Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia RS ve velké fotogalerii

David Bureš David Bureš 3. 8. 2013
100
37
Zobrazit náhledy (100)
Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda Škoda
Rumunsko nabízí spoustu zajímavých pohledů. Prohlédněte si, jak to v tomto prostředí sluší nové Octavii RS.

Nová generace Octavie RS debutovala na letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Prezentace automobilu pro české novináře pak probíhala v Rumunsku, na známé silnici Transfagaras.

Nová Octavia RS je dostupná s dvěma motory – 2.0 TSI (162 kW) a 2.0 TDI (135 kW), dvěma šestistupňovými převodovkami – manuálem a dvouspojkovým DSG a dvěma karosářskými verzemi – liftbackem a kombi.

Vedle mnoha exemplářů Octavie RS v různých nabízených lacích karoserie v Rumunsku nechyběli ani Martin Hrdlička, šéf vývoje podvozku a motoru ve Škoda Auto, nebo závodník Jan Kopecký, se kterým bylo možné se v Octavii RS svézt.

Hrdlička prozradil, kde všude se nová Octavia RS testovala. Vývojáři s vozem jezdili například na Grossglockneru, kde byly zkoušeny především brzdy, ve Skandinávii, na okruhu Nürburgring nebo v testovacím středisku Ehra-Lessien známém svým vysokorychlostním oválem. Nechyběly samozřejmě ani jízdy na běžných silnicích.

První den testovacích jízd v Rumunsku na nás čekal přejezd z Bukureště do Sibiu, druhý den byl ve znamení svezení na takzvané Ceaușescově dálnici, kterou moderátoři britského Top Gearu označili za nejlepší silnici v Evropě. Jízda na Transfagarasu sice byla perfektním zážitkem, mnohé alpské průsmyky ale nabízejí podobný druh zážitku.

A co řidiče obecně čeká na rumunských cestách? Dávat pozor je nutné na zbloudilou zvěř (hlavně psy), koňské povozy nebo řidiče, kteří se bezdůvodně rozhodnou jet prostředkem silnice.

240p360p720p480p1080p

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Invert
ŠÍLENOST
| 11. 8. 2013
Hochu, koukal jsem na tu podobnost Stila a ORS...

[odkaz]

[odkaz]

Zkoušel jsem hledat shodu a ne a ne ji najít... Jak ty to jen děláš... Že by mi už můj věk byl moc vysoký pro rozeznání Stila od Octavia RS?? No 40 let je ještě docela málo, ale máš pravdu, asi špatně vidím...

Motory přišly nové, to bezpochyby, převodovky také, vždyť ty staré by ten krouťák nevydržely... Vstřikování mají samozřejmě zastaralé, přímovstřik byl už po 1. sv. válce, to ti nebudu křivdit... Asi budu muset uznat prohru, jsi lepší odborník, máš určitě větší praxi, vzdávám se, tenhle boj pro mě vyšel špatně... :yes:
Avatar - deliqent4
o ničem
| 5. 8. 2013
abystese z té Octavky nepostříkali, za ty prachy mám daleko lepší auto než rádoby sporťák >:D
Avatar - Aladeen
Neviem si pomôcť
| 5. 8. 2013
ale tá spodná mriežka vyzerá z nejakého vysávača electrolux , strašne to kazí celkový dojem z auta ;-\
ŠÍLENOST
| 5. 8. 2013
Design vozu 12 let starý??? Kde si k tomu přišel, když je to fungl nově navržená kára >:D 8-s Motory jsou tam taky fungl nový a konečně snad už i funkční. Co se ti na tom proboha nezdá?
Avatar - Ham.
Uz hadam stacilo....
| 5. 8. 2013
Zatím má rumunský výlet vRS co dotahovat, zatím vede na počet článků jízda Ma3 přes Rusko.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku