Technika
Tak nedávno tu byl pláč o tom jak Mercedes s motorem z Renaultu už není Mercedesem a že když chci koupi Mercedes tak chci aby tím Mercedesem byl!
Uteče den a máme tu Astona s motorem z Medvěda... a komu to vadí teď. Když chci Astona tak Ať je to Aston a ne kříženec.
Snad tuhle realitu globalizovaného motoristického světa všichni unesou. Někteří už tahají mokrý hadry. Holt svět už je takovej a komu to vadí nechť chodí pěšky.
P.S. Gratulace do Astonu :yes:
Uteče den a máme tu Astona s motorem z Medvěda... a komu to vadí teď. Když chci Astona tak Ať je to Aston a ne kříženec.
Snad tuhle realitu globalizovaného motoristického světa všichni unesou. Někteří už tahají mokrý hadry. Holt svět už je takovej a komu to vadí nechť chodí pěšky.
P.S. Gratulace do Astonu :yes:
Tak hlavně Aston už nemá vlastní motory dost dlouhou dobu. Teď jen povýší... a to jak imigem, tak parametry.
A i absence motoru vlastní konstrukce nijak neubírá Astonu na charakteru a stále je to Aston. Stejně tak si nemyslím, že by Mercedes přestal být Mercedesem jen proto že má motor z Renaultu. Pokud to daným automobilkám pomůže se udržet při životě a plnit ekoteroristické euro normy proč ne. Že Aston předělává IQ na Cygnet mě též netrápí... je to nutné zlo. Aston bude boží s každým motorem a s AMG bude snad i nadbožský 😄
Tak zrovna, že bych z toho byl nadšený, to tedy ne. Záleží hlavně, jaké motory v tom budou a jak budou naladěny, ale není to ono, když srdce britského auta tvoří německý výrobek. Churchill i David Brown se jistě obrací v rovu.
Tímhle srovnáním dvou nesrovnatelných informací jen ukazuješ, jak těžce se neorientuješ v oblasti tržního postavení a image jednotlivých automobilek.
Takhle to řeknu, Aston Martin je na seznamu ohrožených druhů. Rozhodně to není něco, co by člověka těšilo. Ale je to lepší než konec značky.
Na rozdíl od jiných současný motor považuji za Cosworth, i když ho aktuálně montují u Fordu, protože Cosworth neměl dostatečné kapacity. Šestiválec Fordu posloužil jen jako hrubý základ, což není nic neobvyklého.
Na rozdíl od jiných současný motor považuji za Cosworth, i když ho aktuálně montují u Fordu, protože Cosworth neměl dostatečné kapacity. Šestiválec Fordu posloužil jen jako hrubý základ, což není nic neobvyklého.
Ferrari je auto s motorem uprostřed, California, Fiorano, Berlineta a všechny další Ferrari s motorem ve předu nejsou opravdové Ferrari,ale křápy, když auto s motorem ve předu je tu sposta lepších značek: Mercedes, Aston Martin, Jaguár
Opravodvé Ferrari jsou napříkla😜 Dino 206 gt, 512 testarossa,348, 360, 430 ,F40, F50, F60 Enzo, 458 a La Ferrari a další
Trochu primitívne, aby som pravdu povedal.
V jednoduchosti je síla
Jen ho nesmíš brát tak vážně >😒]
A vo tom že se něco vod Mercedesu Astonu nebo XK může vyrovnat F12 Berlinetta si nech zdát, to si netroufne říct ani J.C. >😁
Jsi mimo
Nebo snad jako ty tvrdil že Jaguar XK je lepší? >😒]
FF , Fioráno Californii jak by smet
PS: sem RAD ze CAps UZ funguJE :yes:
Děsně se do ní navážel a když sem se zeptal proč tak se začal navážet do mě a vydrželo mu to snad čtrnáct dnů ke každýmu mýmu příspěvku. Tak mu chci udělat radost >😒]
PS: co si myslíš o C5? 😄
PS: Sicilská obrana? Ani ne, radši volim jiný zahájení >😁