Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha se po roce opět zpomalí, přibudou další plošné třicítky

Po roce se opět můžeme „těšit“ na další omezení rychlosti v pražských ulicích. Pozor si budeme muset dát v Dejvicích, Bubenči a na Žižkově.
Zpět na článek
1. 8. 2013 19:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 8. 2013 19:22
2. 8. 2013 09:26
2. 8. 2013 12:33
Avatar - curwasportiva
1. 8. 2013 18:41
30 je pořád hodně
Ve jménu snížení emisí a hluku, bude do praxe zavedena značka, přikazující řidiči vypnout motor a vůz daným úsekem protlačit na neutrál. V zájmu boje proti zvyšování CO2, bude omezen jen na 3 nádechy a výdechy.

Odumřelý řidiči budou zkompostováni a použiti na výrobu bio plynu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
1. 8. 2013 19:03
Re: 30 je pořád hodně
>:-[] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
2. 8. 2013 09:27
Re: 30 je pořád hodně
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 8. 2013 19:21
Secesi nečistota provozu nevoní...
V historických centrech měst (beru v potaz hlavně Prahu a Brno) bych provoz omezil tak radikálně a nekompromisně, že by řidiči rádi vzpomínali na třicetikilometrovou rychlost... :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Hittman
1. 8. 2013 19:49
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Já být tebou, zakážu vstup do centra i lidem a turistům, protože i člověk produkuje CO2 a jiné škodliviny škodící památkám. Když jsem videl na Karlově mostě, jak ho každý osahá a hladí, plive atd., tak by to těm památkám taky prospělo, co ty na to?? ;-)
1. 8. 2013 19:52
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Nevšiml sem si na Karlově mostě nikdy žádných výtluků, vyjetých kolejí a prasklin od každodenního provozu.
Avatar - Hittman
1. 8. 2013 19:55
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Roky už tam každodenní provoz není, možná proto.
1. 8. 2013 20:46
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
mozna proto jsou turisti a jejich CO2 naprosto minimalni problem.
Avatar - WinDiesel
1. 8. 2013 21:04
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Turisti, vůbec všichni lidi a živočichové vyprodukují daleko více CO2 a CH4, případně NH3 (skleníkové plyny, ty hlavní) než jakákoli doprava .....
1. 8. 2013 21:14
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Takze jeden clovek vyprodukuje za jeden den vic skodlivin, nez jedna dieselova octavia?

A ja si rikal, proc jsou nase tresne na zahrade plne olova a nerostou. Chodim ke stromu moc blizko.. >:D
Avatar - Hittman
1. 8. 2013 22:15
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Jsi trošku mimo mísu. Mrkni se, kolik CO2 vyprodukuje skot, např. kráva a pod. Budeš mile překvapen, pak se budeš cítit trapně za to, co tu píšeš za blbosti. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
1. 8. 2013 22:51
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Mimo mísu jsi ty, a to totálně. Skot sice vyprodukuje hodně CO2, ale jen tolik, co ho rostliny stáhnou ze vzduchu fotosyntézou při tvorbě organických látek. Žádná rostlina ani živočich se nepodílí na zvyšování CO2 ve vzduchu, jen jsou součástí jeho koloběhu. Kdežto jakékoliv spálené fosilní palivo jeho absolutní hodnotu v atmosféře zvyšuje. O tom ten problém je, kdo argumentuje krávama, je ...................... . ;-)
Avatar - Hittman
2. 8. 2013 07:32
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Opět jsi mimo mísu. V době zvyšování populace lidí na Zemi, kdy za posledních 100 let se náš počet zvýšil cca ze 2mild na 7mild, zvýšil se i úměrně tomuto počtu počet hovězího a vepřového, toho sis možná všiml. Tím se zvýšilo i co?? No, hnůj a podobný věci produkující při zažívání tato zvířata, s tím související rostoucí hodnoty metanu, co2 a jiných plynů od těchto zvířat... Bohužel počet rostli klesá...(např. pralesy, lesy, atd.), takže ten tvůj koloběh se trošku vychyluje >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
2. 8. 2013 08:17
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Bože, absolvoval jsi aspoň základní školu?
Avatar - Hittman
2. 8. 2013 08:33
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
Ne, jen mateřskou ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
2. 8. 2013 08:57
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
A kolikrát jsi propadl do jeslí? :-!
Avatar - beibej
1. 8. 2013 21:15
Re: Secesi nečistota provozu nevoní...
a někteří obzvláště arogantní idioti ještě zvyšují zátěž CO2 tím že pijí nápoje s bublinkami CO2 jako je cola a pod. >:D
Avatar - euro89
1. 8. 2013 19:22
Proč ne...
Snižování emisí a hluku je nutné. Tam, kde město snížilo rychlost z 80 na 50 jezdím předpisově na dvojku. Když tam šoupnou třicítku, já tam šoupnu jedničku. Zrovna v Dejvicích jezdím často, tak se obyvatelé Prahy 6 můžou těšit na téměř neslyšitelný zvuk dieselu jedoucího na jedničku a z toho plynoucích emisí jak z elektromobilu. >:-[] Bravo Praho! :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - sendador
2. 8. 2013 07:01
Re: Proč ne...
Na padesatce jezdis na dvojku?
Avatar - Hittman
2. 8. 2013 07:33
Re: Proč ne...
Někdo na trojku, někdo i na šestku, záleží na převodovce, motoru, autu..ale to víš.
Avatar - euro89
2. 8. 2013 08:14
Re: Proč ne...
Jo, ale jenom tam, kde je z důvodu snížení hluku nebo emisí (Strakonická, magistrála). :-)
1. 8. 2013 21:02
Staří ničím nenahradíš
Asi jak stárnu, tak čím dál častěji uvažuji nad přehodnocení svého plánu na pořízení budoucího youngtimera (rozuměj téměř současníka a zagarážovat s veteránským výhledem) za oldtimera z US produkce. Honění šotoliny mne s věkem pomalu ale jistě opouští, ale honění zvuku a stylu přichází. Tedy V8 a minimum 5l. Spotřeba ? Sláskou mu dopřeji. Vždyť když ji miluješ, není co řešit.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
1. 8. 2013 21:08
Re: Staří ničím nenahradíš
Oni ti tu radost dříve či později překazí. Ve jménu humanity a zelené planety. potom přijedou Číňani ve svých tancích s emisní normou Euro minus 5 a zavedou jiné pořádky, kde budeme mít rázem úplně jiné starosti.
1. 8. 2013 21:19
Re: Staří ničím nenahradíš
Tak ať ti to vyjde :-)
Hm hm?
[odkaz]

Já bych výhledově docela chtěl Alfu Giulii 2000 Berlinu, co jsem se v tom projel tak si říkám, že by to na víkendové výlety mohlo být fajn :-) A v Itálii jsou doslova za pár korun.
Osmivál to sice není, ale člověk musí vyjít s tím co má.
Avatar - euro89
2. 8. 2013 08:18
Re: Staří ničím nenahradíš
Vidím to podobně. Jen máš štěstí, že americká velkoobjemová produkce je mnohem dostupnější, než ta italská, kterou bych si představoval já. Třeba takové Iso Grifo nebo Rivolta S4 Fidia... ale to jsem se zase zasnil. :-)
Avatar - beibej
1. 8. 2013 21:17
a pak se divěj, že...
jsou řidiči nasr@ní a s*rou na značky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
2. 8. 2013 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 12:33
nerozumiem
ked je niekde 30ka a ja tam zarvem dvojku a vytočím motor, spotrebu mám okolo 14 litrov, tak nech mi nik nevraví, že produkujem menej spalín ako na 4ke pri (plynulej) 50ke, ked mám spotrebu okolo 4,7-5,6 ... nevravím o hluku, lebo mať 1900-2100 otáčok pri 50ke a mať 2700 pri 30ke..
Ved tadial idem pomalšie, týmpádom púšťam viac spalín a ešte im tam robím hurhaj o nejaké minúty navyše.. ako je toto riešenie menej škodlivé?

Počet áut sa nezmení, čiže sa len predĺži špička a o to dlhšie budú mať pod oknami autá..
lebo tých xyz áut, ktoré by tadial prešli za hodinu, takto pôjdu hodinu a pol.. no neviem, čo by mi bolo milšie.
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 23:28
Utahování šroubů nikam nevede,
prostě kdo chce bydlet v tichu a dýchat vzduch, který není vidět, musí se odstěhovat někam mimo střed města. Můžou dát každých 5 metrů retardér, přikázat 30 km/h a stejně se tím nevyřeší nic. Když někudy potřebuje projet 1000 lidí, prostě tam projede, vzduch zasviní a nadělá hluk. Jestli pojede pomaleji, dýl a z větší spotřebou nebo rychleji a ekologičtěji, to už je celkem jedno.
U nás "kočárové komando" vyřvalo 30 km/h v celé čtvrti. Nedodržuje to nikdo, ani autobusy MHD, ani cyklouni. Tak pomalu se prostě jet nedá, to je o nervy. Komando chtělo i příčné prahy v kopci kudy jezdí autobus. Až to prosadí, tak se určitě ovzduší podstatně zlepší - všichni víme, kolik sazí vyrobí autobus při rozjezdu...
Rozbalit vlákno
0