Design
Přihlásit pro přidání komentáře
XTad
0
5. tapir 4. nuda 3. Darth Vader 2. divnej predek, ale jinak ok 1. na zivo ujde, na fotkach nic moc
Amerika
Souhlasím snad jen s Mazdou6... Určitě bych vybral jiné zástupce - Opel Insignia, nové Mondeo, které ale přijde na trh až později, Subaru Legacy, Volvo S60, Cadillac ATS, Kia Optima nebo Suzuki Kizashi
Moje subjektivní pořadí:
5. Subaru Legacy
4. Kia Optima
3. Volvo S60
2. Mazda6/Opel Insignia
1. Cadillac ATS
Ale vzhled čehokoliv a navíc ještě aut je hodně subjektivní záležitost, takže ne nadarmo se říká - 100 lidí, 100 chutí...
Moje subjektivní pořadí:
5. Subaru Legacy
4. Kia Optima
3. Volvo S60
2. Mazda6/Opel Insignia
1. Cadillac ATS
Ale vzhled čehokoliv a navíc ještě aut je hodně subjektivní záležitost, takže ne nadarmo se říká - 100 lidí, 100 chutí...
Cadillac ATS, takové oživení všechních designů euro a asie produkce, nadčasovost, dobrá volba :yes: Možná bych dodal i již nestihnut nevyráběný saab 9-5..
Já v tom hodně vidím C... ale tak proč ne :-)
Ale Legacy?!
Ale Legacy?!
Mě se Legacy velmi líbí. Je zajímavé, jiné, své... Nemá potřebu líbit se za každou cenu všem a to něm velmi oceňuji :yes:
Nemá potřebu... já nevím, já tenhle argument moc neberu... pokud se nějaké auto nepovede, tak se řekne, že nemá potřebu se líbit :-)
Ale Legacy není nepovedené, jen se prostě nelíbí všem jako Mazda6 nebo BMW 3...
U každého auta se najde někdo komu se líbí. Pro mě Legacy propadá i v relativně objektivních kritériích designu, například v tom, jak utopeně působí přední kola pod tou masou plechu. Mimochodem, všimni si, že tady po něm (krom tebe) neštěkne ani pes. Jasně, proti gustu...
Mně se líbila minulá generace, tam je škoda, že masivně převládá kombi, protože sedan je šmrncovní auto.
Mně se líbila minulá generace, tam je škoda, že masivně převládá kombi, protože sedan je šmrncovní auto.
Tak jasně že subjektivní...jen bych rád věděl z jakého důvodu zařadil někdo A4 mezi nejhezčí auta.Jistě..dobrý auto..ale hezký?Pokud se někdo snažil o "Miss sedan" tak kde má proboha italskou produkci? Nemluvě o autech která zminuješ..Jediná skutečně pohledná je tam fakt jen ta Mazda. 8-s
Ozzman
Vím vím.. subjektivní, ale tak od toho je diskuze, abychom zde vyjádřili své sympatie, či naopak rozhořčení s tímto hodnocením :-)
Osobně mi tam chybí Cklasse, jenž v AMG paketu vypadá parádně a zásadně mi tam nesedí Lexus, je tak až moc futuristický, přeplácaný. Naopak jeho první varianta byla parádní. Na první místo bych řadil obligátně BMW, i když mazda svůj sedan zvládla opravdu velmi dobře ( Kombi se mi už tak nelíbí), BMW je přeci dle mne o kus dál :-)
P.S. myslím, že zle nevypadá ani Accord sedan, bohužel můj oblíbenec Mondeo v sedanu vypadá jak natáhlé na skřipci...
P.P.S. Sem zvědavej, jak dloho to bude trvat, než se sem zamíchá korea se škodovkou :D:D
Osobně mi tam chybí Cklasse, jenž v AMG paketu vypadá parádně a zásadně mi tam nesedí Lexus, je tak až moc futuristický, přeplácaný. Naopak jeho první varianta byla parádní. Na první místo bych řadil obligátně BMW, i když mazda svůj sedan zvládla opravdu velmi dobře ( Kombi se mi už tak nelíbí), BMW je přeci dle mne o kus dál :-)
P.S. myslím, že zle nevypadá ani Accord sedan, bohužel můj oblíbenec Mondeo v sedanu vypadá jak natáhlé na skřipci...
P.P.S. Sem zvědavej, jak dloho to bude trvat, než se sem zamíchá korea se škodovkou :D:D
souhlasím s Accordem, krásné auto zvenku i uvnitř. Nechápu co tam nedělá...místo třeba 508 nebo BMW 3.
508 je fajn, je to elegantní vůz i uvnitř a za mě trojka, když budu brát jen vzhled, tak jasnej vítěz, s Mpaketem na větších kolech :-) Škoda, že je malé, ale o tomhle tohle hodnocení není :-)
Jo, Accorda bych tam dal taky. Mondeo je rovněž velmi pěkné, ale to spíše v liftbacku než sedanu.
No Mondeo v sedanu mi nepřijde jako uplně Evropské auto, vypadá jak když ho natáneš, taky je ovšem nejdelším vozem střední třídy :-)
Accorda zabili tím faceliftem, před tím byl odevšad vzhledově dokonalý, po faceliftu mi připadá, že si vzal trochu z acury a to je - jak zde občas někdo píše - hnus velebnosti.
zane
Chýba mi tam S60...
Na druhej strane takú A4 by som tam určite nedal, to auto je príšerne nezaujímavé...
Na druhej strane takú A4 by som tam určite nedal, to auto je príšerne nezaujímavé...
hikeen
Za mě opravdu pěkná je Mazda. A na nové BMW se taky dá koukat zbyte je spíš sranda pro mě.
Audi neskutečná nuda - jen pěkné ledky to trochu zachraňují.
Peugeot dřív vypadal pěkně. Ale dnes, když ho skoro nelze hned poznat od low costu 301...Navíc podivná grafika světel.
Lexus je slátanina japnsko amerického designu.
Audi neskutečná nuda - jen pěkné ledky to trochu zachraňují.
Peugeot dřív vypadal pěkně. Ale dnes, když ho skoro nelze hned poznat od low costu 301...Navíc podivná grafika světel.
Lexus je slátanina japnsko amerického designu.
Emel
Vcelku můžu i souhlasit, jen pár připomínek:
1) Že je A4 zaměnitelné s A6 může trápit více majitele A6 než majitele A4. Přesto, z prémie je A4 taková nejobyčejnější, takže určitě doplnit Jaguar a Mercedes
2) Naživo nevypadá marně ani CC, někde ke konci první pětky bych ho rád viděl
3) Naopak 508 bych oželel, obzvlášť na této fotce vypadá divně
4) Vcelku působivá je i Optima, asi bych ji upřednostnil před Lexem.
Sečteno a podtrženo, pro mě nějak takto:
1) Jaguar XF
2) BMW 3
3) Mazda 6
4) Mercedes C
5) VW CC
6) Audi A4
7) Kia Optima
Hm, nakonec jsem to překopal docela důkladně...
1) Že je A4 zaměnitelné s A6 může trápit více majitele A6 než majitele A4. Přesto, z prémie je A4 taková nejobyčejnější, takže určitě doplnit Jaguar a Mercedes
2) Naživo nevypadá marně ani CC, někde ke konci první pětky bych ho rád viděl
3) Naopak 508 bych oželel, obzvlášť na této fotce vypadá divně
4) Vcelku působivá je i Optima, asi bych ji upřednostnil před Lexem.
Sečteno a podtrženo, pro mě nějak takto:
1) Jaguar XF
2) BMW 3
3) Mazda 6
4) Mercedes C
5) VW CC
6) Audi A4
7) Kia Optima
Hm, nakonec jsem to překopal docela důkladně...
Yelush
Minule som videl Mazdu 6 sedan v čiernej farbe a musím zodpovedne prehlásiť, že to bol a vlastne aj je ten nejkrajší sedan aký som kedy mal možnosť vidieť. Skoro som si krk odkrútil... Kombi však už nie je až také pekné. Škoda, že už nerobia liftback, to by sa pekne predávalo aj v ČSSR... ;-)
...ENZO...
1. Opel Insignia
2. BMW 3
3. Audi A4
4. Volkswagen Passat CC
5. Mercedes C
Co se týče starších sedanů střední třídy, moc se mi líbila Alfa Romeo 159, Peugeot 406, Mercedes 190E nebo minulá generace Mazdy 6.
:yes:
2. BMW 3
3. Audi A4
4. Volkswagen Passat CC
5. Mercedes C
Co se týče starších sedanů střední třídy, moc se mi líbila Alfa Romeo 159, Peugeot 406, Mercedes 190E nebo minulá generace Mazdy 6.
:yes:
CCčko je moc fajn, ale řekl bych, že do této kategorie nepatří, není to klasický sedan střední třídy ne?
Jak to že ne? Jo takhle, kupé... no, pro mě je to klasický sedan.
Není CC spíše vyšší střední?
No právě, není to asi uplně sedan, proto by bylo nefér ho sem řadit, stejný prolém bych viděl s MB CLA. Jinak si taky nejsem uplně jistý, zda se CC neřadí do vyšší střední jak píše twisted TSD. Uvidíme, třeba to někdo z redakce osvětlí :-)
A4 je zoufale nudný auto.. Ani její kvalita by mne nepřesvědčila ke koupi.
159 je nádherné auto... Ze starších se mi líbí i Saab 9-3 a jako trošku designově pokřivenému člověku i Primera, Carisma nebo 626
3_diamanty
moj nazor a poradie je asi taketo:
sedany:
1. mazda 6
2. volvo S60, lexus IS
3. mercedes C
4. peugeot 508
5. bmw 3
6. kia optima
7. opel insignia, audi A4
kombiky:
1. peugeot 508
2. Mazda 6
3. hyundai i40
4. mercedes C
5. skoda superb
6. Avensis
7. Insignia
sedany:
1. mazda 6
2. volvo S60, lexus IS
3. mercedes C
4. peugeot 508
5. bmw 3
6. kia optima
7. opel insignia, audi A4
kombiky:
1. peugeot 508
2. Mazda 6
3. hyundai i40
4. mercedes C
5. skoda superb
6. Avensis
7. Insignia
Hammunasakra
Dlouhodobě nejprodávanější Sup a Passat si skoro neškrtli. Divný! A podle vzorku auto.cz se velký očekávání v Infiniti Q50 taky nějak nenaplňujou >:-[]
stealth01
Mazda 6 - viděl jsem už několikrát naživo a design je dle mého perfektní. Nejvíce se mi líbí lemy blatníků, výborně řešené návrhy lítých kol a celková proporční čistota.
BMW 3 - podle článku se dá zaměnit s řadou 5 zepředu. Nemyslím, tady BMW musím pochválit za snahu zachovat si jednotu designu mezi jednotlivými řadami a přece stále nabídnout rozlišitelnost. Neplatí v interiéru. Tam se kolečka, řadičky, ventilátory apod berou z jednoho skladu pro všechny řady, za což BMW pořád (možná už trapně) kritizuju. Je to takové vykalkulované a bez snahy dělat pro každý model něco originálního. Ale nehodnotí se laciné interiéry, ale zevnějšek. Pro mě jsou BMW 3,5, 6GC a 7 zvnějšku nejkrásnější automobily na světě. O kvalitě nemluvím, až mi opraví mých patnáct reklamací (naposledy úniky oleje a chladící kapaliny + zničená ramena na přední nápravě), pak se budu vyjadřovat.
Lexus IS - považuji za nádherný kus automobilové techniky. Designově je na mě moc překombinované, ale důstojně hájí svou stáj a je rozpoznatelné v rámci značek. Nic nekopíruje a na nic si nehraje. Chce být za každou cenu sportovní, snad až agresivně sportovní a to může někoho odradit. Jakoby design stál jen na slovu "sport". Interiér je divný, ale zpracován s pečlivostí, o které si BMW může nechat jen zdát. Kvalitu stavím na úroveň Audi. Na rozdíl od Audi nebude Lexus trápit dávka nemocí s motory a podvozky.
Audi A4 - snad jediné auto, které si nehraje na agresivitu a "sport". Je to elegatní a čisté. Bohužel přední pohled je opravdu nerozpoznatelný. Já sice osobně nemám problém rozeznat A4, A6 a A8, ale kdo se neorientuje, bude nejspíš hodně tápat. Když už, tak mi dělá problém odlišit A4 a A5. Pokud už je řeč o dalších modelech, výtka směřuje na RS6 a chystanou RS3. Zepředu je to moc "tunerské" a překombinované. Interiéry jsou perlou Audi a samotná automobilka si to uvědomuje. Je tam vidět péče a láska k autům, narozdíl od jiných značek.
Peugeot nehodnotím, nemám oprávnění ;-)
BMW 3 - podle článku se dá zaměnit s řadou 5 zepředu. Nemyslím, tady BMW musím pochválit za snahu zachovat si jednotu designu mezi jednotlivými řadami a přece stále nabídnout rozlišitelnost. Neplatí v interiéru. Tam se kolečka, řadičky, ventilátory apod berou z jednoho skladu pro všechny řady, za což BMW pořád (možná už trapně) kritizuju. Je to takové vykalkulované a bez snahy dělat pro každý model něco originálního. Ale nehodnotí se laciné interiéry, ale zevnějšek. Pro mě jsou BMW 3,5, 6GC a 7 zvnějšku nejkrásnější automobily na světě. O kvalitě nemluvím, až mi opraví mých patnáct reklamací (naposledy úniky oleje a chladící kapaliny + zničená ramena na přední nápravě), pak se budu vyjadřovat.
Lexus IS - považuji za nádherný kus automobilové techniky. Designově je na mě moc překombinované, ale důstojně hájí svou stáj a je rozpoznatelné v rámci značek. Nic nekopíruje a na nic si nehraje. Chce být za každou cenu sportovní, snad až agresivně sportovní a to může někoho odradit. Jakoby design stál jen na slovu "sport". Interiér je divný, ale zpracován s pečlivostí, o které si BMW může nechat jen zdát. Kvalitu stavím na úroveň Audi. Na rozdíl od Audi nebude Lexus trápit dávka nemocí s motory a podvozky.
Audi A4 - snad jediné auto, které si nehraje na agresivitu a "sport". Je to elegatní a čisté. Bohužel přední pohled je opravdu nerozpoznatelný. Já sice osobně nemám problém rozeznat A4, A6 a A8, ale kdo se neorientuje, bude nejspíš hodně tápat. Když už, tak mi dělá problém odlišit A4 a A5. Pokud už je řeč o dalších modelech, výtka směřuje na RS6 a chystanou RS3. Zepředu je to moc "tunerské" a překombinované. Interiéry jsou perlou Audi a samotná automobilka si to uvědomuje. Je tam vidět péče a láska k autům, narozdíl od jiných značek.
Peugeot nehodnotím, nemám oprávnění ;-)
poterienko
...to mám takto:
1) Audi A4 - mám to auto prostě rád, na nic si nehraje a je velice pohodlné. (s 3.0TDI)
2) BMW 3 - kočka..nebo kocour..to je fuk, jen to pěkný. (s 30d)
3) Toy. Avensis - nádherné auto, předek se jim moc povedl, Peugeot oproti tomu vypadá jak žigul. Jen škoda zadku. (motorově blbý výběr)
4) MB C - MB mne sice moc nezajímá, ale to auto má duši.
.
.
.
.
.
.
.5) Mazda 6.
ps: proč u Audi vadí podobnost s vyššími modely a u Mazdy nevadí podobnost s nižšími? [odkaz]
1) Audi A4 - mám to auto prostě rád, na nic si nehraje a je velice pohodlné. (s 3.0TDI)
2) BMW 3 - kočka..nebo kocour..to je fuk, jen to pěkný. (s 30d)
3) Toy. Avensis - nádherné auto, předek se jim moc povedl, Peugeot oproti tomu vypadá jak žigul. Jen škoda zadku. (motorově blbý výběr)
4) MB C - MB mne sice moc nezajímá, ale to auto má duši.
.
.
.
.
.
.
.5) Mazda 6.
ps: proč u Audi vadí podobnost s vyššími modely a u Mazdy nevadí podobnost s nižšími? [odkaz]
PeterLuk
1. Caddilac ATS
2. Volvo S60
3. Peugeot 508/nový Ford Mondeo
4. BMW 3/Mazda 6/Lexus IS
Čo sa týka Audi A4, je to pekné auto, ale mne sa viac páči A5ka či A6ka, od A4ky by som chcel športovejší a dynamickejší dizajn... :-!
Ináč, nájdu sa ďalšie pekné autá MB C-Klasse, Honda Accord, Citroen C5...
2. Volvo S60
3. Peugeot 508/nový Ford Mondeo
4. BMW 3/Mazda 6/Lexus IS
Čo sa týka Audi A4, je to pekné auto, ale mne sa viac páči A5ka či A6ka, od A4ky by som chcel športovejší a dynamickejší dizajn... :-!
Ináč, nájdu sa ďalšie pekné autá MB C-Klasse, Honda Accord, Citroen C5...
twistedTSD
Není to jednoduché, ale pokusím se o pořadí.
1. MB C (mercedesy toho období mají něco do sebe)
2. Avensis (mít trochu lepší záď, bylo by to perfektní)
3. BMW 3 (nějak se mi líbí víc a víc)
4. Passat (vyvážené, elegantní, nic nepůsobí rušivě)
5. Insignia (kulatější, ale zajímavá)
Dále bych jmenoval Malibu (líbila by se mi umírněnější záď s modernější grafikou světel, pak by to bylo dokonalé), Optimu (tam mám ale velké výhrady k interiéru), špatná není ani jedna z generací Mondea, nevadí mi ani Šestka, ATS nebo 508.
Pokud by se jednalo o kombíky, celé pořadí by ale vypadalo úplně jinak - tam boduje hlavně 508.
1. MB C (mercedesy toho období mají něco do sebe)
2. Avensis (mít trochu lepší záď, bylo by to perfektní)
3. BMW 3 (nějak se mi líbí víc a víc)
4. Passat (vyvážené, elegantní, nic nepůsobí rušivě)
5. Insignia (kulatější, ale zajímavá)
Dále bych jmenoval Malibu (líbila by se mi umírněnější záď s modernější grafikou světel, pak by to bylo dokonalé), Optimu (tam mám ale velké výhrady k interiéru), špatná není ani jedna z generací Mondea, nevadí mi ani Šestka, ATS nebo 508.
Pokud by se jednalo o kombíky, celé pořadí by ale vypadalo úplně jinak - tam boduje hlavně 508.
Uživatel_5340709
ale proč je zde skoro úplně odepsaná A4ka??? Tohle auto prodává především design, možná je to tím, že už tu nějakou dobu jezdí. Tohle auto se klidně může utkat s šestkou a bmw F30 o první místo, dokonce předfacelift byl povedenější. [odkaz]
Nemyslím že A4 prodává design. Podle mě je to spíš logická nadstavba pro ty, co si mohou dovolit prémii, netouží ale po zadním náhonu, líbí se jim kvalitně udělaná kabina a případně chtějí lepší techniku. Takový Passat + .
To auto má svoji hodnotu, i designovou. Jenomže u audi se to bere nějak tak automaticky, že to k tomu patří. Navíc mezi petrolheady je pořád ke značce audi trochu záš't. Na okrsce ji ujedeš s šestkou o pěkný kus, to nepopírám, ale pokud jedeš dlouhou cestu, nebo trochu vypadat, sáhneš po A4. Da Silva jim hodně zkvalitnil design.
Má svou hodnotu, ale je to ta hodnota nenápadné elegance, navíc svým způsobem trpí tím, že A5 vypadá fakt o hodně lépe.
Mazda je možná nadprůměrně agilní, ale její jízní vlastnosti jsou jen lehce nadprůměrné. Vždyť i slabší pašík, byť s dcc, jí na okruhu nepěkně napráskal.
No ty v tom mas poriadny hokej, chlape! Co sa jazdnych vlastnosti tyka, Mazda6 je v strednej triede cosi take, ako Focus v nizsej strednej. To su etalony vynikajucich jazdnych vlastnosti, podla ktorych sa ostatni ucia robit podvozky!
A Kizashi s Accordem jsou na tom stejně...
No a co se týče krásy, tak pro mě jsou tato 3 auta zároveň nejhezčími kousky ve střední.
No a co se týče krásy, tak pro mě jsou tato 3 auta zároveň nejhezčími kousky ve střední.
Jediný, kdo v tom má "hokej" jsi ty. Mazdy a Fordy možná patří mezi nejagilnější zástupce své třídy, ale tato agilita je u aut této koncepce na úkor jízdních vlastností (tedy schopnosti projet zatáčkou co nejvyšší rychlostí). Výsledkem toho je skutečnost, že slabší Pašík byl na okruhu o 1,5 s rychlejší...
Btw. GOLF 1.4 TSI 140 na tom samém okruhu nadělil Focusu 1.6 150 3 sekundy. Tak nevím, kdo by se měl od koho co učit.
Btw. GOLF 1.4 TSI 140 na tom samém okruhu nadělil Focusu 1.6 150 3 sekundy. Tak nevím, kdo by se měl od koho co učit.
flyboyeda
Moje pořadí
1) Audi A4, je nenápadné a spolehlivé, mám rád Audi
2) BMW 3 ,je už trochu nápadnější, je krásné a spolehlivé
3) Mercedes C a nechápu proč tu není
4) VW Passat taky tu patří
potom dlouho nic
5) Mazda 6, na venek je sice hezká ,ale není moc uživatelsky přívětivá
a nikdy bych si nekoupil Japonské auto s naftovým motorem
6) Volvo
7) Lexus o lexusu se říká že to je japonský Mercedes, mám raději německý Mercedes
a navíc tento Lexus vypadá jak starší model BMW a to já zas raději německé BMW
8) něco by se ještě našlo
přžedposlední Opel)
poslední Ford)
1) Audi A4, je nenápadné a spolehlivé, mám rád Audi
2) BMW 3 ,je už trochu nápadnější, je krásné a spolehlivé
3) Mercedes C a nechápu proč tu není
4) VW Passat taky tu patří
potom dlouho nic
5) Mazda 6, na venek je sice hezká ,ale není moc uživatelsky přívětivá
a nikdy bych si nekoupil Japonské auto s naftovým motorem
6) Volvo
7) Lexus o lexusu se říká že to je japonský Mercedes, mám raději německý Mercedes
a navíc tento Lexus vypadá jak starší model BMW a to já zas raději německé BMW
8) něco by se ještě našlo
přžedposlední Opel)
poslední Ford)
nic proti osobnemu vkusu, to plne respektujem ... inak k tomu japoncovi ... mam starsiu mazdu6, naftovy dvojliter, doteraz absolutne ziadny problem ... s motorom, taha stale dobre (156 000 km) a dalsie auto bude urcite japonec - mazda .... :-)
Mazda 6, na venek je sice hezká ,ale není moc uživatelsky přívětivá - co to znamena? :-)
Uz predosla Mazda 6 mala vyborne diesle, ta sucasna je este dalej. 2.2 su bi-turbo, krasne tocive, tiche, s minimalnou turbo dierou.
Uz predosla Mazda 6 mala vyborne diesle, ta sucasna je este dalej. 2.2 su bi-turbo, krasne tocive, tiche, s minimalnou turbo dierou.
sargis
sedan je klasika a dufam, ze nemymrie na ukor modnych 4D kupe...ktovie, aky by bol rebricek redakcie pri kombi....
Bristol
5. Mercedes C
4. Opel Insignia
3. Suzuki Kizashi
2. BMW 3
1. Mazda 6
takhle bych to videl a tesne za top 5 soucasne Mondeo a Accord
4. Opel Insignia
3. Suzuki Kizashi
2. BMW 3
1. Mazda 6
takhle bych to videl a tesne za top 5 soucasne Mondeo a Accord
uff, na mondeo som uplne zabudol. Mne osobne sa mondeo sucasne generacie pred/po facelift velmi paci a to auto stale prebudza emocie. Navyse s jeho vybornym podvozkom a jazdnymi vlastnostami to nie je len o posobeni ale aj o realnom uzivani si tychto linii pri dynamickejsej jazde.. :-)
janyc
A Superba je kde :-|
djmetla
BMW 3 je slušná voľba v celej tejto triede pôsobí na mňa zo všetkých najsympatickejšie ale ako sa hovorí 100 ludí 100 chuti. Mám staršiu 3er doma a išiel by som kľúdne do tejto verzie :-) len ma odrádza ten autorizovaný servis. Čo sa v rámci diskusií okolo BMW týka nepočul som moc dobré hodnotenia na autorizovaný. Ale to je zrejme individuálne.
martindr
Nechapem trochu zaradenie A4, model, ktory uz pri predstaveni bol synonymom rozpoltenej osobnosti, krasny dravy predok a konzervativny a velmi usadly zadok auta spolu absolutne nekoresponduju. Auto generacne aj vyzorovo uz za zenitom, kde sa caka uz na prichod novej generacie, ktora konecne snad prinesie ozivenie v strednej triede. Miesto A4 ste mohli zaradit radsej insigniu, ktora je tvarovo skoro dokonala, zosuladena do celku s jasne vymedzenymi liniami znacky a jej noveho dizajnoveho smeru. Hlavne model po facelifte podla mna predci aj mazdu 6.
wider
Myslim si, ze kdyby se tam zapocital i design interieru, tak by zmenil trochu tohle poradi >:D Prece jenom nemuze nikdo rict, ze vypada nejlepe, kdyz se nebere v uvahu interier. Vec, kterou i nekteri lidi resi vic jak exterier. Takze spis je Mazda 6 nejhezcim autem stredni tridy na poli exterieru. :yes:
.StenLi.
Design Audi je onicom, stale rovnaky a vsetky modely vzyeraju rovnako iba maju inu velkost. Zaoblenie, bublinkovy design bez konkav/konvex otras.. jedina ich zachrana su zaujimave LED svetla. VAG nema co robit v ziadnej designovej sutazi.. jedine tak Carrera.
zastava
První jednoznačně Mazda, to je extrémně povedený design. Do nejvyšší kategorie bych přidal ještě Citroen DS5, i40 a tu novou Impalu.
BMW a Peugeot jsou pro mě zkrátka normální hezká auta, ten Peugeot vypadá v reálu a hlavně v kombíku opravdu pěkně. Do stejné kategorie by patřilo ještě Mondeo, Superb Kombi, Legacy, C class,
Audi klasická nuda (i když už ne tak extrémní jako dříve), stejně jako třeba Volvo, Laguna nebo Accord.
No a Lexus je pro mě šereda, stejně jako všechny Toyoty a Nissany.
BMW a Peugeot jsou pro mě zkrátka normální hezká auta, ten Peugeot vypadá v reálu a hlavně v kombíku opravdu pěkně. Do stejné kategorie by patřilo ještě Mondeo, Superb Kombi, Legacy, C class,
Audi klasická nuda (i když už ne tak extrémní jako dříve), stejně jako třeba Volvo, Laguna nebo Accord.
No a Lexus je pro mě šereda, stejně jako všechny Toyoty a Nissany.
rimow11
1. mazda
2.lexus
3...
posledné: audi :-)
2.lexus
3...
posledné: audi :-)
třesky plesky
Náskok díky panice, řídí ho jen slepice. Audi >:D
androidromano
1. Mazda 6
2. Mercedes C
3. BMW 3
4. Audi A4
5. Volvo S60
inak sa divim ze kde je octavia ! To by vyhrala prve miesto >:D
2. Mercedes C
3. BMW 3
4. Audi A4
5. Volvo S60
inak sa divim ze kde je octavia ! To by vyhrala prve miesto >:D