... a ideme ďalej. Som zvedavý ako bude vyzerať ďalšia generácie tejto fleetovej legendy.
Pre mňa ako neskôr narodeného je najikonickejšia B5-ka. Považujem ju za akýsi symbol podnikateľského rozvoja na konci milénia.
No - a takovyhle zvasty me nuti tady ventilovat skutecne zku
Ano, ja vim, ze prakticky kazde auto ma svoje problemy a horsi stranky... ale o zadnem jinem se nepisou v oficialnim "tisku" takovyhle kecy!
Kdyby to napsal fanousek znacky, typu... tak reknu OK - kazdej jsme nejakej.
Ale takovahle masaz mi zveda zaludek... a provokuje.
Grrrr....
Ani bych neřekl, že je to běžnější auto, protože by Passat nějak sestoupil. To bude spíš tím, že před dvaceti lety jsme vydělávali tolik, že to byl pro nás nedostižný "zápaďácký" vůz. Ona koupě auta tehdy byla vždy událost.
Dneska je to spotřební zboží jako každé jiné, i když se samozřejmě nekupuje každý den.
presne tak - ale malokdo si to uvedomi!
Treba jen pripusti...
Ja jsem jako mladej inzenyr nastupoval za 2.400,- Kcs... a skodovka 120 tehdy stala asi 65tis ... prvni Favority pak 85tis Kcs = teda relativne moderni auto asi 35 nasobek meho platu a koncici veteran bez naznaku bezpecnosti nebo jakekoliv vybavy 27 nasobek meho platu...
Dneska inzenyri nastupuji za 24.000,- Kc... a Panda s klimatizaci se da koupit do 200tis... a dobre vybavena Fabia za nejakych 240.000,- Kc = za 8 az desetinasobek platu... :-!
A kolik procent tě stál tehdy nájem voda elektrika jídlo povinný ručení? A kolik tě to stojí dneska? Je hezký počítat to jednoduchou optikou, ale je to nereálné.
Passat je stale nejlepsim autem ve stredni tride, ale uz by to chtelo ctyricatiny oslavit novym modelem. Tenhle facelift osm let stareho modelu uz zejmena designove nestiha dnesni dobu. Technika stale dobry, ale chtelo by to novy exterier, novy interier a novy infotainment. "Bohuzel" se prodava i po letech tak dobre, ze VW nemusi spechat s novym modelem.