Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Mégane GT 220 – RenaultSport kombi

Renault Mégane GT vypadá téměř stejně jako před modernizací. Dočkal se ale náležité péče divize RenaultSport, která nepřidala jenom 30 kilowattů navíc.
Zpět na článek
2. 8. 2013 08:56
2. 8. 2013 08:58
2. 8. 2013 20:29
2. 8. 2013 09:05
2. 8. 2013 09:10
2. 8. 2013 11:24
3. 8. 2013 14:59
2. 8. 2013 09:18
2. 8. 2013 09:36
2. 8. 2013 09:49
2. 8. 2013 10:42
2. 8. 2013 10:51
2. 8. 2013 10:56
2. 8. 2013 11:02
2. 8. 2013 11:16
2. 8. 2013 11:19
2. 8. 2013 11:05
2. 8. 2013 12:50
2. 8. 2013 10:14
2. 8. 2013 10:31
2. 8. 2013 10:53
2. 8. 2013 11:35
2. 8. 2013 11:32
2. 8. 2013 10:39
2. 8. 2013 11:17
2. 8. 2013 10:14
2. 8. 2013 10:23
2. 8. 2013 10:45
2. 8. 2013 10:46
2. 8. 2013 10:27
2. 8. 2013 11:41
2. 8. 2013 12:38
2. 8. 2013 13:13
2. 8. 2013 13:24
2. 8. 2013 13:31
2. 8. 2013 13:43
2. 8. 2013 13:57
2. 8. 2013 14:04
2. 8. 2013 10:19
2. 8. 2013 10:45
2. 8. 2013 10:49
2. 8. 2013 11:12
2. 8. 2013 11:28
2. 8. 2013 11:35
2. 8. 2013 11:49
2. 8. 2013 11:08
2. 8. 2013 12:01
2. 8. 2013 11:21
2. 8. 2013 11:41
2. 8. 2013 12:08
2. 8. 2013 12:08
2. 8. 2013 12:32
2. 8. 2013 12:35
2. 8. 2013 12:44
2. 8. 2013 12:36
2. 8. 2013 12:39
2. 8. 2013 14:32
2. 8. 2013 15:28
3. 8. 2013 11:35
2. 8. 2013 12:42
2. 8. 2013 12:56
2. 8. 2013 13:10
2. 8. 2013 13:15
2. 8. 2013 13:17
2. 8. 2013 13:23
2. 8. 2013 13:28
2. 8. 2013 13:34
2. 8. 2013 13:48
2. 8. 2013 13:53
2. 8. 2013 13:35
2. 8. 2013 13:44
2. 8. 2013 13:56
2. 8. 2013 14:28
2. 8. 2013 13:04
2. 8. 2013 13:10
2. 8. 2013 13:13
2. 8. 2013 13:15
2. 8. 2013 13:21
2. 8. 2013 13:26
2. 8. 2013 14:40
2. 8. 2013 15:04
2. 8. 2013 13:16
2. 8. 2013 13:26
2. 8. 2013 13:32
2. 8. 2013 14:29
2. 8. 2013 13:18
2. 8. 2013 13:23
2. 8. 2013 13:41
2. 8. 2013 13:28
2. 8. 2013 13:34
2. 8. 2013 13:48
2. 8. 2013 13:54
2. 8. 2013 13:59
2. 8. 2013 14:16
2. 8. 2013 14:19
2. 8. 2013 14:22
2. 8. 2013 14:27
2. 8. 2013 14:00
2. 8. 2013 14:02
2. 8. 2013 14:03
2. 8. 2013 14:10
2. 8. 2013 14:17
2. 8. 2013 14:20
2. 8. 2013 15:14
2. 8. 2013 18:46
6. 8. 2013 00:34
Avatar - Emel
2. 8. 2013 08:56
To jsou věci
Asi jsem měl GT zaškatulkované špatně...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - woody-alien
2. 8. 2013 09:40
Re: To jsou věci
Řekl bych, že já taky. Takovou chválu jsem nečekal...chtělo by to zkusit. Znáš to, co si nevyzkoušíš sám.... ;-)
2. 8. 2013 12:11
Re: To jsou věci
Spíš to vypadá, že pan VWavwerka dostal (za svůj nadstandardně kritický výlev ke Fluence) TYTYTY a zastoupení Renaultu si vydupalo, aby pěl v dalších recenzích na jejich produkty samou chválu >:-[]
2. 8. 2013 15:06
Re: To jsou věci
To je za to neustálé propírání nemožnosti stahovat okna >:D
Avatar - white label
2. 8. 2013 23:22
Re: To jsou věci
Je to vlastně takový, jen o něco slabší, neCUPový MRS v kombíku se všemi pro i proti, tedy na kompaktní kombík určitě mnohem víc sportovní, než komfortní.
2. 8. 2013 08:58
zrychlení
Trochu mě zaskočilo zrychlení na 100 až za 7,6s? Přitom motor 162kW a hmotnost běžná...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Charger
2. 8. 2013 09:30
Re: zrychlení
Ať to má papírové údaje jakékoliv, tak věř, že v reálu to zrychluje opravdu hodně dobře ;-)
Avatar - Atlis
2. 8. 2013 20:29
Re: zrychlení
pockaj, hned sem vleti nejaky vwanboy a on ti to zrychlenie vwysvetli...
3. 8. 2013 14:57
Re: zrychlení
papierove udaje 0-100 su dost skreslujuce a malo dokazu hovorit o realnej dynamike auta. Keby napriklad tento megan bol zadokolka , s lepsim podvozkom a sirokymi pneu, tak ma hodnoty 0-100 lepsie.
Ide tu ale hlavne do dynamiku vo vyssich rychlostiach, napriklad ked potrebujes zrychlit z 80kmh na 120kmh, tam sa to uz lisit oproti inym az tak nabude.
Avatar - ORBiTH
2. 8. 2013 09:05
megane GT
Exteriér pekný, podvozkovo taktiež určite na úrovni a čo sa týka ,,image-u" alebo povesti značky, to by som dnes už neriešil a vôbec by som sa nehanbil sedlať auto s p..čkou na kapote >:D

Som ale jediný, kto nedokáže prekusnúť dizajn palubnej dosky a volantu ?
Nemôžem si pomôcť ale ten neforemný volant a tá ,, šedá" palubka mi vadí a ja tam stále vidím starší Scénic, proste sa mi interiér k celkovém,u charakteru vozu nehodí.
Samozrejme, je to len môj subjektívny názor, takže jak je libo. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
2. 8. 2013 09:10
Re: megane GT
Nejsi sam me se taky renaulti interier moc nelibi...a na novem cliu je videt ze se posun k lepsimu nekona...jinak je to skoda, protoze obecne povazuju Renaulty za slusna auta
2. 8. 2013 11:24
Re: megane GT
Clio se mi nelíbí, ale Megan je pěknej, jen by to chtělo trochu víc kvality a citu.. např. výplně loketních opěrek ve dveřích jsou snad horší než v dodávce, kde je jenom plast..
3. 8. 2013 14:59
Re: megane GT
je pravda ze z fotiek nie je tento dizajn moc fotogenicky, mal som rovnaky nazor,ako ty, ked som sa pozeral na foto. Ked ho ale uvidis v reale, tak zistis, ze s tymto dizajnom nemas problem.
Avatar - Katikakus
2. 8. 2013 09:17
Ovladani radia
Pri cteni clanku jsem myslel, ze uz se Lukas konecne naucil pouzivat ovladani radia pod volantem. Kdyz jsem pak dosel az na minusy - je to tam opet... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
2. 8. 2013 09:55
Re: Ovladani radia
Neboj nenaučil a ani nenaučí, to by jsi chtěl moc. Má to zaškatulkované a basta.
2. 8. 2013 10:04
Re: Ovladani radia
S tím rádiem je to těžké. Každý, kdo poprvé sedne do Renaultu, s tím má problém. Funguje to sice výborně, ale až po delší době. Musíš si zapamatovat, kde co najdeš, protože na to nevidíš, jako na ovládání na volantu. Pro půjčovny je určitě lepší ovládání na volantu.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:26
Re: Ovladani radia
Ono i to ovládání na volantu musíš dostat pod kůži, stejně jako to pod volantem. Jde jen o zvyk a ten u renaultu nebudetrvat déle než jednu jízdu. Stejně tak se tedy může kritizovat ovládání tempomatu na páčce pod volantem a ne přímo na volantu, jak to má Renault, že? Ale žádnou takovou výtku nikde nevidím...
2. 8. 2013 09:18
Nic moc
Nevim, nevim jestli dava moc smysl dat pres 600.000Kc za sice dobre jezdici, ale preci jenom postarsi nizsi stredni Renault ocekavajici a potrebujici nahradu kazdou chvili. Jako za pul mega dobry, ale za tyhle penize uz je hodne blizky GTI Golfu. Tech sto tisic rozdilu vydela kupujici pri prodeji ojeteho a ma preci jenom mnohem novejsi a luxusneji vypadajici auto. Tohle by bylo dobry tak za pul mega max.
Rozbalit vlákno
11
2. 8. 2013 09:36
Re: Nic moc
Ta cena je u nás více než dobrá a dokonce nevidím důvod, proč by měl být Mégane levnější než třeba ten Golf GTI nebo Octavia RS. V ČR si Mégana asi moc lidí nekoupí, ale to není důvod, proč ho nějak dotovat a podbízet se cenou. Z dlouhodobého hlediska to je stejně k ničemu.
2. 8. 2013 09:49
Re: Nic moc
V základu je GT za 530 tis. a to je obrovský argument za motor, který se standardně ladí na 320 - 350 ps, podvozkově to rozhodně nebude horší auto než GTI nebo OIII RS. Design je subjektivní a otázka prestiže je to tak maximálně v ČR/SR (pro mne absolutně neopodstatněné). Napřiklad ve Francii si Octávii RS kupují ti, co nemají na pořádný HH od domácích výrobců a Škoda je tam vnímána podobně, jako Dacia u nás - takže jako východoevropská značka, která se sice lepší, ale na zaběhlé domácí produkty ani náhodou nemá. O tom, do jaké míry je to pravda, víme své.... ale francouzská nabubřelost je ještě mnohem větší, než ta česká.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 10:42
Re: Nic moc
Moment, on dá o 100 tisíc více oproti meganu za GTI a pak mu sto tisíc vydělá při prodeji oproti meganu? Jestli umím počítat, tak je na tom vlastně uplně stejně, jako když koupí megane >:D nula od nuly sejde... >:D
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:51
Re: Nic moc
To víš, logiku to sice postrádá, ale hlavní je ten pocit, že to prodají za mnohem větší peníze. Holt jsou mezi námi i skvělí ekonomové... >:D :yes:
2. 8. 2013 10:56
Re: Nic moc
Ještě v tom je jedna neznámá. Nikdo neví, jakou budou mít za tři roky Renault a VW pověst. Jde jen předpokládat, že Renault se zlepší a ten rozdíl v cenách ojetých aut bude také asi menší. V reálu už je dnes na tom se spolehlivostí Renault minimálně stejně a je jen otázkou času, kdy to zjistí i široká veřejnost.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:02
Re: Nic moc
Spolehlivost a pověst je věc jiná. Renault i VW a stejne tak jako ostatní značky se ve spolehlivosti vyrovnaly. Někteří spadli z nadprůměru, jiní se do průměru vyšplahli.

Za 3 roky se toho moc nezmění, protože cenu na trhu určuje také oblíbenost a prodeje a tam VW potažmo škodovka pořád vedou o mílový krok.

Jen nechápu ty, co si myslí jak vyhráli koupí VW, když koupí o sto dráž a pak o sto dráž prodají... :-) Prodělají pořád stejně....
2. 8. 2013 11:16
Re: Nic moc
Ty to z tou spolehlivostí vidíš moc černě.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:19
Re: Nic moc
No já a lidí v mém okolí jezdí dost značek, sám sem měl Renault, máme doma několikátý vůz koncernu, v rodině jsou i jiné Renaultu či koncernové vozy... :-) Je to prašť jako uhoď.... :-) Jedine snad s vyjímkou TSI, které, jak už sem tu několikrát psal se nám rozbilo už ve 35 tis km a pořád ten motor zní občas nějak nezdravě...
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:05
Re: Nic moc
Samozřejmě a stejně tak nelze předpokládat, že rozdíl v nákupních cenách bude konstatní po celou dobu dobu jejich provozování. Spíše se rozdíl v prodejních cenách bude více smazávat ve prospěch Renaultu. Stou polehlivostí naprostý souhlas ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 12:36
Re: Nic moc
Vždyť cena je nastavena výborně - poměrně výrazně pod cenami konkurenčních novějších "hot kombi", a přitom se zdá, že za nimi po stránce motorizace ani jízdy příliš nezaostává.
2. 8. 2013 12:50
Re: Nic moc
Je to kombi, je od Renault Sportu, bude to vzácné zboží a ukaž mi jaký VW/Škoda za posledních 10let stoupá na ceně jako Megane R26R...
Jediná konkurence je o 200tis. stále dražší Focus ST kombi, který je sice modernější, kvalitnější ale při ceně tohoto Meganu GT neodpustitelně drahý, snad jen servis má Ford levnější...
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 8. 2013 09:47
hop nebo trop
Nemůžu si to odpustit - jakoby šel u Renaultu koupit jen šmejd nebo výhra.

Clio RS&Fluence -
Még GT&Captur&Clio Grandtour-*** :-)

PS: já jsem vám to říkal, že GT není žádné houpavé konejšivé kombi....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
2. 8. 2013 10:08
Re: hop nebo trop
No u meganu to hodnocení chápu, Captur a Clio Grandtour jsou ale taky dobré pelechy.
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 09:50
tento megane sa mi paci teda podstatne viac
ako RS octavia kombi a to sa coskoro uz mozeme tesit na novu generaciu tohto megana ;-)

sam som zvedavy kde renault nastavi hranice a kam az zdvihne latku :yes:

emocionalne klobuk dole .... podla mna v tomto asi naj kombik v danej triede... sice este nam pride auto emocion cize novy leon kombik ale takisto aj novy megane je uz za dverami.... zatial ale v nadupanych kombikoch u mna vedie renault... aj o jeho sportovych skusenostiach s takymito autami a kvalitach hadam nik nepochybuje
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:39
Re: tento megane sa mi paci teda podstatne viac
Ty si desny teoretik.... Pokial sa renault megy vyberie smerom ako nove clio tak nic moc... vsetky love pojdu do designu a okrem 1.6dci a 0,9tce ci 1.2tce to bude derivat rokmi pouzivanej techniky s nicim novym nepride... Horsie je predstava tych automatikych prevodoviek a plastoveho interieru ako u clia
2. 8. 2013 12:15
Re: tento megane sa mi paci teda podstatne viac
V Cliu jsou nové motory 0,9 TCe, 1.2 TCe, 1.6 TCe, dvouspojky EDC, R-link. Nevím, co jsi čekal a co najdeš u konkurence. Pokud jde o peníze, tak má automobilka na výběr. Může je dát, tam kde to každý vidí (třeba do interiéru) nebo někam, kde to poznáš po pár letech (třeba do motoru). Jít cestou jen vnímané kvality a ostatní šidit se zdá celkem jednoduchá. První dojem u novinářů a zákazníků za to možná stojí. Dlouhodobě to ale moc nepomůže. Japonci si svou pověst také nepostavili na měkčených plastech. Navíc u Clia přijde verze Initiale Paris a tam si na interiér asi nikdo stěžovat nebude. Jen si za něj bude muset připlatit. Pokud půjde Mégane cestou Clia, tak to bude jen dobře. Clio je letos druhé nejprodávanější auto v Evropě a druhé ve třídě. Stejný úspěch od Méganu nikdo nečeká, ale druhé místo za Golfem by mohlo být reálné.
2. 8. 2013 09:54
Renault vs Vaverka
Zdá se mi to, nebo je to Vaverkův 2. test po sobě, kde dává Renaultu 4,5 z 5? Mám pro to pouze 2 důvody, buď konečně pochopil, že i francouz umí vyrobit automobil (mnohdy lepší, než němec) a nebo se na tuto osobu zaměřil samotný Renault ČR a přeplatil Mladou Boleslav... kde je pravda pane redaktore?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Renault vs Vaverka
I Renault umí udělat vynikající auto, na tom není nic překvapivého.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 10:43
Re: Renault vs Vaverka
Jen to ovládání rádia co?:D

P.S. Co já bych za to renaultí ve svém voze dal.. hned bych měnil zpět:)
2. 8. 2013 11:23
Re: Renault vs Vaverka
Byl jste takového názoru?
2. 8. 2013 12:19
Re: Renault vs Vaverka
V minulosti ne... ale pán asi dostal přes prsty, klasika... >:-[] Zaměstnanec prostě zaměstnavatele poslouchat musí ;-)
Avatar - miromen
2. 8. 2013 10:07
Re: Renault vs Vaverka
Nesmíš byt omezen a pak by tě napadl třeba i správný důvod.
2. 8. 2013 11:24
Re: Renault vs Vaverka
A který je tedy ten správný důvod? Pomož mi, sem tolik omezen, že nevím >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 10:15
Re: Renault vs Vaverka
na druhej strane renault vie vyrobit aj neskutocne zrudy a skutocne neuspesne auta.. ;-)

a nie je ich malo ze? spominat nebudem
2. 8. 2013 10:19
Re: Renault vs Vaverka
Neúspěšná auta zvládá dobře, ale "zrůda" je snad trochu moc. :-)
Avatar - woody-alien
2. 8. 2013 10:20
Re: Renault vs Vaverka
Ty jsi dojemnej. Napadá mě snad jedině parafráze na film Samotáři. "Tak to každopádně, ostatně stejně jako jakákoliv jiná automobilka." >:D
Avatar - lamal
2. 8. 2013 10:21
Re: Renault vs Vaverka
Tak isto ako hjundé ... Renault sport treba brat ako uplne inu znacku
Avatar - Alpinis182
2. 8. 2013 10:49
Re: Renault vs Vaverka
Máš na mysli třeba Avantime ? ?
No vidíš, já se za ním vždy se zalíbením otočím a rozhodne je to vůz, který bych jednou rád měl ve své garáži... :-)
2. 8. 2013 11:29
Re: Renault vs Vaverka
Ale jo Toppere, vzpomeň. Jako neskutečné zrůdy mne napadá dost aut, Fiat Multipla, Audi A2, VW Fox, Škoda Roomster, Hyunday i10. Ale z Renaultu za posledních 20 let? No možná trochu Vel Satis... JInak neúspěšných aut Renault vyrobil nemálo, stejně jako každá automobilka.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:43
Re: Renault vs Vaverka
Ako ani hjundé getz, mayrix, i20, za vela nestali...
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 12:31
Re: Renault vs Vaverka
Ty neustálé narážky na uplácení už mi připadají trapné.
Avatar - peV
2. 8. 2013 14:52
Re: Renault vs Vaverka
Mě též :yes: ( i když jsem se vlastně také jedné tak trochu dopustil včera pod článkem o tom jak se VW daří, přestože vsechna ostatní nejen česká média interpretovala stejna data přesně opačně).
2. 8. 2013 15:02
Re: Renault vs Vaverka
mozna uz ho nebavilo se nemoct sam sobe podivat v zrcadle do oci. z toho co zde predvadel by se kazdej druhej ze sebe poblil.
2. 8. 2013 10:01
Nové....
Přijde mi, že čím dál tím víc automobilek umí udělat auto, které je od začátku slušné, bohužel po prvotním nadšení může přijít slušné ochlazení už třeba i po 50 000 km. Těžko se mi bude věřit, že GT bude takhle supr i po těch 50 k. Tak nějak mám obavy, že nebude držet pohromadě.... ;-\ vypadá totiž jinak hodně slušně a ještě slušněji oproti včerejším jízdním dojmům O III rs:)
Rozbalit vlákno
24
2. 8. 2013 10:14
Re: Nové....
a proc by nemel drzet po hromade, když jsem rozflakal ClioRS tak mělo na tachu necelých 140kkm a bylo v lepsim stavu nez Golf GTI kterého jsem prodaval na 80 tisicich, a tim myslim spise drobnosti jako vrzani interieru, nedolaheani plastu a podobne, to ze se Golf rozpadal i po motoricke strance byla proste smula, v Dieppe umej a jejich práce je po zásluze hodnocena jako velice kvalitni :-)
2. 8. 2013 10:27
Re: Nové....
Ja si nemyslim, ze by treba Superb byl udelanej extra lip nez moje C5. Nicmene na C5, at jezdi spolehlive jsem do dosavadnich 80 k menil i dily na podvozku (lizatka, čepy řízení, desky vpředu a vzadu už na 75 k) Kamarad se Supem skoncil uz 2x na spagate a ma najeto 50 k. Soudim tak spis podle svych dosavadnich aut. Fabie I 70 k a nic, VW Bora 130 k silentbloky prednich ramen, zadni desky na 110 k, Exeo 70 k a nic. A u toho citraka mam tak trochu pocit, ze starne se mnou, od potahu volantu, sedacek, - to neznamena, ze ho nemam rad, jen mi neprijde tak festovni jako auta, ktera jsem mel dosud (hlavne Exeo)
Auta z Dieppe bych neodsuzoval pro jejich výkony, jenze GT je porad vice mene normalni Megane a u takoveho jsem na vlastni bulvy videl jak kolega pri mrazech otevrel dvere a tesneni zustalo na kastli misto na dverich:))) A to jsou zrovna ty veci, ktere v Dieppe na svedomi nemaji.
ale kazdopadne tohle GT :yes:
Avatar - lamal
2. 8. 2013 10:31
Re: Nové....
Pises tu uplne smiesne najazdy, ja som na dvoch nissanoch menil povodne tlmice az po 300tis km a kto neveri nech si pride ocekovat moju p11 Gt ma 290tis a nic jej neni ani tlmicom...nehovoriac o povodnych loziskach na kolach atd... Tak sa tu radovat nad najazdom 70tis fabie je fail...
2. 8. 2013 10:46
Re: Nové....
jde o to za jak dlouho to najezdis vis:) To ze nesedim v jednom aute 300 000 neznamena, ze toho moc nenajezdim, ale spis to nemam zapotrebi.... Jinak tlumice po 290 000 kdyz netecou neznamena ze jsou ok a ze funguji na 100%, to s nejvetsi pravdepodobnosti bude znamenat ze uz v nich nic neni. Vzhledem k tomu, jak dulezitou soucasti vozu tlumice jsou, nebudu cekat, na hranici jejich zivotnosti, ale vymenim je klidne na 50-60% životnosti a funkce....
2. 8. 2013 10:53
Re: Nové....
u dilu jako tlumice bude i hodne zalezet kde a jak se s autem jezdi, 100kkm na D1 a 100kkm na nejakych silničkách ve Svicarsku bude hodne rozdilne

a jak rikša radsi vymenit dřív, u dnesnich aut jiz clovek stejne nepozna zda jsou tlumice stále OK nebo jiz maj svoje nejlepší leta za sebou
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:35
Re: Nové....
To mas pravdu, ale bezny slovak ako ja najazdi najviac na okreskach a mestach pokial ide o sukromne vozidlo
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:32
Re: Nové....
Tak tento bola vedla... Jazdit v primete gt s tlmicmi v kt nic nieje je len tvoj ulet...isiel si uz v aute s prazdnymi tlmicmi ? Ja ano a na ten rachot od napravy a jazdne vlastnosi by si nezabudol... V 260tisc boli tlmice na teste a mali 90%, testovane v nissane.... Ale i bez testu viem, ze funguju dobre, tlmia nerovnosti, auto sa nenaklana ani neplava a podvozok je tichy... Japonci mali niektore diely extremne dimenzovane i ked napr aj renaultacke 1,2 1,4 1,6 v cliach meganoch jazdia okrem elektriky napr cievky bez problemov... Ja som tvoj prispevok nijak neodsudzoval, ibaze spolahlivost mozes hodnotit tak po 250tis km az potom zbadas kolko investicii ta to stalo... Po 70tis nema auto narok na vady
2. 8. 2013 10:39
Re: Nové....
Na to máš právě tyto statistiky. C5 má závady na podvozku a řízení u 8,2%,C4 u 11,8%, Laguna u 1,9%, Mégane u 1%, Octavia u 3,2%, Passat 3,5%. To jsou ty objektivní rozdíly ve zpracování. Renault je sice z Francie, ale jde zcela jinou cestou než Peugeot a Citroen.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:17
Re: Nové....
Já si skoro myslim, že je uplně jedno co si koupít... Všichni si myslí to nejhorší o Renaultech, ale že Škodovky a VW zůstavají nepojízdné či s drahými závadami již po 30 tisících.. ( vlastní zkušenost), že i prémiové značky mají podobné problémy do 100 tisíc km... Myslim, že si nevybereš... Renault je stejná sr*** jako jiná automobilka :-)

P.S. Já měl třeba tu Lagunu a podvozkové díly sem měnil až ve 160 a jen přední nápravu ve 180ti silentbloky :-) Tady vidíš, že je to model od modelu, kus od kusu...
Jinak, mě zas upadlo těsnění u Fordu.. jen mu někdo lehce pomohl omylem nohou, ale stejne to nevydržela >:D
2. 8. 2013 10:14
Re: Nové....
U Mégana bych se nebál. Je to hodně poctivě postavené auto. Podívej se třeba na výsledky z německých STK. Dekra má závady rozdělené do různých kategorií a dle těchto statistik na podvozku a řízení nejsou skoro žádné závady. Hůř ti bude držet pohromadě asi ta Octavia (dle té DEKRY má na podvozku a řízení těch závad 3 x víc). Pokud teda dáš na objektivní čísla.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:23
Re: Nové....
KDepak jsi na takové hovadině byl? Proč by Renault neměl po 50 tisících držet pohromadě? Říkal včera Franta u piva nebo to jsou tvé značné automobilové zkušenosti?
Nezlob se na mě, ale Renault v posledních modelech na kvalitě svých výrobků zapracoval a již dávno je není třeba odsuzovat za nekvalitu. Dávno pryč jsou doby Meganů II a Lagun II ze začátků jejich výroby, kde kvalita nebyla dvakrát příkladnou ;-)
2. 8. 2013 10:41
Re: Nové....
hele uklidni se, vždyť já sem to auto nehaněl, sám vím, že kvalitou jsou na tom mnohem lépe než v minulosti. Jen jsem vyjádřil pochybnosti o tom, zda to bude tak dobře fungovat i po desetitisicích km, ale netvrdil jsem, že to tak bude.(což mimochodem neni pravidlem) Fandim jim a jedině dobře, když to bude držet pohromadě. ;-)
2. 8. 2013 10:45
Re: Nové....
Proto jsem ti dal ta čísla z STK. Tam jasně vidíš, jaká je realita. :-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:46
Re: Nové....
Není nejmenší důvod, proč by tomu tak nemělo být. ;-)
Avatar - lamal
2. 8. 2013 10:27
Re: Nové....
To auto ma uplne jednoduchu techniku a konecne dobre vyladenu, nema sa tam co kazit... Kvoli jazdnym vlastn. je podvozok este robustnejsi co je dobre aj pre zivotnost. Pokial majitel nie je prasa a vie ako sa chovat k turbomotoru, pripadne skrati vymenu oleja na 10tis.km tak mu bude dlho sluzit
2. 8. 2013 11:36
Re: Nové....
Nebál bych se, můj Megane má 2,5 roku a najeto 55 tis., a světe div se, auto drží pohromadě, v interiéru nic nedrnčí, podvozkové komponenty neklepou (čepy), Jediná oprava na autě byla výměna jedné žárovky před cca 3 tis. km... sakra, ještě teď si zoufám, jaký sem to koupil francouzský šrot >:D >:D
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:41
Re: Nové....
Ked bude mat 5x tolko tak sa ozvi, zatial je este v zabehu
Avatar - grifith
2. 8. 2013 12:38
Re: Nové....
No jo, ne každej si může "dovolit" provozovat auta s nájezdem 250 a víc tisíc, aby zjistil, jak kvalitní skutečně jsou. >:D
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:13
Re: Nové....
Tak ked mas doma jedno auto 7 rokov tak 250tis je bez problemov aj skorej natocenych... Moze si to dovolit kazdy kto si nekupil herku, su totizto auta kt v 250tis maju vacsinu i spotrebnych dielov este povodnych...spojka a podobne...to asi nebude tvoj pripad
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:24
Re: Nové....
Jasné, běžnej roční nájezd 30 tisíc + je normální, jen pokud cestuješ dnes a denně po celé Evropě... Pokud si tímto chceš dokazovat kvality aut, tak to je mi tě líto. Pokud se ti jednou povedlo mít auto s tímto nájezdem s většinou i spotřebních dílů původních, tak to mě bavíš. Respektive si můžeš gratulovat. Řeknu ti to znovu, ne každej je nucen jezdit starým pekáčem a vlastně si tak dokazovat kvality aut.... Každej jsme holt jinej.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:31
Re: Nové....
Ja si nic nedokazujem ani nemci nedaju auto skor z domu bezne pokial nema 250-300k a potom si ho doveze cech alebo slovak a kupi stoceny so 160tis so skvelym vedomim, ze neni odkazany na stare pekace. Priklad ? Mozno aj ty >:D

Ked si raz kupis auto ktore ta bavi a skvele sluzi tak si ho nechas kvoli inym veciam ako kvoli komplexom z toho ze deries stare plecky...kup si raz mazdu mx5 alebo ine auta prinasajuce radost a budu ta zaujimat ine veci
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:43
Re: Nové....
Nemáš pravdu, dokazovat výdrž aut nemám potřebu, spokojím se s novým. KDyž provozuješ auto při takové porci km ročně, zajímá tě víc provozní stránka věci a její finační náročností, než zábava při jízdě. Nemůžeš si to plést s autem pro radost - tam je ta zábavnost očekávané, ale těžko s nimi budeš jezdit 30 tisíc+. Na to jsou zcela jiné vozy.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:57
Re: Nové....
Niektore auta sa uz nevyrabaju tak ho kupis s 200tis na krku... Pripad sport verzii, napr take gt sedany maju natocenych tolko km ako bezne auta, vsak aj type r alebo megane gt su prevazne dayly cars... Denne jazdia, nebola rec o 350 z :-)

Ale chapeme sa, take kvalitne auta ako z 90tych rokov sa uz dnes nerobia...
Avatar - grifith
2. 8. 2013 14:04
Re: Nové....
Bohužel, kvalitní devadesátá jsou za náma a už se nevrátí. Nájezd u vozů z těchto let je pochopitelný ;-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:19
RS BIJEC
Renault a sportovní kombi? Kdo by to byl řekl, že tato kombinace bude opravdu skvěle fungující a není třeba se bát označení žhavého kanidáta na titul sportovní kombi roku? Aktuálně není zase tolik důvodů preferovat jiné značky, ve třídě jde o jednoznačně skvěle jezdící, solidně vybavené a úžasně vypadající "hotcombi". To vše za neskutečnou dumpingovou cenovku. Proč přemýšlet nad OIII RS? Jediným důvodem může být absence dieselového motoru, ale stejně.... do vozu takového ražení je mnohem lepší volbou dopovaný benzín.
Tak nezbývá než zopakovat : neváhejte ani chvilku a kupujte! A na ten multifunkční ovladač pod volantem si zvyknete hned při první jízdě a dojdete ke zjištění, že právě taktob to mělo být všude... >:-[]
Bravo RENAULTU, tento model se neskutečně povedl. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
6
2. 8. 2013 10:45
Re: RS BIJEC
Auta od Renault Sport nejsou klasické renaulty. Už i Laguna GT bylo velmi dobré auto, které skvěle jezdilo (hlavně zatáčelo) a zároveň bylo komfortnější (i když tvrdší) než běžné Laguny.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:49
Re: RS BIJEC
Renault Megane GT220 je klasický Renault, jenž byl laděn divizí Renault Sport. Zcela nepochybně je to krok správným směrem, jenž je vidět na více modelech značky.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:12
Re: RS BIJEC
Moc jich u nás vidět ale zatím není, já měl to štěstí až u západních sousedů, kde jsem se ze zvyku a ze sympatií k značce zastavil u Renault dealera, kde před autosalonem mimo MRS, několika Lagun GT stál také Megane GT v černé barvě. Vypadal opravdu velmi dobře, ale na druhou stranu dost nenápadně, mimo malého znáčku GT by to do něj nikdo neřekl :-) Kdo by chtěl něco, co i vypadá agresivně, půjde jinam.

Jinak za mě :yes: :yes:
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:28
Re: RS BIJEC
U nás upřednostní tento model například před OIII RS pouze člověk bez předsudků a udělá s MGT220 lepší kšeft. Auto není prvoplánově agresivní, při volbě správné barvy však působí mnohem výrazněji než standardní Megane. A o to přece jde, nová OIII RS jde podobnou cestou. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:35
Re: RS BIJEC
No já si troufnu říct, že OIII RS na živo vypadá více odlišně:) Ale RSo sem viděl jen modrý ( kdysi v lednu v protisměru a to sem si nebyl jist jestli je to ono) a pak červené, to bylo poznat i z dálky, že se jedná o jinou Oktávii. GT megan v černé a kombi je opravdu usedlejší, nicméně kdo ví... pozná ho :-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:49
Re: RS BIJEC
Odlišnost běžných verzí od RS či GT samozřejmě je, takže ten kdo se v autech vyzná je odliší. Liší-li se více jeden či druhý je otázkou k dlouhé debatě. Navíc v době, kdy Renault nabízí GT paket i pro obyčejný Megane a RS paket u Octavie je jen otázkou času, se výsadní postavení těchto modelů poněkud vytrácí.
2. 8. 2013 11:08
...
Dotaz na testéra, předpokládám, že má obě auta projetá:
Které auto je lepší, Mégane GT220 anebo Okta RS TSI kombi? Včetně ceny, záruky atd. - prostě mně zajímá, co je pro řidiče s rodinou v tuhle chvíli lepší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
2. 8. 2013 12:01
Re: ...
to je jasny , pokud chces sportovni kombi ta gt pokud chces rychle kombi ta rs a pokud chces trosku rychle a usporne kombi tak rs tdi >:-[]
2. 8. 2013 11:16
MONDEO vs. MEGANE
Dovolím si takovou menší paralelu mezi Mondeem a Meganen. Obě auta jsou na konci životního cyklu a vypadá to, že jsou v nejlepší formě. Mondeo naprostý král své třídy (ovšem již od svého uvedení) a u Megane GT to alespoň kucí z Dieppe zvládly v době, když už se očekává nová generace.

Nicméně s potěšením musím konstatovat, že ačkoliv je krize, tak se vyrábí velmi dobrá auta.

BRAVO RE-RENAULT

PS: Pane Vaverka děkuji za Vaše objektivnější dojmy. :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 11:21
POZOR
Renault dává možnost si připlatit za podvozek GT - Pack GT Line - sport. podvozek, sedadla typu RS, hliníkové pedály, ocelově šedé doplňky již u 1,2 TCe - stojí 30.800,- Kč ve verzi Dynamique.

Konečně začíná RENAULT myslet podobně jako VW.
Rozbalit vlákno
1
2. 8. 2013 11:41
Re: POZOR
Mám auto právě se zmiňovaným pck GT-Line, 1.6 dci 96KW, pro ropaře zajímavá alternativa. Jinak v ovladatelnosti auta a všeho kolem dávám zapravdu p. Veverkovi. (bez ovládání pod volantem si už jízdu nedokážu představit)
2. 8. 2013 11:33
Škoda toho výrobcu
Ako stroj :yes: no výrobca tie autá ktoré robí sa mi nepáčia :no: >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:50
Re: Škoda toho výrobcu
A copak tě k tomu vede?
2. 8. 2013 12:09
Re: Škoda toho výrobcu
To je na dlho. Ale viem že už to nikdy nechcem v rodine vidieť auto značky renault
Avatar - grifith
2. 8. 2013 12:13
Re: Škoda toho výrobcu
>:D to jste jich měli tolik a nebyli jste s nimi spokojení? no, to pak je jiná... Ale klidně se rozepiš ;-)
2. 8. 2013 12:47
Re: Škoda toho výrobcu
Najprv ako dieťa otec chcel kúpiť renault staršieho už si nepamatám aký typ to bol. Bolo to asi 15 rokov do zadu. Pri prvej jazde mu odpadlo koleso a havaroval. Vtedy sa pri šetrení zistilo že vo výrobe zabudli na niejakú súčiastku a vďaka tomu sa odtrhlo zavesenie. Vyššiel stoho zo zlomeninou kolena a dodnes má stým kolenom problémy. Ako tak sa to dalo do poriadku predajca sa ohradil že nesprávne viedol to vozidlo proste bola to haluz moc nezmohol bol rád že bol :-) ubehlo pár rokov a minulý rok (už sú naši rozvedený) si zakúpil Renault Fluence. Ešte si hovorím že dnes už je tá technológia iná a lepšie ako pred 15 rokmi tak sme sa vozili. Potom keď cestoval do práce (České budejovice) žena, ktorá mala dať prednosť doňho z ľavej strany v rýchlosti 40km nabúrala on šiel 90km/h v momente nárazu stočilo auto do priekopy kde ostal. Keď sa dostal z auta bol v šoku. Čo je najhoršie ani si nevšimol že nevybuchli žiadne airbagy. Pri šetrení sa zistilo že systém airbagov v jeho aute bol softvérovo deaktivovaný. Auto nemalo ani 3000 km najazdené. Skončíl s prasknutým ramenom a otrasom mozgu, +- niejaké pomliaždeniny...

Asi má na túto značku smolu. Jedno viem iste. Predal to a kúpil si BMW 3er 2007 už jazdenú :-) ale je teraz spokojnejší.

Takže tak či išla po ňom zubatá, či to bol atentát na obyč. človeka alebo len blbá náhoda alebo renault to nevie neviem. Rodina má prísny zákaz >:D nakupovania Renault vozidiel.

Jedno je isté prežil. Takže teoreticky je renault bezpečné vozidlo o O :-O
2. 8. 2013 13:02
Re: Škoda toho výrobcu
Pokud neměl boční airbagy, nedivím se, že ve 40ti km/h bočního nárazu se neaktivovaly prední... Jinak s tím kolem se mi to ani nechce věřit... ;-)

Já měl v práci Octu II, kde nevystřelily ani při čelnim nárazu v cca 65 km/h, a odůvodnění bylo, že to nebylo trefený na správný místo... :-) Servisováno Přerost a Švorc, auto v záruce.
2. 8. 2013 14:07
Re: Škoda toho výrobcu
mal to vo full vybave s airbagmi aj bocnymi
Avatar - JDM
2. 8. 2013 18:52
Re: Škoda toho výrobcu
kamarád čelně do stromu v 50km\h ve fabii rs a taky nebouchly :-O
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:11
Re: Škoda toho výrobcu
Upřímně řečeno to zní velmi nepravděpodobně. Ale pokud je to pravda, tak to je síla. Pokud jsou to tedy dokázané výrobní vady, tak to jste museli vysoudit ohromné sumy. Nezlob se na mě, ale prostě tomu nevěřím ;-)
2. 8. 2013 14:06
Re: Škoda toho výrobcu
Ospravedlnuiem sa za mylne info. V danej dobe som mal menej ako 10 rokov takze som si zle pamatal. zavolal som otcovi ktory mi povedal ze to nebol priamo renault ale niejaka sukromna firma ktora kupovala nove auta a robila ich sportovejsie v BA. Ze boli nove ale hned upravovane. Takze sorry renault. Vraj sa bal ist na sud pretoze majitel tej firmy bol znama firma. Za mlcanie dostal niejake smiesne drobne ale citil pohrozenie. Takze tak to bolo... Takze este raz sa ospravedlňujem za mylne info :-(
Avatar - grifith
2. 8. 2013 14:12
Re: Škoda toho výrobcu
V pořádku, nic se neděje, pouze tu diskutujeme. Co v tom druhém případě? Dle popisu tedy jasná chyba výrobce, navíc prakticky život ohrožující, ani nedomýšet, co by se stalo při jiném typu nárazu. Dost dobře nechápu, jak mohlo k tomuto dojít...Při výrobě se airbagy nijak neaktivují.
2. 8. 2013 14:59
Re: Škoda toho výrobcu
Tam som toho ani moc nezistoval len otázky typu si v poriadku nič sa nestalo? Vodičové dvere boli chytené stĺpik na fluence bol posunutý smerom do vnútra a zadné dvere preliačené asi o 15 cm dnu. Horšie to dopadlo keď padol asi do 3m priekopy a betónového žľabu na odvod daždovej vody. Auto sa tam zakliesnilo a on musel vyliezať druhými dverami. Bol ošetrený a auto opravil renault na základe poistky spoluúčastníka a aj v rámci záruky keďže otázka bola prečo nevybuchli bočné airbagy. Viem že auto opravili a otec ho neskôr predal. Obhliadka vozidla prebehla v poisťovni kde zistili že airbagy boli vypnuté. Otec sa nad tým rozčuloval ale netuším či to riešil u predajcu. To už naozaj neviem ja som len rád že je zdravý a nič sa mu nestalo
Avatar - grifith
2. 8. 2013 15:36
Re: Škoda toho výrobcu
Samozřejmě nejdůležitější je zdraví a život. Ale tyvaky mi teda pravda nejdou vůbec do hlavy, jak mohou být vypnuté ;-\
Avatar - MichalSVK
2. 8. 2013 19:55
Re: Škoda toho výrobcu
Mám Fluence ročník 2010. V roku 2011 som bol na zvolávačke práve kvôli predným airbagom. Ako aj vo vašom prípade... boli vypnuté čiže preštelovali elektroniku a vraj by to malo ísť (chvalabohu ešte som to nevyskúšal). Smutné, že aj vďaka tvomu otcovi zistili túto závadu. Naozaj nerozumiem ako niekto mohol nainštalovať do auta vypnuté airbagy, to ich tam ani nemusel dať. Ale prešľapy robia aj viaceré iné automobilky. (viď napr. Toyota) ale to stále neznamená, že to nie sú dobré autá.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 8. 2013 11:43
Mégane GT 220
V zásadě proč ne. Akorát interér bych bral vyloženě černý a kola klasický v stříbrošedý. Trochu by mě štvalo, že barvy jsou pro GT omezené, tahle modrá není špatná, i když 19k je poměrně vysokej příplatek, ale možná bych raději sv.modrou, která podle konfigurátoru není pro GT dostupná. Ještě je tu možnost tm. šedé, které také nevypadá zle. Červenýho Mégane GT220 jsem ještě nikdy neviděl. No ve finále to vidím, že bych si vzal raději tu nejvyšší výbavu pod GT, protože interiér černý taky nelze.
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 12:08
Auto
Tak Megane Grandtour GT 220 asi za octavoRSbijce moc nepovažuju. Měl jsem možnost se svézt. Je to odlišný auto. Rozdíly ve zrychlení jsou, protože GT220 není vyhnaný na sprinty. Ta síla se projevuje při běžnym ježdění. Je vidět, že když se to umí, šikovný ruce uměj naladit i torzku vzadu, kdežto některým autům nepomůže ani multilink. No a další věc je kufr. Dle mé zkušenosti je 524 litrů stejně prakticky využitelných jako 610 v Octě. Někdy i lépe, díky rovné nákladové ploše. Ale pro český řidiče jsou ty litry v kufru a nas.anej dikobraz na kapotě prostě k nezaplacení. :-)

Navíc je mi sympatický označení GT. To že R.S. nechává Renault pro sportovní ostré vozy, to by se některý automobilky mohly učit.

A navíc, rozhodně bych věřil více technice od lidí, kteří se specializují na sportovní verze běžných aut, než technice od nějakého Pepíka, kterej si mezi stovkama TDíček a TSíček sem tam sešroubuje nějaký RS. >:D

PS: Beru to s velkou nadsázkou, avšak za svým názorem si stojím. ;-)
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 12:08
Gran Turismo
Skvělý test napsaný lehkým pírkem. Nechci se pasovat do role literárního kritika, ale příjde mi, že se p. Vaverka vypsal a kvalita testů jde nahoru - bez ohledu na výsledek.

Pokud jde o to bolavé Renaultí ovládání radia pod volantem - jak jsem si na něj jednou zvykl, ještě jsem nenašel nic lepšího. Tragedii v tomto oboru předvádí například Jeep Grand Cherokee, u Renaultu bych to osobně zařadil spíš k plusům.

Megane kombi dodnes vypadá svěže, obzvlášť v bílé barvě.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 12:24
Re: Gran Turismo
suhlas.. na rozdiel od hatchu ktory vyzera ako taka nesuroda hrouda je kombik megane stale krasne auto a zvlast v tej modrej farbe verzie GT :yes:

coskoro je tu uz vsak novy megane a tak som zvedavy uz na novu generaciu ... ci to bude len zvacsene clio alebo renault niecim prekvapi ;-)
2. 8. 2013 12:32
dobré
No je pravda, že Renault naladění motoru, převodovky a podvozku umí v současné době asi nejlíp z běžných automobilek Je vidět, že léta praxe ve formuli a vůbec v motorsportu jsou znát. Kdyby zapracovali trochu na designu tak to budou parádní auta. S kvalitou nevím jak na tom jsou.
Rozbalit vlákno
41
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 12:35
Re: dobré
s kvalitou to bude podla mna celkom ok... aj zaruky su fajn... kvalita a spolahlivost su vsak dva rozdielne pojmy... kvalita bude urcite ok.... :yes:
2. 8. 2013 12:44
Re: dobré
Omluva myslel jsem jak to mají se spolehlivostí.
Avatar - Charger
2. 8. 2013 12:36
Re: dobré
No, umí to dobře u tohoto motoru, ale taky pekelně špatně (0.9 TCe, 1.2 TCe)...
Avatar - grifith
2. 8. 2013 12:39
Re: dobré
Co je na 0,9 a 1,2TCE pekelně špatně?
Avatar - Charger
2. 8. 2013 14:32
Re: dobré
Upřímně snad vše...ve srovnání s konkurencí nejedou, žerou, ovladatelnost motorů je bídná (odezva na plyn, padání otáček atd), jsou špatně sladěny s převodovkama, které navíc stojí za starou bačkoru a tak by se dalo pokračovat rozebírání jednotlivých jízdních situací.

Ve srovnání s nimi působí 2.0 T v tomhle meganu jako produkt úplně jiných motorářů.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 15:28
Re: dobré
Takové hovadiny zde může napsat jen ten, kdo se na tyto motory díval jen na obrázku svého monitoru a v životě neměl ani s jedním nějakou zkušenost. Musíš utéct z "reality" testů, do reality života a ty motory vyzkoušet. Ale co ti to vysvětlovat, to prostě musíš zkusit...
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 8. 2013 23:42
Re: dobré
Jedna z nejlepších věcí na internetových diskuzích je to, jak ze sebe člověk dokáže udělat vola jen kvůli toho, že neví, s kým si píše >:D
Avatar - white label
2. 8. 2013 23:51
Re: dobré
Jo, taky jsem si to zrovna v tomto případě říkal... >:-[]

P.S. Vše nej k zítřku! :yes: :yes: ;-)
Avatar - Charger
3. 8. 2013 11:35
Re: dobré
Děkuji za doporučení, jistě dám na tvá slova >:D
2. 8. 2013 12:42
Re: dobré
Mám na mysli trochu sportovnější vozy od Renaultu.
2. 8. 2013 12:56
Re: dobré
To jako že 0,9 TCe a 1,2 TCe je špatný??? Už jsi s tím jel, nebo soudíš z monitoru??? Nebo z čeho soudíš?

1,2 TCe 85 kW je naprosto pohodovej motor, tichej, úspornej, a 0,9 TCe není žádnej trhač, ale na běžný ježdění v Cliu naprosto stačí... Mimochodem, i naftu Renault umí velice dobře...
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:10
Re: dobré
1,2 tce dost zerie inak je zatial v pohode
2. 8. 2013 13:15
Re: dobré
Každej motor žere. :-) Jde o styl jízdy. Když budu chtít, pojedu s greenlinem nad deset. A to bez námahy.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:17
Re: dobré
Dost žere? Žere prakticky stejně jako konkurence.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:23
Re: dobré
Nie zerie viac ako 1,2tsi bohuzel a i nissan 1,2 digs ide za menej... Je proste viac zavysly na style jazdy ako ostatne male turba...

Si pozri testy megana 1,2tce kazdy redaktor mu to vycita a potom porovnaj s kazovym 1,2tsi ten ked nic ine aspon spotrebu ma lepsiu...

Rencek 1,2tce ma blbe mapovanie pedalu uz v prvej stvrtke stisku dava zo seba vela vykonu ale ked das na podlahu uz sa vela nezmeni...na efekt dobre na spotrebu nie... Btw motor renaultu povazujem za doveryhodnejsi
2. 8. 2013 13:28
Re: dobré
Nesmíš číst testy, kde jezdí auta dle tacháču a u Golfa s 1.2 TSI jezdí o 10 km/hod pomaleji než s Méganem. 1.2 TCe je kultivovanější, má plynulejší zátah a není tak ošizen jako byl 1.2 TSI (variabilní olejové čerpadlo, DLC povlakování,..).
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:34
Re: dobré
Este nevies co urobia tie specialne trecie plochy na vackach noveho 1,2 tce ktore ma mimochodom tiez variabilne olejove cerpadlo... Inak nemam nic proti tce, 1,4tce je motor z nissanu 2vacky a retaz pohon, to je drziak
2. 8. 2013 13:48
Re: dobré
To variabilní olejové čerpadlo a DLC povlakování je právě u TCe. Pokud by to bylo i u 1.2 TSI nebo u HTP, tak by třeba neměli problémy s řetězem.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:53
Re: dobré
Tazko takto lahko pri stole zhodnotit... Kvalita nanosu lahkobezneho nanosu je otazna a vacky su dost namahane

Nesuhlasim s rozvodom, prave znizovanie vnutorneho trenia a odlahcovanie robi problem retaz rozvodom...kmity a vibracie zo spalovania sa prenasaju do chodu retaze, ktora neustale pulzuje co jej sposobuje rychlejsie opotrebovanie..stare motory tolko nerachtali a prispieva k tomu aj priamy vstrek, kt. sposobuje hruby chod
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:35
Re: dobré
Nežere víc než konkurence, jen musíš pracovat s pedálem plynu s větším citem. Není to vada, ale vlastnost. Ano TSI může být i o dvě, tři deci úspornější, za cenu mírně slabší dynamiky.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:44
Re: dobré
+- ale len teoreticky...plyn ma byt namapovany tak ze podlaha je full a nie uz v polke je fullka...davkovanie vykonu na snehu ci mokrej ceste utrpi, ja som nazoru, ze to je trocha neprijemne, aj tak si clovek na to zvykne
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:56
Re: dobré
Přesně tak, člověk si na toto naladění zvykne, ač se na začátku může zdát netradiční
Avatar - Charger
2. 8. 2013 14:28
Re: dobré
Mám na mysli naladění motoru, převodovky a jejich sladění. V tom tyhle motory zhusta zaostávají. Najel jsem s nimi dost hned v několika modelech... pohodovej a tichej 1.2 TCe je, úspornej snad jen když jedeš klidně a ještě v meganu, se scenicem se těžce trápí...

Na běžný ježdění ti stačí i motor z Wartburgu, to není žádný argument...
2. 8. 2013 13:04
Re: dobré
taky by mne zajímalo, co je na 1.2 tce a o.9 tce špatnš..?
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 13:10
Re: dobré
Tady je to popsané.
[odkaz]
[odkaz]
2. 8. 2013 13:13
Re: dobré
Aha, takže soudíš podle testů.

To je tak, když auto článku přesedne ze třílitru v BMW a jde testovat motor primárně určený pro malá auta pro běžné ježdění. ;-)
2. 8. 2013 13:15
Re: dobré
Nebyl Janda ještě nedávno volně cituji "plácal ukecanej jak stará Blažková"? :-)
Ale jako jo, ten motor je jen OK.
Doma máme TwinAira a ten mě baví o dost víc.
2. 8. 2013 13:21
Re: dobré
Navíc měl ještě zmáčknutej knoflík ECO. :-)
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 13:26
Re: dobré
Ukecanej jak stará Blažková je pořád stejně, místo jedné stránky slohového cvičení mohl napsat jen tragický motorový omyl a bylo by vymalováno. :-)
Avatar - Charger
2. 8. 2013 14:40
Re: dobré
Nesmysl, Janda umí i malé motory pochválit, s tím Cliem se jednoduše trefil přesně, což mnoha lidem určitě nebude po chuti. Mimochodem Twinair je taky dobrá trága.
2. 8. 2013 15:04
Re: dobré
V čem?
Mně v F500 příjde jako super volba, však jsem ho vybíral.
2. 8. 2013 13:16
Re: dobré
O.9 TCe v Cliu byl rychlejší než 1.4 TSI v Golfu. To není zase tak špatné. :-)
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:26
Re: dobré
To je blud jak mraky a golf je tazsi... 0,9tce neda stovku za 9s ani v cliu a co sa tyka akceleracie vo vyssich rychlostiach nieje o com.. 0,9tce dojde dych velmi skoro za 100kmh co je uplne v poriadku vzhladom na objem... Zbytocna debata
2. 8. 2013 13:32
Re: dobré
To je jen z toho odkazu, co sem dal Ham. Já v tom jsem nevinně. Dle toho testu je malý turbobenzín lepší než atmosféra o stejném výkonu. O tom v tom testu šlo.
Avatar - Charger
2. 8. 2013 14:29
Re: dobré
Mohl bych ti to dopordobna popsat, pravdou ale je, že ty testy co sem dal Ham to vystihují brilantně...
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:18
Re: dobré
>:D ty uz nefetuj tolko

Teda nijak neociernujem renault, ale sedel si uz v honde, vw, mazde atd ked vravis, ze renault umi naledeni motoru prevodovky a podvozku nejlepe ?

Toto je renault sport a prave tieto menovane veci ma naladene na uplne inu uroven ako bezne renaulty... Nehladaj v tom nic viac, cely clanok je v kontexte renault sport
2. 8. 2013 13:23
Re: dobré
Seděl jsi už v nových Renaultech? Nové převodovky už jsou v pohodě? Nebo ti třeba nové Clio přijde špatně odladěné?
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:41
Re: dobré
Jazdil som megany a clia, nove clio uplne este nie, ale spojka zaberajuca hore na kusku a precitlivele brzdy s lahkym riadenim to plati do dnes vyjma renault sport... A netvrdim ze to je tragicke, no skus prevodovku v honde civic
2. 8. 2013 13:28
Re: dobré
A seděl jsi ty v poslední době v Renaultu??? Už Megane II FL byl naladěnej tak, že vyhlášená francouzská houpavost a náklony v zatáčkách šly do kopru. Oproti tomu je Octavia II hodně houpavá a v zatáčkách si kleká. Až mi někdy u těch nových Renaultů ta měkkost chybí. Řazení a převodovka už jsou taky naprosto v pohodě. Asi si to pleteš s Peugeot/Citroën...

U škodovky ( jako zástupce koncernu) se o nějaké ochotě vrhat se do zatáček nedá mluvit. Na rozdíl od toho Renaultu. A mluvím ze svý zkušenosti, kdy jízdy na limitu jsem si v Octě II 1,8 TSI užil dost a dost. ;-) Ale za závodníka, kterých je zde na diskuzi plno, bych se nemohl považovat. Z toho mě dostal 17ti letý kluk, kterej jezdí závody a svezl mě po okruhu v Cliu III RS. >:D
2. 8. 2013 13:34
Re: dobré
Lamale já myslel sportovní verze modelů. Honda, VW a Mazda za posledních 6-8 let nevyrobila žádné kvalitní sportovní auto.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:48
Re: dobré
Tak dnes sa uz poriadne sportaky nerobia, su to hothatch namiesto toho...ale i vydarene grand turizmo potesi.. mazda robi stale dobre mx5 a aj nova 3ka bude dobra verim jej... Honda ozivuje nsx... Najlepsim prikladom je brz/gt86, to je este ako zo starej skoly
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 13:35
test akehokolvek renaultu nikdy nesklame
vzdy tu je za hodinu 200 prispevkov ;-) ... ktovie preco... na nic nenarazam len mi je to zahadou ;-) kedze v cechach aj na slovensku renault az taky oblubeny v rebricku predaja zase nie je ako sa javi v diskusiach .... a v predajoch znacka stale pada nizsie a nizsie ... chapem keby ze sme vo francuzsku portugalsku holandsku alebo slovinsku kde su renaulty ako doma ale ze sa s takou oblubou vzdy diskutuje o renultoch v strednej europe mi je zahadou ... osobne nove clio na slovensku stretnut je stale dost problem.... captur tiez a aj twingo ci lagunu.... neviem ako v cechach ale aspon u nas na slovensku renault ako znacka nebudi taky zajujem verejnosti ako v cechach kde koniec koncov na tom tiez uz nie je predajne velmi dobre....
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 13:54
vyber
Kdybych si mel vybrat, tak bych sel do Ceedu GT, o 4 deci mensi objem motoru a temer stejny vykon. Na kufr s. pes. :-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:59
Re: vyber
Dovolim si tvrdit ze tento megan yi prinesie daleko viac fun drive ako ceed gt ktory je az prilisykomotny...aj motor nieje takt tocivy charakter... Objem nepodcenuj, tento 2,0 by s ceedom nemal problem
2. 8. 2013 14:16
Re: vyber
Vykonova spicka u Ceedu je na 6000 tis. otackach, takze si nemyslim, ze by nemel tocivy charakter. Cena by mela zacinat na 520.000.
2. 8. 2013 14:19
Re: vyber
Cena Ceed GT je od 539 980,- Kč... [odkaz]

A další sleva od prodávajícího bude skoro totožná, jako u Renaultu...
2. 8. 2013 14:22
Re: vyber
Vsade pisou neco jineho :

[odkaz]
2. 8. 2013 14:27
Re: vyber
Je možný, že uz zdražili. :-) Já koukal raději na oficiální ceny...

Přeci jen, někdy ty informace z ACZ nemůže brát člověk vážně.:-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 14:00
Re: vyber
Kdybych si měl vybrat, tak bych šel do Porsche 911. O nějaký litr větší motor, o dost větší výkon. Na praktičnost, třídu a kufr s. pes >:D
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 14:03
Re: vyber
Jenže jsou tu dvě maličkosti, Ceed GT se nedělá v kombíku a v reálu se jeho 204 nenažraných korejských poníků dívá z velké dálky i na motory daleko slabší než je testovaný dvoulitr.
2. 8. 2013 14:10
Re: vyber
To já ne. Oproti Ceed GT mi MGT220 přijde jako lepší (nemyslím kombi vs. hatch), propracovanější, technicky pokročilejší a prověřenější. Ceed GT mi přijde jako auto pro mladý kluky, co chtěj koně pod kapotou. Nehledě na to, že člověk neví, co od tý 1,6ky čekat do budoucna. Na druhou stranu Clio RS má taky 1,6ku, jen o 3 kW slabší.

Jak už jsem psal dříve, škoda, že Renault nenabízí i 5D GT220, byl by to mezistupeň mezi obyčejným Meganem a verzí RS. A věřím, že by se i kupci našli. Myšleno v měřítku Evropa. Ale zas asi Renault nechce, aby se z aut z Dieppe stala tuctová masovka.
2. 8. 2013 14:17
Re: vyber
Prodává se Mégane GT 5dv. TCe 190 a dCi 165.
2. 8. 2013 14:20
Re: vyber
... ale ne GT220 >:D

Škoda, že u nás je ta nabídka tak okleštěná. :-(
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 14:50
Co z toho nabídne Octavia III RS?
Snad jen ještě lepší prostornost a velikost zavazadelníku...

Vzhled je jedním slovem perfektní. Tahle kola jsou přesně tak akorát, přitom vozu sluší až nevídaně a rozměr není niijak extrémní. Stejně tak interiér - v porovníní s plastovou nudou v Octavii III je to doslova balzám na duši..

Tohle se zkrátka Renaultu vydařilo na výtečnou :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
79
2. 8. 2013 15:20
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Děsím se jen faceliftu až na to naroubují něco ve stylu Clia ;-\
Jinak je to velmi parádní auto a jsem jeden z mála který nemá problém s interiérem... líbí :-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 15:40
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Megane již žádný facelift nečeká, ve Frankfurtu by měl být představen nový model. Interiér Meganu (Fluence) se velmi povedl, proti jeho konkurentům na opravdu solidní úrovni a rozhodně s ním také nemám nejmenší problém.
2. 8. 2013 17:18
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Neni pravda. Ve Frankfurtu bude predstaven Megane III ph3 s inovovanymi motory a predkem po vzoru Clio IV.
2. 8. 2013 17:25
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Přesně tak, Mégane bude v prodeji až v roce 2015, jestli se něco neurychlí. Příští rok nás čeká Twingo a Espace. Mégane, Laguna a Koleos přijdou až v roce 2015.
2. 8. 2013 18:39
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Nezapomeň na Scénic. Ten by měl být představen někdy na konci tohoto roku..
Avatar - grifith
2. 8. 2013 17:30
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ano, máte pravdu, moje info bylo mylné :yes:
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 17:52
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
přesně tak. Jak poslední FL Mégane doslova polil živou vodou, tak ten chystaný, kdy model dostane logo velikosti Magnum, je podle mě příšerný a vůbec nerozumím tomu, proč převládla snaha mít všechny modely co nejsjednocenější za každou cenu 8-s 8-s
Avatar - grifith
2. 8. 2013 17:53
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Máš prosím nějaké foto toho chystaného faceliftu?
2. 8. 2013 18:43
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Nevím co se děje, ale jak vždy byl informací plný internet (především domácí francouzské diskusní fóra, zahraniční media přinášely fotky z testování), tak nyní nic.. Renault si to vše pečlivě hlídá a nepouští ven nic. Jediné co se ukázalo byla testovací mula nového Espace (která ukázala přítomnost 4x4 a 4control).

Ale nový Megane III. ph3 by měl mít změněný jen přední nárazník. Tvar světel by měl zůstat zachovaný. Co jsem mluvil s lidmi, kteří ho viděli, tak tvrdili, že nový předek je výrazná změna v tom "nemastno-neslaném" designu a že to vypadá moc dobře. Lépe než všechny předchozí verze. Tak uvidíme.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:12
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Právě proto, že jsem také neviděl prakticky žádné foto, skicu nebo něo podobného mi to přijde zvláštní. Ale třeba opravdu jde o dobře utajovanou akci a Renaultu se podaří si jej schovat až pro Frankfurt. Uvidíme, jaké to bude překvapení. ;-)
2. 8. 2013 21:12
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Cože? Espace a 4x4 včetně 4Control?????? Pane jo, nemáš někde nějakej odkaz?
2. 8. 2013 23:50
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
O Espace jsem chtěl udělat článek na svůj blog zde na Auto.cz, ale bohužel nyní nemám tu možnost. Tak aspoň tady. Aktuálně poslední fotky přinesl Automobile Magazin z Francie, který přinesl fotky testovací muly, na které je zřetelné použití nápravy 4 control ([odkaz] Ta destička nahoře(u antény) je senzor výšky vozu a těžiště, tak si můžete udělat obrázek o výšce vozu. Zajímavé, že nového Espace většina zahraničních médií označuje jako Xspace. Renault vypustil fotku ukázky konceptu, který by měl být konceptem nového Espace. Jmenuje se Wisdom a k dispozici je zatím jen toto [odkaz] Podle tohoto to vypadá, že by design měl být inspirovaný Frendzy. Každopádně Renault se v kontextu s konceptem Wisdom zmiňuje o kombinaci velkoprostoru a zástupce prémiové třídy. Takže z toho mě napadá, že by Espace měl být jakousi náhradou za legendární VelSatis, který byl postaven na právě na podvozku Espace.
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 23:31
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
[odkaz]

ale to není normální verze, ta se objevila taky někde, a tam to podle mě nedopadlo zrovna nejlépe... Aktuální podobu prostě považuji za natolik vydařenou, že další zásahy nechápu.
2. 8. 2013 15:35
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Dohaje to te opravdu uspokoji ta troska plastoveho karbonu? I kdyz se tam nehodi a vede od nikud nikam? Zastini ty lacine vydechy ventilace, nevzhledne ovladaci panely klimatizace a radia, prostor pred radici pakou jak v loganu? Nerikam ze je to spatne auto, ale cerna kola jsou akceptovatelna pouze v pripade plechacu, ledky v narazniku jak od benzinky... Ale abych jenom nekritizoval, sedadla jsou pekna, vysuvne operky jsou mnohem lepsi, nez radoby skorepiny v octavce, ale minimalne na dalnici by asi renault sanci nemel [odkaz]
2. 8. 2013 15:41
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
V pravém dolním rohuje rychlost přes GPS... doufám že jsi si ho všimnul a nesledoval jen tan "maxi dot" ;-)
2. 8. 2013 15:44
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Neboj ;-)
2. 8. 2013 15:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Hlavně moc nebylo vidět, jestli se jede z kopce nebo do kopce.
2. 8. 2013 15:48
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Viděl jsem...jestli tohle konkrétní auto má míň, než 260 koní tak sežeru vlastní boty.
(Nebo to jede z kopce).
Avatar - grifith
2. 8. 2013 15:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Interiér MRS220 je na stejném konceptu jako běžný Megane a je to jen dobře. Panel rádia a klimatizace mi nevzhledný nepříjde, naopak je oba považuji za maximálně funkční a vkusné řešení.
Jinak s tím videem jsem se pobavil už na autoforu, Zrychlení z 0-200 s autem o výkonu 220k je fakt totální sci-fi. Jediným rozumným vysvětlením je, že auto to valí z Macochy... Zvlášť když takový Golf R s 200kw to zvládá o 4-5 sekund později. Fakt divné, co? >:D :no:
2. 8. 2013 15:58
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ani ne tak Golf R jako spíš Scirocco R s DSG... :-|
Avatar - grifith
2. 8. 2013 16:00
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Znovu zopakuji, klidně i Golf R, který to má mezi 23-24 sekundami. ;-)
btw. rozdíl mezi oběma je marginální.
2. 8. 2013 18:38
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ta octavka da tacho 200 za nejakych 22 vterin, dle videa a o 40 koni slabsi leon 1.8 to ma taky na autoforu za 25. Golf R to ma dle videi kolem 20.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:00
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Nevím co sleduješ špatně, jestli čas nebo rychlost, ale akcelerace začíná dle videa v 0:33 a dle tacho je 200km/h v čase 0:53. Octavie je prostě božím vozem, její zrychlení dosahuje závratných hodnot, které nedosáhnou ani mnohem silnější vozy.
Golf R to má za 23-24 sekund - zde [odkaz]
Jinak je zajímavá, že tyto čas dokáže zajet jen nejmenovaný redaktor autofora, známý například svým videem se zrychlením Rapidu 1,2 TSi za necelých 9 sekund. Prosím tě, už se prober :-!
2. 8. 2013 19:28
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Takze vsechna videa na autoforu jsou podvod. Kazde auto tam testuji upravene a jedou s nim z kopce. A ja mel za to, ze jim jde o to, zmerit kazde auto a zjistit jeho vykony.
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 19:33
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Videa jsou v pořádku, než se pohne ručka tacho nějakou dobu to trvá, 200 tacho není 200 v reálu, takže ta hodnota je někde kolem 24 sec a to sedí, novému Golfu GTI naměřili také 24 sec.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:38
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
To víš, zkoukni videa ještě jednou a tvrď, že Octavia RS zvládá tachometrovou dvoustovku za 20 sekund >:D
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 19:41
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Reálnou 200 zvládá za 24 sec, start 32 sekunda, GPS 200 km/h 56 sekunda. Což je shodná hodnota jako GTI, který to má naměřené v testu AMuSu.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Takže ty věříš tomu bílému čísélku? ajaj, takže začínáme v 0:33 na nule a v 0:35 dle tacha 45 a dle GPS 11? No zde GPS jen trošku nestíhá, co... O videích autofora si myslím svoje a není velká šance na změnu.
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 20:18
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Jasně, videa složitě sestřihává aby nadržoval Škodovce. Klidně tomu věř. >:-[]
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:20
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Nemusí videa sestříhávat, jsou různé metody jak tomu pomoct... >:-[]
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 21:20
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ano, je mnoho metod, věř své schíze. >:-[]
Avatar - grifith
2. 8. 2013 21:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
a tobe stačí jedno video a máš o všem jasno. Ono když není vlastní zkušenost, tak se moc dělat nedá a je třeba bezhlavě příjímat cizí názory ;-)
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 22:37
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
O čem všem mám jasno? Říkám, že to video zhruba odpovídá naměřeným hodnotám 0-200 toho motoru (24sec.). Ty říkáš, že je zfalšované aniž bys měl jediný důkaz.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 22:54
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Já ti jen tvrdím, že na videu máš 0-200 za 20s. Což je silně nereálný údaj na auto s výkonem 220k a váhou přes 1300kg. I 24s je údaj hodný mnohem silnějším vozům než je OIII RS. Bílý údaj byl zcela nepochybně dodělán až do videa....
Avatar - Ham.
2. 8. 2013 23:19
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Tvých 0-200 za 20s je v situaci, kdy 0 už dávno není nula a 200 ještě není 200.
AmuS, který měří přesně a podle jednotné metodiky naměřil stejnému motoru v G7 GTI 0-200 za 24sec, FoFo ST s 250hp za 27 sec a 125i se 160kW 29sec. Takže možné to za 24 sec u nového 2.0 TSI bez problémů je.
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 8. 2013 23:52
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
že vám do toho lezu... ale ty videa jsou fkat divné. Imho se něco točí z kopce. Sáhodlouze se to řešilo pod tím srovnávákem cedníku a leonu a někdo tam dával i linky na různá akcelerační videa z youtube. Jestli x RCZ a x Leonu na youtube zrychlí z 0-200 za čas yy +- 1s, a jen RCZ, Leon (a už neívm co ještě dalšího to bylo) z testu autofora zázračně dají tu 200 o cca 6-8 vteřin rychleji, je to minimálně zvláštní...
Avatar - Ham.
3. 8. 2013 00:09
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Z kopce to být klidně může, ono najít absolutně výškově rovný a dlouhý úsek pro 0-250 pro auta která nad 200 už zrychlují řekněme vlažně je u nás asi problém. A 10 km/h vítr do zad nebo proti má také dopad na časy. Pokud všechny zrychlení dělá z nějakého mírného kopce tak proč ne, srovnání to je. Určitě je to amatérské video na nějaké dráze s nějakým větrem, na nic víc si to nehraje. Pokud vím tak třeba AmuS to měří na letišti a v obou směrech, přičemž výsledek je průměr dvou jízd aby se eliminovaly případné nerovnosti a vliv větru. To určitě Janda takto přesně nedělá. A nedělá ani to, že by ze svých videí odečítal nějaké přesné hodnoty a uváděl něco v tom smyslu, že výrobce uvádí 9 a já jsem naměřil přesně 9,51, v případě Leonu a Ceedu videa použil čistě pro porovnání, ne pro odečet nějakých exaktních hodnot. Na druhou stranu podezřívat jej z toho, že si videa úmyslně falšuje mi přijde dětinské.
3. 8. 2013 08:50
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Z kopce to je. Na zahraniční dotaz u videa, jež je na YouTube, to potvrdil někdo přímo z Autofóra.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:36
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ano, je zvláštní, že takové výkony auta předvádějí jen na autoforu... Nechci spekulovat, ale co kdyby testované vozy nebyly až zas v křišťálově originální podobě? Hele, už mě to nebaví, jestli bereš autoforum jako jedinou nejpřesnější informaci, pak už s tebou nemá cenu diskutovat. Všichni jezdit neumí, zato pan Janda z těch aut umí ždímat to nejlepší >:D >:-[] i ty naivo ...
2. 8. 2013 19:40
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ne nejpresnejsi, ale zatim jsem jine video se zrychlenim octavie nenasel. Az jich bude vic a jandovo bude vycnivat, klidne uznam ze je to zvlastni. Ale jak rikam, astra za 18, octavka za 20, leon za 24... Na tom nic podezreleho nevidim.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:43
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
k té Astře třeba toto : [odkaz]
přijde ti rozdíl 3 sekund malý? Nemá cenu vysvětlovat ti různé proměnné, které zde hrají roli, ty tomu zjevně stejně nerozumíš a tak tě nechám žít v tvojí "autofórovské" iluzi ;-)
2. 8. 2013 19:55
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Tak si ta videa srovnej dohaje. Ten manik na AutoTopnl radi pomaleji, nez Janda a navic radi pozdeji, coz u turbomotoru vetsinou ma negativni efekt. A tu dvojku tam chudak skoro nemohl dostat. Pokud si myslis, ze kdyz nejake auto nekomu zrychli za 20, tak stejneho vysledku musi dosahnout vsichni, nehlede na gumy, povrch, vitr atd., tak jsi naivni ty, ne ja. Jak rikam, pust si Jandu a srovnej ho s holandanem.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:00
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Hele už s tebou končím. Znovu zopakuju, že tomu fakt houbelec rozumíš. Nicvíc, nic míň. Kdyby jsi náhodou chtěl ještě nějaké detaily o souvislostech, koukni na diskuzi zejména k srovnávačce Leonu se Ceedem, tam to máš popsané detailně a dobře. Víc už pro tebe nemůžu udělat.
2. 8. 2013 20:06
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Asi se na to fakt vykasli, argumenty si nedal zadne i kdyz si prostoru mel dost. Psat uz mi nic nemusis, jenom si srovnej zrychleni astry na autoforu a na tom holandskym webu a srovnej si praci s radickou obou ridicu. Treba se ti rozsviti. Tak zatim.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:06
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Díky naivní neználku ;-) Argumentů jsi měl dost, že tomu prd rozumíš není problém můj...
2. 8. 2013 20:24
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Hlavne ze tomu pán rozumí. No vlastne jeste, aby tomu nerozumel kdyz ma v profilu alfu.Ses koukal na Top gear a zjistils tam, ze kazdej petrolhead ma mit alfu. Tak kdyz uz tak si ji dam do profilu vid, at je na tebe hledeno jako na echt vodbornika co ma prehled. Hlavne ze nepoznas, ze ten holandan neni schopnej rychle preradit...asi tvuj pribuznej... Zůstan ve zlíně a užívej si internetu kdyz vam ho konecne poslali na moravu
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:29
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Svoji slaboučkou inteligenci jsi zde ukázal, tak zase zalez odkud jsi vylezl. Nebo napiš něco k tématu ty pakoni :no: devět příspěvků, nick blbouna a takovejch slov, to miluju :no:
2. 8. 2013 20:30
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Lepsi 9 prispevku nez pres 900 mleti sracek ty moravska špíno
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:34
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Chudáček čecháček zakomplexovanej co, přejel ti nějakej Moravák nohu? Odkráčej ty diskuzní póvle >:-[]
2. 8. 2013 20:36
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ten drsnej smajlik tomu přidal šťávu né že ne. Ted ses nejenom všeznalec, ale ke všemu vostrej jak břitva
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:37
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Jsem rád, že už mizíš spodino. Jméno sis tu udělal hned ze začátku...
2. 8. 2013 20:40
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Tvoje maaaaama mizi >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - grifith
2. 8. 2013 20:41
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Kolik že ti je? Na moc to nevidím... Milion smailů a vyjadřování uhrovatého mladíka ti sedí.
2. 8. 2013 20:37
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Neee jako von je jako fakt vostrej na to pozor jako >:D >:D >:D >:D >:D >:D Moravak >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 20:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
videa jandy z AF nemá smysl řešit. Janda je bezmozek, který ovšem umí řídit. Jinými slovy vražedná kombinace (doslova, osobní zkušenost).
Janda ždímá z aut co tam není, ten by to dal i s Fabií HTP za 30 >:-[] 8-s
2. 8. 2013 19:35
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
A k tomu rapidu. Na druhem videu na youtube to ma za necelych 10. A ver tomu, ze tu vterinu a kousek lze spravnym rozjezdem a razenim srazit.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:40
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Však jo, sekunda sem, sekunda tam a Rapid má stovku pod devět, když se dobře řadí >:D >:-[] To už fakt nemá chybu.
2. 8. 2013 18:28
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
"...We were also comparing the new RS with slightly tuned BMW 130i E81 and both cars were equally fast or the RS was a bit faster" >:-[]
Avatar - grifith
2. 8. 2013 18:37
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Víš co, já už jsem z pohádek celkem vyrostl a přiložené video je opravdu nereálné >:D :yes: Víc netřeba dodávat, musíš pochopit co v těchto věcech hraje roli a auto s výkonem 220k toto opravdu jen tak neumí... Můžeš mi tu psát co chceš, nesmyslům já nevěřím. ;-)
2. 8. 2013 18:40
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Tak se s tim svez, az to bude mozne. Zas tak nerealne bych to nevidel. Kdyz mel dobre gumy, perfektne radil, jel v aute sam a bez zateze jako je rezerva atd. tak proc ne. Musis taky pocitat s odchylkou tachometru.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 18:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Netřeba se s tím vozit, jsou parametry vozu, které jsou pro takové zrychlení rozhodující a nevěř, že ppřijde octavie RS a všechny fakta otočí na hlavu. Jinak koukáš špatně buď na čas nebo na tacho - akcelerace začíná 0:33 a 0:53 je dle tacho na 200. Prostě za 20 sekund to nedají ani podstatně silnější vozy, je to naprostý nesmysl. 8-s >:-[]
2. 8. 2013 18:51
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Nee vis co je to fakt blbost proste, jako to novy ereso jezdi fakt slusne, ale to video si myslim ze je naprosta srackaaaa >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Jako jasne kdyz dobre radil a jel tam sam tak to mohlo bejt realny, ja nevim co z toho delas hned pozdvizeni a neveris jim :no:
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:04
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Další řidič autíček na playstationu, hele když fakt netušíš o čem je řeč a vůbec nerozumíš co vše ovlivňuje takové zrychlení z nuly na 200, pak zde prosím nepiš. Nevěřím jim, protože je to naprosto nesmslné video. Nebo sám věříš, že Rapid 1,2 TSi zrychluje na stovku pod devět sekund? Viz. video oho samého redaktora.
2. 8. 2013 19:12
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
To stim rapidem je hrozna ***a, u nas na vinohradech sem si měřil rapida s moji voktavkou a tezce pohorel. Sem si rikal no to snad néé a vono fakt že jooo >:D >:D >:D >:D pak tam jeste byla nova oktavka v tedeičku ze joo s nakejma mondeama béčkovejma. Grifithee grifithee playstation ani nemam tak me neser nebo budu vostrej >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:18
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Hele když ti dali občanku neznamená to, že všemu rozumíš.... Bohužel jestli jsi ještě nejel ani autem na tom playstationu, tak ti nemá cenu vysvětlovat, jak to chodí v reálu. Žij si svůj svět a začni přemýšlet a hlavně auty jezdit. Zkus okruh a klidně i to zrychlení na 200 a uvidíš, jak těžko se tam s normálním autem dostává. Octavie RS není žádnej sporťák, kterej láme zavedené pořádky...
2. 8. 2013 19:15
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Jo mas pravdu. Ale proc by to mel byt nesmysl, kdyz 1.8 leon to ma za 23-24? [odkaz] Astra OPC, 260 koni, ale zase tezsi, to ma za 20-21.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 19:24
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Takže znova a jednoduše. Videa z autofora jsou více než podivná. Jestli jde o Leon nebo Octavii nebo Rapid je jedno. Astra je sice těžší, ale o 60k výkonnější a chceš tvrdit, že OIII RS je stejně rychlá? Fakt to na mě nezkoušej, tomu nemůžeš věřit ani ty. Jasné, nový Leon se 180k to na 200kmh dá stejně jako jeho předchůdce ve verzi Cupra R s 80k výhodou. Fakt tomu nerozumíš nebo si myslíš, že na autoforu jezdí bůh?
2. 8. 2013 19:29
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ted jsem se znova podival na astru a ma to za 18. [odkaz]
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 16:52
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
do háje, podle mě je opravdu lepší mít v interiéru alespoň trochu plastového karbonu, než moře plastového plastu, jako v Octavii III RS >:-[]
Co se ovládacích prvků Renaultu týká, pak zrovna ty jsou naprosto precizně zpracované. Jasně, ergonimie je věc druhá, ta nemusí každému sedět, ale to je o především o zvyku. Ale chod tlačítek na středovém panelu, a především páčky pod volantem - tam nemá Škoda ve srovnání s Renaultem šanci.

Co se díry před řadičkou týká, nevím jak ty, ale Octavia III je podle mě naprosto to samé, jen v jiných tvarech 8-s
[odkaz]
2. 8. 2013 17:06
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ergonomie je jen jedna, rozmístění je o zvyku :-)
Když budu celej život jíst hůlkama a jezdit v Golfu s navigací u kotníků, taky mi bude připadat příbor a Mégane s displejem v zorném poli divný. :-)

Ještě k té Oktě - debilnější umístění 12V zásuvky už má snad jen jedničková Fabie... 8-s
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 17:49
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ergonomie je věda, ale ergonomií jsem měl na mysli rozmístění prvků a kvalitu ovládání jako výsledek oné vědy. Každému vyhovuje něco jiného, takže i když je ergonomie jen jedna, tak rozmístění a způsob ovládání, který vyhovuje každému, jeden univerzální a nejlepší, zkrátka není.
2. 8. 2013 18:23
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
U octavky je ta dira nepatrna. Stredovy panel plynule navazuje na stredovy tunel a pred radici pakou je akorat schranka se zasupovacim krytem.
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 20:55
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
ale kdeže... jediný podstatný rozdíl je v tvarování. Jestli je díra v méganu o trochu větší nebo menší, to je fakt debata pod mou úroveň ;-) Na věci to vůbec nic nemění. Interiér Octavie RS je plast, plast a nic než plast. Mégane má dotaženější interiér a je zkrátka neošizený :-! Navíc navigaci má tam, kde by měla být. Umístění v Octavii je jedním slovem zlé.
2. 8. 2013 21:00
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Ne. Interier meganu je plast, plast a nic nez plast. O co je lepsi imitace karbonu, nez mekceny plast? Octavka zase treba ma krasne chromovane ramecky vydechu, majestatne ovladace ventilace, nadherne plasticke listy ve dverich a hlavne nema tu diru pred pakou. Aby to nevypadalo jako boj francouzi vs. skodovka, tak treba fabie ji ma taky a neni to o nic mene priserne (ve skutecnosti je to jeste horsi, ale zase je o tridu nize). Navigace je v poradku, kdyby byla jinde, tak by byl stredovy panel holy, jako v meganu a za jizdy se mas koukat na displej mezi budiky a ridit se trasou zobrazenou na nem. Megane zase ma calounene dvere, ale to, co jsem uvedl vyse jsou proste fakta.
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 23:26
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
o co je lepší imitace kovového rámečku, než imitace chromu >:-[] Mmj. panel rádia od Renaultu je lemovaný kovovým páskem. A myslím, že to je opravdový kov >:-[]

Měkčená je vrchní část i u Mégane, spodní je tvrdá u Mégane i Octavie. Mégane má navíc zdobnou lištu. Dveřní výplně Mégane jsou neošizené. Octavia prostě nemá nic, čím by kvalitativně převýšila interiér Mégane, to je smutný fakt. To, že se někomu víc líbí tvarově, je věcí jinou.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 8. 2013 22:54
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
Voe, tak ten frajer asi rovnou šel to Ferráro vrátit... když v zrcátkách spatřil krvavé oči zvířete z Boleslavi s vědomím toho, že má ještě plnej kufr z Lidlu, tak prozřel. >:-[]
Avatar - rohYpnol
2. 8. 2013 23:21
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
>:-[] video je opravdu jen k pobavení. To nemá vůbec nic společného s porovnáním dynamiky. Celé video je jen o tom, kdo je větší bezmozek...
Avatar - aproximus
2. 8. 2013 22:39
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
nevím co máš za oči, ale exteriér meganu je jeho jasně nejslabší stránka. a ty černé kola vypadají vyloženě příšerně 8-s
3. 8. 2013 22:01
Re: Co z toho nabídne Octavia III RS?
I kdyby to bylo nic, tak to není podstatné, dle toho si auta nevybíráme. Každému nemusí vyhovovat francouzská rozevlátost. :-! (Podotýkám, že jinak frankofilní celkem jsem).
2. 8. 2013 15:14
Cena
ako pozeram , tak pozeram ale u nas sa predava bez doplnkov vybavy
Energy 2,0 TCe 162 kW/220 k S&S GT
za 23999 EUR.
ked preratam tych 530 000 CZK na EUR tak je to +-20500 EUR a to je celkom slusny rozdiel....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Andromeda
2. 8. 2013 15:19
Překvápko ...
Popravdě jsem překvapen autorovým hodnocením vozu v tomto testu, neb díla minulá, týkající se jiných výrobků této firmy, byla šitá jinou jehlou ...
Jinak je to fajn výsledek pro zástupce již odcházející generace, přičemž samozřejmě je znát role renaultí sportovní divize ... Povedený vůz ...
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 18:46
R-Link
Zajímavé, že R-Link není pro Megane zatím dostupný (od podzimního faceliftu), v příplatkové výbavě nefiguruje, ale přitom model jím osazený je.
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2013 11:59
Krapet tloustik?
Tak pokud je v clanku uvedena pohotovostni hmotnost spravna, resp. ze auto s ridicem ma vyrazne pres 15 metraku, tak pak se podobne jako u Astry jedna o solidniho cvaldu, kde na rozdil od konkurence ma motor vyrazne vice prace s rozpohybovanim auta.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
3. 8. 2013 12:38
Re: Krapet tloustik?
Renault uvádí pohotovostní hmotnost včetně řidiče (75kg), samotné vozidlo tedy 1388 kg, což příliš přehnané není.
3. 8. 2013 13:35
Re: Krapet tloustik?
Astra a Mégane jsou poctivě udělaná auta na kterých se nešetřilo.
3. 8. 2013 13:51
Re: Krapet tloustik?
A jakou konkurenci máš na mysli? Megane grandtour GT220 má 1388 kg, OIII combi RS má 1367 kg a Focus Combi ST 1311 kg. Píšeme o verzi kombi.

Na to, že Megane už se dá označit za výběhovej model, a dá se předpokládat zhubnutí nové generace, to není tak špatný. Jsem zvědavej, zda Renault zachová kombíka GT220 i v nový fázi 3, popř. u 4. generace.
Avatar - Ham.
3. 8. 2013 13:55
Re: Krapet tloustik?
Ne, ne, tlouštík je jen Astra.
Když se porovnají HB/coupé Astra OPC, Megane RS, Scirocco R, FoFo ST, tak všichni mají kolem 1450 kg ovšem Astra má 1600kg. Tedy vláčí sebou poctivý metrák a půl navíc proti konkurenci, což platí v podstatě i pro ostatní slabší benzínové motory. A v naftových motorizacích ten rozdíl stoupá až skoro někam k 2 metrákům.
Avatar - moreczech
3. 8. 2013 14:27
Nic srovnatelně lepšího neexistuje...
RENAULT toujours !!! :yes:
Rozbalit vlákno
0