Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW Alpina B3 Biturbo AWD – M3 junior

103 komentářů

Avatar - white label
white label
Typický "řidič-děda" určitě... >😁 😉
Když půjdeme do důsledku a až na dřeň, tak správný "řidič-děda" by si měl auto startovat sám, samozřejmě klikou, točit koly a brzdit bez posilovače, stahovat okna švihadly, ukazovat změnu směru rukama a manuálně ovládat i stěrače (a vůbec vše co je zbytečně na elektriku + petrolejky místo žárovek) a slovo "synchronizovaná" (u manuální převodovky) by měl brát jako velmi sprosté... >😒]
vrkuboy
Joooo tak tohle je test! Tohle má "drajf" a šťávičku :yes: Vtípek s VIN kódem a trochu ironický úsměv u předních kotoučů no pecka. 😄
Pokud jde o auto tak tady není o čem diskutovat, prostě top a podle mého názoru je i hezčí než M3. Ty Alpiňácký kola prostě neomrzí. :yes😒br /> Díky, že to netestoval pan V. To by se člověk dozvěděl že je to přemotorovaný a v dnešních parných dnech bych měl strach i o jeho zdraví po té co by se důkladně neseznámil s dětskou pojistkou dveří. >😁

Až na tu AlpÍÍÍÍnu dneska bez chyby! :yes: Raději tu Alpínu než ryčné "ER".
vrkuboy
Jak text tak video :yes: Test nabušenej jako ta Alpina! Takhle si nějak představuju testy nejčtenějšího motoristického webu. Aleš to prostě umí a těm co to neumí nechť přenechají články typu Ornela nebo Ivetka? Co vybrat.
Klobouček Aleši! Jste třída :yes:
holden_holden
evidentne vubec troubo nevis k cemu se vyjadrujes
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jasně že 300 [odkaz] je moje modla >😁 Lepší než denně glorifikovat krabice vod VW a plivat na jiný povedený auta. Pěkně blbá práce. Kolik ti za to platěj? >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Upad si na hlavičku? A z velký vejšky? >😁
Asi jo. Vysvětlovalo to to chvalořečení každý pixly vod VW a blbý kecy vo autě co umí jezdit 300 >😒]
vrkuboy
Vypiplaná je tak možná základní trojka s M-paketem s milionkrát opakujícím se logem M/// a karosérií olepenou křiklavou fólií.
Tohle je Alpina! Je to klasa! Žádné laciné pozlátko od Milotecu... na motor se skutečně šáhlo a ne jak tomu v mnohých případech bývá, že se to jen "čipne". K tomu ty legendární kola... a k barvě? Bílá teď prostě frčí 😉 Tak co? Lepší než nějaký reflexní fólie, zlato, chrom nebo imitace karbonu brrrrr
Je to nádhernej kus auta :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MrBeranek
Nevím, kteří jsou to ti "pravověrní mnichovští fandové", ale já bych B3ku za svou E91 hnedle vyměnil. Ostatně červík pořád hlodá. Koupit si jako rodinného kombíka 335xd nebo B3ku? 335xd pojede krásně, to se nebojím, ale o 100 koní silnější B3 by byla na "rodinné řádění" určitě ještě o tolik lepší...
Avatar - iudex
iudex
Presne! Ako prvé som v teste pozrel, či to náhodou nepísal LV a keď som videl Aleša, vedel som, že o aute sa dozviem viac, než len obvyklé klišé opísané z testov iných. A Aleš nesklamal, krásny, emotívny test, aký si Alpina zaslúži.
Tip redakcii: nech všetky autá s výkonom nad 200 koní testuje Aleš!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je = 2:1 >😒]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Myslím že tu máme krásný milostný román Aleš a Alpííína. :yes:
Já mu to přeji, má vkus! :-!
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím. Dobrý test, skvělé auto. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
VWěřim >😁
Avatar - boost.
boost.
Zeptám se jinak. Co ti na Alpině (nebo na tomhle konkrétním kousku) vadí? Ty alpiňácký pruhy a nálepky si nemusíš objednávat, například. I když, já radši pruhy od Alpiny než logo ///M, které dostanu k M paketu, nad čínským bumerangem na blatníku v případě 4er. :-!
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Víte, jedna věc je výkon a druhá sladění podvozku. To je výborné už u výchozího modelu 335i RWD (na rozdíl od 330d).
GTI
Tak jsme se to tady zase všechno pěkně dozvěděli. Nahoře diskusní alpiňáci taví tubu, standardně berou ostrou pravou dveřma napřed a gumujou jednu pirelku za druhou, nenechají dokonce nikomu prostor pro vyjádření vlastního názoru, a uchylují se již i k nadávkám, nezbývá tedy, než si objektivní pravdu o horním autě napsat sem. Cituji zde osobu vrcholně povolanou, osobu, která nahoře otiskla profesionální test, cituji pana testéra: "Zatímco M3 je vyrobena s myšlenkou na závodní okruh, zapáleného řidiče a radost za volantem, Alpina B3 Biturbo je spíš manažerský dálniční speciál. I ona má výborné jízdní vlastnosti, nepokouší se však tolik vtáhnout do děje a místo toho nabízí relativně pohodlnou, bezstarostnou (a také velice rychlou) jízdu bez nutnosti hlubšího soustředění.

P.S. Nauč se znát BMW. A až tu zase budeš chtít předvádět, na co všechno se dá v noci pod plakátem přetavit tvůj diskusní mégan, přečti si vždy napřed povolaná slova pana testéra.

BRAVO TEST, BRAVO BMW :yes: :-!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
BMW 3 a 5 s přívlastkem GT jsou synonymem hnusu a nevkusu, jsou to jedny z nejhnusnějších aut co znám, a protijedoucím řidičům vrhají do tváře bolest a utrpení
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
pouze kromě odporných BMW3,5 s přívlastkem GT, to je obludárium

Nemyslím si že pohon pouze zadních kol by vylepšil jízdní vlastnosti,myslím si pravy opak, velkou sílu je třeba přenášet na všechna kola

Pouze u aut s motorem uprostřed, není 4x4 nutné například 458, Cayman.
U BMW 3 Alpina s tak velkým výkonem to nutné je
GTI
Moc vypiplané, sice na pochvalu, obdiv, u jednodušších, navíc plakátově poznamenaných jedinců dokonce na závist, přesto... moc vypiplané. Takhle se prostě ta správná děla nedělají. A ještě k tomu ta "masážní" barva. Ne ne, tudy cesty pravověrných mnichovských fandů rozhodně nekráčí.

Kup si nějakou tu civilní trojku, v nenápadné barvě, dobře si ji uvnitř vykrm a hlavně, hlavně si v garáži nehraj na to, co nejsi, to se totiž na silnici pozná na tři kiláky. A platí to jak zdola tak shora.

Je totiž pouze BMW, a pak už jen... BMW :yes: :-!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Ty si krává a vůbec nic nechápeš, hlavně že si myslíž že chápeš

O spotřebe jsem nic neřekl

Proč si kupovat BMW 3 Alpina za 2 040 000kč

Když za tu cenu můžu mít vyšperkovanou 5ku, nebo 7 v naftě samozřejmě
a v těchto autech je víc místa mají stejnou, možná lehce nižší spotřebu paliva

5 a 7 je víc jak 3 Alpina hotovo , tečka

Mončičáku s ledvinkou a brejlema
Mig_35
Ty to nechápeš. Ty auta mají nějakou charakteristiku. To je jako by ses ptal, proč se Audi RS nedělá se zadním náhonem. Že přicházejí o zákazníky.
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Pán Jungman, chýba smajloš "klobúk dolu" , tak dávam :yes:
Tak, ako bol super článok "BMW M5 vs. BMW M5 – Supersedan po dvaceti letech", tak som si po dlhej dobe rád prečítal tento článok.
Citlivo napísané s dostatkom informácií pre ľudí, čo vedia o čom píšete a hlavne nenapísané s účelom stavať sa do jednoznačnej pozície sudcu, ale s úmyslom, nech si čitatelia utvoria názor sami.
Výborné :yes😒br />
Zle sa mi to píše, lebo toto slovo z dielne GTI totálne neznášam, ale použijem ho - "prosťáčkovia" - teda ľudia, ktorí nemajú šajn o tejto značke, a svoje komentáre odvodzujú od "jednoznačných stanovísk" autora článku, resp. sa držia zaručených informácií typu "jedna pani povedala" budú dosť zmätení, lebo nebudú vedieť, čo si o článku majú myslieť, ale tí, čo vedia "WoCoGo", sú myslím spokojní a už to aj vyjadrili v komentároch.

P.S. Budem sa tešiť na Vaše ďaľšie články. Toto je správny smer pre auto.cz. :yes😒br />
P.P.S. So superbikmi by som nepretekal - múdrejší ustúpi 😉
kexxik
na té B7 to ještě jde, přesto ten design nedokážu pobrat 😄

nicméně je sympatický, že Alpina, jakožto tuningová značka se neřídí pouze významem tuningu (ladit, přizpůsobovat) a její výrobky se dají snadno identifikovat. Což vlastně je i způsob odlišení.
Dr.Ozd
Pisatel článku by se mohl občas podívat na parametry supersportovních motorek,potom by určitě nepsal podobné bludy.Běžný supersport dělá stovku okolo 3 vteřin,zde mu může Alpina se svými 4 vteřinami vcelku konkurovat,podíváme li se na hodnoty zrychlení mezi 100 a 200 km,motorka Alpinu doslova deklasuje,neboť uvedené rozmezí pokoří za zhruba 5 až 6 vteřin,Alpina potřebuje na dosažení téže rychlosti vteřin 10,pokud beru do úvahy psaný údaj 0 - 200 km 14 vteřin.Takže pokud se motorkář nemohl dostat ze zpětného zrcátka,jak je v článku zmíněno,patrně jel na nějakém rychlejším skůtru a ne na supersportu. 😄
jak by souboj dopadl např.při akceleraci z 250 km výše,to si odhadnout netroufám,přiznám bez mučení.
Avatar - Ham.
Ham.
Barva na tom drží asi dobře, ta plastická hmota se používá na mnoha různých místech karoserie na svárech, k utěsnění záhybů etc.
vrkuboy
>😁 :yes:
[odkaz] k ty vyslovnosti :-!
GTI
>😁 :yes:
BaracudaJ
Audi na to šla jinak než BMW. Sice nenabízí "hatchback", ale liftback v podobě A5 Sportback. 3 GT je v zadní partii vyšší. Dalším na tahu je M-B, které má v plánu postavit něco mezi Audi a BMW.

Takovou zajímavou obklykou se dostáváme k Renaultu Vel Satis. I když to byl hatchback střední třídy. Ale když ho postavíme vedle 5 GT...myšlenka je v obou případech podobná.
Avatar - fOE
fOE
Podle me je nejvetsi rozdil (krom podvozku) v pouzite prevodovce. Ted se nebavim o pouzite technologii ale o samotne delce prevodu. Jestli ma alpina podobnou delku prevodu jako 335i (muze si dovolit i delsi) tak pri 200km/hod bude tocit nejak 3750ot. Coz je na rychle presuny po nemeckych autobahn ideal. M3 tocila vzdy vic a ta posledni mela uz pri 130km/hod 3200ot. a to i pri 7 stupnovem DCT, proste ani sedmicka nebyla delala na spotrebu/cestovani takze na rychle jezdeni po okruhu je lepsi M3, na rychle kazodenni jezdeni vsude jinde bych bral spis Alpinu.
Uvidime jak zprevoduje novou M3 BMW, sam jsem zvedav.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Souhlasím, taky mám raději originál a nebaví mě pořád jezdit na benzínku a naftěnku >😁 taky bych raději koupil rovnou 5ku, nebo 7ku , než vytuněnou 3ku, navíc když je to za stejný peníze 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Čo bolo to bolo,teraz tu je Quattro ki hej
Avatar - white label
white label
Co se samotného designu týče, tak ten Alpina styl v duchu 70-80-tých let se mi už nějakou dobu "přežil", včetně designu (navíc nepraktického) kol, ale to je problém (a ještě podstatně větší) mnoha tuningových firem.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Taky nechápu, jak může někdo kupovat obludy z řady GT, a to jsem si myslel, že se z pětky poučili, že takhle ne, ale evidentně trojka to ignoruje. Tahle řada neoplývá ostrým podvozkem a ultimativními jízd. vlastnostmi, tudíž zbývá praktičnost a design. V tomhle je ale audi o dost dál.
GTI
Nepiš mi, co si mohu či nemohu objednat či neobjednat, vyjadřuji se výhradně k hornímu autu, a to je pro můj vkus příliš okatě vypiplané. Vím, znám ty markanty, včetně velmi efektních kol. Negativně to umocňuje to samozřejmě ta barva.
kexxik
ty kola z designem z 80. let by už mohli nechat být. Tradice je tradice, ale víme, jak to s tradicemi u automobilek dnes je. Nejen, že ty auta nevypadají líp, ale podle mě je to ještě degraduje. Ty kola tomu nesluší a i poslepu bych vybral hezčí kola, než ty "legendární" tradiční.
GTI
😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Všechny partie BMW 3 a 5 GT jsou odporné a to včetně těch zadních

Jediné co je hezké na BMW 3 a 5 GT, jsou možná kola >😁
GTI
Není... 😉
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Ty jsi další z těch, kteří by měli míň myslet a víc jezdit. :-!
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Ty seš trapná😒br />
Mončičák s ledvinkou a slunečníma brejlema mi říká že jsem trapný, not to je teda gól
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co takhle si přečíst článek než se furt ztrapňovat? >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Výjímečný pozitivum sdílení, jinak by A8 byla asi navždycky předokolka >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Alpina se nikdy nezaměřovala na segment řidičů "jedu závod i cestou do Lidlu". Vždy to byly vyloženě GT verze BMW s přidaným přeplňováním a automatem pokud možno.
Avatar - Dinar
Dinar
Podle mého je trochu nešťastné to označení GT, ale těžko čekat, že v dnešní době vlády marketingu, by BMW použilo označení 3 er "family" nebo "old men only". Ale přesně pro tento zákaznický segment modely GT jsou. Proti sportbackům A5/7 staví BMW 4/6 gran coupe.
Mig_35
nová A8 bude zadohrab. ale M5 a M3 budou těžko někdy 4x4
holden_holden
audi nedela zadni nahon protoze to neumi
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele máš tam chybu. Správně je to: BRAVO ALPINA :yes: :-!
krokodyl.usaty
v tom zrcatku, to jsem byl ja na svem Royal Enfield Bullet Classic 500... >😁 Pak jsem se na to vykaslal, protoze ve 150 jsem dostal mouchou do nosu- nevyhody otevrene prilby😊
Avatar - boost.
boost.
To je pravda, navic BMW neumi dat na auta takovy desticky, ktery by nedelaly tolik bordelu. Ja na disky pred 2 tydny napatlal jednu vrstvu Poorboys Wheel Sealantu a uz po zhruba dvou dnech jezdeni (15 km) jsem po disku prejel prstem a mel jsem ho spinavy jak ostravsky hornik.

P.S.: Ty 19ky 313M jsou perfektni.
Mig_35
i obyčejné R1200GS by to rozsekalo....
Avatar - fOE
fOE
No zvlast s automatem clovek brzdi vic nez s manualem a ty elektrony jsou spinave behem par dni a ikdyz kazde kola vycistit pujdou, o tom se nepru, tak zrovna ty alpiny budou nic moc prace. Bud je clovek pred sezonou navoskuje a ma to pak pul roku snadnejsi (hned po 2 hodinach voskovani kazdeho zebra >😒] ) anebo vosk neda a bude poctive cistit pripravkem na disky, ale stravi tim tak 4* tolik casu nez treba s [odkaz] 😉
Vedu bych z toho taky nedelal, jestli se nekomu libi proc je nevzit. Me nechavaji chladnym tak mi ta prace navic nedava smysl. 😉
vrkuboy
A jaký teda? Černě lakovaný s leštěnou čelní plochou paprsků jako to má každej? 😄
Avatar - boost.
boost.
Čištění je to poslední, co by mě trápilo. Ostříkat pod tlakem vodou, aplikovat čistič disků, nechat chvilku působit, vzít [odkaz] , kartáč na podběhy, ostříkat vodou a usušit. :-!
Avatar - boost.
boost.
Mně se líbí i proto, že jsou trochu retro. Vcelku vše od Alpiny se mi líbí, vypadá to "spešl", aniž by to křičelo do světa.

Ty disky vypadají ještě lépe na B7. [odkaz]

:yes:
Avatar - donPedro
donPedro
Tož ja, je to pro ty co jim "klasika" nestačí a potřebují na autobahn "letadlo". Nuž nechť ho tedy od Alpiny mají, neb jak již bylo zmíněno výše, počítá se každý prodaný kósek, i v tom, slovy velkého barda, Mníšku pod Alpou. Tož tak 😄
vrkuboy
V Německu tedy evidentně ano... z pohledu čecha ta Alpína zni trochu divně... asi jako Renó - Renolt, Hjondé - Hyundaj. Ale to už řešíme prkotiny 😉
:yes: PS: ono se to ale cte dlouze 😉 [odkaz]
Avatar - donPedro
donPedro
Ne nutně, 5GT byla první vlašťovka, výstřel tak trochu nepovedný do zdánlivé tmy. U 3GT se mnichovští poučili a již systematicky cílí na mezeru na trhu, zbytek D3 bude následovati a nakonec, jak už to tak bývá, i všichni ostatní.
Avatar - fOE
fOE
na ty teorie chodis kam? Pocit ve volantu (za co bylo vzdy BMW tak ceneno) ti neco rika? 4*4 ho bude mit vzdy horsi nez klasika s pohonem na zadek 😉 A i tech 600Nm jen na zadni kola na silnici dostat jde kdyz clovek neni 1) Veverka nebo za 2) nema v hlave uplne prazdno a umi s pravou nohou i neco vic, nebo lepe min, nez "POWEEEEEEEER!" [odkaz]
Avatar - fOE
fOE
Tak to je jasne, ono taky kdyby v BMW udelali turbomotor co bude tocit jako posledni M3 8400ot tak jim muzou zacit stavet sochy >😁
Uvidime ale jestli bude mit nova M3 posledni kvalt delanej na spotrebu, nebo to bude furt kvalt na maximalku, ta alpina ho ma na spotrebu.
Avatar - Dinar
Dinar
Docela infantilní prohlášení, ale proč ne, četl jsem tu už spoustu horších "jasných názorů". Podle mně se bmw z 5GT docela poučilo, 3GT bude díky lépe zvládnutému designu zadních partií prodávanější.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, ale ten rozdíl v délce převodů je hlavně v rozdílu atmo vs. turbo průběhu krouťáku. Jinými slovy, přestože DKG, bude mít nová M3 převody určitě blíže k 335i resp. Alpině než k minulé M3.
Avatar - Dinar
Dinar
To je otázka vkusu, osobně nemusím čtyřkolku v žádném z bmw vyjma esůvéček, tam je to ku prospěchu, v klasických modelech xdrive zabíjí agilitu a řízení. Emka si jistě nikdo pro driftování primárně nekupuje, možná by alternativní nabídka čtyřkolky smysl měla, ale mně v M modelech nechybí. A z hlediska zákazníků je to jedno, každá alpina je pro bmw jedno prodané auto. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Chce to větší rozlišení videa, ta díra není orezlá, jen upatlaná.
Avatar - Dinar
Dinar
Asi jsem nepochopil, cos chtěl říct. Podle mně trojková řada oproti A4/5 má jízdní vlastnosti lepší o velký kus, v designu bych taky 3er, 4er upřednostnil (uvědomuju si, že jsou to novinky), v praktičnosti nevidím rozdíl, podobně místa, stejné kufry...
3GT má s trojkou společný jen název a vnitřek, jinak je to mnohem víc projevem k pětce (rozvor, velikost) než k trojce. Audi proti 3GT nemá přímého konkurenta.
Avatar - eXp10it
eXp10it
[odkaz]

jinak až na tu výslovnost Alpíííína po dlouhé době krásný test, krásného auta.
Avatar - Dinar
Dinar
je, že produkce M GmbH, tak nějak zalpinovatěla, atmo V8 v dnes už bývalé M3 je poslední mohykán. Taková B5 vedle aktuální M5 už moc smyslu nedává, jak je ale cítit z tohoto, moc pěkně napsaného, testu, v případě B3 a očekávané M3 by to přece jen mohlo být trochu jinak. Jednak DKG bude ostřejší, jednak motor samotný má, dle zatímních informací, dělat dojem atmosféry tak jako žádné turbo so far. Tak uvidíme. Každopádně B3 je krasavec, klasický Alpina styl se nepřežije snad nikdy. 😄 :yes:
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Tuning je taky hloupost a tuningový nadšenci jsou magoři
kexxik
náhodou viděl, má je tady jeden pán od vedle na B6ce. A ty kola na to prostě nesedí. Ty kola ve mě evokují retro vzhled, než špičkovou techniku.
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ty si hlupáčik ked si mysliš že u BMW nemá zmysel zadný náhon a nemusi ani mať motor uprostred, lebo chlapci od BMW vedia pracovat z rozložením váhy už niekolko rokov. Ale to taký buran ako ty nepochopí 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Co to plácáš? Jaký metr? Který model audi je pojat jako GT modely BMW? Já u audi nic podobného nevidím. A jaká loajalita? Kde vidíš moji obhajobu 5GT? Chceš-li debatovat v prosťáčkovských kategoriích "jasný hnus a nevkus" (v případě designu), pak o.k., ale ne se mnou.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Uznávám, že bmw hodně e😜erimentuje s designem, hledá nové směry, ale proč vylepšovat něco jako 5GT, když zákazníci jasně dali najevo, co si o té obludě myslí. Mluvíš o ultimativních prohlášeních diskutujících, ale jediné co tu je ultimativní, tak je tvá bezmezná lojaalita ke značce a obhajuješ u jejich neúspěchy a s metrem v ruce se dohaduješ, že audi nic k 3GT nemá, protože nesedí pár cm nad hlavou, nebo litrů v kufru.
GTI
Díky >😁 😉
GTI
Rozhodně více než tobě... >😁
Avatar - praděda7
praděda7
Velká škoda, že není s manuálem. Oni totiž opravdový řidiči nemají rádi, když za ně řadí někdo jiný....
Avatar - praděda7
praděda7
..a nějaký rozumný argument by nebyl...puberťáku.... :-!
GTI
Mohl bys tu třeba rozdávat hodiny garáže... >😁
GTI
No vždyť já nahoře také píši, že je to na pochvalu i obdiv. To všechno sedí. Akorát nesedí ta "piplačka" Umocňuje to ta barva.
GTI
Jo 300, to je tvoje modla >😁 To by tak tvůj diskusní obzor věrně vykreslovalo... :no: :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neznám moc tunerů který by podvozek tunili do luxusna a komfortna >😒]
MariAchi
A8?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Čištění je fakt to poslední [odkaz] >😒]
Avatar - fOE
fOE
No i nazivo to neni zadna vyhra, teda aspon ne pro me. Pravdou je ze k Alpine tak nejak patri, na druhou stranu se da i u Alpiny podle me vybrat lip (cistit bych ale nechtel ani jedny 😄 ) [odkaz]
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo ty litý 20˝ sou fakt paráda [odkaz] :yes:
RS
Trochu laický dotaz. Ty brutální sváry kolem domečku tlumičů a orezlá dírá po šroubu. To je normální? 8-s (video čas 1😁4 - vin kód)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele to si fakt představuješ že takhle vypadám? >😁
Nojo, kdo by si kupoval 911 když si může koupit Oktávku, je tam víc místa a možná i ta spotřeba bude menší. To je mi logika >😒]
A přečti si konečně ten test ať tak neblekotáš, už je to fakt trapný >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Konečně sis všimnul že to je asi 20:0? Fakt bystrej :yes: >😁 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Snít vo nízký spotřebě BMW 518d pod pochvalnym testem Alpina B3 Biturbo AWD, to můžeš fakt jen ty >😒]
Mig_35
manažérský dálniční speciál? se spotřebou 15 na sto a víc? to si nejsem jistý. navíc nevím, který manažér, který by obhájil takovou spotřebu, by nejezdil radši pětkou nebo sedmičkou.
tohle je prostě vytuněná trojka. já radši originál.
MrBeranek
Přeháníš. Čtyřkolka sice není tak zábavná jako zadokolka, ale chtěl bych vidět, jak se s lehkostí vrhá do utahovaných zatáček dvoutunová M5.
Mig_35
čtyřkolka není BMW. a už vůbec ne Mkové.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viděls je někdy naživo? >😒]
MrBeranek
Není sporu o tom, že čtyřkolka v BMW nebude nikdy taková jako zadokolka, ale i když jsem třeba takovou M5 neřídil, tak s téměř dvěma tunami pohotovostní hmotnosti to ideál na technické tratě stejně nebude. Při této hmotnosti to bude hlavně o výkonové převaze na dálnicích, takže u té by ten 😁rive asi moc "neuškodil".

Chápu to u nové M3/M4, kde šetří každé kilo a chtějí se dostat pod 1,5t, tam je 80 kilo 😁rivu a snížená citlivost předku znát, ale u dvoutunové M5 to snad nebude ani poznat.
Ondris
Ale je to hnusný 😢
Pod kapotu jsem se tomuhle modelu ještě nedíval - takže když do toho neopatrně klepnu, barva půjde dolů?
MrBeranek
Výhodou Alpiny je ale pořád to, že dělá i čtyřkolky. Jistě BMW dělá 335i ve čtyřkolce, ale nemá 410 koní. B5 totéž. Výkon M5, ale má 😁rive navíc. A ať mi nikdo nevypráví, že si M5 kupuje k driftování (M3 možná část zákazníků ano). V posledních letech sice BMW uvolnilo čtyřkolky víc a dává je skoro všude, ale do Mek pořád ne (X5 a X6 nepočítám) a podle mne je to škoda, protože jí tak Alpina užírá segment, který by BMW mohlo klidně opanovat. A že by si nikdo nekoupil M3 nebo M5 ve čtyřkolce? Ale koupil. Vsadím se, že by se jich prodalo víc než zadokolek.

Nechci tím říct, že je snad čtyřkolka nutně lepší než zadokolka, to ne, ale nějak nechápu, proč to BMW nenabízí alternativně, zbytečně tak dle mého názoru přichází o zákazníky.
Avatar - Ham.
Ham.
To co vidíš není přímo svár ale medvědí houno napatlané na sváru a přestříkané barvou, u všech 3er je to přesně takto.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako že BMW 330d má blbě odladěnej podvozek? >😁
Mig_35
ale jdi ty pitomo.