz, díry na silnici se mu také vyhnou, po 30t km zajede do servisu, kde mu vymění olej a takhle vesele najede milion km za 13let se spotřebou 3.7l/100km >😁
Ak by si mali kupovat auta podla informacii na nete, tak si nekupime nikdy nic. Preskakal som v zamestneniach kadeake auta a nikdy ma nestretol zasadny problem s motorm, elektronikou, alebo prevodovkou. Boli tam prve dci, hdi, multijety, alebo tdi v modeloch, ktore sa podla odbornikov zarucene rozpadnu skor ako sa doplazia k 100k km. Asi som nieco robil spatne
to co pises patri k miestnemu folkloru. Raz sa pluje na koncern, potom na francuzov, potom na talianov, pripadne na ine automobilky. Kazda znacka tu ma svoje zastupenie 😉
Tak opravdu je třeba zatleskat řidiči který to dokazal.Naprostý souhlas.
Dlouhé štreky,klidné ježdění,kvalitní silnice,kvalitní servis...to vše nejvíce ovlivní výdrž vozu.A nervy majitele.Zmiňovaný kabelový svazek (osobní zkušenost u Fabie 1,4MPI výměna cca 40 000kč) je už důvod dát to auto pryč a netrhat s ním rekordy, 😉 .Takže majitel :yes: :yes: :yes:
Dlouhé štreky,klidné ježdění,kvalitní silnice,kvalitní servis...to vše nejvíce ovlivní výdrž vozu.A nervy majitele.Zmiňovaný kabelový svazek (osobní zkušenost u Fabie 1,4MPI výměna cca 40 000kč) je už důvod dát to auto pryč a netrhat s ním rekordy, 😉 .Takže majitel :yes: :yes: :yes:
Za dobrých okolností to možné je.Majitel jezdil evidentně dlouhé trasy,klidnou plynulou jízdou.Musel v tom autě trávit přes 1000 hodin ročně,denně kolem 3 hodin.To je dost na to,že ho to neživí,ale pouze dojíždění do zaměstnání,nákupy,dovolené.Proto je to zvláštní volba auta.
Roky i nájezd by mělo v pohodě vydržet každé auto.
Proč by neměl vydržet výfuk?Mé první auto,které bylo nové,Hyundai Accent má i dnes (slouží dál v rodině,protože na hodnotu,jakou poskytoval se ho nevypatilo prodat),po šestnácti letech měněný pouze vlnovec (pružný díl) výfuku.A to nejezdí dlouhé trasy,negarážované.
Roky i nájezd by mělo v pohodě vydržet každé auto.
Proč by neměl vydržet výfuk?Mé první auto,které bylo nové,Hyundai Accent má i dnes (slouží dál v rodině,protože na hodnotu,jakou poskytoval se ho nevypatilo prodat),po šestnácti letech měněný pouze vlnovec (pružný díl) výfuku.A to nejezdí dlouhé trasy,negarážované.
Píšu to po sté. Japonská auta nejsou kvalitní, jsou pouze spolehlivá a to je rozdíl. Každý majitel japonského auta včetně mě to bohužel ví.
A ještě bych k tomu dodal - ne s jedním výfukem. Aby na autě /ještě tak 12 let používaném !/ byl orig. střední a koncový díl, taktéž považuji za velmi nepravděpodobné.
Už vím co je levý závit a teď i co znamená podnikat a to i ve stodole. Děkuji.
Než příště něco napíšeš, doporučuji ti přečíst si to po sobě, aby to dávalo vůbec nějaký smysl.
Než příště něco napíšeš, doporučuji ti přečíst si to po sobě, aby to dávalo vůbec nějaký smysl.
Felicia? Nám na ní teda uhnil a to měla cca 30tisíc najeto a garážovaná >😁 cca po 5ti letech jestli si dobře pamatuju, ale jinak bezproblémové auto 😄
Ani každé ani některé, ale naprostá většina. Morální zastarání tam je prostě bez diskuzí a po deseti letech vodcházej i airbagy atd. Zrovna E46 bylo supr auto, ale volba jestli při čelní srážce sedět v 11 let starym E46 nebo loňskym F30 je hodně snadná >😒]
A nemá to co dělat s místem výroby, znám 20 let starou Lancii co jezdí jako ďas, ale morálně už je taky mimo a bourat v ní bych nechtěl snad ani s Trabantem >😁
A nemá to co dělat s místem výroby, znám 20 let starou Lancii co jezdí jako ďas, ale morálně už je taky mimo a bourat v ní bych nechtěl snad ani s Trabantem >😁
"Každé auto po 10 rokoch je u mňa črep, ktorého sa treba zbaviť a je jedno ako "úžasne" jazdí ...."
Takové BMW 3 E46 z roku 2003 je ještě dnes pořád lepší než drtivá většina mainstreamové produkce a srovnatelně bezpečné. To, co píšeš, by mohlo platit tak leda pro italské nebo francouzské vozy - ani u koncernu bych to tak s jistotou neřekl, možná jen u některých jeho vozů. Hodně ale samozřejmě záleží na druhu používání. Tedy netvrdím, že se úplně mýlíš, ale to slovo "každé" bych vyměnil za "některé/á".
Takové BMW 3 E46 z roku 2003 je ještě dnes pořád lepší než drtivá většina mainstreamové produkce a srovnatelně bezpečné. To, co píšeš, by mohlo platit tak leda pro italské nebo francouzské vozy - ani u koncernu bych to tak s jistotou neřekl, možná jen u některých jeho vozů. Hodně ale samozřejmě záleží na druhu používání. Tedy netvrdím, že se úplně mýlíš, ale to slovo "každé" bych vyměnil za "některé/á".
U nájezdu takto velikého už se projeví každá jedna drobnost. Ať už jsou to lepší silnice, šetrnější styl jízdy nebo návštěvy autorizovaného servisu a nešetření na ničem. Ono je to sice skutečně v Česku s autorizovanými servisy trochu nešťastné - zejména po cenové stránce, ale nikdy vám tam neudělají horší práci než v neautorizovaném. V nejhorším případě stejnou. V Německu to asi bude ještě lepší, takže spíše než kvality Škody jako takové zde vidíme kvality německé infrastruktury a možnosti, které němečtí řidiči mají a u kterých si tady v ČR nejsem tak jistý, zejména pokud se jezdí hodně po Praze.
Ak auto sa totálne nezruší pri havárii, alebo nezhorí, tak sa dá udržiavať takmer donekonečna ....
Ale vzhľadom na náklady a morálne zastarávanie je to nezmysel. Už po cca 7 rokoch sa posúva bezpečnosť vozidla tak, že sa oplatí mať nové ....
Nemecký ujo okrem toho jazdí evidentne na dobrých cestách a dlhé trasy .... čo je napr. pre našinca úplne mimo realitu. Okrem toho sa v podobnej (ne)výbave, už dnes nič nevyskytuje ani u Škodovky a je všeobecne známe, že ak sa niečo se.ie dnes na nových vozoch, tak to je práve elektrika a eletronika ...
Každé auto po 10 rokoch je u mňa črep, ktorého sa treba zbaviť a je jedno ako "úžasne" jazdí ....
Iná katógéria sú "srdcovky" ... ale to by u mňa určite nebola Fábia ...
PS Sloveské letectvo používa české cvičné stroje L-39C s nasledujúcimi položkami čo sa vymenili .... motor, predná časť trupu, chvostová časť i s riadicimi plochami a krídla .....inak povedané vymenilo sa celé lietadlo.... ale formálne je to stále ten istý stroj :-!
Ale vzhľadom na náklady a morálne zastarávanie je to nezmysel. Už po cca 7 rokoch sa posúva bezpečnosť vozidla tak, že sa oplatí mať nové ....
Nemecký ujo okrem toho jazdí evidentne na dobrých cestách a dlhé trasy .... čo je napr. pre našinca úplne mimo realitu. Okrem toho sa v podobnej (ne)výbave, už dnes nič nevyskytuje ani u Škodovky a je všeobecne známe, že ak sa niečo se.ie dnes na nových vozoch, tak to je práve elektrika a eletronika ...
Každé auto po 10 rokoch je u mňa črep, ktorého sa treba zbaviť a je jedno ako "úžasne" jazdí ....
Iná katógéria sú "srdcovky" ... ale to by u mňa určite nebola Fábia ...
PS Sloveské letectvo používa české cvičné stroje L-39C s nasledujúcimi položkami čo sa vymenili .... motor, predná časť trupu, chvostová časť i s riadicimi plochami a krídla .....inak povedané vymenilo sa celé lietadlo.... ale formálne je to stále ten istý stroj :-!
Přitom LPG má ještě kyselejší spaliny. Ale to asi neohrožuje plášť, ale spíše vnitřek výfuku.
V tom nevidím problém. Dvouplášťový koncový díl + diesel + dlouhé trasy ... to vše hraje do karet vysoké životnosti. Já mám sice benzín, ale výfuk je tam stejný jako u TDI a po 7 letech prorezl teprve vnější plášť.
Skus si porovnat auta z kategorie fabia v roku 2000 a potom nam tu napis o pleckach. Fabia bola vo svojej dobe na vrchole svojej triedy
A víš že stejnej měla už Felicia? >😒]
Když už nemám na Akrapovič, tak jedině ten z Fabky >😁
Když už nemám na Akrapovič, tak jedině ten z Fabky >😁
Jsem moc rád, že jsi mě poučil o něčem tak fantastickém, jako je existence i levých závitů.
Škoda, že reaguješ na závity, ale na podstatu toho, co jsem tím chtěl říct, ne.
Ne pro tebe, ale pro ty méně bystré - především ve značkových servisech jsou většinou mechanici na úrovni, která jim nedovoluje samostatné podnikání. Jakmile překročí svůj stín, odcházejí do soukromé sféry, rozuměj tím do vlastní dílny a na vlastní živnostenský list, protože si vydělají daleko víc. Proto bývají ve značkových servisech problémy s kvalitou práce. Ten jeden - dva machři, které bývá značka ochotna ještě jakž takž zaplatit, ty všechny lemply, učně a retardy uhlídat nedokáže.
A ať to nedopadne jako s těma závitama, překračování stínu je opět myšleno jen obrazně. 😄
Škoda, že reaguješ na závity, ale na podstatu toho, co jsem tím chtěl říct, ne.
Ne pro tebe, ale pro ty méně bystré - především ve značkových servisech jsou většinou mechanici na úrovni, která jim nedovoluje samostatné podnikání. Jakmile překročí svůj stín, odcházejí do soukromé sféry, rozuměj tím do vlastní dílny a na vlastní živnostenský list, protože si vydělají daleko víc. Proto bývají ve značkových servisech problémy s kvalitou práce. Ten jeden - dva machři, které bývá značka ochotna ještě jakž takž zaplatit, ty všechny lemply, učně a retardy uhlídat nedokáže.
A ať to nedopadne jako s těma závitama, překračování stínu je opět myšleno jen obrazně. 😄
A to jsem vždy vlastnil japonce, nebo němce. Patrně můj styl řízení bude mít zvýšené korozivní účinky na výfuk, nebo mám kolem baráku asi víc kaluží, než je průměr. 😄
Já mám na své A4 B5 taky původní koncový díl výfuku po 14 letech a 300 tis. km, jen střední byl měněný před dvěma lety 😄
Olejová lobby nebude mať radosť z tohoto článku, meniť olej po 30tis. km, to už bude celé ústrojenstvo na odpis, vrátane motora po 200tis. km ... dokonca chlapík píše priemerne! Čiže niekedy viac inokedy menej. A on má na tom 1mil km ...
Spotreba je fajn, určite jazdí dlhšie trate a nie 10km denne do práce (100-120km hod asi po meste nejazdí).
Spotreba je fajn, určite jazdí dlhšie trate a nie 10km denne do práce (100-120km hod asi po meste nejazdí).
Jo třeba třtinového v rendlíku rozpustíte čokoládu a máslo takže v dieslu se ohřívá pomalu >😒]
Kdysi dávno před 20-ti lety byly popelnice z plastu (Trabant...) a taky jsem to v něm vydržel celej.. Nohy mi drží, ruce silou vůle, ale jsem pohromadě. Co je na tom k nevydržení? Je to určené pro jízdu z bodu A do bodu B :yes:
Příběhy jsou různé, mám ve firmě passata B5 2,0 tdi z roku 2005, první rok výroby, podle JPP z netu katastrofa, auto má akt. najeto 360 tis. a zatím měněna jen spojka, jezdí s tím kde kdo a passat pořád ne a ne zkolabovat. Další je golf V kombi z roku 2008 jedna z prvních 1,4 tsi u nás, 240 tis. s původními rozvody a za těch pět let bez jediné, zdůrazňuju jediné byť malé závady. Podle všeho měla ta auta už dávno umřít, golf je např. vevnitř jako nový. Jiná věc je, že další auta už vw nejspíše nebudou, protože se mi nelíbí přístup prodejce k servisu, za prostou výměnu oleje a filtrů chce u golfa 9tis., u neznačky to pořídím za půlku a navíc mám jistotu, že jsou skutečně vyměněny filtry, celá olej. náplň atd., což se u značkového servisu říct nedá, těch podvodů a podvůdků už na můj vkus předvedli příliš.
Co tak použít hlavu, než napíšeš nějakou mimózní rekaci? 8-s
Napovím, bavíme se o škodovce. Jenom o ní.
Napovím, bavíme se o škodovce. Jenom o ní.
Nesmysl, tu se na škodovku povětšinou jen plive. Prakticky každá diskuze to dosvědčuje. :-!
To není jen o nějaké "jedné". Podívej se, kolik škodovek jezdí jako taxíky a kolik majjí natočeno.