Ekonomika
Uz polroka som do rodiny pribral MB B 180 CDI. Na aute je par veci, co mi vadi (neprakticka elektronicka brzda, absencia dotykoveho displeja, tvar sedakov), je to prave motor a podvozok, co vychvalujem. Napriek len svojim 109 konikom je motor svizny.
V predajoch je tento motor najziadanejsi a to v automate. Ide tak skor o marketingovy tah. MB B uz len od...
V predajoch je tento motor najziadanejsi a to v automate. Ide tak skor o marketingovy tah. MB B uz len od...
V automatu tam je jiný motor, a to od Mercedesu, OM651/D18, upravený motor, původně o objemu 2,143, nyní je to objem cca 1,800.
Zapamatujme si😒br /> Manuál 180 CDI = motor Renault 1,5, automat 180 CDI = motor Mercedes 1,8.
Zapamatujme si😒br /> Manuál 180 CDI = motor Renault 1,5, automat 180 CDI = motor Mercedes 1,8.
???
Ešte raz - ja píšem o motore, ktorý mám v aute. Je tam mercedesácka 1,8. To, že je upravený 2,1 viem z netu aj ja. A že ostáva pri automate vieme z článku všetci.
Ešte raz - ja píšem o motore, ktorý mám v aute. Je tam mercedesácka 1,8. To, že je upravený 2,1 viem z netu aj ja. A že ostáva pri automate vieme z článku všetci.
Mame 180 CDI 2007 ,prvy majitel, 160000 km ,az ma drobnosti ziadny problem ale ked si pani z MB myslia ze poutekam do salonu a polozim 33000 na drevo za novy model , To si radsej kupim Scenic ,10000 bude v kapse a necham tam zo srandy nalepit hviezdy dopredu,dozadu aj na volant. basta a pridem na tuhovsku olej vymenit.....
Mame 180 CDI 2007 ,prvy majitel, 160000 km ,az ma drobnosti ziadny problem ale ked si pani z MB myslia ze poutekam do salonu a polozim 33000 na drevo za novy model , To si radsej kupim Scenic ,10000 bude v kapse a necham tam zo srandy nalepit hviezdy dopredu,dozadu aj na volant. basta a pridem na tuhovsku olej vymenit..... 😢
Já to vidím opačně, než motor MB 180CDI, který se nehodí svým zvukovým projevem ani do starého Tranzita, nejede a žere tak raději Rendlík. Opravdu s tím nerad jezdím.
Ve starých Béčkách byl motor o objemu 2,0, ten je pryč.
Nyní máš na výběr z😒br /> motor Renault 1,5 l (manuál, 160 CDI, 180CDI)
motor Mercedes 1,8 l OM651/D18 (automat, 180 CDI, 200 CDĎ)
motor Mercedes 2,1 L OM651/D22 (220 CDI)
Tak aby se nemíchaly hrušky a jablka, aby se to nepletlo.
Nyní máš na výběr z😒br /> motor Renault 1,5 l (manuál, 160 CDI, 180CDI)
motor Mercedes 1,8 l OM651/D18 (automat, 180 CDI, 200 CDĎ)
motor Mercedes 2,1 L OM651/D22 (220 CDI)
Tak aby se nemíchaly hrušky a jablka, aby se to nepletlo.
Shodou okolností jsem nedovna najel přes 3tkm s Mercedes B + s 1,6 benzin a 7AT. A pak s Scenicem. a tvrdit, že MB je předražený Renault je hloupost. MB B je opravdu příjemné a kvalitní auto. Jediné co mě negativně překvapilo, že to dost mlatilo od kol na nerovnostech čekal bych víc...
Zatím, co Scenic je ve vyšších rychlostech nepoužitelný - hlučný, nestabilní, atd. Ale pro ježdění po městě a po okrsce na chalupu proč ne...
Zatím, co Scenic je ve vyšších rychlostech nepoužitelný - hlučný, nestabilní, atd. Ale pro ježdění po městě a po okrsce na chalupu proč ne...
Stale tu riesime povod motora pod kapotou MB, pricom tento fakt bude pre buducich kupujucich nezaujimavy (pokial neratam virtualnych kupcov z auto.cz). Auta su dnes polepene z dielov, ktore su od vsade, vratane ciny a nikoho to pri kupe auta nezaujima 😉
Už se proberte! Žijeme v globálním světě kde jsou automobilky jen montovny sdílených platforem a dílů. Jiné to bohužel nebude. V Porsche nafta od VW není kopem do koulí? Když se do JAGU narvaj pajšl od Fordu byl to kop do koulí? Pro mě jako uživatele není podstatné od koho ten motor je, ale to jak jede a jak je spolehlivý. Že je elektronika od Magneti Mareli, že jsou vstřiky od Bosche a že jsou ložiska od SKF koho to zajimá? Vždyť to má prakticky každej evropskej výrobce. Kdyby ti někdo zazvonil u domu postavil před tebe ten motor tak nepoznáš kdo ho vyrobil, po jízdě s tím motorem to taky nepoznáš. To že ti potom řeknou že je od Renaultu a ty se začneš cukat tak to je problém tvůj, problém mentální, problém předsudků. Nezlob se na mě a neber to osobně, ale problém hledej víc u sebe než u toho motoru. V budoucnu to jiný nebude! Mimochodem, že vás tohle trápí u Béčka? >😁 Je to prostě takový lepší kompaktní SUV, tohle není SL ani S-klasse kde bych jistou ztrátu prémiovosti po namontování motoru od Rendla pociťoval, ale u kompaktního MPV >😁 >😁 >😁 Vraťte se nohama na zem! Béčko jako symbol sociálního postavení není zrovna ideální ať už by tam byl motor od kohokoliv.
Ještě jednou sorry pokud tě to urazilo, ale z mého pohledu jsou nářky na motor u tohoto auta legrační.
To je jedna z markant Mercedesu a to bez ohledu na cenu modelu.
Jen je mi líto, kam to spěje.
Člověk co o autech něco ví s tím nebude mít nejmenší problém. Mě osobně by to tedy nevadilo a pokud bych si chtěl honit triko pořád mám možnost volby z dalších čtyř ryze Mercedesovských turbodieselů.
To jen to zhovadilé (ne)větvení diskuse vede k těmhle nedorozuměním. 😄
Bohužel se najdou tací kteří to vnímají jako útok na svoji prémiovou osobnost protože teď si MB může koupit každá socka. >😁
Jednoduše problém s motorem od Renaultu vidím jako nějaký mentálni komplex nebo mindrák.
Myslím, že se ti to míchá s motory o objemu 1,6 litru, které jsou opravdu přavzaty od PSA. 😉
Mrkni na to 😉
[odkaz]
1,5 dCi v kategorii malých dieselů patří k nejtišším a nejkultivovanějším, kultivovanější je pouze 1,6 dCi a nová 1,6 od Hondy, jinak nic. Naopak například dvoulitrová nafta od Mercedesu v C-classe žádný kultivovaný stroj není, obyčejná 2,0 HDi a ještě více 2,0 dCi ji v kultivovanosti a vibracích strčí do kapsy. Pravda, že ten dvoulitr od MB je přecejen úspornější, o tom žádná.
Takže si prvně utřiď fakta a nebo začni o tom psát až se svezeš.
Já jen upřímně doufám, že nevěříš tomu, že snad Mercedes uznal vyšší kvalitu motorů Renaultu než těch svých a na základě toho je nakontraktoval. To by bylo hodně mimo.
MB vyměnil akorát kraviny jako altík, setrvačník a asi přírubu u spojky. Uložení si myslím, že měnit nebudou, protože ten motor je odpočátku konstruován na konkrétní počet a pozici silentbloků...
Bylo by dobré se smířit s tím, že Renault je teď na naprosté špičce v malých dieselech (společně s Hondou) a u těch dvoulitrových je i přes mocný nástup konkurence pořád mezi nejlepšími - alespoň co se týče uživatelské přívětivosti, spolehlivosti a kultivovanosti.
Jel jsem s HDi v C4, Megane 1,5DCi, i30 CRDi a TDi je suveréně nejhorší diesel z těchto aut. Má hodně hrubý a nekultivovaný projev a neochotně jde do otáček, jen v té OIII je docela dobře utlumen ale podvozkově tragedie.
Dle referencí jsou na tom velmi dobře Multijet od Fiatu i Japonci, jedině snad Opel má srovnatelně špatný diesel.
Je to třeba vyzkoušet a ne slepě věřit, že TDi je božské. Můj kolega má Leona 1,9TDi a když se svezl s 1,6DCi Meganem, tak mu spadla čelist. Známý od Renaultu mu jen řekl vítej na zemi.