Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ALPÍNA :)
| 26. 7. 2013 10:06
Joooo tak tohle je test! Tohle má "drajf" a šťávičku :yes: Vtípek s VIN kódem a trochu ironický úsměv u předních kotoučů no pecka. :-)
Pokud jde o auto tak tady není o čem diskutovat, prostě top a podle mého názoru je i hezčí než M3. Ty Alpiňácký kola prostě neomrzí. :yes:
Díky, že to netestoval pan V. To by se člověk dozvěděl že je to přemotorovaný a v dnešních parných dnech bych měl strach i o jeho zdraví po té co by se důkladně neseznámil s dětskou pojistkou dveří. >:D

Až na tu AlpÍÍÍÍnu dneska bez chyby! :yes: Raději tu Alpínu než ryčné "ER".
Avatar - CHerokee
ALPÍNA :)
| 26. 7. 2013 10:12
Souhlasím. Dobrý test, skvělé auto. :yes:
ALPÍNA :)
| 26. 7. 2013 10:18
Jak text tak video :yes: Test nabušenej jako ta Alpina! Takhle si nějak představuju testy nejčtenějšího motoristického webu. Aleš to prostě umí a těm co to neumí nechť přenechají články typu Ornela nebo Ivetka? Co vybrat.
Klobouček Aleši! Jste třída :yes:
Avatar - iudex
ALPÍNA :)
| 26. 7. 2013 10:39
Presne! Ako prvé som v teste pozrel, či to náhodou nepísal LV a keď som videl Aleša, vedel som, že o aute sa dozviem viac, než len obvyklé klišé opísané z testov iných. A Aleš nesklamal, krásny, emotívny test, aký si Alpina zaslúži.
Tip redakcii: nech všetky autá s výkonom nad 200 koní testuje Aleš!
ALPÍNA :)
neregistrovaný "HTPkiller"
| 26. 7. 2013 14:49
:yes: PS: ono se to ale cte dlouze ;-) [odkaz]
ALPÍNA :)
| 26. 7. 2013 15:06
V Německu tedy evidentně ano... z pohledu čecha ta Alpína zni trochu divně... asi jako Renó - Renolt, Hjondé - Hyundaj. Ale to už řešíme prkotiny ;-)
Avatar - Dinar
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 10:21
je, že produkce M GmbH, tak nějak zalpinovatěla, atmo V8 v dnes už bývalé M3 je poslední mohykán. Taková B5 vedle aktuální M5 už moc smyslu nedává, jak je ale cítit z tohoto, moc pěkně napsaného, testu, v případě B3 a očekávané M3 by to přece jen mohlo být trochu jinak. Jednak DKG bude ostřejší, jednak motor samotný má, dle zatímních informací, dělat dojem atmosféry tak jako žádné turbo so far. Tak uvidíme. Každopádně B3 je krasavec, klasický Alpina styl se nepřežije snad nikdy. :-) :yes:
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 11:16
Podle me je nejvetsi rozdil (krom podvozku) v pouzite prevodovce. Ted se nebavim o pouzite technologii ale o samotne delce prevodu. Jestli ma alpina podobnou delku prevodu jako 335i (muze si dovolit i delsi) tak pri 200km/hod bude tocit nejak 3750ot. Coz je na rychle presuny po nemeckych autobahn ideal. M3 tocila vzdy vic a ta posledni mela uz pri 130km/hod 3200ot. a to i pri 7 stupnovem DCT, proste ani sedmicka nebyla delala na spotrebu/cestovani takze na rychle jezdeni po okruhu je lepsi M3, na rychle kazodenni jezdeni vsude jinde bych bral spis Alpinu.
Uvidime jak zprevoduje novou M3 BMW, sam jsem zvedav.
Avatar - Dinar
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 12:29
Jo, ale ten rozdíl v délce převodů je hlavně v rozdílu atmo vs. turbo průběhu krouťáku. Jinými slovy, přestože DKG, bude mít nová M3 převody určitě blíže k 335i resp. Alpině než k minulé M3.
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 13:06
Tak to je jasne, ono taky kdyby v BMW udelali turbomotor co bude tocit jako posledni M3 8400ot tak jim muzou zacit stavet sochy >:D
Uvidime ale jestli bude mit nova M3 posledni kvalt delanej na spotrebu, nebo to bude furt kvalt na maximalku, ta alpina ho ma na spotrebu.
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 11:49
Výhodou Alpiny je ale pořád to, že dělá i čtyřkolky. Jistě BMW dělá 335i ve čtyřkolce, ale nemá 410 koní. B5 totéž. Výkon M5, ale má xDrive navíc. A ať mi nikdo nevypráví, že si M5 kupuje k driftování (M3 možná část zákazníků ano). V posledních letech sice BMW uvolnilo čtyřkolky víc a dává je skoro všude, ale do Mek pořád ne (X5 a X6 nepočítám) a podle mne je to škoda, protože jí tak Alpina užírá segment, který by BMW mohlo klidně opanovat. A že by si nikdo nekoupil M3 nebo M5 ve čtyřkolce? Ale koupil. Vsadím se, že by se jich prodalo víc než zadokolek.

Nechci tím říct, že je snad čtyřkolka nutně lepší než zadokolka, to ne, ale nějak nechápu, proč to BMW nenabízí alternativně, zbytečně tak dle mého názoru přichází o zákazníky.
Avatar - Dinar
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 12:25
To je otázka vkusu, osobně nemusím čtyřkolku v žádném z bmw vyjma esůvéček, tam je to ku prospěchu, v klasických modelech xdrive zabíjí agilitu a řízení. Emka si jistě nikdo pro driftování primárně nekupuje, možná by alternativní nabídka čtyřkolky smysl měla, ale mně v M modelech nechybí. A z hlediska zákazníků je to jedno, každá alpina je pro bmw jedno prodané auto. ;-)
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 14:19
Není sporu o tom, že čtyřkolka v BMW nebude nikdy taková jako zadokolka, ale i když jsem třeba takovou M5 neřídil, tak s téměř dvěma tunami pohotovostní hmotnosti to ideál na technické tratě stejně nebude. Při této hmotnosti to bude hlavně o výkonové převaze na dálnicích, takže u té by ten xDrive asi moc "neuškodil".

Chápu to u nové M3/M4, kde šetří každé kilo a chtějí se dostat pod 1,5t, tam je 80 kilo xDrivu a snížená citlivost předku znát, ale u dvoutunové M5 to snad nebude ani poznat.
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 16:48
čtyřkolka není BMW. a už vůbec ne Mkové.
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 19:19
Přeháníš. Čtyřkolka sice není tak zábavná jako zadokolka, ale chtěl bych vidět, jak se s lehkostí vrhá do utahovaných zatáček dvoutunová M5.
Problém Alpiny
| 27. 7. 2013 09:20
Ty to nechápeš. Ty auta mají nějakou charakteristiku. To je jako by ses ptal, proč se Audi RS nedělá se zadním náhonem. Že přicházejí o zákazníky.
Problém Alpiny
| 27. 7. 2013 19:52
audi nedela zadni nahon protoze to neumi
Problém Alpiny
| 28. 7. 2013 07:22
nová A8 bude zadohrab. ale M5 a M3 budou těžko někdy 4x4
Problém Alpiny
| 28. 7. 2013 08:58
A8?
Avatar - Hammunasakra
Problém Alpiny
| 28. 7. 2013 10:32
Výjímečný pozitivum sdílení, jinak by A8 byla asi navždycky předokolka >:D
Avatar - white label
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 13:07
Co se samotného designu týče, tak ten Alpina styl v duchu 70-80-tých let se mi už nějakou dobu "přežil", včetně designu (navíc nepraktického) kol, ale to je problém (a ještě podstatně větší) mnoha tuningových firem.
Avatar - Hammunasakra
Problém Alpiny
| 26. 7. 2013 14:49
Jo ty litý 20˝ sou fakt paráda [odkaz] :yes:
Video
| 26. 7. 2013 10:28
Trochu laický dotaz. Ty brutální sváry kolem domečku tlumičů a orezlá dírá po šroubu. To je normální? 8-s (video čas 1:34 - vin kód)
Avatar - eXp10it
Video
| 26. 7. 2013 11:04
[odkaz]

jinak až na tu výslovnost Alpíííína po dlouhé době krásný test, krásného auta.
Video
neregistrovaný "HTPkiller"
| 26. 7. 2013 14:49
[odkaz] k ty vyslovnosti :-!
Avatar - Ham.
Video
| 26. 7. 2013 11:22
To co vidíš není přímo svár ale medvědí houno napatlané na sváru a přestříkané barvou, u všech 3er je to přesně takto.
Video
| 26. 7. 2013 11:56
Ale je to hnusný :'-(
Pod kapotu jsem se tomuhle modelu ještě nedíval - takže když do toho neopatrně klepnu, barva půjde dolů?
Avatar - Ham.
Video
| 26. 7. 2013 15:06
Barva na tom drží asi dobře, ta plastická hmota se používá na mnoha různých místech karoserie na svárech, k utěsnění záhybů etc.
Avatar - Dinar
Video
| 26. 7. 2013 12:21
Chce to větší rozlišení videa, ta díra není orezlá, jen upatlaná.
Avatar - J@...
Láska na první pohled!
| 26. 7. 2013 11:16
Myslím že tu máme krásný milostný román Aleš a Alpííína. :yes:
Já mu to přeji, má vkus! :-!
Avatar - flyboyeda
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 11:24
pouze kromě odporných BMW3,5 s přívlastkem GT, to je obludárium

Nemyslím si že pohon pouze zadních kol by vylepšil jízdní vlastnosti,myslím si pravy opak, velkou sílu je třeba přenášet na všechna kola

Pouze u aut s motorem uprostřed, není 4x4 nutné například 458, Cayman.
U BMW 3 Alpina s tak velkým výkonem to nutné je
Avatar - J@...
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 11:39
Taky nechápu, jak může někdo kupovat obludy z řady GT, a to jsem si myslel, že se z pětky poučili, že takhle ne, ale evidentně trojka to ignoruje. Tahle řada neoplývá ostrým podvozkem a ultimativními jízd. vlastnostmi, tudíž zbývá praktičnost a design. V tomhle je ale audi o dost dál.
Avatar - Dinar
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 12:13
Asi jsem nepochopil, cos chtěl říct. Podle mně trojková řada oproti A4/5 má jízdní vlastnosti lepší o velký kus, v designu bych taky 3er, 4er upřednostnil (uvědomuju si, že jsou to novinky), v praktičnosti nevidím rozdíl, podobně místa, stejné kufry...
3GT má s trojkou společný jen název a vnitřek, jinak je to mnohem víc projevem k pětce (rozvor, velikost) než k trojce. Audi proti 3GT nemá přímého konkurenta.
Avatar - flyboyeda
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 12:22
BMW 3 a 5 s přívlastkem GT jsou synonymem hnusu a nevkusu, jsou to jedny z nejhnusnějších aut co znám, a protijedoucím řidičům vrhají do tváře bolest a utrpení
Avatar - Dinar
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 12:34
Docela infantilní prohlášení, ale proč ne, četl jsem tu už spoustu horších "jasných názorů". Podle mně se bmw z 5GT docela poučilo, 3GT bude díky lépe zvládnutému designu zadních partií prodávanější.
Avatar - J@...
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 12:39
Uznávám, že bmw hodně experimentuje s designem, hledá nové směry, ale proč vylepšovat něco jako 5GT, když zákazníci jasně dali najevo, co si o té obludě myslí. Mluvíš o ultimativních prohlášeních diskutujících, ale jediné co tu je ultimativní, tak je tvá bezmezná lojaalita ke značce a obhajuješ u jejich neúspěchy a s metrem v ruce se dohaduješ, že audi nic k 3GT nemá, protože nesedí pár cm nad hlavou, nebo litrů v kufru.
Avatar - Dinar
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 12:48
Co to plácáš? Jaký metr? Který model audi je pojat jako GT modely BMW? Já u audi nic podobného nevidím. A jaká loajalita? Kde vidíš moji obhajobu 5GT? Chceš-li debatovat v prosťáčkovských kategoriích "jasný hnus a nevkus" (v případě designu), pak o.k., ale ne se mnou.
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 13:30
Audi na to šla jinak než BMW. Sice nenabízí "hatchback", ale liftback v podobě A5 Sportback. 3 GT je v zadní partii vyšší. Dalším na tahu je M-B, které má v plánu postavit něco mezi Audi a BMW.

Takovou zajímavou obklykou se dostáváme k Renaultu Vel Satis. I když to byl hatchback střední třídy. Ale když ho postavíme vedle 5 GT...myšlenka je v obou případech podobná.
Avatar - donPedro
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 14:32
Ne nutně, 5GT byla první vlašťovka, výstřel tak trochu nepovedný do zdánlivé tmy. U 3GT se mnichovští poučili a již systematicky cílí na mezeru na trhu, zbytek D3 bude následovati a nakonec, jak už to tak bývá, i všichni ostatní.
Avatar - Dinar
Nová trojka BMW je nádherná
| 28. 7. 2013 09:45
Podle mého je trochu nešťastné to označení GT, ale těžko čekat, že v dnešní době vlády marketingu, by BMW použilo označení 3 er "family" nebo "old men only". Ale přesně pro tento zákaznický segment modely GT jsou. Proti sportbackům A5/7 staví BMW 4/6 gran coupe.
Avatar - flyboyeda
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 13:17
Všechny partie BMW 3 a 5 GT jsou odporné a to včetně těch zadních

Jediné co je hezké na BMW 3 a 5 GT, jsou možná kola >:D
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 16:56
ale jdi ty pitomo.
Nová trojka BMW je nádherná
| 27. 7. 2013 05:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 13:09
na ty teorie chodis kam? Pocit ve volantu (za co bylo vzdy BMW tak ceneno) ti neco rika? 4*4 ho bude mit vzdy horsi nez klasika s pohonem na zadek ;-) A i tech 600Nm jen na zadni kola na silnici dostat jde kdyz clovek neni 1) Veverka nebo za 2) nema v hlave uplne prazdno a umi s pravou nohou i neco vic, nebo lepe min, nez "POWEEEEEEEER!" [odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 14:48
Víte, jedna věc je výkon a druhá sladění podvozku. To je výborné už u výchozího modelu 335i RWD (na rozdíl od 330d).
Avatar - Hammunasakra
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 15:27
Jako že BMW 330d má blbě odladěnej podvozek? >:D
Nová trojka BMW je nádherná
| 27. 7. 2013 06:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bigsoul
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 13:44
Ty si hlupáčik ked si mysliš že u BMW nemá zmysel zadný náhon a nemusi ani mať motor uprostred, lebo chlapci od BMW vedia pracovat z rozložením váhy už niekolko rokov. Ale to taký buran ako ty nepochopí :-)
Avatar - flyboyeda
Nová trojka BMW je nádherná
| 26. 7. 2013 15:56
Čo bolo to bolo,teraz tu je Quattro ki hej
Avatar - Enthusiastic.driver
Nová trojka BMW je nádherná
| 30. 7. 2013 09:11
Ty jsi další z těch, kteří by měli míň myslet a víc jezdit. :-!
Avatar - Hammunasakra
Nová trojka BMW je nádherná
| 30. 7. 2013 14:30
:yes: >:D
Alpina
| 26. 7. 2013 13:50
Velká škoda, že není s manuálem. Oni totiž opravdový řidiči nemají rádi, když za ně řadí někdo jiný....
Avatar - white label
Alpina
| 26. 7. 2013 14:12
Typický "řidič-děda" určitě... >:D ;-)
Když půjdeme do důsledku a až na dřeň, tak správný "řidič-děda" by si měl auto startovat sám, samozřejmě klikou, točit koly a brzdit bez posilovače, stahovat okna švihadly, ukazovat změnu směru rukama a manuálně ovládat i stěrače (a vůbec vše co je zbytečně na elektriku + petrolejky místo žárovek) a slovo "synchronizovaná" (u manuální převodovky) by měl brát jako velmi sprosté... >:-[]
Alpina
| 26. 7. 2013 14:42
>:D :yes:
Alpina
| 26. 7. 2013 15:02
>:D :yes:
Alpina
| 26. 7. 2013 17:17
..a nějaký rozumný argument by nebyl...puberťáku.... :-!
Avatar - Dinar
Alpina
| 28. 7. 2013 09:50
Alpina se nikdy nezaměřovala na segment řidičů "jedu závod i cestou do Lidlu". Vždy to byly vyloženě GT verze BMW s přidaným přeplňováním a automatem pokud možno.
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 14:56
Moc vypiplané, sice na pochvalu, obdiv, u jednodušších, navíc plakátově poznamenaných jedinců dokonce na závist, přesto... moc vypiplané. Takhle se prostě ta správná děla nedělají. A ještě k tomu ta "masážní" barva. Ne ne, tudy cesty pravověrných mnichovských fandů rozhodně nekráčí.

Kup si nějakou tu civilní trojku, v nenápadné barvě, dobře si ji uvnitř vykrm a hlavně, hlavně si v garáži nehraj na to, co nejsi, to se totiž na silnici pozná na tři kiláky. A platí to jak zdola tak shora.

Je totiž pouze BMW, a pak už jen... BMW :yes: :-!
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:14
Vypiplaná je tak možná základní trojka s M-paketem s milionkrát opakujícím se logem M/// a karosérií olepenou křiklavou fólií.
Tohle je Alpina! Je to klasa! Žádné laciné pozlátko od Milotecu... na motor se skutečně šáhlo a ne jak tomu v mnohých případech bývá, že se to jen "čipne". K tomu ty legendární kola... a k barvě? Bílá teď prostě frčí ;-) Tak co? Lepší než nějaký reflexní fólie, zlato, chrom nebo imitace karbonu brrrrr
Je to nádhernej kus auta :yes:
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:19
Není... ;-)
Avatar - Hammunasakra
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:28
Je = 2:1 >:-[]
Avatar - boost.
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:34
Zeptám se jinak. Co ti na Alpině (nebo na tomhle konkrétním kousku) vadí? Ty alpiňácký pruhy a nálepky si nemusíš objednávat, například. I když, já radši pruhy od Alpiny než logo ///M, které dostanu k M paketu, nad čínským bumerangem na blatníku v případě 4er. :-!
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:39
Nepiš mi, co si mohu či nemohu objednat či neobjednat, vyjadřuji se výhradně k hornímu autu, a to je pro můj vkus příliš okatě vypiplané. Vím, znám ty markanty, včetně velmi efektních kol. Negativně to umocňuje to samozřejmě ta barva.
Avatar - donPedro
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:15
Tož ja, je to pro ty co jim "klasika" nestačí a potřebují na autobahn "letadlo". Nuž nechť ho tedy od Alpiny mají, neb jak již bylo zmíněno výše, počítá se každý prodaný kósek, i v tom, slovy velkého barda, Mníšku pod Alpou. Tož tak :-)
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:19
:-)
Avatar - Hammunasakra
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:16
Upad si na hlavičku? A z velký vejšky? >:D
Asi jo. Vysvětlovalo to to chvalořečení každý pixly vod VW a blbý kecy vo autě co umí jezdit 300 >:-[]
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:20
Jo 300, to je tvoje modla >:D To by tak tvůj diskusní obzor věrně vykreslovalo... :no: :-!
Avatar - Hammunasakra
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:35
Jasně že 300 [odkaz] je moje modla >:D Lepší než denně glorifikovat krabice vod VW a plivat na jiný povedený auta. Pěkně blbá práce. Kolik ti za to platěj? >:-[]
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:33
Rozhodně více než tobě... >:D
Avatar - Hammunasakra
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:34
VWěřim >:D
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:37
Díky >:D ;-)
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 15:51
evidentne vubec troubo nevis k cemu se vyjadrujes
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:34
Mohl bys tu třeba rozdávat hodiny garáže... >:D
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:07
Nevím, kteří jsou to ti "pravověrní mnichovští fandové", ale já bych B3ku za svou E91 hnedle vyměnil. Ostatně červík pořád hlodá. Koupit si jako rodinného kombíka 335xd nebo B3ku? 335xd pojede krásně, to se nebojím, ale o 100 koní silnější B3 by byla na "rodinné řádění" určitě ještě o tolik lepší...
PIPLAČKA
| 26. 7. 2013 16:36
No vždyť já nahoře také píši, že je to na pochvalu i obdiv. To všechno sedí. Akorát nesedí ta "piplačka" Umocňuje to ta barva.
PIPLAČKA
| 27. 7. 2013 06:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
elektrony
| 26. 7. 2013 15:26
ty kola z designem z 80. let by už mohli nechat být. Tradice je tradice, ale víme, jak to s tradicemi u automobilek dnes je. Nejen, že ty auta nevypadají líp, ale podle mě je to ještě degraduje. Ty kola tomu nesluší a i poslepu bych vybral hezčí kola, než ty "legendární" tradiční.
Avatar - Hammunasakra
elektrony
| 26. 7. 2013 15:38
Viděls je někdy naživo? >:-[]
elektrony
| 26. 7. 2013 15:59
No i nazivo to neni zadna vyhra, teda aspon ne pro me. Pravdou je ze k Alpine tak nejak patri, na druhou stranu se da i u Alpiny podle me vybrat lip (cistit bych ale nechtel ani jedny :-) ) [odkaz]
[odkaz]
Avatar - boost.
elektrony
| 26. 7. 2013 16:10
Čištění je to poslední, co by mě trápilo. Ostříkat pod tlakem vodou, aplikovat čistič disků, nechat chvilku působit, vzít [odkaz] , kartáč na podběhy, ostříkat vodou a usušit. :-!
Avatar - Hammunasakra
elektrony
| 26. 7. 2013 16:26
Čištění je fakt to poslední [odkaz] >:-[]
elektrony
| 26. 7. 2013 16:57
No zvlast s automatem clovek brzdi vic nez s manualem a ty elektrony jsou spinave behem par dni a ikdyz kazde kola vycistit pujdou, o tom se nepru, tak zrovna ty alpiny budou nic moc prace. Bud je clovek pred sezonou navoskuje a ma to pak pul roku snadnejsi (hned po 2 hodinach voskovani kazdeho zebra >:-[] ) anebo vosk neda a bude poctive cistit pripravkem na disky, ale stravi tim tak 4* tolik casu nez treba s [odkaz] ;-)
Vedu bych z toho taky nedelal, jestli se nekomu libi proc je nevzit. Me nechavaji chladnym tak mi ta prace navic nedava smysl. ;-)
Avatar - boost.
elektrony
| 26. 7. 2013 21:43
To je pravda, navic BMW neumi dat na auta takovy desticky, ktery by nedelaly tolik bordelu. Ja na disky pred 2 tydny napatlal jednu vrstvu Poorboys Wheel Sealantu a uz po zhruba dvou dnech jezdeni (15 km) jsem po disku prejel prstem a mel jsem ho spinavy jak ostravsky hornik.

P.S.: Ty 19ky 313M jsou perfektni.
elektrony
| 26. 7. 2013 18:18
náhodou viděl, má je tady jeden pán od vedle na B6ce. A ty kola na to prostě nesedí. Ty kola ve mě evokují retro vzhled, než špičkovou techniku.
Avatar - boost.
elektrony
| 26. 7. 2013 16:05
Mně se líbí i proto, že jsou trochu retro. Vcelku vše od Alpiny se mi líbí, vypadá to "spešl", aniž by to křičelo do světa.

Ty disky vypadají ještě lépe na B7. [odkaz]

:yes:
elektrony
| 26. 7. 2013 18:29
na té B7 to ještě jde, přesto ten design nedokážu pobrat :-)

nicméně je sympatický, že Alpina, jakožto tuningová značka se neřídí pouze významem tuningu (ladit, přizpůsobovat) a její výrobky se dají snadno identifikovat. Což vlastně je i způsob odlišení.
elektrony
| 26. 7. 2013 16:19
A jaký teda? Černě lakovaný s leštěnou čelní plochou paprsků jako to má každej? :-)
Úsměvná poznámka o motorkáři
| 26. 7. 2013 16:14
Pisatel článku by se mohl občas podívat na parametry supersportovních motorek,potom by určitě nepsal podobné bludy.Běžný supersport dělá stovku okolo 3 vteřin,zde mu může Alpina se svými 4 vteřinami vcelku konkurovat,podíváme li se na hodnoty zrychlení mezi 100 a 200 km,motorka Alpinu doslova deklasuje,neboť uvedené rozmezí pokoří za zhruba 5 až 6 vteřin,Alpina potřebuje na dosažení téže rychlosti vteřin 10,pokud beru do úvahy psaný údaj 0 - 200 km 14 vteřin.Takže pokud se motorkář nemohl dostat ze zpětného zrcátka,jak je v článku zmíněno,patrně jel na nějakém rychlejším skůtru a ne na supersportu. :-)
jak by souboj dopadl např.při akceleraci z 250 km výše,to si odhadnout netroufám,přiznám bez mučení.
Úsměvná poznámka o motorkáři
| 26. 7. 2013 16:59
i obyčejné R1200GS by to rozsekalo....
Úsměvná poznámka o motorkáři
| 26. 7. 2013 22:23
v tom zrcatku, to jsem byl ja na svem Royal Enfield Bullet Classic 500... >:D Pak jsem se na to vykaslal, protoze ve 150 jsem dostal mouchou do nosu- nevyhody otevrene prilby:)
Avatar - HitmanPB
Recenzia pre znalcov
| 27. 7. 2013 00:09
Pán Jungman, chýba smajloš "klobúk dolu" , tak dávam :yes:
Tak, ako bol super článok "BMW M5 vs. BMW M5 – Supersedan po dvaceti letech", tak som si po dlhej dobe rád prečítal tento článok.
Citlivo napísané s dostatkom informácií pre ľudí, čo vedia o čom píšete a hlavne nenapísané s účelom stavať sa do jednoznačnej pozície sudcu, ale s úmyslom, nech si čitatelia utvoria názor sami.
Výborné :yes:

Zle sa mi to píše, lebo toto slovo z dielne GTI totálne neznášam, ale použijem ho - "prosťáčkovia" - teda ľudia, ktorí nemajú šajn o tejto značke, a svoje komentáre odvodzujú od "jednoznačných stanovísk" autora článku, resp. sa držia zaručených informácií typu "jedna pani povedala" budú dosť zmätení, lebo nebudú vedieť, čo si o článku majú myslieť, ale tí, čo vedia "WoCoGo", sú myslím spokojní a už to aj vyjadrili v komentároch.

P.S. Budem sa tešiť na Vaše ďaľšie články. Toto je správny smer pre auto.cz. :yes:

P.P.S. So superbikmi by som nepretekal - múdrejší ustúpi ;-)
SHRN
| 27. 7. 2013 10:14
Tak jsme se to tady zase všechno pěkně dozvěděli. Nahoře diskusní alpiňáci taví tubu, standardně berou ostrou pravou dveřma napřed a gumujou jednu pirelku za druhou, nenechají dokonce nikomu prostor pro vyjádření vlastního názoru, a uchylují se již i k nadávkám, nezbývá tedy, než si objektivní pravdu o horním autě napsat sem. Cituji zde osobu vrcholně povolanou, osobu, která nahoře otiskla profesionální test, cituji pana testéra: "Zatímco M3 je vyrobena s myšlenkou na závodní okruh, zapáleného řidiče a radost za volantem, Alpina B3 Biturbo je spíš manažerský dálniční speciál. I ona má výborné jízdní vlastnosti, nepokouší se však tolik vtáhnout do děje a místo toho nabízí relativně pohodlnou, bezstarostnou (a také velice rychlou) jízdu bez nutnosti hlubšího soustředění.

P.S. Nauč se znát BMW. A až tu zase budeš chtít předvádět, na co všechno se dá v noci pod plakátem přetavit tvůj diskusní mégan, přečti si vždy napřed povolaná slova pana testéra.

BRAVO TEST, BRAVO BMW :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
SHRN
| 27. 7. 2013 11:51
Hele máš tam chybu. Správně je to: BRAVO ALPINA :yes: :-!
SHRN
| 28. 7. 2013 11:17
manažérský dálniční speciál? se spotřebou 15 na sto a víc? to si nejsem jistý. navíc nevím, který manažér, který by obhájil takovou spotřebu, by nejezdil radši pětkou nebo sedmičkou.
tohle je prostě vytuněná trojka. já radši originál.
Avatar - Hammunasakra
SHRN
| 28. 7. 2013 13:34
Neznám moc tunerů který by podvozek tunili do luxusna a komfortna >:-[]
Avatar - flyboyeda
SHRN
| 28. 7. 2013 15:13
Tuning je taky hloupost a tuningový nadšenci jsou magoři
Avatar - Hammunasakra
SHRN
| 28. 7. 2013 19:30
Co takhle si přečíst článek než se furt ztrapňovat? >:-[]
Avatar - flyboyeda
SHRN
| 28. 7. 2013 21:03
Ty seš trapná:

Mončičák s ledvinkou a slunečníma brejlema mi říká že jsem trapný, not to je teda gól
Avatar - Hammunasakra
SHRN
| 28. 7. 2013 23:11
Konečně sis všimnul že to je asi 20:0? Fakt bystrej :yes: >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
SHRN
| 28. 7. 2013 15:16
Souhlasím, taky mám raději originál a nebaví mě pořád jezdit na benzínku a naftěnku >:D taky bych raději koupil rovnou 5ku, nebo 7ku , než vytuněnou 3ku, navíc když je to za stejný peníze :-)
Avatar - Hammunasakra
SHRN
| 28. 7. 2013 19:40
Snít vo nízký spotřebě BMW 518d pod pochvalnym testem Alpina B3 Biturbo AWD, to můžeš fakt jen ty >:-[]
Avatar - flyboyeda
SHRN
| 28. 7. 2013 21:00
Ty si krává a vůbec nic nechápeš, hlavně že si myslíž že chápeš

O spotřebe jsem nic neřekl

Proč si kupovat BMW 3 Alpina za 2 040 000kč

Když za tu cenu můžu mít vyšperkovanou 5ku, nebo 7 v naftě samozřejmě
a v těchto autech je víc místa mají stejnou, možná lehce nižší spotřebu paliva

5 a 7 je víc jak 3 Alpina hotovo , tečka

Mončičáku s ledvinkou a brejlema
Avatar - Hammunasakra
SHRN
| 28. 7. 2013 23:13
Hele to si fakt představuješ že takhle vypadám? >:D
Nojo, kdo by si kupoval 911 když si může koupit Oktávku, je tam víc místa a možná i ta spotřeba bude menší. To je mi logika >:-[]
A přečti si konečně ten test ať tak neblekotáš, už je to fakt trapný >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku