Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - pumpkin
GTI buchol šampanské...
| 28. 7. 2013 12:43
... a ideme ďalej. Som zvedavý ako bude vyzerať ďalšia generácie tejto fleetovej legendy.
Pre mňa ako neskôr narodeného je najikonickejšia B5-ka. Považujem ju za akýsi symbol podnikateľského rozvoja na konci milénia.
Avatar - Hittman
GTI buchol šampanské...
| 28. 7. 2013 21:54
B5+ :yes:
Avatar - 3_diamanty
teda v dizajne passat nikdy moc krasy nepobral
| 28. 7. 2013 12:44
a ako genius priemernosti ocari asi jedine firmy [odkaz]

ale gratulujem ... vsetko najlepsie :yes:
teda v dizajne passat nikdy moc krasy nepobral
| 28. 7. 2013 20:01
To asi žádný model této značky, všechny byly spíš ikonou něčeho úplně jiného. Teda snad až na problémy s motory v poslední době.
No - a takovyhle zvasty me nuti tady ventilovat skutecne zku
| 28. 7. 2013 13:09
Ano, ja vim, ze prakticky kazde auto ma svoje problemy a horsi stranky... ale o zadnem jinem se nepisou v oficialnim "tisku" takovyhle kecy!
Kdyby to napsal fanousek znacky, typu... tak reknu OK - kazdej jsme nejakej.
Ale takovahle masaz mi zveda zaludek... a provokuje.
Grrrr....
Časy sa menia ....
| 28. 7. 2013 15:22
Keď som bol mladší (20 rokov dozadu) tak bol Golf snom a Passat nedostižným snom vodičov nášho rozdeleného štátu ....

Dnes je to už také normálne auto .....z pohľadu našinca pozitívum .. z pohľadu Passata "zostup" ....

Passat zostáva takou "klasikou" v pozitívnom i negatívnem zmysle .... skôr už má image spoľahlivého dobrého deduška, ako mladého búrliváka ....
Časy sa menia ....
| 28. 7. 2013 20:07
Ani bych neřekl, že je to běžnější auto, protože by Passat nějak sestoupil. To bude spíš tím, že před dvaceti lety jsme vydělávali tolik, že to byl pro nás nedostižný "zápaďácký" vůz. Ona koupě auta tehdy byla vždy událost.
Dneska je to spotřební zboží jako každé jiné, i když se samozřejmě nekupuje každý den.
Časy sa menia ....
| 28. 7. 2013 21:41
presne tak - ale malokdo si to uvedomi!
Treba jen pripusti...
Ja jsem jako mladej inzenyr nastupoval za 2.400,- Kcs... a skodovka 120 tehdy stala asi 65tis ... prvni Favority pak 85tis Kcs = teda relativne moderni auto asi 35 nasobek meho platu a koncici veteran bez naznaku bezpecnosti nebo jakekoliv vybavy 27 nasobek meho platu...
Dneska inzenyri nastupuji za 24.000,- Kc... a Panda s klimatizaci se da koupit do 200tis... a dobre vybavena Fabia za nejakych 240.000,- Kc = za 8 az desetinasobek platu...
:-!
Avatar - beibej
Časy sa menia ....
| 28. 7. 2013 22:44
A kolik procent tě stál tehdy nájem voda elektrika jídlo povinný ručení? A kolik tě to stojí dneska? Je hezký počítat to jednoduchou optikou, ale je to nereálné.
Chtelo to jinou oslavu
| 28. 7. 2013 19:27
Passat je stale nejlepsim autem ve stredni tride, ale uz by to chtelo ctyricatiny oslavit novym modelem. Tenhle facelift osm let stareho modelu uz zejmena designove nestiha dnesni dobu. Technika stale dobry, ale chtelo by to novy exterier, novy interier a novy infotainment. "Bohuzel" se prodava i po letech tak dobre, ze VW nemusi spechat s novym modelem.
Chtelo to jinou oslavu
| 28. 7. 2013 21:42
co je na nem nejlepsiho?!
Jednim jezdim... a Mondeo je uplne jinej svet.
Lepsi!
;-)
Avatar - Hittman
Chtelo to jinou oslavu
| 28. 7. 2013 21:57
Tak si kup mondeo a máš to vyřešený, ne? ;-)
Chtelo to jinou oslavu
| 31. 7. 2013 18:09
Mam passata b 5,5 a uz nikdy.Starsi opel funguje daleko spolehliveji

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku