Novinky
m.z.
3
Mě rozesmála ta lepší průchodnost terénem, celá reportáž je trapná.
Přejít do diskuze
Pan redaktor: Josef Holek
Tento clanok, co Ste napisali ma asi taku hodnotu ako porovnat skoda favorit vs. hyundai i20.
S vodicom co uz jazdi 4 roky ( neviem ci 4 roky jazdi s tykymto niecim, chyba informacia kolko rokov praxe ma s cim )
teraz zopar informacii😒br />
1. Ano stara Tatra 815 v 90. rokoch mala motory: 15 liter V 10 208kW co nebolo nejako moc, ale vdaka prevodovke vedela velmi vela prejst a aj velmi prudke stupania. Davali este 19 liter V 12 235 alebo 265kW ( pre vojenske auta ). Verte mi ani konkurencia vtedy nemala nejake vykonne motory.
2. Ked porovnavame nove Volvo tak aj nova Tatra. Pisete ako plni Eu normy a ma vykon. Dovolte aby som Vam dal do pozornposti udaje Tatry.
Tatra Phoenix ma vykon od 265-375 kW a EU 5.
Tatra ako jediny vyrobca nakladnych vozidiel dokazalo mat vzduchom chaldenych motor s normou EU 5.
3. Pisete v com vsetkom je lepsia konkurencia a spominate prejazdnost. Konstrukcia podvozku Tatra - centralna rura a nezavisle zavesenie kazdeho kolesa umoznuje Tatre perfektu prejazdnost a tuhost.
[odkaz]
aj konkurencia potrebuje niekedy pomoc 😄
[odkaz]
Tu su priklady, kde prebehli skutocne merania😒br />
[odkaz]
vojenske porovnanie😒br />
[odkaz]
Tento clanok, co Ste napisali ma asi taku hodnotu ako porovnat skoda favorit vs. hyundai i20.
S vodicom co uz jazdi 4 roky ( neviem ci 4 roky jazdi s tykymto niecim, chyba informacia kolko rokov praxe ma s cim )
teraz zopar informacii😒br />
1. Ano stara Tatra 815 v 90. rokoch mala motory: 15 liter V 10 208kW co nebolo nejako moc, ale vdaka prevodovke vedela velmi vela prejst a aj velmi prudke stupania. Davali este 19 liter V 12 235 alebo 265kW ( pre vojenske auta ). Verte mi ani konkurencia vtedy nemala nejake vykonne motory.
2. Ked porovnavame nove Volvo tak aj nova Tatra. Pisete ako plni Eu normy a ma vykon. Dovolte aby som Vam dal do pozornposti udaje Tatry.
Tatra Phoenix ma vykon od 265-375 kW a EU 5.
Tatra ako jediny vyrobca nakladnych vozidiel dokazalo mat vzduchom chaldenych motor s normou EU 5.
3. Pisete v com vsetkom je lepsia konkurencia a spominate prejazdnost. Konstrukcia podvozku Tatra - centralna rura a nezavisle zavesenie kazdeho kolesa umoznuje Tatre perfektu prejazdnost a tuhost.
[odkaz]
aj konkurencia potrebuje niekedy pomoc 😄
[odkaz]
Tu su priklady, kde prebehli skutocne merania😒br />
[odkaz]
vojenske porovnanie😒br />
[odkaz]
Zajímalo by mě, které NOVÉ náklaďáky od Tatry nesplňují ekologické limity? Terrno a Phoenix splňují Euro V, Phoenix bude mít od příštího roku Euro 6. Přesně tak, jak je požadováno. A ke komfortu - i to staré terrno má klímu, Phoenix je hodnocen jako nejkomfortnější nákladní automobil s pohonem všech kol.
Nj, ale co bychom chtěli od PR článku, kde se "porovnává" nový nákladní vůz se starým autem, které se už ani nevyrábí.
Nj, ale co bychom chtěli od PR článku, kde se "porovnává" nový nákladní vůz se starým autem, které se už ani nevyrábí.
větší výkon měli pouze sovětské nosiče střel SCUD atd jako Byly MAZ či ZIL, kde byly budto dva motory V8 nebo motor V12 38 litrů od výkonu až 500 HP
Jo, jo >😁 i video tehdy nebylo špatné, hlavně předjíždění po delší polňačce, to nemělo chybu. :-!
A Jarda Kubíků, a Franta Kubíků, a Béďa Kubíků...
...slzy kynou na vyprahlou zem,
zbytečně jsme starý motor trápil
do devíti dneska měli jen .
>😁
...slzy kynou na vyprahlou zem,
zbytečně jsme starý motor trápil
do devíti dneska měli jen .
>😁
Hodinové zdržení s betonovou směsí nic neudělá, beton se stále promíchává a tím pádem nedochází k procesu tuhnutí a tvrdnutí. Tento proces také oddalují plastifikátory a zpomalovače tuhnutí. Směs je vždy namíchána podle potřeb zákazníka, takže se při míchání uvažuje s dobou dopravy k zákazníkovy a s nějakou rezervou, takže by nemělo dojít k dodání směsi po době zpracovatelnosti. Problém by měl hlavně řidič domíchávače, protože zatuhlý beton z domíchávače nikdo nedostane. >😒]