Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2009: Renault Mégane v nižší střední třídě znovu stříbrný, celkově dohání Cee'd

Renault Mégane navázal na úspěch z března, dařilo se také Hondě Civic, která se podívala do první desítky. Ztrácí naopak Ford Focus.
Zpět na článek
neregistrovaný "Donovan"
18. 5. 2009 22:06
Re: Milý Navtech(u)!
Proč? Nechápu, proč by zájemce o auto měly zajímat prodeje aut obecně, tím méně zrovna prodeje aut v Německu.
neregistrovaný "Donovan"
18. 5. 2009 22:00
Re: Evropský kompakt
Saab pro mě byl hodně špičkový s příchcodem 9-3. To byla řacha, to auto má dodnes designově velkou sílu, zejména v černé barvě. Ale od tý doby ticho po pěšině.
Avatar - kolmar
16. 5. 2009 21:59
Re: Civic
Tak po prve, pise sa to LS 600 h (zapis si do notesu) a po druhe v tom mini kinder salone boli veci co som este poriadne ani nevidel, tak som si ich mohol pozriet napr. novy 3008, Urban Cruiser (den pred tym dovezeny), Insign!!!, 308CC (inac bieda), Megane Coupe (nevidno ich nejak) a starych harcovnikov ako F500 (novy + starky - tamto je raritka) ci XC60/90, C70,Avensis, Insignia... na jednu blbu sportovu halu vcelku malo... ale aj tak dost...
Avatar - pelikoš
16. 5. 2009 21:56
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
co to meleš.je osmdesátý z tří set a basta...tohle se nedá krítit ani deseti ani jiným číslem...OSMDESÁTÝ-pochop
Avatar - white label
16. 5. 2009 12:04
Re: Evropský kompakt
Co se týče Golfu na českém trhu, tam máš z větší části pravdu, ale pro Evropský kompakt (nadpis nad reakcí) už to zdaleka tak obecně neplatí...a český trh je poměrem k celkovému evropskému stále skoro zanedbatelný...
Avatar - white label
16. 5. 2009 11:43
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Tady je to samý soudce...i bez doktorátu... >:D
neregistrovaný "Donovan"
16. 5. 2009 10:55
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Ono to není tak jednoduché, GTImu se to tady hájí neobhajitelné hezky, když tu není soudce, že jo :-)
neregistrovaný "Donovan"
16. 5. 2009 10:53
Re: Evropský kompakt
DSG, adaptivní tlumiče a 4X4 jsou hezké věci, ale my se tu bavíme o kompaktech. To jsou kompaktní auta se vším všudy, tedy zejména za kompaktní cenu. Golf nabízí něco navíc a přirozeně si za to nechá zaplatit, což je fajn, ale v kontextu kompaktní třídy to není tak úplně relevantní. Golf kompakt, Golf, který se přímo utkává s Méganem a ostatními, to je Golf 1.6 FSi se šaltrpákou a climaticem. O takovýchto autech jsou i ta čísla nahoře v tabulce, a to je taky realita. Co si přeji je fuk. Přeji si třeba, aby VW Fox bylo pěkné auto ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 5. 2009 09:20
Re: To MUSí být ale vůz ...
:-) já bych současný model Citroën C5 také "vstřebala" (asi nejlépe Exclusive verzi s vrstvenými skly a s V6 2.7 HDi ;-) )
Popravdě VZHLEDově to NENí "špatné", technicky je to VELMi slušné - vzhledem k ceně to NENí "špatná" nabídka (ono získat v Deutschland ocenění za NEJ- dovážený vůz střední třídy ... to NENí až tak NEpodstatné a "cosi to naznačuje" ...)
Popravdě (a BEZ urážky a ironie) občas až NEchápu PROČ je v česku na Citroën pohlíženo až tak "pohrdavě/kriticky" apod. Možná (no URČITĚ) v česku kupec C5 V6 NEbude tak "in" jako kdyby jel s passat TDi, ale myslím že pojede v praxi LEPŠíM (pohodlnější, bezpečnější) vozem (s lepším podvozkem - tomu se ni věřit NEchce, že? :-)
Pěkný den (a já se již TĚŠíM na model DS5 s elektromotory v zadních kolech - TO je můj "favorit" a ten PRAVÝ "nástupce" Brumly - doufám že tam budou dávat ten nový Biturbo 3.0 HDi 202 kW/600 Nm ;-)
Avatar - Emel
16. 5. 2009 08:55
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Jo, a drtí Morgany a Wiessmany... sorry, tohle neberu.
Avatar - white label
16. 5. 2009 03:26
Re: Dobré zprávy II
Myslím, že zrovna ty víš nejlíp, kde se VW dobře prodává
a hlavně kde se prodává více než Ford...a je ti to určitě mnohem méně jedno, než ostatním...
Podle mého názoru si tady obecně nejfanatističtější obdivovatel určité automobilové značky...
Já jsem sice např. také přesvědčený, že současné GTI je už
i objektivně lepší než ST (viz. poslední tři srovnávačky), nebo že nové Polo je "celkově" lepší auto, než současná Fiesta apod., ale zároveň klidně přiznám, že bych dal ve své třídě určitě přednost
S-Maxu, a nebo vůbec neskrývám určité "nadšení" z nového Focusu RS...něco podobného je však u tebe opačně naprosto nemyslitelné...
Můj svět opravdu žádoucích aut není omezen jednou, nebo dvěma značkami...je v tom určitá forma "myšlenkové" svobody o kterou možná zbytečně přicházíš...
Navíc těžko může "normální" člověk "věřit" i oprávněné kritice, nebo chvále od někoho, pro koho je i rezavý "dvoukolák" nejlepší na světě, jen proto, že je "od Fordu"...
Avatar - white label
16. 5. 2009 02:28
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Mě to tam neučili, to já dávno uměl už ve školce..., ale ty jsi asi nečetl nadpis u článku k těmhle reakcím... ;-) >:D mimochodem ty jsi psal že Renault to má taky a teď se ptáš jak to mají jiné značky...
U ostatních v Evropě prodávaných (nekoncernových) značek je "tovární" denní svícení zvláštní "žárovkou" relativně
"v plínkách", aspoň proti Audi, které už v tom "jede" docela dlouho...

Proč zrovna Ford, ve tvém profilu jsem si o Fordu ničeho nevšiml... :*)
A do jedné paraboly se nevejde např. xenonová výbojka
s klasickou, nebo halogenovou žárovkou... :-!
16. 5. 2009 01:52
Re: Dobré zprávy II
Jak kde. Treba v UK, US to prvni misto nebude asi ze. >:D
16. 5. 2009 01:14
Re: Civic
Napiš potom, co si měl v tom "kinder saloně". Poslední dobou jsou tam takový přiblblý figurky :-O >:D >:D

Nejlepší japonec je nakonec 600Lh ;-) :yes:
Avatar - woody-alien
16. 5. 2009 01:05
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Hele Kuko, sice si asi nedostal tu nabídku od VW a nepodal tudíž v práci ostentativně a s patřičným důrazem výpověď, přesto je tvůj cíl nechutně zbohatnout a stát se majitelem firmy Kupka-Saab a zároveň výhradním uživatelem jejích produktů na dosah.

Stačí maličkost. Získat GTI-ho ke spolupráci v nějakém významném médiu. Vaše vzájemné komentáře prodejů na našem i cizích trzích mají ohromnou šanci mezinárodně se proslavit na poli televizní zábavy.

Jen tak dál. Šílený Ota a jeho megaúspěch budiž vám vzorem.
>:D :yes:
Avatar - kolmar
16. 5. 2009 01:00
Re: Civic
No tak Dinar, ked uz mas k dispozicii tu "opiciu drahu " co si mynule spominal a nahlas chvalis Japonske auto ako "the best" z strednej (skoda, ze mnohi stale neveria) tak strucne, jasne mi tu hod porovnanie 6-ky od mazdy a Accordu. Su v D-cku moje najoblubenejsie... no zatial som ich najazdil, hoci vcera som bol na takom "kinder salone" a jazdu na Accord mam uz dohodnutu... a rad by som porovnal s 6-kou (hoci som sa chystal na 3-ku... uvidime)

PS: interier, priestor (Bohuzial dost bieda vzadu), praktickost vynechaj... daj jazdecke dojmy... (kym sa nezveziem)
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 01:00
Re: Evropský kompakt
no medzi VOLVOM a SAABOM je jednoznacne numero UNO VOLVO a SAAB je numero DUO aj to , len preto, ze tam uz iny vyrobca nie je.
16. 5. 2009 00:51
Re: Evropský kompakt
No, ty si tady chyběl >:D :yes:
Avatar - woody-alien
16. 5. 2009 00:50
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
Ty voe, a s Fábií bys pak byl za Suupermana. :yes: :-)
Avatar - woody-alien
16. 5. 2009 00:46
Re: Evropský kompakt
"Převexluj na Volvo.."

No, GTi, tohle napsat srdcařovi, to si koleduješ o malér. ;-)

Si nějak nedokážu představit, jak fandovi Liverpoolu GTI radí: "Převexluj na ManU, dyť kdy jste měli naposled na Anfield Road titul ? No vidíš, a United každej rok a ještě Ligu Mistrů ..." >:D
neregistrovaný "maxo"
16. 5. 2009 00:43
Re: To MUSí být ale vůz ...
ten to este da do laty a mozno aj vyrobu na SR. >:D
Avatar - woody-alien
16. 5. 2009 00:32
Re: Dobré zprávy II
Já zase tvrdím, že Ceed byl ten kdo jako první kopnul Škodovku do zadku, a dřív než se stačila vzpamatovat, už i hospodští mudrcové v tričku s nápisem TDi začli zjišťovat, že skutečně Škoda není jedinou automobilkou na celým světě.

Není vůbec podstatný, jestli Ceed užírá zákazníky Oktávce, Focusu, Meganu nebo (nedejsnadbože) i Golfu. Podstatný je, že nástup Ceedu i s jeho kampaní a zárukou (a detaily znovu nejsou podstatný) změnil chování zákazníků. Začali se rozmýšlet a to pochopitelně i s ohledem na cenu. Kdo tvrdí, že to je špatně, je neuvěřitelnej pokrytec.

Tady nastal začátek konce sladkých 50% trhu pro Škodu. A za to patří Ceedu a Kii uznání víc než komukoliv jinému.

PS: Nejsem a ani jsem nikdy nebyl majitelem Ceedu a vážně si nechodím do lesa zastřílet na terč s okřídleným šípem... ;-)
16. 5. 2009 00:26
Re: To MUSí být ale vůz ...
To bude tim Šarkoczym >:D
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 23:56
Re: To MUSí být ale vůz ...
to bude asi tym designom. ;-)
15. 5. 2009 23:18
Re: To MUSí být ale vůz ...
Neříkám, že je to masovka, ale že to ev. zajímá mě. Masovka je daná v tabulce, tak to neřešim, jen polemizuju. Citroen je pro mě jen spotřební nuda, tam se nic zajímavýho neděje, i když poslední C5 bych teoreticky vstřebal, ale nedokážu upřesnit proč.
15. 5. 2009 23:09
Re: Tedy NAVTECHu ...
Jako hraběnka bych asi použil nějakej Bell, nebo Jet Ranger, ne?
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 23:04
Re: Tedy NAVTECHu ...
Já se náhodou také držím "klasiky" ;-)
PS: Ale na "výlet" do česka raději tam hóóóódně PODceňovaným třílitříkem a výýýýborným automatem a vzhledem k tomu jak se tam jezdííííí, tak raději něčím véééélmi bezpečným .... co LEPŠÍho by jste na TAKové cesty vymyslel ... než Brumlu (toho mi tam ne a NE a NEukradnou ;-) )
Dobrou :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:59
Re: To MUSí být ale vůz ...
Proč "hlavně že ..."??
PS: Vy jste na tom nějak "zainteresován"? ;-)
15. 5. 2009 22:58
Re: Tedy NAVTECHu ...
Na tyhle historky zdegenerovaný šlechty nepotřebuje průměrně vzdělaný člověk google. Dnes by Ludva nejezdil Bristolem splácanym z kde čeho, ale držel by se německý klasiky, ne jako jeho potomci, co jezděj v obludnym citroenu, že? ;-)

DoRou tEtkO!
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:57
Re: To MUSí být ale vůz ...
No právě - VEDE (ale PROČ?)
PS: 4x4, benzín s 200 PS, automat - to NEbude "masová" verze ...
... Brumla/C5 má také automat (Aisin s 6ti) a je také benzín a má také 200 PS (211 jako benzín; 204 jako nafta) a již druhým rokem má místo 4x4 Snow Motion (a za dva roku bude mít v DS5 to Snow Motion propojené s elektromotory v zadních kolech) - ten vás také "zajímá"? :yes: :-)
15. 5. 2009 22:51
Re: To MUSí být ale vůz ...
Nojo, hlavně, že se to prodává... :yes:
15. 5. 2009 22:49
Re: To MUSí být ale vůz ...
Mě je celkem jedno, kdo koho pokoří v naftě. Mě zajímá 4x4, automat a benzín kolem 200k, když už by šlo o mě. Takže nějakej hyundai na zelnym poli je mi ukradenej. Prodeje vypovídaj o prodeji značek bez ohledu na motorizaci a tam jasně vede škodovka.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:47
Re: Tedy NAVTECHu ...
... vy UMÍTE ale rychle "googlovat" :-)
PS: Nemocí NE, ale měl možnost na "práci" (tedy "vládnutí") poněkud "kašlat" a života si (naplno) UŽÍVAT ;-)
PPS: "Tipuji", že dnes by to byl TYPICKÝ majitel Bristol Fighter T :-)
Pěkný den (a dobrou noc - asi jste rád, že je již TEPLO, že?) ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:41
Re: To MUSí být ale vůz ...
Znám test kde Kia (v naftě - myslím) "pokořila" Golf i Focus (a mimochodem, v Nošovice se Kia myslím NEvyrábí - tam je "doma" Hyundai, nebo? ;-)
PS: A ta Mladá Boleslav je dle vás cca 9x (devět KRÁT!) "lepší" než ty Nošovice? :-)
15. 5. 2009 22:41
Re: Tedy NAVTECHu ...
Tan Ludva trpěl nějakou nemocí, ne? ;-) Nedokázal rozpoznat fantazii od reality, nebo tak něco? Tak to by teto sedělo. :yes:
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 22:36
Re: To MUSí být ale vůz ...
drzka ujde, ale mne skor vadi to, ze mi to teraz ako celok neposobi vyvazene, podobne to je aj so superbom, ale tam je to este o triedu nevyvazenejsie.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:32
Re: Tedy NAVTECHu ...
... ty vaše POKUSy "vnutit" se k nám do rodiny sice "chápu", ale popravdě - začíná to být trošičku "vlezlé" ...
Smiřte se, že VY jste doma prostě TADY:

[odkaz]

A já zase ZDE:

[odkaz]

Tak to prostě JE (a asi i zůstane) ;-)
I tak - Pěkný den :-)
15. 5. 2009 22:29
Re: To MUSí být ale vůz ...
Mě se ta držka celkem líbí, je to takový dospělejší. Vevnitř jsem to neviděl.
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 22:27
Re: To MUSí být ale vůz ...
tej oktavke nic nechyba, az na ten nepodareny facelift a ten usmievajuci nemozny volant.
15. 5. 2009 22:23
Re: To MUSí být ale vůz ...
Snad se tu nebudem dohadovat, jestli je lepší Oktávka, než Kia s 1.6.
15. 5. 2009 22:21
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Prase je ještě lepší :yes:
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:20
Re: To MUSí být ale vůz ...
No právě že DÍVALA jsem se ...
... Mladá Boleslav prodá přes 900% produkce Nošovic a Kolín ... v tak MALÝCH číslech ani NEumím počítat ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 22:15
Re: FOX - mistr PROPADÁK
STATISTIKu jsem NEviděla, ale dle různých příspěvků v tv a tisku je to starý "šrot" typu nižší střední od honda/toyota/opel atd. apod. ... vozy co de facto NEměly již žádnou prodejní cenu ... a k nim "pasující" typ majitelů - proto NEpřekvapí, že se klidně prodává i dacia apod. (ostatně na Slovensku byl prý prodejní HiT Renault Thalia a takové vozy - prostě svým způsobem TO nejLEVNĚJŠí co je na trh, nebo alespoň ty nejnižší motorizace/výbavy u "vysněných" vozů ...) - což (logicky)celkem VÝRAZNĚ NARUŠí(lo) statistiky/přehledy prodaných vozů (a "bonusem" navíc jsou NIŽŠí prodeje v prémiové třídě - většina lidí z ... řekněme STŘEDNí třídy ... dnes raději o rok ODLOŽí nákup nového vozu ...)
PS: Já tyhle "umělé" politicko-populistické ZÁSAHy do "přirozeného chodu" ekonomiky NE"snáším" (a Carl Menger se "v hrobě otáčí" - jak mu "pošlapávají" jeho ekonomické teorie)
;-)
15. 5. 2009 22:12
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Hele v pohodě. Jen jsem si do tebe trochu píchl. Fankluby jsou mi vcelku ukradený.

Ale toho Foxe už fakt neobhajuj, to by při jeho prodejních výsledcích, vzhledu a eskapádě v Autotipu nedokázal ani pánbůh.
15. 5. 2009 22:07
Re: To MUSí být ale vůz ...
Podívej se na tabulku
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 22:07
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Neblázni, jednou jsem to měl, to stačilo. Vepř je vepř!
15. 5. 2009 22:04
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Podle těch čísel sandera, fábií aspol. to bude podobná kategorie, I 20 let stará S-kláda je pořád S-kláda.
15. 5. 2009 22:03
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
No to určite , úlohou dobrého právnika je presvedčiť sudcu, príp. porotu tak, aby mu uverili a nie dookola omieľať svoju rozprávku, ktorej neverí ani nikto v súdnej sále, tak ako sa ani tu nenájde asi ani jeden človek , ktorý verí , že Fox je špičkové a úspešné auto v Európe. Skôr by sa uplatnil pri nadháňaní menej inteligentných klientov pyramídových spoločností typu All Property, Edbusy .... .
15. 5. 2009 22:02
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Ale tá kuracia je dobrá... :-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 22:01
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Pravda, že v Německu jsem byl naposledy loni a moc jsem Kadetů neviděl.
Jinak ano, ale za něco to šrotovné musí brát a pochybuju, že někdo doveze do šrotu 10 let starou S kládu a jde pro Sandero, to musí být něco porovnatelného. Šikla by se statistika toho, co sousedé šrotují.
15. 5. 2009 22:00
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Mluvil jsem o masu a ne kuřeti
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:57
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Na tohle jsi přišel kde?
Já bydlím se studentem práv a GTIho mu často dávám k přečtení, třeba dnešní "úprava", či lépe řečeno předělání, statistiky.
Právník má hájit klienta všemi způsoby, za to je placený a ne málo. ;-)
A GTIimu to jde skvěle :yes:
Bravwo GTI :yes:

P.S.: Toto není vyjádření souhlasu s názory, jen ocenění umu práce s daty k prospěchu obhajovaného.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:56
Re: To MUSí být ale vůz ...
Kvality a národní hrdosti je v Kolín či Nošovice snad MÉNĚ? ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:54
Re: Milý Navtech(u)!
Však se to (docela "lehce") také PROJEVUJE - prodej konkrétních modelů/motorů je letos poněkud JINÝ (což zas tak NEpřekvapí ... určitá "sociální skupina" si prostě NARÁZ během krátké doby kupuje/vyměňuje vozidlo - a naopak jiná je spíše "v pohotovostním režimu" a pro jistotu nákupy spíše ODKLÁDÁ = současné statistky = ekonomicko/statisticky/politicko-populis… NEsmysl) - tak nějak STRUČNĚ a JASNĚ bych to řekla/shrnula ;-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:54
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Netuším, nemám televizi a i kdybych měl, tak na tohle se vydržet podle mě koukat nedá ;-)
Dneska jsem poKUKOval po tlačence, bohužel už byla vyprodána. Jen kuřecí, což mi připadá jako barbarství.
15. 5. 2009 21:52
Re: To MUSí být ale vůz ...
Kvalita a národní hrdost
15. 5. 2009 21:52
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Úlohou kvalitného právnika je okrem iného hlavne nevymýšľať si trápne teórie a do neba volajúce bludy, aby ešte viac nenasral sudcu. >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:52
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Do jedné paraboly se vleze více žárovek, viz H4. A jak to dělají jiné značky? Podívej, nějak by to šlo, mě je jedno jak, jen říkám, že se mi tohle nějak nelíbí, ačkoliv G6 je jinak povedenější než G5.

Mimochodem, proč mi předhazuješ Renault? Proč ne Ford? Tebe nenaučili v první třídě číst?
15. 5. 2009 21:51
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
No, jen jestli si nebyl v tý ordinaci, jak běží na Nově ;-)
15. 5. 2009 21:48
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Kadet, to už je tam spíš rarita pro fajnšmekry ;-) Jenže taky ta kupní síla je v okolních státech jiná, než u nás. Nevim, kolik tam stojí sandero a ani netvrdim, že ho zaplatí z jednoho platu, ale jistě snáž, než českej soustružník.
Avatar - white label
15. 5. 2009 21:48
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
A kam bys ty žárovky dal, když na vnější straně jsou logicky hlavní (noční) světla...
U kterých typů a kde to má teda ten Renault...?
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:47
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Na to nemusíš být sjetej jointem.

Kamarádka mi vyprávěla, jak byla právě na operaci ledviny. Pan Doc. na jisté pražské chirurgii před operaci tvrdil, že kontroloval na vizitě levou ledvinu, ale měl nachystanou k operaci pravou. I po přečtení lékařské zprávy nechal probudit z narkozy pacienta a komentoval to slovy:
"Raději to odložíme a probudíme, ať to nedopadne jak tehdy"

>:D

No a já dnes byl pacientem, jedna doktorka mě chtěla poslat na chirurgii a druhá, že to je normální reakce. Pak mi sestřička slíbila, že mi hned donese recept na obvazy, ať počkám na chodbě. Tak jsem tam čekal třičtvrtě hodiny až jsem se šel zeptat a ona na mě zapomněla.
Jooo, dnešní zdravotnictví >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:43
Re: To MUSí být ale vůz ...
Proti Octavia TOTÁLNí "propadák".. ;-)
.. říkají tabulky nahoře :-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:43
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
A co myslíš, že je úkolem kvalitního právníka?
Stát na straně pravdy? >:D
Nebo dokonce spravedlnosti? >:D >:D
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 21:42
Re: FOX - mistr PROPADÁK
no to kupe sa aj mne moooc paci a hlavne s AMG paketom a v bielej a presklenena strecha. :yes:
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:42
Re: Milý Navtech(u)!
Tady nejde přece o malá čísla, navíc pokud by šlo o velké odchylky, což by musely být stovky kusů (tolik aut se jen tak neschová), tak by se to lehce projevilo.
15. 5. 2009 21:41
Re: To MUSí být ale vůz ...
Pokud mám správný informace, tak nošovický zelí je velmi populární.
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:40
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Tak třeba výměna Kadeta za Sandero je pokrok. Nemá to "4x4 na všech"(citace), DSG, parkovací asistent, ale do Lidlu tě to zaveze.
15. 5. 2009 21:39
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
Ale prosím ťa , ovláda akurát dookola tvrdiť , že niečo, čo je čierne, je biele ako 5 r. decko, alebo 90 r. starček, tak si vyber. >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:39
Re: Milý Navtech(u)!
Opět se SHODNEME - to ale NEznamená, že to tak je "správně/dobře".. ;-)
15. 5. 2009 21:38
Re: GTI, vzkaz pro Tebe!
No, nevim jestli ti helfne, až někomu sjetej jointem vezmeš zdravou ledvinu >:D
15. 5. 2009 21:37
Re: Milý Ronault(e)!
Na to se historie ptát nebude.
15. 5. 2009 21:33
Re: To MUSí být ale vůz ...
Práve že nie je v r. 2009 až štvrtý. [odkaz]
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:31
GTI, vzkaz pro Tebe!
GTI, musím Ti vzdát všechnu čest!

Opravdu jsi třída!

Pokud se někdy dostanu do průseru a budu potřebovat právníka, tak se Ti ozvu.

Dokonale ovládáš manipulaci s fakty a i ty pro všechny negativní dokážeš obrátit v do podoby, ačkoliv stojící mimo logiku (kdo hledá logiku v právním systému?), která je osvětlí pozitivním světlem.

Jestli budeš hájit mne jako hájíš VW Fox, tak mám jistou výhru!
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:31
Re: Milý Ronault(e)!
Tabulky ovlivněné Abwrackprämie NELZE brát "vážně" - je to takový ekonomicko/statisticko/politicko-populis… NEsmysl.. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:19
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Renault to taky má, ale nejde o to, co to je, to mi vysvětlovat nemusíš, ale jak to vypadá a že mi to přijde neuhlazeně oproti zbytku vozu.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:18
Re: To MUSí být ale vůz ...
To asi ano ... "domácí" (i to jen "jako") zboží se VŽDY prodává "lépe" (Nošovice a Kolín asi DOMÁCí NEjsou, že? ;-) )
, ale většinou NE "o tolik", resp. tolika-NÁSOBNĚ více ...
PS: Takže se asi opravdu (trochu) DIVíM! :-)
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 21:16
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Mě tedy spíše překvapilo Sandero na dvanáctce :-O Na to že v Německu nemají hluboko do kapsy, tak tak lowend jde na dračku. :-O
Avatar - white label
15. 5. 2009 21:16
Re: Dobré zprávy II
Tam ti něco chybí...předražený, kazí se... a prodává se ...
...a dobře :yes: >:D
15. 5. 2009 21:14
Re: Dobré zprávy II
Je trapne jak svuj stereotyp prezentujes jako vseobecny.
Vseobecny racionalni stereotyp mozna zacina treba takto ...

VW predrazeny a kazi se
...
15. 5. 2009 21:12
Re: To MUSí být ale vůz ...
Jsi v ČR, tak co se divíš?! V Itálii je taky nejprodávanější národní model Bravo, ne? ;-)
15. 5. 2009 21:10
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Jen technická: už si (zase) onikáš, nebo snad víš o někom jiném, který by na blogu na třínohé lišce něco zásadně oceňoval?
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:09
Re: Dobré zprávy II
7 let u Kia byla (velmi) DOBRÁ MARKETINGová "finta" (fň) :yes:
PS: To Brumla a ostatní jeho "bratři" CITROËNi mají "jen" 5 let a 150.000 km ;-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2009 21:06
To MUSí být ale vůz ...
... co se ho za 4 měsíce prodalo jako Renault MEGANE, Hyundai i30, Ford Focus, Peugeot 308, Honda Civic, Citroën C4, Kia CEE´D, Opel ASTRA, Toyota AURiS, Mitsubishi LANCER a Fiat BRAVO ... DOHROMADY!
Ta Škoda Octavia asi JE vskutku ZCELA MIMOŘÁDNÝ model!!! ;-)
15. 5. 2009 21:01
Re: Dobré zprávy II
Zase nepresne kecas "sedmileta KIA zaruka" neni tak uplne pravda. ;-) [odkaz]

Jinak u Fordu muzes mit opravdu plnohodnotnou - poctivou sedmiletou zaruku, dokonce i v akci. [odkaz]
Avatar - igor77
15. 5. 2009 20:48
bravo megane
bravo megane - natrhni jim prdcl !! :yes:
15. 5. 2009 20:40
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Jestliže je Fox osmdesátý z tříset, je to jako by byl osmý ze tříceti (viz horní tabulka), a tedy píšu, že to není vůbec špatné umístění...
15. 5. 2009 20:39
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Je to plebs uprostřed tabulky >:-[] >:D Co jsem se ptal v pondělí v servisu, tak nějaký závratný fronty na E nejsou. Ale to se rozjede. Je to pěkná kára, hodně v ní mám pocit, jako ve 124. Příjemný auto a hlavně to kupé je šik. Jen to chce větší kola.
15. 5. 2009 20:38
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
No, za tohle tě tu fan kluby nepochválej... >:D
Avatar - white label
15. 5. 2009 20:05
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
To jsou světla pro denní svícení, používá to i Audi u modelů bez diod... :-! ;-)

Bere to méně proudu a prodlužuje životnost
a svítivost hlavních "světel" hlavně u xenonů...to je už dlouho (několik let) taky "náskok díky technice" ;-) , Octavie II po face to má u mlhovek, k Renaultu to ještě nedošlo...? ;-\ >:D
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 20:02
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Otázkou je, jestli by se vůbec někdo z parlamentních stran dostal do znovu do parlamentu >:D
Avatar - Ronault.
15. 5. 2009 19:57
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
No vzhledem k tomu, že většinu nejdůležitějších dílů ve všech autech dělají stejné dodavatelské firmy - Valeo, Bosh... ..., tak ty rozdíly v tloušťce hadičky jdou docela zajímavý argument, hlavně v případě kdy do toho zapojíme Poisellův zákon.

Ještě k té vizáži. Dneska jsem stál na semaforech a za mnou stál ten nový "gugru" a nějak nemůžu přijít na chuť zapnutým světlům. Žírovky svítí uvnitř a vnější část je tmavá, ta se asi zapne s dálkovým světlem. Nemůžu si pomoci, ale nelíbí se mi to. To jen takový detail, co jsem dnes spozoroval ve zpětném zrcátku. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 5. 2009 19:51
Megane
Diskusi jsem zásadně nečetl, jsem tu jen na skok. Tatro, pamatuješ, jak jsi říkal, že si ten (měsíční, dubnový) veleúspěch Meganu mám užít? Tak se nám to nějak protáhlo i na květen ;-)

Ten Megane mi dělá radost. Ještě si počkáme na zbylé karosářské varianty :yes:
15. 5. 2009 19:37
Re: Ako som cakal
To je fakt, ale predaje by som asi bez výčitiek porovnával s autami ako Sedici/SX4, Yeti aj Fusion - z toho jediného dôvodu, že ak chce zákazník auto do mesta s väčšou svetlou výškou, použiteľné aj na chatua prípadne trochu terénnejšie vyzerajúce, môže sa rozhodovať práve medzi týmito modelmi. Viac priestoru, prístup do interiéru či terénne vlohy sú skôr bonusom k tomu, čo ponúkajú všetc menovaní. Povedal by som, že do tabliek by to mohlo ísť podľa nejakého takého metra.
Avatar - white label
15. 5. 2009 17:24
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Hyundai i10 má nejlepší poměr cena "výkon" ve své třídě...
Jeho prodejní úspěch i v "D" (2.za Pandou) je jasný argument proti některým místním kovbojům, kteří tvrdí,že Němci jsou jen omezení nacionalisti kupující ze zvyku jen "VW" apod. :-!
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 17:17
Re: FOX - mistr PROPADÁK
navtechu ta nova hviezda asi az tak zle na tom nebude. ;-)
[odkaz]
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 17:07
Re: FOX - mistr PROPADÁK
:-|
15. 5. 2009 17:03
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Hyundai i10 medzi druhým a tretím miestom v Nemecku, tak to vyzerá na novú automob. legendu >:D >:D >:D

Hyundai i10 je v Německu na (přepočteném) 2-3 místě v prodejích. BRAVWO.
Avatar - marek.g
15. 5. 2009 16:44
Re: Milý Navtech(u)!
nemáš ještě tabulky z Anglie,Francie a nebo Itálie?
Avatar - white label
15. 5. 2009 16:43
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
GTI, ta liška tě bude nakonec (v lepším případě) stát "zdraví"...
Tak už ji konečně pusť "do lesa"... >:D
15. 5. 2009 16:42
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Člověče, tvýho Foxe oprášilo v Německu dokonce i Grande Punto (22) a Ceed (44). To je myslím na hlubokou reflexi >:-[]
15. 5. 2009 16:42
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Je krize, ne? Snad by si nechtěl přijet v dnešní době domu s novou hvězdou, to by tě sousedi v německu sežrali >:D Stačí Audi...
Avatar - marek.g
15. 5. 2009 16:37
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
no zajímavá čísla.celkem v reichu válí Ferrari prodali tam letos 286 kousků asi to s Německem nebude tak zlé.A taky mě udivilo 1390ks Lady Niva asi fanoušci Návštěvníků >:-[]
Avatar - marek.g
15. 5. 2009 16:33
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Bravo je až 80??? jednoznačně propadák >:-[]
Avatar - Emel
15. 5. 2009 16:31
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Z jakých 30 :-)? Dá se říct, že je v první třetině... jenže to pak srovnáváš prodeje Foxe s auty jako je Lotus Elise, Wiesmann Roadster, Lamborghini Gallardo, Morgan 4/4 a podobně. Nesmysl, ne?

Chceš-li srovnávat s relevantní konkurencí, pak tedy hleď:

Panda...8332
i10.....4354
Aygo....3742
Smart...3164
500.....2519
Ka......2275
Twingo..1884
C1......1792
Jazz....1587
Matiz...1406
Agila...1393
107.....1291
Splash..1004
Fox......918

Na svém domovském trhu 14. pozice v segmentu a 11% prodejů Pandy. Pochop, to je jako kdyby byla u nás Fabie 14. v subkompaktech (tolik jich snad ani není).
Avatar - white label
15. 5. 2009 16:26
Re: Civic
Myslel jsem od té doby u Civicu nic revolučního "technicky" ne designově...
I když mně se ani poslední Civic zrovna moc nelíbí hlavně ty běžné pětidveřové modely...
I když celková silueta je proti "předposledním" generacím mnohem povedenější, kazí to zbytečně poutavé (až pouťové) detaily, jako "pexi" maska, falešné výfuky apod.
a v podobném "duchu" je pojatý i interiér...
Naopak se mi líbí nanápadné a decentní, praktické zapracování plastových lemů blatníků, které mi poněkud schází u současného Golfu GTI, u kterého mívalo toto řešení dlouholetou tradici...
15. 5. 2009 16:22
Re: Dobré zprávy II
Ahoj Patriku, zase jeden dobrý příspšvek, palec nahoru. Kia nachystala agresivní marketingovou kampaň. Nechává opláštěné na trh neuvedené modely jezdit po hlavním městě s novináři za volantem. Používá srovnávací reklamu. To se na prodejích muselo projevit. Teď už jde jen o to vézt se na vlně a vhodně ji přiživovat.

Na majitele Ceeda se podle mého názoru lidi nedívají jako na majitele Octavie, tady bych nesouhlasil, ale mezi jezdcem C4, Meganu, Brava a Ceeda už takový rozdíl jistě nevidí. Jinými slovy, Ceed podrývá půdu Frantíkům a Italům, ale Škodě ne. Ještě bych tak připustil fakt, že v sociální verzi ubírá Ceed zákazníky menší Fabii.

Faktem je i to, že Ceed se už dobré dva roky drží v popředí. Ale dlouhodobá stabilita - s tím bych byl opatrnější. Pořád jde jen o český trh a jen o dva roky. Uvidíme, co budeme říkat příští rok touhle dobou.

Dál bych odkázal na myšlenku Emela - Ceed má fakt dobrý kombík, který je prostorově nejblíž přebornici Octavii. Mimochodem, kombi Sportywagon s jednačtyřkou a výbavou Active je momentálně nejprodávanější verzí Ceedu (psáno ve Světě motorů). A cena tohohle kombíka je na hony vzdálena základní ceně holoverze Ready (259.000 Kč). Zde postrádá GTIho argumentace půdu pod nohama.
Avatar - da_b0mb
15. 5. 2009 16:18
Re: Civic
Civic je prakticky v plny palbe...moc si tam toho navic nepriplatis...Pokud si vybavis golfa, tak ses na podobnym cisle
15. 5. 2009 16:16
Re: FOX - mistr PROPADÁK
To sis popletl, místní šašo tu máš přezdívku ty... >:-[] :yes:
15. 5. 2009 16:16
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Poslední ze čtyřech a jsme zase ve školce.
15. 5. 2009 16:15
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Je to jako kdyby byl osmý z třiceti sledovaných... a tomu se dá již říci (z ohledem na třídu jako fox reprezentuje) majstrštyk.

BRAVWO FOX :yes:
15. 5. 2009 16:13
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
No, ovšem je to tak, je na osmém místě z třiceti... což tedy je fantastický úspěch.
15. 5. 2009 16:09
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Já si jdu taky fouknout, dneska to půjde. >:-[]
Avatar - Emel
15. 5. 2009 16:07
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Sakra... dost už, proboha >:D !! 80. místo na domácím trhu, prodeje ani ne čtvrtinové oproti Hyundai i10, třetinové oproti Smartu... i kabrioletu Eos nebo Porsche 911 se prodá víc.

Zkus nějakou terapii, třeba ti to pomůže na Lišku zapomenout... nebo mokrý hadry a kloktat olej z Touarega.

Jinak... jsme v Čechách, kupujeme převážně za české ceny, tak studujme primárně české tabulky.
15. 5. 2009 16:07
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
GTI já už nemůžu. V matice jsem byl kdysi celkem šikovný, ale už jí pár let nepoužívám na úrovni permutací a pod. fajnovek a tvoje čáry máry typu

"jakoby z třiceti osmý, přepočtené osmé místo, přepočítat cenu, vizualitu na první místo...přidej Polo, vynech Bravo, připočti Porsche a zapomeň na Kiu"

to by bylo snad moc i na toho hošana z Good Will Hunting.... :-O
15. 5. 2009 16:04
Re: Dobré zprávy II
Pod tohle bych se podepsal.
Avatar - white label
15. 5. 2009 16:03
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
V poho... hlavně, že už je ti líp... :yes: >:D
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 16:01
Re: GOOOOLF
ano to je pravda, vo Francuzsku jazdi viacej VW ako jazdi v Nemecku francuzov.Ja sam som predpokladal mansi pocet nemeckych aut vo Francuzsku a bol som dost prekvapeny, napr. keby ste vedeli co tu jazdi Touranov. ;-)
15. 5. 2009 15:58
Re: GOOOOLF
Tak to jsem asi trochu mimo. Nebo ty ?
15. 5. 2009 15:57
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
ježišmarjá, ještě aby se někdo řídil našima blábolama - to by tady jezdil samej poršák a focus RS >:-[]
15. 5. 2009 15:56
Re: GOOOOLF
No, hlavně je to o tom, že ty jako jediný zde dáváš argumenty, které svědčí proti tvému názoru... >:D :yes:
15. 5. 2009 15:55
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Travička zelená.......
15. 5. 2009 15:55
Re: GOOOOLF
Jde o poměry, nikoliv o absolutní čísla.
15. 5. 2009 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 5. 2009 15:52
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Je to jako by z třiceti v tabulce byl osmý... To myslím je na nejnáročnějším evropském trhu docela úspěch ne? Vsadil by sis na to? Já ne. Já bych odhadoval, že se do první desítky nemůže dostat, a vidíš, je tam.

FOX je v Německu na (přepočteném) osmém místě v prodejích. BRAVWO.
15. 5. 2009 15:51
Re: GOOOOLF
Asi o tom, že umíš počítat.
15. 5. 2009 15:51
Re: GOOOOLF
že německý trh je 90mil a žabácký jenom 55 milionový? ;-)
15. 5. 2009 15:48
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
POzor Fox je 81 a pred ním na fantastickom 80. mieste legenda , áno FIAT BRAVO na nemeckom trhu na fantastickom 80-tom mieste z 300. BRAVO BRAVO >:D >:D >:D
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 15:48
Re: FOX - mistr PROPADÁK
ale zase na druhu stranu ma prekvapuje predaj E klasse oproti svojej konkurencii, tam to bolo minuly rok prave naopak. ;-)
15. 5. 2009 15:47
Re: 2
tak ja som porovnával z vlastnej skúsenosti. Keď som ho pred 3,5 rokmi kupoval ja, boli ceny sakra inde >:-[]

No a keď chceš kombíka, buď čakáš, alebo kúpiš vo výpredaji. A rozdiel ceny medzi novým a starým Grandtouroum bude určite minimálne 30-40 tis.
neregistrovaný "carmik"
15. 5. 2009 15:46
Re: Konečně pořádná statistika
V tomto případě vůbec nešlo o aktuálnost. ;-)
15. 5. 2009 15:46
Re: GOOOOLF
V Německu se prodá Golfa desetkrát více než mégana. Ve Francii se prodá mégana tříkrát více než Golfa... Přitom v Německu se prodá Golfů stejně jako ve Francii méganů. Doufám už tušíš, o čem to vypovídá...
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 15:45
Re: FOX - mistr PROPADÁK
no to C je prekvapujuce, lebo za cely minuly rok skoncilo v predaji pred BMW3 a tesne za A4.Vlastne celkovo vyhral golf, druha bola A4 a tretia C klasse.

Ale je fakt, ze nemecky trh patri medzi najvyspelejsi trh v Europe, ale zase treba brat do uvahy, ze je to domaci trh a nemci su dost nacionalisticky, napr. tak ako Francuzi.
15. 5. 2009 15:42
Re: OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
>:-[]

tenhle týden se zapíše do historie jako týden Lišky

nejdřív test na 100tis. Výsledek? Přežila. Je v první pětce. Odzadu...

A pak ještě fantastické 80té!!!!!! místo

nemít VW rád, tak je to u mně na provaz. Naštěstí jsem fanoušek, takže večer propuknou bujaré oslavy :-!
15. 5. 2009 15:39
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Jaj sorry , to mi nejak ušlo , tak Fiat 500, aby sme ostali pri rovnakej značke, ale to nič nemení na tom , že to , ako ťa tu iní volajú miestnym šaškom je viac ako výstižné. >:-[]
15. 5. 2009 15:35
OT: FOX MISTR... PRODEJŮ
Není to tak dávno, co jsme na blogu již podruhé všichni ocenili kvality mistra elegance - Foxe, no, dnes máme vzácnou možnost nahlédnout jak si fox stojí na nejsilnějším evropském poli. Ano, ano, v Německu patří mezi nejprodávanější auta... je na báječnékm osmdesátém místě ze seldovaných tříset... potvrzuje se v odborných kruzích známý fakt, totiž že není malých aut, jsou jen malá... konta - [odkaz] (tabulku nalezl kolega Carmik, za což mu všichni jistě rádi poděkujeme)
15. 5. 2009 15:33
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Mně baví práce, kterou dělám teď....ale o tomhle bych vážně přemýšlel :o))
15. 5. 2009 15:30
Re: Civic
Civicy tusším čtvrté a páté generace byly skutečně designově velmi povedené (tedy 87-91 a 91-95) a líbí se mi dodnes. Současný Civic Ti nepřijde revoluční? Mně ano, chvíli jsem si na pětidvířko zvykal, od té doby, co jsem si ho očichal naživo, se mi to auto opravdu hodně líbí....
neregistrovaný "exctenar"
15. 5. 2009 15:29
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
Ceník částečně, ale obecně kdo chce auto, vybere si podle sebe a ne podle doporučení místních "odborníků",kteří se domnívají,že jen oni by koupili,pokud by čistě náhocou něco kupovali,to "správné" auto. Zbytek lidí si něco vybere a jezdí.Jezdí a zase jezdí.Dál se tím nezabývají.Názory místních je nezajímají.Demokracie se tomu říká. Jiní zase surfují a surfují... :-! >:D
15. 5. 2009 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ryman
15. 5. 2009 15:25
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
promiň že jsem to změnil.. ale nějak se mně hnulo slušné svědomí :yes: ;-)
15. 5. 2009 15:24
Re: FOX - mistr PROPADÁK
A cos čekal, že bude Fox lepší než Passat >:D Probuď se, člověče, a nauč se třídy, srovnávat Punto s Foxem, za to tě tu upálej >:D ;-)
15. 5. 2009 15:24
Re: Ako som cakal
Yeti bude také do lehkého terénu, což Soul není. Fusion je asi nejbližší konkurent Kie, byť se rozhodně nejedná o stylovku, jakou je Soul. Tahle auta je prostě těžké zařadit, výrobci na nějaké třídy kašlou a snaží se přijít s něčím novým a neotřelým. Na jednu stranu samozřejmě chválím (například Soul se opravdu povedl!), na druhou stranu statistik si zoufá a hraje si na Jana Nerudu.... :-) (Kam s ním?)
15. 5. 2009 15:22
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
>:D :yes: Trefa, přímo na komor...y.
15. 5. 2009 15:21
Re: FOX - mistr PROPADÁK
Tak som to preštudoval a najlepšie auto triedy - mistr elegance VW FOX na domácom trhu, kde ľudia nemajú hlboko do vrecka a kde vedia , čo je kvalita na 81 mieste a pred ním, také autá ako punto, i10,agila,picanto ? Už ti to došlo ?
neregistrovaný "maxo"
15. 5. 2009 15:20
zaujimavy srovnavaci test medzi VW a Skoda.
[odkaz]
15. 5. 2009 15:17
Re: Konečně pořádná statistika
Super, ale trochu "out of date..."
15. 5. 2009 15:17
Re: 37 KAPAČEK
To víš, Fiat prostě nestíhá vyrábět ty Pandy a Grande Punta do Německa...
15. 5. 2009 15:09
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
ano, ale ta tabulka se jmenuje CENNÍK ;-)
15. 5. 2009 15:08
Re: GOOOOLF
tady máš pro změnu něco z Francie
[odkaz]
15. 5. 2009 15:05
Re: GOOOOLF
Tak to ani nie. Skôr ťa trošičku šponujem a ako vidno, zaberáš na to jak jalec na mušku... ;-)
15. 5. 2009 15:00
Re: Evropský kompakt
bez obav, Volvo bylo u mně dlouho numero uno, ale začátkem tisíciletí trošku ustrnul jejich design - S60 perfektní, ale S80 moc konzervativní, S40/V40 ušla ale už měla svoje roky, a druhá generace V70 mi nějak nesedla. Takže numero uno převzal Saab, ale Volvo je hned numero uno uno, a ty nové generace S40/V50/V70/S80 už zase u mně trefili do černé :yes:

Saab má crossku téměř hotovou. Silnej sporťák - AERO :-! No a nová 9-5 vypadá, že velice příjemně překvapí. Víc modelových řad výrobce o 100tis. kouscích za rok asi těžko unese. Už zůstává jenom doufat, že to Saab přežije jako takový :-|
15. 5. 2009 14:59
Re: GOOOOLF
Ty máš hlavně problém s chápáním.
neregistrovaný "carmik"
15. 5. 2009 14:57
Konečně pořádná statistika
Tak ještě něco pro pobavení! ;-)
[odkaz]
15. 5. 2009 14:57
Re: GOOOOLF
Jasne, kopírujem a kradnem....len ti pripomínam vlastné vety, keď už máš problém s pamäťou.
15. 5. 2009 14:54
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
To víš, že studuje.
15. 5. 2009 14:53
Re: GOOOOLF
Dole máš tabulku - prodeje v Německu. Té se drž, to je tabulka pravdy. I pro tebe.
15. 5. 2009 14:52
Re: GOOOOLF
Koukám, že už ti dochází slova a bezostyšně tu kopíruješ cizí texty 8-s :no:
15. 5. 2009 14:51
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
kdo chce auto, asi žádné tabulky tohoto typu nestuduje.... :-!
15. 5. 2009 14:51
Re: GOOOOLF
Ještě jednou pro GTI
Cena Meganu je v ČR oproti cenám v Evropě hodně nízká. Jinde má stejné ceny jako Golf. Inteligentní lidé to chápou a využijí toho. Zaslepenci pak jen blábolí o lowendech. Takže pokud jsi v mládí mrskal jazyky, podívej se na ceny Golfu a Meganu v Evropě a pak se omluv za ty nesmysly co tady vystavuješ na obdiv. >:D
15. 5. 2009 14:50
Re: 37 KAPAČEK
>:D na to se zapomenou ani nedá... ;-)
15. 5. 2009 14:49
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
>:-[] :yes: Kdo chce auto, ať si prostuduje tuhle tabulku.

Lehce mě překvapuje ztráta MB-C na svou konkurenci...
15. 5. 2009 14:45
Re: 37 KAPAČEK
už jsem myslel, že si na Bravo tento měsíc zapoměl ;-)
15. 5. 2009 14:43
Re: Evropský kompakt
Myslíš Saaba? To je vořech. Jednak je tu paralelní přímo mistrovská aktivita Volva, pak chybí vlastně všechno co je zapotřebí - silnej sporťák, crossky atd atd... navíc do toho krize... tohle je vlastně neřešitelné. Vedle paja uveřejnil odkaz na novou 9-5... Jistě, šlechtic, dodnes mě to auto silně oslovuje. Jenže co dále?

Kdybys razantně chválil, přestal bys to věřit i sám sobě. Převexluj na Volvo, tam je co cenit. Modelové řady výborně nastavené, stíhaj reál, a poměrně slušně plují v zákrytu prémie z Německa. Volvo má svůj obsah a rozměr, je to značka, která žije. Mimochodem, nech si posílat jejich magazín, i v tom je Volvo své. Vemi své.
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:40
Re: německý trh - duben 2009 hitlist
Ti němci jsou ale nekulturní "hov.ada"... >:-[] "Mona Lisa" (Ren. Meg.) mezi současnými automobily a až na 34. místě!
A neotesaný primitivní Golf zase první...no to je přímo kulturní sebevražda... :-!
15. 5. 2009 14:33
37 KAPAČEK
My tu diskutujeme jistě oprávněně o všech prodejních premiantech a jaksi zapomínáme na zbytek tabulky. 37 fiat Bravo... to je na kapačku. Tisíckrát jsem tu četl, že pohled na bravo vyvolává stahy v rozkroku, tisíckrát mi tu vysvětlovali, že Maserati asi pomalu ukončí výrobu, když tu nyní bude nová ikona, tisíckrát mě přemlouvali ke změně estetického vnímání... No, tak jak na to bravo? V čem tkví problém?
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:33
Re: Evropský kompakt
Jasně "inGeliTenti" >:D to slovo používám denně >:D
A když někdy "trochu" nestíhám, umím si na něj aspoň docela věrohodně hrát... >:D
Zatím mi to docela prochází, jako většině tady... ;-)
neregistrovaný "carmik"
15. 5. 2009 14:30
německý trh - duben 2009 hitlist
jen pro zajímavost, jak si stojí sousední automobilový trh
[odkaz]
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:27
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Možná mu s tím "zvracením" tak rychle pomohli na stránkách toho domácího lékaře, co jsem mu doporučil... :yes: >:D
15. 5. 2009 14:24
Re: GOOOOLF
Dosť blbá pamäť a dosť podstatná korekcia. veď čítaj po sebe:

HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Datum: dnes 09:17Autor: GTI

Opět měsíc pravdy:
cee´d - od 264.900,-
Mégane - od 299.900,-
Golf - od 359,900,-

Samozřejmě, že všechna ta auta jsou vyráběná v Evropě za v podstatě stejných podmínek. Možná snad jen cee´d těží z nižších nákladů v podobě umírněných mezd. Takže co je za tím? No jistě, že ne hamižnost výrobců, jde jen a než o to, že VW ti dává více techniky právě o těch šedesát, resp. devadesát pět tisíc. Nebo snad seš týpek zralej na humanutární pomoc?

;-)
15. 5. 2009 14:23
Re: Evropský kompakt
snažím se krotit >:-[]

krom toho, když vidím, že ten Śvéd prostě není nejlepší, tak ani nekonečným okecávání z něho nejlepšího neudělám

zvolil jsem spíš taktiku vyzdvižení pozitivního příkladu (časem snad i osobního). na rozumné lidi to zabírá víc než agresivní vnucování.

jsme přece to, no jakse to rychle, inteligenti, no ne? :-!
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:21
Re: Evropský kompakt
To už jsou i písemní imitátoři...? No, jo svět internetu, kam to všechno spěje... >:D
15. 5. 2009 14:20
Re: GOOOOLF
Ale z tych troch porovnavanych je. ;-)
15. 5. 2009 14:18
Re: Dobré zprávy II
tato otázka by si zasluhovala hlubší sociohistorický rozbor :yes:

značná část z nich se však dědí z generace na generaci v hospodě nad gambáčem. To víš, když do*m Topola, Jirku, Spartu, Ordinaci v růžové zahradě, jako další téma jsou na ráně auta. No a to víš, Pepa si loni koupil parádního Rencka z Reichu, nebouraný (každé dveře v jiné barvě), v plný palbě (wunderbaum), jako nový, málo jetý (12 let, 55tis. KM), po důchodci (poslední, 18tý majitel byl skutečně důchodce). No a ten se mu furt kazí!
Zato Jarda, ten měl jednou, ještě v ´91 Golfa dvojku, a to ti byla paráda. Jenom jezdil, ani olej neměnil. No jo, jezdil sice jenom 3km na zahrádku v pátek odpoledne, ale za 2 roky ani ťuk. Jo to byly časy :-!

Jasně, pojal jsem to zlehka, ale časy nekazících se aut ukončil nástup elektroniky. Vždyť té je v těch kárách pomalu víc, než na nejnovějších čínských torpédoborcích (a možná od stejného výrobce >:-[] )

V každém případě, rozumný člověk si to už přebere sám.
15. 5. 2009 14:18
Re: Evropský kompakt
No, s tou ctí směrem k poraženým jsi to napsal velmi perspektivně. Pokud se domníváš, že Mégane porazil Golfa, asi nežiješ v Evropě... ;-)

Stačí pár slov - DSG, adaptivní tlumiče, 4x4. A je zameteno. Totiž ten, kdo definuje aktuální kompaktní třídu, kdo předurčuje směrování ostatních, je právě ten Golf. Měl bys to vědět. Jinak samo oceňuji tvůj sympatický pohled na Mégana spolu s výborným stylem textu. Problém je, že je v něm více přání než reality.
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:16
Re: Evropský kompakt
Ty "kopeš" za švédy, co... ;-) , ale tak u tebe jsem tyto písemné projevy odevzdanosti k určitému automoblu zatím nezaznamenal...nebo mi snad něco ušlo...? ;-) >:D
15. 5. 2009 14:09
Re: Evropský kompakt
Nejsi ten imitátor Hron, nebo jak se jmenuje?
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:04
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
To máš pravdu, vizáž není zdaleka všechno a platí to
nejen u Golfu... :-!
15. 5. 2009 14:04
Re: Evropský kompakt
Koleos je fajn, hlavně v černé metle :yes:
15. 5. 2009 14:03
Re: Evropský kompakt
každá značka má svého "mluvčího" :-!

spíš jde o to, aby je člověk rozlišoval - někdy člověk ani neví, co dotyčný vlastně chválí >:-[]
15. 5. 2009 14:02
Re: Dobré zprávy II
Stereotypní... ralita.
neregistrovaný "Donovan"
15. 5. 2009 14:01
Re: Evropský kompakt
Ja s nikým nebojuju, jen mám rád auta. A některá auta mám prostě rád ještě víc než ta ostatní ;) A není to zdaleka jenom Renault (a ani zdaleka každý Renault, třeba za takový Koleos se tu hádat rozhodně nebudu).
Avatar - white label
15. 5. 2009 14:01
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
To je jen tvůj odhad, nebo si Renault opravdu nechal udělat nějaký oficialní průzkum u kupců MeganuIII...? :-!
Avatar - DRBNUTY
15. 5. 2009 13:58
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Keby sa Golf kupoval podla vizaze,tak by uz VW davno skrachoval. ;-)
15. 5. 2009 13:57
Re: OT?:ŠROŤÁK BUDE
ještě že už vetšina popelnic je plastová, jinak by určitě padly za vlast taky..... :-!

Shrnovačka

auto mám moc nové abych ho šrotoval
angličáky mám moc staré na to abych je šrotoval
vlak zatím nemám
letadla mám jenom plastikové - i když asi na dvou se mi povedlo dát i plechové doplňky, počítá se to?
popelnici nafasuji cca za měsíc, doufám, že plastovou
zbýva pes a pár litrů jablíčkovice - psa si nechám, a jablíčkovici sešrotuju vlastními silami, jsem prostě ekologicky založený moderní občan :-!
neregistrovaný "Donovan"
15. 5. 2009 13:51
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Technická kvalita a zejména vizáž, to je ovšem přesně to, čím nový Mégane u kupců tak boduje.
Avatar - white label
15. 5. 2009 13:51
Re: Evropský kompakt
Netušil jsem, že i Renault už tady má svého "GTIho"...
Chceš tu bojovat s GTIm jeho vlastními "zbraněmi"... ;-)
Doufám, že tuto filosofii tady nepřeberou postupně všechny značky, myslím, že jeden "GTI" tady většině bohatě stačí... >:D

P.S. Drž se více svého dobrého motta a mrkni někdy i na evropské prodeje (třeba za I. čtvrtletí 2009), když tu hned vyhlašuješ evropského krále třídy...
Avatar - white label
15. 5. 2009 13:44
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Pokud Honda považuje současná prodejní čísla Civicu u nás za úspěch (podobně jako ty), pak si ze svého pohledu mohou dovolit i takové zdražení o kterém tu píšeš...
neregistrovaný "Donovan"
15. 5. 2009 13:43
Evropský kompakt
Již třetí generace evropského kompaktního seladona, který se nikdy nebál být jiný, tedy Renaultu Mégane, opět dokonale navazuje na úspěchy svých předchůdců a dosahuje i přes nedávné zdražení na absolutní špičku ve třídě. Totálně tak sestřeluje dlouhodobou evropskou stálici jménem Volkswagen Golf. Toto klání je o to zajímavější, že se na evropském kolbišti aktuálně střetávají zbrusu nové generace obou těchto letitých rivalů.

Mégane III se designem trefil do černého a definoval v tomto směru evropskou kompaktní třídu pro následující generaci. A to náš trh ještě čeká další drtivý útok v podobě nástupu prodejů superelegantní verze kombi. Mégane III odstranil největší nedostatek svého předchůdce v podobě pouze průměrného interiéru - posaz za volantem, kvalita materiálů i zpracovaní tvoří v aktuální inkarnaci absolutní vrchol třídy. V kombinaci s poměrně agresivní cenovou politikou a velmi solidní základní výbavou (kdy se Renault chválihodně rozhodl neprodávat ani v základu nesmyslně slabou motorizaci a nabízí bez příplatku dokonce i zásadní bezpečností prvek v podobě ESP a klimatizaci) se pak není čemu divit, že jeho prodeje jsou v porovnání s novinkou od VW takto drtivé (a pro někoho zřejmě i zdrcující, jak je jasně vidět pár příspěvků nade mnou).

Sláva vítězi, čest poraženým. Bravo Mégane! :yes:
15. 5. 2009 13:42
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Je to reakce na GTIho tvrzení, že Golfa dostaneš o 60 000,- kvalitnější auto. V tomto kontextu je můj malý dodatek naopak na místě. Chápu, že se na to těžko dá seriózně odpovědět.
Avatar - white label
15. 5. 2009 13:37
Re: Dobré zprávy II
Tak když si odmyslím veškerou nadsázku z tvé reakce, pak mi zůstane jen holá otázka, kde se vlastně tyhle "stereotypy" u "běžných" lidí berou, z nebe asi nepadají... :-! ;-)
15. 5. 2009 13:33
OT?:ŠROŤÁK BUDE
Tak je to tam, první šrot kolo prošlo. Ještě Senát a pan President a jsme všichni za vodou.

Jako první jdou na řadu buraga, pak angličáky a po nich dřevěný tatrovky. Šrotuje se všechno a za všechno se platí. Co kus to niklák.

Samostatnou kapitolou jsou velká auta. Šrot-orgasmus zahájí třída mini. Za káru dostaneš párek v rohlíku. Bez kečupu. Subkompakty fasujou i ten kečup.

Kompaktní třída nastupuje v červnu, a to jako spartakiádní cvičení. Šrotuje se rovnou na place na Strahově po společném vystoupení. Střední třída má termín v srpnu a bere se všechno do data výroby 31.7.2009. Je to povinný, tak si rozmysli jestli koupíš novýho avensise příští tejden.

Vyšší střední má pohřeb zdarma s živou hudbou. Na výběr je internacionála nebo standard - chci zas v tobě spát.

Šroťáky lux segmentu přebírá Nova do živého vysílání. Kdo přijede Panamerou má přednost. Na tribuně mají majitelé čestná místa hned vedle stanice rychlé pomoci. Transfúze si ovšem každej platí sám.

P.S. Kuloární parlemntární informačka - Po autech přijdou na řadu... vlaky, po nich parníky, letadla. Jako poslední se šrotuje Petřínská rozhledna. To ti už ale bude dávno všechno jedno.

BRAVO SVĚT 8-s 8-s :no:
Avatar - white label
15. 5. 2009 13:26
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Já ještě reagoval na "zvracení" a najednou je tu "jen" zkažený den, to je potom těžké se tu snažit být "vtipný"... >:-[]
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 13:23
Re: 2
Nesedel jsem v nem, takze nedokazu objektivne posoudit. Vychazim z primeho srovanai, ktere udelali na konkurencim serveru.
Tam vychazi Cruze prostorove lip nez Octavka. Kazdopadne na razeni do trid vnitrni prostor nema vliv. Ja jen konstatoval meritelna fakta a sice, ze rozmerove je Cruze vetsi. ;-)
15. 5. 2009 13:20
Re: Dobré zprávy II
ty stereotypy jsou velice hluboko zakořeněné, a i když se to lehce mění, běžný občan kupující auto jako soukromá osoba, vždy vidí hlavně:

- vw drahý ale super kvalita
- opel rezne
- ford se kazí
- peugeot se kazí
- renault se kazí ještě před tím než je vyroben
- japonec až na konec, drahé náhradní díly
- škoda - technika z audi, nekazí se, levný servis,
- kia/hyunday se po 100tis km rozpadne na atomy

co jsem zapoměl?

a jo

- fiat šmejd
- alfa drahý šmejd
- lancia co to je?

:-!
Avatar - white label
15. 5. 2009 13:19
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Zas tak přehnaně opatrný rozhodně být nemusíš... ;-)
neregistrovaný "VaclavII"
15. 5. 2009 13:19
RENAULT
Opravdu skvělý výsledek, který je zapříčiněný především cenou (bez DPH již není co řešit), posléze vzhledem a na konci krčící se kvalitou (tím nechci schazovat kvalitu tohoto Renaultu). Na to, že eso v podobě grandtouru přijde v červnu je tento výsledek velice dobrý. Trochu mě zklamal výsledek Focuse. Trochu mě pobavil test Focuse a Octavie, kde srovnávají auta stejné střídy, zatímco FORD je za 417.900,- Kč a Škoda za 598.390,- Kč, tedy o 180.490,- Kč dražší!!!!!!!!! :no: :no: :no: Otázkou tedy zůstane, jaké budou prodeje ve zbytku roku.
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 12:55
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Zjevne jsi me nepochopil. Ten prispevek neni o mne, bavime se o autech a o tom, ze prepocitavani pres ceny v pripade rebricku celkovych prodeju je nesmysl. Vzdycky se to da otocit tak, aby muj/tvuj favorit vysel ze srovnani nejlip.
A objektivne - prodeje Civicu jsou ukazkou, ze dobre auto se prodava i bez podbizeni cenou, dokonce v dobe, kdy ostatni zlevnuji, Honda sla s cenou o 30000 nahoru. Honda :yes:

Kdyz budes trochu premyslet, tak prijdes na to, ze odhlidnu-li od vyse uvedeneho a budeme se bavit v subjektivni rovine, nejsem ani trochu proti sobe. Prave naopak... :-!
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 12:51
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
typická odpoveď, keď nie sú argumenty, ale je to už "ojazdené" (aby som sa držal terminológie), vymysli niečo nové... ;-) ;-)
15. 5. 2009 12:44
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Zkus mokrý hadry...
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 12:41
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
to platí pre veľmi málo automobiliek a VW medzi ne rozhodne nepatrí, tiež nemám záujem sa v tom vŕtať donekonečna, ale bolo by dobré, aby si aj GTI uvedomil, že on a tiež VW nie sú dokonalí...rozumný človek uzná, že sa sekol v myšlienke, to sa stane snáď každému z nás, ale on je jednoducho neomylná jednička spolu s Golfom >:D nakoniec, nie som tu od toho, aby som hľadal chyby na ľuďoch, bavíme sa o autách (väčšinou), ale do niekoho, kto si myslí, že je dokonalosť sama, si niekedy treba i rypnúť a neurobil som to myslím nepríjemným spôsobom ;-)
15. 5. 2009 12:40
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Když budeš trochu přemýšlet, tak nyní jsi svým příspěvkem sám proti sobě... >:D ;-)
15. 5. 2009 12:39
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
No, s těmi volbami bych byl poslední, který by protestoval proti tomu, kdyby se výsledky přepočítaly přes IQ jednotlivých voličů... :-!

Jinak, chápeš tu tabulku v zajímavých souvislostech... 8-s :-!
Avatar - white label
15. 5. 2009 12:01
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Já jsem původně opravdu myslel, že to má být 4x4 na "všech"...jako na motorizacích...ale ani to úplně neplatí, takže dál už jsem to celkem neřešil... :-!
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:58
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Neber to nějak osobně, jen malá technická poznámka..., co se stane když v "nápisu" TFSI "přeskočí" písmeno F, písmeno S...obvykle se to změní na TSFI...
Jinak s tebou naprosto souhlasím, že k vůli takovým malichernostem je naprosto zbytečné se tu vytáčet... ;-)
PěKNý dEn!
15. 5. 2009 11:56
Re: 2
Na stejne platforme vyjede letos Astra, spis jde o to, kam ho zaradi samotny dovozce ;-)
15. 5. 2009 11:55
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
"tabulka pravdy přepočtená přes ceny, technický a estetický přínos " >:D >:D >:D

Takže ode dneška přepočítáváme také výsledky voleb, třeba podle inteligence, výšky a hmotnosti kandidátů?

Zase jsem se jednou od srdce zasmál. Díky GTI >:D
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 11:54
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
teraz by som mohol napísať, nauč sa písať...alebo s väčšou formou nadsázky, nauč sa rozmýšľať ;-)
nemusíš vôbec písať technickým slovníkom, stačilo napísať tak ako som napísal "pohon na všech" alebo len 4x4, ale uznaj, že "4x4 na všech" je hlúposť (i s ohľadom na rytmus vety) alebo ak chceš "pitomost"...ak by si písal o Subaru, tak to zožeriem, pretože tam by to spojenie malo v istej súvislosti opodstatnenie a síce, že majú 4x4 na všetkých autách...a je to opravdické 4x4, nie fórmoušn náhrada za 4x4... ;-) každopádne fór, už bez moušn, sa "podaril" Tebe >:D
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 11:50
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Taktne jsi pozapomel treba na Civic, ktery je za 459000, takze "pravda prepoctena pres ceny, technicky a esteticky prinos" by vypadala zase uplne jinak. To bys ale musel chtit, a ne jen hloupe vybirat, co se ti hodi do kramu :no:
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:49
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
To je auto.cz a ne internetový domácí lékař... >:D
15. 5. 2009 11:49
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Já snad taky...jo a jsem zcela klidný. Že jsi fanda (znalec) VW jsem usoudil dle tvých příspěvků (někdy, na můj vkus, až příliš dlouhých ód na VW), nic proti tomu. O to víc mě překvapila tvá neznalost, které říkáš, mj. opět špatně, přeskočené písmenko. Žes to ty, prozradím ti, že v tebou napsaném označení, písmenko není přeskočené, ale přehozené...pěkná blbost, viď! Tak se kvůli malichernostem tolik nevytáčej a piš dál raději ty tvoje celkem zajímavé příspěvky. Zdravím a potit s opravami se tu také nehodlám - většinou čtu a vybírám si jen prvotní názory a nikoliv reakce na reakce.
Avatar - Emel
15. 5. 2009 11:49
Re: Dobré zprávy II
Možná jo, možná ne... to je ta psychologie. Mnozí se ke své škodě přesvědčili, že kvalitní výrobek nestačí a důležité je hlavně zaujmout, získat si pozici a tu pak udržet. Je to smutné, ale je to tak... v politice i v autech.
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 11:47
Re: Civic
Muzou si to dovolit, i kdyz nekomu to nesedi do kramu. Civic je i po letech vyborny a kdybych vybiral auto v nizsi stredni, tak patri mezi favority ;-)
Avatar - ryman
15. 5. 2009 11:47
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
zase mám zkažený den.. :no:
Avatar - Emel
15. 5. 2009 11:46
Re: Dobré zprávy II
:-).

Hele, vážně... z hlediska prodejů závisí jen na vnímání trhu. Pokud trh vnímá Golf jako etalon třídy a Ceed jako kvalitní auto s nízkou cenou, jsou fakta až na druhém místě (i kdyby Kia rezla a Golf byl podprůměrným vozem).
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:45
Re: Dobré zprávy II
Ona ta sedmiletá záruka funguje stejně dobře jako sliby voličům, včetně těch následků... :-!
15. 5. 2009 11:45
Re: Civic
Jestli ono to nebude tím, že když si vezmete základní verze, tak dle ceníku nový Civic začíná na 460, zatímco Golf na 360, Octa na 350 a Mégane někde na 300 českých na stole...
Tak i když nepochybuji, že Civic je dobré auto, přeci jenom přihodit 100 a více tisícovek si člověk většinou docela rozmyslí.
15. 5. 2009 11:43
Re: Dobré zprávy II
ale Kia rezne, na to nezapomínej, psali o tom už i na Kiaclubu >:-[]
15. 5. 2009 11:35
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
to by taky nebyl špatný job, možná bych si ulil nějaké to logo, a možná bych vzal i nějaké pro vás hoši. Když už máte ty svoje divné káry, ať tam máte aspoň pořádný znak na kapotě >:-[]
Avatar - Emel
15. 5. 2009 11:29
Re: GOOOOLF
No, tato myšlenka už má něco do sebe :yes: .
Avatar - Emel
15. 5. 2009 11:19
Re: Dobré zprávy II
Kia velmi dobře vytěžila argument sedmileté záruky. Podařilo se jí tak vyvrátit většinu pochybností o kvalitě (když jsou ty evropské vozy o tolik kvalitnější, tak proč nabízejí 3 roky místo našich 7?). Ze sedmileté záruky se na jistou dobu stalo téma dne a Kia přesvědčila veřejnost, že přichází s něčím novým.

Zbytek už je standardní mix: moderní výkonné motory (benzínové a naftové), nekonfliktní a zároveň zajímavý evropský design, nízká cena a solidní výbava. Postavte vedle Kie Focus a pak zkuste normálnímu člověku vysvětlit, za co by měl dát těch dalších 100.000...
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:18
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Zatím vás musíme zklamat, jednání s firmou PORSCHE ještě nejsou zdaleka u konce...
Jedna z podmínek uzavření dohody je úprava názvu typu Panamera na Polomera, neplést prosím s prototypem námi znovuoživené značky Trabant s názvem T611 Polymera..., která bude mít 3x (verze s klimatizací 4x!) přeplňovaný dvouválec 0.6 l s 9ti stupňovou převodovkou DSG...
15. 5. 2009 11:16
Re: GOOOOLF
Nevím, kdo to tu napsal, ale tvůj rozlet bych i tak lehce zkorigoval - Golf je nejlepší, proto je i nejdražší... ;-)
15. 5. 2009 11:14
Re: Dobré zprávy II
V jaké české lokalitě vnímáš, Patriku image cee´du v rovině image francouzské produkce? Na tohle mám názor jiný. Nebo, že bych si to slovo "zhruba" špatně vyložil?... ;-)

S Yetim souhlas, je to eso Škody.
neregistrovaný "Kubajsu"
15. 5. 2009 11:12
Re: Civic
Je dobře, že se neprodává za hubičku - aspoň se neokouká ;-)
Avatar - Emel
15. 5. 2009 11:11
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Ok, víme na čem jsme, toto je náš klasický rozdíl v přístupu k věci - já beru ohled na cenu a ty ne. Pokud diskutujeme prodeje v nižší střední, tak podle mě cenu ignorovat nelze, ale oba pohledy mají svou hodnotu.

GTI mě osobně moc nebere, zároveň ale uznávám jeho nesporné kvality a příslušnost ke špičce segmentu.
15. 5. 2009 11:10
Re: Civic
O tej nalepke "pacient k istej znacke xx" na tomto fore by sa dalo dlho debatovat vsakze Dinar.
neregistrovaný "Kubajsu"
15. 5. 2009 11:10
Re: Civic
Od května totiž o 30 tisíc zdražili...
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:10
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Tak pro tchýni to beru...ovšem u nás zásadně montovaný bez osvětlení a na levou stranu, naopak v Anglii, Japonsku apod. na stranu pravou... :yes: ;-) >:D
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:07
Re: Dobré zprávy II
Podle mě u nás KII hodně pomohlo i to, že se začala prodávat i v autosalonech Škody, hlavně v menších městech...
Docela nechápu, že v tom byla Škoda tak benevolentní...
Avatar - Emel
15. 5. 2009 11:05
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Hmm, máš pravdu, je tam v sérii nouzovka... tak nevím kde jsem to viděl.
15. 5. 2009 11:05
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Ne, ne, byl to postranní vozík, tuším pro tchýni.
15. 5. 2009 11:05
GOOOOLF
Golf je najdrahší, preto je najlepší. Myšlienka mesiaca... >:D
15. 5. 2009 11:02
Re: Ako som cakal
Komu teda podľa Teba Soul konkuruje? Že by Fusion, alebo Yeti?
Avatar - white label
15. 5. 2009 11:01
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Myslíš "vajtlejbly" s nápisem..."exekučně zabaveno"... >:D
15. 5. 2009 10:59
Re: 2
Sadni si do neho a zistíš. Otvor si kufor a tiež zistíš. V zásadných parametroch je Octávka proste lepšia.
15. 5. 2009 10:58
Dobré zprávy II
Majetkovému cenzu. čili diktátu velikostí šrajtofle, rozumí každý. Na tom záhada není. Sociální census a sociální psychologie, to už je mnohem náročnější kuchyně - a kdyby ji každý uměl vařit, budou lidi dealerům rvát imrvére auta z ruky. Kia zdaleka neprodává jen motivací přes majetkový cenzus. Podařilo se jí sociálně a psychologicky zařadit cee'd tak, aby jeho majitelé nebyli většinově vnímaní jako podřadní, ale zhruba na úrovni francouzských značek a Škody. Což přesně dokazují čísla prodejů a hlavně jejich dlouhodobá stabilita. Jak to udělala, to by si měla konkurence pečlivě prostudovat. Ovšem ne ta od Hondy, Civic má přece jiné obecenstvo, stejně jako ten tvůj eternální Golf. Velkou příležitost má teď Škoda při uvádění příznivě očekávaného Yetiho - pokud by dokázala udělat dobrou kampaň, může při ní vytrestat (mimo jiné) drzý Soul a tím to Kie zavařit - tedy i cee'du. Mluvím pořád o ČR, jinde je to jiné, třeba v Americe by se Kia na Škodu načekala. žejo. ;-)
15. 5. 2009 10:58
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Nauč se číst, jde o rytmus věty, tedy - víceprvek na zadku 4x4 na všech. Pokud chceš abych to psal důsledně technickým slovníkem, napiš, můžem tu pak z toho udělat jeden velkej kabaret zoufalců... >:D
15. 5. 2009 10:56
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Uklidni se, pokud tu chceš opravovat přeskočená písmenka, tak se tu dost zapotíš...

Nejsem žádný fanda VW, lépe řečeno, jsem fanda aut. Všech aut. Ty ne?
15. 5. 2009 10:55
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Jasně, ty by si nejradši u Saabu sepisoval majetek a lepil na něj ty samolepky. :yes:
15. 5. 2009 10:54
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Beru jedině koncernovou... panameru ;-) nejsem třoškař... >:D
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:53
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Není to podstatné, ale pokud ses díval na český konfigurátor, pak jsi musel tu "rezervu" určitě přehlédnout...dojezdová lepící souprava je u nás opravdu "sériově" u Golfu pouze pro GTI...
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 10:53
Re: Civic
Na strankach Hondy jsem 429 tis. nenasel. Vsude uvadeji "Cena od 459000 Kc".
Golfu se hodne proda se zakladni ctrnactistovkou a zakladni vybavou a to muze delat rozdil v prodejich.
Nejdulezitejsi je ovsem prvni veta meho predchoziho prispevku. Argumentovat se da vzdycky tak, aby muj favorit vysel ze srovnani nejlip. ;-)
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 10:51
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
veď áno, ak môže byť "4x4 na všech", tak môže byť i kompresor so štyrmi koncovkami >:D
15. 5. 2009 10:49
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Napsal jsi to hezky, ale připadá mi to, jako když na trhu přebíráš dva druhy brambor. Auta nejsou brambory. Vím jak to myslíš, tak nyní píši spíše pro hochy, co zatím jezdí než vočima po plakátu nad pelestí -

Auto se nekupuje podle toho, co má v základu a na co si musíš připlatit. Auto se kupuje podle technické kvality a podle vizáže. Pokud to zafunguje, doházej extras a jezdi. Porovnávání tloušťky hadic u klimeček, případně velikosti zámků bezpečnostních pasů dělají amatéři. Tedy - technika a vizáž. Prachy si sežeň sám, v tom ti nepomůžu.

A dobrá rada na závěr - GTI 2.0 TFSI 210 koní. Budeš v ráji. Děkovat mi nemusíš.
15. 5. 2009 10:49
Re: Dobré zprávy II
hezky jsi to (opět a znovu) napsal :yes:

Grandtour s 1.4Tce bude skutečně velice dobrá koupě za ty love. A určitě značně ubere prodeje 1.5dCi :-!
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:48
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Pogo, samozřejmě máš pravdu, spolu jsme to přece "ověřovali",
na druhou stranu tohle je tabulka prodejů u nás a ne v Evropě, kde by měl tento nesporný argument mnohem větší smysl...
Avatar - King
15. 5. 2009 10:47
Re: Civic
Nestává se z tebe už trošku paranoik? Vše, co jsem napsal, je, že se i navzdory pesimistickým předpokladům pohybuje i ve druhé polovině životního cyklu na našem trhu v Top 10. Pokud je na tom něco zoufalého, tak už vážně nevím. Jesli ona nebude chyba někde jinde.

Oslavné ódy na auto trhající konzervativní konkurenci na kusy? Zkus si prosím v té paměti zalovit, jestli ses hned poté, cos to zaznamenal, neprobudil s rukou v nočníku. Pokud to tu zaznělo, tak rozhodně ne ode mne a co si zase pamatuji já, řeč byla nikoli otrhání konkurence, ale o tom, že si tohle auto nikdo nekoupí. >:D

Co se kontinuity prodeje týče, je poznat, že nahazuješ udici, ale bez žížaly. Civic se NIKDY před 8G nedostal u nás do TOP10, vždy to bylo tak 16-22. místo. Takže ano, Civic 8G zafungoval. Jak tu ostatně poznamenal Katikakus - Civic je navíc ve své třídě dost drahé auto. Sice ne po dopočítání výbavy u konkurence, ale chybí entry model za půl darma. Takže za masovku za hubičku se považovat nedá a na to se myslím prodává opravdu slušně. :-!
Avatar - Emel
15. 5. 2009 10:45
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Ano, Comfort paket je rozumná volba. Snad je v tom i kožený volant, který je v Meganu až u Dynamique a zřejmě se nedá objednat pro nižší úrovně (?!).

Co se rezervy a děleného sedadla týče, vycházel jsem z konfigurátoru VW.. jsou to ale spíš drobné nepříjemnosti, stejně jako černé kliky a zrcátka. S lepící sadou se asi dá žít a opěradlo dělené je, což ve většině případů stačí.
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 10:44
Re: Civic
>:D Hezké, ale trochu zavádějící, že. Jednak civic se prodává od 429 ne od 459, a pak vzhledem k tomu, že neumožňuje individualizaci, máš v této ceně výbabu (např. aut. klima, metalíza), za kterou musíš u golfu, stejně jako u každého jiného evr. auta připlácet. Takže připočti k 359 dalších 25 za patery dveře, doplň aut. klimu, metalízu a rozdíl je pryč. Stejně, o to přece nejde, cenová politika je věc každého výrobce, není-li honda schopna prodávat civic levněji, její smůla, ten golf renaulty nebo kia taky cenově nešetří a prodává se, přestože dražší, prakticky stejně, důvody si najdi sám. ;-)
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:43
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Šimek a Sobota...to asi ale nebyl postranní, ale spíš pos.raný vozík, to si možná pleteš... >:D
A nehul tolik ty "konfigurátore"... >:D
15. 5. 2009 10:40
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Cena Meganu je v ČR oproti cenám v Evropě hodně nízká. Jinde má stejné ceny jako Golf. Inteligentní lidé to chápou a využijí toho. Zaslepenci pak jen blábolí o lowendech. Takže pokud jsi v mládí mrskal jazyky, podívej se na ceny Golfu a Meganu v Evropě a pak se omluv za ty nesmysly co tady vystavuješ na obdiv. >:D
15. 5. 2009 10:40
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
mně ne :-!

s kamennou tváří bych si dal vytisknout jednu stránku, vyzdvihl bych si jí u tiskáren, hodil tam podpis, a pak ji dal šéfovi na stůl

byla by to VÝPOVĚĎ >:-[]
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:38
Re: Civic
U Accordu s obojím souhlasím, "Kinga" tak dobře "neznám" a zatím tolik nesleduju... ;-)
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 10:35
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Velice strizlivy a rozumny pohled na vec, neda se nez souhlasit :yes:
Avatar - King
15. 5. 2009 10:35
Re: Civic
Nezlob se na mě, ale SX4 není kompakt ani omylem. ;-) Je to drobet přerostlý B segment, ať si SDA říká, co chce. 8-s
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:31
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
To je celkem racionální názor, jen u té "rezervy" Golfu - sériově
u nás není pouze pro GTI...a dveřé dostaneš dlouhodobě (už od G5) v paketu Comfort za pouhých 4.900,- a k tomu zdarma bonus
v podobě upgradu klimatizace na climatronic, který běžně stojí 5.700 Kč.
To znamená, že objednáním 5 dveří můžeš naopak 800 Kč ještě ušetřit...
Jinak OK...
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 10:31
Re: Civic
Tak ze bych pouzil argumentaci mistniho sasuly?
Golf - od 359900 Kc
Civic - od 459000 Kc

Na to, ze zakladni cena zacina o 100000 vis nez u Golfa jsou prodeje Civicu vyborne. Honda si je vedoma kvalit Civicu a nemusi se podbizet cenou, jako VW s Golfem. :-!
15. 5. 2009 10:31
Re: 2
tak to asi u žabožroutů ještě nezačala sezóna stávek, pak se ty čekačky srovnají >:-[]
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 10:28
Re: 2
Ja jen reagoval na Klaudiovu vetu o tom, Cruze je mensi. Nic vic, nic min. ;-)
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 10:19
Re: Civic
Ale moje taky, a přesto, jak se mi zvenku nelíbí nový accord, pořád tvrdím, že je to nejlepší předokolka střední třídy. Tady jde o to, že z Kinga (alespoň podle toho co poslední dobou píše) zbyla už jen část osobnosti zvaná "pacient Honda", což je škoda. ;-)
Avatar - Emel
15. 5. 2009 10:19
Dobré zprávy II
Na to se kouká hezky, nárůst trhu oproti 2008 je samozřejmě důsledkem snížení cen a změny zákonů, i tak ale můžeme mít radost. A co jednotliví hráči?

Octavia je velmi podařené auto a za současné ceny konečně i zajímavé. Nabízí nejvíce prostoru pro rodinu a hodně zajímavé techniky (podobně jako Golf zejména ve vyšších konfiguracích, základní benzíny nejsou nic zvláštního).

Renault přišel s velmi podařeným a nekonfliktním modelem a nabídl ho v důstojné základní výbavě za fantastické ceny. Jeho nástup stíhá pouze Kia, ostatní ztrácí mnoho desítek procent. Mým favoritem bude Grandtour 1,4TCe za nějakých 400.000... co jiného za ty peníze koupíš?

Kia dobře začala a svou pozici si drží, i ve srovnání s Hyundai (což by nás těšit nemělo, Hyundai už je náš domácí výrobce). Dobré základní motory, dobrý marketing, podařené kombi a nízká cena - to je recept úspěchu. Pokud bychom ovšem prodeje koncernových dvojčat sečetli, máme jasnou jedničku mezi dovozci.

Golf se zatím moc nechytil, určitě má na lepší prodeje. Problémem je cena v kombinaci s chudým základem - s konkurenceschopným motorem se nedostanete pod 400, což je u nás velký handicap (do 400 se realizuje velké procento prodejů ve třídě).

Focus ztrácí, přece jen je nucen konkurovat mnohem novějším modelům. Pro český trh je ale Focus kombi stále výborná volba - solidní auto, velký prostor, výborný podvozek.
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:10
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
...ale aj rýchlo nafučia >:D
15. 5. 2009 10:08
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Ano, slusny rozbor! ;-) V rote na vojne jsi byl asi u sborky a rozborky AK47 nejrychlejsi, ze jo? :-)
Avatar - white label
15. 5. 2009 10:07
Re: Civic
Znovu opět přímo do černého... :yes:

Doby Civiců z počátku devadesátých let jsou (bohužel)
v nenávratnu...to byl designový vrchol Civicu
Na druhou stranu většina techniky v nich přežívá (také bohužel) dodnes...
Nebo snad od té doby přišel Civic s něčím zásadním, nebo dokonce revolučním...
Než mě tu ukamenujete, Honda je i přesto moje nejoblíbenější japonská značka a to nejen u "motorek"... ;-)
15. 5. 2009 10:06
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Tak on nejde ten postranní vozík v konfigurátoru nacvakat? Asi jsem se blbě díval... Tak to nechci, myslel jsem, že si Fabii koupím místo Jawy 250.
Jinak mají na postranní vozík ke Škodě 100 copyright tuším Šimek & Sobota.
15. 5. 2009 10:05
Re: 2
Ale asi je nám jasné, že nejde jen o rozměry. Natáhnout do délky se dají každý punčocháče, ale zeptej se ženy. k čemu je to dobrý. ;-) Cruze je ve všech médiích klasifikovaný jako compact, nikdy z něj nebude mid-size. Ostatně daewooisté vědí, že byl do značné míry koncipovaný jako odpověď na Forte od Kie (pro jihokorejský+asijský trh a dá-li pámbu i třeba US). Ten příměr s Octavií je ale trefný, ta je taky uměle povytažená, aby působila dojmem, že je z vyššího segmentu.
15. 5. 2009 10:05
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Samozřejmě je mi jasné, pro kterého diskutéra je tento příspěvek určen, přesto si dovolím poznámku. Kdybych takovouhle nabídku dostal já (byť k VW nemám nijaký zvlášt vřelý vztah, je to prostě automobilka jako každá jiná, akorát je trochu větší :o)), asi by mi pořádně zamotala hlavu.... :-)
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 10:04
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
pekne si to rozpísal Martine ;-)
Megane ma síce príliš neberie, ale rozumná argumentácia :yes:
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 10:01
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
sakra a zároveň toľko neprajníkov, to pri vypustení všetkých tých ventílkov tie kolesá rýchlo vyfučia >:D
Avatar - Emel
15. 5. 2009 10:01
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Jediným cílem příspěvku je, aby se Golf dostal na místo, kam podle tebe patří :-). Nesnaž se tvrdit, že jsi něco přepočítával... ale chápu, přestává to být sranda, on ten Megane má skoro dvojnásobek registrací...

Podívejme se na Megane a Golf podrobněji: Zaprvé, je potřeba pochválit základní výbavu jak u Meganu, tak u Golfu - ESP, spousta airbagů, klima, centrál s DO... v podstatě vše, co člověk v této kategorii čeká. Obě auta jsou nové modely, s kvalitním interiérem i exteriérem, vyrovnaní soupeři.

U Golfu trošku zamrzí, že ve standardu chybí zdánlivě samozřejmé věci: plnohodnotné rezervní kolo nebo dělená zadní sedadla. Připlácí se také za 5dveřovou karoserii. Pokud bych chtěl motor srovnatelný s Renaultem, musím sáhnout po 1,6 75kW (Renault 74kW), jenže to už jsem i v základu na 404.000. A za 384.000 můžu mít Megane ve vyšším stupni výbavy a s 1,4TCe.

Golf nabízí sice víceprvkovou nápravu a celkově lépe odladěný podvozek, pravděpodobně lepší řazení.. ale rozdíly nebudou tak dramatické, alespoň pro běžného konzumenta. Argumentem může být i vnitřní prostor (tady radím počkat si na Grandtour).

Sečteno a podtrženo, existuje jediný relevantní rozhodovací parametr, a to je hodnota/cena. Chtěl bys snad mít starou atmosferickou 1,6, když můžeš mít lépe vybavené turbo za méně peněz?

Golf tak zbývá pro ty, kteří
1) ocení jeho image nebo design více než u Meganu (cca. o 100.000 více)
2) žádají výbavu, kterou u Meganu nenajdou (4x4 apod) a jsou ochotní ji zaplatit
3) potřebují vnitřní prostor a nechtějí čekat na Grandtour
4) nepřekousnou jednodušší podvozek nebo horší řazení v Renaultu
15. 5. 2009 10:00
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Tak bude asi třístopá :-)
15. 5. 2009 09:59
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
s postranním vozíkem :o)))))
Avatar - white label
15. 5. 2009 09:56
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Na každém kole 4 zlaté ventilky 507čky... :yes: >:D
Avatar - Dinar
15. 5. 2009 09:54
Re: Civic
To tvé hondí zoufalství je až legrační. Já mám furt v paměti ty oslavné ódy na futuristické auto, které roztrhá konzervativní konkurenci na kusy, kdo by si koupil nudný golf, když je tu špičkový futur design hondy s úžasnými motory atd. atp. Ale pokud je třista kusů v kategorii, kde ti lepší prodávají v tisících důvod k oslavě, tak jen slav. Ale možná se zkus podívat zpět a porovnat prodeje předchozího civicu, a jeho postavení mezi konkurencí s tímto, opravdu ten design tak zafungoval a navýšil prodeje nebo je to pořád o tom samém motání se mezi stovkaři? ;-)
Avatar - white label
15. 5. 2009 09:53
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Co blbneš Horste, jaký "postranní" vozík...?
Fabka je i v haťapce pořád dvoustopá...
Já ti to říkám furt, že ti jednou ty ranní jointy zlomí "VAZ"... >:D
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 09:51
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
vždy si to vyobraciaš ako len chceš...tie Tvoje prepočty sú zbytočné...jednoducho ide vo väčšine prípadov o cenu (v našich končinách pri danej kúpyschopnosti to platí trojnásobne viac ako v Záp. Európe), resp. o pomer cena/úžitok...obrazom toho sú predaje a netreba tu zakaždé lámať palicu, lebo Golf alebo iní favoriti (či už Tvoji alebo niekoho iného) nie sú na Tvojej mienke zodpovedajúcich miestach...beriem to ako štatistiku, nič viac, a nikdy by som nevyberal auto len podľa toho, či ho kupujú mesačne stovky či tisíce iných zákazníkov, dôležitá je moja vlastná mienka, o tom ktorom produkte, pretože v tom aute sa budem voziť ja a moji rodinní príslušníci. Človeku zvykne robiť radosť i to, keď nesedí v tom, v čom sedia tisíce iných hláv (tým vôbec nemám na mysli vybočovanie zo spomínanej triedy do ojedinelých športových, či luxusnejších kúskov)...zároveň mi vysvetli, čo znamená spojenie "4x4 na všech" :-) keby si napísal pohon na všech, tak to beriem, ale toto je zvláštne vyjadrenie...Ty máš na každom kolese štyri? :-)
Avatar - white label
15. 5. 2009 09:47
Re: 2
Golfa mám ověřeného a co se týče Meganu tak vycházím z toho, že včera tu několikrát padla lhůta 2 až 2,5 měsíce a odpovídá to
i současným diskusím jinde... :-!
15. 5. 2009 09:46
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Tanto vůz Vám bude předán až po splnění ročního plánu, to jest navýšení prodejů modelu Golf VI (dále jen Guru) o 99,9%. Do té doby budete používat služební vůz Schade Fabia 1.2 HTP 40 KW s postranním vozíkem. Vůz bude mít akční bílou střechu. I zbytek vozu bude bílý.

Váš Horst Fuchs
15. 5. 2009 09:45
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
taková nabídka se neodmítá >:-[]
15. 5. 2009 09:45
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Člověče..., když už jsi fanda VW, jak vyplývá ze tvých příspěvků, aspoň nemotej označení jejich motorů, není to TSFI, ale TFSI - dnes už jen TSI ;-). Ale s tou přepočtenou tabulkou máš asi pravdu, určitě nemalý vliv má i to, že se všichni vyjmenovaní nabízí i v kombi verzích, a to se v česku na prodejích stoprocentně odráží. Zdravím, hezký víkend.
Avatar - white label
15. 5. 2009 09:42
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Wolfsburg 15. 5. 2009

Vážený pane, po důkladném nastudování vašich příspěvků ve zdejší diskusi, vám nabízíme právě uvolněné místo vedoucího propagace.
Jako služební vůz vám bude nabídnut Golf GTI šesté generace
s převodovkou DSG, adaptivním podvozkem, parkovacím asistentem včetně kamery, navigací a audiosystémem Dynaudio...
V případě vážného zájmu nás neprodleně kontaktujte na známé adrese.

S pozdravem a přáním další spolupráce, váš VOLKSWAGEN AG
15. 5. 2009 09:41
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
tak u Oktávek je ten pokles asi nejvýraznější, ale jinde to taky klesá. Lehce přes 10% u Renaultu? To předtím bývalo taky rozhodně více dCI-ček.

Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál
15. 5. 2009 09:35
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
V článku se uvádí, že klesá nafta především u Octavií... nevím, co je za tím. Paradoxně by ten pokles přicházel tak trochu nelogicky se současným postupných příchodem CR motorů. Možná svou roli hraje cena nafty. Zkonfrontujeme to s červnovou tabulkou.
15. 5. 2009 09:34
Re: 2
dvojnásobné dodací lhůty Guruho proti Meganu? Nechci se hádat, ale máš to ověřené nebo jenom chceš polechtat Renaultisty? ;-)
15. 5. 2009 09:27
Re: HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
GURU by to vyhrál i kdyby jim vyhořela fabrika a půl roku neprodali ani kus.... >:-[]

mně spíš zaujali čísla ohledně poměru nafta/benzín. Jediné vysvětlení co mě napadá (nafta mezi 10-20% ???), že firmy čekající na změnu odpočtu DPH začali objednávat až v dubnu, takže jejich registrace se odrazí až v květnu/červnu
Avatar - Katikakus
15. 5. 2009 09:27
Re: 2
Mala poznamka ke Cruze - ve vsech rozmerech je vetsi nez Octavia, v rozvoru o rozdil tridy.
Cruze: 4600 x 1790 x 1475 mm, rozvor 2685 mm
Octavia: 4569 x 1769 x 1468 mm, rozvor 2578 mm
15. 5. 2009 09:27
Re: Civic
SX4 533 ks, Civic 324 ks. S tou japonskou jedničkou to zas tak horký nebude :-)
15. 5. 2009 09:20
Re: Civic
a to ještě počkej na ty prognózy u SUV (CRV) >:-[]
Avatar - white label
15. 5. 2009 09:20
Re: 2
V podstatě naprosto souhlasím... :yes:
Osobně si na design nového Meganu rozhodně "nezvyknu"...
Stačí se podívat na "pUdElKu"(zdravím Kylie) MéII a MeIII...
Ta první je naprosto "sexy", zatím co druhá působí velmi těžce zavalitě a neohrabeně...jako u paní v nejlepších letech s vyšším stupněm obezity... ;-)
Golf s dubnovou bramborovou medailí má u nás tradičně menší nevýhodu v podobě ceny, dále sourozeneckého boje s technicky velmi podobnou Octávií a navíc jeho dodací lhůty jsou momentálně proti Meganu prakticky dvojnásobné...
Každopádně i tak patří palec nahoru hlavně prvním třem na "bedně"... :yes:
15. 5. 2009 09:17
HUMANITÁRNÍ KOMPAKT
Opět měsíc pravdy:
cee´d - od 264.900,-
Mégane - od 299.900,-
Golf - od 359,900,-

Samozřejmě, že všechna ta auta jsou vyráběná v Evropě za v podstatě stejných podmínek. Možná snad jen cee´d těží z nižších nákladů v podobě umírněných mezd. Takže co je za tím? No jistě, že ne hamižnost výrobců, jde jen a než o to, že VW ti dává více techniky právě o těch šedesát, resp. devadesát pět tisíc. Nebo snad seš týpek zralej na humanutární pomoc?

Tedy, tabulka pravdy přepočtená přes ceny, technický a estetický přínos vypadá takto (oprostěme se nyní od národní, logické anomálie)
1. Octavia
2. Golf
3. Focus
4. Mégane
5. P308

Hádanka - víceprvek na zadku, 4x4 na všech, TSFI, adaptivní tlumiče. Splést se tu nemůže ani antoušek. Ano ano, GOLF, Gé Golf, Gé jako... GURU. Jednička Evropy.

A dotaz na závěr - Mohl by mi tu někdo vysvětlit, proč je například cee´d úspěšnějším vozem než Civic? Že by měl cee´d vyspělejší techniku a lepší jízdní vlastnosti než ten Civic od Hondy? Ví někdo, co za tím vězí?

Číslem měsíce je nikoliv standardních 911, nýbrž... 444

BRAVWO GOLF :yes:
15. 5. 2009 09:17
Re: 2
Zaujímavé by bolo vidieť u Megana, kolko z tých 730 kúskov je už nová generácia a kolko ešte dopredaj dvojkových kombíkov a sedanov, ktoré sú stále ešte v ponuke za, nebojím sa použiť výraz, fantastické ceny!

Ja by som to videl podobne ako u Golfa. 2-3 mesiace ešte Megane bude valcovať aj vďaka dopredaju predošlej generácie, potom sa to ustálí (niekde v prvej paťke) :-!
Avatar - King
15. 5. 2009 09:17
Civic
Prostě mi to nedá. >:D Furt mám v živé paměti věštby místních proevropských bejčků, jak zájem o futuristickou Hondu Civic rychle poleví, dávali jí rok, maximálně dva, klasická perioda módního zboží. :-) A ejhle, více než tři a půl roku od zahájení prodeje a stále v Top 10 a jednička mezi kompaktními Japonci. :-!

Smůla, proroctví se nevyplnilo a nevím jak vy, ale já se za CV na silnici stále rád otočím. ;-) :yes:
15. 5. 2009 09:13
Re: Ako som cakal
Mini sice spadá velikostí mezi minivozy, ale nikoli cenou a svým určením. Díky své "prémiovosti" nemá v podstatě přímého konkurenta (jediné srovnatelné auto je Fiat 500, ten je ale cenově poněkud níže). Podobný problém je také u Suzuki (Swift vs. Splash, druhý jmenovaný má sice o 2 cm kratší rozvor, ale je dokonce delší!) a také nové generace Subaru Justy. Zatímco předchozí byly na bázi starého Swiftu a Ignisu, nová je dvojče Daihatsu Sirion a na délku má 3,6 m, tedy by měla patřit do minivozů... Až na tu cenu, která se od Sparků, Pand, i 10 a podobných dost značně liší. Vždycky je to o kompromisu, v některých případech je zařazení do tříd poněkud sporné, ale kdybychom založili kategorii "malé crossovery", kdo by tam vlastně patřil? Soul, SX4 (když se vyrábí i jako sedan?), Fusion, Note? Nebo patří mezi malá MPV? Co Jazz, který má na výšku poněkud více? Je to ještě minihatchback, nebo už mini MPV? Kde v době, kdy auta střední třídy mají skoro 4,9 m a hatchbacky nižší střední takřka 4,5 m, existují hranice tříd?
15. 5. 2009 08:45
Re: Ako som cakal
Autora těchto příspěvků odkazuji na diskusi k malým vozům.... Soul není konkurentem Nissanu Qashqai, Škody Roomster ani Suzuki SX4. Proti této automobilce nic nemám, naopak, její současná snaha je mi velmi sympatická, o Soulu nemluvě. Suzuki SX4 je mimochodem řazeno do nižší střední již od začátku, co tyto statistiky připravuji - tedy téměř 1 rok. Jinak doporučuji web www.sda-cia.cz, statistiky jsou volně ke stažení, alespoň bude trochu jasnější, kolik je v našich žebříčcích oproti SDA změn.
15. 5. 2009 08:33
Re: Ako som cakal
Sídlo společnosti
Anima Publishers, s.r.o.
Přílucká 360
760 01 Zlín
IČO: 25564536
DIČ: CZ25564536
Tel (central office): 577 622 770
Fax: 577 219 132

Napiš jim! Jdi do toho! ;-)
Avatar - Plautus
15. 5. 2009 08:24
Re: 2
jedná sa o český trh, takže Megane ide stále hlavne kvôli výborne nastavenej cene na tomto trhu vzhľadom na to, že sa jedná o novinku, zároveň mu samozrejme nemožno uprieť snahu páčiť sa a zaujať, ale podľa mňa to bude hlavne tým spojením novinka a cena/úžitok, keďže základná výbava je relatívne slušná...u mňa to favorit nie je a časom predpokladám stratu dychu, i keď neviem, či i na českom trhu...
neregistrovaný "Sumi1982"
15. 5. 2009 08:09
Ako som cakal
Suzuki SX4 je zaradena do nizsej strednej triedy a Soul medzi male auta nerozumiem fakt co tym autor sleduje.

SX4 nema od Soula ani vacsi razvor ani batozinovy priestor ani silnejsie motory ani nie je drahsi tak aky boh ho radi do nizsej strednej? Myslim ze Soul je od SX4ky priestrannejsi aj co sa tyka motorizacie silnejsi a lepsie vybaveny tak neviem preco je radeny medzi male auta.

Soul je rozhodne priestrannejsi ako SX4 a ta ked je radena do nizsej strednej triedy tak fakt neviem ci ma autor nieco voci Kii alebo je amater. Taketo tabulky su o nicom ked poravnavame hruskys jablkami.

Takisto mini je radene medzi male auta pricom v auto motor sporte aj tom nemeckom je radeny medzi miniautomobily uz len kvoli tomu ze je dvojdverovy a svojou dlzkou a razvorom rozhodne nemoze konkurovat napr accentu, riu, puntu a pod. Kaslat na ceny a imidz to predsa nerobi triedu triedou - je to miniauto.

Rozhodne by som urobil lepsiu tabulku a prehladnejsiu

>:-[]
15. 5. 2009 08:06
Re: 2
Srotovne v okolitych krajinach -> velky dopyt -> dlhe dodacie lehoty -> nie kazdemu sa chce cakat. PS:Golf Variant bude koncom tohto roku.
neregistrovaný "RayBan"
15. 5. 2009 07:47
Re: 1
Za propad Golfu může jednoznačně šrotovné v okolních zemích >:-[] no jo, drzci vyčkávaj ... ale švorcáči nakupují o 106 >:D
15. 5. 2009 06:41
1
Kto to tu breptal proti Renaultu Megane? Predaje hovoria, že je to pekné, príjemné a žiadané auto za dobrú cenu. Palec hore :yes: .
Pochvalu si zaslúži Octávka, človek by povedal, že po facelifte mnohí ohrnú nos, ale opak je pravdou. Samozrejme, využíva postavenie domácej značky, ale netreba zapomenúť, že je považovaná za najlepšiu škodovku, aká sa vyrábala a vyrába. Vysoká úžitková hodnota, pekný a kvalitný interiér, spoľahlivosť - to sú hodnoty, ktoré jej nemožno uprieť a ktoré sa cenia.
cee´d ide! A podobne aj sesterský i30. Tiež nepatria k outsiderom a je vidno, že kórejci sa do stredoeurópskeho vkusu v každom smere celkom dobre trafili.
4. miesto Golfu je viac ako pekné - ale porazený Meganom? GTI-ho chválospevy asi nemajú až taký vysoký účinok...Alebo že by to bolo nehorázne nízkymi dumpingovými cenami áut konkurencie? každopádne, bez ohľadu na to, či ide o facelift V. generácie alebo "plnohodnodtnú" novú generáciu Golfa, možno povedať, že je to najsympatickejší Golfík zo všetkých. Ostáva len dúfať, že so šetskovým kombíkom neprídu zase až na konci cyklu, keď bude na spadnutie uvedenie sedmičky...
Novinka Cruze - radenie do strednej triedy je pre mňa trochu nepochopiteľné. Je to predsa len auto veľkosťou podobné Octavii, resp. ešte o niečo menšie. Uvidíme, ako si bude počínať ďalej.