Panové dovolim si rozporovat článek . NA FS jsem se letos opět dostal a ve stánku škodovky se promítala jiná verze tohoto videa .. za volantem seděl Václav liška -herec a ne ta tlouštice . navíc se tam promítaloještě jedno video kde hrála RS a tam jezdila po trati .. takže si to prosím opravte ..
ale co ta mega zenska za volantom ??? toto je cielovka pre SKODU ? Umastena obezna anglicanka ktora sa prezierav MCDonalde ? :-):-) no neviem, tu by som skor dal utle ziena.
Alebo skupinu extravagantnych ludi, ktorych by som menil v zavislosti od primetime a podla cielovky. Napriklad na portal pre hipsterov by som tam dal pekny mlady hipster parik, na portal pre chaluparov rodinku a tatka krakonose.
Supe napad ale zabili to takymto detailom, tucni ludia nepredavaju vazeni. Tucni ludia skodia marketingu.
hele já nevím - s GTím nespím ani mi neplatí - dokonce jsem se s ním párkrát pohádal, že mít o u monitoru, tak ho zabiju, ale ta reklama je dobrá a ta škodovka se povedla, takže tenhle GTI Trade Mark slogan je momentálně na místě........
It's not your everyday family car? To opravdu myslí vážně?
Jakkoliv je reklama vtipná, má nadsázku, zajímavé provedení, výborný výběr hudby... Ale ten závěrečný slogan? Tím podle mě naprosto zabili a zcela popřeli to, kde Octavia právě měla zářit!
Právě jako každodenní rodinné auto, které dokáže pobavit, pokud přijde na věc. RS nebyla, není a ani nikdy nebude vůz v prvé řadě pro zábavu, koneckonců k čemu taky těch 600 l vzduchu v zavazadelníku?
Jestli chtěli z Octavie udělat obdobu Focusu RS a sem měla reklama Octavii poslat, pak byl tvůrce sloganu zřejmě poněkud v povznesené náladě. Přinejlepším.
To snad nemůžeš myslet vážně, že chtěli ve Škodovce udělat OvRS jako obdobu Focusu RS, který se (mimo jiné!) nabízel výhradně jako 3dv. hb... >:D
Jel si někdy s FoRS (nebo v něm aspoň seděl)? To jsou úplně jiné priority a tím pádém i jiné světy. ;-)
Nikoliv výrobce, ale marketing se o to zřejmě pokusil. Upřímně taky bych v té reklamě očekával minimálně STI nebo rovnou Ferrari či McLaren, rozhodně ne gtéčko na základě přerostlého kompaktu s privátní jeskyní v zádi... ;-)
je to spíš o tom, jak kdo tu reklamu chápe - a pozor pozor kuřátka - reklama se dělá buď globální či na specifický trh - asi takhle - pokud je pro UK, tak odpovídá trochu jejich naturelu(možná je to šmrncnutý i US rajdama), ale v jiných zemích by pohořela.... takže takto to berte. Tedy pokud je skutečně lokálně pro UK - pokud má být globální, tak je to pjůsej.
Jinak Ford F RS - geniální auto - on ford ty auta opravdu umí - jen škoda, že to není čtyřkolka - byť k ní má opravdu jen kousínek....
Co když přitom marketing Škody naopak vtipně upozornil na opak, tedy na nepozérskou filosofii (nejen) designu ORS. Ne na všem vrcholném, samozřejmě v rámci své řady, to musí být vidět tak okatě, jako na jiných předmětech v reklamě.
Kdyby chtěli opravdu drsňáckou cool reklamu ve stylu Focusu RS, "STI nebo rovnou Ferrari či McLarenu" (která by se k ORS logicky naopak nehodila), vypadala by ta reklama jinak, včetně té (také záměrně) tělesně "nedokonalé" posádky. :-)
Prosím tebe, jsi nějak mimo... Přečti si to ještě 3x s vychladlou hlavou. O tom právě píšu, že Octavia RS prostě není a ani nemůže být obdobou Focusu RS. Proto slogan, který staví na tom, že se nejedná o vůz každodenního použití mi přijde zcela pochybený. Právě v každodenním použití Octavia RS vynikne oproti Focusu RS (a dalším)... Jestli ORS nemá být "everyday family car", pak je zcela ve stínu konkurence hothatchů... FF RS, Mégane RS, Golf GTI (ano i ten), (snad i Ceed GT) nabídnou větší porci zábavy...
Mimo? A tohle napsal kdo?:
"Jestli chtěli z Octavie udělat obdobu Focusu RS a sem měla reklama Octavii poslat, pak byl tvůrce sloganu zřejmě poněkud v povznesené náladě. Přinejlepším."
3x si třeba pusť reklamu, třeba ti dojde i jiná autorem myšlená pointa.
Autor sloganu nemusel být zrovna v povznesené náladě, třeba prostě jen nepočítal s problémem pochopit, že ten slogan může být záměrně obdobně nadsazený jako všechny ty absurdně "nadsazené" užitné předměty v reklamě, vedle kterých vypadá ORS tak normálně/"nepozérsky", a přitom relativně na tolik dobře, že tím budí i pozornost některých "pozérů" (resp. obětí vlastního pozérství) v klipu.
jestli mne paměť neklame - a možná se mohu plést - Tak to může být chápáno jako, že je to vůz vhodný na "everyday use" a proč jako ho nemají oni v garáži, když je tak fajn... ale je pravda, že slogan mohli vymyslet trošku lepšejší.... ;-)
"HonzaBa 08.06. 14:14
Reklama
Včera jsem projížděl Nebušicema a zřejmě se tam chystalo natáčení reklamy nové RS. Foto mám jedno, pak se na mě vrhli Předpokládám, že reklama RS + zmrzlinářský vůz bude brzy ke shlédnutí."
Design disků kol je ukradený od alfy romeo --- K novince škody nic furt stejně obyčejná krabice jako první octávka teda krom ukradeneýho designu disků :yes:8-s
Vynechme tedy "všemohoucí" marketing a věnujme se faktům:
Fabia II byla představena v Ženevě v březnu 2007. Swift předchozí generace přišel už začátkem roku 2005, navíc designově vycházel ze "Suzuki concept S" z roku 2002:
[odkaz]
...na kterém už od roku 2001 pracovalo italské (Orbassano) designové studio "Vercarmodel Saro":
[odkaz]
Konečně reklama od Škody, která se povedla. Normální vyvážené výkonější auto s lepšími jízdními vlastnostmi, dokonce i s označením (RS), které se již začíná zažívat mezi lidmi, se standartní postavou řidičem-čkou (žádný spokojený model, který pro čas strávený v posilovně nestíhá chodit do práce a má čas pravidelně jíst a ne se cpát bagetama z benzínek). V záplavě vykuněných a načipovaných pokusů podobat se a překonat tohle auto. Je spousta aut co chtěla mít zvučné jméno (OPC, ST RS, GT, GS,....), ale přiznejme si známe jen legendu GTI a přiznejme si podruhé začínáme znát RS. Ať se nám to líbí nebo ne.
První reklama, kde se škoda věnuje autu, kde nejsou infantilní kupující (nepřitahuje je magická síla i se sekačkou na trávu do salonu, nevyklízejí garáže kvůli novému autu) a infantilní prodejci, kteří na vás nevyluzují zvuky motoru při zkoušení auta na saloně. A uznávám, že tahle reklama je lepší než ta blbost s GTI, který jede na střechu paneláku v LasVegas.