Ekonomika
Držím Ladě palce, ale to co prozatím předvedla od éry licenčního Fiatu 124 není příliš konkurenceschopné (mimo Rusko). Když výjimečně na našich silnicích potkám nějakou tu Kalinu nebo nedej bože Prioru, kladu si otázku, kdo si tyto tak špatná auta u nás může koupit, když ani nejsou moc levná? Stačí se podívat - za volantem sedí takřka bez výjimky prošedivělí pánové kategorie 60+. Asi se jedná o lidi, kterým předtím 40 let poctivě sloužil klasický žigulík (díky pořádné zásobě náhradní plechařiny) a oni se domnívají, že novější modely budou stejné držáky >😁 Jaksi se ale zapomněli podívat kolem sebe, o kolik lepší auta dnes lze za cenu Lady koupit :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale pokles je z části dán i tím, že prostě poklesl celý ruský trh.
dobre sa dari renaultu ktory tam pod znackou renault predava daciu duster velmi uspesne, kia a hyundai tiez velmi pekne predaje... zvlast kia pred hyundaiom je pre mna prekvapko... za mna spokojnost.... rusky trh je skutocne velmi pestry a zaujimavy :yes:
A Granta a Kalina 2 zas tak zastaralý modely nejsou, stejně tak Largus (logan MCV).
V podstatě zastaralá je pouze výběhová Samara, otázkou pár let kdy skončí. A pak zbývá Priora, tu by bylo třeba nahradit novým modelem, neb to je klíčový model pro Ladu. A taky model na kterém Lada může nejvíc vydělat.
V Lade sa nespí , Priora 2 sa už rysuje