Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Mazda 6 vs. Volkswagen Passat

Vzhledem ke svým sportovním proporcím a sebevědomému výrazu bývá Mazda 6 považována za svěží vánek v segmentu středně velkých sedanů. Nevyprchá však její vizuální přitažlivost v porovnání s osvědčeným třídním konkurentem od Volkswagenu?
Zpět na článek
28. 7. 2013 11:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 09:35
28. 7. 2013 11:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 10:17
28. 7. 2013 10:37
28. 7. 2013 11:08
28. 7. 2013 12:34
28. 7. 2013 12:38
28. 7. 2013 15:34
28. 7. 2013 17:47
28. 7. 2013 21:10
28. 7. 2013 11:19
28. 7. 2013 11:42
28. 7. 2013 12:00
28. 7. 2013 12:27
28. 7. 2013 12:36
28. 7. 2013 12:52
28. 7. 2013 13:02
28. 7. 2013 14:48
29. 7. 2013 00:01
29. 7. 2013 09:10
29. 7. 2013 10:28
28. 7. 2013 12:36
28. 7. 2013 13:00
28. 7. 2013 13:09
28. 7. 2013 13:21
28. 7. 2013 13:24
28. 7. 2013 16:14
28. 7. 2013 16:22
28. 7. 2013 16:45
28. 7. 2013 17:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 10:25
28. 7. 2013 10:37
28. 7. 2013 10:42
28. 7. 2013 12:25
28. 7. 2013 13:03
28. 7. 2013 13:42
28. 7. 2013 21:15
28. 7. 2013 22:54
29. 7. 2013 00:13
28. 7. 2013 17:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 7. 2013 09:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 14:46
28. 7. 2013 14:58
28. 7. 2013 16:57
28. 7. 2013 18:10
28. 7. 2013 17:00
29. 7. 2013 00:51
29. 7. 2013 07:54
29. 7. 2013 10:10
29. 7. 2013 08:27
29. 7. 2013 08:56
29. 7. 2013 11:41
29. 7. 2013 16:11
29. 7. 2013 16:25
29. 7. 2013 16:36
29. 7. 2013 19:38
29. 7. 2013 20:10
29. 7. 2013 21:17
29. 7. 2013 21:53
29. 7. 2013 22:06
29. 7. 2013 22:15
29. 7. 2013 22:35
29. 7. 2013 22:47
29. 7. 2013 23:07
29. 7. 2013 23:22
anonym
30. 7. 2013 06:39
29. 7. 2013 21:20
29. 7. 2013 21:34
29. 7. 2013 21:43
29. 7. 2013 22:02
30. 7. 2013 06:46
30. 7. 2013 06:43
29. 7. 2013 21:57
29. 7. 2013 22:06
29. 7. 2013 22:26
29. 7. 2013 22:41
29. 7. 2013 23:21
29. 7. 2013 12:52
28. 7. 2013 09:27
Tak si to ujasněme hned na začátku...
Kdo nechce Passata a veřejně přizná, že chce Mazdu tak je bychař. Jednoduše proto, že Passata chce každej a Mazdu jen zákazník teoretik.
Chtít Mazdu je prostě vzdor vůči vlastnímu já, které chce podvědomě Passata. Nebuď hipík, nebuď anarchista a přiznej si, že chceš taky Passata.
Navíc před sousedem, který už svého Passata má by si vypadal jako trouba! A o to jde především! Koupit Passata znamená být přijat do společnosti a je to projev automobilové sounáležitosti protože koupí Passatu podpoříte evropské výrobce turbodmýchadel. >:D
Už jen ta podbízivá křiklavá červená barva, jak se podbízí a vtírá.... >:-[]
Rozbalit vlákno
35
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2013 09:30
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
>:D :yes:
Ale někdo tu psal, že na červenou musíš mít koule.
28. 7. 2013 09:37
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Na to si počkáme až jak se vyjádří designový arbitr ;-) červená je na Polo nebo Golf GTI. Ale raději červenou než (proboha) bílou!!! Z té má pan doktor osypky :-)
Avatar - kaa
28. 7. 2013 20:35
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Já mám bílou a nedám na ni dopustit.
Avatar - Katikakus
28. 7. 2013 09:34
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
>:D :yes:

Uz se tesim na ty diskusni tanecky...
28. 7. 2013 09:40
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Sranda bude přímo úměrná venkovní teplotě... člověk se obkládá mokrým hadrem už před spaním. :-)
28. 7. 2013 09:45
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
ja chodim spat rovnou do vyrivky, hader je malo, v tech je zabalene auto aby nedostalo garazovej upal
28. 7. 2013 09:57
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
No u mě doma je nejchladnější místo v garáži... člověk by tam i rád spal, ale jsi než to co tvoje auto a já se na tu ojetinu nevydržím dlouho koukat. Stačí, že s tím musím jezdit. :-)
Avatar - dr.biker
28. 7. 2013 10:11
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
To máš dobré, v naši garáži je tak 35 °C. Plechová střecha a tenké cihelné obvodové zdi dělají svoje. Plechy auta jsou vyhřáté i přes to, že na ně nesvítí sluníčko. Má to výhodu, po nastartování auta je motor rychle ohřátý. A autu to nevadí, naše Punto bylo vyrobeno na jihu Itálie u Říma, kde bývájí hodně teplá léta. :-)
28. 7. 2013 11:06
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Já mám také Fiaty a hned tři... bohužel všechny vyrobené v Polsku takže to snáší hůř >:D
Avatar - Ozzman
28. 7. 2013 12:10
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
A jak snáší zimu tihle polští italové ( Kamarádova Alfa v zimě kvetla jak kytky na jaře, ale byla to už starší 156tka :D) To já garáž nemám, takže dnem i nocí venku a v tomhle horku a v černý barvě se přes den dá na palubce grilovat >:D Bojím se, že za chvíli ta černá bude už šedá >:D
28. 7. 2013 12:34
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Tak youngtimer je celoročně v garáži a v zimě se s ním nejezdí vůbec... no a Panda to snáší dobře... musí >:D Zatím nikde nekvete, ale i kdyby tak ne že by mě to nevadilo, ale trauma bych z toho neměl. Dnešní auta jsou už spotřební zboží. Je to holt sluha.
To horko má ale jednu výhodu! Konečn mám taky měkčený plasty >:D >:D
Avatar - Ozzman
28. 7. 2013 12:43
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
:D:D:D No vidiš, ted by dostalo auto o dost lepší hodnocení >:D
28. 7. 2013 09:43
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
koukam se tu zacina bojovat ironii >:D :yes:
28. 7. 2013 09:55
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Ano my co volíme Mazdu jsme lidé se smyslem pro humor. Ten kdo chce Mazdu je jedinec, který si dokáže udělat srandu sám ze sebe... se na tu Mazdu podívej! >:D
28. 7. 2013 10:13
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
mazdu si koupi ten kdo chce. passata proste vyfasujes v praci a nic jineho s tim nenadelas. s koncernem jezdej ti co musej.
Avatar - escorpion
28. 7. 2013 11:14
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Takú prácu kde nafasuješ passata by som bral :yes:
Známa mi povedala, že musia jazdiť koncern. Dostane audi A4. BMW nie, pretože je to mafiánska značka 8-s
28. 7. 2013 11:18
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
ty by si mozna bral jakoukouli praci. passata fasujes na jakekoli stredni pozici.
Avatar - escorpion
28. 7. 2013 11:25
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Na strednej pozici ? U nás má passata riaditeľ, my plebs opel corsa aj to iba v rámci areálu a to je jeden z najvyznamnejších zamestnávateľov na SK.
Avatar - Katikakus
28. 7. 2013 11:44
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Passat je bezne auto treba pro account managery. Reditele firem jezdi precejen v ponekud lepsich vozech.
Avatar - escorpion
28. 7. 2013 11:53
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Súhlas, ale u nás hrajú podľa profesie prím golfy a jetty, passat je fakt iba pre najvyšších.
28. 7. 2013 12:10
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
jako v Tesle by se mělo firemne fasovat kolo/bicykl a pekne na magistrálu >:-[]
Avatar - Ozzman
28. 7. 2013 12:11
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Jettu aspon nemá každý, ber to jako pozitivum >:D
28. 7. 2013 16:29
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
To je fakt, v drtivé většině se fasují Octávky a šéfíci Superby >:D
28. 7. 2013 16:28
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
nesrovnavej nas s nejakym balkanem nebo odkud to jses >:-[]
28. 7. 2013 22:12
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Tak Passat urcite nie je bezne auto pre Account managera ( po slovensky Obchodny zastupca / reprezentant atd.) bezne auto je Fabia 20%, Octavia 60 %, Passat 20% ( ako zastupcovia triedy/kategorie aut). Takze ano, najdu sa, ale Passaty su tak od 2k € vyssie, cize hornych 20% AM :-)
28. 7. 2013 20:58
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
nafasovat toto? buď by mi dovolili jezdit, s tím co mám, nebo bych dal výpoděď >:D
Avatar - marek.g
28. 7. 2013 12:22
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
>:-[] :yes:
28. 7. 2013 12:30
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Mýlíš se.Mazdu chce především člověk,který nemá auto pouze na přemístňování z bodu A do bodu B.Passata si věsměs kupují lidi ,kteří chtějí splynout s davem,nechtějí vyčnívat a jsou vesměs zmanipulovaní tím,že Passat je reprezentatvní a spolehlivé auto.V podstatě řečeno kupují ho lidi nudní a fádní.Mazdu si koupí člověk,který má rád život.
Avatar - Choochoo
28. 7. 2013 12:59
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Tohle si docela vystihl
"jsou vesměs zmanipulovaní tím,že Passat je reprezentatvní a spolehlivé auto."
Avatar - nielblack
28. 7. 2013 13:01
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Naprostý souhlas, lépe to už člověk ani napsat nemůže a kdo nechce tak to stejně nepochopí. Osobně patřím do druhé skupiny, kterou jste tak vystihl a taky proto sedlám M6.
28. 7. 2013 17:44
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Soused si koupil M6 kombik 2,5 s automatem Revolution SO nebo tak nejako se ta vybava jmenuje, minuly tyden me v tom svezl, na nektery veci nadaval, napriklad ze kdyz chcipne motor ze se mu pisnicky z USB prehravaji po nastartovani znovu od 1., trochu zapasi s navigaci, ale je starsi rocnik a sam rika ze je rad ze si pusti TV. Ale me to auto nadchlo. Mel sem z neho, oproti predesle M6 uplne jiny pocit, takovy jak male dite >:D proste se mi libila... V Mazde odvedli poradnej kus prace a myslim si, ze se jim to vrati.
Avatar - skejpa
28. 7. 2013 17:32
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Asi jste nepochopil, že autor prvního příspěvku to psal jako sarkasmus. Bylo to takové rychlé shrnutí toho, co sem pravděpodobně napíše pan "GTI".

Nicméně s tím co jsi napsal souhlasím :yes:
28. 7. 2013 21:00
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Dokonale vystihnuté :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
28. 7. 2013 20:41
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
Je to tak. Nejlepší Passat je ve verzi Alltrack a tomu nějaká trapná Mazda vůbec nemůže konkurovat. ;-)
29. 7. 2013 10:26
Re: Tak si to ujasněme hned na začátku...
>:D :yes:

Poslední dobou perlíš. Super :yes:
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2013 09:28
Co to je furt za megablábol,
že co je hezké a výrazné se okouká. Na Mazdě nenajdeš jediný detail co by nebyl dotažený , aby časem vadil. To chce někdo říct, že třeba jedna a ta samá ženská, když chodí namalovaná tak se ti přestane líbit, ale když by se nemalovala tak by seti líbila pořád. Kromě toho když vedle sebe stojí MZD6 a Passat, tak Pašík působí jako by to byla už minulá generace.
Rozbalit vlákno
4
28. 7. 2013 09:33
Re: Co to je furt za megablábol,
U hnusné, ženské víš do čeho jdeš tam tě nic nepřekvapí, ale u té hezké postupem času začneš pozorovat působení gravitace >:D Já to s tou hezkou risknu! Při nejhorším skončím u té hnusné, ale s pocitem, že dokud to šlo tak jsem si užil. Co je škaredý už hezčí nebude ani po miliónech plastik a faceliftech... viz Helenka, Cher nebo Passat >:-[]
Avatar - GM.rja
28. 7. 2013 13:09
Re: Co to je furt za megablábol,
No, je to prostě Kráska (M6) a ... Hnus ("Passák")
Avatar - skejpa
28. 7. 2013 17:34
Re: Co to je furt za megablábol,
Dokonalej příspěvek >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 11:06
Re: Co to je furt za megablábol,
" Kromě toho když vedle sebe stojí MZD6 a Passat, tak Pašík působí..."

...jak krabice na přepravu Mazdy 6.
Avatar - Johny.Rico
28. 7. 2013 09:35
Za mě 1:1
Každý vůz úplně jiný, proto bych to nějak nesrovnával. Nevěřím, že z hlediska designu by tohle bylo pro každého. Buď vezmu to a nerozmýšlím, nebo tamto a a taky nerozmýšlím. Oba vozy ovšem pěkné ;-) Tečka.
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2013 09:37
zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Jasným favoritem je mazda a to jak po vzhledové stránce tak po stránce kvality.
Možná ten inteiér má passat o něco lépe provedený, ale to je tak vše. Exteriér je u mazdy jasně moderní a mladý což u passata se říci nedá.
Vznětové motory od mazdy mají krásně hladký chod a přijde mi, že turbo efekt není tak znatelný jako u konkurence.
Benzinové motory? Zkráceně TSI = Totálně Špatná Investice.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - dr.biker
28. 7. 2013 10:23
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Také si myslím, že zákazník kupující nové auto se nebude dlouho rozmýšlet, jestli koupit novou 6 ku od Mazdy nebo Passat od Vw. Vždyť tyto auta jsou naprosto odlišná! Chápu, že někteří lidé jsou konzervativní, že jim vzhled Passatu vyhovuje a že nechtějí vzbuzovat zbytečnou pozornost na silnicích a tak vyberou koncernový vůz. Tito lidé nebudou uvažovat o nové Mazdě, protože je pro ně moc extravagantní, má příliš složitý design a nejde tak nakonfigurovat, jako jejich oblíbený Pašík nebo Sup. A myslím si, že to funguje i naopak. Ten, kdo má rád nevšední a dynamický vzhled auta, se asi nebude při výběru auta zajímat o Passat. Jde o to, že Japonci mají trochu jinou představu než Němci ohledně návrhu auta.
28. 7. 2013 10:44
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
mazdu by brali proste ti, co jsou zvykli brat to co je, podobne jako když kupuji auto v bazaru s nekolikrat stocenym tachometrem a pak nadavaji ze se jim motor při 100tis na tachometru rozpadnul
obdivovatele mazdy jsou prave tito bazarovi nadsenci, kteří si ale novy auto ještě dlouho nekoupi..
28. 7. 2013 11:19
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Můžu tě poprosit o zdroj ze kterého máš tyto informace?
Avatar - marek.g
28. 7. 2013 13:41
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Pepan v hospodě to říkal... >:-[]
28. 7. 2013 16:17
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Já si říkal že to bude někde ze čtvrté cenové... >:D
28. 7. 2013 21:05
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
šlo by tu myšlenku napsat ještě jednou - ale tak, aby dávala trochu smysl? Přiznávám se, nějak jsem to nepochopil.
28. 7. 2013 10:35
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
když sedim v aute, tak sedim v interieru, ale sou lidi, co se nechaj vozit na kapote
1.8tsi ani 2.0tsi co do pasata paterj turboefekt nemaj, nekdy se v tom projed.
netvrdim ze ty motory nejsou dokonale, ale na bezny jezdeni mnohem lepsi nez vykonove podobna atmosfera
Avatar - Snooob
28. 7. 2013 12:39
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Bohužiaľ, reálni zákazníci (na rozdiel od "Bycharov") to vidia inak. >:D
Kukni na predaje...
Avatar - skejpa
28. 7. 2013 17:38
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Realní zákazníci. Teď myslíš fyzickou osobu nebo právnickou ?
Avatar - Snooob
29. 7. 2013 09:08
Re: zákazník nemusí u tohoto výběru vůbec dlouho přemýšlet
Nevidím v tom rozdiel! Za každým rozhodnutím firmy stojí človek/ľudia! ;-)
Avatar - Well-being
28. 7. 2013 09:54
Nejsem fanatický
zastánce "skupiny VW", ale mám její design rád více než zprohýbané plechy a plasty její konkurence ...
Rozbalit vlákno
3
28. 7. 2013 12:32
Re: Nejsem fanatický
To není design ,co předvádí VW.To je myšlenková a designová nemohoucnost srovnatelná snad jen s Dacií.
Avatar - xjara
28. 7. 2013 15:30
Re: Nejsem fanatický
Ale dacie to alespon prizna :-)
28. 7. 2013 21:06
Re: Nejsem fanatický
Zasmál jsem se :yes: :yes: :yes:
28. 7. 2013 09:59
Bral bych Passata
Přestože historie této generace začíná až kdesi v polovině minulého desetiletí. V nové Mazdě 6 jsem nikdy neseděl, takže interiér moc nemohu zhodnotit, podle obrázků si ale myslím, že k dokonalosti Passatu jí ten pověstný krůček chybí. Designově mi z některých pohledů připadá výraznější Passat, z jiných zas Mazda. Třeba [odkaz] na této fotografii oko člověka více upoutá Passat s výraznější přídí, při pohledu zezadu vypadá osobitěji naopak Mazda.

:yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 11:04
Re: Bral bych Passata
"k dokonalosti Passatu"

No super... Passat, auto, ktoreho cielom nie je pacit sa, ale nikoho neurazit, je v tvojom svete dokonale?

Passat je synonymum dizajnoveho najnizsieho spolocneho menovatela, a teda nemoze byt dokonaly. A ani nie je.
28. 7. 2013 13:09
Re: Bral bych Passata
Dokonalost Passatu spočívá v přístrojové desce, kde je všechno perfektně čitelné, dobře rozmístěné a kvalitně zpracované (není to pouze můj výmysl). O designové dokonalosti Passatu nepadlo ani slovo. ;-)

Já osobně považuji za největšího krasavce střední třídy toto:

[odkaz]
29. 7. 2013 10:19
Re: Bral bych Passata
Osobne mi pride naopak MZD6 pristrojovka prehladnejsia,ci uz budiky,ovladanie klimy,to vsetko je prirodzenejsie ako u Passatu,jedine co neviem povedat je Navigacia,resp. cely ten displej.
Naopak klima na Passate mi pride nizko a s malymi tlacitkami,radsej ovladam ventilaciu otocnym ovladacom ako malym tlacitkom,klimu takisto...o tom ze displej je takisto nizko,mimo zorneho pola...proste mi 6ka pride omnoho ergonomickejsia!
28. 7. 2013 21:08
Re: Bral bych Passata
Ten "pověstný krůček (který Mazdě) chybí" se nachází kde?
Avatar - rimow11
28. 7. 2013 10:17
6
za mna mazda :yes: a passat ako vždy nuda ..
Rozbalit vlákno
27
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2013 10:37
Re: 6
nuda je slabe slovo... skor trapas a neschopnost ;-)
28. 7. 2013 11:08
Re: 6
kdepak ;) rozvážnost a prodeje schopnost
28. 7. 2013 12:34
Re: 6
Hloupých,co koupí se najde vždycky dost.Ale,když nic od auta neočekáváš,tak je Passat dobrou volbou.Hlavně pro autoservisy >:D
28. 7. 2013 12:38
Re: 6
Holt u VW udelali průzkum a zjistilo se, že na světě je víc těch jak ty říkáš blbů a podle toho upravil nabídku. A že jim to sype do kapes ;-)
Avatar - xjara
28. 7. 2013 15:34
Re: 6
to ti nikdo vyvracet nebude. VW vi jak vydelat. Jen je smutne kolik je mezi nama blbcu :-(
Avatar - skejpa
28. 7. 2013 17:47
Re: 6
Snad bych ani neřekl blbů. Spíš je více těch, co neřeší takové detaily jako "jaký to má podvozek" nebo "jak je to elegantní". Raději sáhnou po něčem, co zná ze svého okolí, servis má blízko a daj mu slevu... Dopraví ho to z bodu A do bodu B a je to. Soused mu toho Passata s dvoulitrovým TDIčkem pochválí a je vymalováno...
Pro mě to bylo prostě děsivé zjištění ale takto to opravdu funguje. Lidi to prostě tak moc neřešej. Raději vsadí na image a jistotu Passatu (ať už je ta jistota v čemkoliv).
Pak jsou tu samozřejmě ještě lidé, kteří auto pečlivě vybírají... A ti samozřejmě dojdou k Mazdě :-) Bohužel jich je míň >:D
28. 7. 2013 21:10
Re: 6
"Snad bych ani neřekl blbů." - no jo, ale pak jsi totéž chování popsal v celém odstavci - někdo má rád stručnost >:D
Avatar - escorpion
28. 7. 2013 11:19
Re: 6
Fluidné a podobné dizajny sa okukajú veľmi rýchlo. Na hranatý passat sa bude dať pozerať aj o 10 rokov, horšie to bude s pokusmi typu i40. Banglova E60 zreje ako víno :yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 7. 2013 11:42
Re: 6
banglova 5ka je dodnes najkrajsi bavorak v historii ;-) :yes:
28. 7. 2013 12:00
Re: 6
ano? O 10rokov sa na Mazdu neda pozerat? Co sa okuka? Ked je dizajn dobry,neokuka sa! Ano,nuda sa tiez neokuka,ale je to nuda od zaciatku!

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Snooob
28. 7. 2013 12:27
Re: 6
Lenže Mazda na tvojom obrázku nie je žiadna fluidná kreatúra! :-!
Vtedy ešte Mazda uplatňovala dizajnovo čistý štýl...
28. 7. 2013 12:36
Re: 6
A zadní světla ala vyjezená bonboniéra >:D
Avatar - guze
28. 7. 2013 12:52
Re: 6
Tys mě rozsekal >:D :yes:
28. 7. 2013 13:02
Re: 6
blábol,na svoju dobu bol VW Passat rovnako konzervativny a Mazda6 rovnako revolucna s dizajnom ako tieto modely o 10rokov...a stale je Mazda 6 2003 kukatelna! Ked je dobre navrhnuty dizajn,je jedno,ci je fluidny,ci nie...vydrzi dlho...i ked ten VW sa predava po zaruke uz ako novy :-!
Avatar - Snooob
28. 7. 2013 14:48
Re: 6
Nechcem ti búrať vzdušné zámky, čo si si vybudoval, ale na hornej mazde (Zoom-Zoom) nebolo z hľadiska dizajnu nič revolučné!
Posledné revolučné auto (z hľadiska dizajnu) bolo Avantime.
29. 7. 2013 00:01
Re: 6
Cely ten model bol revolucny,nie len dizajn...to netvrdim len ja...
Avatar - Snooob
29. 7. 2013 09:10
Re: 6
Vidím, že nerozumieš významu slova revolúcia/revolučný! 8-s
Takže diskusia nemá zmysel...
29. 7. 2013 10:28
Re: 6
...pre Mazdu to bol revolucny model...
28. 7. 2013 12:36
Re: 6
Meleš kraviny.Když se dnes podívám na Mazdu 626 z 93 roku a na hranatého Passata z téhož roku,tak je ten rozdíl designového zoufalství VW vidět ještě markantněji.
28. 7. 2013 13:00
Re: 6
[odkaz]
vs
[odkaz]

Promiň, ale na tu Mazdu se dnes vůbec nedá koukat. Takový starý Pašík na silnici dodnes neudělá ostudu a v autobazaru za něj nabídnou dvakrát víc než za podobně starou 626. Navíc se z něj brzy stane vyhledávaný youngtimer, jehož ceny jen porostou.

:yes:
28. 7. 2013 13:09
Re: 6
správne si si vybral pre passata moc peknu fotku,inak by to asi neslo :-)...ale trochu realnejsich obrazkov

[odkaz]
[odkaz]

a

[odkaz]
[odkaz]
28. 7. 2013 13:21
Re: 6
Myslím, že je nefér srovnávat třetí generaci Pašíka, která roku 1993 už dosluhovala a měla nástupce, s tehdejší novinkou Mazdou 626.

Pokud chceš designově srovnávat třetího Passata, tak jedině se třetí generací Mazdy 626, produkovanou v letech 87-92 (Passat třetí generace se vyráběl v letech 88-93). Dejme si fotky:

[odkaz]
vs
[odkaz]

Zůstaňme ale u čtvrté generace Mazdy 626 a srovnejme ji s tehdejším Passatem.

[odkaz]
vs
[odkaz]

Za mě jednoznačně Passat!
28. 7. 2013 13:24
Re: 6
je to len tvoj nazor...ti stari si nemaju co vycitat...je absurdne sa rozculovat nad 30rokov starym dizajnom...a ti novsi...u mna passat nie :-)
Avatar - idam.i
28. 7. 2013 16:14
Re: 6
Keď už chceš zrovnávať tak vyber poriadnu fotku.

[odkaz]
28. 7. 2013 16:22
Re: 6
O tvém výběru fotografií, kde srovnáváš o generaci staršího Passata ve stavu hodnému šrotišti s tehdejší novinkou Mazdou 626 v dokonalém stavu, na posledním fotu dokonce vylepšenou tunery, si mohu o tobě pomyslet jediné - mírně řečeno že preferuješ Japonskou automobliku, ale nedokážeš uznat umění těch druhých (VW).
Avatar - idam.i
28. 7. 2013 16:45
Re: 6
Tá tunená Mazda bola trochu mimo,ale keby som hodnotil podla tvojho výberu,tak by som si musel myslieť,že máš nakúpené akcie VW. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 7. 2013 17:03
Re: 6
Preto je pred Monou Lisou v Parizi vzdy taky naval?

Alebo chces povedat, ze Leonardo by navrhol VW Passat?
28. 7. 2013 10:25
Design
Při rozhodování mezi Passatem a šestkou jde design stranou. Jelikož do auta střední patří motor s min. výkonem cca 220 koní, tak není o čem přemýšlet >:D
Rozbalit vlákno
8
28. 7. 2013 10:37
Re: Design
Ja skor beriem pomer vykon/hmotnost a vsetko nad 100kW na tonu je pouzitelne a hlavne dostatocne zive a je jedno ci je to vo swifte, alebo 7 er. Priklanam sa na stranu Ma6 hlavne z pohladu nizkej hmotnosti (2.5 benal) a z toho plynucich vyhod v ovladatelnosti.
Avatar - Hittman
28. 7. 2013 10:42
Re: Design
Já jsem tedy z designu už vyrostl, to možná ti, co si koupí překrásný Hyundai se základním motorem a pak dávají jeho kastlu na obdiv, ale o tom to není. Je to o tom, jak se s autem jezdí, zda je průžné při předjíždění, jestli při 160 na dálnici se cítí s autem v pohodě a v souznění, atd. Takže pro mě je přenější motor, než jak auto vypadá z venčí. Pak i samozřejmě interiér, protože to je "obývák", ve kterém trávím čas a tam musí vše sedět a být funkční a neotravné..
Avatar - idam.i
28. 7. 2013 12:25
Re: Design
Jazdil som dlhodobo s V6 benzín abolo to fajn.No v podstate som využíval možno 50% výkonu,ale náklady platil za celý.Skús prísť do servisu Mazdy s V6 a uvidíš aké sumy vytiahnu.Teda už je to minulosť ,ale pýtať sa ozaj nehanbili.Teraz mám motorický základ.V 99% mi pripadá výkon postačujúci.To jedno 1% ma občas mrzí,ale nemôžem mať všetko!Zato náklady v servise mi pripadajú skoro symbolicke.Ono to je v podstate o možnostiach a prioritách.Ja som si vybral av pohode s tým žijem. ;-)
Avatar - Hittman
28. 7. 2013 13:03
Re: Design
No právě, pro mě je jízda autem koníček. Jestli mi to žere o litr více jako 4válec, ale jede 3x lépe, tak ty "vyšší" náklady dám rád. A ostatní oželím, jestli mám xenon či ne, či navigaci nebo 4zónovou klimu, je mi fuk, spojím se se základem.
Avatar - idam.i
28. 7. 2013 13:42
Re: Design
Tie litre by som videl tak 2 možno aj viac.Presne o tom to je.Pokial som používal auto pre rodinu a zábavu,tak o.k.No momentálne,čo pretankujem o to menej mi ostane z provízie.A náklady, nie su len benzín,ale aj mnoho iných položiek.(dań ,poistky i ceny v servise).Pokial zase budem mať auto len pre radosť,je skoro isté pár koníkov prikúpim.Zatial to bude takto a až tak zlé to nie je . >:D
28. 7. 2013 21:15