Novinky
Když jedeš konstantně 110-120 km/h, není problém spotřeba pod 4 litry... Stejně tak jízdou po dálnici spojka netrpí, když jedeš na stálý převod. stupeň. Fabie je zázrak, taky mám na HTP původní spojku >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To auto máš pět let, to po pěti letech jezdíš na stejných gumách? Klobouk dolů.
:yes: petrumr, si mozno mysli, ze pneumatiky na jeho fobii vyrobila samotna skodovka >😁
jsem měl na počitadle taky zajímavý nájezd.
[odkaz]
mám to samý auto, ale vošklivý zelený 8-s . Dlouhodobou spotřebu mám teda horší 4,2 l/100km ale dost mi to kazí každodenní ježdění po Praze. Jinak motor, spojka taky vše původní.
[odkaz]
mám to samý auto, ale vošklivý zelený 8-s . Dlouhodobou spotřebu mám teda horší 4,2 l/100km ale dost mi to kazí každodenní ježdění po Praze. Jinak motor, spojka taky vše původní.
tak ja dufam ze radsej predas ako vyhodis.... pekne video... krasne cislo, klobuk dole :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Obávám se že taková auta už nejdou prodat.
Tady je ta evidovaná spotřeba😒odkaz]
a tady stará videa😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tady je ta evidovaná spotřeba😒odkaz]
a tady stará videa😒odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
To je slušný, ale já tu měl teď něco výživnějšího >😁
Koukej: [odkaz]
1.2 HTP - 608 354 km ! Původní motor, původní převodovka.
Koukej: [odkaz]
1.2 HTP - 608 354 km ! Původní motor, původní převodovka.
Podle zdejších diskuzních "odborníků", kteří zde pravidelně a velmi rádi linkují nesmyslný článek o motoru HTP, musí teď skřípat zubama. Vždyť to ten motor nemůže najet, to se musí 4x rozpadnout, přece vo tom četli v tom článku... :-! >😁
a budeme to tu číst pořád dokola až do zblbnutí :no:
A až ho omrzí, prodá ji k nám do Áček a tam z ní udělají hezkou fabii se 160.000 najetými kilometry. 😄
Právě jsem chtěl napsat, že takových spokojených majitelů Fabií, Passatů nebo Mondeí s milionem a více kilometrů je v ČR hromada. Jen o tom neví 😄
v životě jsem neviděl člověka, který by prokázal, že tohle áčka udělali. Ano, mají i stočená auta, ale už je tak koupí. Kecalů bylo už hodně, ale důkaz nikdo nemá. Nikdo. 😉
Tak to jsi toho v životě neviděl ještě hodně... já už viděl inezráty na auto na německým serveru, kde mělo 270tis. km a v tu stejnou chvíli už mělo AAA na svých stránkách ten stejný inzerát (stejný fotky, popis , vše) a najeto 112tis. km >😁 A je jedno jestli to oni stáčej nebo to tak kupují, ať si ale ty řeči o prověřeném původu vozů strčí za klobouk. Buď teda nevědí co prodávají nebo šidí. Ani kafe bych si tam nekoupil 😉
natocit na jakymkoli aute?
Třeba na nějakým rendlíku >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Osobně jsem už pár Rendlů s nakrouceným půlmilionem km viděl. A kpodivu na tom technicky nebyli špatně :yes: .
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Taxikářská Laguna I jednoho spolupracovníka, který se tím jednu dobu živil, přes milion měla... no problemo.
Olejová lobby nebude mať radosť z tohoto článku, meniť olej po 30tis. km, to už bude celé ústrojenstvo na odpis, vrátane motora po 200tis. km ... dokonca chlapík píše priemerne! Čiže niekedy viac inokedy menej. A on má na tom 1mil km ...
Spotreba je fajn, určite jazdí dlhšie trate a nie 10km denne do práce (100-120km hod asi po meste nejazdí).
Spotreba je fajn, určite jazdí dlhšie trate a nie 10km denne do práce (100-120km hod asi po meste nejazdí).
Když už si Čech koupí nový auto, tak dva, tři roky (po dobu tovární záruky a za předpokladu, že neni totální ignorant) samozřejmě na servisky jezdí. Ale jakmile záruka pomine, tak šup do vedlejší vsi k Vencovi do garáže. Ten už přece auta dělá spoustu let. On sice tahá bouraný Renaulty, ale proč k němu nedát Škodovku, že? Kvalitní olej? Nee! Originální náhradní díly? Vůbec! Filtry? Ty ještě něco vydrží. A tak dále. No a hlavně - chce za to o dva tisíce míň než ty vydřiduši ve značkovým. Neber to.
tak nějak to je ale on ten venca v garáži za to bude chtít ne o 2tis ale o 20tis míň než značkovej servis .. oni ti tam prodaj uplně stejnej díl jako venca jen si na něm přihodí třeba 300% marži, klidně to může bejt čínská replika a ani o tom nevíš, plus si vezmou minimálně 500 na hodinu.
.....a mechanik v jakémkoliv značkovém servisu, který se konečně naučí na kterou stranu se utahuje a na kterou povoluje šroub, okamžitě rozvazuje pracovní poměr a odchází do té stodoly nebo garáže podnikat, kde si na sebe vydělá daleko víc a zákazníka potrestá daleko méně než v tom značkovém servisu.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsem moc rád, že jsi mě poučil o něčem tak fantastickém, jako je existence i levých závitů.
Škoda, že reaguješ na závity, ale na podstatu toho, co jsem tím chtěl říct, ne.
Ne pro tebe, ale pro ty méně bystré - především ve značkových servisech jsou většinou mechanici na úrovni, která jim nedovoluje samostatné podnikání. Jakmile překročí svůj stín, odcházejí do soukromé sféry, rozuměj tím do vlastní dílny a na vlastní živnostenský list, protože si vydělají daleko víc. Proto bývají ve značkových servisech problémy s kvalitou práce. Ten jeden - dva machři, které bývá značka ochotna ještě jakž takž zaplatit, ty všechny lemply, učně a retardy uhlídat nedokáže.
A ať to nedopadne jako s těma závitama, překračování stínu je opět myšleno jen obrazně. 😄
Škoda, že reaguješ na závity, ale na podstatu toho, co jsem tím chtěl říct, ne.
Ne pro tebe, ale pro ty méně bystré - především ve značkových servisech jsou většinou mechanici na úrovni, která jim nedovoluje samostatné podnikání. Jakmile překročí svůj stín, odcházejí do soukromé sféry, rozuměj tím do vlastní dílny a na vlastní živnostenský list, protože si vydělají daleko víc. Proto bývají ve značkových servisech problémy s kvalitou práce. Ten jeden - dva machři, které bývá značka ochotna ještě jakž takž zaplatit, ty všechny lemply, učně a retardy uhlídat nedokáže.
A ať to nedopadne jako s těma závitama, překračování stínu je opět myšleno jen obrazně. 😄
Bohužel má zkušenost se značkovými servisy není dobrá.
Jednou jsem tam dal auto, protože z ničeho nic nešlo nastartovat, jako by došla nafta. Nedošla. Ti lidi v těch servisech tomu vůbec nerozumí, jen zkouší, co by to mohlo být a mění a mění i to, co není vůbec třeba. To můžu stejně tak udělat doma, zas taková věda to není. Jediné, co oni mají, je nářadí. I když bych věřil, že v Německu by to mohlo být jiné, ale těžko říci.
Nemluvím ani o tom, že ve značkovém servise nevěděli, po kolika km je nutné měnit podle výrobce rozvodový řemen a když jsem jim to pověděl, tak mi nevěřili a nemluvím o tom, že nevěděli, kde přesně je na spínač světla zpátečky. Jel jsem tam jen kvůli tomu, protože ten motor je tak narvaný, že tam není nic vidět a myslel jsem, že oni mají, když ne vědomosti, tak aspoň dokumentaci. Řekl jsem jim, že žárovkou to není, že to bude asi spínač. Po hodině přišli s tím, že žárovkou to není a že ten spínač bude tady někde, ale že by to museli rozdělat, všechno... Odjel jsem. Koupil první spínač, na který jsem natrefil, 100Kč asi, vyndal box vzduchového filtru, cca 2minuty práce, našel spínač na převodovce, vyměnil, funguje. Celé mi to trvalo asi 15minut i s nákupem 30minut 😊.
A ceny? Lekce škrábnuté a promáčknuté dveře a práh z parkoviště. Tak jsem volal do značkového servisu. První otázka byla, jestli to mám pojištěné, když jsem řekl, že ano, i když nemám, bylo mi sděleno, že cena bude přibližně 30-35tis Kč. Nakonec opraveno v karosárně, co dělá všechna auta za 5tis Kč.
Když si nechám opravovat auto, jdu jen tam, kde můžu být přímo u opravy, protože pak vím, že mi udělali jen to, co jsem chtěl a většinou si koupím díly, které chci, aby mi tam dali. Viz. rozvodová sada 1.9TDI. Originál sada zabalená v krabici VW,Škoda,... je asi o dva tisíce dražší než, když si stejné díly, co jsou v této krabici koupím zvlášť (řemen Dayco, kladky INA, vodní pumpa GRAF, ta pumpa je samozřejmě navíc, tu by tam sami od sebe v servise nedali a dali tam nějaký šunt s plastovým kolem 😊).
Končím, nebudu zdržovat.
P.s.Taky jsme měli doma Š1000MB, která byla z roku 68 a byla v lepší stavu než většina dnešních aut po 10 letech, ale bylo to tím, že stála v garáži a měla najeto jen 200Km. Myslím, že kdyby se s ní jezdilo po trasách jako kolega z Německa, vydržela by taky hodně 😊.
Jednou jsem tam dal auto, protože z ničeho nic nešlo nastartovat, jako by došla nafta. Nedošla. Ti lidi v těch servisech tomu vůbec nerozumí, jen zkouší, co by to mohlo být a mění a mění i to, co není vůbec třeba. To můžu stejně tak udělat doma, zas taková věda to není. Jediné, co oni mají, je nářadí. I když bych věřil, že v Německu by to mohlo být jiné, ale těžko říci.
Nemluvím ani o tom, že ve značkovém servise nevěděli, po kolika km je nutné měnit podle výrobce rozvodový řemen a když jsem jim to pověděl, tak mi nevěřili a nemluvím o tom, že nevěděli, kde přesně je na spínač světla zpátečky. Jel jsem tam jen kvůli tomu, protože ten motor je tak narvaný, že tam není nic vidět a myslel jsem, že oni mají, když ne vědomosti, tak aspoň dokumentaci. Řekl jsem jim, že žárovkou to není, že to bude asi spínač. Po hodině přišli s tím, že žárovkou to není a že ten spínač bude tady někde, ale že by to museli rozdělat, všechno... Odjel jsem. Koupil první spínač, na který jsem natrefil, 100Kč asi, vyndal box vzduchového filtru, cca 2minuty práce, našel spínač na převodovce, vyměnil, funguje. Celé mi to trvalo asi 15minut i s nákupem 30minut 😊.
A ceny? Lekce škrábnuté a promáčknuté dveře a práh z parkoviště. Tak jsem volal do značkového servisu. První otázka byla, jestli to mám pojištěné, když jsem řekl, že ano, i když nemám, bylo mi sděleno, že cena bude přibližně 30-35tis Kč. Nakonec opraveno v karosárně, co dělá všechna auta za 5tis Kč.
Když si nechám opravovat auto, jdu jen tam, kde můžu být přímo u opravy, protože pak vím, že mi udělali jen to, co jsem chtěl a většinou si koupím díly, které chci, aby mi tam dali. Viz. rozvodová sada 1.9TDI. Originál sada zabalená v krabici VW,Škoda,... je asi o dva tisíce dražší než, když si stejné díly, co jsou v této krabici koupím zvlášť (řemen Dayco, kladky INA, vodní pumpa GRAF, ta pumpa je samozřejmě navíc, tu by tam sami od sebe v servise nedali a dali tam nějaký šunt s plastovým kolem 😊).
Končím, nebudu zdržovat.
P.s.Taky jsme měli doma Š1000MB, která byla z roku 68 a byla v lepší stavu než většina dnešních aut po 10 letech, ale bylo to tím, že stála v garáži a měla najeto jen 200Km. Myslím, že kdyby se s ní jezdilo po trasách jako kolega z Německa, vydržela by taky hodně 😊.
Teda sorry, ale původní výfuk po 500 000 km?? >😁 To už škodovácký markeťáci trošku přehání. >😒]
No já ho mám taky původní po 11-ti letech.
Tak to se tesim, az si taky jednou koupim novy auto a ne porad bazarovy mrsiny. Menim pomalu co 3 roky.
Keď niekto najazdí na aute milión kilometrov, automobilka mu dá zvyčajne zdarma nový model, média napíšu po jednom článku a je. Ale vy sa tvárite ako keby najazdil 10 miliónov! Ani články o tom Volve čo najazdilo 5 miliónov nie sú takéto. :no: :no: :no:
Jde o škodovku tak proč ne...
Ale vlastně, už mi to došlo, jde o Škodovku, na tu se tu musí ze zásady flusat...
Ale vlastně, už mi to došlo, jde o Škodovku, na tu se tu musí ze zásady flusat...
cim vic se bude nekriticky, az tupe, vychvalovat, tim vic to bude nutit k reakci. Ale nakonec, co: jedna Fabia vydrzela milion - a pujde do muzea! Pro Volva rady 700/900 to byla rutina... Takze pozornost vzbudilo az 5 milionu... Talze je vlastne vsechno v poradku. 😉
To ze auto za celkem idealnich podminek najelo milion kilometru to bych pochopil na tom neni nic az tak divneho je to preci jenom kus zeleza, ale ze ten Nemec z masa a kosti prezil milion kilometru ve Fabii a jeste se usmiva to je vykon hodny zelezneho muze. Ja bych v te plecce umrel po desetine najetych kilometru.
Pořád to vychází kolem 80ti tis. ročně, denně 220 km nonstop, svátek, nesvátek. To je i na němce dost. Celkem by mě zajímalo, kde to najezdil.
Kdysi dávno před 20-ti lety byly popelnice z plastu (Trabant...) a taky jsem to v něm vydržel celej.. Nohy mi drží, ruce silou vůle, ale jsem pohromadě. Co je na tom k nevydržení? Je to určené pro jízdu z bodu A do bodu B :yes:
Nezažil jsem auto, aby mu cca. do 5-6-7mi let neodešla nějaká část výfuku. :-!
Tak to jsi zažil sakra málo... 😉
A to jsem vždy vlastnil japonce, nebo němce. Patrně můj styl řízení bude mít zvýšené korozivní účinky na výfuk, nebo mám kolem baráku asi víc kaluží, než je průměr. 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fábie má ten zadní díl dvouplášťovej, takže když ti po 7-mi letech prorezaví ta první vrstva, tak začne teprve reznout ten vnitřek. >😁 :yes:
A víš že stejnej měla už Felicia? >😒]
Když už nemám na Akrapovič, tak jedině ten z Fabky >😁
Když už nemám na Akrapovič, tak jedině ten z Fabky >😁
takze to mame jednu, co vydrzela milion. 1.9 byl sice "opruz", ale fakt vydrzela hodne. Ja znam par desitek fabek, co se rozpadly do 100 tis km. Oststne jako ta v dlouhodobem testu... No a pak nepochybne existuje par tech, co vydrzi neco mezi tim... 😉
To není jen o nějaké "jedné". Podívej se, kolik škodovek jezdí jako taxíky a kolik majjí natočeno.
Stejně tak Renualtů, Fordů, Mercedesů, Pežotů, Oplů.... To není nic divného ne?😁 Jsou špatné kusy a dobré kusy, ale při slušném zacházení, údržbě a podobně ty auta dají ve většině případů velké nájezdy...
Co tak použít hlavu, než napíšeš nějakou mimózní rekaci? 8-s
Napovím, bavíme se o škodovce. Jenom o ní.
Napovím, bavíme se o škodovce. Jenom o ní.
to ze si tupoun co ho zajimaj jen skodovky je zname
Ak auto sa totálne nezruší pri havárii, alebo nezhorí, tak sa dá udržiavať takmer donekonečna ....
Ale vzhľadom na náklady a morálne zastarávanie je to nezmysel. Už po cca 7 rokoch sa posúva bezpečnosť vozidla tak, že sa oplatí mať nové ....
Nemecký ujo okrem toho jazdí evidentne na dobrých cestách a dlhé trasy .... čo je napr. pre našinca úplne mimo realitu. Okrem toho sa v podobnej (ne)výbave, už dnes nič nevyskytuje ani u Škodovky a je všeobecne známe, že ak sa niečo se.ie dnes na nových vozoch, tak to je práve elektrika a eletronika ...
Každé auto po 10 rokoch je u mňa črep, ktorého sa treba zbaviť a je jedno ako "úžasne" jazdí ....
Iná katógéria sú "srdcovky" ... ale to by u mňa určite nebola Fábia ...
PS Sloveské letectvo používa české cvičné stroje L-39C s nasledujúcimi položkami čo sa vymenili .... motor, predná časť trupu, chvostová časť i s riadicimi plochami a krídla .....inak povedané vymenilo sa celé lietadlo.... ale formálne je to stále ten istý stroj :-!
Ale vzhľadom na náklady a morálne zastarávanie je to nezmysel. Už po cca 7 rokoch sa posúva bezpečnosť vozidla tak, že sa oplatí mať nové ....
Nemecký ujo okrem toho jazdí evidentne na dobrých cestách a dlhé trasy .... čo je napr. pre našinca úplne mimo realitu. Okrem toho sa v podobnej (ne)výbave, už dnes nič nevyskytuje ani u Škodovky a je všeobecne známe, že ak sa niečo se.ie dnes na nových vozoch, tak to je práve elektrika a eletronika ...
Každé auto po 10 rokoch je u mňa črep, ktorého sa treba zbaviť a je jedno ako "úžasne" jazdí ....
Iná katógéria sú "srdcovky" ... ale to by u mňa určite nebola Fábia ...
PS Sloveské letectvo používa české cvičné stroje L-39C s nasledujúcimi položkami čo sa vymenili .... motor, predná časť trupu, chvostová časť i s riadicimi plochami a krídla .....inak povedané vymenilo sa celé lietadlo.... ale formálne je to stále ten istý stroj :-!
"Každé auto po 10 rokoch je u mňa črep, ktorého sa treba zbaviť a je jedno ako "úžasne" jazdí ...."
Takové BMW 3 E46 z roku 2003 je ještě dnes pořád lepší než drtivá většina mainstreamové produkce a srovnatelně bezpečné. To, co píšeš, by mohlo platit tak leda pro italské nebo francouzské vozy - ani u koncernu bych to tak s jistotou neřekl, možná jen u některých jeho vozů. Hodně ale samozřejmě záleží na druhu používání. Tedy netvrdím, že se úplně mýlíš, ale to slovo "každé" bych vyměnil za "některé/á".
Takové BMW 3 E46 z roku 2003 je ještě dnes pořád lepší než drtivá většina mainstreamové produkce a srovnatelně bezpečné. To, co píšeš, by mohlo platit tak leda pro italské nebo francouzské vozy - ani u koncernu bych to tak s jistotou neřekl, možná jen u některých jeho vozů. Hodně ale samozřejmě záleží na druhu používání. Tedy netvrdím, že se úplně mýlíš, ale to slovo "každé" bych vyměnil za "některé/á".
Ani každé ani některé, ale naprostá většina. Morální zastarání tam je prostě bez diskuzí a po deseti letech vodcházej i airbagy atd. Zrovna E46 bylo supr auto, ale volba jestli při čelní srážce sedět v 11 let starym E46 nebo loňskym F30 je hodně snadná >😒]
A nemá to co dělat s místem výroby, znám 20 let starou Lancii co jezdí jako ďas, ale morálně už je taky mimo a bourat v ní bych nechtěl snad ani s Trabantem >😁
A nemá to co dělat s místem výroby, znám 20 let starou Lancii co jezdí jako ďas, ale morálně už je taky mimo a bourat v ní bych nechtěl snad ani s Trabantem >😁
U nájezdu takto velikého už se projeví každá jedna drobnost. Ať už jsou to lepší silnice, šetrnější styl jízdy nebo návštěvy autorizovaného servisu a nešetření na ničem. Ono je to sice skutečně v Česku s autorizovanými servisy trochu nešťastné - zejména po cenové stránce, ale nikdy vám tam neudělají horší práci než v neautorizovaném. V nejhorším případě stejnou. V Německu to asi bude ještě lepší, takže spíše než kvality Škody jako takové zde vidíme kvality německé infrastruktury a možnosti, které němečtí řidiči mají a u kterých si tady v ČR nejsem tak jistý, zejména pokud se jezdí hodně po Praze.
Musím uznat, že najet s touhle pikslou a motorem milion, to si žádá ocelovýho muže :yes: Předpokládám že jezdil v těch ochraných sluchátkách nebo je mu už všechno jedno. Ten motor je strašnej :no: A v Octávii mi "žere" 5,5.
Smekám, že měl vůbec nervy s tímhle tolik najet. Já už bych si po 300 000 km koupil jiné auto. A zajímá mě jak ta fabie zní, protože dieselové motory zní hrozně už po 200 000 km... ;-\
Lež, přesněji řečeno vééélmi nepravděpodobné. Snad by se tomu dalo věřit, kdybyste napsali "v autě byl vyměněn motor, převodovka, 5x spojka, několikrátcelý podvozek a interiér...." Ale původní spojka? Po milionu kilometrů? 😃)) Ale ale. To by pán musel zařadit, rozjet se a pak ujet ten milion kilometrů bez zastavení a bez přeřazení. Jenže by mu mezitím odešel motor, podvozek atd. To foto je asi ilustrační, protože kdyby ne, tak ta přístrojovka je jako nová, žádný škrábanec, žádný prach, nic. I auta velmi pečlivých majitelů mají na přístrojovce patrné známky opotřebení při třetinovém nájezdu kilometrů. A průměrná spotřeba 3.7 litru? Tak to jo.... Ale nespeltli jste si web? nepatří takovéhle články spíš do blesku? Neříkám, že Fabia nemůže ujet milion kilometrů. Ale ne s jedním motorem a jednou spojkou.
A ještě bych k tomu dodal - ne s jedním výfukem. Aby na autě /ještě tak 12 let používaném !/ byl orig. střední a koncový díl, taktéž považuji za velmi nepravděpodobné.
Za dobrých okolností to možné je.Majitel jezdil evidentně dlouhé trasy,klidnou plynulou jízdou.Musel v tom autě trávit přes 1000 hodin ročně,denně kolem 3 hodin.To je dost na to,že ho to neživí,ale pouze dojíždění do zaměstnání,nákupy,dovolené.Proto je to zvláštní volba auta.
Roky i nájezd by mělo v pohodě vydržet každé auto.
Proč by neměl vydržet výfuk?Mé první auto,které bylo nové,Hyundai Accent má i dnes (slouží dál v rodině,protože na hodnotu,jakou poskytoval se ho nevypatilo prodat),po šestnácti letech měněný pouze vlnovec (pružný díl) výfuku.A to nejezdí dlouhé trasy,negarážované.
Roky i nájezd by mělo v pohodě vydržet každé auto.
Proč by neměl vydržet výfuk?Mé první auto,které bylo nové,Hyundai Accent má i dnes (slouží dál v rodině,protože na hodnotu,jakou poskytoval se ho nevypatilo prodat),po šestnácti letech měněný pouze vlnovec (pružný díl) výfuku.A to nejezdí dlouhé trasy,negarážované.
jo tohle jsem psal přesně už výše 😄
Je to celý takový divný, taková hezká pohádka. Najet milion km není až tak zázrak, nicméně příběh o tom, jak má auto původní výfuk, spojku, olej se mění po 30t km a spotřeba 3.7l/100km a to vše cestami do práce a na dovolenou, to je trochu zvláštní 😄
Respektive teoreticky to možné je, ale stále si nedokážu představit toho pána, jak každý den nasedne do Fabie, jede přes 100km do práce 80km/h, nikdy nenarazí na zácpy ani provoz, díry na silnici se mu také vyhnou, po 30t km zajede do servisu, kde mu vymění olej a takhle vesele najede milion km za 13let se spotřebou 3.7l/100km >😁
Je to celý takový divný, taková hezká pohádka. Najet milion km není až tak zázrak, nicméně příběh o tom, jak má auto původní výfuk, spojku, olej se mění po 30t km a spotřeba 3.7l/100km a to vše cestami do práce a na dovolenou, to je trochu zvláštní 😄
Respektive teoreticky to možné je, ale stále si nedokážu představit toho pána, jak každý den nasedne do Fabie, jede přes 100km do práce 80km/h, nikdy nenarazí na zácpy ani provoz, díry na silnici se mu také vyhnou, po 30t km zajede do servisu, kde mu vymění olej a takhle vesele najede milion km za 13let se spotřebou 3.7l/100km >😁
Nesmysl, REKLAMA
tak se tu při podobné informaci budou uctívači zaklínat japonskou kvalitou, bohužel objektem je Škoda, a tak je to "lež", "reklama", "nesmysl" apod. Místo potlesku, obvyklá mentální žumpa. :-!
Píšu to po sté. Japonská auta nejsou kvalitní, jsou pouze spolehlivá a to je rozdíl. Každý majitel japonského auta včetně mě to bohužel ví.
Tak opravdu je třeba zatleskat řidiči který to dokazal.Naprostý souhlas.
Dlouhé štreky,klidné ježdění,kvalitní silnice,kvalitní servis...to vše nejvíce ovlivní výdrž vozu.A nervy majitele.Zmiňovaný kabelový svazek (osobní zkušenost u Fabie 1,4MPI výměna cca 40 000kč) je už důvod dát to auto pryč a netrhat s ním rekordy, 😉 .Takže majitel :yes: :yes: :yes:
Dlouhé štreky,klidné ježdění,kvalitní silnice,kvalitní servis...to vše nejvíce ovlivní výdrž vozu.A nervy majitele.Zmiňovaný kabelový svazek (osobní zkušenost u Fabie 1,4MPI výměna cca 40 000kč) je už důvod dát to auto pryč a netrhat s ním rekordy, 😉 .Takže majitel :yes: :yes: :yes:
Něco mi na tom příběhu nesedí. Asi vlastní zkušenosti s fábiemi, ale je možné že jde jenom o to v jaké zemi je provozována.
Příběhy jsou různé, mám ve firmě passata B5 2,0 tdi z roku 2005, první rok výroby, podle JPP z netu katastrofa, auto má akt. najeto 360 tis. a zatím měněna jen spojka, jezdí s tím kde kdo a passat pořád ne a ne zkolabovat. Další je golf V kombi z roku 2008 jedna z prvních 1,4 tsi u nás, 240 tis. s původními rozvody a za těch pět let bez jediné, zdůrazňuju jediné byť malé závady. Podle všeho měla ta auta už dávno umřít, golf je např. vevnitř jako nový. Jiná věc je, že další auta už vw nejspíše nebudou, protože se mi nelíbí přístup prodejce k servisu, za prostou výměnu oleje a filtrů chce u golfa 9tis., u neznačky to pořídím za půlku a navíc mám jistotu, že jsou skutečně vyměněny filtry, celá olej. náplň atd., což se u značkového servisu říct nedá, těch podvodů a podvůdků už na můj vkus předvedli příliš.
No tak ono je kolikrát lepší když ten filtr raději nevymění. Já byl s RAV4 ve značkovém servise na 90tkm a při výměně oleje v zadním diferáku ho pán v rukavičkách za 500,- Kč na hodinu zapomněl zpátky zavřít. K mojí smůle jsem ujel vkuse skoro bez zastávky přes 2000km, totálně zaolejovaný podvozek, páté dveře, bílý dým od spáleného oleje na výfuku a nervozita jestli to diferák přežil.
Už v neautorizovaném, servise vytekla z diferáku zbytková zásoba oleje ("malý panák"). Totální rozborka odhalila krásně čisté útroby s ozubenými koly ještě origo natřenými barvou z továrny. A od té doby autorizák never more... co autorizák to pohroma (čest výjimkám pokud ještě existují).
Už v neautorizovaném, servise vytekla z diferáku zbytková zásoba oleje ("malý panák"). Totální rozborka odhalila krásně čisté útroby s ozubenými koly ještě origo natřenými barvou z továrny. A od té doby autorizák never more... co autorizák to pohroma (čest výjimkám pokud ještě existují).
Ak by si mali kupovat auta podla informacii na nete, tak si nekupime nikdy nic. Preskakal som v zamestneniach kadeake auta a nikdy ma nestretol zasadny problem s motorm, elektronikou, alebo prevodovkou. Boli tam prve dci, hdi, multijety, alebo tdi v modeloch, ktore sa podla odbornikov zarucene rozpadnu skor ako sa doplazia k 100k km. Asi som nieco robil spatne
No je to zajímavý 😄