Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Takto zní motor Mercedes AMG V6 Turbo pro F1 2014

Éra atmosférických motorů v F1 končí. Mercedes-Benz se již stihl podělit o záznam zvuku, který produkuje nová jednotka AMG V6 Turbo pro sezónu 2014.
Zpět na článek
5. 8. 2013 14:42
5. 8. 2013 14:52
5. 8. 2013 20:28
5. 8. 2013 14:42
humus!
To je hnus jak p...!! Takovej hnus! OMG!!! Jak tohle mohli dovolit. Nastesti je to jenom simulace, ale i tak. F1 byla vzdycky o vysokejch otackach a tom uzasym zvuku atmosfery. Tohle je kus technologickyho ho...! Doufam, ze to bude v realu znit aspon o 50% lip. Anebo at to je jenom Mercedes, kterej se neda poslouchat. Snad to u Ferrari bude znit lip :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
1
5. 8. 2013 14:52
Re: humus!
F1 nebyla vždy jen o atmosférách. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
5. 8. 2013 14:46
První rok a už hned restrikce!
Pokud tam nebude strop otáček těch 15 tis., tak to bude znít skoro jako staré osmiválce, ale i tak to není špatné, přestože všichni pláčou, že ne. Chápu, že je to přechod, ale klidně mohli začínat na nižším objemu a neomezovat strop otáček, resp. výkon. Pak opět půjde vývoj dopředu a možná se dočká i něčeho nového běžná aut. konfekce. Vždyť staré turba z r. 85 už při objemu 1,5 l lízaly magickou hranici 1300-1500 k. Nedovedu si představit, jako to půjde při dnešních technologiích.
Rozbalit vlákno
2
5. 8. 2013 18:53
Re: První rok a už hned restrikce!
No ... moc dopredu to teda nepôjde, pretože výkon má byť obmedzený na 600 koní + 150 koní toho nového KERS.
Avatar - Uživatel_5340709
5. 8. 2013 19:16
Re: První rok a už hned restrikce!
Ale půjde, všechno je to otázka zvolení vhodného objemu motoru. Bohužel FIA a Eccle se dnes bojí, že pokud budou pár sezon monoposty pomalejší, než ty předešlá léta, ztratí sledovanost. Mě by pomalejší monoposty vůbec nevadily, když by se otevřelo velké pole působnosti pro technický vývoj motorů.
Avatar - 3_diamanty
5. 8. 2013 16:14
hamilton to v nedelu pred tyzdnom krasne dal
ako jeho velky fanda mam radost a aj za mercedes -- cize dvojnasobnu :yes:

snad bude mercedes mat o rok po prechode na nove motory opat najlepsi motor :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
5. 8. 2013 16:49
Povedie to len k väčším výkonom motorov...
to jest k tomu, čomu sa FIA už aspoň 20 rokov bráni. Veď najvýkonnejšie motory neboli trojlitrové motory, ale malé 1,5 litrové motory, ktoré dosahovali výkon takmer 1.000 koní.
Keď sa k tomu pridá výkon KERS systémov, tak tieto výkony tu o pár rokov znovu budú.
Práve kvôli narastajúcemu výkonu FIA pred vyše 20 rokmi zakázala turbá a povolila väčšie objemy motorov. A teraz sa vracia k tomu, čo vtedy zakázala...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
5. 8. 2013 17:16
Re: Povedie to len k väčším výkonom motorov...
Proto max. 1500 ot/min, ale to dlouho nevydrží. Možná se za pár sezon dočkáme, že budou jezdit v F1 obsahy 700-900 cm3.
Avatar - jozephko
5. 8. 2013 17:41
Tú trať poznám ako svoje topánky!
Neviem, či je to reálna Monza alebo nie, ale pred 20 rokmi som ju na prvom simulátore F1 na 286-ke AT 16MHz (Turbo :-) ) s 80 MB HDD a 512 kB RAM prešiel snáď 500 krát. Celý šampionát mal možno 3 MB >:D Šípkou hore som pridával, šípkou dolu brzdil, ľavou a pravou šípkou som menil smer. Bol to môj prvý, ale zároveň aj posledný simulátor.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
5. 8. 2013 18:16
Re: Tú trať poznám ako svoje topánky!
jojo je to monza ;-)
[odkaz]
5. 8. 2013 20:28
ta prezentace
je strasnej humus, jako jo predstavujou zvuk, ale proboha proc na grafice co vypada jak pro nejakou gamesu pro mobilni telefony co byla in asi tak před 5 lety? a docela verim i tomu ze je to stalo vetsi ranec nez kdyby si nechali udelat grafiku poradnou >:D
Rozbalit vlákno
0
6. 8. 2013 08:40
tady je renault
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0