Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac ATS jde stále po krku BMW 3

Již při svém představení v loňském roce byl Cadillac ATS nejčastěji srovnáván s BMW 3 a nejinak je tomu i nyní.
Zpět na článek
7. 8. 2013 12:43
7. 8. 2013 12:51
7. 8. 2013 14:45
7. 8. 2013 17:41
10. 10. 2013 15:37
Avatar - Uživatel_5340709
7. 8. 2013 08:40
Silná slova.
Tohle auto bude muset spapat ještě hodně polívčičky, aby mohlo říci: "Dosáhnu na kvality BMW, třeba F30", Tady je článek provokativně-oslavující německou techniku a přezíravě-opovrhující okolní technikou - ála GTI na místě. :-! Trochu mi to připomíná taktiku korejců, ti taky věhlasně v reklamách křičí a srovnávají se s kde kým, pod heslem, když už se s nima srovnávám, tak nemůžu být tak špatný. ;-\
Rozbalit vlákno
8
7. 8. 2013 09:54
Re: Silná slova.
Jak kdysi pravil Clarkson... ten kdo bude chtít koupit podobné auto, musí nejprve říct, že nechce Mercedes a nechce ani BMW... tak touhle bombou můžeme diskusi rovnou uzavřít >:D Takových jedinců bude jen velmi málo.
Exteriér... no dejme tomu, ale ten interiér >:D No kolotoče, hadr.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 8. 2013 10:13
Re: Silná slova.
Interiér - hnůjdaj elantra [odkaz]
>:D
7. 8. 2013 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2013 12:45
Re: Silná slova.
Ad interiér: nechápu proč tam teď všichni tlačí ten hnusný černý lesklý plast. Nejdřív to měl Focus kolem Sony autorádia, teď už to má i nový Golf a jak tak koukám, tak už to tlačí i do Cadillacu.
7. 8. 2013 12:59
Re: Silná slova.
Mě osobně se ten černý plast líbí, ale udržovat to je celkem peklo :/ daleko víc mě ale vadí imitace dřeva.
Avatar - Barrichello
7. 8. 2013 14:03
Re: Silná slova.
bývalo dobrým zvykem že Cadillacy měly to dřevo pravé, jak je to tady ale netuším
Avatar - petr164
10. 10. 2013 15:30
Re: Silná slova.
Říkám, že nechci ani BMW ani Mercedes. Tahle konfekce oblékaná i mafiány mi prostě nesedí.
Avatar - Barrichello
7. 8. 2013 10:35
Re: Silná slova.
Abyste se nedivili.....
Avatar - vabis
7. 8. 2013 12:43
ok
interiér příliš nepotěší, na druhou stranu vzhled i (a překvapivě) jízdní vlastnosti ano ! Takže kdo se chce odlištit a přitom mít zajímavou hračku, proč ne :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
7. 8. 2013 12:51
Re: ok
Řekl bych originální exteriér, přiměření interiér. BMW mi stále připomíná interiérem odkaz 90tých let. Nehledě na plazmovou televizi postavenou na palubní desce >:-[] Svezl bych se Cadillacem... :yes:
Avatar - Balkan
7. 8. 2013 14:45
Re: ok
sedel som v tom aute, interier je super, aj ked na moj vkus trocha moc sportovy. Podla mna lepsi nez BMW. Mozno tie top luxury vybavy u BMW su lepsie.
Avatar - Dinar
7. 8. 2013 13:04
ATS je velmi dobré auto
a autofanda se rád sveze čímkoliv, ale vzhledem k těm velkoústým prohlášením cadillacu otázka stojí spíše tak, kdo tohle auto reálně upřednostní při nákupu před F30.

P.S. Nacionální cítění je silná věc, vždyť u nás padala slova o BMW 3 i při příchodu nové octavie. :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Balkan
7. 8. 2013 14:48
Re: ATS je velmi dobré auto
No pozri, ale zas preco by neuprednostnil? Pre mna je dizajn BMW 3 strasne nudny a okukany..taky kazdodenny. A co sa tyka novej Octavie- velkostne je na tom ako BMW 3 a mozno aj priestorovo lepsie, a aj praktickejsie. S jazdnymi vlastnostami? hmm...neverim,ale zas, 12tis. eur(300tis. Kc) zaklad vs. 30tis eur(750tis. Kc) zaklad...za rovnaky kufor a priestor? :-)
Avatar - Dinar
7. 8. 2013 14:54
Re: ATS je velmi dobré auto
Vždycky čtu v diskusích spousty důvodů proč NE něco z D3, ale zásadně alternativu typu lexus, infinity, cadillac apod., ale když dojde na reálný nákup, tak to u té D3 stejně skončí. Než o tom píšu. ;-)

Tu octavii beru skutečně jako humor... :-)
Avatar - Barrichello
7. 8. 2013 14:54
Re: ATS je velmi dobré auto
Mi připomíná Clarksonův komentář na Porsche 911.
Hammond: no nová 911. Clarkson: Fakt: Dyt je to stejný
Hammond: je nová Clarskon: nesmysl, podívej se ukáže obrázky 4 generací nazpět

LOL

A ještě to dorazil že má blbý řízení :o)))
Avatar - Dinar
7. 8. 2013 15:10
Re: ATS je velmi dobré auto
Tak je fakt, že se Cadillac v tom hranatém designu už nějakou dobu docela motá, ATS a BLS moc lidí od sebe nerozezná, ale když chybí značková "tradiční" základní designová linka, je to vždycky problém.
Avatar - Barrichello
7. 8. 2013 15:38
Re: ATS je velmi dobré auto
Já myslím že Cadillac má s tím hranatým designem vcelku úspěch.
Cadillac chtěl opustit design 90. let a začít něčím zcela novým. A soudě dle prodejů v usa, asii či arábii se mu to vcelku daří.

Cadillac je hranatý někdy od 70. let, mimo ty 90.ky kdy akorát zakulatili rohy (Seville, DeVille, Eldorado). Tak nějak to k němu patří.
Takže se dá říct že udělali nový směr, ale s odkazem na tradice.

Co nemůžeš popřít je, že po stránce podvozků a otorů šli mohtuně dopředu a dneska ty auta sesous rovnání s D3, což ovědčují i časy na nurburgringu atd.

Co se týče interiérů, oni je dělají do sportovna, enb potřebují přilákat nové a maldší zákazníky. 90.léta byla u Cadilalcu synonem toho, že je to auto prl důchodce nebo 50níky.
A k tomu se asi vracet nechtějí.
Avatar - JDM
7. 8. 2013 21:27
Re: ATS je velmi dobré auto
>:D on tam asi někde rozdíl mezi oktávkou (300tis) a BMW3 (750tis) bude řekl bych ...ono asi stačí jen vzít za kliku dveří u oktávky a pak u BMW a hned poznáš vo co tady jde >:D
Avatar - eliot
7. 8. 2013 17:41
ATS vs. 3er
3er má výrazně navrch před ATS systémem iDrive, vlastně celá D3 je v infotaimentech a možnostech všelijakých nastavení výborná a vše se dá nastavit poměrně rychle .Zato v systému CUE v Cadillacu se sice dobře orientuje,ale trvá mnohem déle než se doklikáte na požadovanou položku . Nejlepší je se tomu při jízdě vůbec nevěnovat,hodně to při řízení řidiče rozptyluje a odvádí pozornost od řízení. Naopak v čem má Cadillac velký plus ,tak to je jízda , respektivě řízení. Řízení BMW 3 je sice hodně přesné ,s celkem dobrou zpětnou vazbou ,ale zdá se mi oproti ATS trošku přeposilovanější a tím také méně citlivé a taky zpětná vazba je u ATS takřka okamžitá a přesnější než u 3er. Přesto to nemění nic na tom ,že řízení v 3er je velmi dobré. Proti brzdám u ATS nemám naprosto nic...Brembo. Chování podvozku v zatáčkách je u obou aut přibližně na stejné úrovni a naladění podvozku je u obou aut tvrdší ,ale nejde příliš na úkor komfortu. Subjektivně se mi zdál na nerovnostech Cadillac pohodlnější. Před tím mi to ani moc nepřišlo ,ale design 3er mi pak po jízdě s ATS připadal trochu jako retro ,zkrátka jako moderní design v tradiční podobě BMW a to jak exteriér ,tak interiér. Kvalita interiéru ATS se může rovnat s evropskými "prémiemi".

Abych to shrnul ,BMW 3 hraje při porovnání s ATS do karet obrovské množství výběru příplatkových položek a iDrive. Ač bych to původně do Cadillacu neřekl, tak řízení ATS je asi nejlepší mezi jeho současnými konkurenty (uvidíme ,co na to příští Céčko) a že bude Cadillac na našich silnicích oproti 3er vzácností ,je pro někoho taky určitá výhoda.

Osobně bych si v této kategorii vybral nejspíš ATS , kvůli pocitu ze řízení, nějaký infotainment mi může být při užívání si jízdy úplně fuk ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petr164
10. 10. 2013 15:37
Re: ATS vs. 3er
S tím souuhlas. Ač já oceňuji symbiózu pilota se strojem a stroje s prostředím, v němž se pohybuje (proto Alfa), tohle je po desetiletích první produkt GM hodný mé pozornosti. Báva a medvědy opravdu nejsou můj šálek maté...