Novinky

Zpět na článek

Cadillac ATS jde stále po krku BMW 3

21 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tohle auto bude muset spapat ještě hodně polívčičky, aby mohlo říci: "Dosáhnu na kvality BMW, třeba F30", Tady je článek provokativně-oslavující německou techniku a přezíravě-opovrhující okolní technikou - ála GTI na místě. :-! Trochu mi to připomíná taktiku korejců, ti taky věhlasně v reklamách křičí a srovnávají se s kde kým, pod heslem, když už se s nima srovnávám, tak nemůžu být tak špatný. ;-\
vrkuboy
Jak kdysi pravil Clarkson... ten kdo bude chtít koupit podobné auto, musí nejprve říct, že nechce Mercedes a nechce ani BMW... tak touhle bombou můžeme diskusi rovnou uzavřít >😁 Takových jedinců bude jen velmi málo.
Exteriér... no dejme tomu, ale ten interiér >😁 No kolotoče, hadr.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Interiér - hnůjdaj elantra [odkaz]
>😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Saab
Ad interiér: nechápu proč tam teď všichni tlačí ten hnusný černý lesklý plast. Nejdřív to měl Focus kolem Sony autorádia, teď už to má i nový Golf a jak tak koukám, tak už to tlačí i do Cadillacu.
vrkuboy
Mě osobně se ten černý plast líbí, ale udržovat to je celkem peklo 😐 daleko víc mě ale vadí imitace dřeva.
Avatar - Anonym
Anonym
bývalo dobrým zvykem že Cadillacy měly to dřevo pravé, jak je to tady ale netuším
Avatar - petr164
petr164
Říkám, že nechci ani BMW ani Mercedes. Tahle konfekce oblékaná i mafiány mi prostě nesedí.
Avatar - Anonym
Anonym
Abyste se nedivili.....
Avatar - vabis
vabis
interiér příliš nepotěší, na druhou stranu vzhled i (a překvapivě) jízdní vlastnosti ano ! Takže kdo se chce odlištit a přitom mít zajímavou hračku, proč ne 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Řekl bych originální exteriér, přiměření interiér. BMW mi stále připomíná interiérem odkaz 90tých let. Nehledě na plazmovou televizi postavenou na palubní desce >😒] Svezl bych se Cadillacem... :yes:
Avatar - Balkan
Balkan
sedel som v tom aute, interier je super, aj ked na moj vkus trocha moc sportovy. Podla mna lepsi nez BMW. Mozno tie top luxury vybavy u BMW su lepsie.
Avatar - Dinar
Dinar
a autofanda se rád sveze čímkoliv, ale vzhledem k těm velkoústým prohlášením cadillacu otázka stojí spíše tak, kdo tohle auto reálně upřednostní při nákupu před F30.

P.S. Nacionální cítění je silná věc, vždyť u nás padala slova o BMW 3 i při příchodu nové octavie. 😄
Avatar - Balkan
Balkan
No pozri, ale zas preco by neuprednostnil? Pre mna je dizajn BMW 3 strasne nudny a okukany..taky kazdodenny. A co sa tyka novej Octavie- velkostne je na tom ako BMW 3 a mozno aj priestorovo lepsie, a aj praktickejsie. S jazdnymi vlastnostami? hmm...neverim,ale zas, 12tis. eur(300tis. Kc) zaklad vs. 30tis eur(750tis. Kc) zaklad...za rovnaky kufor a priestor? 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Vždycky čtu v diskusích spousty důvodů proč NE něco z D3, ale zásadně alternativu typu lexus, infinity, cadillac apod., ale když dojde na reálný nákup, tak to u té D3 stejně skončí. Než o tom píšu. 😉

Tu octavii beru skutečně jako humor... 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mi připomíná Clarksonův komentář na Porsche 911.
Hammon😜 no nová 911. Clarkson: Fakt: Dyt je to stejný
Hammon😜 je nová Clarskon: nesmysl, podívej se ukáže obrázky 4 generací nazpět

LOL

A ještě to dorazil že má blbý řízení 😄))
Avatar - Dinar
Dinar
Tak je fakt, že se Cadillac v tom hranatém designu už nějakou dobu docela motá, ATS a BLS moc lidí od sebe nerozezná, ale když chybí značková "tradiční" základní designová linka, je to vždycky problém.
Avatar - Anonym
Anonym
Já myslím že Cadillac má s tím hranatým designem vcelku úspěch.
Cadillac chtěl opustit design 90. let a začít něčím zcela novým. A soudě dle prodejů v usa, asii či arábii se mu to vcelku daří.

Cadillac je hranatý někdy od 70. let, mimo ty 90.ky kdy akorát zakulatili rohy (Seville, DeVille, Eldorado). Tak nějak to k němu patří.
Takže se dá říct že udělali nový směr, ale s odkazem na tradice.

Co nemůžeš popřít je, že po stránce podvozků a otorů šli mohtuně dopředu a dneska ty auta sesous rovnání s D3, což ovědčují i časy na nurburgringu atd.

Co se týče interiérů, oni je dělají do sportovna, enb potřebují přilákat nové a maldší zákazníky. 90.léta byla u Cadilalcu synonem toho, že je to auto prl důchodce nebo 50níky.
A k tomu se asi vracet nechtějí.
Avatar - JDM
JDM
>😁 on tam asi někde rozdíl mezi oktávkou (300tis) a BMW3 (750tis) bude řekl bych ...ono asi stačí jen vzít za kliku dveří u oktávky a pak u BMW a hned poznáš vo co tady jde >😁
Avatar - eliot
eliot
3er má výrazně navrch před ATS systémem iDrive, vlastně celá D3 je v infotaimentech a možnostech všelijakých nastavení výborná a vše se dá nastavit poměrně rychle .Zato v systému CUE v Cadillacu se sice dobře orientuje,ale trvá mnohem déle než se doklikáte na požadovanou položku . Nejlepší je se tomu při jízdě vůbec nevěnovat,hodně to při řízení řidiče rozptyluje a odvádí pozornost od řízení. Naopak v čem má Cadillac velký plus ,tak to je jízda , respektivě řízení. Řízení BMW 3 je sice hodně přesné ,s celkem dobrou zpětnou vazbou ,ale zdá se mi oproti ATS trošku přeposilovanější a tím také méně citlivé a taky zpětná vazba je u ATS takřka okamžitá a přesnější než u 3er. Přesto to nemění nic na tom ,že řízení v 3er je velmi dobré. Proti brzdám u ATS nemám naprosto nic...Brembo. Chování podvozku v zatáčkách je u obou aut přibližně na stejné úrovni a naladění podvozku je u obou aut tvrdší ,ale nejde příliš na úkor komfortu. Subjektivně se mi zdál na nerovnostech Cadillac pohodlnější. Před tím mi to ani moc nepřišlo ,ale design 3er mi pak po jízdě s ATS připadal trochu jako retro ,zkrátka jako moderní design v tradiční podobě BMW a to jak exteriér ,tak interiér. Kvalita interiéru ATS se může rovnat s evropskými "prémiemi".

Abych to shrnul ,BMW 3 hraje při porovnání s ATS do karet obrovské množství výběru příplatkových položek a iDrive. Ač bych to původně do Cadillacu neřekl, tak řízení ATS je asi nejlepší mezi jeho současnými konkurenty (uvidíme ,co na to příští Céčko) a že bude Cadillac na našich silnicích oproti 3er vzácností ,je pro někoho taky určitá výhoda.

Osobně bych si v této kategorii vybral nejspíš ATS , kvůli pocitu ze řízení, nějaký infotainment mi může být při užívání si jízdy úplně fuk ...
Avatar - petr164
petr164
S tím souuhlas. Ač já oceňuji symbiózu pilota se strojem a stroje s prostředím, v němž se pohybuje (proto Alfa), tohle je po desetiletích první produkt GM hodný mé pozornosti. Báva a medvědy opravdu nejsou můj šálek maté...