Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rolls-Royce: Situace v Číně není tak veselá

Prodeje luxusních výrobků v Číně letos mírně klesají. Pokles očekává také automobilka Rolls-Royce.
Zpět na článek
Avatar - Barrichello
29. 7. 2013 09:35
O tom se ví už dlouho
jenom si to někteří odmítali přioustit, ale prodeje evropského luxsního zboží v číně začíná klesat a má kelsnout ještě víc, spoleu se situací v Evropě to pro ěnkteré firmy (ted nemyslím automobilky) může znamenat konečnou....

Evropa se pomalu začíná hroutit >:D
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ham.
29. 7. 2013 09:53
Re: O tom se ví už dlouho
Hlavně, že z toho máš radost.
29. 7. 2013 10:33
Re: O tom se ví už dlouho
má plakat?
Avatar - Snooob
29. 7. 2013 10:37
Re: O tom se ví už dlouho
má sa z toho tešiť! 8-s
29. 7. 2013 10:44
Re: O tom se ví už dlouho
to přece nikdo netvrdí, holt trvale udržitelný růst udržet nejde
Avatar - Ham.
29. 7. 2013 11:01
Re: O tom se ví už dlouho
Ne, plakat opravdu nemusí. Ale vysmívat se vlastnímu manšaftu je trochu ubohé.
29. 7. 2013 11:14
Re: O tom se ví už dlouho
upřímně mně je nějaká evropa taky u *
Avatar - Ham.
29. 7. 2013 11:21
Re: O tom se ví už dlouho
Nic ve zlém, ale kdo pohrdá vlastními kořeny pohrdá sám sebou...
29. 7. 2013 11:45
Re: O tom se ví už dlouho
myslíš ty geniální předky co v rámci kolonizace vymlátili půlku světa
Avatar - Barrichello
29. 7. 2013 12:48
Re: O tom se ví už dlouho
Jenže já nejsem žádnej europatriot a už vůbec ne domácí patriot >:D
Evropa má jen to co si sama spískala.
29. 7. 2013 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2013 19:35
Re: O tom se ví už dlouho
Chrysler nikam nepadl, Chryslera prodal Mercedes který už tam nechtěl investovat a který koupil firmu v zisku a udělal z ní firmu ve ztrátě.

Koupil to Cerberus, kterému ovšem došla hovotovost neb musel na trh přivést nové modely, které nakonec představil až Fiat, ale byly z 95% dokončené za Cerberusu.
A tomu došla ta hotovost proto, že v USA byla krize a auta se prodávaly špatně...

ZIL je státní firma. Bohužel předchozí vedení stálo za pendrek.
Stejně jako předchozí vedení radnice včele s Lužkovem kteří tomu jen přihlíželi a nic s tím nedělali.

GAZ měl sice super modely M-13 a M-14 Čajka, nicméně ZILů bylo víc a byly lepší.
Evropský ekvivalent amerik, ovšem pri ruční výrobě s lepší kvalitou.
GAZ dnes žádné osobáky už nevyrábí, ZIL sice po kusech ale zatím ano.
Mimochodem loni dokázali prodat druhý z těch 3 kabrioletů, co si v roce 2010 objednala ruská vláda a nakonec nezaplatila.
Takže ani tato nepovedená zakázka nakonec ZIL vůbec nemrzí, vozy své zákazníky našly i když jinde.
4112R by se měla příští rok taky dostat mezi běžné zákazníky.
Avatar - Johny.Rico
29. 7. 2013 10:51
Re: O tom se ví už dlouho
Nerozumim tomu, proč to tak adoruješ. Měl by jsi kopat za evropskou konkurenceschopnost, a ne se jí vysmívat. Taky tady žiješ.
Avatar - Barrichello
29. 7. 2013 12:49
Re: O tom se ví už dlouho
Mě je Evropa totálně >:D
EU je prohnilá žumpa která se díky tomu co sedí v Bruselu * víš kam.
Kdo chce kam, pomozme mu tam. :yes:
29. 7. 2013 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2013 15:04
Re: O tom se ví už dlouho
Jenže Evropa se musí nějak vzpamatovat z toho, jak svou konkurenceschopnost ztratila. Bohužel, zřejmě jediným řešením je totální pád na hubu, protože nic jiného euroúředníkům a manažerům oči neotevře.
29. 7. 2013 19:35
Re: O tom se ví už dlouho
Evropa se začíná pomalu hroutit - možná. Čína si právě teď buduje cestu, která je však mnohem horší a propad bude rychlejší. Vznik šedého bankovnictví jim umožnil vytvořit "čínského ekonomického draka" a udržovat zpomalující se růst ekonomiky. Problém je, že bankovnictví má na kahánku a finanční krize bude mnohem větší než ta v USA. Příkladem mohou kolosy, kterou jsou na kolenou jako je třeba Citic nebo HXB. Čína se snaží problémy tutlat, jenže masivní tisk peněz jaksi zamést pod koberec nemůže. Je to otázka času a rákosnickou krizi tu pocítíme stejně jak to začalo v roce 2008.
29. 7. 2013 10:42
rr jako okrajová záležitost
bmw group pro nejmovitější z nejbohatších, prodávávají v evropě v jednotlivých zemích max v desítkách kusů, jinak je to jenom v číně a usa, těch bohatých šejků taky nejsou stovky, svoje zákazníky si zřejmě vždy najde, leč je třeba jej brát jako skutečně okrajovou záležitost, podobně jako supersporty, bmw jej nemá kvůli zisku, ale je třeba mít v nabídce i něco více než "jen" 760v12 :-)
Rozbalit vlákno
0