Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jasna trojka
lled
| 25. 7. 2013 17:47
Jasny vitez je Octavia, krasny minimalisticky a lety overeny design spolu s image a prostornosti karoserie vede nad zbytkem konkurentu. O cene se da jednat, vetsinou lze ziskat -10%. Takze prvni misto mame. Focus ST je okrajova zalezitost a to protoze nepekny - plastovy design interieru a hodne divoky az korejsky zevnejsek. Renault Megane to ma spocitane hned, pocitejte se mnou - ovladani radia pod volantem, titerna tlacitka ovladani klimatizace a radia, nemoznost stahnout okna pri vypnutem motoru, nemoznost vypnuti parkovacich senzoru. Toz tak.
Jasna trojka
SamanAR
| 25. 7. 2013 18:01
safra zezačátku jsem tu ironii nevidel >:D
Avatar - Katikakus
Jasna trojka
Katikakus
| 25. 7. 2013 18:08
Jj, ale u ovladani radia a titernych tlacitek uz bylo jasny odkud "vitr vane"... >:D
Jasna trojka
Matuji
| 25. 7. 2013 18:22
To mě pobavilo :-)))) Ale chtěl bych to zkusit kombíka s 2.0.TCe.. Jak to tež jezdí.
Jasna trojka
vrkuboy
| 25. 7. 2013 19:19
>:D >:D >:D :yes:
Jasna trojka
lukas13
| 26. 7. 2013 08:37
:yes: >:-[]

Jen bych dodal:
- Megane je pro chudáky co na slušné auto nemají...
- Focus pak pro plakáty co nevědí...
Avatar - 3_diamanty
terajsi megane je uz voci novej generacii octavky
3_diamanty
| 25. 7. 2013 18:37
vlastne generacne pozadu takze je to trosku nefer ho porovnavat s absolutnou novinkou od skody.... ale coskoro uz pride novy megane tak som zvedavy na jeho novu GT verziu ;-) , focus sa mi dizajnovo aj zvonku aj zvnutra vobec nepaci tam by som ja osobne nevyberal aj ked asi bude jazdecky najlepsi...... no a octavia? ta je fajn bez slabin ale je aj najnovsia... chce to pockat na novy megane kombi GT a potom uvidime ;-)

sympatiami mi je najblizsie z tejto trojice prave megane kombik ale ako vravim.... chce to pockat uz na novy megane s novym renaultackym dizajnom :yes:
terajsi megane je uz voci novej generacii octavky
Matuji
| 25. 7. 2013 18:46
časkoro - bude jen facelift. Ten tam moc z měn neudělá, kromě óbr loga :-)
Megane
vrkuboy
| 25. 7. 2013 19:17
Volil bych Megane :-) Pravé GT, výkoný motor, ale podvozek s vysokou mírou komfortu. U Octy mám trochu strach že bude tvrdá jak nadopovaná tvrdolínem, ale musí se uznat, že z této trojice vypadá Octa nejlíp. Je to otázka priorit s ani jedním člověk neudělá chybu. Tak rychle utíkejte pro Megana než nám na něj naroubují světla z Clia a logo z Magnuma. >:D Co se týče Focuse... absolutně mě nezaujal a přední část je strašák do zelí ;-\
Megane
GTI
| 25. 7. 2013 19:56
No, ty priority toho, kdo by si z horní trojice vybral mégana bych chtěl docela znát... :-)
Megane
vrkuboy
| 25. 7. 2013 20:09
Třeba já :-) u takového vozu hledám hlavně komfort... ne že by Octa byla drtič ledvinových kamenů, ale jak na tom je víme... byť u těžšího kombi to nebude taková hrůza.
Pokud bych šel po designu a velkém kufru beru Octu.
Já si spíš nedovedu představit kdo by vzal Forda, ale to mě netrápí ;-) každému se líbí něco jiného... naštěsí.
Každopádně po faceliftu Megana ti dám možná za pravdu >:D
Avatar - woody-alien
Megane
woody-alien
| 25. 7. 2013 21:25
No, Focus ST kombi za prvé odstraňuje některé designové úlety hatchbacku (např.zadní světla) a i ST nárazník bez podivných trojúhelníků vypadá o dost líp - a za druhé bude nejspíš z téhle trojice nejvíce hot. Takže kdybych kupoval ostřejší kombi v nižší střední, klidně si mě představ jako toho, kdo by vzal Forda. Svojí fotku pro lepší představu klidně pošlu na e-mail. >:D
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 01:43
Každému podle jeho chuti ;-) Jak říkám upřednostnil bych komfort a vzal Megana. O tom, že je Focus co do sportovnosti z této trojice nej nepochybuji ;-)
Megane
martindr
| 26. 7. 2013 07:54
napodobne, focus mi pride v kombi verzii paradny, s dizajnom nemam problem, s interierom osobne nemam problem a motoricky aj podvozkovo je najlepsi z trojice.
Avatar - aproximus
Megane
aproximus
| 25. 7. 2013 21:48
je to jednoduché. forda bere ten, kdo chce z horní trojice nejlepší jízdu. horní vozy jsem nejel, ale pochybuju, že by megane na 18' s traverzou vzadu měl v komfortu oproti FoST nějak výrazně vynikat.
Megane
lukas13
| 26. 7. 2013 08:43
Podvozek z RS, podvozek z RS...

A ano, v GT220 je odladěný více do komfortu. Proto se to jmenuje GT. Výrazně samozřejmně nevyniká, ovšem komfortnější (logicky, z rozdílné filozofie pojetí těchto dvou vozů) je o parník. Focus mu samozřejmně na (kvalitní) okresce ujede. Pro běžné ježdění je má volba jasná. A cenový rozdíl - to je o celý jeden vesmír. Pro člověka, který "nebychaří" obrovský argument pro GT220.
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 25. 7. 2013 23:21
No, vzhledem k tomu, že GT je vlastně jen RS s batohem a slabším motorem, tak bych to s tím komfortem nepřeháněl.
Osobně bych jej komfortním autem rozhodně nenazval...
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 01:40
Chyba ;) GT nemá s podvozkem RS moc společného a ani není moc HOT ;-) Je to svižnější kombi nic víc nic míň.
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 08:28
"The same dynamics as GT, including a chassis and suspension developed by Renault Sport." zdroj: Renault

Dle mých informací je to jen lehce obměkčená (v reálu téměř neznatelně) verze RS podvozku.
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 08:45
Obměkčená a nezapomínej na rozvor + 60mm a vyšší hmotnost zadku kombíku ;-)
Megane
lukas13
| 26. 7. 2013 08:46
Jenže ono je to vyladěné do komfortna velmi znatelně - stačí projet ;-)

Pro každodení použití ideální. Osobně bych uvítal možnost zvolit 17ky kola, to by patrně byl ideál.
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 09:24
Pánové, kdybych v tom nejel, tak tady nepíšu. Opakuji - Mégane GT nepovažuji za kostitřas, ale auto je tuhé, nerovnosti sice tlumí, ale tvrdší charakteristika tlumičů způsobuje, že lehce zatížené auto kopíruje nerovnosti celou karoserii, tohle za komfortní svezení rozhodně nepovažuju.

Mégane GT je snesitelně tuhý, ale rozhodně ne komfortní, a teoretické předpoklady jako delší rozvor a vyšší hmotnost vzadu na tom nic nezmění!
Megane
lukas13
| 26. 7. 2013 09:31
Vidíš, já to jel taky. Komfortní samozřejmně myšleno v intencích HH, tedy brát v intencích dané kategorie. Stejně tak chápu že u vlečky se těžko ladí jak na komfort tak na špičkové jízdní vlastnosti. Osobně v tomto GT považuji za dobrý kompromis, jen ta kola jsou moc velká. Rozhodně mě GT vytřáslo méně než ST. Za tím si stojím.
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 09:33
já ST viděl zatím jen na fotce, takže nemohu hodnotit, ale v kontextu všeho možného jiného prostě Mégane nepovažuju za komfortní a tečka. Kdybychom se bavili třeba o Boxsteru, tak řeknu: Ano, ten je komfortní!
Každý soudruh má ty limity holt nastavené trochu jinde...

Zároveň se sluší dodat, že vzhledem k ostatním schopnostem, které GT předvádí (viz. můj příspěvek ze včerejší noci níže), je ten podvozek zcela akceptovatelný ;)
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 09:41
Wawris: Tak tady se shodneme myslím všichni :yes:
Megane
lukas13
| 26. 7. 2013 09:55
Jj, jak říkám - bráno optikou HH nižší střední. Boxster je přeci jen jiná liga ;-)

Takže jsme si to nakonec pěkně ujasnili ;-)

Jo a ten zážitek s S2000 je super :-) Samozřejmně je mi jasné, že za volantem S2000 si užiješ daleko více než v libovolném HH, kort když je to kombík. Jen o rychlosti to není. Akorát tedy raději s těmi kombíky nezávodit ;-)
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 10:21
S2000 je boží! Jak řekl Jeremy: Ten motor točí 9000RPM a je to legální >:D
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 09:38
Je třeba na to nahlížet jako na sportovněji laděné kombi. Jasně že ve srovnání s "běžnou" produkcí to je tvrdší, ale v rámci téhle sportovní odnože na tom není vůbec zle. Asi je to i o tom co kdo snese. Mě osobně nepřijde nekomfortní ani to RS. To tvrdší naladění je prostě věc se kterou do toho auta člověk jde. Přál bych ti jízdu s nenaloženým Fiatem Dobló >:D To jsou takový prdy od zadní nápravy, že člověk ještě s láskou zavzpomíná na M-GT. :-)
Megane
lukas13
| 26. 7. 2013 09:56
A to zkus prázdného Caddyho na D1. Jó, listová pera jsou listová pera ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 09:31
PS: vzhledem k tomu, že nejčastěji jezdím v roadsteru s tuzingovým tvrdým podvozkem sešroubovaným k zemi, je mé vnímání komfortu opravdu velmi, velmi benevolentní... >:-[]
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 09:40
To jsme na tom stejně (Panda 100HP) >:D miniaturní rozvor a 195/45 R15. Cesta Brno-Vyškov a zpět a můžeš objednávat kosmodisk >:D
Megane
lukas13
| 26. 7. 2013 09:58
Vidíš, a já v kombíku obutém v "bačkůrkách" a jakej jsem tvrďák >:-[]
Avatar - PlumJelinek
Megane
PlumJelinek
| 25. 7. 2013 20:18
Třeba já. Octavia III mě celkově nezaujala, je moc obyčejná, nezajímavá, interier působí jak vykradenej a ani u RS tomu není jinak, tam se zlepšil pouze exterier, kterej opravdu nevypadá zle, ale jako celek je to málo. Focus je opravdu strašák do zelí, byť jezdí perfektně a řekl bych že z těch tří je opravdu nejsportovnější, ale je prostě tak moc ošklivej a taky poměrně drahej. Megane je hezkej po všech stranách, má slušnej motor, konkurenceschopný jízdní vlastnosti a ikdyž je o něco starší, kompenzuje si to bezkonkurenční cenou a navíc bez toho, aby nějak výrazně strádal po jakékoliv stránce.

Jinak bych asi jako nejlepší variantu viděl Golfa GTI combi, ale ten prostě v nabídce není.
Megane
holden_holden
| 25. 7. 2013 20:59
co to zase placas troubo? kazdej kdo si pujde koupit auto za svy penize tak sahne bud po meganu nebo focusu. skodovku vezme jen ten kdo musi
Megane
Klaudius
| 25. 7. 2013 21:23
Teba neučili slušnosti?
Megane
holden_holden
| 25. 7. 2013 21:25
vzdy me ucili ze na prase se musi jen takhle
Avatar - guze
Megane
guze
| 25. 7. 2013 21:31
Tak to se sám k sobě asi moc hezky nechováš....
Avatar - Charger
Megane
Charger
| 26. 7. 2013 01:05
No megane GT220 je komfortní stejně jako třídveřové RS, tedy opravdu velmi málo...možná by to chtělo nejdřív vyzkoušet než teoretizovat.
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 02:00
Megane bez cupového podvozku na tom není vůbec ale vůbec zle! A GT navíc přidává cca 60mm na rozvoru ;) a těžší zadek udělá taky svoje. Vezl jsem se pouze v RSbez cupového podvozku a byla to pohoda. V GT jsem nejel a hned tak tu možnost mít nebudu. Narazit na něj v showroomu bude prakticky nemožné ale kostitřas to nebude. Nesrovnávej to s RS CUP
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 08:30
Tak kostitřas to není, ale obávám se, že budeš nemile překvapen...
Megane
vrkuboy
| 26. 7. 2013 08:47
Pochybuji ;) protože MRS bez cupového podvozku mě naopak překvapil mile! :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Megane
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 08:59
Pak máme asi odlišné představy o komfortním autě :-)
Avatar - Charger
Megane
Charger
| 26. 7. 2013 12:52
Já neříkám, že je na tom zle, ale komfortní není ani trochu a za tím si stojím.
Avatar - Deathstar
Megane
Deathstar
| 25. 7. 2013 19:18
Čistě pragmaticky by to asi byla Oktávka,dobrá cena,největší prostor,největší kvalita,jenže je taková vzhledově nemastná a moc průměrná,když už kupuju rychlé kombi,tak chci trošku té extravagance

Focus ST je motoricky nejlepší a v hatchi je to asi jasná volba,ale jako kombík se mi moc nelíbí,hlavně ten zadek..Vevnitř je Ford stísněný,a jak kosmická loď,samé tlačítko,to už je stará písnička..A s tou cenou to přepálili,být o 100tis levnější, bylo by to možná jinak....

Takhle mi vychází Megane,je nejhezčí,motoricky dobrý,prostorný a komu vyhovuje trochu neotřelý tvar,jako mě,tak má jasno,beru Megana:)A je sakra levný..
Avatar - Ada je zase tady
Megane
Ada je zase tady
| 25. 7. 2013 20:22
No jo, hlavně že rendlík je levný... :no: >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
Megane
Ada je zase tady
| 25. 7. 2013 20:23
No jo, hlavně že rendlík je levný... :no: >:-[]
Avatar - Deathstar
Megane
Deathstar
| 25. 7. 2013 20:32
Nejlevnější,v základu nejlepší výba­va,pros­torný,­pro mě subjektivně nejhezčí,a sportovní Reanulty taky sakra dobře jedou:)

Víte ono slovo levný není u auta hanba ani pohana,jak se snažíte naznačit, je to pouze číselný fakt:)
Renaulty jsou dobrá a levnější auta...
Avatar - patrikw
Megane
patrikw
| 25. 7. 2013 20:43
joo je :yes: ešte by vám ostalo aj na dávkovač liekov a hodiny lebo keď si to pomiešate a podáte v nesprávny čas tak to dopadne takto :-(
VOLBA
GTI
| 25. 7. 2013 19:53
Myslím, že je to jasné - [odkaz] :yes:
Avatar - patrikw
VOLBA
patrikw
| 25. 7. 2013 20:27
možno pre vás ;-) čítal som váš príspevok a pravdupovediac podobne mi lezú krkom o tom ako je cely wag dokonalý
VOLBA
GTI
| 26. 7. 2013 14:27
Normálně to vydejchej, vy rollsroyáři to máte holt těžké...
VOLBA
Klaudius
| 25. 7. 2013 21:44
Vláda jednej strany je už minulosťou. ;-)
VOLBA
GTI
| 26. 7. 2013 14:28
To sis poplet´. Tématem je vláda garáže ;-)
VOLBA
Klaudius
| 26. 7. 2013 21:30
Myslíš to úzke parkovacie pred panelákom...? >:D
Avatar - iudex
VOLBA
iudex
| 26. 7. 2013 09:37
Ja to tiež vidím jasne: [odkaz] :-)
VOLBA
GTI
| 26. 7. 2013 14:29
:-) Též dobrá volba.
VOLBA
martindr
| 26. 7. 2013 12:29
to si taky chudak, ze si takto zdvihas navstevnost svojho blogu? Smutne, smutne... 8-s
VOLBA
GTI
| 26. 7. 2013 14:29
Nepotřebuji si zvedat návštěvnost, ty bys ovšem potřeboval zvednout... IQ >:D
vsechno marny
mraz.mrazik
| 25. 7. 2013 20:35
VW se muze snazit jak chce, ale motory proste neumi. Ani benzin, ani nafta, nic mu proste nejde. TDi vzal od fiatu a dovedl ho do slepe ulicky, benziny nejsou schopne najet ani 50 tKm. Ford ma nejen nejlepsi podvozek z cele trojce, ale i nejlepsi motor - dobre design predku je diskutabilni, ale zezadu to auto neni tak hrozny.
vsechno marny
Xawier
| 25. 7. 2013 21:46
>:D Ty se v autech evidentně moc nevyznáš ;-) V motorech už vůbec ne. Volkswagen TDI vymyslel! Hodně dlouho trvalo, než Fiat s Mercedesem a Boshem dokázali zareagovat v podobě common-railu ;-)

A o benzínech platí to samé... Ještě před pár lety tu chytrolíni jako ty mudrovali, že downsizing je nesmysl... Dnes Volkswagen všichni následují. A kdo ne, dlouho už auta vyrábět nebude ;-)
vsechno marny
pláša35
| 25. 7. 2013 22:40
Omyl, příteli. VW není čistě autorem TDI. Jeho tvůrcem je Fiat, výsledky výzkumu byly prodány. Kdosi mi to tu vysvětloval.
Ano, o downsizingu se skutečně před lety psalo, že je to nesmysl. VW následoval renomovanou automobilku Renault, která jako první uvedla na trh vůz Renault Clio s přeplňovaným malým motorem. Spíše mám dojem, že VW následuje ostatní. Což je fakticky doložitelné, tedy podle mých informací.
vsechno marny
mraz.mrazik
| 26. 7. 2013 07:19
Xawiere dokonale jsi se ztrapnil.
Fiat je nejen tvurce TDi, ale je i tvurcem systemu Common Rail - no spise spolutvurce, myslim ze se tam spojilo vice automobilek. A kdyz jsme u fiatu, vzpomenme si na Fiat Uno a jeho turbo motory 1.3 turbo nebo 1.5 turbo Tady jasne vidis, ze tvuj slavny VW neprisel s nicim novym.
VW ma opravdu provenstvi a to jako ukazka toho, jak se nameji delat motory.
vsechno marny
vrkuboy
| 26. 7. 2013 02:02
První TDI měla Fiat Croma, mrazik ma pravdu. A jestli někdo přišel pozdě s commonrailem byl to právě VW jehož PD značně přesluhovlao.
Avatar - Katikakus
vsechno marny
Katikakus
| 26. 7. 2013 02:40
Tak tu historii vam na skolenich skodovaci vykladaj uplne spatne.
vsechno marny
martindr
| 26. 7. 2013 07:58
ufff, chlapce toto su perly:
"Volkswagen TDI vymyslel! Hodně dlouho trvalo, než Fiat s Mercedesem a Boshem dokázali zareagovat v podobě common-railu"

"Dnes Volkswagen všichni následují"

Nastuduj si to trochu lepsie, dnes je to na vyhadzov..
Avatar - Individualita
vsechno marny
Individualita
| 26. 7. 2013 08:37
Tak ty jsi slušně mimo, vlastně všechno co píšeš je blbost >:D

Navíc budeme-li se bavit o downsizingu, tak tahle debilní "móda" je stejně jen reakcí na nesmyslné emisní limity a výmysly EU. K tomu se samozřejmě přidal marketing a už to jelo. V čem jediném je VW group nejlepší, je právě ten marketing a tobě už evidentně totálně vymyli mozek 8-s
vsechno marny
lukas13
| 26. 7. 2013 08:50
Ty chlape ještě hódně studuj, máš co dohánět. Až pak tady házej moudra. Teď jsi se jen dokonale ztrapnil.
Avatar - iudex
vsechno marny
iudex
| 26. 7. 2013 09:14
Ty si mi odborník. Volkswagen akurát tak vymyslel motory označené TDI (je to ich ochranná známka, takže akosi nik iný motory označené "TDI" mať nemôže).
A ak si takto neohrabane chcel vyjadriť, že VW vymyslel turbodízle s priamym vstrekom, tak si tiež mimo, lebo prvý priamovstrekový turbodízel v osobnom aute bol TD i.d. vo Fiate (tuším Croma), ale bolo to ešte pred uvedením prvého TDI v Audi 100.
Takže okrem PR kecov, ktorými Ťa kŕmi Tvoj zamestnávateľ by to chcelo aj trošku študovať z iných zdrojov, nech sa tu nezhovaďuješ. ;-)
vsechno marny
Petrko
| 26. 7. 2013 09:49
Ty jsi absolvoval VW lobotomii?
Avatar - dal
vsechno marny
dal
| 26. 7. 2013 08:44
Najedou určitě víc než těch 50tis. ale musí měnit řetězy častěji než gumy. >:-[]
vsechno marny
Petrko
| 26. 7. 2013 09:49
>:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
vsechno marny
Ada je zase tady
| 26. 7. 2013 19:02
To je přece fuk, benzínový motor si koupí jen looser ;-)
vsechno marny
Klaudius
| 26. 7. 2013 21:33
Všetci sú looseri, len ty si lietadlo...na naftu... >:D
vsechno marny
zabako1
| 27. 7. 2013 12:14
V tom případě jsme všichni loosři Ado.... Ale jedině důchodci vadí, že mu řídící jednotka v autě ruší MW..... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D ...Ado, jdi už někam.... buď jsi opravdu důchodce který se naučil ovládat PC a jediná jeho radost je "zvracet" takovéto nesmysly do diskuzí, nebo jsi 15ti letý puberťák a tatínek Ti slíbil k osmnáctinám svého Favorita, co mu stojí v garáži..... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ty Tvoje bláboly se fakt už nedají číst....chvíli to byla sranda, ale teď se pořád opakuješ...
Avatar - rohYpnol
Dokonale rozdané karty
rohYpnol
| 25. 7. 2013 21:04
Pro zábavu jednoznačně Focus ST
Pro pohodlné a rychlé cestování jednoznačně Mégane GT
Pro přepravu nadrozměrných nákladů jednozančně Octavia RS.

Otázka na závěr - kdo si kupuje sportovně střižený vůz na přepravu nadrozměrných zavazadel >:-[] ?
Avatar - Charger
Dokonale rozdané karty
Charger
| 26. 7. 2013 01:03
Zajímalo by mě ono pohodlné cestování v Meganu. Je tam podvozek, který svou tvrdostí na stejné úrovni, jako u třídveřového RSa. Najel jsem s tím autem přes 1000 km a pohodlné není ani trochu.

Osobně mi to tedy nevadí, jedná se o výborný stroj, opravdové ostré sportovní kombi, jen tu stabilizaci by to chtělo vypnout.
Avatar - iudex
Dokonale rozdané karty
iudex
| 26. 7. 2013 09:08
Tu máš test, kde Ti ten sen o pohodlnom cestovaní s Meganom GT rozprášia na prach: [odkaz]
Btw. ten Focus ST nie je nijak prehnane tvrdý, tvrdím, že je pohodlnejší, ako Megane na 18kach.
Takže pozor na klišé.
Avatar - Ham.
Dokonale rozdané karty
Ham.
| 26. 7. 2013 09:59
Čím rozbitější bude cesta tím bude Focus lepší a to klidně i na velkém průměru ráfků, traverza vzadu může být dobrá na hladkém asfaltu, jakmile začnou rozsekané silnice tak se žádná torzka na světě nedokáže ubránit přenosu rázů do karoserie, přenosu rázů z jednoho kola na druhé, prostě všem neduhům dané konstrukce. A je jedno jestli je ta torzka v Meganu, Octavii nebo Civicu. Je to tisíckrát vyzkoušené a ověřené. :-)
Avatar - iudex
Dokonale rozdané karty
iudex
| 26. 7. 2013 10:22
Súhlas.
Octavia,
CenturionCz
| 25. 7. 2013 21:19
ale jedině proto, že jako jediná z nabídky nevypadá, jako by na ní byla provedena neúspěšná plastická chirurgie. Taky jsou mi docela sympatické motory TSI. U Fordu se mi líbí jejich boj s vysokým výkonem a předním náhonem formou různých chytrých diferenciálů, ale jejich design v současné generaci je prostě moc. Líbí se mi auta se zavřenou pusou. Proč se rozhodli ze všech možných aut inspirovat zrovna Peugeotem 407 je nad moje chápání. Navíc je Ford dost drahý. Když je příplatek za xenony s LED skoro od 10 tisíc vyšší než příplatek za bi-xenony u BMW 3, tak už je něco opravdu hodně špatně.
Octavia,
xtad
| 26. 7. 2013 00:17
Kdyby se inspirovali 407, tak by to bylo fajn, ten vypada dobre. Inspirovali se astonem, ktery je take hezky, ale jak to dopadlo bohuzel vidime na obrazcich.
tazka volba
Mirec38
| 25. 7. 2013 21:26
ked sa v tom clovek neviezol. Takto te len kazdy teoretizuje, co je lepsie bez toho, aby v tych autach sedel , alebo sa odviezol. ST , GT na salone nenajdete ako predvadzacku a myslim ani ako auto na omak. RS sa na salone mozno najde aj ako predvadzacka. Mne osobne pri porovnani civilnych verzii prislo ako najsportovejsie MIII. FF a OIII mi pripadali ako francuzske kocariky a kludne sa mozete aj pokrajat. B=Nieje nad osobnu skusenost s kazdym autom, ked uz nieco porovnavame

inak keby som nebral do uvahy cenu, predpokladam ze najlepsi bude ST
Avatar - iudex
tazka volba
iudex
| 26. 7. 2013 09:53
No konkrétne Focus ST je ako predvádzačka v Blave a aj Koiš v Bánovciach má ST (vlasnté, ale používa ho ako predvádzačku). Je ale jasné, že takto špecifický model nebude v každom meste, možno tak pri Škode bude RS aj inde, ako v hlavnom meste.
tazka volba
Mirec38
| 26. 7. 2013 11:47
no ved to , je toho ako safranu , ale mudrych ktory vedia presne povedat ktore je lepsie je plno a pritom to auto videli len na obrazku
Avatar - iudex
tazka volba
iudex
| 26. 7. 2013 11:55
Tak na Octaviu RS ešte nik ani osobný názor mať nemôže, lebo na predajniach ešte nie je. Takže minimálne u Octavie je to u všetkých vrátane mňa len teoretizovanie. ;-)
Od deviatich k piatim...
Klaudius
| 25. 7. 2013 21:31
Safra, Lukáš, to vážne v redakcii nemáte čas stvoriť poriadny článok, alebo ste tak spohodlneli, alebo tretia možnosť - neviete to...?
Ja len čumím - vyberú sa tri autá, spláca nejaká tá tabuľka na porovnanie a simsala-bim! - je tu článok a ľudia diskutujte. Ale ja hovorím blivajz,
nie článok. Pár chudobných riadkov úplne o ničom, žiadna solídna informácia, ani mizerný odkaz na nejaký ten testík alebo predstavenie porovnávaného modelu. Úbohosť nad úbohosť.
Občas sa poteším, keď sa niečo vám niečo vydarí, ale oveľa častejšie vo mne kypí žlč a takmer si vyčítam, že sem ešte vôbec chodím....
:no: :no: :no:
Avatar - rohYpnol
Od deviatich k piatim...
rohYpnol
| 25. 7. 2013 22:05
úpadek trhu s automobily

úpadek automobilové žuranlistiky

jde to ruku v ruce, tak to je. AutoTIP, Svět motorů, auto.cz ... vše dokonale smotané do jednoho guláše, i ringier bezpochyby škrtá kde se dá... no pak z toho lezou takovéto kvalitní výstupy... autora bych snad vůbec nevinil, kdo ví, jak chatrná je ta kocábka, na které se plaví...
Od deviatich k piatim...
Klaudius
| 25. 7. 2013 22:10
Úpadok v každej forme, mieste aj čase je smutný. :-(
Pýtam sa Lukáša ako autora "článku". Otázka je skôr rečnícka a vyjadruje moje sklamanie nad súčasným stavom. Nie je to osobné. ;-)
Avatar - rohYpnol
Od deviatich k piatim...
rohYpnol
| 25. 7. 2013 22:48
stačí počkat a ono možná opět nějakého joudu z ekonomického napadne, že se vlastně dá ušetřit tím, že auta jsou přeci všude stajná, tak stačí 1 redakce v 1 zemi a zbytek zvládne translate.google.com 8-s ;-\
Od deviatich k piatim...
lukas13
| 26. 7. 2013 08:53
... a po nějaké době se ostatní joudové z ekonomického budou divit, že to nikdo nečte ;-\
lukasku
martindr
| 25. 7. 2013 21:41
To si uz tak lenivy ze sa ti nechce ani tabulku s parametrami motorov nahodit a porovnat to? Tak velmi si sa ponahlal z roboty? Slabota clanok, hlavne ze su kliky, ze??
Avatar - Atlis
ST170
Atlis
| 25. 7. 2013 21:41
Nic proti Panove, ale Focus prvej generacie sa predaval aj ako kombi ST170. Takze akurat Focus nie je v tomto segmente novacikom, ale naopak - prekurzorom...
Avatar - iudex
ST170
iudex
| 26. 7. 2013 09:39
Presne, na prvú generáciu Focusu sa akosi zabúda, väčšina má v pamäti už len hodne rozšírenú druhú generáciu, kde bola ST verzia len pri hatchi.
Trojboj
Futurista
| 25. 7. 2013 21:42
Tak osobně si myslím, že z těhlech aut si konkurují max ST a GT.

ORS mi přijde jako malinko auto mimo mísu... Vozit místo kufru kontejner a tvářit se sportovně, to asi k sobě moc nepatří. Ale je mi jasný, že hospodský řeči typu "mám čiplý eReSo, kdo má víc?" dělaj ramena hned širší. Už teď je většina majitelů vychrochtaných jedničkových RS mezi übermensch... Navíc nějak podvědomě furt nevěřím, že v Bolce uměj udělat sportovní auto (i když díky světaznalcům na ACZ vím, že ORS přece sportovní auto není...). Prostě silná škodovka.

Focus ST vypadá dobře, některé detaily ale považuju za zbytečný... Jinak motorově asi nejlepší. Svezení bude suprový.

A Megane? Super cena, super výbava, technika a naladění z Dieppe... Tady asi není proč se bát. A ten kufr většině normálních lidí stačí.

Já bych bral Megana, a za ušetřený peníz bych se jel podívat do Bolky do muzea, jak vlastně vypadala opravdová sportovní auta ze škodovky. ;-)
Trojboj
xtad
| 25. 7. 2013 21:49
... tady mas sportovni kontejner [odkaz] ;-)
Trojboj
vrkuboy
| 26. 7. 2013 02:10
čtenář driverswebu :yes: :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
Ztrapňovače sportovních vozů
Enthusiastic.driver
| 25. 7. 2013 23:49
Co vybrat? To vám nepovim... Každé kombi má něco do sebe a Mégane svou o generaci starší konstrukci kompenzuje cenou,takže za mě plichta. Ale když už jsem u toho Méganu...

...to si tak mladý, testosteronem nabitý řidič Hondy S2000 drandí po nejmenovaném podhůří, motor drcen neustále ve VTECu káže své devítitisícové poselství do okolí skrze řežavý zvuk, gumy kvílí pod přetížením v každé zatáčce, ale něco je špatně... onen mladík má ve tváři místo samolibého úsměvu zoufalou křeč...

...ujíždí mu kombík. Modrý kombík s "čičou" na kapotě, stejný jako ten ve článku, který je slabší, těžší a méně obratný, než roadster z Japonska. Fail level? APOCALYPTIC >:D

Tohle se stalo! Takže milé děti, nikdy se nevytahujte nad kombíky, můžou to být hotkombíky a smysl vašeho staršího jednoúčelového vymetače adrenalinu bude rozcupován na kusy.. :-)

PS: Kdyby mě chtěl někdo poučovat, v jakých hypotetických případech by k tomu nedošlo a že smysl chápu špatně, tak ať si ten komentář rovnou ušetří.. ;)
Avatar - Emel
Ztrapňovače sportovních vozů
Emel
| 26. 7. 2013 09:26
Můžeš to nějak rozvést... jako komu se to stalo a tak? Ta historka pro mě nevypovídá o ničem jiném, než že je řidič Hondy kopyto.
Avatar - Enthusiastic.driver
Ztrapňovače sportovních vozů
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 09:37
No, řidič Hondy rozhodně kopyto není, spíš bych řekl, že patří k silnému nadprůměru. Ale prostě kombík spráskal S2000 no, to je celé >:D Má to chudák majitel od té doby pořád na talíři >:D
Avatar - Emel
Ztrapňovače sportovních vozů
Emel
| 26. 7. 2013 10:54
Meganem GT jsem nejel, S2000 ano... i na okruhu v Sosnové, kde byla možnost přímého srovnání s 330i e46, Fábií RS, Dedrou 4x4, RX-7 FC a Imprezou STI (vím, podivná směska, ale taková se prostě sešla parta). V zatáčkách bych si na S2000 proti Meganu klidně vsadil, a to přesto, že důsledně rozlišuju pojmy zábavné / sportovní auto a rychlé auto.
Avatar - Enthusiastic.driver
Ztrapňovače sportovních vozů
Enthusiastic.driver
| 26. 7. 2013 11:29
Jak jsem ti psal už v SZ - žádné závěry z mého příspěvku nevyvozuj :-)
Ztrapňovače sportovních vozů
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 26. 7. 2013 09:34
Tak ale S2000 ci MX-5 nikdy neboli stavane na rychlost a vykon.

A v MX-5 si vodic uzije 100x viac srandy a sportovej jazdy nez v lubovolnom z tychto rychlych kufrov. Urcite vies, o com hovorim, sudiac podla tvojho avataru :-)
Ztrapňovače sportovních vozů
lukas13
| 26. 7. 2013 10:00
Neseděl v tom třeba Loeb, s rodinkou na dovolené? ;-)

Vím, kope za Citroen, ale ten jaksi adekvátní vůz nemá.
Avatar - Tomas_2002
Klub bychařů :-)
Tomas_2002
| 25. 7. 2013 23:57
A všichny BY brali Mégane a druhý všichni BY brali Focuse. Protože Mégane super motory, Focus super jízdní vlastnosti, neotřelý design, sportovní ambice...bla bla bla.....jediný, komu se to opět podaří prodat bude Škoda :-)

Prostě Škoda, Adidas, Coca-Cola, Swatch nebo Gilette jsou tradiční značky zastupující mainstream. Octavií RS bude po silnících jezdit mraky a těch pár novodobých hipíků co jdou z principu proti proudu se ztratí jako stéblo trávy na louce.

Slovy klasika:"Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory a můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co proti tomu můžeme dělat."
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 00:23
Tak jsi nám ukázal svůj svět (Playboy, Škoda, Adidas, Coca-Cola, Swatch nebo Gilette), pepíkův svět a doufám, že vás zas tak moc nebude.
Avatar - Dinar
Klub bychařů :-)
Dinar
| 26. 7. 2013 09:42
Poslední rok celkem často křižuju Francii a musím říct, že Megana combi GT jsem tam nepotkal jediného, megana RS si taky nevzpomínám, snad dvakrát clio RS. Při přejezdu Německa nebo u nás je octavia RS poměrně často potkatelným autem. Tak nějak nevím, pogo, jestli tvůj "pogův svět" netrpí stejnou placatostí jako ten "pepíkův".
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 09:55
Já nikde nepíšu, že si všichni kupují Mégany.
Avatar - Dinar
Klub bychařů :-)
Dinar
| 26. 7. 2013 10:13
No, ono s tím, co napsal Tomas_2002, se v reálu nedá moc nesouhlasit, tak´s mu to "nandal" pepíkem.
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 10:25
Tak kombinace těch "značek" , spojená s tím, že si všichni stejně kupují jen Octávku, si nic jiného nezasloužila.
Avatar - Emel
Klub bychařů :-)
Emel
| 26. 7. 2013 13:07
No já nemám problém s ním nesouhlasit. Říct, že Škoda se řadí po bok Adidasu a Coca-Coly mezi jakési tradiční masové značky, zatímco Ford s Focusem je snad jakási okrajová alternativa, to je hodně silné tvrzení, které lze vysvětlit snad jedině rozhledem omezeným pouze na český trh... protože Focus je za prvních pět měsíců nejprodávanější auto světa.
Avatar - kosmonaut
Klub bychařů :-)
kosmonaut
| 26. 7. 2013 10:30
Naprosto odlišná zkušenost, jsem ve Francii hodně často a jen zrovna posledně jsem ty GT kombíky potkal dva. Především pak Clia RS tam běžně potkám několikrát denně. Jen těch MRS moc není.
Avatar - Dinar
Klub bychařů :-)
Dinar
| 26. 7. 2013 10:51
Tak to prosím snad začni fotit, protože buď to musí být jiná Francie nebo já mám neskutečný pech. ;-)
Avatar - kosmonaut
Klub bychařů :-)
kosmonaut
| 26. 7. 2013 11:43
no nevím, abych to stihl, jsou to rychlé vozy >:D ;-)
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 00:36
Jo plakáti co kouknou na titulní fotku a mrknou do tabulky na ceny ti mají vždy jasno jako první. Jsou to obdivuhodní znalci, kterým nezbývá než tiše závidět, protože poznat jízdní vlastnosti podvozku, pohodlí nebo kvality motoru jen podle fotek na to se skuteční kupci nikdy nevzmohou a budou trapně pobíhat po salónech a vybírat. Samozřejmě vybírat úplně špatně. :-)
Klub bychařů :-)
vrkuboy
| 26. 7. 2013 02:08
A pak jsou tací co v tom autě jedou a nedokážou stáhnout okýnka a vypnout parkovací senzory. >:D
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 09:36
Jak je vidět z diskuze pod Scenicem a z různých fór tak okna nedokáží zavřít bez nastartování motoru ani někteří majitelé. Asi jsou ještě příliš nezkušení na to aby mohli jezdit Renault. >:-[]
Klub bychařů :-)
vrkuboy
| 26. 7. 2013 09:44
Správnej chlap ze zásady nečte manuál do momentu než se něco pose.. >:-[]
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 10:16
Nemluvil bych o správném chlapovi, to dělá každý normální uživatel/ka počínaje automatickou pračkou a konče autem. Pokud k vytažení okének potřebuji návod tak si nemusím kupovat auto ale skočím si pro něco do prodejny hlavolamů. >:-[]
Klub bychařů :-)
vrkuboy
| 26. 7. 2013 10:24
To je pravda, ale tvrdit, že ty okýnka stáhnout nejde i když to jde jen to neumí... škoda slov.
každopádně uznávám, že když potřebuje člověk na podobnou věc listovat v návodu tak to není zrovna uživatelsky příjemný. :-)
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 10:36
Ten "problém" je jen když, zastavíš vypneš motor a otevřeš dveře. To otevření dveří funguje jako vytažení klíčku. V tom případě musíš okna zatáhnout kartou a nebo musíš jako znovu nastoupit. Podle mě na to návod nikdo nepotřebuje.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 10:41
>:D >:D >:D >:D
Klub bychařů :-)
Klaudius
| 26. 7. 2013 21:45
Ja jedného poznám... Ale je to prd platné, je to zásadový chlap a návody proste nečíta... ;-)
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 10:41
Vzhledem k tomu, jak často se toto téma vyskytuje na diskuzních fórech, tak je to nejspíš operace vyžadující speciálně vycvičeného pilota.
[odkaz]
Avatar - Emel
Klub bychařů :-)
Emel
| 26. 7. 2013 12:59
To ovšem není specialita Renaultu. Pokud vypnu motor u Audi A5, taky okna stahovat nejdou ani s klíčkem v "zapalování" a musel jsem chvíli koumat co s tím.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 16:03
Podle četnosti diskuzí na fórech o Renaultu je vytahování okének přímo lahůdka, kterou má potřebu popisovat každý druhý. Jeden uživatel umí, druhý uživatel neumí, třetí umí jen u řidiče a u spolujezdce neumí, prostě detektivka.
[odkaz]
Avatar - Emel
Klub bychařů :-)
Emel
| 26. 7. 2013 16:36
Jestli to není taky tím, že těch Meganů jezdí víc než těch A5 ;-) .
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 16:40
Jestli to není tím, že elektrika se s Renaulty moc nekamarádí. ;-)
Avatar - Emel
Klub bychařů :-)
Emel
| 26. 7. 2013 17:42
No počkej, jsou dvě různé věci... ad 1 neintuitivnost ovládání a ad 2 závady na elektroinstalaci. Teď si najednou nejsem jistý o čem z toho mluvíš...

Handsfree karty u Renaultu moc neznám, spíš ty, kde se karta vkládá do palubky... a tam to funguje vcelku dobře. Jedinou nevýhodu vidím v tom, že po vložení karty se automaticky aktivuje žhavení atd., tj. není možné přijít k autu, odemknout, vložit kartu a pouze třeba stahovat okénka.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 18:53
Těžko říci, když uživatel v odkazu (a další v jiných diskuzích) říká, že okénko u řidiče vytáhnou jde a okénko u spolujezdce ne, zda je to vlastnost daného vozu/­mode­lu/roč­níku, tedy chtěná funkčnost, kterou by šlo nazvat jako velmi neintuitivní (proč proboha jen jedna strana), nebo zda mají fungovat obě a je to závada. Netroufám si hodnotit zda je to ad 1 nebo ad 2.
Klub bychařů :-)
Lovap
| 26. 7. 2013 21:47
Asi vada. Mám síce Megane II (ale neviem, prečo by to menili v novších typoch), ale po vložení karty (nemám handsfree kartu) a stlačení tlačítka štart (bez stlačenia brzdy) sa skrátka zapojí elektrika a ide ovládať všetko (rádio hrá, ventilátor sa točí a samozrejme aj všetky okná idú sťahovať aj vyťahovať).
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 22:59
Záleží jaké máš stahování. U nejnižších výbav máš třeba jen kliku. U vyšších je pulsní stahování (jde zavřít kartou) a u některých výbav je pulsní jen u řidiče. Myslím, že se z toho dělá moc velká věda. U jiných aut taky neřešíš, že ti nejde stahování oken, když máš vytažený klíček. U Renaultu je to možná komplikované tím, že jako první masívně nasadil karty místo klíčků a někdo se asi bojí zmáčknout startovací tlačítko, protože má pocit, že mu hned auto začne startovat.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 23:10
Tak když má někdo švihadla tak snad nemluví o el. stahování, a když má el. stahování tak jej má do páru, alespoň na obou předních dveřích. Moc tomu co jsi napsal nerozumím.
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 23:14
U některých výbav máš el. stahování na všech oknech, ale jen u řidiče je pulsní.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 23:44
To ale nemůže vadit jejich staho­vání/­vyta­hová­ní. Pokud majitel (dimax) tvrdí, že u jednoho jeho auta to jde a u druhého to bez nastartovaného motoru nejde, tak nevidím důvod proč mu nevěřit. A je tedy jasné, že existuje více variant jak jsou tyto věci u Renaultů nastaveny. Tím pádem je tedy klidně možné, že p. Vaverka mohl korektně popsat funkčnost testovaného auta.
Klub bychařů :-)
pogo26
| 27. 7. 2013 09:28
Bez nastartování to jde u každého auta. Jen je třeba vědět jak. To by měl majitel auta zvládnout.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 27. 7. 2013 09:47
Takže chceš naznačit, že dimax to u jednoho auta umí a u druhého se to není schopen naučit? Ty si věříš. >:D >:D >:D
Klub bychařů :-)
Klaudius
| 26. 7. 2013 21:50
Prečo by to nebolo možné, štartovacia sekvencia, ktorej súčasťou je v prípade potreby aj žhavenie, sa spúšťa výhradne za súčasného stlačenia spojky. V prípade automatiky tam tiež bude nejaká podmienka.
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 23:13
To se právě pleteš. Renault už to má za ty roky vychytané. Možná pro někoho až moc. Ale pokud jde o třeba o tu kartu, asi by to mohl udělat jednoduše a nemyslet na to, že ti s ní odejde třeba spolujezdec nebo ji necháš v kufru. Taky by nemusel řešit nějakou bezpečnost dětí, které necháš v autě, atd...... U Renaultu však na tyto situace myslí a někdo, kdo se nechce naučit ovládat ani své auto nebo auto, které testuje, s tím může mít problém.
Klub bychařů :-)
pogo26
| 26. 7. 2013 23:08
Ten uživatel na fóru sám o sobě napsal, že tomu nerozumí a chtěl poradit. Jenže, jak už to bývá každý radí dle toho, jaké má auto. A nejen u Renaultu jsou dva systémy el. stahování. Pokud třeba nemáš pulsní stahování, tak ho asi klíčkem nebo kartou nezavřeš nikde. Karta u Renaultu má docela dost funkcí a asi je dobré se s ní trochu seznámit. Stejné to bude i u jiných aut.
Klub bychařů :-)
dimax
| 26. 7. 2013 23:26
Zdravím, som tu nový, ale už mi to nedalo nezpojiť sa. Mám Scenic II a tam po stlačení štart bez naštartovnia idú sťahovať okná a ročný Megan GT a tam idú sťahovať okná až keď naštartujem, na oboch sú karty, ktoré treba zasunúť. Takže sú možné obe varianty.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 23:33
Ty nám to pěkně komplikuješ. :-)
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 23:37
Všechna auta co jsem zažil (stará Mazda 323 z roku 97 neměla pulsní ovládání, ale fungovala úplně stejně jak popisuji dále) tak stáhly všechna okénka nebo vytáhly prostě jen zmáčknutím a podržením tlačítka "otevřít" nebo "zavřít" na dálkovém ovladači aniž by se klíček strkal do spínací skříňky a na pulsním nebo nepulsním ovládání vůbec nezáleželo. Přicházím v parném létě k autu, mačkám "otevřít" a podržím cca 2sec. a všechna okna se otevřou. Odcházím od auta a všiml jsem si že některé okno nebo třeba všechny okna jsou otevřené tak zmáčknu "zamknout" a 2 sec. podržím a všechna okna se sama zavřou. A pokud mám inteligentní klíč, který se nemusí zastrkávat do spínací skříňky a stačí jej mít v kapse a startuje se tlačítkem, tak jsou na něm stejná tlačítka jako na neinteligentním klíči a stahování okének funguje úplně stejně. A pokud sedím v autě tak tak to funguje jako když jsem venku, prostě mačkám příslušný čudlík a nad ničím nepřemýšlím, všechno funguje na zmáčknutí jediného tlačítka. Tedy u jiných aut.
Klub bychařů :-)
dimax
| 26. 7. 2013 23:45
No otvoriť okná dialkačom nejdú, ale zavrieť idú na oboch po dvojitom stlačení.
Avatar - Ham.
Klub bychařů :-)
Ham.
| 26. 7. 2013 23:54
Takže otevřít si okénka v parném počasí zvenku a nechat auto vyvětrat, aniž bych hned lezl do auta a upekl se v něm nejde?
Klub bychařů :-)
dimax
| 26. 7. 2013 23:58
Nejde.
Klub bychařů :-)
vrkuboy
| 26. 7. 2013 02:08
Každý kdo nechce Octavii je bychař a je divnej protože nechtít Octavii je projev anarchismu? Tak? >:D
Klub bychařů :-)
zlysoused
| 26. 7. 2013 09:22
Tak! A na snowboardu jezdí levičáci!
Klub bychařů :-)
vrkuboy
| 26. 7. 2013 09:45
Kdepak! Snowboard je výmysl západních imperialistů!!! My soudruzi máme dřevěný Artisky >:D
Avatar - Tomas_2002
Klub bychařů :-)
Tomas_2002
| 26. 7. 2013 09:46
Nebo se jen tak v rolácích protahujeme před ozdravovnou >:D
Klub bychařů :-)
vrkuboy
| 26. 7. 2013 09:48
A víš proč by plešatej chlap neměl nosit rolák? >:D
Avatar - Dinar
Klub bychařů :-)
Dinar
| 26. 7. 2013 09:50
Bychař je ten, co má jasno, protože "octavia je jen kufr", "megane je komfortní" atd. atp., a přitom ničím z porovnávaného nejel, a ti co jeli mu např. jeho hodnocení komfortu vyvrátí. Co na tom, hlavní je mít to jasno, vypsat se z toho, a ke každému slovu koupit nebo vybrat přidat ono podstatné "bych". >:D
Klub bychařů :-)
Klaudius
| 26. 7. 2013 21:55
Ja "bych" nekúpil ani jeden z tých vozov. Keď budem chcieť niečo športové, možno si vyberiem skôr nejaké kupé. Dovtedy Kangoo doslúži, deti vyrastú, a snáď aj budú many na nové auto. Takže ideálne podmienky tak za 10 (?) rokov. Kompromis v podobe športovo ladeného kombíka nebude relevantný. :-)
Avatar - Katikakus
Klub bychařů :-)
Katikakus
| 26. 7. 2013 02:46
Tak hlavne ze mas tak jednoduchy zivot, abys ho svou hlavickoubpobral. Gratuluji. Stastny to clovek...
Avatar - Choochoo
Klub bychařů :-)
Choochoo
| 26. 7. 2013 08:20
Spousta bycharu bere novou Octavku v dieslu a pak kdyz prijde na lamani chleba je z toho olitanana jebka 8let stara ;-) Vybirat jde lehce, ale calovat uz vyrazne hur ;-) A tech mraku RS octavek jsem si opravdu za ty minule 2 generace nevsiml.
Avatar - Dinar
Klub bychařů :-)
Dinar
| 26. 7. 2013 09:55
Spousta bychařů tu bere megana gt, a až přijde na lámání chleba je z toho olítaný civic... atd. s tím souhlas. Mraků RS v poměru k výskytu ST nebo megane GT by sis, pokud nevstřebáváš informace pomocí Brailla a žiješ v ČR, musel na silnicích všimnout. Ale mám pocit, že o to v tvém příspěvku nejde... :-!
Avatar - Choochoo
Klub bychařů :-)
Choochoo
| 26. 7. 2013 10:20
S olitanym Civicem zkusenost nemam, takze nemuzu posoudit, ale jiste by byl spolehlivejsi nez cokoli z tohoto vyberu ;-) Jestli ty mraky myslis v pomeru 5ks O RS vs treba 1Megane RS, tak jsou to mozna mraky, ale v poctu Octavek je to nic. Osobne bych pri vyberu vahal, ale OIII me nepresvedcila, abych za ni chtel utratit 700tis. Pri vyberu rychleho kombiku jiz premyslim, jestli me presvedci nova 160konova biturbo nafta, ktera snad v Toureru bude predstavena ve Frankfurtu, ikdyz asi ne, nafta je jen pro teplouse, takze jsem spise zvedav na noveho Type-Ra.
Avatar - Dinar
Klub bychařů :-)
Dinar
| 26. 7. 2013 10:47
Tak aby ses vůbec toho Type R dočkal, současná honda bída je neskutečná. Jediné ostřejší auto (cr-z), které aby obstálo v třídní konkurenci, musel vzít do ruky mugen, takže tu máš elektriku s malým turbomotorem dohromady, a to musí být pro fandu naprostá noční můra, vezmu-li v potaz, jak se hondí atmo fandové vysmívají komplikovanosti downsizingu. Plus už pár let type-S výhradně v dýzlech, opravdu moc nechápu ty posměchy směrem k oktávkám apod., i ta konzervativní škodovka, dnes nabízí auto více připomínající sportovní variantu než slavná honda, tím myslím tu tvou poznámku o civicu combi v "silné" naftě... šmarja, takový knedlikoidní autobus. :*)
Avatar - Individualita
Klub bychařů :-)
Individualita
| 26. 7. 2013 08:52
Je mi jasné, kam tvůj koment míří, ale stejně to musím poupravit.

1. Škodě se to podaří prodat v ČR a to je malý rybníček (vím, že se prodávají dobře i v GB, ale to Ford taky)

2. Kdo bere něco jiného než Škoda a novodobý hipík? Hoooodně špatné přirovnání :-!

3. Něco proti tomu dělat můžeme. Nekoupíme Škodu ;-)
Klub bychařů :-)
lukas13
| 26. 7. 2013 08:57
>:D >:D >:D

Byl to vtip, že jo? Pokud ne, a já doufám, že se jen pletu, jsi velmi, velmi politováníhodný, malý český človíček s velmi, velmi omezeným rozhledem.

Klub bychařů :-) >:-[]
Klub bychařů :-)
Hugi_77
| 26. 7. 2013 13:08
Především se podívej do statistik majitelů - firma x fyzická osoba.
Pokud kupuje firma, má poněkud jiné priority než skutečný majitel.
Takže ORS je opravdu jako hnoje, ale mezi soukromými majiteli to jsou většinou jen otřískané šunky s 2x přetočeným tachometrem.
Klub bychařů :-)
Nagano83
| 26. 7. 2013 14:31
přesně tak...nechtělo se mi zakládat nové vlákno...drtivá většina ORS jsou firemní auta, protože zaměstnanec dostane např. max 700 000Kč, musí to být Škoda, ne model vyšší než Octavia...no a co si koupí? RS...

Lidí co si koupí novou RS jako jediné auto do rodiny zase tolik není a pokud by se spočítal poměr celkový prodej modelu vs. prodej těchto rychlých modelů tak to zase tak růžové nebude.
Avatar - Emel
Klub bychařů :-)
Emel
| 26. 7. 2013 14:35
Vy se to snažíte za každou cenu interpretovat tak, že firmy snad kupují auta za trest. Ale taková Octavia Combi RS, to je přece ideální rodinné auto, ne? Dost místa pro lidi i zavazadla, obstojná výbava a pro tatíka přesvědčivá dynamika.

Jen je samozřejmě na české rodiny poněkud drahé, ale to není chyba Škody a platí to pro všechna auta střední třídy s podobnou cenovkou.

PS: ideální rodinné auto je to za předpokladu, že to na základních kolech nebude moc tvrdé - to budu muset příležitostně vyzkoušet.
Avatar - iudex
Klub bychařů :-)
iudex
| 26. 7. 2013 15:09
O tvrdosť O RS na základných kolesách by som sa neobával, veď sú to len 17ky. Ja som jazdil na OIII s 18" a i to sa dalo prežiť.
Avatar - Emel
Klub bychařů :-)
Emel
| 26. 7. 2013 15:24
"Dá se přežít" je jedna věc a "je komfortní pro rodinnou jízdu" je věc druhá. Je prostě rozdíl, jestli na to koukáš jako na auto pro rodinu, se kterým může být případně sranda, nebo jako na auto pro zábavu, do kterého se případně vejde rodina.
Dotaz
Jenc
| 26. 7. 2013 00:15
Nešly by příště přidat do tabulky alespoň základní technické údaje porovnávaných aut? Nemyslím přímo objem kufru, kde Octávia samozřejmě deklasuje soupeře. Ale třeba jen údaje o zrychlení, kroucícím momentu, spotřebě a max. rychlosti. Myslím, že u těhle aut je to důležitější než kolik chce Ford za lepší rádio a bluetooth. To člověka neodradí od koupě. Zajímají mne rozdíly u Škody a Renaultu při shodném výkonu a o kolik lepší parametry má Ford při 20 kw navrch.

Vím, že si to můžu najít u výrobců (už jsem to udělal), ale takhle by to bylo komplet a přehledné.
Dotaz
4bytelnýkola
| 26. 7. 2013 07:57
to zřejmě řádil šotek, je to přece článek o sportovních autech, údaje o rychlostech někam zapadli ;-)
Focus nebo Oktávka
hikeen
| 26. 7. 2013 08:55
Osobně bych volil Focus. Je nejvýkonnější a nejspíš i nejzábavnější. Mě se ST kombi moc líbí. Interiér je lepší než u běžného modelu.

Oktávka RS je větší, jak kufrem tak místem. Ale některé prvky vypadájí dost lacině. Koncovky výfuku v reále jak nějaký trubky. Ty černá kola, jak z pouťáku...takže spíš volba rozumu.
Avatar - Invert
Jasná volba - Octavia
Invert
| 26. 7. 2013 08:56
Tak, a teď všichni do mě! >:D Má největší KONTEJNER, nejúspornější motor, sice možná nebude nejrychlejší, ale je to auto taky nejkomfortnější, nejlépe zpracované... Tak a začněte argumentovat >:D
Jasná volba - Octavia
lukas13
| 26. 7. 2013 09:06
Dostals nás, rozsekal na nudličky >:D

;-)
Avatar - Invert
Jasná volba - Octavia
Invert
| 26. 7. 2013 10:43
Tak to se mi vážně líbí! >:D
Jasná volba - Octavia
lukas13
| 26. 7. 2013 11:52
>:D :yes:
Avatar - iudex
KLIŠÉ O POHODLNOM RENAULTE
iudex
| 26. 7. 2013 09:04
Vždy sa dobre pobavím na teoretikoch, opakujúcich klišé o pohodlnom Megane a tvrdom Focuse. Je jasné, že nik z tých, čo tu ako klad Megana GT vyzdvihujú komfort, ho nevideli ani z vlaku. Už bežný Megane nie je nijak extra komfortné či húpavé auto (akým je jeho sesterský model Fluence), radil by som ho do stredu poľa (taká C4 je oveľa mäkšie naladená). Športovo naladený podvozok GTčka s vlečkou vzadu a na nízkoprofilových 18kach je tvrdý, zrejme tvrdší ako Focus ST.
Citujem z testu MEgana GT: Wie fährt er sich? Rumpelig. Die Federung ist bretthart, die brettharte Federung des Wagens ist bestimmt nicht jedermanns Sache. Schon bei niedrigen Geschwindigkeiten in der Stadt interpretiert der GT 220 „sportlich“ als „stoßempfindlich“ und setzt jeden Kanaldeckel in einen spürbaren Stoß für den Rücken des Fahrers um. Bei höheren Geschwindigkeiten wird das aber keinesfalls besser. Bei schneller Autobahnfahrt beschweren sich die Mitfahrer dann, weil viele Querrillen in kurzer Zeit „überrumpelt“ werden.
O kvalite vypracovania sa tiež v teste moc nadšene nezmieňujú, spomínajú pazvuky z palubovky a pod.
Takže klišé o komfortnom Megane je len teória a Megane GT napriek lákavej cene, nie, ďakujem.
KLIŠÉ O POHODLNOM RENAULTE
lukas13
| 26. 7. 2013 09:22
1.) "Komfortní" neznamená "měkký" či "houpavý". Projeď z běžným Meganem na 16kách kolech (pro ten podvozek ideál) D1. Pak pochopíš.

2.) Odkud ten německý test je? Já jen že testy neněmeckých aut v některých německých periodikách (to "některých" zdůrazňuji) nejsou zrovna směrodatné...

3.) Podvozek v GT220 je naladěný jinak než ten v RS. Je měkčí (lépe řečeno komfortnější) než v ST. 18ky kola jsou blbost, 17ky by tomu autu slušely daleko více.

4.) Kvalita zpracování - v mém Meganu po 80 tkm nic nevrže, ani na kočičích hlavách. Lícování, materiály, vše na velmi dobré úrovni. Ale jasně, je to Renault, takže jenom asi mám štěstí na konkrétní kus >:-[] ;-)
Avatar - iudex
KLIŠÉ O POHODLNOM RENAULTE
iudex
| 26. 7. 2013 09:32
Nemám záujem navážať sa do Renaultu. Mňa samého pri hľadaní rodinného rýchlika GT220 zaujal a hľadal som nejaké testy, keďže u nás ho nik netestoval a natrafil som len na tento nemecký test: [odkaz]
A dosť ho tu sfúkli. Inak samotný Renault tvrdí, že GT220 má podvozok ako RS a ten test by tomu zodpovedal.
Edit: aj na Topgeare sa k odpruženiu vyjadrili obdobne: Being a RenaultSport model, the suspension is obviously firmed up quite a lot which you feel from the driver's seat.
KLIŠÉ O POHODLNOM RENAULTE
lukas13
| 26. 7. 2013 09:46
Já si nemyslím že máš zájem navážet se do Renaultu - pouze normálně diskutujeme ;-)
Ten podvozek skutečně jinak odladěný je - stačí projet GT220 a RS (neCUPové). Ostatně i tady se o tom píše [odkaz] . V rámci HH se mi zdál v pořádku, pro každodení použití lepší než třeba ST (které by mu ale na okruhu nebo okresce ujelo, o tom žádná - něco za něco).

Za odkaz dík :yes: Škoda že neumím francouzsky, věřím tomu že bychom našli spoustu testů s diametrálně odlišným názorem ;-) A test v ČR by to chtělo, o tom žádná.
KLIŠÉ O POHODLNOM RENAULTE
pogo26
| 26. 7. 2013 09:50
Těch testů najdeš docela dost a jsou i srovnávačky. Třeba s tím Focusem ST. Podvozek GT 220 je hodnocen velmi dobře. Hlavně proto, že si zachoval hlavní vlastnost RenaultSportu - čím víc na něj tlačíš, tím lépe funguje.
[odkaz]
KLIŠÉ O POHODLNOM RENAULTE
lukas13
| 26. 7. 2013 10:09
Dík za link.

Francouzsky fakt neumím, ale pár postřehů:

- srovnání (foto) interiérů je, z mého pohledu, pro Ford velmi smutnou záležitostí

- upozornil bych na cenu GT220 ve Francii - stojí vpodstatě jako Focus, v přepočtu přes 750tis. To je pro ty chytráky, kteří odvozují kvalitu vozu od ceny na českém trhu.

- souhlas se závěrem testu, Megane se mi také zdál komfortnější než Focus a také se mi zdálo že auta jsou celkově velmi, velmi srovnatelná. Prostě koupí ani jednoho nešlápnete vedle. Až na to, že v té Francii stojí oba vozy +/- stejně, kdežto u nás je cenový rozdíl obří.
Pánové z redakce
Petrko
| 26. 7. 2013 10:12
mrkněte se sem [odkaz] až zase budete psát o Focusu jako nováčkovi v této podkategorii. ;-)
Avatar - Emel
Focus
Emel
| 26. 7. 2013 10:44
Uvnitř je to možná až malinko pouťové, přední nárazník mi nepadl do oka... ale přesto, pokud nechám stranou finance, sáhl bych po Focusu, kombík se mi opravdu líbí a z toho co jsem přečetl si myslím, že to bude nejlepší auto z těch tří.

Druhé místo Octavia... slabší, obyčejnější... ale v té obyčejnosti může být pro někoho i síla. Jako rychlé rodinné auto bych si ji uměl představit velmi dobře.

Megane - nejstarší z dané trojice a konstrukčně už asi ne úplně na výši, i prostorově zaostává a oproti Octavii působí jako o půl třídy menší auto. Navíc v této konkrétní variantě černá kola, brr. Na druhou stranu, cenový rozdíl 200.000 oproti Fordu je propastný a komu prostorově vyhoví, ten za své peníze dostane opravdu hodně zajímavou muziku.
Avatar - iudex
Focus
iudex
| 26. 7. 2013 11:23
Plný súhlas. A u nás ani netreba nechávať stranou financie, cena je (aj po zlacnení v ČR) u nás stále o niečo nižšia a Ford vie ešte spraviť dvojcifernú zľavu.
Ono stále ten Focus má o 30k viac a citeľne lepšiu dynamiku (6,5s na sto vs. 7,7s) a i keď to nie je len o číslach, tie kone v ST naozaj cítiť (v tejto súvislosti je zaujímavé, že O RS napriek identickému výkonu v papierovej dynamike poráža GT220 a nebude to zrejme len odlišným sprevodovaním).
U mňa osobne ST kombi odstraňuje dizajnový nedostatok hatchu v podobe nestráviteľnej zadnej časti so svetlami; kombík vyzerá podstatne lepšie, trochu ako malé Mondeo kombi. Jediné, čo sa odstrániť nedá, je trochu predizajnovaný interiér so zbytočne komplikovanou a lacne pôsobiacou palubovkou. A niekomu pri jazde môže vadiť aj torque steer, ktorý v ST stále je citeľný.
Avatar - Emel
Focus
Emel
| 26. 7. 2013 12:55
Normální Focus combi super, u ST jsou hezké ty prahy a tak... ale ten předek mi není úplně po chuti. V té modré nebo červené metalíze dejme tomu.

Co je u vás v ceně jinak, je Ford o tolik levnější nebo Megane o tolik dražší? Myslíš u nás na Slovensku, hej? V ČR spočítali redaktoři rozdíl na 200k a to je i při dvouciferné slevě (kterou dostaneš asi i u Renaultu) rozdíl třídy.
Avatar - iudex
Focus
iudex
| 26. 7. 2013 13:12
No v SR je cenníková cena 24t vs. 28t. eur, rozdiel 4000 eur = 100t Kč. Určite pri nejakom dorovnávaní výbavy sa to môže pohýbať, ale rozhodne to nebude 200t ako u vás. Ja osobne som dostal najlepšiu ponuku na ST kombi pod 25t eur i s metlou.
Avatar - Emel
Focus
Emel
| 26. 7. 2013 13:20
No pak to zase takový rozdíl oproti ČR není. V ČR je rozdíl 130k, ale připlatíš za BT, tempomat, kombík a xenony... a ze 130 je 200.
Avatar - iudex
Focus
iudex
| 26. 7. 2013 13:22
Ale ja som porovnával kombíky, tak žiadny príplatok za kombi nie je a napr. xenóny u nás nemá ani Megane (a príplatok za ne je 1000 eur u Megane a 1099 u ST), takže to taký rozdiel nebude.
Jednoznačně Ford Focus ST, sice je nejdražší, ale zato nejle
jeje
| 26. 7. 2013 11:06
A důvody?
- design odpovídající pojetí auta
- pohodlný (na tuto třídu) a současně velmi sportovní podvozek
- bezkonkurenční řízení
- precizní převodovka
- tuhá karoserie
- nejvýkonnější motor

Nevýhody:
- nemá okřídlený znak na kapotě...
Avatar - twistedTSD
Jednoznačně Ford Focus ST, sice je nejdražší, ale zato nejle
twistedTSD
| 26. 7. 2013 12:19
Proč by mělo "hot" kombi vypadat jako sumec?
Jednoznačně Ford Focus ST, sice je nejdražší, ale zato nejle
jeje
| 26. 7. 2013 13:42
A proč by měl "HOT" nutně vypadat tak bezpohlavně jako O3 RS? Jen úhel pohledu... Pro někoho sumec, pro někoho štika... >:D
Avatar - mehturt
Jednoznačně Ford Focus ST, sice je nejdražší, ale zato nejle
mehturt
| 26. 7. 2013 12:46
Tiez by som volil (znova) ST >:D
slozite
SamanAR
| 26. 7. 2013 12:20
nove RSko Octavky se fakt povedlo, je to novinka a s prvky které starsi konkurence proste postrada, cena se ale dostane az nekam k 1 milionu (bohužel jsem nenasel moznost prave tech kol se kteryma je zde RS kombi prezentovano, ve vyberu jsou bohužel jen Gemini a Skoda s těmito koli také RS kombi prezentuje, coz je skoda, ty "lambo" kola jsou pro moje oci nejhezci a proste v nabídce schazi)

Focus ST, prome nemastne neslane, popravde bych onem vůbec neuvazoval, proste me to auto neoslovuje

Megane GT, je to klasik za rozumnej peniz, ale schazi me u nej automat, tak jako tak se dostavam na 660 tisíc

takze rozhodoval bych se mezi Octou a Meganem, ale asi by hral v tuto chvili Megan 2 housle (jinak to jestli ma auto vzadu nebvo vepředu takovou nebo makovou napravu neresim, pro me je dulezite jak dane auto skutecne jede a ne to jaky technicky konstrukce výrobce pouzil, pokud to umej dobře naladit aby se me v tom dobře jezdilo, tak at tam je jsou třeba listova pera :-! )
Avatar - iudex
slozite
iudex
| 26. 7. 2013 12:25
No a to je problém, ono RenaulsSport naladil tie "listové perá" v Megane dosť tvrdo, podľa testu, čo som tu dával až prehnane tvrdo, čo je síce super na okruh (určite typické použitie pre kombi, že >:-[] ), ale na bežných až rozbitých cestách to bude znamenať diskomfort a za vyladeným multilinkom vo Focuse stíhať nebude.
Avatar - Charger
slozite
Charger
| 26. 7. 2013 12:59
To bych neřekl..auto je sice tvrdé, ale ani na rozbité okresce neuskočí. Je to prostě naladění renaultsportu, pro které torzní náprava není žádná překážka.
Avatar - guze
slozite
guze
| 26. 7. 2013 13:12
Ja jsem konfiguroval OIII RS combi, prihodil jsem asistenty (tam je i columbus), adaptivní tempomat, "lambo" kola, vyhrivany sesle (vsechny), kuzi, sunset, parkovaci senzory a ten cernej paket s lizinama, vysledek lehce nad 800k, coz mi na tak vybaveny auto s 220 konma prijde v cajku, jde o to, OII RS beru jako rychlé kombi v žádném případě na závodění po okreskách nebo na okruh, ostatně na to bych si nevybral žádného z těchto tří.....
slozite
SamanAR
| 26. 7. 2013 14:11
kde si tam ty lambo kola nasel, ja tam vidim jen 4, zaklad zadara, Gemini stribrne za 3500, Pictoris stribrne za 3500 a Gemini cerne za 5100, a prave ty lambo kola nazvana "Extreme" a jako jedine maj bejt 19" nikde ve vyberu nejsou (neplest s téma Gemini, maj proste jinej design otvoru a velikost)

jinak abych se dostal na stejnou komforni vybavu jakou mam v soucasnem aute, tak jsem skončil na castce 928600,-
Avatar - Emel
slozite
Emel
| 26. 7. 2013 14:23
Myslíš Clio :-O ?
slozite
SamanAR
| 26. 7. 2013 14:34
Clio nemam asi tak 5 let, ted mam Audi A6
Avatar - Emel
slozite
Emel
| 26. 7. 2013 14:36
Jen rýpnutí :-) .
slozite
SamanAR
| 26. 7. 2013 14:37
vpoho, ja zatu dobu mam jiz 3ti auto, ještě jsem stihnul ClioRS a jednu starsi A6
Avatar - guze
slozite
guze
| 26. 7. 2013 16:35
Tak to jo, ja myslel ze ty Gemini cerne, jsou ty "lambo" kola... :-)
slozite
sir
| 27. 7. 2013 19:19
...jake ze to prvky ta starsi konkurence postrada? >:D napr u FOFO..ze by me neco uniklo co Octa ma?;)
Avatar - Ham.
slozite
Ham.
| 27. 7. 2013 20:06
Asi se jich pár najde, namátkou podle stránek výrobců třeba u kombíku má Octa elektricky ovládané zadní dveře nebo panoramatické střešní okno.
A Octa jako taková automatická převodovka, automatické přepínání dálkových a potkávacích světel, rozpoznání únavy řidiče, rozpoznávání dopravních značek, kolenní airbag nebo vyhřívané zadní sedačky.
Najdou se i položky, které naopak nemá Octa, namátkou třeba BLIS hlídání mrtvého úhlu, chrániče dveří, bezzátková nádrž.
Avatar - wakantanka
Bral by som Focusa
wakantanka
| 26. 7. 2013 14:39
a prečo? lebo je mi šuma fuk ako vyzerá z vonku. Jazdí najlepšie v každej situácii a na každej ceste. Síce tento model zabíja jeho cena, ale keď človek oželie zopár ku každodennému životu nepotrebných vecičiek hneď je radosť žiť >:D Kto sa chce na auto hlavne pozerať kúpi zrejme Octu, tí čo si vychutnávajú prejazdené kilometre zoberú Focusa nech vyzerá ako vyzerá. Megane cenovo nieje zlá ponuka, ale už na ňom vídno jeho vek a ani ďalší facelift mu veľmi nepomôže.
Bral by som Focusa
sir
| 27. 7. 2013 19:17
sFoFo souhlasím...ale co je na tim koukat na Octu? ....cim vic ji potkavam..ti vic me prijde..."hnusna" :-/
Avatar - PeterLuk
U mňa...
PeterLuk
| 26. 7. 2013 16:53
víťazí Focus. OK, predok ani palubovka niesú najkrajšie, ale od dynamického looku cez najlepšie interiérové materiály v triede až po to najdôložitejšie - jazdné vlastnosti. V teste Top Gearu porazil Mégana a bol vyhlásený za najlepší súčasný hot hatch - pritom kombi vraj jazdí ešte lepšie.
Ford :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
Focus ST kombi
Ozzman
| 26. 7. 2013 18:59
Jen pro opravu, Ford už ostřejší ST kombi u modelu Focus nabízel. Jmenovalo se Ford Focus ST 170 ( Stejně jako první ST hatchback) a vyráběl se v první generaci FoFo. Vypadal nějak takhle [odkaz]
:-)

Proto bych ho nenazval nováčkem, ale uznávám, že tohle je na našich silnicích celkem raritka :-)
Avatar - citroen_bx
Focus ST
citroen_bx
| 27. 7. 2013 19:54
Mégane se mi obecně nelíbí, škodovka je hezčí ale nemá tak silný motor jako ford. Cena je sice vyšší než konkurence ale za své peníze dostanete následující:
- precizní design
- nádherný a pružný motor
- pohodlná sedadla
- sportovně-praktické auto

Můj názor: Ford jednoznačně!!!!!
Chtěl bych mít vaše přemýšlení
MBlasko
| 28. 7. 2013 13:35
Ano, octávka je hezká a docela ''rychlá'' - v rámci možností. Nicméně nevím jak můžete říct o autě co má 160kW ''Rychlé kombi''. Jediný obstojný vůz je tady Ford, sice to píši nerad, ale je to tak. Když bych měl porovna jizdní vlastnosti mezi Fordem a Octou tak Ford je za 2- ... octávka za 3-. Jednoduchý - ve Škodovce se pořád nenaučili udělat normální podvozky. A nehledě na to, že kdyby nebyli v koncernu, respektive kdyby mohli dělat to co chtějí, tak nová octávie RS by měla V6, což je škoda. Podle mě nemůžete říct, o autě s V4 160kW(motor s turbem, a ať je to jak je to, vetšina dnešních motorů je z bylinkového másla). Kdyby auta měla V6, které jsou spolehlivější, lepší jak výkonově tak spotřebou tak i tím rychlým pocitem, že disponujete ''šesti hrnakama''.
Chtěl bych mít vaše přemýšlení
Petrko
| 29. 7. 2013 17:19
Kdyby nebyli v koncernu tak vyrábějí tak maximálně Favorit III a nebo lepí Renault Fluence ty máku.
Btw V6 znamená šest válců do písmene V tedy dvě řady po tři válce svírající nějaký úhel. Tedy zde uvedený turbomotor musíš nazývat R4 jelikož není to motor o dvou řadách po dvou válcích ale 4válce v řadě. :-| To jen tak na okraj pro znalce.
pekná diskusia
lukas11111
| 1. 8. 2013 09:20
V prvom rade je scestné porovnávať rozdielne generácie. Staré generácie z novými.
Namiesto megana by som radšej videl v porovnaní astru ST aj ked má zatial k dispozicií iba novú"1.6" no možno pribudne aj nový 2.0 z insignie (250k) a to by bola celkom iná káva. V nafte by nové bi-turbo v astre nakopalo obom konkurentom *.
V druhom rade 90% zákazníkov či v SR alebo ČR pozerá na cenu a tá je v podaní meganu neprekonateľná, pokial by tomu tak nebolo, tak by všetci kupovali RS4.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku