Novinky
Arese
1
Renault by měl postupovat přesně obráceně - ne rozšiřovat automat k dalším motorům, ale k motorům, kde zoufacle chybí, doplnit MANUÁL!!! 8-s 8-s 8-s
IPace
2
by me zajímalo kdo z tech co takhle skemraj o manual do RS vy si ho opravdu koupil >😁 ja uz bych kupříkladu RS s manuálem nechtel
pogo26
1
Už od začátku prodeje to dle hodně diskutujících dělá Renault s Cliem špatně. Vadí design, materiály v interiéru, motory, převodovky, vysoká cena,,... Výsledkem je to, že Clio je druhé nejprodávanější auto v Evropě a první ve třídě. Manuál k 1.2 TCe se časem třeba také objeví, stejně jako silnější 1.5 dCi. Nechme to na Renaultu. Zatím to vypadá, že přesně ví, jak Clio prodávat. U Clia nás čeká ještě docela dost překvapení (Clio RS Gordini, Clio Initiale Paris) a třeba i další ke kterým ho donutí nespokojení zákazníci.
Anonym
0
Díval jsem se na statistiky a za květen 2013 bylo páté v Evropě a čtvrté ve třídě. Jako jo, u Renaultu jsou asi spokojeni a další varianty nabídnou nejspíše později, až bude hrozit pokles prodejů.
pogo26
1
Jeden měsíc nerozhoduje. Clio bylo v červnu druhé celkově a první ve třídě. Stejné je to i za první pololetí. 😄
WinDiesel
2
Lidi nechtěj manuály, to jen pár křiklounů. Až budeš mít nakvedlováno přes 500.000 km, pochopíš.
Arese
1
Raději mluv jen za sebe! Protože "nakvedláno" mám už minimálně 750 000 km a rozhodně mě klasické řazení nepřestalo bavit, ba právě naopak! A dokud budu mít (funkční) levou nohu, automat si nikdy nekoupím!
3_diamanty
0
suhlas 😉 :yes:
3_diamanty
0
v malom aute je manual stale rozhodujuca volba pre vacsinu zakaznikov takze nesuhlasim s tvojim nazorom 😉
kyklop
0
v malom aute je volba c.1 manual, kedze verzie s automatom su o dost drahsie (casto vyssie vybavy a silnejsie motorizacie). Ak by bol automat dostupny pre vacsinu verzii, tak by ludia po manualoch (takmer) ani nepozreli
woody-alien
0
Nebyl bych tak radikální, ale poměr prodejů automat vs.manuál by se určitě výrazně změnil. Dnes je to přesně jak píšeš, automat je obvykle silně znevýhodněn přiřazením k silnějšímu motoru a vyšší výbavě a tudíž o hodně vyšší cenou.
Emel
0
Ovšem převážně z finančních důvodů. Ono upřímně, na dálnici je celkem jedno, jestli máš automat nebo manuál, stejně tam s manuálem za cedulí plácneš šestku a jedeš, ale na nějaké popojíždění po městě je automat komfortní volba. Moderní automaty neomezují spotřebu ani dynamiku, takže pokud budou dostupné za dobrou cenu...