magic seats-v praxi skoro nevyužitelné 8-s No vidíš, já si za ně chrochtám. Holt když někam jedu prckem(civicem) a ne MPV, tak magici zachrání i jinak předem prohrané boje "dostat věci a lidi" do "malého" auta. Praxe se bohužel rozchází s tvou teorií od stolu ;-)
Možná je to jen můj názor,ale "fanatik" hodně silných dieslů nejezdí Hondou a už vůbec s Civicem.
Myslím,že tenhle diesel k autu ideálně sedí a není potřeba mít silnější(myslím,že pro řidiče Civiců(aniž bych je podceňoval),je diesel motorizace založená na nízké spotřebě,ne na lítání 220 a "tahání vodspodu voe"...
Takoví sedlají 330d,Golfa GTD,Passata 2.0TDi atd..
Samozřejmě tenhle příspěvek myslím v lehké nadsázce:)
To, že 1,4 v Civicu je vcelku častá motorizace, tu přece nikdo nezpochybňuje. Jenže krátký Civic není Civic Tourer, u něj by se tolik 1,4 asi neprodalo. V Toureru by to chtělo aspoň tu 1,5ku z CR-Z, o které jsem psal, jen tys to nějak přelítl a nevstřebal.
Já myslím, že skutečná kvalita auta ještě nezaručí úspěch - důležité je zvučné jméno výrobce i reklama. Seatu hodně pokazily pověst první Toleda, která byla poruchovější než tehdejší zázraky z francie.
Lidé, co si dnes kupují třeba BMW, už za své peníze nedostanou ten poctivý kus železa, na kterém se nešetřilo. Kvůli úspoře nákladů nemají Bavoráky interiér natočený směrem k řidiči, materiály nejsou tak odolné ...
Osobne preferuji dostatecne vyrobcem vyvinutou a vyzkousenou techniku, takze z hlediska spolehlivosti jednoznacne Honda, resp. japonec ;-) Design je vec vkusu. O velikosti kufru se bavit nebudu, to je Skodovacka komedie, na kterou ted Skoda dojela ;-)
Variabilita sedacek, kufru je u Hondy jasna volba. Spis by me zajimalo v cem je OIII lepsi. Docela me u sluzebni OIII vydesilo vrzajici madlo dveri, pusobi to lacine. Tapecirunk zadnych dveri pripomina Skodu 120, dvere dlouhe, ale videt kovovy ram dveri u C-sloupku nepusobi zrovna echt. Pojezdy sedacek na podlaze, zrovna taky nejsou nejak extra zakrytovane. Velke levne auto bez nejakeho napadu a technicke vychytavky.
Už u 1,8ky si všichni stěžují, že je to slabé a chtělo by to turbo. A ty bys chtěl slabší motor? Právě naopak, ta 1,8ka pokrývá drtivou většinu toho, co si "benzinový" zákazník žádá. Točivý moment to má pod úrovní toho tvého 85-90kW motoru s turbem, výkon vyšší, takže se to tak nějak srovná. Každopádně je pravda, že slabší motor by umožnil snížit cenu, která nebude nejnižší (taková 1,5ka z CR-Z s 88kW nebo kolik to má, by rozhodně nebyla jako základní motor k zahození, to souhlasím). Pokud jde o diesel, tak napovím, že Honda podle všeho připravuje 1,6 i-DTEC se dvěma turby a 170 koňmi (proto tam patrně nedali tu 2,2ku jako u 5D verze).
2 motory v ponuke je strasne slaby vyber.... motoricky su mozno tieto dva motory dobre ale pokryvaju velmi male spektrum zakaznikov... chcelo by to nejaky slabsi benzin okolo 85-90kw a este nejaky silnejsi diesel pre dieslovych fanatikov.... s dvomi motormi to auto nema tolko sanci uspiet... uz predosly civic 8G trpel na motorovu dieru a neponukal zrovna vhodne motory .... skoda ze honda v novej generacii sa nepoucila....
Honda špičkový výrobce, je hodnotnější a prestiznější než Škodovka, což absolutně nesouvisí s tím, jak kvalitní auta kdo dělá.. Seat dělá lepší auta než Toyota, přitom je několikanásobně menší a ve světě velmi málo známý oproti Toyotě, která je druhá největší automobilka na světě, víš? :-)
Tak by mě docela zajímaly aspekty, ve kterých je konkrétně tenhle Civic lepší než Octavia... Tak argumentujte, všechna tvrzení naprosto vyvrátím (možná..) >:D
To by ses divil, momentálně to tahám s autem 90KW a 300Nm a když vyrážíme na trasu, tak říkám všem v autě, aby mi připomínali, že mám přívěs, protože to až tak není cítit a přes Alpy jedu stále 100-120 , přívěs má omezení 90, takže s rezervou a to jsem s tím i jel přes 140 Km/h u předjíždění kamionu. Přívěs mám střední 4,5M. :-!
Ta 1.8 atmosféra 140 koní,bohatě stačí pro každodenní provoz,normální rychlostí,protože na ten stačí i 100-120 koní v autě týhle velikosti !!! Nikdo nebude s autem týhle velikosti a zaměření jezdit,tak,aby potřeboval 200koní+.A jestli jo tak je trochu na hlavu...
Design je věc vkusu,mě se líbí.
A srovnání s Oktávkou je uplně mimo,kdo si koupí OIII,tak nestojí o tenhle Ufo-design a naopak majiteli Civicu přijde OIII moc obyčejná.
Obě auta mají své pro i proti.
Oktávka je konzervativní(nic moc záživného na pohled) ale technicky je bez chyby,motoricky(kromě nejslabší 1.2)dobrá a uživatelsky jednoduchá a přijemnná..
Civic je moderní,hodně neotřelý(což někomu nesedí) a motoricky dobrý a technicky možná ještě lepší.Mínusem je bordel vevnitř v budíkách a tlačítkách,v tom aby se prase vyznalo,ale to je daň za modernu a futuristický vzhled,kdo to má rád tomu to neva...
Kufr je u obou tak velký,že ho stejně 95% uživatelů naplno nevyužije!!!
To plati mozna tak kdyz je stejny vykon, ale jiny kroutak, tj treba vyhoneny maly atmo bjem vs velky objem. Ale kde se fouka, je to sumak, pac ti turbo nafuci co si skoro reknes ;-)
Take fandim Skode (ale i Hyundai) at se ji dari, ale chce to trochu soudnosti. Honda je Honda, svetovy spickovy vyrobce s obrovskym know-how. Naproti tomu Skoda je levna vychodoevropska montovna, podobne jako spanelska montovna Seat, ktera ma druhou nejnizsi hodnotu znacky, shodnou s nejhorsi cinksou montovnou. Diky 2xlepsim prodejum Skody je na tom Skoda s hodnotou cca 2x lepe nez Seat. Spickovy vyrobci se nekrci u dna, ale na spici jako Honda, BMW, Toyota ;-)
Investuje jak zběsilá - no zrovna by mě zajímalo jak a do čeho... A hlavně, že ŠKODA BIJCI se tu neobjevují, viď? Stačí SLEDOVAT! Ale ty ten pojem ještě asi neznáš, tak ti ho tu nebudu detailněji rozebírat, byla by to jen ztráta času... Honda - The POWER IN DREAMS ! :no:
Toppere, nezapomeň, že dnes máš naprosto jiné požadavky na bezpečnost a mnoho dalších věcí, spousta designových řešení pětkového Civica by dnes pravděpodobně neprošla z legislativních důvodů (nebo by měl sotva dvě hvězdičky v crashtestech). Si všechno představuješ jak Hurvínek válku.
BTW. Accord je alespoň dle mého názoru stále velmi elegantní a krásný, ten se Hondě designem dost povedl (platí to zejména o sedmé generaci, ale i osmička je dost hezká).
suhlas..... zober si ten civic z r 94..... nadherne nizky, velky razvor, dlhy predok, uzke stlpiky, vela presklennej plochy .. vyvazeny .. siroky nizky .. jedinecny krasny stroj , dokonale dizajnovo zvladnuta kabina a priestor pre posadku ... doslova mi to berie dych este aj dnes ked sa na tu hondu pozeram....ten dizajn je dodnes spicka a nema konkurenciu ... navyse nechybaju emocie a krasa elegancia..... dnesne hondy uz nemaju to kuzlo... mozno sa snazia posobit originalne ale to ich prave zabija, uz to moc prehanaju s tym ufo dizajnom.....
stacilo civic z r 94 reinkarnovat... pridat dalsi par dveri..... a bola by dnes honda na automobilovom trone nizsej strednej triedy.... skoda ;-\
Doufám, že po tomhle kousku už je jasný, že v Japonsku maj saké pančovaný methanolem. Viz zadní světla Aurisu HB i Sport Touring a teď tohle... Bože to je hnus...to to neviděj? Asi fakt to saké s methanolem...
.
Tehdy Honda dělala dokonalá auta - tomuto Civicu (myslím že to je pátá generace, nejsem si jistej) se po designové stránce nevyrovnal ani tehdejší trojkový Golf, o ostatních konkurentech ani nemluvě (Nissan Sunny, Opel Astra F, Fiat Tipo ...)
Uprimne? O1 je pre mna to iste ako astra G, golf, focus a ostatok.. Ziadny naddizajn oproti ostatku tu nevidim. Ano paskvil vyssie je ine cafe ale O2 bude o 10 rokov oproti konkurencii este nenapadnejsia a sednejsia ako konkurencia. O passate ani nevravim. O tom je cely koncern, pre niekoho je to bug, pre niekoho feature..
Soudě na základě rozsahu tvého příspěvku, jsi po GTI-m už minimálně druhý člověk, komu Honda tímto majstrštykem vyrazila dech.... ;-) >:D Toho už by se nějakej kreativec v reklamě mohl chytit... >:-[]
Jj, u některých aut mám pocit, že se "dynamická" spodní linka oken protne se střešním obloukem už u B-sloupku. >:D
S Elantrou jsi to trefil, v reálu vypadá o řád lépe. No a s tímhle "čudem" vlastně taky - vypadá to celé křečovitě a za každou cenu zajímavé, trochu jako cvičení z deskriptivní geometrie, průniky nejroztodivnějších ploch a útvarů - ale Bůh suď, možná to naživo bude fungovat.
ja si myslim ze keby honda sa trosku obzrela do minulosti a dizajn noveho civicu cerpal z minulosti a historie a napriklad z tohto: [odkaz] tak by novy civic vyzeral ovela lepsie ... stacilo len oprasit stary styl a bolo by to... nejeden vyrobca zabuda na to ze cerpanie z historie nie je hanba ani neznamena nedostatok napadov... kupodivu tento 20 rocny civic co je na fotke v odkaze vyzera lepsie ako ten novy ... docela sila... stacilo tak malo... z tohto stareho civicu spravit novy.... ako to urobil napr aj mini alebo f type ktore cerpaju dizajn z histore znacky..... skoda ze honda necerpa dizajn zo starsich modelov ktore su dodnes krasne
Tenhle přístup už jsem parkrát viděl - uděláme dynamickej profil, takže od předního zrcátka bude linka oken stoupat nahoru. No budiž, vzadu je pak poněkud méně světla, ale to nemusí být nutně jen nevýhoda. Poprat se s tou masou plechu kolem zadního kola je pak úkol, na kterém si většina designérů vyláme zuby.
Honda to ještě zvládla v rámci možností dobře - černé lemy a komplikovaný styling blatníků jakž takž tu plochu rozbíjí. Možná zbytečná je finesa s klikou zadních dveří v rámu okna, Civic se tak zbytečně připravuje o další prvek, který by pomohl tu prázdnotu vyplnit.
Přesto... podle fotek se nemůžu ubránit dojmu, že je to celé takové křečovité. Ale třeba i ta Elantra funguje v reálu mnohem lépe než na fotkách, tak se nechám překvapit.
Re: dodatok k rohYpnol - tridny etalon prakticnosti
Zas to nepřeháněj. Kdo má jako nejvyšší prioritu řízení, ale musí pořídit jediné rodinné auto, tak v podobě Acco tourer může nalézt výborné auto. Kdo bere řízení jako nutné zlo, tak ho Acco může velmi zklamat.
A komu mám jako zákazník žijící v evropě zatleskat ? Automobilce, která i přes (jak naznačuješ) nulový vývoj bez investic a nemožnosti samostatně rozhodovat vyrábí co vyrábí a nebo automobilce, která je absolutně free a nezávislá, dělá si co chce, investuje jak zběsilá a nabízí co nabízí ? Protože s touhle tvou logikou to vypadá, že škodovku musí řídit učitelský sbor z Bradavic a jako generálního zaměstnávají Gandalfa (bílého) a v hondě to vzalo osazenstvo mateřské školky, které fixami na bílém papíře navazuje na Monu Lisu.
Na okresce si klidně RS můžeš "natírat" jak chceš. V momentě, když by jste vycestovali, by "hlupák" s RS jen zavolal k dealerovi o repete. Ty, když by jsi vylezl v jednom kuse, by jsi šel obrážet bazary a nebo lovit na vrakáčích zbytky na poskládání toho lega.
Ze začátku mi to ani nepřišlo nijak vtipné, ale vždy, když se objeví Honda bijci, tak se to téměř vždy posune do roviny "Honda power in dreams".
Pokud nekdo vytahne jako nahradu za spickovy 1,6 i-DTEC prumerny motor 1,6 TDi je videt ze do toho opravdu vidi. Nahradit vykonnejsi a uspornejsi Hondacky motor motorem TDI to je volba znalce. Hlavne me dostalo " tak dvoulitr pojede při vysoké zátěži daleko lépe i přes identické výkonové hodnoty" Duvod proc by mel motor o vetsim objemu jet lepe nez mensi objem o stejnem vykonu a kroutaku???
Zajimalo by me az Honda predstavi 1,6 Biturbo cca 170 koni. Pred timto das asi take prednost staremu osvedcenemu 1,9TDI 90 koni, ze?
Na HB mi celkem vadí ten schod u nakládací hrany. Ne proto, že bych musel zvedat věci výše, jak se často uvádí. Ale proto, že vysoké věci, které jdou po plato/ roletku, musím do kufru manévrovat. A při vyndavání je nemohu jednoduše vyšoupnout, ale musím je z kufru zvedat - masa je v tu chvíli relativně daleko od těla.
Já jsem 1,6 TDi (1,9) vytáhl jen že bych bral jako náhradu za 1,6 i-DTEC, stejně bych bral dvoulitra, ten má výkonovou rezervu a pár Nm navíc. A právě, že je to z malého objemu, to je pak motor citlivý na zatížení i přes stejné parametry, viz. jak jsem psal výše :-)
Obvyklá součást diskuzí - objeví se nový model a lidé už z fotek ví jak bude a nebude fungovat po letmém pohledu na pár čísel.
Připomíná mi to působení jistého mobilu na českém trhu. Stal se z něj hit diskutérů, neb jen blázen by odolal tak vybavenému telefonu s tak výkonným procesorem za tak skvělou cenu. Ale že tu a tam nefungoval dotykový displej a tak se recenzantovi stalo, že jednou kvůli této vadě nemohl ani přijmout hovor, to bylo vedlejší... :-)
Počkám si až jaká bude Honda na silnici. Kilowattový vrchol nabídky mne zatím nijak netrápí.
no jo, jenže až se na tu "nudnou" OII podíváš za 10 let, bude to auto pořád stejně vkusný a nikoho neurazí. Tomu paskvilu výše nebo třeba i40 se budou lidé smát za pár let. Nebo tebe snad OI nějak uráží nebo ti snad připadá směšná a to i po třeba 15 letech??. A právě tomuhle se říká "nadčasovost"
Tak se vyjadřuj přesně. Nejdřív napíšeš, že ti stačí 250Nm, ale když se dozvíš, že Civic má 300 Nm, tak ti najednou vadí, že je to z malého objemu? Co teda vlastně chceš? Raději chceš 1,6TDI, které má jen 77 kW a 250Nm? Nebo ti prostě jen vadí "Honda"? Honda už mnohokrát ukázala, že motory umí, na 1,6ku je všude jen chvála a myslím, že v praxi bude nejen výrazně úspornější, ale i spolehlivější než to "osvědčené" TDI.
to ne, ale jestli se tohle disharmonické cosi někomu líbí, pak by vážně měl o sobě začít přemýšlet. Nemusím být designový guru (GTI), abych viděl, že tady to nějak spolu nehraje :-)
K opíjení rohlíkem - určitě se na to dá tak koukat. Párkrát jsem to tu napsal. Dole klame tělem a dá ti pocit, že máš motor, ne astmatické morče. No a nahoře se už nic moc nestane (to platit nemusí, ale pro tuhle debatu řekněme, že to platí). Pokud však špičkový výkon nepotřebuješ, jde ti třeba hlavně o akustický komfort, tak to tolik nevadí. Když tomu nebudeš šlapat na krk (jde ti přeci o hluk), bude i úspornější (oproti atmosféře, která bude mít podobné nižší a střední pásmo). A je tu šance, že bude menší a lehčí. To je jen jeden úhel pohledu.
Podobně výkonné motory se neprodávají jako housky na krámě, ale prodávají se. Nechci Hondu kritizovat za to, že nevyhazují peníze z oken a neriskují, ale vypovídá to něco o jejich pozici na trhu.
Tak to zase prr. Vysoký kufr není na škodu (jen je celkem těžké zastavět ho do karoserie dle mých preferencí). Hluboký, tam je to podle mě diskutabilnější (vadí mi, když jsou věci tak hluboko, že na ně mám problém dosáhnout).
Ty si fakt kus kokuda...
Co ty tu pises za howadiny a ta gramatika...brrr!
Takto mysli 30 rocny chlap??? Ci to je objem motora tvojej feldy???
Toluene 8-s
Octavia II. se postarala o příliš přísná pravidla...
Proč neustále hledat něco jiného, cizorodého, exotického?!
Neznám krásnější a vyváženější kombi, než je druhá generace Octavie před faceliftem, který ji nenávratně zohavil - [odkaz]
Vidíte dotaženost proporcí? Minimalistický design, kde každičká linka má svůj smysl - a přitom vůz nevypadá nudně a všedně? Jistě, záleží na barvě. Avšak ve stříbrné či pískové metalíze jde o neobyčejně krásný automobil, který je rok od roku krásnější :-)
PS: Modernista jistě nepohrdne tímto pokrokovým modelem, který razí svou cestu - [odkaz]
Za sebe volím Mégane, Octavia je však velmi vážný soupeř i pro žhavé novinky.
Hmmm nečekaně že jí sundáš, když je Octavie RS primárně dělaný jako rodinný auto nižší střední třídy a ty jí srovnaváš se sportovnim kupé, 911 si taky vytře * se stejně silnou panamerou....
A vůbec, proč "argumentuješ" s fakty typu "Škodovku řídí VW", to fakt nechápu... Jestli ji VW řídí nebo ne, není záležitost toho, jak bude mít kvalitní plasty v interiéru, použité materiály, nebo jak bude velkej kufr... Prober se, takhle se auta nesrovnávají... :no:
Ano, ja vlastnim vikendovku od Hondy, pravda - je to skvele auto. sic je uz pomerne stare, ale i tak je to skvele auto a je radost ho ridit, protoze funguje!
Ja mam Hondu rad prave kvuli podobnym strojum, ktere se dokazaly blizit k tomu obligatnimu - The Power of Dreams.
Dnes je tomu samozrejme zcela jinak a osobne mi je to velice lito.
Nicmene dam krk na to, ze i s tou starou vikendovou pleckou, sundam novou Octavii RS v podstate kdykoliv a na okruhu obvzlast.
No jenže tady vidím problém v tom, jak se to z toho motoru vyždíme... Když budu mít 1,6ku s 90kW a 300Nm a dvoulitra se stejnými parametry, tak dvoulitr pojede při vysoké zátěži daleko lépe i přes identické výkonové hodnoty. 300Nm z 1,6ky je hezké, ale já raději osvědčený agregát 1,6 TDi (lépe 1,9 TDi) >:D
Cituji : "Ma vlastni vyvoj, investuje velke penize do nej". A čí je podle tebe vývojové centrum motorů a podvozků v Česaně?? To není Škodovky? Nebo to patří závodu ŠKODA Plzeň??? A co by neinvestovala, jinak by tu motorárnu a technologické centrum nestavěla. A ano, Škodovka je dokonalost sama... :yes:
ladne ostre hrany? U S-octavky povedzme ze hrany. Na soctavke nie je nic ladne alebo krasne, je to priemerne dobre zo vsetkych smerov. Ale ano, oproti tomuto cudu, by som radsej zobral aj soctavku, mozno aj fabiu.. Do tohto si nesadnem ani ked to pride ako posledny mozny taxik z mesta domov. Toto je uplne mimo, v honde asi stratili sudnost..
jsi natvrdlý? Na fotce je mezipodlaha a je hezky vidět.
Ani mezipodlaha ale neřeší to, že zadní opěradla nejdou sklopit DO ROVINY. Dáme si to ještě opakovaně, protože zdůrazněně jsem ti to napsal již jednou. Zadní opěradla nejdou u Octavie Combi sklopit DO ROVINY. D-O R-O-V-I-N-Y. Dáša, Ota, Radim, Ota, Václav, Iva, Nela, Yahoo :-!
Toto auto ma jeden jediny problem - chyba tomu hybrid.
Na druhej strane, kedze Honda stahuje z Europy hybridy, rozhodnutie chapem. Naskok Toyoty, technologicky aj predajny, je obrovsky a Europa stale nevyrastla z dieselovych nohavic, ktore uz roky stagnuju - jedinou vynimkou je Sky-D.
Snooob ale navrchu jasně píše že: "Sorry, ale tebou spomínaná Octavia z praktického hľadiska "rozseká" Civic na márne kúsky" tak já nevím komu mám věřit >:D
Jo, jasne.. Inovativni, skvela Skoda je proste svetova, nejlepsi.
Ma vlastni vyvoj, investuje velke penize do nej. Nemusi se drzet narizeni koncernu. Dela to, co chce, protoze ji v tom nikdo nebrani. Skoda je zkratka dokonalost sama.
O ano, o ano.
Ja to samozrejme chapu, pane. Zaroven zcela respektuji vysostne postaveni Skody na domaci pude, respektive na domacim trhu.
Co vsak nechapu jest skutecnost, ze nekdo dokaze zdvihat Skodovku nad Hondu jako takovou. To je zkratka absurdni, mimo, atd.
Skodovka nemuze byt srovnavana s Hondou. To proste NE.
Japonci si vždy šli svojou cestou. Ja verím, že časom nejaké motory ešte do ponuky pribudnú. Závisieť to bude aj od predajov...či sa kombi civic ujme alebo nie.
K downsizingu- je to možno zjednodušený pohľad na vec, ale hlavným lákadlom súčasných turbobenzínov je opíjanie rožkom. Aj malá jedna dvojka po prefúknutí turbom zrazu "prémiovo" tlačí do sedačky a človek má krásny pocit výkonu. Chýba však výkonová špička, reálna úspora paliva oproti atmosférickým motorom a o spoľahlivosti downsizovaných motorov ani nehovoriac. Pôvodne sľubované výhody ostávajú akosi na papieri a hlavným ťahákom je starý známy- ťah vodspodu. Voe.
2.4 by nikto nekupoval, preto sa ani neobťažujú ju ponúkať. Zvezenie by to bolo pekné ale to asi výrobné náklady Honde nepreplatí.
navyse mne to ani prakticke nepride... na co je cloveku 624 litrovy kufor ked v tom pojde zhrbeny skrceny stlaceny a razvor to ma len 2,5cm dlhsi od malej kie rio.... dost pruser... disproporcne posobi cele auto... razvor je maly... zadny previs bojuje dlzkou s octaviou o poziciu najdlhsieho previsu v triede... naopak predok hondy je najkratsi v triede - vyzera ako u MPVcka .... dizajneri si asi vypili toluenu trosku pred tym nez prisli s touto hondou... toto auto mi nepride moc akoze prakticke.... nic v zlom... o kvalite niet pochyb... ale praktickost vyzera vazne inak.... a nejde len o kufor.... v civicu 8g som sedel ... nikto ma nepresvedci ze je to zvnutra priestranne auto... a tento novy civic na tom je razvorom rovnako... nic nove... opat to bude priestorovy priemer.... a vzadu podpriemer.... nic moc ... praktickostou je to za golfom ceedom alebo octaviou na mile daleko...
Mně je to koneckonců jedno co si myslíš a za čim si stojíš, já jsem napsal svůj názor na Schadehatery a ty si to zkousni jak chceš, ja to mám na háku...
Někdy mám pocit, že si zůstal osmdesátejch letech podle tvých názorů na Škodovku. (na tom ovšem není nic špatného, v ty době vznikala úžasná hudba, na autech se nešetřilo, F1 byla superdobrou podívanou ..), ovšem bylo by dobry uznat, že nyní je Škodovka zkrátka dobrou světovou automobilkou, která sice hondu v prodejích moc neohrožuje, ale v budoucnu se to může změnit :-)
tahat karavan s 88kw dieslom pod kapotou? tak to vela nepotiahnes.... na tahanie privesu za autom je asi lepsia octavia s poriadnym dieslom... napriklad taka RSka ;-) alebo aspon ta 110KW verzia
A teď si to přečti ještě jednou, v klidu a najdi v mém příspěvku něco o hodnocení značek Honda a Škoda...já jsem chtěl upozornit na to, že když něco dělá škodovka, většina místních expertů v čele uspávacím práškem to podupe, pofluše, ale někdo jiný (v tomto případě Honda) když to udělá tak je to v poho, nic se neděje, samozřejmost...prostě zaujatost proti domácí automobilce vůbec nechápu, po nikom nechci aby byli fanatičtí škodovkáři, ale tohle chování nechápu, chápeš? :-)
Tak zaprvé - Civic nepotřebuje žádnou příplatkovou mezipodlahu, aby měl hranu kufru v rovině s podlahou a aby nevzniknul schod po sklopení zadních sedadel. Tak se ptám - kdo je na tom líp, Civic nebo Octavia?
Zadruhé - Civic i bez mezipodlahy sklopí zadní opěradla DO ROVINY zavazadelníku. Octavia nesklopí zadní opěradla do roviny ani s mezipodlahou. Tak se ptám - kdo je na tom líp, Civic nebo Octavia?
ták koncept od tohto tu vyzeral úplne inááč, tie detaily ktorých je vela robia svoje ...
a já som sa uz tesil na dalsie "sci-fi" kráásne auto na našich cestách a kde nič tu nič ...
toto tu je škaredá haraburda podla mojho názoru , som sklamaný ,... :no::no:
je jasne ze technika bude supper ale ten design je biedny :-(
Re: dodatok k rohYpnol - tridny etalon prakticnosti
ne, tam je všeobecně známo, že praktičnost šla stranou. Myslím Accord 7. generace, Civic 6. generace. Obojí z praktického hlediska výborné, jen se Honda musí odhodlat přijít s kombi.
náhodou palce jsou supr >:-[];-) Nyní vím, že můj příspěvek měl pro některé příliš vysokou intelektuální úroveň. příště to budu muset lépe vysvwětlit >:-[]
Klidně bych do ní šel, potřebuji velký kufr, tahám karavan, požaduji kvalitu. Jenže se stačí podívat třeba na ceny FAP pro diesel, takže zůstanu u evropských aut, Mercede vyjde levněji na provoz. ;-)
napsal jsem 4 body a jen jeden z nich se týká objemu. Ocenil jsem jej jen jedním palcem a asi tak důležitý jej považuji vzhledem k těm ostatním.
Civic není králem praktičnosti kvůli objemu, ale kvůli těm ostatním bodům :-!
já považuji magic seats za důvod, proč bych Hondu klidně upřednostnil před kterýmkoliv jiným kombi. Typický případ - větší pes. Pes v kufru je skvělý nápad, dokud do vás zezadu nějakej týpek nenapere jak bowlingová koule. Kdo má svého psa rád, do kufru ho nestrčí :-!
1) Mezipodlaha je za příplatek, v Civicu nemusím za nic připlácet. Navíc mezipodlaha sníží objem kufru. Proto dáme palec dolů Civicu 8-s >:-[] >:-[] Tomu říkám logika jak sviň >:-[]
2) Zajímá mě objem pod roletkou :-!
3) Octavia mezipodlahu má a přesto nedokáže mít po sklopení zadních sedadel rovinu. Proto dáme palec dolů Civicu 8-s >:-[] >:-[] Tomu říkám logika jak sviň >:-[]
4) Jsi bystrý. To je opravdu výhoda, kdo by to byl čekal! Je tisíc a jeden případ, kdy bych právě tohle využil.
Je mi úplně jedno, kde je roletka. Ona je totiž vždy +- ve výši opěradel zadních sedadel. Měří se objem po roletku a to je to, co mě zajímá. Jestli je roletka jakože vysoko nebo nízko? No a co?
Mezipodlahou si Octavia zdatně pomáhá, ale je jí to houby platné. Zadní opěradla do roviny nesklopí, což je podle mě u kombi průser jak vrata 8-s:-!
Ha, ha, hlavně to volvo............ to je vytříbený cit. :*) , jinak na tom éčku moc složitějších tvarů taky moc nevidím. Čekal jsem trošku rozumnější argumenty, ...... ale od příznivce VW....................
Octavia na tom rozhodně není zle, ale vzhledem k tomu, že Civic nabízí víc litrů v kufru (je jedno kde... každý to nahoní jinde), k tomu magic seats... holt ta variabilita je na trochu lepší úrovni. To jsou fakta. Samotná volba jestli Octavii nebo Civic je už čistě volba podle osobních preferencí a vkusu a já osobně pochybuji, že se někdo mezi Civicem a Octavií bude rozhodovat. Ta auta jsou naprosto odlišná a míří na úplně jinou cílovou skupinu.
Osobně bych volil Civic. Podle mého názoru je to krásné auto, ale dokážu akceptovat opačný názor.
Pes lina malo, mam doma kocku po babicce a to je teprve chlupu 8-s
Ono staci i neco jednoducheho a levneho [odkaz]
A jeste jsem zapomnel, ze pes obcas skonci pod sedadly, kdyz musim prudceji zabrzdit a neni na to pripraveny >:-[]
Ja viem čo je nakladacia hrana ;-)
Rohypnol písal o schode nakladacje hrany plus o schode pri sklopení sedadiel. V Octávii obe "rieši" medzipodlaha.
Medzi nami - na Civicu Tourer mi nevadí nič! (vlastne je tak škaredý až sa mi celkom pozdáva...)
Reagoval som len na stupídny príspevok Roháča, ktorý je len teoretik, ktorý píše čo mu pasuje! Aj keď je to hlúposť...
Nikdo nepopírá, že většina nižší střední se prodá do 100 kW. To je vysoce pravděpodobné. Nic to však nemění na tom, že je to nabídka chudá.
Zase to tahání odspodu. Snad se shodneme na tom, že je příjemné, když motor zvládne cestování po dálnici v nižších otáčkách. To vyžaduje moment v těchto otáčkách. Kolik ho bude potřeba, bude záviset mimo jiné na hmotnosti vozu. A dostaneš ho tam buď objemem, nebo přeplňováním.
Za sebe říkám, že to není zase tak špatné. Nic co by mě zvedlo ze židle, ale katastrofa také ne. Osobně bych rád v nabídce viděl 2,4, ale co se dá dělat.
Jo, jasne, Skodovka je ve vsech smerech lepsi nez Honda.
A ta tebou zminena svetoznamost.. ta je snad z nejakych opodstatnenych duvodu, ne?
Vy jste fakt blazni.
150 koní je víc než dost a většina automobilů které v provozu potkáš dosahuje tak poloviny tohoto výkonu. Jasně výkonová rezerva je super věc, ale otázkou je za jakou cenu.
Chápu, když od tebe padala kritická slova i u recenze na mazdu 6, tak tady to nemůže být jiné, .................................. resp. jak má linka více jak dvě zalomení, natož konkávní křivku, tak tě to znejsťuje. :-(:-!
Re: dodatok k rohYpnol - tridny etalon prakticnosti
Takže to vyšlo tak, že vyhrála šerednost, zastaralost a velmi vysoká cenovka ve spojení s nulovou výbavou? Zajímavý pokus o vtip, ale já bych bral Hyundai všema deseti... :no:
[odkaz] strasne disproporcne posobi hlavne od B stlpika smerom dozadu.... :-( vyzera to ako nacicany kliest [odkaz] .. predok kratky, zadok dlhy obrovsky previs
Už samotným srovnáním jsi urazil Octávii! Octavia jejíž krása nesnese srovnání s žádným jiným autem. Takovou neomalenost si nesmíš dovolit! ;-) Ale budiš ti pro tentokrát odpuštěno! :-)
Teraz nejde len o hondu. Vďaka pokročilému stavu lenivosti sa mi nechce hľadať štatistiky, ale aj takto odboku môžeme povedať, že väčšina áut v nižšej strednej má výkon menší ako povedzme 110 kw. Je to typický segment pre rodinné vozíky a premiestňovadlá z bodu A do bodu B. Isté (marginálne) percento zákazníkov bude chcieť aj v tejto triede nadupanú raketu, avšak niektorým výrobcom sa neoplatí produkovať ju.
Atmosféra vs turbomotor je na dlhšiu diskusiu. Zhrňme to tak, že máš možnosť vybrať si. Prioritou môže byť aby to "cahalo vodspodu voe", alebo chceš maximálnu spoľahlivosť a príjemnú výkonovú špičku. Nemôžeš mať všetko.
Re: dodatok k rohYpnol - tridny etalon prakticnosti
Kolega se rozhodoval mezi Acco tourer a Hyundai i40 combi.
Hyundai levnejsi a vetsi prostor v kufru.
Ted cituji: Kdyz jsem si projel Hyundai, rikal jsem si, ok. Za ty prachy.. Kdyz jsem si vsak sednul za volant Accorda, vse bylo jinak. Po jeho projeti jsem na Hyundai okamzite zapomnel.
Ano, odpustil mu jeho na karoserii kombi skutecne malou prakticnost, zvitezil pocit z jizdy a kvality interieru.
Takze asi tak.
Pochybuji, že by honda udělala podruhé stejnou chybu, když civic 9G byl přijat rozporuplně. Navíc real fotky /viz. níž/ vypadají dobře, když už nic,tak to na mě působí trochu jako něco od Schreyera, ale je to usedlejší a trvanlivější.
Ale ty nerozumíš pojmu nakládací hrana bez schodu! Tady nejde o tu hranu která vznikne po sklopení zadních sedadel, ale o spodní hranu kufru po otevření víka zavazadelníku.
Všechny auta mají roletku v úrovní horního zakončení zadních opěradel. Pokud nemají roletku tak plato.Nemám s tím problém. Pokud bude mít opěradla vyšší je to jedině dobře pro cestující na zadních sedadlech. Stejně tak pokud je roletka výš, znamená to, že můžeš pod roletku vměstnat vyšší předměty, zatáhneš roletku a obsh kufru který není vidět nemůže dráždit nenechavce a lapky. Tedy co ti vlastně vadí? To že je Civic tolik variabilní? Proč ti to vadí?
EDIT: Jestli někdo honí litr je to Octavia bez mezipodlahy a pokud potřebuješ rovnou podlahu musíš připlácet za kus dřevotřísky a koberce. Mě se tady primárně nejedná o objem zavazadelníku, ale o variabilitu a praktičnost a v té holt tu Octavii nejspíš Civic právě překonal. Což ale není ostuda! Octávia je dobré auto a stejně tak Civic.
A ja zase vozim psa normalne vzadu, staci mit na sedackach psi deku. A zapnuty samozrejme je taky :-) Akorat vetsinou kdykoliv zatocim, tak leti kouknout na druhou stranu, co je tam zajimaveho. >:D
To vis, Model musi nabidnout treba 1,8tsi, abys pak mohl koupit 1,2tsi bez oznaceni motorizace.
Honda ma motory postacujici, je to nizsi stredni trida prece. Pro rychliky prijde type r
ako si prisiel na to ze honda kombiky umi? ze sa staci podivat na accord sport tourer?
mas na mysli tu 4,8 metrovu rakvu so 400 litrovym kufrom ktory je mensi ako v kratkom civicu? ved nepraktickejsi kombik s mensim kufrom ako je accord kombi snad historia automobilizmu ani nepamata ... snad len alfa sportwagon 156 mala mensi..... ved accord kombi je totalnu pruser pre hondu z pohladu kombika totalny prepadak svojim kufrom .... a civic je zase presne opacny extrem.... ma kufor zase az zbytocne obrovsky ale cele auto je zhrbene ako nadopovany kulturista a krci sa na malom razvore.... previs zadny atakuje octaviu.... no hroza a des... dizajnova zruda stoleti.... motory no coment slaby diesel... jeden podivny benzin.... no skoda... nejeden fanda hondy musi zaplakat ... inak to mohlo byt fajn auto ;-)
Honda ví dobře co dělá a na jaké zákazníky cílí. Mě osobně se líbí už na snímcím, ale daleko víc oceňuji tu variabilitu. V tomhle už by se dalo i relativně pohodlně přenocovat.
Magic seats jsou super věc! Mám psa a tohle bych opravdu uvítal protože takto můžu bez problémů převážet jak zavazadla tak i psa. Běžně chlupáč jezdí v kufru protože by jinak dal zadním sedačkám zabrat. Takhle můžu vše naházet do kufru a mít chlupáče relativně na očích. Mam takový psí postroj který se dá uchytit do isofixu a zatím jsem jej nevyužil protože je mě líto zadních sedadel.
Pokud jde o magic seats, nemá něco takového jedna kabina F150? Myslím, že jsem to viděl u Raptoru. Jen taková zajímavost, konkurence to není a souhlasím s tebou.
Souvisí to. Jen těžko budeš mít roletku nad spodní linií oken. Nesouvisí to jen s tím, auto je komplexní produkt. A zrovna opěradlo (/ přepážku) není takový problém prodloužit, pokud by šlo jen o to.
Honda tomu nerozumí! Tak málo motorů a nejsilnější má jen 104kW!!! To nikdo nebude kupovat! Honda se za rok určitě položí! Jsou to hrozní amatéři a vůbec nevědí co dělají! >:D
Skôr ako si začal reagovať, mal si si pozrieť video v článku. Kukni a uvidíš ako vysoko je roletka! Poôžem ti ja už na zadnými svetlami, ktoré sú sakra vysoko.
Rohypnol písakl o schodoch v kufri - pro nakladacej hrane a pri sklopení sedadel. Obe v Octavii "vyhladí" medzipodlaha.
Celá diskuse je o zbytečném teoretizování o designu. Tohle combi může vypadat naživo o 100% líp, než tady na fotkách, stejně jako civic 9g. Netvrdím že to může být designový leader třídy, ale jistá designová kvalita a ucelenost je vidět i z fotek. Všichni čekají od hondy /což je z dřívějška pojem/ totální vypalovačku, a když to není 100%, tak si kopnou a někteří tu srovnávají s produkty typu dacia. Opět to chce trochu soudnost v jakém levelu se pohybujeme. Je to podobná situace, jako když mercedes udělal řadu E W210, která měla pár much. To jsem taky zažil spoustu frantíkářů, jak hrdě prohlašovali, že MB je na tom hůř, akorát jim trochu nedocházelo, že je dělí několik levelů kvality. :-!
4) ale přidá, a to dost. Dokonce i litry, ty pod zadními sedáky.
Dá se třeba lehce naložit přepravka/krabice do místa na nohy, bez nutnosti popojíždět přední sedoučkou sem a tam. A když se krabice tak úplně nevejde, nechá se zadní sedadlo o těch pár cm zvednuté.
Kdo to nemá doma, nepochopí a neocení.
jestli to je tak, tak to znamena, za typicky zajemce o hondu je celkem nenarocny
no, a samozrejme, 100kW v atmosfere není to same co 100kW v turbu
s turbem je mnohem pohodovejsi jezdeni
Nemyslím, že se Honda snaží atakovat Octavii :-) V tomto směru může být Honda klidná protože co se týče celosvětových prodejních čísel tak v těch Octavia Civic nijak neohrožuje... tedy nejedná se o atak. ;-)
Honda je Honda. Skoda je Skoda.
To je tak diametralni rozdil, clovece!
Skodovka je jako automobilka ve srovnani s Hondou uplny, ale uplny nic.
To je fakt, kterej nemuze nikdo poprit.
Rozpětí od 73kW do 104kW, dva benzíny a dva diesly... Ubohé... Zvlášť, když vozí tak "velký" kufr, tak očekávám točivý moment tak 250-300Nm, což se při plném zatížení může projevit tak, ŽE by to "auto" NEJELO ! Takže pozor, zapracovat na motorech! ;-\
Pár měsíců zpět jsem koukal na pár hatchbacků nižší střední u ADACu, kde měří základní objem zavazadelníku. A Civic ho má nahoněný stejně jako ostatní. Pořád je myslím největší (pomíjím Rapid/ Octavii), ale ani zdaleka to není takový zázrak jako na papíře (nepamatuji si, kolik naměřili, ale z hlavy bych střelil 350-370).
1) Octa má mezipodlahu, Civic ne :no:
2) Koukni, kde má Honda roletu a kde Octavia...
3) Opět, mezipodlaha ti schodek vyruší
4) To je snad výhoda? Litry ani užitnou hodnotu to nepřidá...
Tohle se Hondě jako atak vážně nepovedlo... :no::no::no:
Ty jantare! Roletka je vždy v úrovni horní hrany opěradel zadních sedadel a ne tam kde začíná spodní hrana zadních bočních oken! >:D Co má společného roletka a okna to opravdu netuším. Jsi nějaký zmatený když jeden bod opakuješ dvakrát.
Mimochodem všichni tu víme co je mezipodlaha! Ale co jsi tím chtěl říct tušíš asi jen ty sám.
Magic seats jsou perfektní věc! Kamarád do své Hondy Jazz po odmontování předního kola, bezproblémů převeze i horské kolo. O tom si se svojí pandou můžu nechat zdát.
Možnosť voľby je pekná vec, ale v praxi existencia verzie RS tú TVOJU koktu 1.2 nezrýchli ani o milisekundu.
Ako už bolo spomenuté, jeden kvalitný dieslový a benzínový motor s výkonom cca 100 kw vyrieši 90% záujemcov o kombík v nižšej strednej triede. Honda je (na rozdiel od škodovky) primárne zameraná na iné trhy ako európsky, a vykrývanie nejakých mikromedzier v segmentoch od nej nemôže zdravo uvažujúci jedinec očakávať.
V takovém případě by Hondě stačila 5D verze, která těch 500 litrů skoro má. Jenže to se zas bude kafrat, že není kombík, je malý výběr verzí a podobně. Tak si vyber :-) Zde je ten velký kufr spíše takovým příjemným bonusem daným z toho, že kombík vychází z 5D verze, která byla dělána na kufr. Tady už malý kufr ani udělat nešlo. Každopádně být tam plnohodnotná rezerva, byla by ta čísla asi o něčem jiném.
No, řekl bych, že Honda nahnala ty litry někde trochu jinde než vysokou roletkou, viz kufr u 5D verze, který je téměř na úrovni kombíků. Upřímně řečeno, divím se, že Civic má jen 624 litrů vzhledem k okbjemu kufru 5D verze. Můžeš mi prozradit, co má mezipodlaha společného s rovným přístupem do kufru?
Popravdě nechápu, proč se výrobci ženou za co největším kufrem. Podle mě na klasický kombík nižší stření třídy stačí objem kufru 500 litrů s plnohodnotnou (!) rezervou. Většina rodin těch 600l stejně plně nevyužije ani při cestě na dovolenou, zároveň se tato Honda asi těžko stane nějakým firemním náklaďákem.
Osobně mě zaujalo jak je řešeno prosklení - Civic díky tomu vypadá velmi dynamicky. Ale zadní 3/4 pohled je takový divný...Celkově vzato bych řekl, že je to docela zajímavá odvážněji tvarovaná alternativa k "běžným" kombíkům, zvlášť pokud - jak se zdá - daní za design není praktičnost.
podle mého to je stejná hloupost i u Hondy..jako tohle nepotřebuje skoro nikdo, každopádně Honda je mi jako značka dost sympatictější..S hodnocením designu počkám na osobní setkání, protože i ta barva tomu auto dost nesedí.
nechapu proc plácáš o nejslabsim motoru v oct, když ta soucasna nabízí 3 benziny se stejnym nebo vetsim vykonem nez nejvykonnejsi civic, a 2 naftovy s vetsim vykonem nez nejvykonnejsi civic, tedy celkem 5 vykonnejsich motoru.
a vyssi vykon není jen o tom o tom ze to auto je rychlejsi a sviznejsi, ale ze se s nim jezdi mnohem pohodovejc
Chvalabohu, ze sa Leonom neinspirovali. Leon/Golf/O3 ... vsetko jedno brdo, rozdiel iba v detailoch vytesanych do rovnakeho kamena.
Co vyzera na tejto uzovke s trciacim zadkom, ktora moze dlzkou profilu konkurovat Superbu kombi, sportove fakt netusim [odkaz]
Vyhoda vzhladu tejto Hondy je aj v tom, ze primarne nevyzera ako klasicke kombi, ale ako predlzeny hachback, tym padom dokaze oslovit aj ludi, ktorym sa kombi kvoli vzhladu pohrebakov nepaci.
1. hovorí ti niečo pojem medzipodlaha?!
2. objem sa merá po "roletku" (neplatí u "kvorejcov"). Keďže Honda má "nad kufrom" mini okná, roletku má veľmi vysoko! To sa potom ľahko naháňajú litre... :-!
3. hovorí ti niečo pojem medzipodlaha?!
4. magic seats - efektné to je :yes: v praxi ale skoro nevyužiteľné
Sorry, ale tebou spomínaná Octavia z praktického hľadiska "rozseká" Civic na márne kúsky
Když u Octavie combi zveřejnili objem 610 litrů, tak to tady bylo samé "a k čemu takovej kufr, přeci nebudu vozit zbytečně vzduch" a tato Honda (zrůda) ho má ještě větší, ale je to v pořádku, už tady začínají padat věty, jako největší zavazadelník ve třídě atd....ať je to jak chce, každopádně je to zajímavé, Škodovka leží v žaludku a nejde strávit co chlapci? >:-[]
Jeden benzínovy motor do auta nižšej strednej triedy je naozaj málo!
To, že Honda vyrába motory do kosačiek, fréz, generátorov, motoriek, lodí, hobby traktorov a neviem čoho ešte, je v tomto prípade irelevanté.
Nechápu jak ti někdo může dát :no: když to co píšeš, tedy ta praktičnost je naprosto nepopíratelná. Velikost zavazadelníku, vstup bez schodku u nakládací hrany, zcela rovná podlaha po složení sedadel, výklopné sedáky v opačném směru.
Chápu, že ne každému se toto auto líbí, ale o tom jsi se zde vůbec nezmínil a hodnotíš jen fakta. Takže co se týče praktičnosti a variaility koukáme na krále třídy.
ne, vzhledově není co vytýkat. Nenám proti vzhledu námitek :yes: A že většina tento design nepřijme a bude se zuby nehty držet stereotypního koncernu? Tím líp!
Honda zajímavé a velmi praktické kombíky umí, stačí se podívat např. na Accord Sport Tourer. Jen musí chtít jej nabídnout.
Zde to vyšlo na jedničku s hvězdičkou, zkrátka dokonalost. Jakkolv Octavia hlásá své simply clever řešení, Honda místo slov vsadila na činy a je to znát.
1) rovný vstup do zavazadelníku bez schodku :yes:
2) objem zavazadelníku nejlepší ve třídě :yes:
3) zadní sedadla se sklápí do roviny s podlahou zavazadelníku bez schodku :yes::yes:
4) magic seats - zadní výklopné sedáky :yes::yes::yes:
Ani Octavia Combi III nemá proti tomuhle co nabídnout. Tohle se Hondě vážně povedlo :yes::yes::yes:
Toppere, vysvětlíš mi, jak je možné, že ty víš o tom, že Accord končí, když to neví ani sama Honda? :-) BTW., podle dostupných informací v Evropě Accord s velkou pravděpodobností bude i nadále, tak si oprav půl roku staré informace.
Pokud jde o klientelu, očividně sis nevšiml, že střední třída se obecně nekupuje a drtivá většina prodejů tvoří fleety (na rozdíl od minulosti). Neprodejnost střední třídy (úbytek klientely) postihla naprosto všechny automobilky bez rozdílu a nynější dobré prodeje mají jen ti, kteří jedou "fleety". Což Honda nedělá. Stávající zákazníci Legendu by často nový Legend kupovali i nadále, jenže dnes je jiná doba, s cenami se musí dolů a dovážet sem Legend pro tutéž omezenou klientelu jako kdysi se dnes prostě nevyplatí.
Pokud jde o karosářské verze... ty sis ještě nevšiml, že Japonci obecně sekají karosářské verze napříč generacemi jak se jim zlíbí a nemají v tom žádný systém? Nemyslím si, že Aerodeck skončil proto, že by se neprodával a nebyla pro něj klientela. Někomu v Hondě jen zase ruplo v bedně a nenapadlo jej udělat kombi.
Toto klasické zvolání používám jen zřídka, ale tentokrát nemohu jinak, sorry Hondo... Minulá generace Civicu sice byla UFO, ale byla také svým způsobem pěkná (hlavně v červené barvě a na pěkných kolech). Ta současná je ale učiněná designová katastrofa a u kombíku je to katastrofa na druhou....
P.S. Ten kufr je vyřešený pěkně, ale jako důvod ke koupi to rozhodně nestačí, zvláště vzhledem k tradičně vysokým cenám a zoufalé nabídce benzinových motorů. A to nemluvím o šílené přístrojové desce. Honda by se měla podívat na nový Seat Leon ST, jak vypadá po všech stránkách povedený sportovně laděný kombík!
1/ nechápu lidi, kteří pod čímkoliv začnou psát o Škodě-jdi se léčit
2/radit největšímu a zřejmě i nejlepšímu výrobci motorů na světě svědčí o fatální blbosti pisálka
3/neřeš, čemu nerozumíš
4/japonci dělají modifikace pro EU, USA i svoje japonské, to bys už mohl vědět, tomu odpovídá nabídka motorů, výbava, design i obchodní název vozu vč. loga
5/ hezké auto kterému není co vytýkat - jo a absence multilinku ti nevadí, doufám... :-!
Nova a SuperNova byly taky skoro zadarmo a nikdo je nechtěl. Úspěch Dacie rozhodně neleží jen v nízké ceně, ale v časem prověřené technice a jednoduchosti těch aut, která ale jde s dobou a není úplně mimo. Vzhled tomu odpovídá a v druhé generaci je podle mého i střízlivě líbivý, aniž by se to muselo promítat do ceny. Ty druhé generace by se podle mého celkem prodávaly i za cenu mainstreamu, pokud tedy by se dotáhla na úroveň technika i propracovanost interiéru... ;-)
Accord končí proto, že se připravuje jeho nástupce, to jen pro upřesnění. pravda, že CRZ zrovna terno není, ale to není ani Hyundai veloster, jenže Honda je proti H-K podstatně menší automobilka, která si nemůže dovolit dotovat dovoz..navíc Honda dík omezezením se zde nepokouší bourat příčky prodejnosti. A že momentálně žije z nového modelu je si myslím pochopitelné...Legend to je jiná kapitola
Tohle jsou řeči studentíka co nikdy neměl auto. Ta dácie se prodává, protože je u ní dobrá cena, pokud by se jen trochu dostala cenově na úroveň průměru, byla by neprodejná. Tím ji nechci hanět, cenou se trefili, ale ten zbytek není žádné kouzlo, je to motorizace důchodců, ml. lidí atd, prostě těch, co by chodili pěšky, taková EU - tata nano.
To jo, souhlas :yes: Akorát jestli mu to nebude spíš na škodu :-) Přísně vzato vlastně není až tak odlišný a nový, je spíš takový překynutý v rámci dobového stylu - ještě delší, baňatější, hromštější. Skoro by se mi to víc líbilo aplikované na nějaký ten crossover.
Jinak vyklápěcí zadní sedáky jsou už spoustu let prima, ale protože je nikdo z konkurence nenapodobuje, tak to zřejmě není 1A tahák na kupce. Mimochodem, nové generace li-pol baterek by měly být tvarově libovolné, takže je prý budou cpát kamkoli do dutin a hluchých míst, jako těsto, čímž se ušetří ten obvykle zabíraný prostor kdesi pod kufrem, v něm a kolem něj. No, já jsem nakonec taky dospěl k tomu, že je skoro lepší pořídit si lowendové jednoduché přibližovadlo a za ušetřené peníze si koupit kontejner Jima Beama nebo dlouhý výlet do Afriky očumovat slony a západy slunce :-)
Hm, to se neshodneme. Designérům Dacie, počínaje prvním Dusterem, by měli u Renaultu pozlatit ruce, protože (u exteriérů) trefují přesně sociální postavení značky, určení jejích modelů a přidávají přesnou dávku skromných emocí, aby to celé oslovovalo publikum. A funguje to jako z praku. To v mých očích není žádná ubohost nebo povrchnost, ale prostě trefa, a protože se to opakuje u Sandera a Loganu, nebude to náhoda. Jak praví klasik, obsah se sešel s formou. A já jsem se u Civicu Tourer ptal právě na ten obsah - co o něm ta forma vypovídá a jestli se v tom adresáti poznají (že je to auto pro ně, že mají jít a koupit si ho). Není těžké udělat výstřední auto a u prémií nebo luxury cars to má jasný účel = mít v garáži (skoro) unikát a odlišit se jako jedinec. Samo o sobě je takové Bentley škaredé jak noc, ale u něj je to tak správně. Jenže Honda Civic není prémie a už vůbec ne luxury, je to lepší mainstream a potřebujou těch aut prodat hafo. A teď promítne do Toureru muscle cars a la Dodge, trochu té podivnosti a la Ssangyong, a pere to pod tlakem do v zásadě proudnicových hladkých linií. Mělo by to mít nějaký důvod. Přitom Honda patřila tradičně ke značkám, které dokázaly v designu karosérií přesně dávkovat sportovně naladěnou eleganci a agresivitu. Proto jsem si vzpomněl na ta 90tá léta.
keby mala honda stabilnu klientelu tak neskonci accord a pred nim legend... a model kombik by v civicu v minulej generaci nezmizol.... kupe CRZ by taktiez z europy neodislo.... len preto ze je CRV dost uspesne je smiesne tvrdit ze honda ma uz stalu klientelu... naopak... honda o svoju klientelu uz davno prisla a coskoro pride uplne.. samotne CRV to neutiahne ... momentalne honda zije v eu z CRVecka... som zvedavy dokedy...
asi jsem jedinej ale současná CRV se mi jako první generece líbí.. a s tím koncem v EU to nemyslím tak černě, protože tu mají celkem stabilní klientelu.
A čo by si si predstavoval v ponuke motorov? Štyri výkonové verzie toho istého motoru, ako to robia iné automobilky? Honda ti dá od základu to najlepšie čo robia a basta.
tak trochu mi nepasuje verzia combi na civic s tymto dizajnom [odkaz] aj ked ano tak by som ho zmenil. S konkurentov sa mi viac paci golf 7 [odkaz] alebo trochu mimo nova octavia 3 combi [odkaz] . ;-):-!:-!:-!
Civic Tourer je vzhledově úplně jiný než konkurence. Sklápění sedadel je ukázkou promyšlenosti. Zvučné značky, u kterých lze pouze sklopit opěradlo, by se mohly učit. Celkově je auto hodně výrazné. Ale jestli to bude pro kupující dostatečný argument vzhledem k předpokládané vysoké ceně, to se teprve uvidí. Btw. nádrž pod předními sedadly se mi nezdá jako ideální řešení. Ale zase bude možné pod zadní sedadla třeba jendoduše narvat pár baterek v hybridní verzi.
Logan MCV se hodně povedl a sáhl bych po něm raději než po Civicu. Určitě z něj bude lepší výhled na všechny strany a bude uživatelsky přívětivější. Tím myslím, že když se na něm něco podře nebo zašpiní, nebude to taková tragédie, protože Dacia není prvoplánovitě o vzhledu.
Ha, ha, ...... tak jestli chápeš tu designovou ubohost, povrchnost a prvoplánovost u dacie a u hondy snahu o muskulaturní křivky, které mohu vyniknout až life /jak se již mnohokrát stalo i u jiných aut, viz. bmw a pod./ ne, tak věř že závada není na tvém terminálu. :-)
accord v europe uz konci, skoncilo uz aj kupe CRZ .... nove CRV ma podvozok mensi ako sandero stepway... ponuka motorov v civicu ziadna slava .. dizajn tiez ostuda..... novy jazz uz potrebuje rovno aj facelift inak opat v eu nic moc nepreda... s hondou to nie je ziadna slava v europe.... bohvie preco honda takto rezignovala na europu... postupne ale isto honda v eu konci...
problem vidim v dlhom zadnom previse... kratkom razvore naprav a kratkom predku s velkym prednym previsom.... skoda... stacilo dat o 10cm dlhsi razvor .. o 10 cm dlhsi predok ktory by klesal menej a mal by mensi predny previs a auto mohlo byt proporcne super... takto to vyzera dost nevyvazene a podivne... partie ako take mi nevadia ani predne ani zadne... vadi mi len ten sikmy kratky predok zboku zrezany naraznik a maly razvor a velky zadny previs...
můžou být různé. U těchhle [odkaz] je mi účel jasně srozumitelný, adresát dokonale známý. U nového civicu [odkaz] mi bobulová muskulatura napumpovaná do dynamických linií jasná není, tedy kromě snahy o co největší overstatement, A tak si říkám, jestli 573 litrů pracantského kufru a poloviční (nebo snad třetinová?) cena nebude v recesí vyzáblé Evropě lepší prodejní argument. Zlatá devadesátá léta!
ve fotogalerii se mi vůz zepředu hodně líbí, svým agresivním výrazem mi tak trochu připomíná nový Auris.
[odkaz]
Problém vidím ve vyváženosti bočního profilu a hlavně zádě. ¨
[odkaz]
Pro někoho to sice vypadá sportovně a dynamicky, nicméně daň za takovýto design všichni moc dobře známe - při couvání prakticky není vidět dozadu a zadní cestující si díky malému prosklení okolního prostředí moc neužijou.
zadní světlomety se podle mě povedly, jejich spojení červenou lištou ve stylu druhého Toleda je dost dobrým designovým prvkem. Dojem z příšerné bachratosti a přestylizovanosti zádě to ale moc nevylepší. Octavia má podobně velkej kufr, Kabaň ho ale alespoň dokázal zabalit do pěkného vyváženého ohozu (s výjimkou těch prolisů na víku kufru)
vyzera to tak ze octavia prisla uz aj o svoju jedinu vyhodu ktorou ohurovala konkurenciu
som rad ze tu trapiacu sa 1,4ku uz v kombiku nenasadili ale na druhej strane len jeden benzin je dost malo ;-\ , honde chybaju motory... boze kto by si pomyslel ze toto niekedy napisem... ale taka je realita