Zkoušel jsem hledat shodu a ne a ne ji najít... Jak ty to jen děláš... Že by mi už můj věk byl moc vysoký pro rozeznání Stila od Octavia RS?? No 40 let je ještě docela málo, ale máš pravdu, asi špatně vidím...
Motory přišly nové, to bezpochyby, převodovky také, vždyť ty staré by ten krouťák nevydržely... Vstřikování mají samozřejmě zastaralé, přímovstřik byl už po 1. sv. válce, to ti nebudu křivdit... Asi budu muset uznat prohru, jsi lepší odborník, máš určitě větší praxi, vzdávám se, tenhle boj pro mě vyšel špatně... :yes:
Design vozu 12 let starý??? Kde si k tomu přišel, když je to fungl nově navržená kára >:D8-s Motory jsou tam taky fungl nový a konečně snad už i funkční. Co se ti na tom proboha nezdá?
Po stránce komplexních kvalit je Octavia nepochybně světové auto... tvarové dokonalosti druhé generace před fl sice nedosahuje, i tak ale jde o špičkový produkt, který má na to, aby stanovil nová měřítka ideálního automobilu - elegantního, praktického, sportovního (a přitom více než dostatečně reprezentativního) a tak dále...
Kolko este clankov dokaze auto.cz vyrobit z jednej novinarskej akcie? Test benzinovej vRS, s galeriou, test dieselovej vRS, s galeriou, teraz galeria....
my jsme asi ovce, ale ty budeš řádnej ko..t, pán všechno ví a všechno zná a má patent na krásu, co? ...jsem se sem dneska přihlásil kvůli tobě, protože, takovýhle namachrovaný slinty jsem už dlouho neviděl.
No ať se dívám jak chci, tak podobu mezi Fiatem Shnilo a Octávkou tam teda za boha nevidím a jestli máš problém číst články o Octávce, tak je to dost jednoduchý --> nečti je !!! ... jsou tu i tací, kteří si to rádi přečtou.
Ani Fiat patent na přímý vstřik (jako takový) nemá, mimochodem přímý vstřik existoval už před 2. S.V.
Fiat (Croma Turbo Di d -1986) měl sice přímý vstřik v osobáku o 3 roky dřív než koncern VW (Audi 100 2,5 TDI - 1989), ale na trhu s ním Fiat dokázal kulové, kdežto koncern VW s ním slavil poměrně fenomenální úspěchy.
Je to děsné jak faš........ideologie tvrdě vynývá mozky ovcím. o ničem jiném se nepíše než o zázračné Octávce a přitom design vozu je již 12let starý a to v podání Fiatu Stilo naprosto shodné linie přední partie, ale to tenkrát neudělali faš................ tak to nic neznamená. Němečtí soudruzi přišli na zázrak tak jako sevším..... motory , převodovky, vstřikování vždy 10 let nazpět!!!!!!!!!!!!!!
Prave som prechadzal na motorke z Bulharska a isiel som si pozriet tu slavnu cestu. Naozaj je to krasna priroda a nadherna cesta. Cloveku berie dych. Octavii tam bolo kopu. Vsetko RS. S jednou som sa pretekal a na tych spatnych zakrutach jej az gumy piskali. Je to vcelku rychle auto, ale na vyjazdoch vzdy stratila a aj na brzdach. Na rovinkach mi vzdy usla. Tam sa prejavilo tych 180 turbo konikov. Ja mam slabu motorku, endurko len 29kw Yamaha XT s pneu do terenu.
hlavne za výber prostredia a určite za skutočne krásnu paletu farieb. To sa musí uznať... málokedy si neviem vybrať. Kombinácia horského kľukatého prostredia a priam svietiacich farieb urobila z Octavie vRS snáď najfotogenickejšie auto aké som videl. Ale ako už, bohužiaľ býva zvykom, realita je radikálne odlišná. Ale ak už za nič iné tak za farby má Octavia :yes:
Nebo kouzlo atmosféry místa? Nebo kouzlo toho kontrastu? Podle mě především to poslední. Škoda lokalitu vybrala výtečně, jen počasí zřejmě příliš nevyšlo. Myslím, že Rumuni závistí začali pracovat na Lodgy Cup >:-[];-)
vidíš jak je to subjektivní. Já zase považuji šedou za naprosto geniální. Octavii sluší excelentně, přitom barvu nikdo jiný nenabízí. Žádná tuctová kaštanová, jak je dnes v módě. Zkrátka nádhera. S černými lakovanými doplňky si navíc šedá náramně rozumí.
Když vidím ty nabízené barvy, ta ta Rally Green vypadá suveréně nejlíp. Ještě ta Race Blue je velmi pěkná. Ale ta zvláštní šedivá to je spíš jak na škodu 120.