Renault Mégane GT vypadá téměř stejně jako před modernizací. Dočkal se ale náležité péče divize RenaultSport, která nepřidala jenom 30 kilowattů navíc.
Spíš to vypadá, že pan VWavwerka dostal (za svůj nadstandardně kritický výlev ke Fluence) TYTYTY a zastoupení Renaultu si vydupalo, aby pěl v dalších recenzích na jejich produkty samou chválu >:-[]
Je to vlastně takový, jen o něco slabší, neCUPový MRS v kombíku se všemi pro i proti, tedy na kompaktní kombík určitě mnohem víc sportovní, než komfortní.
papierove udaje 0-100 su dost skreslujuce a malo dokazu hovorit o realnej dynamike auta. Keby napriklad tento megan bol zadokolka , s lepsim podvozkom a sirokymi pneu, tak ma hodnoty 0-100 lepsie.
Ide tu ale hlavne do dynamiku vo vyssich rychlostiach, napriklad ked potrebujes zrychlit z 80kmh na 120kmh, tam sa to uz lisit oproti inym az tak nabude.
Exteriér pekný, podvozkovo taktiež určite na úrovni a čo sa týka ,,image-u" alebo povesti značky, to by som dnes už neriešil a vôbec by som sa nehanbil sedlať auto s p..čkou na kapote >:D
Som ale jediný, kto nedokáže prekusnúť dizajn palubnej dosky a volantu ?
Nemôžem si pomôcť ale ten neforemný volant a tá ,, šedá" palubka mi vadí a ja tam stále vidím starší Scénic, proste sa mi interiér k celkovém,u charakteru vozu nehodí.
Samozrejme, je to len môj subjektívny názor, takže jak je libo. :-)
Nejsi sam me se taky renaulti interier moc nelibi...a na novem cliu je videt ze se posun k lepsimu nekona...jinak je to skoda, protoze obecne povazuju Renaulty za slusna auta
Clio se mi nelíbí, ale Megan je pěknej, jen by to chtělo trochu víc kvality a citu.. např. výplně loketních opěrek ve dveřích jsou snad horší než v dodávce, kde je jenom plast..
je pravda ze z fotiek nie je tento dizajn moc fotogenicky, mal som rovnaky nazor,ako ty, ked som sa pozeral na foto. Ked ho ale uvidis v reale, tak zistis, ze s tymto dizajnom nemas problem.
Pri cteni clanku jsem myslel, ze uz se Lukas konecne naucil pouzivat ovladani radia pod volantem. Kdyz jsem pak dosel az na minusy - je to tam opet... 8-s:no:
S tím rádiem je to těžké. Každý, kdo poprvé sedne do Renaultu, s tím má problém. Funguje to sice výborně, ale až po delší době. Musíš si zapamatovat, kde co najdeš, protože na to nevidíš, jako na ovládání na volantu. Pro půjčovny je určitě lepší ovládání na volantu.
Ono i to ovládání na volantu musíš dostat pod kůži, stejně jako to pod volantem. Jde jen o zvyk a ten u renaultu nebudetrvat déle než jednu jízdu. Stejně tak se tedy může kritizovat ovládání tempomatu na páčce pod volantem a ne přímo na volantu, jak to má Renault, že? Ale žádnou takovou výtku nikde nevidím...
Nevim, nevim jestli dava moc smysl dat pres 600.000Kc za sice dobre jezdici, ale preci jenom postarsi nizsi stredni Renault ocekavajici a potrebujici nahradu kazdou chvili. Jako za pul mega dobry, ale za tyhle penize uz je hodne blizky GTI Golfu. Tech sto tisic rozdilu vydela kupujici pri prodeji ojeteho a ma preci jenom mnohem novejsi a luxusneji vypadajici auto. Tohle by bylo dobry tak za pul mega max.
Ta cena je u nás více než dobrá a dokonce nevidím důvod, proč by měl být Mégane levnější než třeba ten Golf GTI nebo Octavia RS. V ČR si Mégana asi moc lidí nekoupí, ale to není důvod, proč ho nějak dotovat a podbízet se cenou. Z dlouhodobého hlediska to je stejně k ničemu.
V základu je GT za 530 tis. a to je obrovský argument za motor, který se standardně ladí na 320 - 350 ps, podvozkově to rozhodně nebude horší auto než GTI nebo OIII RS. Design je subjektivní a otázka prestiže je to tak maximálně v ČR/SR (pro mne absolutně neopodstatněné). Napřiklad ve Francii si Octávii RS kupují ti, co nemají na pořádný HH od domácích výrobců a Škoda je tam vnímána podobně, jako Dacia u nás - takže jako východoevropská značka, která se sice lepší, ale na zaběhlé domácí produkty ani náhodou nemá. O tom, do jaké míry je to pravda, víme své.... ale francouzská nabubřelost je ještě mnohem větší, než ta česká.
Moment, on dá o 100 tisíc více oproti meganu za GTI a pak mu sto tisíc vydělá při prodeji oproti meganu? Jestli umím počítat, tak je na tom vlastně uplně stejně, jako když koupí megane >:D nula od nuly sejde... >:D
Ještě v tom je jedna neznámá. Nikdo neví, jakou budou mít za tři roky Renault a VW pověst. Jde jen předpokládat, že Renault se zlepší a ten rozdíl v cenách ojetých aut bude také asi menší. V reálu už je dnes na tom se spolehlivostí Renault minimálně stejně a je jen otázkou času, kdy to zjistí i široká veřejnost.
Spolehlivost a pověst je věc jiná. Renault i VW a stejne tak jako ostatní značky se ve spolehlivosti vyrovnaly. Někteří spadli z nadprůměru, jiní se do průměru vyšplahli.
Za 3 roky se toho moc nezmění, protože cenu na trhu určuje také oblíbenost a prodeje a tam VW potažmo škodovka pořád vedou o mílový krok.
Jen nechápu ty, co si myslí jak vyhráli koupí VW, když koupí o sto dráž a pak o sto dráž prodají... :-) Prodělají pořád stejně....
No já a lidí v mém okolí jezdí dost značek, sám sem měl Renault, máme doma několikátý vůz koncernu, v rodině jsou i jiné Renaultu či koncernové vozy... :-) Je to prašť jako uhoď.... :-) Jedine snad s vyjímkou TSI, které, jak už sem tu několikrát psal se nám rozbilo už ve 35 tis km a pořád ten motor zní občas nějak nezdravě...
Samozřejmě a stejně tak nelze předpokládat, že rozdíl v nákupních cenách bude konstatní po celou dobu dobu jejich provozování. Spíše se rozdíl v prodejních cenách bude více smazávat ve prospěch Renaultu. Stou polehlivostí naprostý souhlas ;-)
Vždyť cena je nastavena výborně - poměrně výrazně pod cenami konkurenčních novějších "hot kombi", a přitom se zdá, že za nimi po stránce motorizace ani jízdy příliš nezaostává.
Je to kombi, je od Renault Sportu, bude to vzácné zboží a ukaž mi jaký VW/Škoda za posledních 10let stoupá na ceně jako Megane R26R...
Jediná konkurence je o 200tis. stále dražší Focus ST kombi, který je sice modernější, kvalitnější ale při ceně tohoto Meganu GT neodpustitelně drahý, snad jen servis má Ford levnější...
ako RS octavia kombi a to sa coskoro uz mozeme tesit na novu generaciu tohto megana ;-)
sam som zvedavy kde renault nastavi hranice a kam az zdvihne latku :yes:
emocionalne klobuk dole .... podla mna v tomto asi naj kombik v danej triede... sice este nam pride auto emocion cize novy leon kombik ale takisto aj novy megane je uz za dverami.... zatial ale v nadupanych kombikoch u mna vedie renault... aj o jeho sportovych skusenostiach s takymito autami a kvalitach hadam nik nepochybuje
Ty si desny teoretik.... Pokial sa renault megy vyberie smerom ako nove clio tak nic moc... vsetky love pojdu do designu a okrem 1.6dci a 0,9tce ci 1.2tce to bude derivat rokmi pouzivanej techniky s nicim novym nepride... Horsie je predstava tych automatikych prevodoviek a plastoveho interieru ako u clia
V Cliu jsou nové motory 0,9 TCe, 1.2 TCe, 1.6 TCe, dvouspojky EDC, R-link. Nevím, co jsi čekal a co najdeš u konkurence. Pokud jde o peníze, tak má automobilka na výběr. Může je dát, tam kde to každý vidí (třeba do interiéru) nebo někam, kde to poznáš po pár letech (třeba do motoru). Jít cestou jen vnímané kvality a ostatní šidit se zdá celkem jednoduchá. První dojem u novinářů a zákazníků za to možná stojí. Dlouhodobě to ale moc nepomůže. Japonci si svou pověst také nepostavili na měkčených plastech. Navíc u Clia přijde verze Initiale Paris a tam si na interiér asi nikdo stěžovat nebude. Jen si za něj bude muset připlatit. Pokud půjde Mégane cestou Clia, tak to bude jen dobře. Clio je letos druhé nejprodávanější auto v Evropě a druhé ve třídě. Stejný úspěch od Méganu nikdo nečeká, ale druhé místo za Golfem by mohlo být reálné.
Zdá se mi to, nebo je to Vaverkův 2. test po sobě, kde dává Renaultu 4,5 z 5? Mám pro to pouze 2 důvody, buď konečně pochopil, že i francouz umí vyrobit automobil (mnohdy lepší, než němec) a nebo se na tuto osobu zaměřil samotný Renault ČR a přeplatil Mladou Boleslav... kde je pravda pane redaktore?
Ale jo Toppere, vzpomeň. Jako neskutečné zrůdy mne napadá dost aut, Fiat Multipla, Audi A2, VW Fox, Škoda Roomster, Hyunday i10. Ale z Renaultu za posledních 20 let? No možná trochu Vel Satis... JInak neúspěšných aut Renault vyrobil nemálo, stejně jako každá automobilka.
Mě též :yes: ( i když jsem se vlastně také jedné tak trochu dopustil včera pod článkem o tom jak se VW daří, přestože vsechna ostatní nejen česká média interpretovala stejna data přesně opačně).
Přijde mi, že čím dál tím víc automobilek umí udělat auto, které je od začátku slušné, bohužel po prvotním nadšení může přijít slušné ochlazení už třeba i po 50 000 km. Těžko se mi bude věřit, že GT bude takhle supr i po těch 50 k. Tak nějak mám obavy, že nebude držet pohromadě.... ;-\ vypadá totiž jinak hodně slušně a ještě slušněji oproti včerejším jízdním dojmům O III rs:)
a proc by nemel drzet po hromade, když jsem rozflakal ClioRS tak mělo na tachu necelých 140kkm a bylo v lepsim stavu nez Golf GTI kterého jsem prodaval na 80 tisicich, a tim myslim spise drobnosti jako vrzani interieru, nedolaheani plastu a podobne, to ze se Golf rozpadal i po motoricke strance byla proste smula, v Dieppe umej a jejich práce je po zásluze hodnocena jako velice kvalitni :-)
Ja si nemyslim, ze by treba Superb byl udelanej extra lip nez moje C5. Nicmene na C5, at jezdi spolehlive jsem do dosavadnich 80 k menil i dily na podvozku (lizatka, čepy řízení, desky vpředu a vzadu už na 75 k) Kamarad se Supem skoncil uz 2x na spagate a ma najeto 50 k. Soudim tak spis podle svych dosavadnich aut. Fabie I 70 k a nic, VW Bora 130 k silentbloky prednich ramen, zadni desky na 110 k, Exeo 70 k a nic. A u toho citraka mam tak trochu pocit, ze starne se mnou, od potahu volantu, sedacek, - to neznamena, ze ho nemam rad, jen mi neprijde tak festovni jako auta, ktera jsem mel dosud (hlavne Exeo)
Auta z Dieppe bych neodsuzoval pro jejich výkony, jenze GT je porad vice mene normalni Megane a u takoveho jsem na vlastni bulvy videl jak kolega pri mrazech otevrel dvere a tesneni zustalo na kastli misto na dverich:))) A to jsou zrovna ty veci, ktere v Dieppe na svedomi nemaji.
ale kazdopadne tohle GT :yes:
Pises tu uplne smiesne najazdy, ja som na dvoch nissanoch menil povodne tlmice az po 300tis km a kto neveri nech si pride ocekovat moju p11 Gt ma 290tis a nic jej neni ani tlmicom...nehovoriac o povodnych loziskach na kolach atd... Tak sa tu radovat nad najazdom 70tis fabie je fail...
jde o to za jak dlouho to najezdis vis:) To ze nesedim v jednom aute 300 000 neznamena, ze toho moc nenajezdim, ale spis to nemam zapotrebi.... Jinak tlumice po 290 000 kdyz netecou neznamena ze jsou ok a ze funguji na 100%, to s nejvetsi pravdepodobnosti bude znamenat ze uz v nich nic neni. Vzhledem k tomu, jak dulezitou soucasti vozu tlumice jsou, nebudu cekat, na hranici jejich zivotnosti, ale vymenim je klidne na 50-60% životnosti a funkce....
Tak tento bola vedla... Jazdit v primete gt s tlmicmi v kt nic nieje je len tvoj ulet...isiel si uz v aute s prazdnymi tlmicmi ? Ja ano a na ten rachot od napravy a jazdne vlastnosi by si nezabudol... V 260tisc boli tlmice na teste a mali 90%, testovane v nissane.... Ale i bez testu viem, ze funguju dobre, tlmia nerovnosti, auto sa nenaklana ani neplava a podvozok je tichy... Japonci mali niektore diely extremne dimenzovane i ked napr aj renaultacke 1,2 1,4 1,6 v cliach meganoch jazdia okrem elektriky napr cievky bez problemov... Ja som tvoj prispevok nijak neodsudzoval, ibaze spolahlivost mozes hodnotit tak po 250tis km az potom zbadas kolko investicii ta to stalo... Po 70tis nema auto narok na vady
Na to máš právě tyto statistiky. C5 má závady na podvozku a řízení u 8,2%,C4 u 11,8%, Laguna u 1,9%, Mégane u 1%, Octavia u 3,2%, Passat 3,5%. To jsou ty objektivní rozdíly ve zpracování. Renault je sice z Francie, ale jde zcela jinou cestou než Peugeot a Citroen.
Já si skoro myslim, že je uplně jedno co si koupít... Všichni si myslí to nejhorší o Renaultech, ale že Škodovky a VW zůstavají nepojízdné či s drahými závadami již po 30 tisících.. ( vlastní zkušenost), že i prémiové značky mají podobné problémy do 100 tisíc km... Myslim, že si nevybereš... Renault je stejná sr*** jako jiná automobilka :-)
P.S. Já měl třeba tu Lagunu a podvozkové díly sem měnil až ve 160 a jen přední nápravu ve 180ti silentbloky :-) Tady vidíš, že je to model od modelu, kus od kusu...
Jinak, mě zas upadlo těsnění u Fordu.. jen mu někdo lehce pomohl omylem nohou, ale stejne to nevydržela >:D
U Mégana bych se nebál. Je to hodně poctivě postavené auto. Podívej se třeba na výsledky z německých STK. Dekra má závady rozdělené do různých kategorií a dle těchto statistik na podvozku a řízení nejsou skoro žádné závady. Hůř ti bude držet pohromadě asi ta Octavia (dle té DEKRY má na podvozku a řízení těch závad 3 x víc). Pokud teda dáš na objektivní čísla.
KDepak jsi na takové hovadině byl? Proč by Renault neměl po 50 tisících držet pohromadě? Říkal včera Franta u piva nebo to jsou tvé značné automobilové zkušenosti?
Nezlob se na mě, ale Renault v posledních modelech na kvalitě svých výrobků zapracoval a již dávno je není třeba odsuzovat za nekvalitu. Dávno pryč jsou doby Meganů II a Lagun II ze začátků jejich výroby, kde kvalita nebyla dvakrát příkladnou ;-)
hele uklidni se, vždyť já sem to auto nehaněl, sám vím, že kvalitou jsou na tom mnohem lépe než v minulosti. Jen jsem vyjádřil pochybnosti o tom, zda to bude tak dobře fungovat i po desetitisicích km, ale netvrdil jsem, že to tak bude.(což mimochodem neni pravidlem) Fandim jim a jedině dobře, když to bude držet pohromadě. ;-)
To auto ma uplne jednoduchu techniku a konecne dobre vyladenu, nema sa tam co kazit... Kvoli jazdnym vlastn. je podvozok este robustnejsi co je dobre aj pre zivotnost. Pokial majitel nie je prasa a vie ako sa chovat k turbomotoru, pripadne skrati vymenu oleja na 10tis.km tak mu bude dlho sluzit
Nebál bych se, můj Megane má 2,5 roku a najeto 55 tis., a světe div se, auto drží pohromadě, v interiéru nic nedrnčí, podvozkové komponenty neklepou (čepy), Jediná oprava na autě byla výměna jedné žárovky před cca 3 tis. km... sakra, ještě teď si zoufám, jaký sem to koupil francouzský šrot >:D >:D
Tak ked mas doma jedno auto 7 rokov tak 250tis je bez problemov aj skorej natocenych... Moze si to dovolit kazdy kto si nekupil herku, su totizto auta kt v 250tis maju vacsinu i spotrebnych dielov este povodnych...spojka a podobne...to asi nebude tvoj pripad
Jasné, běžnej roční nájezd 30 tisíc + je normální, jen pokud cestuješ dnes a denně po celé Evropě... Pokud si tímto chceš dokazovat kvality aut, tak to je mi tě líto. Pokud se ti jednou povedlo mít auto s tímto nájezdem s většinou i spotřebních dílů původních, tak to mě bavíš. Respektive si můžeš gratulovat. Řeknu ti to znovu, ne každej je nucen jezdit starým pekáčem a vlastně si tak dokazovat kvality aut.... Každej jsme holt jinej.
Ja si nic nedokazujem ani nemci nedaju auto skor z domu bezne pokial nema 250-300k a potom si ho doveze cech alebo slovak a kupi stoceny so 160tis so skvelym vedomim, ze neni odkazany na stare pekace. Priklad ? Mozno aj ty >:D
Ked si raz kupis auto ktore ta bavi a skvele sluzi tak si ho nechas kvoli inym veciam ako kvoli komplexom z toho ze deries stare plecky...kup si raz mazdu mx5 alebo ine auta prinasajuce radost a budu ta zaujimat ine veci
Nemáš pravdu, dokazovat výdrž aut nemám potřebu, spokojím se s novým. KDyž provozuješ auto při takové porci km ročně, zajímá tě víc provozní stránka věci a její finační náročností, než zábava při jízdě. Nemůžeš si to plést s autem pro radost - tam je ta zábavnost očekávané, ale těžko s nimi budeš jezdit 30 tisíc+. Na to jsou zcela jiné vozy.
Niektore auta sa uz nevyrabaju tak ho kupis s 200tis na krku... Pripad sport verzii, napr take gt sedany maju natocenych tolko km ako bezne auta, vsak aj type r alebo megane gt su prevazne dayly cars... Denne jazdia, nebola rec o 350 z :-)
Ale chapeme sa, take kvalitne auta ako z 90tych rokov sa uz dnes nerobia...
Renault a sportovní kombi? Kdo by to byl řekl, že tato kombinace bude opravdu skvěle fungující a není třeba se bát označení žhavého kanidáta na titul sportovní kombi roku? Aktuálně není zase tolik důvodů preferovat jiné značky, ve třídě jde o jednoznačně skvěle jezdící, solidně vybavené a úžasně vypadající "hotcombi". To vše za neskutečnou dumpingovou cenovku. Proč přemýšlet nad OIII RS? Jediným důvodem může být absence dieselového motoru, ale stejně.... do vozu takového ražení je mnohem lepší volbou dopovaný benzín.
Tak nezbývá než zopakovat : neváhejte ani chvilku a kupujte! A na ten multifunkční ovladač pod volantem si zvyknete hned při první jízdě a dojdete ke zjištění, že právě taktob to mělo být všude... >:-[]
Bravo RENAULTU, tento model se neskutečně povedl. :yes:;-)
Auta od Renault Sport nejsou klasické renaulty. Už i Laguna GT bylo velmi dobré auto, které skvěle jezdilo (hlavně zatáčelo) a zároveň bylo komfortnější (i když tvrdší) než běžné Laguny.
Renault Megane GT220 je klasický Renault, jenž byl laděn divizí Renault Sport. Zcela nepochybně je to krok správným směrem, jenž je vidět na více modelech značky.
Moc jich u nás vidět ale zatím není, já měl to štěstí až u západních sousedů, kde jsem se ze zvyku a ze sympatií k značce zastavil u Renault dealera, kde před autosalonem mimo MRS, několika Lagun GT stál také Megane GT v černé barvě. Vypadal opravdu velmi dobře, ale na druhou stranu dost nenápadně, mimo malého znáčku GT by to do něj nikdo neřekl :-) Kdo by chtěl něco, co i vypadá agresivně, půjde jinam.
U nás upřednostní tento model například před OIII RS pouze člověk bez předsudků a udělá s MGT220 lepší kšeft. Auto není prvoplánově agresivní, při volbě správné barvy však působí mnohem výrazněji než standardní Megane. A o to přece jde, nová OIII RS jde podobnou cestou. ;-)
No já si troufnu říct, že OIII RS na živo vypadá více odlišně:) Ale RSo sem viděl jen modrý ( kdysi v lednu v protisměru a to sem si nebyl jist jestli je to ono) a pak červené, to bylo poznat i z dálky, že se jedná o jinou Oktávii. GT megan v černé a kombi je opravdu usedlejší, nicméně kdo ví... pozná ho :-)
Odlišnost běžných verzí od RS či GT samozřejmě je, takže ten kdo se v autech vyzná je odliší. Liší-li se více jeden či druhý je otázkou k dlouhé debatě. Navíc v době, kdy Renault nabízí GT paket i pro obyčejný Megane a RS paket u Octavie je jen otázkou času, se výsadní postavení těchto modelů poněkud vytrácí.
Dotaz na testéra, předpokládám, že má obě auta projetá:
Které auto je lepší, Mégane GT220 anebo Okta RS TSI kombi? Včetně ceny, záruky atd. - prostě mně zajímá, co je pro řidiče s rodinou v tuhle chvíli lepší.
Dovolím si takovou menší paralelu mezi Mondeem a Meganen. Obě auta jsou na konci životního cyklu a vypadá to, že jsou v nejlepší formě. Mondeo naprostý král své třídy (ovšem již od svého uvedení) a u Megane GT to alespoň kucí z Dieppe zvládly v době, když už se očekává nová generace.
Nicméně s potěšením musím konstatovat, že ačkoliv je krize, tak se vyrábí velmi dobrá auta.
BRAVO RE-RENAULT
PS: Pane Vaverka děkuji za Vaše objektivnější dojmy. :yes:
Renault dává možnost si připlatit za podvozek GT - Pack GT Line - sport. podvozek, sedadla typu RS, hliníkové pedály, ocelově šedé doplňky již u 1,2 TCe - stojí 30.800,- Kč ve verzi Dynamique.
Mám auto právě se zmiňovaným pck GT-Line, 1.6 dci 96KW, pro ropaře zajímavá alternativa. Jinak v ovladatelnosti auta a všeho kolem dávám zapravdu p. Veverkovi. (bez ovládání pod volantem si už jízdu nedokážu představit)
Najprv ako dieťa otec chcel kúpiť renault staršieho už si nepamatám aký typ to bol. Bolo to asi 15 rokov do zadu. Pri prvej jazde mu odpadlo koleso a havaroval. Vtedy sa pri šetrení zistilo že vo výrobe zabudli na niejakú súčiastku a vďaka tomu sa odtrhlo zavesenie. Vyššiel stoho zo zlomeninou kolena a dodnes má stým kolenom problémy. Ako tak sa to dalo do poriadku predajca sa ohradil že nesprávne viedol to vozidlo proste bola to haluz moc nezmohol bol rád že bol :-) ubehlo pár rokov a minulý rok (už sú naši rozvedený) si zakúpil Renault Fluence. Ešte si hovorím že dnes už je tá technológia iná a lepšie ako pred 15 rokmi tak sme sa vozili. Potom keď cestoval do práce (České budejovice) žena, ktorá mala dať prednosť doňho z ľavej strany v rýchlosti 40km nabúrala on šiel 90km/h v momente nárazu stočilo auto do priekopy kde ostal. Keď sa dostal z auta bol v šoku. Čo je najhoršie ani si nevšimol že nevybuchli žiadne airbagy. Pri šetrení sa zistilo že systém airbagov v jeho aute bol softvérovo deaktivovaný. Auto nemalo ani 3000 km najazdené. Skončíl s prasknutým ramenom a otrasom mozgu, +- niejaké pomliaždeniny...
Asi má na túto značku smolu. Jedno viem iste. Predal to a kúpil si BMW 3er 2007 už jazdenú :-) ale je teraz spokojnejší.
Takže tak či išla po ňom zubatá, či to bol atentát na obyč. človeka alebo len blbá náhoda alebo renault to nevie neviem. Rodina má prísny zákaz >:D nakupovania Renault vozidiel.
Jedno je isté prežil. Takže teoreticky je renault bezpečné vozidlo o O :-O
Pokud neměl boční airbagy, nedivím se, že ve 40ti km/h bočního nárazu se neaktivovaly prední... Jinak s tím kolem se mi to ani nechce věřit... ;-)
Já měl v práci Octu II, kde nevystřelily ani při čelnim nárazu v cca 65 km/h, a odůvodnění bylo, že to nebylo trefený na správný místo... :-) Servisováno Přerost a Švorc, auto v záruce.
Upřímně řečeno to zní velmi nepravděpodobně. Ale pokud je to pravda, tak to je síla. Pokud jsou to tedy dokázané výrobní vady, tak to jste museli vysoudit ohromné sumy. Nezlob se na mě, ale prostě tomu nevěřím ;-)
Ospravedlnuiem sa za mylne info. V danej dobe som mal menej ako 10 rokov takze som si zle pamatal. zavolal som otcovi ktory mi povedal ze to nebol priamo renault ale niejaka sukromna firma ktora kupovala nove auta a robila ich sportovejsie v BA. Ze boli nove ale hned upravovane. Takze sorry renault. Vraj sa bal ist na sud pretoze majitel tej firmy bol znama firma. Za mlcanie dostal niejake smiesne drobne ale citil pohrozenie. Takze tak to bolo... Takze este raz sa ospravedlňujem za mylne info :-(
V pořádku, nic se neděje, pouze tu diskutujeme. Co v tom druhém případě? Dle popisu tedy jasná chyba výrobce, navíc prakticky život ohrožující, ani nedomýšet, co by se stalo při jiném typu nárazu. Dost dobře nechápu, jak mohlo k tomuto dojít...Při výrobě se airbagy nijak neaktivují.
Tam som toho ani moc nezistoval len otázky typu si v poriadku nič sa nestalo? Vodičové dvere boli chytené stĺpik na fluence bol posunutý smerom do vnútra a zadné dvere preliačené asi o 15 cm dnu. Horšie to dopadlo keď padol asi do 3m priekopy a betónového žľabu na odvod daždovej vody. Auto sa tam zakliesnilo a on musel vyliezať druhými dverami. Bol ošetrený a auto opravil renault na základe poistky spoluúčastníka a aj v rámci záruky keďže otázka bola prečo nevybuchli bočné airbagy. Viem že auto opravili a otec ho neskôr predal. Obhliadka vozidla prebehla v poisťovni kde zistili že airbagy boli vypnuté. Otec sa nad tým rozčuloval ale netuším či to riešil u predajcu. To už naozaj neviem ja som len rád že je zdravý a nič sa mu nestalo
Mám Fluence ročník 2010. V roku 2011 som bol na zvolávačke práve kvôli predným airbagom. Ako aj vo vašom prípade... boli vypnuté čiže preštelovali elektroniku a vraj by to malo ísť (chvalabohu ešte som to nevyskúšal). Smutné, že aj vďaka tvomu otcovi zistili túto závadu. Naozaj nerozumiem ako niekto mohol nainštalovať do auta vypnuté airbagy, to ich tam ani nemusel dať. Ale prešľapy robia aj viaceré iné automobilky. (viď napr. Toyota) ale to stále neznamená, že to nie sú dobré autá.
V zásadě proč ne. Akorát interér bych bral vyloženě černý a kola klasický v stříbrošedý. Trochu by mě štvalo, že barvy jsou pro GT omezené, tahle modrá není špatná, i když 19k je poměrně vysokej příplatek, ale možná bych raději sv.modrou, která podle konfigurátoru není pro GT dostupná. Ještě je tu možnost tm. šedé, které také nevypadá zle. Červenýho Mégane GT220 jsem ještě nikdy neviděl. No ve finále to vidím, že bych si vzal raději tu nejvyšší výbavu pod GT, protože interiér černý taky nelze.
Tak Megane Grandtour GT 220 asi za octavoRSbijce moc nepovažuju. Měl jsem možnost se svézt. Je to odlišný auto. Rozdíly ve zrychlení jsou, protože GT220 není vyhnaný na sprinty. Ta síla se projevuje při běžnym ježdění. Je vidět, že když se to umí, šikovný ruce uměj naladit i torzku vzadu, kdežto některým autům nepomůže ani multilink. No a další věc je kufr. Dle mé zkušenosti je 524 litrů stejně prakticky využitelných jako 610 v Octě. Někdy i lépe, díky rovné nákladové ploše. Ale pro český řidiče jsou ty litry v kufru a nas.anej dikobraz na kapotě prostě k nezaplacení. :-)
Navíc je mi sympatický označení GT. To že R.S. nechává Renault pro sportovní ostré vozy, to by se některý automobilky mohly učit.
A navíc, rozhodně bych věřil více technice od lidí, kteří se specializují na sportovní verze běžných aut, než technice od nějakého Pepíka, kterej si mezi stovkama TDíček a TSíček sem tam sešroubuje nějaký RS. >:D
PS: Beru to s velkou nadsázkou, avšak za svým názorem si stojím. ;-)
Skvělý test napsaný lehkým pírkem. Nechci se pasovat do role literárního kritika, ale příjde mi, že se p. Vaverka vypsal a kvalita testů jde nahoru - bez ohledu na výsledek.
Pokud jde o to bolavé Renaultí ovládání radia pod volantem - jak jsem si na něj jednou zvykl, ještě jsem nenašel nic lepšího. Tragedii v tomto oboru předvádí například Jeep Grand Cherokee, u Renaultu bych to osobně zařadil spíš k plusům.
Megane kombi dodnes vypadá svěže, obzvlášť v bílé barvě.
No je pravda, že Renault naladění motoru, převodovky a podvozku umí v současné době asi nejlíp z běžných automobilek Je vidět, že léta praxe ve formuli a vůbec v motorsportu jsou znát. Kdyby zapracovali trochu na designu tak to budou parádní auta. S kvalitou nevím jak na tom jsou.
Upřímně snad vše...ve srovnání s konkurencí nejedou, žerou, ovladatelnost motorů je bídná (odezva na plyn, padání otáček atd), jsou špatně sladěny s převodovkama, které navíc stojí za starou bačkoru a tak by se dalo pokračovat rozebírání jednotlivých jízdních situací.
Ve srovnání s nimi působí 2.0 T v tomhle meganu jako produkt úplně jiných motorářů.
Takové hovadiny zde může napsat jen ten, kdo se na tyto motory díval jen na obrázku svého monitoru a v životě neměl ani s jedním nějakou zkušenost. Musíš utéct z "reality" testů, do reality života a ty motory vyzkoušet. Ale co ti to vysvětlovat, to prostě musíš zkusit...
To jako že 0,9 TCe a 1,2 TCe je špatný??? Už jsi s tím jel, nebo soudíš z monitoru??? Nebo z čeho soudíš?
1,2 TCe 85 kW je naprosto pohodovej motor, tichej, úspornej, a 0,9 TCe není žádnej trhač, ale na běžný ježdění v Cliu naprosto stačí... Mimochodem, i naftu Renault umí velice dobře...
Nie zerie viac ako 1,2tsi bohuzel a i nissan 1,2 digs ide za menej... Je proste viac zavysly na style jazdy ako ostatne male turba...
Si pozri testy megana 1,2tce kazdy redaktor mu to vycita a potom porovnaj s kazovym 1,2tsi ten ked nic ine aspon spotrebu ma lepsiu...
Rencek 1,2tce ma blbe mapovanie pedalu uz v prvej stvrtke stisku dava zo seba vela vykonu ale ked das na podlahu uz sa vela nezmeni...na efekt dobre na spotrebu nie... Btw motor renaultu povazujem za doveryhodnejsi
Nesmíš číst testy, kde jezdí auta dle tacháču a u Golfa s 1.2 TSI jezdí o 10 km/hod pomaleji než s Méganem. 1.2 TCe je kultivovanější, má plynulejší zátah a není tak ošizen jako byl 1.2 TSI (variabilní olejové čerpadlo, DLC povlakování,..).
Este nevies co urobia tie specialne trecie plochy na vackach noveho 1,2 tce ktore ma mimochodom tiez variabilne olejove cerpadlo... Inak nemam nic proti tce, 1,4tce je motor z nissanu 2vacky a retaz pohon, to je drziak
Tazko takto lahko pri stole zhodnotit... Kvalita nanosu lahkobezneho nanosu je otazna a vacky su dost namahane
Nesuhlasim s rozvodom, prave znizovanie vnutorneho trenia a odlahcovanie robi problem retaz rozvodom...kmity a vibracie zo spalovania sa prenasaju do chodu retaze, ktora neustale pulzuje co jej sposobuje rychlejsie opotrebovanie..stare motory tolko nerachtali a prispieva k tomu aj priamy vstrek, kt. sposobuje hruby chod
Nežere víc než konkurence, jen musíš pracovat s pedálem plynu s větším citem. Není to vada, ale vlastnost. Ano TSI může být i o dvě, tři deci úspornější, za cenu mírně slabší dynamiky.
+- ale len teoreticky...plyn ma byt namapovany tak ze podlaha je full a nie uz v polke je fullka...davkovanie vykonu na snehu ci mokrej ceste utrpi, ja som nazoru, ze to je trocha neprijemne, aj tak si clovek na to zvykne
Mám na mysli naladění motoru, převodovky a jejich sladění. V tom tyhle motory zhusta zaostávají. Najel jsem s nimi dost hned v několika modelech... pohodovej a tichej 1.2 TCe je, úspornej snad jen když jedeš klidně a ještě v meganu, se scenicem se těžce trápí...
Na běžný ježdění ti stačí i motor z Wartburgu, to není žádný argument...
Nebyl Janda ještě nedávno volně cituji "plácal ukecanej jak stará Blažková"? :-)
Ale jako jo, ten motor je jen OK.
Doma máme TwinAira a ten mě baví o dost víc.
Nesmysl, Janda umí i malé motory pochválit, s tím Cliem se jednoduše trefil přesně, což mnoha lidem určitě nebude po chuti. Mimochodem Twinair je taky dobrá trága.
To je blud jak mraky a golf je tazsi... 0,9tce neda stovku za 9s ani v cliu a co sa tyka akceleracie vo vyssich rychlostiach nieje o com.. 0,9tce dojde dych velmi skoro za 100kmh co je uplne v poriadku vzhladom na objem... Zbytocna debata
To je jen z toho odkazu, co sem dal Ham. Já v tom jsem nevinně. Dle toho testu je malý turbobenzín lepší než atmosféra o stejném výkonu. O tom v tom testu šlo.
Teda nijak neociernujem renault, ale sedel si uz v honde, vw, mazde atd ked vravis, ze renault umi naledeni motoru prevodovky a podvozku nejlepe ?
Toto je renault sport a prave tieto menovane veci ma naladene na uplne inu uroven ako bezne renaulty... Nehladaj v tom nic viac, cely clanok je v kontexte renault sport
Jazdil som megany a clia, nove clio uplne este nie, ale spojka zaberajuca hore na kusku a precitlivele brzdy s lahkym riadenim to plati do dnes vyjma renault sport... A netvrdim ze to je tragicke, no skus prevodovku v honde civic
A seděl jsi ty v poslední době v Renaultu??? Už Megane II FL byl naladěnej tak, že vyhlášená francouzská houpavost a náklony v zatáčkách šly do kopru. Oproti tomu je Octavia II hodně houpavá a v zatáčkách si kleká. Až mi někdy u těch nových Renaultů ta měkkost chybí. Řazení a převodovka už jsou taky naprosto v pohodě. Asi si to pleteš s Peugeot/Citroën...
U škodovky ( jako zástupce koncernu) se o nějaké ochotě vrhat se do zatáček nedá mluvit. Na rozdíl od toho Renaultu. A mluvím ze svý zkušenosti, kdy jízdy na limitu jsem si v Octě II 1,8 TSI užil dost a dost. ;-) Ale za závodníka, kterých je zde na diskuzi plno, bych se nemohl považovat. Z toho mě dostal 17ti letý kluk, kterej jezdí závody a svezl mě po okruhu v Cliu III RS. >:D
Tak dnes sa uz poriadne sportaky nerobia, su to hothatch namiesto toho...ale i vydarene grand turizmo potesi.. mazda robi stale dobre mx5 a aj nova 3ka bude dobra verim jej... Honda ozivuje nsx... Najlepsim prikladom je brz/gt86, to je este ako zo starej skoly
vzdy tu je za hodinu 200 prispevkov ;-) ... ktovie preco... na nic nenarazam len mi je to zahadou ;-) kedze v cechach aj na slovensku renault az taky oblubeny v rebricku predaja zase nie je ako sa javi v diskusiach .... a v predajoch znacka stale pada nizsie a nizsie ... chapem keby ze sme vo francuzsku portugalsku holandsku alebo slovinsku kde su renaulty ako doma ale ze sa s takou oblubou vzdy diskutuje o renultoch v strednej europe mi je zahadou ... osobne nove clio na slovensku stretnut je stale dost problem.... captur tiez a aj twingo ci lagunu.... neviem ako v cechach ale aspon u nas na slovensku renault ako znacka nebudi taky zajujem verejnosti ako v cechach kde koniec koncov na tom tiez uz nie je predajne velmi dobre....
Dovolim si tvrdit ze tento megan yi prinesie daleko viac fun drive ako ceed gt ktory je az prilisykomotny...aj motor nieje takt tocivy charakter... Objem nepodcenuj, tento 2,0 by s ceedom nemal problem
Jenže jsou tu dvě maličkosti, Ceed GT se nedělá v kombíku a v reálu se jeho 204 nenažraných korejských poníků dívá z velké dálky i na motory daleko slabší než je testovaný dvoulitr.
To já ne. Oproti Ceed GT mi MGT220 přijde jako lepší (nemyslím kombi vs. hatch), propracovanější, technicky pokročilejší a prověřenější. Ceed GT mi přijde jako auto pro mladý kluky, co chtěj koně pod kapotou. Nehledě na to, že člověk neví, co od tý 1,6ky čekat do budoucna. Na druhou stranu Clio RS má taky 1,6ku, jen o 3 kW slabší.
Jak už jsem psal dříve, škoda, že Renault nenabízí i 5D GT220, byl by to mezistupeň mezi obyčejným Meganem a verzí RS. A věřím, že by se i kupci našli. Myšleno v měřítku Evropa. Ale zas asi Renault nechce, aby se z aut z Dieppe stala tuctová masovka.
Snad jen ještě lepší prostornost a velikost zavazadelníku...
Vzhled je jedním slovem perfektní. Tahle kola jsou přesně tak akorát, přitom vozu sluší až nevídaně a rozměr není niijak extrémní. Stejně tak interiér - v porovníní s plastovou nudou v Octavii III je to doslova balzám na duši..
Tohle se zkrátka Renaultu vydařilo na výtečnou :yes::yes::yes:
Děsím se jen faceliftu až na to naroubují něco ve stylu Clia ;-\
Jinak je to velmi parádní auto a jsem jeden z mála který nemá problém s interiérem... líbí :-)
Megane již žádný facelift nečeká, ve Frankfurtu by měl být představen nový model. Interiér Meganu (Fluence) se velmi povedl, proti jeho konkurentům na opravdu solidní úrovni a rozhodně s ním také nemám nejmenší problém.
Přesně tak, Mégane bude v prodeji až v roce 2015, jestli se něco neurychlí. Příští rok nás čeká Twingo a Espace. Mégane, Laguna a Koleos přijdou až v roce 2015.
přesně tak. Jak poslední FL Mégane doslova polil živou vodou, tak ten chystaný, kdy model dostane logo velikosti Magnum, je podle mě příšerný a vůbec nerozumím tomu, proč převládla snaha mít všechny modely co nejsjednocenější za každou cenu 8-s8-s
Nevím co se děje, ale jak vždy byl informací plný internet (především domácí francouzské diskusní fóra, zahraniční media přinášely fotky z testování), tak nyní nic.. Renault si to vše pečlivě hlídá a nepouští ven nic. Jediné co se ukázalo byla testovací mula nového Espace (která ukázala přítomnost 4x4 a 4control).
Ale nový Megane III. ph3 by měl mít změněný jen přední nárazník. Tvar světel by měl zůstat zachovaný. Co jsem mluvil s lidmi, kteří ho viděli, tak tvrdili, že nový předek je výrazná změna v tom "nemastno-neslaném" designu a že to vypadá moc dobře. Lépe než všechny předchozí verze. Tak uvidíme.
Právě proto, že jsem také neviděl prakticky žádné foto, skicu nebo něo podobného mi to přijde zvláštní. Ale třeba opravdu jde o dobře utajovanou akci a Renaultu se podaří si jej schovat až pro Frankfurt. Uvidíme, jaké to bude překvapení. ;-)
O Espace jsem chtěl udělat článek na svůj blog zde na Auto.cz, ale bohužel nyní nemám tu možnost. Tak aspoň tady. Aktuálně poslední fotky přinesl Automobile Magazin z Francie, který přinesl fotky testovací muly, na které je zřetelné použití nápravy 4 control ([odkaz] Ta destička nahoře(u antény) je senzor výšky vozu a těžiště, tak si můžete udělat obrázek o výšce vozu. Zajímavé, že nového Espace většina zahraničních médií označuje jako Xspace. Renault vypustil fotku ukázky konceptu, který by měl být konceptem nového Espace. Jmenuje se Wisdom a k dispozici je zatím jen toto [odkaz] Podle tohoto to vypadá, že by design měl být inspirovaný Frendzy. Každopádně Renault se v kontextu s konceptem Wisdom zmiňuje o kombinaci velkoprostoru a zástupce prémiové třídy. Takže z toho mě napadá, že by Espace měl být jakousi náhradou za legendární VelSatis, který byl postaven na právě na podvozku Espace.
ale to není normální verze, ta se objevila taky někde, a tam to podle mě nedopadlo zrovna nejlépe... Aktuální podobu prostě považuji za natolik vydařenou, že další zásahy nechápu.
Dohaje to te opravdu uspokoji ta troska plastoveho karbonu? I kdyz se tam nehodi a vede od nikud nikam? Zastini ty lacine vydechy ventilace, nevzhledne ovladaci panely klimatizace a radia, prostor pred radici pakou jak v loganu? Nerikam ze je to spatne auto, ale cerna kola jsou akceptovatelna pouze v pripade plechacu, ledky v narazniku jak od benzinky... Ale abych jenom nekritizoval, sedadla jsou pekna, vysuvne operky jsou mnohem lepsi, nez radoby skorepiny v octavce, ale minimalne na dalnici by asi renault sanci nemel [odkaz]
Interiér MRS220 je na stejném konceptu jako běžný Megane a je to jen dobře. Panel rádia a klimatizace mi nevzhledný nepříjde, naopak je oba považuji za maximálně funkční a vkusné řešení.
Jinak s tím videem jsem se pobavil už na autoforu, Zrychlení z 0-200 s autem o výkonu 220k je fakt totální sci-fi. Jediným rozumným vysvětlením je, že auto to valí z Macochy... Zvlášť když takový Golf R s 200kw to zvládá o 4-5 sekund později. Fakt divné, co? >:D:no:
Nevím co sleduješ špatně, jestli čas nebo rychlost, ale akcelerace začíná dle videa v 0:33 a dle tacho je 200km/h v čase 0:53. Octavie je prostě božím vozem, její zrychlení dosahuje závratných hodnot, které nedosáhnou ani mnohem silnější vozy.
Golf R to má za 23-24 sekund - zde [odkaz]
Jinak je zajímavá, že tyto čas dokáže zajet jen nejmenovaný redaktor autofora, známý například svým videem se zrychlením Rapidu 1,2 TSi za necelých 9 sekund. Prosím tě, už se prober :-!
Takze vsechna videa na autoforu jsou podvod. Kazde auto tam testuji upravene a jedou s nim z kopce. A ja mel za to, ze jim jde o to, zmerit kazde auto a zjistit jeho vykony.
Videa jsou v pořádku, než se pohne ručka tacho nějakou dobu to trvá, 200 tacho není 200 v reálu, takže ta hodnota je někde kolem 24 sec a to sedí, novému Golfu GTI naměřili také 24 sec.
Takže ty věříš tomu bílému čísélku? ajaj, takže začínáme v 0:33 na nule a v 0:35 dle tacha 45 a dle GPS 11? No zde GPS jen trošku nestíhá, co... O videích autofora si myslím svoje a není velká šance na změnu.
O čem všem mám jasno? Říkám, že to video zhruba odpovídá naměřeným hodnotám 0-200 toho motoru (24sec.). Ty říkáš, že je zfalšované aniž bys měl jediný důkaz.
Já ti jen tvrdím, že na videu máš 0-200 za 20s. Což je silně nereálný údaj na auto s výkonem 220k a váhou přes 1300kg. I 24s je údaj hodný mnohem silnějším vozům než je OIII RS. Bílý údaj byl zcela nepochybně dodělán až do videa....
Tvých 0-200 za 20s je v situaci, kdy 0 už dávno není nula a 200 ještě není 200.
AmuS, který měří přesně a podle jednotné metodiky naměřil stejnému motoru v G7 GTI 0-200 za 24sec, FoFo ST s 250hp za 27 sec a 125i se 160kW 29sec. Takže možné to za 24 sec u nového 2.0 TSI bez problémů je.
že vám do toho lezu... ale ty videa jsou fkat divné. Imho se něco točí z kopce. Sáhodlouze se to řešilo pod tím srovnávákem cedníku a leonu a někdo tam dával i linky na různá akcelerační videa z youtube. Jestli x RCZ a x Leonu na youtube zrychlí z 0-200 za čas yy +- 1s, a jen RCZ, Leon (a už neívm co ještě dalšího to bylo) z testu autofora zázračně dají tu 200 o cca 6-8 vteřin rychleji, je to minimálně zvláštní...
Z kopce to být klidně může, ono najít absolutně výškově rovný a dlouhý úsek pro 0-250 pro auta která nad 200 už zrychlují řekněme vlažně je u nás asi problém. A 10 km/h vítr do zad nebo proti má také dopad na časy. Pokud všechny zrychlení dělá z nějakého mírného kopce tak proč ne, srovnání to je. Určitě je to amatérské video na nějaké dráze s nějakým větrem, na nic víc si to nehraje. Pokud vím tak třeba AmuS to měří na letišti a v obou směrech, přičemž výsledek je průměr dvou jízd aby se eliminovaly případné nerovnosti a vliv větru. To určitě Janda takto přesně nedělá. A nedělá ani to, že by ze svých videí odečítal nějaké přesné hodnoty a uváděl něco v tom smyslu, že výrobce uvádí 9 a já jsem naměřil přesně 9,51, v případě Leonu a Ceedu videa použil čistě pro porovnání, ne pro odečet nějakých exaktních hodnot. Na druhou stranu podezřívat jej z toho, že si videa úmyslně falšuje mi přijde dětinské.
Ano, je zvláštní, že takové výkony auta předvádějí jen na autoforu... Nechci spekulovat, ale co kdyby testované vozy nebyly až zas v křišťálově originální podobě? Hele, už mě to nebaví, jestli bereš autoforum jako jedinou nejpřesnější informaci, pak už s tebou nemá cenu diskutovat. Všichni jezdit neumí, zato pan Janda z těch aut umí ždímat to nejlepší >:D >:-[] i ty naivo ...
Ne nejpresnejsi, ale zatim jsem jine video se zrychlenim octavie nenasel. Az jich bude vic a jandovo bude vycnivat, klidne uznam ze je to zvlastni. Ale jak rikam, astra za 18, octavka za 20, leon za 24... Na tom nic podezreleho nevidim.
k té Astře třeba toto : [odkaz]
přijde ti rozdíl 3 sekund malý? Nemá cenu vysvětlovat ti různé proměnné, které zde hrají roli, ty tomu zjevně stejně nerozumíš a tak tě nechám žít v tvojí "autofórovské" iluzi ;-)
Tak si ta videa srovnej dohaje. Ten manik na AutoTopnl radi pomaleji, nez Janda a navic radi pozdeji, coz u turbomotoru vetsinou ma negativni efekt. A tu dvojku tam chudak skoro nemohl dostat. Pokud si myslis, ze kdyz nejake auto nekomu zrychli za 20, tak stejneho vysledku musi dosahnout vsichni, nehlede na gumy, povrch, vitr atd., tak jsi naivni ty, ne ja. Jak rikam, pust si Jandu a srovnej ho s holandanem.
Hele už s tebou končím. Znovu zopakuju, že tomu fakt houbelec rozumíš. Nicvíc, nic míň. Kdyby jsi náhodou chtěl ještě nějaké detaily o souvislostech, koukni na diskuzi zejména k srovnávačce Leonu se Ceedem, tam to máš popsané detailně a dobře. Víc už pro tebe nemůžu udělat.
Asi se na to fakt vykasli, argumenty si nedal zadne i kdyz si prostoru mel dost. Psat uz mi nic nemusis, jenom si srovnej zrychleni astry na autoforu a na tom holandskym webu a srovnej si praci s radickou obou ridicu. Treba se ti rozsviti. Tak zatim.
Hlavne ze tomu pán rozumí. No vlastne jeste, aby tomu nerozumel kdyz ma v profilu alfu.Ses koukal na Top gear a zjistils tam, ze kazdej petrolhead ma mit alfu. Tak kdyz uz tak si ji dam do profilu vid, at je na tebe hledeno jako na echt vodbornika co ma prehled. Hlavne ze nepoznas, ze ten holandan neni schopnej rychle preradit...asi tvuj pribuznej... Zůstan ve zlíně a užívej si internetu kdyz vam ho konecne poslali na moravu
Svoji slaboučkou inteligenci jsi zde ukázal, tak zase zalez odkud jsi vylezl. Nebo napiš něco k tématu ty pakoni :no: devět příspěvků, nick blbouna a takovejch slov, to miluju :no:
videa jandy z AF nemá smysl řešit. Janda je bezmozek, který ovšem umí řídit. Jinými slovy vražedná kombinace (doslova, osobní zkušenost).
Janda ždímá z aut co tam není, ten by to dal i s Fabií HTP za 30 >:-[]8-s
Víš co, já už jsem z pohádek celkem vyrostl a přiložené video je opravdu nereálné >:D:yes: Víc netřeba dodávat, musíš pochopit co v těchto věcech hraje roli a auto s výkonem 220k toto opravdu jen tak neumí... Můžeš mi tu psát co chceš, nesmyslům já nevěřím. ;-)
Tak se s tim svez, az to bude mozne. Zas tak nerealne bych to nevidel. Kdyz mel dobre gumy, perfektne radil, jel v aute sam a bez zateze jako je rezerva atd. tak proc ne. Musis taky pocitat s odchylkou tachometru.
Netřeba se s tím vozit, jsou parametry vozu, které jsou pro takové zrychlení rozhodující a nevěř, že ppřijde octavie RS a všechny fakta otočí na hlavu. Jinak koukáš špatně buď na čas nebo na tacho - akcelerace začíná 0:33 a 0:53 je dle tacho na 200. Prostě za 20 sekund to nedají ani podstatně silnější vozy, je to naprostý nesmysl. 8-s >:-[]
Nee vis co je to fakt blbost proste, jako to novy ereso jezdi fakt slusne, ale to video si myslim ze je naprosta srackaaaa >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Jako jasne kdyz dobre radil a jel tam sam tak to mohlo bejt realny, ja nevim co z toho delas hned pozdvizeni a neveris jim :no:
Další řidič autíček na playstationu, hele když fakt netušíš o čem je řeč a vůbec nerozumíš co vše ovlivňuje takové zrychlení z nuly na 200, pak zde prosím nepiš. Nevěřím jim, protože je to naprosto nesmslné video. Nebo sám věříš, že Rapid 1,2 TSi zrychluje na stovku pod devět sekund? Viz. video oho samého redaktora.
To stim rapidem je hrozna ***a, u nas na vinohradech sem si měřil rapida s moji voktavkou a tezce pohorel. Sem si rikal no to snad néé a vono fakt že jooo >:D >:D >:D >:D pak tam jeste byla nova oktavka v tedeičku ze joo s nakejma mondeama béčkovejma. Grifithee grifithee playstation ani nemam tak me neser nebo budu vostrej >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Hele když ti dali občanku neznamená to, že všemu rozumíš.... Bohužel jestli jsi ještě nejel ani autem na tom playstationu, tak ti nemá cenu vysvětlovat, jak to chodí v reálu. Žij si svůj svět a začni přemýšlet a hlavně auty jezdit. Zkus okruh a klidně i to zrychlení na 200 a uvidíš, jak těžko se tam s normálním autem dostává. Octavie RS není žádnej sporťák, kterej láme zavedené pořádky...
Takže znova a jednoduše. Videa z autofora jsou více než podivná. Jestli jde o Leon nebo Octavii nebo Rapid je jedno. Astra je sice těžší, ale o 60k výkonnější a chceš tvrdit, že OIII RS je stejně rychlá? Fakt to na mě nezkoušej, tomu nemůžeš věřit ani ty. Jasné, nový Leon se 180k to na 200kmh dá stejně jako jeho předchůdce ve verzi Cupra R s 80k výhodou. Fakt tomu nerozumíš nebo si myslíš, že na autoforu jezdí bůh?
do háje, podle mě je opravdu lepší mít v interiéru alespoň trochu plastového karbonu, než moře plastového plastu, jako v Octavii III RS >:-[]
Co se ovládacích prvků Renaultu týká, pak zrovna ty jsou naprosto precizně zpracované. Jasně, ergonimie je věc druhá, ta nemusí každému sedět, ale to je o především o zvyku. Ale chod tlačítek na středovém panelu, a především páčky pod volantem - tam nemá Škoda ve srovnání s Renaultem šanci.
Co se díry před řadičkou týká, nevím jak ty, ale Octavia III je podle mě naprosto to samé, jen v jiných tvarech 8-s
[odkaz]
Ergonomie je jen jedna, rozmístění je o zvyku :-)
Když budu celej život jíst hůlkama a jezdit v Golfu s navigací u kotníků, taky mi bude připadat příbor a Mégane s displejem v zorném poli divný. :-)
Ještě k té Oktě - debilnější umístění 12V zásuvky už má snad jen jedničková Fabie... 8-s
Ergonomie je věda, ale ergonomií jsem měl na mysli rozmístění prvků a kvalitu ovládání jako výsledek oné vědy. Každému vyhovuje něco jiného, takže i když je ergonomie jen jedna, tak rozmístění a způsob ovládání, který vyhovuje každému, jeden univerzální a nejlepší, zkrátka není.
ale kdeže... jediný podstatný rozdíl je v tvarování. Jestli je díra v méganu o trochu větší nebo menší, to je fakt debata pod mou úroveň ;-) Na věci to vůbec nic nemění. Interiér Octavie RS je plast, plast a nic než plast. Mégane má dotaženější interiér a je zkrátka neošizený :-! Navíc navigaci má tam, kde by měla být. Umístění v Octavii je jedním slovem zlé.
Ne. Interier meganu je plast, plast a nic nez plast. O co je lepsi imitace karbonu, nez mekceny plast? Octavka zase treba ma krasne chromovane ramecky vydechu, majestatne ovladace ventilace, nadherne plasticke listy ve dverich a hlavne nema tu diru pred pakou. Aby to nevypadalo jako boj francouzi vs. skodovka, tak treba fabie ji ma taky a neni to o nic mene priserne (ve skutecnosti je to jeste horsi, ale zase je o tridu nize). Navigace je v poradku, kdyby byla jinde, tak by byl stredovy panel holy, jako v meganu a za jizdy se mas koukat na displej mezi budiky a ridit se trasou zobrazenou na nem. Megane zase ma calounene dvere, ale to, co jsem uvedl vyse jsou proste fakta.
o co je lepší imitace kovového rámečku, než imitace chromu >:-[] Mmj. panel rádia od Renaultu je lemovaný kovovým páskem. A myslím, že to je opravdový kov >:-[]
Měkčená je vrchní část i u Mégane, spodní je tvrdá u Mégane i Octavie. Mégane má navíc zdobnou lištu. Dveřní výplně Mégane jsou neošizené. Octavia prostě nemá nic, čím by kvalitativně převýšila interiér Mégane, to je smutný fakt. To, že se někomu víc líbí tvarově, je věcí jinou.
Voe, tak ten frajer asi rovnou šel to Ferráro vrátit... když v zrcátkách spatřil krvavé oči zvířete z Boleslavi s vědomím toho, že má ještě plnej kufr z Lidlu, tak prozřel. >:-[]
I kdyby to bylo nic, tak to není podstatné, dle toho si auta nevybíráme. Každému nemusí vyhovovat francouzská rozevlátost. :-! (Podotýkám, že jinak frankofilní celkem jsem).
ako pozeram , tak pozeram ale u nas sa predava bez doplnkov vybavy
Energy 2,0 TCe 162 kW/220 k S&S GT
za 23999 EUR.
ked preratam tych 530 000 CZK na EUR tak je to +-20500 EUR a to je celkom slusny rozdiel....
Popravdě jsem překvapen autorovým hodnocením vozu v tomto testu, neb díla minulá, týkající se jiných výrobků této firmy, byla šitá jinou jehlou ...
Jinak je to fajn výsledek pro zástupce již odcházející generace, přičemž samozřejmě je znát role renaultí sportovní divize ... Povedený vůz ...
Tak pokud je v clanku uvedena pohotovostni hmotnost spravna, resp. ze auto s ridicem ma vyrazne pres 15 metraku, tak pak se podobne jako u Astry jedna o solidniho cvaldu, kde na rozdil od konkurence ma motor vyrazne vice prace s rozpohybovanim auta.
A jakou konkurenci máš na mysli? Megane grandtour GT220 má 1388 kg, OIII combi RS má 1367 kg a Focus Combi ST 1311 kg. Píšeme o verzi kombi.
Na to, že Megane už se dá označit za výběhovej model, a dá se předpokládat zhubnutí nové generace, to není tak špatný. Jsem zvědavej, zda Renault zachová kombíka GT220 i v nový fázi 3, popř. u 4. generace.
Ne, ne, tlouštík je jen Astra.
Když se porovnají HB/coupé Astra OPC, Megane RS, Scirocco R, FoFo ST, tak všichni mají kolem 1450 kg ovšem Astra má 1600kg. Tedy vláčí sebou poctivý metrák a půl navíc proti konkurenci, což platí v podstatě i pro ostatní slabší benzínové motory. A v naftových motorizacích ten rozdíl stoupá až skoro někam k 2 metrákům.