Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lada Granta míří na český a německý trh

39 komentářů

Avatar - jenik1
jenik1
Rusové dělají dobrá vozidla. Třeba takový tank T34 byl vynikající >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Do města ideální vozidlo >😒]
Schimansky
Už se těším, až bude v nabídce! 😄
Xawier
...pro zdejší vyznavače klasických atmosfér výborná příležitost! 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pre nejakeho dedka co spravi 5000km rocne a nepotrebuje najnovsie technicke vychytavky ktore realny clovek nikdy v zivote aj tak nevyuzije a chce spolahlive auto na jazdenie na zahradku a na nakupy a k doktorom a na bezne veci je to skvele auto.... posluzi mu rovnako ako dvakrat tak drahe technikou prespikovane auta dnesnej doby ktore su mu k nicomu a su aj drahe a nevyuzil by ich ... ved aj dacia je uspesna a tazi z jednoduchosti .. beznym ludom su taketo auta blizsie ako nejake nadupane masinky ktore nevyuziju a su drahe ... dacii fandim a fandim aj lade... len to chce uz nejaky novy model.... granta je fakt uz trosku pozadu... nove sandero je modernejsie... vsetko je ale aj vec penazi... uvidime aka bude cena granty... ak by na slovensku stala 5000-6000 eur tak by mala uspech....neviem kolko u nas stoji a ci sa da vobec kupit ale za 8000 to bude nepredajne to uz si kazdy kupi sandero
Banjo
Velikost cca jako Škoda Rapid, ale kvalitou je to nejspíš o hodně níž. Ale robustní to asi bude.
Jenmože pokud ve Francii stojí skoro 11 tisícovek Eur, proč si myslíš, že na Slovensku za ty prachy koupíš dvě? Jenom proto, že na Slovensku těch 11 vyděláš cca 4x pomaleji?
Ale je pravda, že za víc než 7-8 tisíc v nějaké pro běžného motoristu normální výbavě je to prakticky neprodejné.
Pár fandů a excentriků si to možná koupí i za víc... Ostatně ať zkusí, uvidí.
Avatar - volvo s60
volvo s60
Aby jsi nebyl taky brzy jako nějaký dědek! Nemachruj a doufej že ti to vydrží! Chytráku!
Avatar - Stephen
Stephen
Možná by neškodilo trochu zapracovat na svojí slovenštině. První pád použitého výrazu zní "dedko", tedy v češtině děda, dle vnímání jemnosti užitého pojmu pro někoho až dědeček.
V tom žádné machrování nevidím.
Použiju-li aplikované výrazivo, pak závěr musí znít - chytráku!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Má má byýt kolem 250 tis za základní verzi.

Mělo by být víc výbav, ABS, BAS, ESP, klimatizace, navigační systém, vyhřívaná sedadla, centrál s DO, alarm, el. víko kufru, el. ovl. okna, zrcátka, litá kola, na vybraných trzích i automatická převodovka, barevný displej mezi budíky (maxidot);

motor jenom 1,6ka, ale ve vezi 80-100 HP
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
to by nebylo úplně marné. Jenže myslím, že většina potenciálních zákazníků by klidně oželela polovinu výbavových prvků a raději by viděla cenu někde na 180 000...
Avatar - Anonym
Anonym
Uvidíme, slevit se dá vždy když se očeše výbava.....
Banjo
Tak to jistě. Ale základní otázka zní, co z té tebou výše popsané výbavy je v základu a co je ve vyšších verzích nebo za příplatek...
fahrenaufderautobahn
renault/dacia mají velkou a ověřenou prodejní a dealerskou síť, co tu má lada, která prodá desítky auto ročně?

a kolik bude muset lada stát, aby jí lidi dali přednost před loganem, který stojí 159900.
silnější motor takový argument nebude, lidi, kteří si kupujou tyhle auta chtějí nízkou cenu a nejsou ochotní si připlácen za výkon.
Avatar - Hittman
Hittman
Není tu už nějak přerenaultováno? Thalia, Logan, Granta, ještě by mohl přijít Datsun.
Futurista
Mně to spíš přijde, jako že si Lada (Renault) pomalu dělá prostor pro nový modelový řady, a snaží se, aby se dostal do podvědomí lidí. Asi by Renault nedovolil Ladě vyhazovat alianční peníze jen tak oknem. Asi to mají dobře spočítaný.

A pokud si vzpomínám, jak se lidi smáli Dacii, a ejhle, jak Dacka frčí v celé Evropě. Jak se dnes tváří ti, co se smáli. A podobně to může dopadnout i s Ladou. Může, aale taky nemusí. Uvidíme.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Pokud Ladu podpori REnault jako Dacii, tak se uspech musi dostavit. Souhlasim s Tebou.
Avatar - Mangalica
Mangalica
Jenže Dacia je mnohem dál a těží z Ren. komponent a servisní sítě. To by Granta musela stát kolem 120 000, aby její koupě dávala jakž takž smysl ;-\
Futurista
Dacia je dnes dal, než Lada, s tím souhlasím. Jenže před 15ti lety by na Dacii nevsadil nikdo ani cent, vzpomeň si na Solenzu. A podívej, kde je Dacia za 10 let. Dovolím si říct, že za poslední dekádu je to nejrychleji rostoucí automobilka... Jen se Lada musí dostat lidem pod kůži, aby lidi věděli, že nějaká Lada existuje.

Mám dojem, že Lada je na tom dnes líp, než byla Dacia před deseti lety, proto by její rozmach nemusel trvat tak dlouho. A jestliže Dacia používá komponenty z Renaultu, proč by na tom samém nemohla stavět Lada?

Jak jsem psal, v tomhle Renault umí chodit... A vlastní investice si pohlídá. Je to totiž investice do budoucna. Ruský trh poroste, a jako v každé zemi, Rusové budou kupovat ruská auta tak, jako Češi česká, Francouzi francouzská, Němci německá atd...
Banjo
Jo, zatím je Dacia dál, ale všechno je to Renaulťácké know-how. Takže když taťka Renault rozhodne a předá zkušenosti, budou obě značky na tom stejně...
Ale to asi není cílem. Cílem bude nejspíš udělat levný silniční low end Dacia a levný low end pro mimoevropské cesty-necesty Lada...
pogo26
Lada má také na západě mnohem lepší zvuk než měla Dacia nebo Škodovka. Třeba ve Francii nebo Německu se prodávala velice dobře a dařit by se mohlo i na severu. Lada je na tom podobně, jako na tom byla Škodovka po té co ji koupil VW. Tedy lépe než Dacia.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Yazaman
Nepřipomíná někomu řešení zadních světel téhle Lady Rapida? Mně jo 😄
gargamel1
Lenže Granta tu bola skôr ako Rapid
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Parafrázoval bych nedávný příspěvek z jiné diskuse - každý, kdo bude chtít koupit Grantu, si bude muset nejdřív říct, že nechce Logan. >😒]
Avatar - Magnetofon2013
Magnetofon2013
Varovanie. Je to nekaly Rusky import.

Dovozne cla pri autach z Ruska do EU su len smiesnych 10%.

Naopak dovozne cla aut do Ruska su vo vyske 30%!!!

Rusko ma vysoke cla ale na drzost chce svoje sroty e😜ortovat do EU za nizke 10% clo.

Keby Rusko znizi clo na 10% tak low-costove auta vyroben v EU do tyzdna znicia Ruskych vyrobcov srotov ako Lada a pod...

EU by mala okamzite zaviest clo na Ruske auta na 30%!!!

Rusko uz je clenom WTO a napriek tomu ma cla na auta ale aj ine cla velmi vysoke proti pravidlam WTO. Rusko sa zaviazalo, ze PO VSTUPE do WTO znizi cla! Ale co sa v skutocnosti deje je to, ze Rusko cla neznizuje ale naopak zavadza nove cla ako napr. "poplatok za recyklaciu", ktore sa tyka novych aut vyrobenych mimo Ruska, Kazachstanu a Bieloruska.

Europa je sprosta! Mala prijat Rusko do WTO az ked znizi dovozne cla podla podmienok WTO a nie, ze ho prijime a Rusko este cla zvysuje!

To iste je aj v pripade Ciny, ktora je dlhe roky clenom WTO. Cina ma dovozne cla na auta az 55% a na tovary aj 100%. Ale to jej nebrani aby nelegalne Cinske kopie e😜ortovala do EU za smiesne nizke 3-10% cla.

Europska unia je sprosta! My sme zrusili cla a otvorili trh Azii, ktora nekalym importom znicli Europskych vyrobcov ale samotna Azia ma uzavrety trh a cla neraz vo vyske 100% + dalsie obmedzenia.

Co sa tyka samotneho auta Lada Granta - je to srot ako delo. Dacia Logan/Sandero za pododnu cenu - vyrobene v EU je 10x lepsia volba.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
auta už stojí v centrálním skladu v Mělníku.
Arese
Ta Granta nevypadá úplně zle, ale s odhadovanou cenou kolem 220-260 000 nemá proti novému Loganu/Sanderu ani tu nejmenší šanci. Ale pár excentriků starší generace si to možná z nostalgie koupí - proč ne, alespoň to bude na našich silnicích trochu pestřejší. :-!
sarusian
no uvidime, ci budu vozit grantu sport (1.6 87kW, pritvrdeny podvozok, sportove sedacky) - aspon podla mna sa s tym inym naraznikom a zadnym spojlerom podoba na subaru 😉 - a za rozumnu cenu by si urcite nasla nejakych zakaznikov
gargamel1
Na západ od ukrajinských hraníc je Lada snáď jediná automobilka, kde ty musíš presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť. 😄
Schimansky
Myslím ideální automobil pro D1 a tzv. naše dálnice!!!
adamzprahy
Já Ladu vůbec nechápu a už vůbec ne, když má jednoho majitele s Dacií. Chápu, že chtěl Renault působit na Ruském trhu s dostupnou automobilkou, ale nechápu proč cpe Ladu do Evropy. Kdo chce levné auto, koupí Dacii, která je za ty peníze skvělá. Evidentně Lada výrazně levnější nebude, tak nechápu kdo a proč by si to měl kupovat. Ale asi nejsou hloupí, jenom se mi nechce věřit, že někdo nekoupí Logana protože je to Dacie a tohle by si koupil >😁
bicista
At je lada jaka chce, proste ruskemu delnikovi omameneho vodkou neverim. Mne na tom vadi, ze na tom maka ruskej delnik a to ve mne moc duvery nebudi.
Uz jen ten trapas jak mel Putin praci to auto vubec nastartovat 😄 viz odkaz
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Lada mě vždy v poslední době šokovala. Vždy velmi nepříjemně. Kvalita montáže a zpracování zoufalá. Naprosto zoufalá.

Nemám nic proti vzhledu, nemám nic proti jednoduchosti, ale dokud to nebude pečlivě smontované? Ne, děkuji. Rumuni se to naučili vcelku rychle. Dacia je slušně smontovaná, jaký smysl má volit Ladu, kde nic s ničím nelícuje, plasty mají kvalitu tržnicových výrobků a věci upadávají podle toho, čeho se zrovna dotknete?

Pokud tohle Lada konečně odstranila, nevidím v Ladě problém. Spíše jsem ale přesvědčen, že je to stále stejé. Rus prostě tyhle malichernosti neřeší.
gargamel1
Podstatné časti majú zmontované pomerne dôsledne,
Avatar - Anonym
Anonym
navíc za renaultu jde ta kvalita výrazně nahoru
Futurista
No Putin měl možná problém nastartovat, ale já znám dokonce jednoho motoristickýho redaktora, co si neumí stáhnout okna v Renaultu, ba dokonce si neuměl jedním tlačítkem aktivovat tempomat. .. >😁

Takže to o ruském dělníkovi omámeného vodkou asi nebude...