Ferrari si nikto nekupoje na to, aby s ním jazdil do roboty. Ferrari nie je spotrebný tovar á la mercedes, audi alebo škoda, je to investícia a preto aj to spomínané nemá viac ako 1000km, pretože slúži akoúčet v banke, občas ako reklamné lákadlo, reprezentácia lifelevel.
No právě, že to není 2ZZ-GE, ale jen 1ZZ-FE, protože tam je jen VVT-i a plastové paroží sání. Takže na tuty celica T23. Jinak řemeslná práce vypadá takhle z videa dost dobře.
tak ti nevim, zeptal jsem se spolubidlici a odpovedi se me dostalo ze Ferrari zna, ale ze nevi jak které vypada (je to motorkářka a ma CBR600, rozumi motorkam a a tem zas třeba nerozumim ja a pokud nevidim znak nebo napis, tak nevim co to je zac a dve kapotovany masiny proste podle prolisu te kapotaze neroznam) a podobne bych pochodil u velke spousty mich známých, proste beznej clovek kterej není fanda do daut vi kulove jak vypada nejake konkretni Ferrari ;-)
mimochodem na golf chodim s clovekem co ma F430 a nevedel me rict ani kolik to ma koni a jak velkej to ma motor, ma to proste jen jako prestizni auto a vůbec ho nezajima jakej to ma motor nebo cokoliv podobného, vzivote s tim snad ani nejel po dalnici, kdys jsem se s tim svezl u klubu, tak to mělo asi 2 roky a najeto cca 560km, proste to stoji v garazi a na beznou jizdu ma Audi A8, a Ferrko vytahne jen pokud se jedna o nejaka jednani okolo golfových turnaju :-!
to ze par lidi ve foru na auto.cz rozezna ruzny auta nejen podle znacku na kapote, neznamena ze to tak chodi v cele spolecnosti
Meleš nesmysly, jediné s čím souhlasím je že za 40 000euro seženeš originál Lotus Elise, tím to ale končí. I ten největší amatér pozná že to není Ferrari a ti lidé z vyšších kruhů jak ty říkáš, tak někteří z nich nějaké Ferrari vlastní a když se někdo snaží mezi ně zapadnout , tak tím že se ukáže v replice od Ferrari ,rozhodně víc bodů ztratí ,než získá a bude jim pro smích i ti méně znalí z nižších kruhů z něho budou mít legraci, protože nemá na opravodé Ferrari, tak si musel nechat vyrobit Repliku
Raději originál Lotus Elise, opel speedster, Peugeout 408 coupe a replice se vyhnout obloukem
sice bych za takove auto 40+k euro fakt nedal a radsi zato poridil třeba origo Lotuse, ale docela chápu ty co to koupej, zde v diskuzi zrejme většina lidi nechape, ze svet se netoci jen okolo aut a drtiva většina lidi pokud vůbec vi co je Ferrari, tak nevi jak kterej model ma vypadat, kde ma mit motor, jakej ma mit zvuk a podobny věci :-! takovato replika muze danemu cloveku prinest kredit který mu nakonec na to prave Ferrari klidne vydela, pokud se pohybuje mezi spravnyma lidma co maj peníze a nevedi
Jenom někdo duševně chorý, 176 000euro a menší čtvrtina je dejme tomu 40 000 euro a za to se dá koupit originál jiné značky, který je 100x lepší jak nějaká ubohá replika.
Za 40 000 euro se dá koupit hezké auto
Spousta Detailů to prozradí,jako třeba úzký kola, ale ze 100 metrů to možná poznat nejde. Z blízka to každý pozná, že to není Ferrari, repliky jsem neměl rád a mít nikdy nebudu, jedna replika byla v jednom z starších dílů Top gearu Ferrari 348 a na první pohled to poznat nešlo
Motor vepředu s označením 2ZZ-GE a VVTL-i může být jedině Corolla E12 TS nebo Celica TS. Vzhledem k zaměření se tedy bude jednat o přestavby Celicy. Ach jo, že, "novináři"?