Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i8 dostane tříválec a elektromotor o výkonu 266 kW

Mnichovský plug-hybridní sporťák bude čtyřkolkou, BMW o něm tvrdí, že bude ideálním vozem pro každodenní používání.
Zpět na článek
7. 8. 2013 13:29
7. 8. 2013 18:59
7. 8. 2013 13:29
i8
Sem zvedavej, jestli u teto prilezitosti BMW predstavi i ty laserove svetlomety :-) Jak prece samo BMW reklo, i8 ma byt prvnim seriovym automobilem, kt. tuto technologii pouzije >:D Uz se mooooooooc tesim!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2013 14:27
Aby sa nejaká technológia presadila...
...väčšinou sa do toho musia "obuť" Nemci. Elektromobilom, resp. hybridom elektromobilu a spaľovacieho motoru začínam veriť práve kvôli tomu, že nemecké firmy sa v tom silno angažujú.
Nakoniec bez Nemcov by vojenská technika, rakety, lietadlá či prúdové motory ani zďaleka neboli na tej úrovni ako sú dnes.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
7. 8. 2013 22:12
Re: Aby sa nejaká technológia presadila...
Nechci ti kazit tvé správné germánské nadšení, ale zatímco si BMW hraje na písečku s i8, Toyota bouchá Priusy po tisících.
Avatar - KANKUNEN
7. 8. 2013 14:53
BMWéček, tříhrneček
Proč to neudělají s dvoulitrovým šestiválcem o stejných parametrech. At mi nikdo nevykládá, že by 2,7 namísto 2,5 bylo špatné. Podle mě šetří BMW. Při výrobě prototypu nebyli omezeni místem pro motor.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
7. 8. 2013 15:00
Re: BMWéček, tříhrneček
Celé to jde do ***. Výkon 170kW z tříhrnkové patnáctistovky je sice úctyhodný, ale co s tím, soundsymposer bude mít práce nad hlavu. Problém je, že s dvoulitrovým šestiválcem by to nemělo tabulkovou spotřebu 0,8 litru na sto. :-!
7. 8. 2013 16:11
Re: BMWéček, tříhrneček
No, potkal jsem to v centru Mnichova (Odeonsplatz, cca.pred dvema tydny), a musim rict, ze jsem dost dumal, jestli to jede ciste na elektriku a vrceni je "z repraku", nebo jestli ten motor fakt tak divne zni. Sice mi tu mistni "znalci" tvrdili, ze je pohon pouze elektricky, ale podle toho co je zde v clanku uvedeno, mohlo to jet s motorem nebo bez. Odpich z krizovatky to ma slusny, vypada elegantne (i pres to maskovani).
Avatar - fOE
7. 8. 2013 16:27
Re: BMWéček, tříhrneček
Na netu se daji najit videa z testovani oturbenych 3hrnku od BMW a nezni vubec zle, on ten 3 valec docela maskuje svym nepravidelnym chodem pocet valcu a zvukove si hraje na vicevalec.
Jinak radost z toho taky nemam, ale nic to nemeni na tom ze to auto muze fungovat dobre, tezko ted soudit od klavesnice. Je to neco tak nove ze to muze byt klidne uber fail i velky uspech. Ukaze cas.
Avatar - Emel
7. 8. 2013 16:33
Re: BMWéček, tříhrneček
Já vidím celou řadu i jako něco, co prostě stojí vedle současné nabídky BMW... a tak si říkám ať si dělají co chtějí, je to takové oťukávání technologie a zákazníků.
Avatar - Dinar
8. 8. 2013 07:59
Re: BMWéček, tříhrneček
Právě, oťukávání, kterým to jen začíná, bmw motory umí, nemám obavu, že by ten tříválec s elektromotorem byl nějaký propadák, takže to bohužel u řady "i" neskončí. Určitě se v tom bude jezdit dobře, zvuk tomu nějaký taky dodají, jenže to nic nevypoví o tom, o co by ta auta byla lepší mít některý z klasických bmw motorů. Ano, tabulková spotřeba by byla o dva litry vyšší, ta reálná ale minimálně vyrovnaná. Sejří mě na tom právě ten Potěmkin dnešní doby, falešný tyátr o pokroku v režii EU.
7. 8. 2013 15:41
Re: BMWéček, tříhrneček
Speciálně ty parametry mě zajímají. Jak dosáhli toho, že max výkon popř. krouťák dosahuje vysavač i tříhrnek najednou? Většinou nevrcholí ve stejnou dobu (stejně jako doma v ložnici) a proto se ty hodnoty nesčítají...
7. 8. 2013 18:57
Re: BMWéček, tříhrneček
Nedají se typicky jednoduše sečíst, když oba motory pohání stejnou nápravu. Nevím, jestli se něco nezměnilo, tady měl být stejný systém jako v Porsche 918, nebo Peugeotu 508 RXH (tam je jen naopak). Tedy jednu nápravu žene motor elektrický, druhou spalovací. Pak to typicky jde.
Avatar - petrumr
7. 8. 2013 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 8. 2013 18:59
A ted do mě!
Klidně se mnou nesouhlaste klidně mi napište, že píšu nesmysli, ale pro mě není BMW prestižním vozem, když pod kapotou se nachází tříválec - motor pro sekačky.
Když už bych se rozhodoval mezi některým z vozů BMW a třeba plácnu Alfy Romeo, tak raději sáhnu po Alfě se čtyřválcem, jak s tímto ekologickým nesmyslem.
Je mi vážně líto, když vidím, kam ten automobilový průmysl spěje a jak ho EU ničí svými nesmyslnými emisními limity a jak přibývá více lidí co se dívají po každé uspořené desetince litru na 100 km. Je mi těchto lidí líto.
Jak motor nemá 4 válce není to pro mě motor do vozu, ale do sekačky.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
7. 8. 2013 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
7. 8. 2013 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - bigsoul
8. 8. 2013 07:47
Re: A ted do mě!
Ty si zabednenec a zabednencom aj ostaneš.
7. 8. 2013 23:23
Takovej krásnej sporťák
to mohl být, kdyby do toho dali třílitrový šesiválec. Bez půltuny baterek to mohlo vážit kolem 1200kg, Motor by dával krásných 240-250kW, maximálka by byla kolem 300km/h a kombinovaná spotřeba kolem 9l/100km. Lední medvíďata by sice tonula po tuctech, ale srdce petrolheada by zaplesalo. Ách jo....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - HitmanPB
8. 8. 2013 00:00
Tajne dúfam,
že nás BMW po znížení emisných limitov vďaka divízii i a takýmto modelom prekvapí niečim ultimatívnym, z čoho nám padne sánka.
Stále nie je neskoro, otázka je kedy a či vôbec... :-O

Skôr som nadobudol dojem, že tento priestor prenechala pre Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Koenigsegg, Pagani a spol.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku