Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane GT 220 – RenaultSport kombi

Renault Mégane GT vypadá téměř stejně jako před modernizací. Dočkal se ale náležité péče divize RenaultSport, která nepřidala jenom 30 kilowattů navíc.
Zpět na článek
2. 8. 2013 08:56
2. 8. 2013 08:58
2. 8. 2013 20:29
2. 8. 2013 09:05
2. 8. 2013 09:10
2. 8. 2013 11:24
3. 8. 2013 14:59
2. 8. 2013 09:18
2. 8. 2013 09:36
2. 8. 2013 09:49
2. 8. 2013 10:42
2. 8. 2013 10:51
2. 8. 2013 10:56
2. 8. 2013 11:02
2. 8. 2013 11:16
2. 8. 2013 11:19
2. 8. 2013 11:05
2. 8. 2013 12:50
2. 8. 2013 10:14
2. 8. 2013 10:31
2. 8. 2013 10:53
2. 8. 2013 11:35
2. 8. 2013 11:32
2. 8. 2013 10:39
2. 8. 2013 11:17
2. 8. 2013 10:14
2. 8. 2013 10:23
2. 8. 2013 10:45
2. 8. 2013 10:46
2. 8. 2013 10:27
2. 8. 2013 11:41
2. 8. 2013 12:38
2. 8. 2013 13:13
2. 8. 2013 13:24
2. 8. 2013 13:31
2. 8. 2013 13:43
2. 8. 2013 13:57
2. 8. 2013 14:04
2. 8. 2013 10:19
2. 8. 2013 10:45
2. 8. 2013 10:49
2. 8. 2013 11:12
2. 8. 2013 11:28
2. 8. 2013 11:35
2. 8. 2013 11:49
2. 8. 2013 11:08
2. 8. 2013 12:01
2. 8. 2013 11:21
2. 8. 2013 11:41
2. 8. 2013 12:08
2. 8. 2013 12:08
2. 8. 2013 12:32
2. 8. 2013 12:35
2. 8. 2013 12:44
2. 8. 2013 12:36
2. 8. 2013 12:39
2. 8. 2013 14:32
2. 8. 2013 15:28
3. 8. 2013 11:35
2. 8. 2013 12:42
2. 8. 2013 12:56
2. 8. 2013 13:10
2. 8. 2013 13:15
2. 8. 2013 13:17
2. 8. 2013 13:23
2. 8. 2013 13:28
2. 8. 2013 13:34
2. 8. 2013 13:48
2. 8. 2013 13:53
2. 8. 2013 13:35
2. 8. 2013 13:44
2. 8. 2013 13:56
2. 8. 2013 14:28
2. 8. 2013 13:04
2. 8. 2013 13:10
2. 8. 2013 13:13
2. 8. 2013 13:15
2. 8. 2013 13:21
2. 8. 2013 13:26
2. 8. 2013 14:40
2. 8. 2013 15:04
2. 8. 2013 13:16
2. 8. 2013 13:26
2. 8. 2013 13:32
2. 8. 2013 14:29
2. 8. 2013 13:18
2. 8. 2013 13:23
2. 8. 2013 13:41
2. 8. 2013 13:28
2. 8. 2013 13:34
2. 8. 2013 13:48
2. 8. 2013 13:54
2. 8. 2013 13:59
2. 8. 2013 14:16
2. 8. 2013 14:19
2. 8. 2013 14:22
2. 8. 2013 14:27
2. 8. 2013 14:00
2. 8. 2013 14:02
2. 8. 2013 14:03
2. 8. 2013 14:10
2. 8. 2013 14:17
2. 8. 2013 14:20
2. 8. 2013 15:14
2. 8. 2013 18:46
6. 8. 2013 00:34
Avatar - Emel
2. 8. 2013 08:56
To jsou věci
Asi jsem měl GT zaškatulkované špatně...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - woody-alien
2. 8. 2013 09:40
Re: To jsou věci
Řekl bych, že já taky. Takovou chválu jsem nečekal...chtělo by to zkusit. Znáš to, co si nevyzkoušíš sám.... ;-)
2. 8. 2013 12:11
Re: To jsou věci
Spíš to vypadá, že pan VWavwerka dostal (za svůj nadstandardně kritický výlev ke Fluence) TYTYTY a zastoupení Renaultu si vydupalo, aby pěl v dalších recenzích na jejich produkty samou chválu >:-[]
2. 8. 2013 15:06
Re: To jsou věci
To je za to neustálé propírání nemožnosti stahovat okna >:D
Avatar - white label
2. 8. 2013 23:22
Re: To jsou věci
Je to vlastně takový, jen o něco slabší, neCUPový MRS v kombíku se všemi pro i proti, tedy na kompaktní kombík určitě mnohem víc sportovní, než komfortní.
2. 8. 2013 08:58
zrychlení
Trochu mě zaskočilo zrychlení na 100 až za 7,6s? Přitom motor 162kW a hmotnost běžná...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Charger
2. 8. 2013 09:30
Re: zrychlení
Ať to má papírové údaje jakékoliv, tak věř, že v reálu to zrychluje opravdu hodně dobře ;-)
Avatar - Atlis
2. 8. 2013 20:29
Re: zrychlení
pockaj, hned sem vleti nejaky vwanboy a on ti to zrychlenie vwysvetli...
3. 8. 2013 14:57
Re: zrychlení
papierove udaje 0-100 su dost skreslujuce a malo dokazu hovorit o realnej dynamike auta. Keby napriklad tento megan bol zadokolka , s lepsim podvozkom a sirokymi pneu, tak ma hodnoty 0-100 lepsie.
Ide tu ale hlavne do dynamiku vo vyssich rychlostiach, napriklad ked potrebujes zrychlit z 80kmh na 120kmh, tam sa to uz lisit oproti inym az tak nabude.
Avatar - ORBiTH
2. 8. 2013 09:05
megane GT
Exteriér pekný, podvozkovo taktiež určite na úrovni a čo sa týka ,,image-u" alebo povesti značky, to by som dnes už neriešil a vôbec by som sa nehanbil sedlať auto s p..čkou na kapote >:D

Som ale jediný, kto nedokáže prekusnúť dizajn palubnej dosky a volantu ?
Nemôžem si pomôcť ale ten neforemný volant a tá ,, šedá" palubka mi vadí a ja tam stále vidím starší Scénic, proste sa mi interiér k celkovém,u charakteru vozu nehodí.
Samozrejme, je to len môj subjektívny názor, takže jak je libo. :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
2. 8. 2013 09:10
Re: megane GT
Nejsi sam me se taky renaulti interier moc nelibi...a na novem cliu je videt ze se posun k lepsimu nekona...jinak je to skoda, protoze obecne povazuju Renaulty za slusna auta
2. 8. 2013 11:24
Re: megane GT
Clio se mi nelíbí, ale Megan je pěknej, jen by to chtělo trochu víc kvality a citu.. např. výplně loketních opěrek ve dveřích jsou snad horší než v dodávce, kde je jenom plast..
3. 8. 2013 14:59
Re: megane GT
je pravda ze z fotiek nie je tento dizajn moc fotogenicky, mal som rovnaky nazor,ako ty, ked som sa pozeral na foto. Ked ho ale uvidis v reale, tak zistis, ze s tymto dizajnom nemas problem.
Avatar - Katikakus
2. 8. 2013 09:17
Ovladani radia
Pri cteni clanku jsem myslel, ze uz se Lukas konecne naucil pouzivat ovladani radia pod volantem. Kdyz jsem pak dosel az na minusy - je to tam opet... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
2. 8. 2013 09:55
Re: Ovladani radia
Neboj nenaučil a ani nenaučí, to by jsi chtěl moc. Má to zaškatulkované a basta.
2. 8. 2013 10:04
Re: Ovladani radia
S tím rádiem je to těžké. Každý, kdo poprvé sedne do Renaultu, s tím má problém. Funguje to sice výborně, ale až po delší době. Musíš si zapamatovat, kde co najdeš, protože na to nevidíš, jako na ovládání na volantu. Pro půjčovny je určitě lepší ovládání na volantu.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:26
Re: Ovladani radia
Ono i to ovládání na volantu musíš dostat pod kůži, stejně jako to pod volantem. Jde jen o zvyk a ten u renaultu nebudetrvat déle než jednu jízdu. Stejně tak se tedy může kritizovat ovládání tempomatu na páčce pod volantem a ne přímo na volantu, jak to má Renault, že? Ale žádnou takovou výtku nikde nevidím...
2. 8. 2013 09:18
Nic moc
Nevim, nevim jestli dava moc smysl dat pres 600.000Kc za sice dobre jezdici, ale preci jenom postarsi nizsi stredni Renault ocekavajici a potrebujici nahradu kazdou chvili. Jako za pul mega dobry, ale za tyhle penize uz je hodne blizky GTI Golfu. Tech sto tisic rozdilu vydela kupujici pri prodeji ojeteho a ma preci jenom mnohem novejsi a luxusneji vypadajici auto. Tohle by bylo dobry tak za pul mega max.
Rozbalit vlákno
11
2. 8. 2013 09:36
Re: Nic moc
Ta cena je u nás více než dobrá a dokonce nevidím důvod, proč by měl být Mégane levnější než třeba ten Golf GTI nebo Octavia RS. V ČR si Mégana asi moc lidí nekoupí, ale to není důvod, proč ho nějak dotovat a podbízet se cenou. Z dlouhodobého hlediska to je stejně k ničemu.
2. 8. 2013 09:49
Re: Nic moc
V základu je GT za 530 tis. a to je obrovský argument za motor, který se standardně ladí na 320 - 350 ps, podvozkově to rozhodně nebude horší auto než GTI nebo OIII RS. Design je subjektivní a otázka prestiže je to tak maximálně v ČR/SR (pro mne absolutně neopodstatněné). Napřiklad ve Francii si Octávii RS kupují ti, co nemají na pořádný HH od domácích výrobců a Škoda je tam vnímána podobně, jako Dacia u nás - takže jako východoevropská značka, která se sice lepší, ale na zaběhlé domácí produkty ani náhodou nemá. O tom, do jaké míry je to pravda, víme své.... ale francouzská nabubřelost je ještě mnohem větší, než ta česká.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 10:42
Re: Nic moc
Moment, on dá o 100 tisíc více oproti meganu za GTI a pak mu sto tisíc vydělá při prodeji oproti meganu? Jestli umím počítat, tak je na tom vlastně uplně stejně, jako když koupí megane >:D nula od nuly sejde... >:D
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:51
Re: Nic moc
To víš, logiku to sice postrádá, ale hlavní je ten pocit, že to prodají za mnohem větší peníze. Holt jsou mezi námi i skvělí ekonomové... >:D :yes:
2. 8. 2013 10:56
Re: Nic moc
Ještě v tom je jedna neznámá. Nikdo neví, jakou budou mít za tři roky Renault a VW pověst. Jde jen předpokládat, že Renault se zlepší a ten rozdíl v cenách ojetých aut bude také asi menší. V reálu už je dnes na tom se spolehlivostí Renault minimálně stejně a je jen otázkou času, kdy to zjistí i široká veřejnost.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:02
Re: Nic moc
Spolehlivost a pověst je věc jiná. Renault i VW a stejne tak jako ostatní značky se ve spolehlivosti vyrovnaly. Někteří spadli z nadprůměru, jiní se do průměru vyšplahli.

Za 3 roky se toho moc nezmění, protože cenu na trhu určuje také oblíbenost a prodeje a tam VW potažmo škodovka pořád vedou o mílový krok.

Jen nechápu ty, co si myslí jak vyhráli koupí VW, když koupí o sto dráž a pak o sto dráž prodají... :-) Prodělají pořád stejně....
2. 8. 2013 11:16
Re: Nic moc
Ty to z tou spolehlivostí vidíš moc černě.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:19
Re: Nic moc
No já a lidí v mém okolí jezdí dost značek, sám sem měl Renault, máme doma několikátý vůz koncernu, v rodině jsou i jiné Renaultu či koncernové vozy... :-) Je to prašť jako uhoď.... :-) Jedine snad s vyjímkou TSI, které, jak už sem tu několikrát psal se nám rozbilo už ve 35 tis km a pořád ten motor zní občas nějak nezdravě...
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:05
Re: Nic moc
Samozřejmě a stejně tak nelze předpokládat, že rozdíl v nákupních cenách bude konstatní po celou dobu dobu jejich provozování. Spíše se rozdíl v prodejních cenách bude více smazávat ve prospěch Renaultu. Stou polehlivostí naprostý souhlas ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 12:36
Re: Nic moc
Vždyť cena je nastavena výborně - poměrně výrazně pod cenami konkurenčních novějších "hot kombi", a přitom se zdá, že za nimi po stránce motorizace ani jízdy příliš nezaostává.
2. 8. 2013 12:50
Re: Nic moc
Je to kombi, je od Renault Sportu, bude to vzácné zboží a ukaž mi jaký VW/Škoda za posledních 10let stoupá na ceně jako Megane R26R...
Jediná konkurence je o 200tis. stále dražší Focus ST kombi, který je sice modernější, kvalitnější ale při ceně tohoto Meganu GT neodpustitelně drahý, snad jen servis má Ford levnější...
Avatar - Enthusiastic.driver
2. 8. 2013 09:47
hop nebo trop
Nemůžu si to odpustit - jakoby šel u Renaultu koupit jen šmejd nebo výhra.

Clio RS&Fluence -
Még GT&Captur&Clio Grandtour-*** :-)

PS: já jsem vám to říkal, že GT není žádné houpavé konejšivé kombi....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Charger
2. 8. 2013 10:08
Re: hop nebo trop
No u meganu to hodnocení chápu, Captur a Clio Grandtour jsou ale taky dobré pelechy.
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 09:50
tento megane sa mi paci teda podstatne viac
ako RS octavia kombi a to sa coskoro uz mozeme tesit na novu generaciu tohto megana ;-)

sam som zvedavy kde renault nastavi hranice a kam az zdvihne latku :yes:

emocionalne klobuk dole .... podla mna v tomto asi naj kombik v danej triede... sice este nam pride auto emocion cize novy leon kombik ale takisto aj novy megane je uz za dverami.... zatial ale v nadupanych kombikoch u mna vedie renault... aj o jeho sportovych skusenostiach s takymito autami a kvalitach hadam nik nepochybuje
Rozbalit vlákno
2
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:39
Re: tento megane sa mi paci teda podstatne viac
Ty si desny teoretik.... Pokial sa renault megy vyberie smerom ako nove clio tak nic moc... vsetky love pojdu do designu a okrem 1.6dci a 0,9tce ci 1.2tce to bude derivat rokmi pouzivanej techniky s nicim novym nepride... Horsie je predstava tych automatikych prevodoviek a plastoveho interieru ako u clia
2. 8. 2013 12:15
Re: tento megane sa mi paci teda podstatne viac
V Cliu jsou nové motory 0,9 TCe, 1.2 TCe, 1.6 TCe, dvouspojky EDC, R-link. Nevím, co jsi čekal a co najdeš u konkurence. Pokud jde o peníze, tak má automobilka na výběr. Může je dát, tam kde to každý vidí (třeba do interiéru) nebo někam, kde to poznáš po pár letech (třeba do motoru). Jít cestou jen vnímané kvality a ostatní šidit se zdá celkem jednoduchá. První dojem u novinářů a zákazníků za to možná stojí. Dlouhodobě to ale moc nepomůže. Japonci si svou pověst také nepostavili na měkčených plastech. Navíc u Clia přijde verze Initiale Paris a tam si na interiér asi nikdo stěžovat nebude. Jen si za něj bude muset připlatit. Pokud půjde Mégane cestou Clia, tak to bude jen dobře. Clio je letos druhé nejprodávanější auto v Evropě a druhé ve třídě. Stejný úspěch od Méganu nikdo nečeká, ale druhé místo za Golfem by mohlo být reálné.
2. 8. 2013 09:54
Renault vs Vaverka
Zdá se mi to, nebo je to Vaverkův 2. test po sobě, kde dává Renaultu 4,5 z 5? Mám pro to pouze 2 důvody, buď konečně pochopil, že i francouz umí vyrobit automobil (mnohdy lepší, než němec) a nebo se na tuto osobu zaměřil samotný Renault ČR a přeplatil Mladou Boleslav... kde je pravda pane redaktore?
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Renault vs Vaverka
I Renault umí udělat vynikající auto, na tom není nic překvapivého.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 10:43
Re: Renault vs Vaverka
Jen to ovládání rádia co?:D

P.S. Co já bych za to renaultí ve svém voze dal.. hned bych měnil zpět:)
2. 8. 2013 11:23
Re: Renault vs Vaverka
Byl jste takového názoru?
2. 8. 2013 12:19
Re: Renault vs Vaverka
V minulosti ne... ale pán asi dostal přes prsty, klasika... >:-[] Zaměstnanec prostě zaměstnavatele poslouchat musí ;-)
Avatar - miromen
2. 8. 2013 10:07
Re: Renault vs Vaverka
Nesmíš byt omezen a pak by tě napadl třeba i správný důvod.
2. 8. 2013 11:24
Re: Renault vs Vaverka
A který je tedy ten správný důvod? Pomož mi, sem tolik omezen, že nevím >:D
Avatar - 3_diamanty
2. 8. 2013 10:15
Re: Renault vs Vaverka
na druhej strane renault vie vyrobit aj neskutocne zrudy a skutocne neuspesne auta.. ;-)

a nie je ich malo ze? spominat nebudem
2. 8. 2013 10:19
Re: Renault vs Vaverka
Neúspěšná auta zvládá dobře, ale "zrůda" je snad trochu moc. :-)
Avatar - woody-alien
2. 8. 2013 10:20
Re: Renault vs Vaverka
Ty jsi dojemnej. Napadá mě snad jedině parafráze na film Samotáři. "Tak to každopádně, ostatně stejně jako jakákoliv jiná automobilka." >:D
Avatar - lamal
2. 8. 2013 10:21
Re: Renault vs Vaverka
Tak isto ako hjundé ... Renault sport treba brat ako uplne inu znacku
Avatar - Alpinis182
2. 8. 2013 10:49
Re: Renault vs Vaverka
Máš na mysli třeba Avantime ? ?
No vidíš, já se za ním vždy se zalíbením otočím a rozhodne je to vůz, který bych jednou rád měl ve své garáži... :-)
2. 8. 2013 11:29
Re: Renault vs Vaverka
Ale jo Toppere, vzpomeň. Jako neskutečné zrůdy mne napadá dost aut, Fiat Multipla, Audi A2, VW Fox, Škoda Roomster, Hyunday i10. Ale z Renaultu za posledních 20 let? No možná trochu Vel Satis... JInak neúspěšných aut Renault vyrobil nemálo, stejně jako každá automobilka.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:43
Re: Renault vs Vaverka
Ako ani hjundé getz, mayrix, i20, za vela nestali...
Avatar - twistedTSD
2. 8. 2013 12:31
Re: Renault vs Vaverka
Ty neustálé narážky na uplácení už mi připadají trapné.
Avatar - peV
2. 8. 2013 14:52
Re: Renault vs Vaverka
Mě též :yes: ( i když jsem se vlastně také jedné tak trochu dopustil včera pod článkem o tom jak se VW daří, přestože vsechna ostatní nejen česká média interpretovala stejna data přesně opačně).
2. 8. 2013 15:02
Re: Renault vs Vaverka
mozna uz ho nebavilo se nemoct sam sobe podivat v zrcadle do oci. z toho co zde predvadel by se kazdej druhej ze sebe poblil.
2. 8. 2013 10:01
Nové....
Přijde mi, že čím dál tím víc automobilek umí udělat auto, které je od začátku slušné, bohužel po prvotním nadšení může přijít slušné ochlazení už třeba i po 50 000 km. Těžko se mi bude věřit, že GT bude takhle supr i po těch 50 k. Tak nějak mám obavy, že nebude držet pohromadě.... ;-\ vypadá totiž jinak hodně slušně a ještě slušněji oproti včerejším jízdním dojmům O III rs:)
Rozbalit vlákno
24
2. 8. 2013 10:14
Re: Nové....
a proc by nemel drzet po hromade, když jsem rozflakal ClioRS tak mělo na tachu necelých 140kkm a bylo v lepsim stavu nez Golf GTI kterého jsem prodaval na 80 tisicich, a tim myslim spise drobnosti jako vrzani interieru, nedolaheani plastu a podobne, to ze se Golf rozpadal i po motoricke strance byla proste smula, v Dieppe umej a jejich práce je po zásluze hodnocena jako velice kvalitni :-)
2. 8. 2013 10:27
Re: Nové....
Ja si nemyslim, ze by treba Superb byl udelanej extra lip nez moje C5. Nicmene na C5, at jezdi spolehlive jsem do dosavadnich 80 k menil i dily na podvozku (lizatka, čepy řízení, desky vpředu a vzadu už na 75 k) Kamarad se Supem skoncil uz 2x na spagate a ma najeto 50 k. Soudim tak spis podle svych dosavadnich aut. Fabie I 70 k a nic, VW Bora 130 k silentbloky prednich ramen, zadni desky na 110 k, Exeo 70 k a nic. A u toho citraka mam tak trochu pocit, ze starne se mnou, od potahu volantu, sedacek, - to neznamena, ze ho nemam rad, jen mi neprijde tak festovni jako auta, ktera jsem mel dosud (hlavne Exeo)
Auta z Dieppe bych neodsuzoval pro jejich výkony, jenze GT je porad vice mene normalni Megane a u takoveho jsem na vlastni bulvy videl jak kolega pri mrazech otevrel dvere a tesneni zustalo na kastli misto na dverich:))) A to jsou zrovna ty veci, ktere v Dieppe na svedomi nemaji.
ale kazdopadne tohle GT :yes:
Avatar - lamal
2. 8. 2013 10:31
Re: Nové....
Pises tu uplne smiesne najazdy, ja som na dvoch nissanoch menil povodne tlmice az po 300tis km a kto neveri nech si pride ocekovat moju p11 Gt ma 290tis a nic jej neni ani tlmicom...nehovoriac o povodnych loziskach na kolach atd... Tak sa tu radovat nad najazdom 70tis fabie je fail...
2. 8. 2013 10:46
Re: Nové....
jde o to za jak dlouho to najezdis vis:) To ze nesedim v jednom aute 300 000 neznamena, ze toho moc nenajezdim, ale spis to nemam zapotrebi.... Jinak tlumice po 290 000 kdyz netecou neznamena ze jsou ok a ze funguji na 100%, to s nejvetsi pravdepodobnosti bude znamenat ze uz v nich nic neni. Vzhledem k tomu, jak dulezitou soucasti vozu tlumice jsou, nebudu cekat, na hranici jejich zivotnosti, ale vymenim je klidne na 50-60% životnosti a funkce....
2. 8. 2013 10:53
Re: Nové....
u dilu jako tlumice bude i hodne zalezet kde a jak se s autem jezdi, 100kkm na D1 a 100kkm na nejakych silničkách ve Svicarsku bude hodne rozdilne

a jak rikša radsi vymenit dřív, u dnesnich aut jiz clovek stejne nepozna zda jsou tlumice stále OK nebo jiz maj svoje nejlepší leta za sebou
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:35
Re: Nové....
To mas pravdu, ale bezny slovak ako ja najazdi najviac na okreskach a mestach pokial ide o sukromne vozidlo
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:32
Re: Nové....
Tak tento bola vedla... Jazdit v primete gt s tlmicmi v kt nic nieje je len tvoj ulet...isiel si uz v aute s prazdnymi tlmicmi ? Ja ano a na ten rachot od napravy a jazdne vlastnosi by si nezabudol... V 260tisc boli tlmice na teste a mali 90%, testovane v nissane.... Ale i bez testu viem, ze funguju dobre, tlmia nerovnosti, auto sa nenaklana ani neplava a podvozok je tichy... Japonci mali niektore diely extremne dimenzovane i ked napr aj renaultacke 1,2 1,4 1,6 v cliach meganoch jazdia okrem elektriky napr cievky bez problemov... Ja som tvoj prispevok nijak neodsudzoval, ibaze spolahlivost mozes hodnotit tak po 250tis km az potom zbadas kolko investicii ta to stalo... Po 70tis nema auto narok na vady
2. 8. 2013 10:39
Re: Nové....
Na to máš právě tyto statistiky. C5 má závady na podvozku a řízení u 8,2%,C4 u 11,8%, Laguna u 1,9%, Mégane u 1%, Octavia u 3,2%, Passat 3,5%. To jsou ty objektivní rozdíly ve zpracování. Renault je sice z Francie, ale jde zcela jinou cestou než Peugeot a Citroen.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:17
Re: Nové....
Já si skoro myslim, že je uplně jedno co si koupít... Všichni si myslí to nejhorší o Renaultech, ale že Škodovky a VW zůstavají nepojízdné či s drahými závadami již po 30 tisících.. ( vlastní zkušenost), že i prémiové značky mají podobné problémy do 100 tisíc km... Myslim, že si nevybereš... Renault je stejná sr*** jako jiná automobilka :-)

P.S. Já měl třeba tu Lagunu a podvozkové díly sem měnil až ve 160 a jen přední nápravu ve 180ti silentbloky :-) Tady vidíš, že je to model od modelu, kus od kusu...
Jinak, mě zas upadlo těsnění u Fordu.. jen mu někdo lehce pomohl omylem nohou, ale stejne to nevydržela >:D
2. 8. 2013 10:14
Re: Nové....
U Mégana bych se nebál. Je to hodně poctivě postavené auto. Podívej se třeba na výsledky z německých STK. Dekra má závady rozdělené do různých kategorií a dle těchto statistik na podvozku a řízení nejsou skoro žádné závady. Hůř ti bude držet pohromadě asi ta Octavia (dle té DEKRY má na podvozku a řízení těch závad 3 x víc). Pokud teda dáš na objektivní čísla.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:23
Re: Nové....
KDepak jsi na takové hovadině byl? Proč by Renault neměl po 50 tisících držet pohromadě? Říkal včera Franta u piva nebo to jsou tvé značné automobilové zkušenosti?
Nezlob se na mě, ale Renault v posledních modelech na kvalitě svých výrobků zapracoval a již dávno je není třeba odsuzovat za nekvalitu. Dávno pryč jsou doby Meganů II a Lagun II ze začátků jejich výroby, kde kvalita nebyla dvakrát příkladnou ;-)
2. 8. 2013 10:41
Re: Nové....
hele uklidni se, vždyť já sem to auto nehaněl, sám vím, že kvalitou jsou na tom mnohem lépe než v minulosti. Jen jsem vyjádřil pochybnosti o tom, zda to bude tak dobře fungovat i po desetitisicích km, ale netvrdil jsem, že to tak bude.(což mimochodem neni pravidlem) Fandim jim a jedině dobře, když to bude držet pohromadě. ;-)
2. 8. 2013 10:45
Re: Nové....
Proto jsem ti dal ta čísla z STK. Tam jasně vidíš, jaká je realita. :-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:46
Re: Nové....
Není nejmenší důvod, proč by tomu tak nemělo být. ;-)
Avatar - lamal
2. 8. 2013 10:27
Re: Nové....
To auto ma uplne jednoduchu techniku a konecne dobre vyladenu, nema sa tam co kazit... Kvoli jazdnym vlastn. je podvozok este robustnejsi co je dobre aj pre zivotnost. Pokial majitel nie je prasa a vie ako sa chovat k turbomotoru, pripadne skrati vymenu oleja na 10tis.km tak mu bude dlho sluzit
2. 8. 2013 11:36
Re: Nové....
Nebál bych se, můj Megane má 2,5 roku a najeto 55 tis., a světe div se, auto drží pohromadě, v interiéru nic nedrnčí, podvozkové komponenty neklepou (čepy), Jediná oprava na autě byla výměna jedné žárovky před cca 3 tis. km... sakra, ještě teď si zoufám, jaký sem to koupil francouzský šrot >:D >:D
Avatar - lamal
2. 8. 2013 11:41
Re: Nové....
Ked bude mat 5x tolko tak sa ozvi, zatial je este v zabehu
Avatar - grifith
2. 8. 2013 12:38
Re: Nové....
No jo, ne každej si může "dovolit" provozovat auta s nájezdem 250 a víc tisíc, aby zjistil, jak kvalitní skutečně jsou. >:D
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:13
Re: Nové....
Tak ked mas doma jedno auto 7 rokov tak 250tis je bez problemov aj skorej natocenych... Moze si to dovolit kazdy kto si nekupil herku, su totizto auta kt v 250tis maju vacsinu i spotrebnych dielov este povodnych...spojka a podobne...to asi nebude tvoj pripad
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:24
Re: Nové....
Jasné, běžnej roční nájezd 30 tisíc + je normální, jen pokud cestuješ dnes a denně po celé Evropě... Pokud si tímto chceš dokazovat kvality aut, tak to je mi tě líto. Pokud se ti jednou povedlo mít auto s tímto nájezdem s většinou i spotřebních dílů původních, tak to mě bavíš. Respektive si můžeš gratulovat. Řeknu ti to znovu, ne každej je nucen jezdit starým pekáčem a vlastně si tak dokazovat kvality aut.... Každej jsme holt jinej.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:31
Re: Nové....
Ja si nic nedokazujem ani nemci nedaju auto skor z domu bezne pokial nema 250-300k a potom si ho doveze cech alebo slovak a kupi stoceny so 160tis so skvelym vedomim, ze neni odkazany na stare pekace. Priklad ? Mozno aj ty >:D

Ked si raz kupis auto ktore ta bavi a skvele sluzi tak si ho nechas kvoli inym veciam ako kvoli komplexom z toho ze deries stare plecky...kup si raz mazdu mx5 alebo ine auta prinasajuce radost a budu ta zaujimat ine veci
Avatar - grifith
2. 8. 2013 13:43
Re: Nové....
Nemáš pravdu, dokazovat výdrž aut nemám potřebu, spokojím se s novým. KDyž provozuješ auto při takové porci km ročně, zajímá tě víc provozní stránka věci a její finační náročností, než zábava při jízdě. Nemůžeš si to plést s autem pro radost - tam je ta zábavnost očekávané, ale těžko s nimi budeš jezdit 30 tisíc+. Na to jsou zcela jiné vozy.
Avatar - lamal
2. 8. 2013 13:57
Re: Nové....
Niektore auta sa uz nevyrabaju tak ho kupis s 200tis na krku... Pripad sport verzii, napr take gt sedany maju natocenych tolko km ako bezne auta, vsak aj type r alebo megane gt su prevazne dayly cars... Denne jazdia, nebola rec o 350 z :-)

Ale chapeme sa, take kvalitne auta ako z 90tych rokov sa uz dnes nerobia...
Avatar - grifith
2. 8. 2013 14:04
Re: Nové....
Bohužel, kvalitní devadesátá jsou za náma a už se nevrátí. Nájezd u vozů z těchto let je pochopitelný ;-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:19
RS BIJEC
Renault a sportovní kombi? Kdo by to byl řekl, že tato kombinace bude opravdu skvěle fungující a není třeba se bát označení žhavého kanidáta na titul sportovní kombi roku? Aktuálně není zase tolik důvodů preferovat jiné značky, ve třídě jde o jednoznačně skvěle jezdící, solidně vybavené a úžasně vypadající "hotcombi". To vše za neskutečnou dumpingovou cenovku. Proč přemýšlet nad OIII RS? Jediným důvodem může být absence dieselového motoru, ale stejně.... do vozu takového ražení je mnohem lepší volbou dopovaný benzín.
Tak nezbývá než zopakovat : neváhejte ani chvilku a kupujte! A na ten multifunkční ovladač pod volantem si zvyknete hned při první jízdě a dojdete ke zjištění, že právě taktob to mělo být všude... >:-[]
Bravo RENAULTU, tento model se neskutečně povedl. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
6
2. 8. 2013 10:45
Re: RS BIJEC
Auta od Renault Sport nejsou klasické renaulty. Už i Laguna GT bylo velmi dobré auto, které skvěle jezdilo (hlavně zatáčelo) a zároveň bylo komfortnější (i když tvrdší) než běžné Laguny.
Avatar - grifith
2. 8. 2013 10:49
Re: RS BIJEC
Renault Megane GT220 je klasický Renault, jenž byl laděn divizí Renault Sport. Zcela nepochybně je to krok správným směrem, jenž je vidět na více modelech značky.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:12
Re: RS BIJEC
Moc jich u nás vidět ale zatím není, já měl to štěstí až u západních sousedů, kde jsem se ze zvyku a ze sympatií k značce zastavil u Renault dealera, kde před autosalonem mimo MRS, několika Lagun GT stál také Megane GT v černé barvě. Vypadal opravdu velmi dobře, ale na druhou stranu dost nenápadně, mimo malého znáčku GT by to do něj nikdo neřekl :-) Kdo by chtěl něco, co i vypadá agresivně, půjde jinam.

Jinak za mě :yes: :yes:
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:28
Re: RS BIJEC
U nás upřednostní tento model například před OIII RS pouze člověk bez předsudků a udělá s MGT220 lepší kšeft. Auto není prvoplánově agresivní, při volbě správné barvy však působí mnohem výrazněji než standardní Megane. A o to přece jde, nová OIII RS jde podobnou cestou. ;-)
Avatar - Ozzman
2. 8. 2013 11:35
Re: RS BIJEC
No já si troufnu říct, že OIII RS na živo vypadá více odlišně:) Ale RSo sem viděl jen modrý ( kdysi v lednu v protisměru a to sem si nebyl jist jestli je to ono) a pak červené, to bylo poznat i z dálky, že se jedná o jinou Oktávii. GT megan v černé a kombi je opravdu usedlejší, nicméně kdo ví... pozná ho :-)
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:49
Re: RS BIJEC
Odlišnost běžných verzí od RS či GT samozřejmě je, takže ten kdo se v autech vyzná je odliší. Liší-li se více jeden či druhý je otázkou k dlouhé debatě. Navíc v době, kdy Renault nabízí GT paket i pro obyčejný Megane a RS paket u Octavie je jen otázkou času, se výsadní postavení těchto modelů poněkud vytrácí.
2. 8. 2013 11:08
...
Dotaz na testéra, předpokládám, že má obě auta projetá:
Které auto je lepší, Mégane GT220 anebo Okta RS TSI kombi? Včetně ceny, záruky atd. - prostě mně zajímá, co je pro řidiče s rodinou v tuhle chvíli lepší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
2. 8. 2013 12:01
Re: ...
to je jasny , pokud chces sportovni kombi ta gt pokud chces rychle kombi ta rs a pokud chces trosku rychle a usporne kombi tak rs tdi >:-[]
2. 8. 2013 11:16
MONDEO vs. MEGANE
Dovolím si takovou menší paralelu mezi Mondeem a Meganen. Obě auta jsou na konci životního cyklu a vypadá to, že jsou v nejlepší formě. Mondeo naprostý král své třídy (ovšem již od svého uvedení) a u Megane GT to alespoň kucí z Dieppe zvládly v době, když už se očekává nová generace.

Nicméně s potěšením musím konstatovat, že ačkoliv je krize, tak se vyrábí velmi dobrá auta.

BRAVO RE-RENAULT

PS: Pane Vaverka děkuji za Vaše objektivnější dojmy. :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2013 11:21
POZOR
Renault dává možnost si připlatit za podvozek GT - Pack GT Line - sport. podvozek, sedadla typu RS, hliníkové pedály, ocelově šedé doplňky již u 1,2 TCe - stojí 30.800,- Kč ve verzi Dynamique.

Konečně začíná RENAULT myslet podobně jako VW.
Rozbalit vlákno
1
2. 8. 2013 11:41
Re: POZOR
Mám auto právě se zmiňovaným pck GT-Line, 1.6 dci 96KW, pro ropaře zajímavá alternativa. Jinak v ovladatelnosti auta a všeho kolem dávám zapravdu p. Veverkovi. (bez ovládání pod volantem si už jízdu nedokážu představit)
2. 8. 2013 11:33
Škoda toho výrobcu
Ako stroj :yes: no výrobca tie autá ktoré robí sa mi nepáčia :no: >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - grifith
2. 8. 2013 11:50
Re: Škoda toho výrobcu
A copak tě k tomu vede?