Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S se dvanáctiválců nevzdá, dorazí příští rok

Downsizing sice hýbe motoristickým světem, ne však v případě Mercedes-Benzu.
Zpět na článek
31. 7. 2013 12:32
31. 7. 2013 12:51
31. 7. 2013 17:00
1. 8. 2013 01:18
1. 8. 2013 13:31
Avatar - sargis
31. 7. 2013 12:32
parada...
som rad, ze Merc neda dopustit na anti V12 lobby, ani na tlak na zmenu naplni v klime :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
31. 7. 2013 12:41
Tady je svět ještě v pořádku. (Zatím.)
To si dost dobře nemůže MB dovolit, vypustit dvanáctilampu ze špičkového prestižního modelu. Asi by se to Mercedesu mohlo vymstít, zvlášť když jak BMW tak Audi V12 nebo W12 v nabídce mají.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Deathstar
31. 7. 2013 12:51
V12
Je dobře,že vznikne S65:)Jen jsem zvědav,jestli bude mít v nabídce i 4x4 jako S63ka.Ale jak koukám asi jo

The new S65 AMG should come standard with all the trinkets of the latest S63 AMG, meaning 4MATIC all-wheel drive, lightweight construction, a seven-speed automatic transmission and an IWC clock. However, its V-12, a twin-turbocharged 6.0-liter mill that carries over from the outgoing S65 AMG, should help the car achieve even better performance numbers.

Bez 4maticu by to byla gumy trhající bestie,jako je ta končící S65:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
31. 7. 2013 13:51
bonton musí být
Však nasazení V12 bylo jasné. Zejména v některých částech světa jak není V12, (Rusko, Čína ...) tak jako by nebylo . Tam V12 patří k dobrému bontonu a nějaká přeplňovaná V8 jej nemůže zastoupit. Šestikilo mělo svůj kult už od dob w140. ...Že Evropa je nakažená CDI resp nyní BlueTec, to je vec jiná.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
31. 7. 2013 21:38
Re: bonton musí být
Dobrý bonton... já bych je nevyzvedával. Ti, kteří si kupují v Rusku a Číně nové MB V12 jsou prorežimní, tedy podporují zločinecké režimy. Ti mým vzorem určitě nebudou. Což nemění nic na tom, že V12 je paráda, skutečné varhany.
Avatar - del42sa
31. 7. 2013 17:00
Euro 6
Zajímalo by mě, jak chtějí dosáhnout s dvanáctiválcem plnění normy Euro 6 ? Nebo mají na tyto velké jednotky nějaké vyjímky ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
1. 8. 2013 01:18
Re: Euro 6
A proč by měl mít 12válec výjimku? Přece Euro 6 je o čistotě výfukových plynů a tam na počtu válců nebo objemu v podstatě nezáleží. Dokonce mám pocit, že jsem někde četl, že tento motor Euro 6 již splňuje (když se koncem loňského roku objevil v SL65 AMG).
1. 8. 2013 13:31
Re: Euro 6
Nejen o "čistotě"(sledované veličiny jsou CO, NOx, HC+NOx, HC, PČ) ale hlavně o produkci CO2. Já mám pocit, že nikdy nejde o konkrétní motor. Dnes se hlavně hovoří o limitech CO2. Limity EÚ jsou stanoveny pro výrobce komplexně a ti se musí s produkcí CO2 vypořádat v rámci celého výrobního programu. Říkají tomu "flotilová hodnota". Stanovený limit tak velký motor nemůže splnit, proto musí automobilka vyrábět ještě haldu těch různých chcípáků, aby se to nějak zprůměrovalo. Při překročení limitu se pak mají platit poměrně drastické sankce. Pro první gram CO2 navíc bude Brusel vyžadovat za jeden automobil 5 eur, druhý gram už bude stát 15 eur, třetí gram pak 25 eur. Každý další gram bude stát výrobce 95 eur. Plnění limitů ostatních kontrolovaných položek se nejeví jako až tak kontraverzní.

Jinak, jde o objem, protože velký motor vždy vyrobí víc CO2.

Ono ještě není jasné, pokud vím, jaký ten limit Euro 6 vůbec bude. Začínali se 120 gramy CO2 na kilometr a teď se hovoří o 130 g.

Edit: Chápu to tedy tak, že když někdo uvede, že konkrétní motor plní Euro 6, tak plní vlastně všechny ostatní sledované veličiny kromě CO2. Tento limit má "zvláštní režim".