Ziadna slava a to len preto lebo prisiel Rapid, nova Octavia, FL Superbu, a ese ma prist aj FL Yetiho tak preto produkcie sa znizuju ale cim skôr sa to ustali a zacne to vsetko fungovat tak ako ma :-):-):-)
Klíčový model pro Škodovku je Octa, bude záležet jak se nová generace chytí ve světě. Pokud bude následovat své sourozence (A3, Golf, Leon) tak to Škodovku opět katapultuje nahoru.
ty brdo... kdyz tak koukam po netu, tak teda A3 nic moc a Seat Leon uplnej prusvih - to ma Oktavka fakt napodobovat?
Zvenku dobry, prodejny to bude, jestli aspon u vyssich verzi nahradi ty dvere ala 105/120.... a krome levne vypadajicich verzi nabidnou aspon za priplatek dospele auto.
Ano, Octávka by měla napodobit Golf, A3 a Leon.
G7 jednoznačně prodejní trhák.
A3 v prémii odsunula 1er na druhé místo a Ačko se nechytá vůbec.
Díky Leonu Seat zvedl evropské prodeje o cca 9% proti loňsku, což je výsledek hodně nadprůměrný mezi většinou hluboce padající konkurence.
Ale ne, nepreju koncernu az tak nic spatnyho. Jen by to chtelo posilit i mimokoncernovou evrospakou vyrobu.
Ne celkova cisla - na ukor asiatu... v Asii zase nejezdi moc Evropanu.
asie stangunuje a bude klesat, čína je na tom hodně špatně. Tisknou dolary jako USA, takže se teprvě těště.
VW bude mít značné problémy, protože jeho asijské prodeje půjdou dolů....
Resp. už jdou, zatím jen u Bentley, ale další budou následovat.