Ekonomika
bmw group pro nejmovitější z nejbohatších, prodávávají v evropě v jednotlivých zemích max v desítkách kusů, jinak je to jenom v číně a usa, těch bohatých šejků taky nejsou stovky, svoje zákazníky si zřejmě vždy najde, leč je třeba jej brát jako skutečně okrajovou záležitost, podobně jako supersporty, bmw jej nemá kvůli zisku, ale je třeba mít v nabídce i něco více než "jen" 760v12 😄
Evropa se pomalu začíná hroutit >😁
Evropa má jen to co si sama spískala.
Koupil to Cerberus, kterému ovšem došla hovotovost neb musel na trh přivést nové modely, které nakonec představil až Fiat, ale byly z 95% dokončené za Cerberusu.
A tomu došla ta hotovost proto, že v USA byla krize a auta se prodávaly špatně...
ZIL je státní firma. Bohužel předchozí vedení stálo za pendrek.
Stejně jako předchozí vedení radnice včele s Lužkovem kteří tomu jen přihlíželi a nic s tím nedělali.
GAZ měl sice super modely M-13 a M-14 Čajka, nicméně ZILů bylo víc a byly lepší.
Evropský ekvivalent amerik, ovšem pri ruční výrobě s lepší kvalitou.
GAZ dnes žádné osobáky už nevyrábí, ZIL sice po kusech ale zatím ano.
Mimochodem loni dokázali prodat druhý z těch 3 kabrioletů, co si v roce 2010 objednala ruská vláda a nakonec nezaplatila.
Takže ani tato nepovedená zakázka nakonec ZIL vůbec nemrzí, vozy své zákazníky našly i když jinde.
4112R by se měla příští rok taky dostat mezi běžné zákazníky.
EU je prohnilá žumpa která se díky tomu co sedí v Bruselu * víš kam.
Kdo chce kam, pomozme mu tam. :yes: