Věta "Ano, mohlo by mít silnější motor a komfortnější tlumení ostrých nerovností" je podle mě zcela mimo. Kdo chce silnější motor ať si koupí s500, který má zároveň podvozek s detekcí vozovky. Já osobně jsem v tom autě ještě neseděl ale známý ano a podle něj je v porovnání s S-class Citroën C5 s hydropneumatickým podvozkem trochu kostitřas.
Tak c5 je kostitras spise v tom smyslu, ze se na serii nerovnosti jakoby roztrese, rozklepe. Jako kdyby nedrzel pohromadě- coz samo neni pravda. S- bude pohodlne/pohodlnejsi, ale jako celek podstatne propracovanejsi a festovnejsi- tedy odpovida cene.
Tak to je trošku porno srovnávat komfort podvozku S class a C5 >:D předminulá generace S je pohodlnější než současná C5... fakt se n ejdřív projeď s S abys mohl trochu srovnávat...
Jo, věřim tomu že C6ka je hodně pohodlná. Ale i kdyby byla pohodlnější než phantom a levnější než thalie tak ji nechci protože to je abstraktní škaredej krám a navíc citroen 8-s
Klidně tomu řikej předsudek - nemam rád francouzský auta - je tam pro mě nepřirozená pozice za volantem, nelogický přístrojovky - (Jestli si někdy viděl jak má třeba udělaný radio renault master ten novej tak to je vyloženě na přesdržku...), pevný středy volantů a podobný vyfikundace - víc na efekt než na funkčnost. O kvalitě zpracování a výdrži nemluvě. To jsou objektivní a měřitelný vlastnosti a aspekty který my na týhle produkci vaděj a proto je nemam rád. Najdou se i výjimky jako C5 kombi ale vesměs jsem naprosto oddanej německý produkci - podle mě to uměj nejlíp na světě. Japonci to v některejch případech uměj taky solidně.
Tak navrhni jak jinak bys tomu chtěl řikat? >:-[]
Takovýhle paušalizování je prostě blbost. Je jedno jestli je to vo francouzích nebo vo autech. Jsou americký auta který by ti ty předsudky dovedly pěkně narušit. Tyhle klišé vodněkud zná každej ale v reálu moc neví vodkud, většinou je to někdo někde povídal a každej to ví >:D
Trochu reality k tvejm předsudkum [odkaz] [odkaz] >:-[]
abych citoval wikipedii ...
"Předsudek je zakořeněný úsudek či názor, který není založen na spolehlivém poznání, ale na pouhém mínění či předpokladu. Obvykle vychází z neoprávněného zobecnění nebo jiného zjednodušení zkušenosti "
Jak sem už řekl dříve moje názory o francouzský produkci pocházej z osobní zkušenosti kterou jsem si nesčetněkrát ověřil. Jsou to měřitelný a objektivně hodnotitelný aspekty a měřítka a kategorie který jsem už zmínil. Plus estetickej dojem kdy za hodnotnější považuju německej funkční design s čistou linkou oproti oteklejm kudrlinkám francouzský designerský školy kde efekt má přednost před praktičností. Neřikam že občas výjimka nepotvrdí pravidlo ale vesměs to tak je.
Neni to předsudek ale neščetněkrát prověřenej a rokama zkoušenej a vytříbenej názor člověka kterej má auta všeobecně rád a živí ho to.
Tak nesčetněkrát? Kolik těch francouzskejch aut si měl že to nadřazuješ nad statistiky? >:D
Ale v tý wiki sis to našel dobře, sám bych to líp neřek >:-[]
Měl? nevlastnil jsem žádný - takovej dobrodruh nejsem :-) Jel sem v několika typech - v kolika to přesně nevim - řekněme do deseti. Nenadřazuju to nad statistiky - stavim to vedle. Ostatně statistiky hovoří i v muj prospěch když to tak vemem.
Abych to jenom nehanil uměj dobře udělat diesel, samětovější chod. :-!
ze aj v "nizsej" specifikacii je Merc S pre ludi vzadu....mate sportoveho ducha? BMW 7. Hruby krk a zlatu retaz? A8. Chcete vybocit z radu? Jag XJ. A pokial na to mas, farba krvi je spravna a nebude to Viagrou, ber Phantoma...
Alebo na to nemas ale chces sa aj tak ukazat ako spravny radovy Slovacisko, prenajmi si predlzeneho svadobneho Lincolna a nechaj sa vozit po meste...
Recenzia :yes: Mohla byt dlhsia, ako pisem, aj o pocitoch zo zadneho sedadla. Soferovat a nechat sa vozit su dva rozne pohlady na auto a v tejto triede by mali byt sucastou recenzie...ja viem, ze torecenzenta hlavne taha za volant ;-)
Audi A8 je spise pro kapitany nemeckeho prumyslu, tam je ve vyssich pozicich A8 celkem oblibena. Naopak Mercedes je nejoblibenejsi cikanska znacka, takze jen co Demeter jako predseda Nadace pro vzdelavani Romu dostane prachy z Bruselu, tak jeho prvni cesta vede na Chodov. Stejne tak je to oblibena znacka vietnamskych mafianu, ale ti kupuji spise Ecka aby meli nenapadnejsi profil. Jaguar XJ je pak neexistujici auto. Spravna cilova skupina pro Phantoma predpoklada zlaty retez s diamanty, vytahane tricko a schopnost rychle chrlit vulgarity do mikrofonu nebo alespon byt vysoky a sikovny pod kosem pripadne vazit pul tuny a pouzivat hlavu jako naraznik. :-!
Auto je to jistě dokonalé v mnoha ohledech, ale přesto mne napadá několik ale, proč bych si vybral jinde (v rámci recenzovaného auta).
1) Sedadla - černá do světlého interiéru? První, co jsem si vybavil je slepená bouračka.
2) Zadek - nelíbí se mi ani tvar, ani design a už vůbec ne velký převis ala Octa.
3) Volant - vypadá jak po požití něčeho, co velice rychle a účinně zvedá náladu.
A ještě takové zamyšlení, nebo spíše dotaz na chytřejší - proč mají premiovky ve stejných třídách méně místa na zadních sedačkách?
ad1) Sedadla... já seděl v kombinaci černý vůz hnědý interiér. Byla to základní výbava bez přípatků a vypadalo to úžasně. Kromě toho si v Center of Excelence ve Stuttgartu může movitý zákazník vymyslet vlastní barvu, pokud si z desítek možnosti nevybere.
ad2) To je subjektivní, mi se líbí, není to zdaleka tak těýkopádné jako kdysi byly mamuty. A v noci ty ledky nádherně svítí
ad3) Volant je asi vůbec nejhezčí - retro, dokonale padne do ruky a k vozu se opravdu hodí. Zkuste si do vozu sednout a uvidíte....
1,2,3) Ono je to celé subjektivní, takže věřím, že se ti to může líbit. Stejně tak je mi jasné, že u této třídy si můžeš i vybrat barvu nitě, kterou jsou šitá sedadla, ale psal jsem o testovaném vozu.
vybrat si nemusíš jen barvu nitě na sedadlech ale v celém interiéru ;-) typ kůže, barvu kůže, styl prošívání atp... takže to co je na fotkách je prostě jen ukázka možností co může být pro novináře...
Protože se rozměry drží u průměru nebo dokonce podprůměru dané třídy a nad střední třídou mají vyšší střední a nad vyšší střední mají luxusní třídu (třeba Ma6 nebo Mondeo se snaží obsadit střední třídu v EU a zároveň třídu midsize sedanů v US, což je evropská vyšší střední a tudíž jsou poněkud přerostlíci) a také proto, že používají prémiové uložení motorů podél osy vozu což zabírá více místa v kabině než low-cost řešení s příčným uložením motoru.
Auto jsem viděl i jsem v něm seděl. Design je podle mě majestátní, ale nejhezčí je interiér a to už v základním provedení. Nádhera! Mimochodem minusy - nažloutlá barva podsvícení interiéru... se dá nastavit, pokud se nemýlím. Spotřeba na úrovni dieselových V4 Octavií.... takže v tomto srovnání mi ten motor slabý nepřipadá. A kdo ho nechce, vezme si větší.
A v testu chybí ještě jedna věc - S Klasse je první vůz , ve kterém nejsou vůbec žárovky ani xenony. Jen diody... tady posouvá opět vývoj dál.
když už jsme u týhletý ženské-školácký minely.. dělal se vůbec někdy nákej seriovej 4válec do V? :-) mě by to docela zajímalo, vim že boxery... ale to to je taky jiná kategorie přecijenom.
Pokud pamatuju tak ne, byla by to spíš blbost. Boxery teda plochý nebo spíš motory s protiběžnejma pístama jsou fakt něco trochu jinýho. Dělalo se ale V5 - taky blbost >:-[]
No vidiš to mi připomělo V5 - párkrát sem to viděl na staršim passatu. To musí bějt náká verze VR - s menšim úhlem. Klasickou V6ku mínus jeden válec si nedokážu představit - to by muselo bejt desně nevyvážený - notabene kdyby byl podélně.. no to je uplně blbost >:D .. napříč ale i tak >:D
No vždyť sem psal že to byla blbost >:-[]
Fakt to byl ufiknutej klasickej VR6 VW a dával se do víc aut. Passat to byl myslim B5, takže tam byl fakt asi uloženej podélně >:D
Ano, barva osvětlení interiéru jde nastavit. Nevím, jestli to náhodou není za příplatek, ale ta možnost tu určitě je.
První auto bez žárovek? Jak se posouvá vývoj dál? Jen má vyšší standard, auto bez žárovek jsi mohl mít už předtím, jen sis za takové řešení musel připlatit. Popřípadě zvolit vhodný motor (například R8 s V10).
No jo, Vaverka zna jenom tuzingove studene bile diody nekde z trznice. Ze prirozene denni svetlo ma vyrazne teplejsi odstin a proto Mercedes zvolil diody prave s teplejsim odstinem (pro Vaverku nazloutle) je uz pro nej moc slozite.
Až skvostný, ne? >:D Měl bys začít psát do nějakého časopisu, jednoznačně je vidět, že si na nic nehraješ, prostě jsi mistrem lahodného newspeaku. :yes:
Re: Diody osvětlení interiéru mají nažloutlé světlo
je samozřejmostí že ta brava lze měnit, konkurence to už má roky. Takže každému podle jeho gusta. Muj názor je třeba takovej že na světle béžovej interier ta žlutá barva spektra světla třeba pasuje ale do černýho naopak kontrastní bíla sedí více. :-!
Re: Diody osvětlení interiéru mají nažloutlé světlo
Ale zase více unavuje oči. Já se většinou snažím o nějakou oranžovou. V rámci možností. Ne agresivní červené světlo, ale měkčí na teplém konci spektra.
Re: Diody osvětlení interiéru mají nažloutlé světlo
to je tak ked novinarovi chybaju zakladne vedomosti
pouzivanie zltej a cervenej nie je bezucelove - staci sa pozriet na lietadla... zlta a hlavne cervena menej oslepuju ako biela a modra
pohlad na cervenu pristrojovku ta v noci neoslepi tak ako keby svietila na bielo, modro
tento model ale ten starší S-class a ja si neviem pomôcť asi som moc mladý na taký kočár. Pôsobilo to na mňa až moc hladko a elegantne až som bol stoho nervózny. Žiadne nerovnosti 170kW si len tak ťahalo, automat všade tlačítka svetielka, biela koža... To auto ma nudilo išiel som sním 30km a bol som rád keď som ho došoféroval pretože to bola absolútna nuda. Fakt je to auto vhodné pre starých fotrovcov :-) ja ostanem pri svojom BMW, ktoré je výrazne agresívnejšie, pohodlné ale čo je najlepšie cítim čo mi auto pod zadkom robí!!! Chcem šoférovať auto nie takýto pohodlný kočár. :-) Skúsim ešte niejaké AMG možno mi to zmení pohľad na MB ale zatiaľ :no:
Ale zas na druhú stranu ak som to pochopil ja ( a to odšoférujem hocičo ) tak potom to mercedes robí skvele! To sa im musí nechať. No nechám tento kočár pre staršiu generáciu.
Nevim no. Je mi za rok 30 a tohle je pro mě etalon a ideál dokonalýho auta. Po 1000km v chorvatsku vylezu odpočatej - nákej naklepávač bůčků kde musim každou chvili něco řešit mě už neláká. Je fakt že mam jakožto řidič profesí už svý odježdíno a rád si užívam tu pohodu.
Páčka neni špatná, sám jezdím autem, které to má jak na volantu ( Ford) tak v levo pod volantem ( VW,Škoda) a pod volantem je to lepší. Obecně mi multifunkční volant moc nevoní
to mě překvapuje. Mě multifunkční volant vyhovuje hodně. Měl jsem ho (tempomat) v koncernovém autě a ano, na páčku jsem si zvykl. Ale na volantu to bylo ještě jednodušší a hlavně bezpečné a rychlé. Jen jsem poslepu pohnul palcem a bylo to.
Kravina. Packa sa ovlada lepsie. A pre mna osobne bolo to povodne umiestnenie nad packou smerovky uplne naj, prakticky nemusim pohnut rukou opretou o dvere.... :-!
Fascinuje mně, jak se v každém článku o vzduchovém podvozku píše to samé - při překonávání nerovností jsou slyšet rány do interiéru.
Už jste někdy jeli v autě, které by mělo vzduchový podvozek a tohle nedělalo? Já jsem
ještě neměl tu čest jet v žádném autě se vzduchovým podvozkem, které by na tom bylo
jinak.
Ale chápu, že když člověk hledá chyby u auta jako je tohle, musí se chytat stébla...
ML na vzducháčích nepřenáší prakticky žádné rány. Ale mimochodem, nevím jak tady testovací novináři, ale s minulou S Klasse jsem po Ostravě jezdil - tedy po městě s rozbitými cestami - a byla to pohoda.
Chápu tvé logické zaujetí mercedesem, ale Mig má pravdu, všechna auta na vzduchu mají tuto vlastnost, hvězdu nevyjímaje. Že je ta jízda po rozbitých cestách v pohodě s tím vůbec nesouvisí.
Též potvrzuji, CLS 19" a to samé.... na ML jsem měl to samé ale tam byla jiná kola >:D jinak jde o to, že pokud přijde rána tak jde prakticky do "prázna" v tom měchu, kdežto pokud to jde do pružiny tak se to pohltí... zní to strašně ale je to tak >:D obecně vzduchové podvozky nejsou na tlumení krátkých přičných nerovností tak dobré jako klasickej coilover..... ale jejich přednosti jsou na séériích nerovností atd. Nárazové tlumení jim moc nejde...
Škaredý design? Ale notak , pane VaWerka, nezlobte. Mařka v zástěře u plotny je hezčí, protože je moje, kdežto miss je taková a maková njn. Ohlodané Citigo a Golf není kult. Design je mírně avantgardní – extravagantní, jak chcete. Vycházející vstříc globálu a číně. Nicméně krásný, navazující na CLS II gen. Velký gril a zadní světla nemají chybu.
S odpružením na tom něco bude, Range Rover jezdí přes díry subjektivně lépe jj. Audi A8 nebo 7er neznám tak nevím, přímé porovnání by ale neškodilo, ale vsadím se, že lépe na tom nebudou. Podstatné je, že po celém dni z toho auta vylezete odpočatý a usměvavý, ne jak v jiných hrajících si na vozy pro velké. Byť bez ABC magic suspension bych to nechtěl njn. Pneu nad 180km/h taky mírně slyším (w221 500). Je to spíš dáno tím, že auto je tiché tak si všimnete, v jiných autech je překryje celkový zvuk. Micheliny jsou pak nejtišší, vy jste měl nejspíš Continentaly.
Ovládání je věcí zvyku. Mercedesy jdou (naštěstí) svou cestou. Nářkům novinářů na parkovací brzdu (test CLS II. 350cdi) se Mercedesáři většinou smějí. A barvy podsvícení (vaše nenáviděná žlutá ) jdou přepnout, barev je plná diskotéka.
[odkaz] Osobně se mi celkem líbí toto představení [odkaz]
Netřeba polemizovat o tom, že esklasse je v této třídě měřítkem. Ale mně pojetí této generace moc nevoní, přesně pro to, co sám říkáš, jde směrem ke globálu a Číně, na můj vkus příliš. Můžu to chápat, ale nelíbí se mi to. Samo, že hodnocení v kategorii škaredé je mimo mísu, ale nekritický obdiv také není na místě. Ovládání je věcí zvyku, souhlas.
Vždy jsem byl k Michelinům strašně kritickej, ale po tom co jsem na auto na zimu dal PA4 tak si sypu popel na hlavu, skvělá guma.
Já mám docela problém s Pirelli, mám tam z výroby Pzero a ty gumy neuvěřitelně hučej kolem 100kmh.... teď jsem byl u kamaráda v Pneu a měl tam ty nový pro RS6 a když ty gumy dal vedle sebe tzn MO 2013 a ty na RS6 tak pouhým okem byla vidět značná rozdílnost, směs je jiná.... uvidím zda se mi to bude chtít zkoušet a nebo půjdu do michelinu....
O nekritický obdiv nejde (ten za mě patří RR Phantomu). Esko je "jen" auto. Ono stačí jet v tuzemsku na servis a hned má člověk zkažený celý měsíc. U 222 se mi nelíbí otevírání loketní opěrky ke spolujezdci. V ní mám "svůj bordel" a jak se člověk nechá vpředu vedle vést, tak se do ní nedostane. Páčka převodovky je pořád "trošku plastová" . A nádrž 80L taky eee. Celé je to nyní jak chytrý telefon, takže je otázka spolehlivost po 10-15 letech, a fce elektroniky za všech okolností. Např. s otočením se, když má být kousek auta zastrčen do vysoké trávy. S tím má elektronika vždy problém. Nicméně čím jiným jezdit? Cayenne, A8, Lexus? ...nene, zase S-ko :-)
MarTin1: Pirreli jsou ok, ale pro 63amg na rozpálený okruh. Osobně mi pro běžnou denní jízdu s V8 vyhovuje Michelin. Tichý dálniční křižník držící 50tkm s parametry nadohled od špičky. Conti málo vydrží a víc hučí, Dunlop je drahý a větší odpor valení. Na zimu pak Nokian.
Vrkuboy: ostatní lidé přes "kšilt" pravé obrazovky kapotu vč pravého rouhu vidí zcela normálně :yes:
To se mi nejak nezda, ze bys s V8 na nejakych Michelinach ujel 50tisic km. Mohl bys upřesnit auto a pneu?
Moje zkušenost je, Michelin odejde po 10 km, Dunlop a Pirelli vydrzi max 25 tisíc... ale to uz musim jezdit jen za sucha...
Na zimu tez pouzivam Nokiany.... mile mne prekvapily vlastnostmi. Jezdim na S500 4matic, a zadni gumy odejdou podstatne dřív nez predni, tak to pokud nezapomenu prehazuju. Rocne ujedu tak 70 tisíc km tak ze sjedu 3 sety gum... fuj
Michelin po 10 tis.? Hele nebylo tam napsáno Michalin nebo tak něco? >:D
Na to sou i testy a Michelinky pravidelně vyhrávaj. Já je měnim po 40 t. a myslim že by těch 50 vydržely no problem. Ale s těma Nokianama souhlasim, měl sem dokonce letní a i ty byly výborný :yes:
Ono se stačí podívat kde jsou ty pneumatiky vyrobený tenhle týden jsem měl v ruce Pirreli PZero made in Rumunsko >:D na skoro novym Volvu takže ono je asi rozdíl v ceně když se na netu dají koupit pláště za 3000 Kč a nebo ten samej za 6000 Kč osobně doporučuju Michelin made in Germany!
Dobrý den, nastavení barvy ambientního podsvícení v testovaném autě nebylo. Navíc já mám na mysli normální osvětlení interiéru - čtecí lampičky, osvětlení kosmetických zrcátek apod. Ty jsou v model W222 nažloutlé, ačkoliv jsou to diody, a proto by mohly být bílé (jako v Audi, Fordu, Kia...)
Je to záměr... k tomuto se přistoupilo i u led žárovek do domácnosti. Čistě bílé světlo je tak někde do fabriky, operační sály a já nevím co ještě. Je to chladné poměrně nepříjemné světlo. To nažloutlé má teplejší barvu a simuluje tak klasickou žárovku.
Já bych ho ani nenazval "čistě" bílým. Je v něm hodně modré. A to je na prd. Je dobré do velmi specifických aplikací. A pak pro lidi, kterým se to líbí, ale nic o tom neví. To je jedna z věcí, které mi vadí u LCD s LED podsvícením.
Sedmibarevný ambientní osvětlení interiéru je standardem mimo verze 350 BlueTEC a 400 Hybrid, kde je jen za příplatek. Vobyč bílý diody jsou dneska už i v tý Kie, tady jsou úmyslně v přirozenější barvě - udělat z toho mínus je skoro na Zlatej ventilek >:-[]
Všechny auta co za něco stojí mají horní hanu přístrojovky trochu víš jakoby ve výhledu. Není nic horšího, než když je to opačně a má sloupek řízení mezi koleny a jsi tam jako na motokáře. To máš potom pocit, že nejsi V autě ale NA autě, viz. skoro všichni francouzi, hlavně dřív. Copak jsi žena, abys měl potřebu vidět na přední kapotu??? ;-)
No u Auta který ma pětimetrovou přední kapotu bych to uvítal, ale jak říkám je tam těch čidel a senzorů tolik, že je to vlastně jedno. Pan V tam trochu vypadá jako zapadlej vlastenec... celá ta pozice za volantem vypadá trochu legračně. Možná jsem jen názorově "zdeformovanej" jízdou v MPV a SUV :-) Tak či tak v této pozici bych s autem jet nechtěl... aspoň pět čísel nahoru... což by neměl být problém.
Tak už konečně sedni ze scenicu do něčeho pořádného ;-) , poznáš že je to normální. Uznávám, že na fotce si měl řidič dát sedadlo výš, ale to je u MB záležitost stisknutí dvou tlačítek.
Dávno jsou doby kdy jsem měl Scénica :-) (a mám li být upřímnej... netrpím smutkem) >:D Možnost svézt se v eSku jsem neměl, ale v různých větších sedanech ano a nikdy jsem se nesetkal s tím, že bych měl horní hranu palubky v úrovni očí. Možné je taky to, že po vypnutím motoru se sedadlo přesune do určité polohy a proto to vypadá podivně. Druhá věc je ta že pan V se svojí nekonfekční postavou musí sedět na krátko a přizvednutí sedadla už by se asi nesedělo pohodlně. Každopádně vidět v zrcátku auto a za volantem jen čelo a vlasy tak by mě to nejspíš pobavilo. :-)
no nevim nevim, já se svýma +190cm ten pocit asi nikdy nezažiju, ale přijde mi, že sedět v autě tak jako pan V je vyloženě nebezpečné.... Osobně mám rád když vidím před auto blíž než na nějakých 15 metrů.... :-)
... tady bych uplatnil "zásadu prvního roku - nekupovat." Pak bych se už ničeho nebál.
Jinak auto je to majestátní a na to, jak moc miluju BMW 7er, tak zde bych opravdu neváhal ani chvilku. Design božský, interier exclusive... no, král :yes:
Tak já taky moc miluju 7er. Hlavně je totiž luxusnější, jsou v ní použity super materiály a ani po letech uvnitř nic neskřípe a nevrže. Čínské vozy, které se snaží D3 napodobit absolutně nemají šanci, protože kvalita výroby a zpracování 7er je prostě famózní.
U BMW je holt funkce nadřazena formě.
No a u konkurence je to zase mnohdy naopak. Takový 7Gtronic by mohl vyprávět.
A jeden, šestiválcový diesel v dieselové evropě není taky žádná hitparáda.
Ale pak se posadíš dovnitř, rozhlídneš se kolem a to tě uklidní.
Musel bych to vidět naživo, ale... když sep odíváš třeba na dveře toho meďáku, jak jsou tam ovladače propracované, hliníkové a fakt precizně udělány... sakra, co se tomu teď může vyrovnat? Velmi mě to frustruje... :'-(
A třeba tady je vidět, jak si hráči v luxusním segmentu doslova hrají s nočním osvětlením interiéru. Zvláště BMW má tak propracované a luxusní podsvětlení, že na celé čáře vyhrává. I noční podsvícení a atmosféra v interiéru dotváří význam slova luxus a je dobře, že BMW v tomto směru na zákaznících nešetří a nabízí totálně propracované detaily.
Přečetl jsem si tenhle test a to hovado co psalo tyhle *.o.ny viz. přirovnání designu k Hnujdě je vrchol!!! Článek jsem odeslal do M-B.de a ty hlupáku půjdeš na kobereček!!!
Kam ale odeslat tebe Comprsi...ano v týhle tmavý mi trochu připomíná Vrcholnej Hyundai, nevímjaksejmenuje.
Proto, že jde o designovou evoluci předchozího S a právě opilý H z něj čerpalo.
nezapomeň to poslat i Merkelové, ať vědí, jak tu národ simulantů uráží výkvět německého průmyslu >:D >:-[] >:-[] Možná na nás pošlou Bundeswehr >:-[] >:-[]
Ale změnila se doba a možnosti. Dříve měl každý vše stejné jako soused (respektive všichni měli prd) ale například unifikované kuchyňské linky atd. asi každý měl obytnou stěnu universal, stejné tapety... Kdo měl něco co ostatní neměl a nebylo to k sehnání už se na něj koukalo přes prsty. Mám takový dojem že čechů a slováků se ta nepřejícnost stále drží... on má něco co já mít nemůžu určitě je zloděj atd... Comprs by možá taký rád psal, ale asi nedostal možnost ani ve čtyřlístku.
nemyslím si. Dříve rozhodně prd každej neměl. Když někdo dřív uměl šmelit nebo měl ty správné známé nebo byl ve správnou dobu na správném místě, měl se skvěle. Jak se liší dnešní doba? Je to stále to samé, jen tě nikdo nesestřelí za tvoje politické přesvědčení. A možnosti jsou samozřejmě větší. O co větší jsou možnosti, o to větší rozdíly ve společnosti vznikly. A většina těch, co zbohatli, alespoň v mém okolí, rozhodně nevděčí v prvé řadě svojí píli... Ale náhodě, štěstí, příležitosti, známostem, šmelinářství. Ano, znám i pár slušných podnikatelů, kteří se opravdu vypracovali svojí pílí. Ale můj odhad v mém okolí je v poměru možná 1/4 ku 3/4. A pochybuji, že jinde to bude jiné...
Ak ma BMW zrychlenie 6,1 pri spotrebe 5,6 a Mercedes 6,8 pri 5,5 tak BMW je najefektivnejsie = najviac vykonu na liter spotreby = realne najuspornejsie v triede..
Po shlédnutí videa si bohužel nemohu odpustit tento komentář:
Sice je hezké, že byla použita metoda ruského střihu videa, tedy nejrychlejší střih na světě, ale rád bych z těch záběrů alespoň něco měl 8-s Stejně tak byl opravdu bezvadný zážitek poslechnout si během té krátké stopáže celý playlist nejoblíbenějších skladeb autora testu, ale ne nadarmo se říká - méně znamená více... Navíc hudební výběr se k majestátu vozu opravdu hodil jak párek v rohlíku do opery 8-s
Pro přístě si najměte kohokoliv ze studentů zabývající se střihem videa, dejte mu 70 kč/hod a jsem přesvědčený, že výsledek nemůže dopadnout hůř :-!
Avril Lavigne by seděla spíš k autu pro puberťáky... Rammstein byl aspoň německy což k autu sedí, ale žánrově je to spíše k nějakému AMG. Tak či tak já spíš hltal záběry než hudbu a fotografie si můžeš prohlédnout bez střihu ;-)
to hltání opravdu sedí, záběry totiž padaly jak o život... Jednou za čas tu dostanou do rukou opravdový "dreamcar" a vyleze z toho homevideo Pjotra Bjelkoviče... ;-)
Stačí jeden příjemný song hrající "v pozadí" po celou dobu. Není nutné střídat žánry při každém druhém záběru, jakože v interiéru Bach a když tomu testér trochu šlápne na krk, tak tam plácnou nějaký metal. Střihaři by měli kouknout na /DRIVE, aby zjistili, jak se to správně má dělat.
Tvorba videa mě příležitostně živí a je to můj velký koíček nejednou jsem dostal vyhubováno proč je v pozadí hudba když je v záběru vytočená V6 :-) Tak či tak dobře zvolená hudba je kumšt a kolikrát když se hodí aranží tak se pro změnu nehodí obsahově... což v čechách vadí méně bo tomu většina nerozumí.
ten výběr hudby v těchto "videotestech" je špatný vždycky, prostě necitlivé. Hlavně to není potřeba, raději si poslechnu mluvený koměntář, motor a hluk v kabině místo Rammstein.
Samotná kvalita záběrů je absolutně amatérská. Je tam řeč o palubních přístrojích a monitorech. Já se nechci dívat na sedícího testéra a z úhlu sledovat ty monitory (takže vlastně nevidím co chci a vidím testéra v sedadle). Proč nedáte mluvený komentář k záběrům z výšky hlavy přímo na displeje?
Rohypnol má naprostou pravdu v tom, že průměrný student s citem pro video to udělá o 150% lépe.
A střih záběrů po 1 vteřině je cool v klipu Britney Spears, ne u testu auta!
Tak Vám nevím, ale S kládu by podle mne měl testovat někdo, komu grafika štítu nepřijde "staromódní" a když už nezažil několik předchozích generací modelu, tak si je alespoň prohlédne na obrázcích...pak by snad ztvárnění zádi nepřirovnával k hjondééé. P.S.: designéři "vykrádají" jachty už hezkých pár let nejen v interiérech a je to v drtivé většině případů ku prospěchu věci. Za mne má testované S jedna minus a 63 AMG jedničku s hvězdičkou. ;-)
Ked redaktor NEPOCHOPI dizajn, co je v tomto pripade zjavne (a ze dotycny s tym ma caste problemy), tak sa NEMA vyjadrovat stylom vseobecneho nazoru, ale moze utrusit jedine, ze sa mu subjektivne nepaci.
To porovnanie s Hyu. XG robil snad po absolvovani 7micky metanolovej vodky???
má být také nástupcem a náhradou za již zaniklý Maybach. Takže by se měla v nejvyšších konfiguracích k němu přibližovat. Určitě to nebude sportovní nástroj, ale momentální vrchol techniky, elegance a mercedesovských tradic. Auto pohodlné, v případě potřeby dostatečně rychlé a nepřehlédnutelné. Nevím, kolik se jich u nás prodá, ale určitě budou budoucí majitelé spokojení, protože ví co si kupují a co od tohoto auta očekávají. A možná si pořídí kvalitní rukavice, aby jim neklouzal v rukou "dřevěný volant". Já bych to, kdybych na něj měl, udělal.
S ko je skutocne paradne.. najviac ocenujem na nom ten retro interier... a volant ... dava mi to viac nadych anglickych limuzin co sa mi paci.. luxus potrebuje aj svoj dizajn a noblesu a nove Sko ju v interieri konecne ma na rozdavanie.... porovnajme si tento interier Ska alebo jaguaru XJ s audi alebo bmw a clovek hned pochopi co znamena slovo noblesa a luxus .. za mna Sko :yes::yes::yes:
zkus svoje auto vícekrát nastartovat, vyzkoušet pár nastavení a 18km popojíždět. Pak si změř spotřebu a napiš. Když už to auto budeš znát a používat pouze na cesty, spotřeba bude adekvátní tvému naturelu. Nesuď z jedné fotky, když neznáš detaily používání auta těch 18km.
No jestli s tim 2 tunovym monstrem někdo bude jezdit za 6, tak je borec, technika netechnika. Staci mensi popojizdeni po meste a tech papirovych 6L po meste je nesmysl. Se studenym motorem klidne za 14L.
Pardon ale něco jiného je design a něco jiného je technika... V novém mercedesu se design vnějšku celkem povedl až na tu korejskou záď a tak nějak neforemný nebo spíše "nelimuzínovský profil" ale vlastně znám limuzíny které vypadají více jako limuzíny- co třeba obstarožní phaeton? nadčasovost, konzervatismus a dojem robustnosti dýchá z každého kusu, proč se musí limuzína snažit vypadat jako cls? Dnešní design aut jde do kopru... nevím čím to je (že by nějaké předpisy eu? nebo bezpečnost? nebo obojí?) jen tuším že to bude snaha za každou cenu se odlišit aby se nemohlo říkat že dnešní auta vypadají stejně ale i zalíbit v každém, světadílů...já třeba mám rád VW koncern z přelomu tisíciletí... mrkněte- golf IV, předminulá A8, phaeton, bentley continental, passat b5/superb 1... všechno to jsou vesměs hodně konzervativní auta ale komu z vás se hnusí golf IV? jasný, dnes nenadchne ale vypadá že je mu 15let? sedněte si do staré A8 a pojedete stejně pohodlně jako v nové a S8 také není problém (mj. to jako myslí vážně že do nové A8- a nejen tam dají místo dřeva na celý tunel černě lakovaný plast a říkají tomu luxus?)... continental- dodnes se dělá, dokonce ani nikdo nekritizuje ty hrozný a nepoužitelný pádla pod volantem z touaregu a je to stále luxusní, pohodlný ale i přesto bych řekl nenápadný auto... ale všechno co mají tyhle auta společné je to že nemají místo očí (světel) diskotéku a nejsou dělaný (dle mého názoru) lidmi bez koulí kteří si nedokáží prosadit svůj design a jen kroutí rukou dle přání majitelů automobilek... starší mercedesy mě nenapadne srovnávat s korejcema a číňanama ale vzhledem k rostoucímu trhu se prostě značka rozhodla jít na věc a dělat auta s globalizovaným designem (cožpak se mamut neprodával úspěšně na všech trzích? a přitom to byla na první pohled německá limuzína)... musí se líbit v americe, evropě, číně... a tohle prostě nemůže nikdy fungovat... stejně jako se lidé neoblíkají do hybridních oblečení stejně jako nejedí hybridní věci (napadla mě třeba chobotnice s knedlíkem), stejně jako nestaví hybridní domy tak ani auta nemůžou mít splácaný design ze všech kultůr dohromady... vznikne z toho jen design á la bordel nebo světská maringotka...