Motory od Fordu se k image Astonu moc nehodily, spolupráce s AMG by časem mohla vyústit v převzetí Daimlerem, protože v současném autosvětě Aston bez velkého partnera moc šancí nemá.
Není, stáhni si Film Italian Job s jeremy Clarksonem a budeš chytřejší,
Ferrari je auto s motorem uprostřed, California, Fiorano, Berlineta a všechny další Ferrari s motorem ve předu nejsou opravdové Ferrari,ale křápy, když auto s motorem ve předu je tu sposta lepších značek: Mercedes, Aston Martin, Jaguár
Opravodvé Ferrari jsou například: Dino 206 gt, 512 testarossa,348, 360, 430 ,F40, F50, F60 Enzo, 458 a La Ferrari a další
Já mám Jeremyho vtipy vo autech taky rád >:D
Jen ho nesmíš brát tak vážně >:-[]
A vo tom že se něco vod Mercedesu Astonu nebo XK může vyrovnat F12 Berlinetta si nech zdát, to si netroufne říct ani J.C. >:D
Ne to sem našel včera na webu a mám to pro Beránka >:D
Děsně se do ní navážel a když sem se zeptal proč tak se začal navážet do mě a vydrželo mu to snad čtrnáct dnů ke každýmu mýmu příspěvku. Tak mu chci udělat radost >:-[]
Je už starší a malej Aston sám nemá na vývoj. Tohle se čekalo a je to rozumný. Čekám že by mohli začít brát i převodovku. Novej 9G-Tronic by Astonu taky bodnul
Technicky byl V12 od Fordu v pohodě, ale drobný rozdílek tu je v dopadu na image. Když Mercedes dodá motory do Astonu tak je to směr od urozenějšího k méně urozenému, Mercedesu to slávu neubere a Astonu přidá, protože Mercedes je na tom s image lépe. Když Aston bral motory od Fordu tak to byl směr od plebsu k urozenému a Aston si zbytečně zhoršoval image, protože image Fordu je o deset pater níže. :-)
Já to tedy takto nevidím. Zatímco s motorem od Fordu jsem neměl takový pocit, že to je jen přeznačený Ford, tak u AMG mám obavu, aby si lidi neříkali, hele Aston, stejně je to jenom přeznačený Mercedes. Aha, tak proč si rovnou nekoupit MB? Nevím jak v UK, ale řekl bych, že v našich končinách byl Aston vnímán svébytně bez "odéru" Fordu. Jako kdyby to nikoho ani nenapadlo. AMG je známá značka, která by vlastně svoji silou mohla Astonu škodit.
Já si klidně vsadím, že to bude přesně naopak, z chřadnoucí automobilky postupně Daimler udělá hvězdu. Nebýt BMW, Taty a Audi tak dnes Rolls, Jag a Bentley odpočívaly na stejném hřbitově jako Saab. Aston by bez pomoci Daimleru čekal stejný osud za pár let.
Souhlas naprostý, tohle je zpráva nejen dne, ale roku. Aston prostě a jednoduše chřadnul, chybí peníze na vývoj, stačí se podívat na pár posledních typů, je to nastavovaná kaše, které pomalu končí expirace. S motory od AMG se můžou zaměřit na zbytek auta tak, aby ke ztrátě image nedošlo, prostě Aston bude jezdit jinak než Mercedes, s tím problém není. Navíc ta informace může taky znamenat, že v plánu je ve druhém kroku převzetí Astonu Mercedesem, a to by znamenalo, že bude možné si Astona pořídit třeba i za deset let. Za sebe dávám této informaci velké :yes::yes:
Tak nedávno tu byl pláč o tom jak Mercedes s motorem z Renaultu už není Mercedesem a že když chci koupi Mercedes tak chci aby tím Mercedesem byl!
Uteče den a máme tu Astona s motorem z Medvěda... a komu to vadí teď. Když chci Astona tak Ať je to Aston a ne kříženec.
Snad tuhle realitu globalizovaného motoristického světa všichni unesou. Někteří už tahají mokrý hadry. Holt svět už je takovej a komu to vadí nechť chodí pěšky.
P.S. Gratulace do Astonu :yes:
A i absence motoru vlastní konstrukce nijak neubírá Astonu na charakteru a stále je to Aston. Stejně tak si nemyslím, že by Mercedes přestal být Mercedesem jen proto že má motor z Renaultu. Pokud to daným automobilkám pomůže se udržet při životě a plnit ekoteroristické euro normy proč ne. Že Aston předělává IQ na Cygnet mě též netrápí... je to nutné zlo. Aston bude boží s každým motorem a s AMG bude snad i nadbožský :-)
Tak zrovna, že bych z toho byl nadšený, to tedy ne. Záleží hlavně, jaké motory v tom budou a jak budou naladěny, ale není to ono, když srdce britského auta tvoří německý výrobek. Churchill i David Brown se jistě obrací v rovu.
Mě taky není po chuti Lancia Thema, ale bohužel jinák to už nebude... automobilkám to pomůže přežít a auta jsou cenově dostupnější (Aston ne) :-) Bude dobrej ;-) Stejně jako Alpine by Renault-Caterham.
Takhle to řeknu, Aston Martin je na seznamu ohrožených druhů. Rozhodně to není něco, co by člověka těšilo. Ale je to lepší než konec značky.
Na rozdíl od jiných současný motor považuji za Cosworth, i když ho aktuálně montují u Fordu, protože Cosworth neměl dostatečné kapacity. Šestiválec Fordu posloužil jen jako hrubý základ, což není nic neobvyklého.