Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zisk Renaultu kvůli odpisům v Íránu klesl na 39 milionu eur

Zisk francouzské automobilky Renault za šest měsíců letošního roku prudce klesl na 39 milionů eur (1,01 miliardy Kč) z loňských srovnatelných 734 milionů eur.
Zpět na článek
28. 7. 2013 11:05
28. 7. 2013 16:00
28. 7. 2013 17:17
28. 7. 2013 18:26
28. 7. 2013 19:40
29. 7. 2013 16:51
29. 7. 2013 17:28
30. 7. 2013 09:05
30. 7. 2013 12:00
30. 7. 2013 17:14
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 11:05
Bída
aneb od 10 k 5
Rozbalit vlákno
9
28. 7. 2013 16:00
Re: Bída
Počkej až se bude bojkotovat Čína. :-)
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 17:17
Re: Bída
Druhá největší ekonomika? To spíš Čína bude bojkotovat toho na koho si ukáže.
28. 7. 2013 18:26
Re: Bída
Třeba si vezme i tu druhou půlku automobilek, která jim doma nepatří.
Avatar - Ham.
28. 7. 2013 19:40
Re: Bída
Když vezmou, vezmou. Ti co tam včas rozjeli business už se dávno napakovali. To co vydělá Renault za půl roku vydělají za den :-)
Avatar - Emel
29. 7. 2013 16:51
Re: Bída
Co by za to jiní dali, kdyby jim po odpisu nezdařené investice zbyla v době krize miliarda zisku.
Avatar - Ham.
29. 7. 2013 17:28
Re: Bída
Miliarda CZK je na takto obrovskou firmu v podstatě nula, a mimo PSA, které je v hlubokém mínusu všichni velcí hráči vydělávají v řádu miliard ovšem Euro, takže za takový hubený výsledek by se akcionáři ostatních velkých automobilek pěkně poděkovali..
Avatar - Emel
30. 7. 2013 09:05
Re: Bída
Jasně, miliarda je de facto nula... to ale znamená, že zaměstnanci dostávají platy, věřitelům se splácí dluhy, probíhají investice, vyvíjejí se nové modely. Jaké zisky vykazuje Opel? Evropská divize Fordu? Peugeot a Citroen? Fiat? Pololetní čísla jsem nehledal a neviděl, ale za Q1 byli všichni výrazně v mínusu.
Avatar - Ham.
30. 7. 2013 12:00
Re: Bída
Jenže tady se mluví o Renaultu jako koncernu a GM nebo Ford nebo i Fiat jsou v zisku. To že prodělávají v Evropě je jedna věc, ale vydělávají jinde.
Avatar - Emel
30. 7. 2013 17:14
Re: Bída
GM, Ford i Fiat těží z amerického trhu, na kterém Renault není. Aliance Renault-Samsung-Nissan může mít také zisky někde jinde, ono hodnocení koncernů je v dnešní globalizované době dost ošemetná. Každopádně... pokud po nezdařené investici v době krize skončí evropský výrobce v zisku (byť malém až nepatrném), považuju to samo o sobě za úspěch.