ako vidime jasot z uspechu mokky teda skutocne nie je na mieste.... znacka ma stale velke problemy presadit sa mimo europy a aj v europe jej predaje su dost nevyrovnane.... mokka nie je zachrana ... chce to nove SUV poriadne a nejaku corsu s astrou a novu normalnu insigniu
K Oplu: Mokka je nepochybne trefa do cierneho, tych 100000 ks hovori za vsetko a vobec sa nezda, ze by objednavky klesali. Opel zazil v Ausrralii to, co musi zazit kazda znacka, ak vstupuje na novy trh...nedoveru. Verim, ze keby Opel vytrval napriek stratam v Australii aspon 5 rokov, uspech by sa postupne dostavil. Kia pred 7-8 rokmi nepoznal v DE alebo v AT skoro nikto a dodnes sa stretavam s nedoverou k tejto znacke a to LEN z dovodu, ze Kia ako znacka vstupila na europsky trh neskoro a nie z toho, ze by to bola zla znacka. Opel nevydrzal boj, ktory si vyzaduje prvotne straty, ale na ten boj urcite mal.
ako znacka mozno ako, ako Buick je Opel modelovo uspesny na USA a azijskych trhoch....je to len o vnimani znacky, ked aj rovnaky Vaxuhall v UK horsie vnimany ako Opel. Problem nie je v technike ako skor v imidzi.
to bol pre GM taky problem predavat Corsu, Astru, Insigniu, pripadne ostatne Ople pod znackou Holden?? ta je tam dobre zavedena, takze celkom nerozumiem snahe pretlacat do hlav protinozcov pre nich cudziu znacku. ak muozu mat Briti svoje Vauxhally, tak Klokanaci muozu mat kludne len Holdeny...a zrejme to tak aj nakoniec dopadne...
Australský trh mi moc neříká, ale mám takový dojem, že třeba Holden asi těžko dělal zrovna Corsu....na Austrálii se mi to zdá jako malý auto a to bych si troufl odhadnout ovládají spíš Japonci. Holdeny byly vždycky spíš střední a větší auta.
V Austrálii se bez problémů prodával Opel Corsa pod označením Holden Barina. Jednalo se o Corsu B (1994-2001) a o Corsu C (2001-2005).
V roce 2001 byl Holden Barina (Opel Corsa C) dokonce zvolen autem roku.