Ekonomika
Kneblis
3
Velká škoda, protože vozy od opelu jsou jak vzhledově velice povedené, tak i s kvalitou jsou poměrně na vysoké úrovni.
Mr.Murphy
1
... jen se holt nepovedlo o tom Australany přesvědčit, no.... 😉
Gilgit
Co tím myslís? Úspech na trhu je výsledkem ruzných faktoru. V Austrálii je v klícových segmentech, jakým je segment do kterého patrí Astra, taková cenová situace, ze pro nastavení vhodné ceny by ten e😜ort uz zrejme nemel z ekonomického hlediska smysl.
Mr.Murphy
1
... prostě ty auta nebyla natolik "pěkná a kvalitní", aby ospravedlnila svoje ceny.... nic víc, nic míň....
CHerokee
0
a velmi špatný marketingový tah, který skomírající automobilku musel vyjít draho...
ako vidime jasot z uspechu mokky teda skutocne nie je na mieste.... znacka ma stale velke problemy presadit sa mimo europy a aj v europe jej predaje su dost nevyrovnane.... mokka nie je zachrana ... chce to nove SUV poriadne a nejaku corsu s astrou a novu normalnu insigniu
australia inak vobec nie je maly trh...
australia inak vobec nie je maly trh...
K Oplu: Mokka je nepochybne trefa do cierneho, tych 100000 ks hovori za vsetko a vobec sa nezda, ze by objednavky klesali. Opel zazil v Ausrralii to, co musi zazit kazda znacka, ak vstupuje na novy trh...nedoveru. Verim, ze keby Opel vytrval napriek stratam v Australii aspon 5 rokov, uspech by sa postupne dostavil. Kia pred 7-8 rokmi nepoznal v DE alebo v AT skoro nikto a dodnes sa stretavam s nedoverou k tejto znacke a to LEN z dovodu, ze Kia ako znacka vstupila na europsky trh neskoro a nie z toho, ze by to bola zla znacka. Opel nevydrzal boj, ktory si vyzaduje prvotne straty, ale na ten boj urcite mal.
Gilgit
Presne tak.
ako znacka mozno ako, ako Buick je Opel modelovo uspesny na USA a azijskych trhoch....je to len o vnimani znacky, ked aj rovnaky Vaxuhall v UK horsie vnimany ako Opel. Problem nie je v technike ako skor v imidzi.
Gilgit
A jako podle tebe co je tu? Vysvetlení más v príspevku agustina hned pod tvým príspevkem. Píses "znacka má stále velké problémy presadit sa mimo Europy". To zní, jako kdyby se Opel znazil mnoho let prosadit se na trhu v Austrálii a nedarilo se to. Ve skutecnosti, jak známo, se Opel v rámci globální strategie GM na nekterých trzích neprodával. Ted to zkusili v Austrálii a zrejme podcenili tamnejsí cenovou hladinu. Ona je totiz jedna vec vykazované pocty prodaných vozu, a druhá vykazovaný zisk. S evropskou situací Opelu toto stazení z australského trhu nemá nic spolecného.
objekt21
ze je to hnusny *. :yes:
Gilgit
Lidi, kterí pouzívají výrazy jako ty, patrí mezi primitivy, takze skoda reakce. Ale jen pro tvou informaci: Jeste pomerne nedávno se nekteré Opely prodávaly v Austrálii pod znackou Holden a nejak to Australanum nevadilo. Ale jak ríkám, diskuse s primitivem je ztracený cas.
objekt21
Drz picc?u ty kokkot . Ked sa ti nepaci , necitaj
to bol pre GM taky problem predavat Corsu, Astru, Insigniu, pripadne ostatne Ople pod znackou Holden?? ta je tam dobre zavedena, takze celkom nerozumiem snahe pretlacat do hlav protinozcov pre nich cudziu znacku. ak muozu mat Briti svoje Vauxhally, tak Klokanaci muozu mat kludne len Holdeny...a zrejme to tak aj nakoniec dopadne...
Gilgit
Jiste, znacka Holden je v Austrálii zavedená po desítky let, a v minulosti se nekteré Opely v Austrálii prodávaly pod znackou Holden. Ale tady slo práve o to rozsírit mimoevropský záber znacky Opel.
Australský trh mi moc neříká, ale mám takový dojem, že třeba Holden asi těžko dělal zrovna Corsu....na Austrálii se mi to zdá jako malý auto a to bych si troufl odhadnout ovládají spíš Japonci. Holdeny byly vždycky spíš střední a větší auta.