Novinky
Ano, Octávka by měla napodobit Golf, A3 a Leon.
G7 jednoznačně prodejní trhák.
A3 v prémii odsunula 1er na druhé místo a Ačko se nechytá vůbec.
Díky Leonu Seat zvedl evropské prodeje o cca 9% proti loňsku, což je výsledek hodně nadprůměrný mezi většinou hluboce padající konkurence.
G7 jednoznačně prodejní trhák.
A3 v prémii odsunula 1er na druhé místo a Ačko se nechytá vůbec.
Díky Leonu Seat zvedl evropské prodeje o cca 9% proti loňsku, což je výsledek hodně nadprůměrný mezi většinou hluboce padající konkurence.
ty brdo... kdyz tak koukam po netu, tak teda A3 nic moc a Seat Leon uplnej prusvih - to ma Oktavka fakt napodobovat?
Zvenku dobry, prodejny to bude, jestli aspon u vyssich verzi nahradi ty dvere ala 105/120.... a krome levne vypadajicich verzi nabidnou aspon za priplatek dospele auto.
Zvenku dobry, prodejny to bude, jestli aspon u vyssich verzi nahradi ty dvere ala 105/120.... a krome levne vypadajicich verzi nabidnou aspon za priplatek dospele auto.
takze prumer je zachovan.
😉
Ale ne, nepreju koncernu az tak nic spatnyho. Jen by to chtelo posilit i mimokoncernovou evrospakou vyrobu.
Ne celkova cisla - na ukor asiatu... v Asii zase nejezdi moc Evropanu.
😉
Ale ne, nepreju koncernu az tak nic spatnyho. Jen by to chtelo posilit i mimokoncernovou evrospakou vyrobu.
Ne celkova cisla - na ukor asiatu... v Asii zase nejezdi moc Evropanu.
Klíčový model pro Škodovku je Octa, bude záležet jak se nová generace chytí ve světě. Pokud bude následovat své sourozence (A3, Golf, Leon) tak to Škodovku opět katapultuje nahoru.
Další kvartály musí jít Škodovka nahoru aby si udržela slušnou celoroční návratnost kapitálu a VW byl ochoten i nadále do ní investovat.
VW bude mít značné problémy, protože jeho asijské prodeje půjdou dolů....
Resp. už jdou, zatím jen u Bentley, ale další budou následovat.