V Ingolstadtu nabírá na intenzitě marketingová podpora nového luxusního sedanu A8. Je k dispozici nový teaser a také první fotografie jednoho z jeho hlavních taháků - hypermoderních světlometů Matrix LED.
Nová A8?? Audi největší konkurent MB? Proboha to jsou kraviny... Myslím, že nová světla A8 již nezachrání... je to propadák... Quattro asi bude zajímavější kousek.
Nová A8 to určitě nebude (jen facelift), stejně jako není A8 žádný "propadák"...
Prodejně je A8 aktuálně největší konkurencí MB-S, na čemž jakýkoli subjektivní názor nic nemění...
Trošku souhlasím, samozřejmě je to o pocitech jednotlivce, každý má svůj názor a nemá cenu mu ho vyvracet, co se týče designu či interiéru. Mě osobně interiér BMW připadá takový nemastný neslaný či evokující interiéry dřívějších let..Jel jsem v předminulém S, je to spíše takový pohodlný americký kočár, technika ovládání a ovladače samotné, moc mi to do noty nepadlo..co se týče audi, interiér té současné je na dle mého na jedničku, grafika budíků, samotné fonty čísel a písmen, holt už to nejsou kostičky z tetrisu..audi mi připadá v interiéru nejdál...až doteď, kdy přišlo nové S, které nemohu soudit. Exteriér je věcí názoru každého z nás.
Naopak. Poté, co vyjelo nové Sko, tak smysl sedmičky byl ještě podtržen. Sko bude pro parádní povození vzadu, kdežto v sedmičce člověk patří stále ještě za volant. Nové Sko jsem měl na víkend a je to parádní auto, nicméně, sedmička mi sedí více.
Já osobně vzadu nejezdím, jen píšu, že je na to Sko jako stvořené. A ano, znám lidi, co se nechávají na některých trasách vozit, nemyslím si, že by z toho byli nadšení, ale ono je rozdíl, jestli 4 hodiny pracuješ, nebo řídíš.
Proč by z toho člověk nebyl nadšený? Zácpy ve městech, monotónní jízdy po dálnicích - z toho má být člověk štěstím bez sebe? Je jedno, jestli pracuji, jen tak si čtu, nebo prostě odpočívám.
Mno... samotné eSko je na to, nechat se vozit a ještě více to podporuje prodloužená verze, o tom je žádná... ale připlať si "pár" německých marek za AMG a budeš mluvit jinak ;-):-!
Nový sedan A8? První fotky? To v redakci spíte, nebo co? Jak budou vypadat LED světla faceliftované A8, je už nějakou dobu známo. Jak z oficiálních materiálů, tak ze "špionážních" fotek.
Samostatně zajímavá. Ale na autě, jako designový prvek, to není žádný zázrak. Alespoň z toho, co jsem viděl. Budu si muset počkat na kompletně odhalenou A8, možná to nakonec bude vypadat dobře.
audi se nikdy nemůže rovnat BMW a MB... je to prostě VW a samo nebylo schopné se udržet nad vodou... Má jeden zásadní problém a to , že mu chybí podstata...Jako nissan má Infinity, Toyota Lexus, VW má audi... Snaží se o mix všeho a ve finále dělá spoustu věcí velice dobře, ale nic výjimečně. A navíc cenově je to velice sebevědomé na to, že z velké části je to VW... U R8 ale smekám, ta se jim povedla!!! Jednoduchý tah jak udělat hodně parády za relativně málo peněz (myslím pro VW). i po letech vypadá dobře, a že prý i dobře jezdí. U většiny běžných aut nedejbůh bez Quattra je to ale jiná písnička.
A6 mi příjde jako dobré auto. vypadá líp než A8, je za lepší peníze a konečně se jim povedlo udělat i s jízdou, takže to určitě nebude jako to obvykle bývalo- hodně peňez za nadprůměrné auto... Ale to je stále málo. Dokud nebude dělat více aut se zadním náhonem, furt to bude jen VW. Ale jsem docela zvědav na concept Quattro, to by mohlo mít pořádnou šťávu.
Vzhledem k tomu, že i konkurence začíná opouštět pohon zadních kol, je to nepravděpodobné. Možná špičkové modely, tedy příští A8 a hlavně A9, pokud bude. Tam se mluvilo o možnosti použít MSB Porsche.
Pokud vezmu vysoké specifikace "šestky" a "osmičky", tak upřednostňuji "osmičku". Příkladem budiž S8. Bohatá základní výbava a interiér více odpovídá cenovce než u podobně drahé "šestky".
"samo nebylo schopné se udržet nad vodou" - nevím, co tím myslíš. Audi (tedy Auto Union) sídlilo v oblasti později známé jako východní Německo. Vedení a zaměstnanci utekli před Rusi na západ, Rusové firmy zrušili, továrny rozebrali, z Auto Union moc nepřežilo. V tom, co přežilo, vyráběli například Trabant.
Firmu znovu rozjeli na západě. Později je koupil Daimler-Benz. Nicméně nakonec Daimler obnovu vzdal (vlastnictví trvalo myslím pět let) a firmu prodal VW, jednoduše řečeno. U VW potřebovali know-how Audi (přesněji řečeno DKW) a u Audi mají kořeny všechny dnes významné modely - Polo, Golf, Passat.
Jo, je to tak,ale Škoda byla taky ve východním bloku a přežila až do konce. Nevím na mně to vždycky působí jako, by mně chtějí okrást a nabízí něco co je jenom oblečeno do lepšího kabátu ale technika je stejná jako u levnějších variant levnějších značek koncernu. Není to u všech audi, to ne ale u většiny bohužel ano. Když chci prémii , tak připlácím za to, že tomu bylo věnováno více péče, úsilí, peněz atd. Snaží se to vykompenzovat relativně pěkným a kvalitně zpracovaným interiérem. Ale asi to funguje, prodávají dobře... Nakonec, každý ať si koupí co chce, že ? ;-) jdu něco dělat...
Když chci prémii , tak připlácím za to, že tomu bylo věnováno více péče, úsilí, peněz atd.
Hm a u které značky se Ti to podaří? Rovnou vynech BMW. Je to Mercedes nebo snad Lexus? Myslím, že nejvíce úsilí je věnováno Lexusu, ale je to jen subjektivní dojem, podpořený pár videoklipy z výroby.
Zaměstnanci Škody utekli do západního Německa? ČSR byla na poražené straně? Museli jsme platit náhrady? Byly tedy snad naše továrny rozebrány a stroje z nich použity ke splacení našeho dluhu? To komunisté z jedné z chloub Třetí říše udělali továrnu na Trabanty. Lidé jim utekli, přišli tedy o know-how, a továrny byly řádně vybombardované. Co mohli, poslali do Ruska na analýzu (včetně závodních vozů Auto Union). Abych jim úplně nekřivdil, zvládli výrobu obnovit (pod novou firmou) a nějakou dobu vyráběli část původní produkce. Ale nakonec přestali, protože se to nelíbilo "zápaďákům".
U většiny? Máš zvláštní matematiku. Dříve sdíleli více než dnes, v určitém slova smyslu. Výroba aut na téhle úrovni je otázka objemu. Audi se nevyplatí vyvíjet od základu malá auta. VW se nevyplatí vyvíjet velká auta. A když to člověk vezme do důsledku, je to pořád technika Audi. Právě DKW se specializovalo na pohon předních kol. Proto je VW koupil.
To je ale jen Tvůj subjektivní názor. Realita je jinde. Audi je technologicky na špičce. Srovnejme třeba A6 a 5er:
- kdo měl první LED světla?
- kdo instaloval prémiovou audio soustavu B&O první?
- kdo má pokročilejší adaptivní tempomat?
- kdo začal používat touchpad pro psaní písmen jako první?
- kdo prodává už několik let infotainment v češtině?
Odpověď zní Audi. Mně to připadá, že se technici z BMW dívají a stále se jen učí od Audi. Nemluvím o motorech a podvozcích... I když... aby mi po 60000 kilometrech odešla skoro celá přední náprava na BMW5 2012 je fakt trochu divné.
Pokud mluvíme o luxusní třídě, tak BMW7 prostě nemá proti Audi co nabídnout. Zpracování, individualizace, servisní podmínky, vše hraje pro Audi.
Bohužel pro Audi a bohudík pro BMW je zde početná skupina skalních fanoušku bavoráku, kteří nevidí nebo nechtějí vidět úpadek kvality BMW a naopak obrovský posun v kvalitě a pečlivosti u Audi.
Jak to napsal jeden člověk v diskuzi na jiném serveru. Cituji:
A ještě jedna věc. Audi není prostě jen dražší VW. To je to samé, jako kdybych napsal, že Rolls Royce je jen dražší BMW.
Audi má v podstatě volnou ruku ve vývoji a výzkumu, tady se rodí vše revoluční, co po letech implementují do jiných modelů (zkus si něco zjistit o rozdílech v podvozku - nemyslím samotnou platformu - mezi A3, Golfem a Leonem). Audi jako první instaluje technologie a používá ve výrobě mnohem dražší a mnohem sofistikovanější typy materiálů. Všiml sis někdy, jak se převáží k dealerům vozy Audi a jak BMW? Už to je důkaz nesmírné pečlivosti. Chceš další důkat starosti o zákazníkovu spokojenost? Všechno je v češtině. To, na co nyní připravuje BMW tiskovou zprávu, je už několik let automaticky dostupné u Audi.
Audi mělo nevýhodu že se muselo vždycky dotahovat na BMW a Mercedes. Těm dnům už je konec, ale přesto žijeme jako diskutéři v minulosti a budeme skálopevně přesvědčeni, že jediné dobré auto je BMW potažmo Mercedes. Já nejsem zlomyslný, ale přál bych Ti rok v nové pětce. V servisu jsem byl naposledy před měsícem a 22.8. tam jsem objednaný znovu, protože mám vybitá ramena na přední nápravě, uniká mi z motoru olej a chladící kapalina. Předevčírem začaly pískat brzdy. Interiér je rozvrzaný, jako v pět let starém autě. Kvalita nemá jméno BMW...
taky jezdím a dlouho v 5ce. mám 3ku, i další. V mé práci mi prošlo rukama spousty vozů(nejen BMW)
Ano je to pravda, že dnešní auta a bohužel to platí o všech značkách jsou již a pouze spotřebním zbožím. Vržou všechna, kazí se to, samá elektronika, je to těžké a pověstná radost z jízdy už taky není co bývala...
Co se týče zn. audi, tak tam bych to z tou kvalitou a supervším neviděl tak růžově. Převodovky neuměj sladit s motorama a spousta dalších věcí... kdyby to posadili cenově o 20% níž, myslím , že by nestíhali vyrábět... Co se týče poznámky, že RR je jenom dražší BMW, tak tam je to trošku jiné.BMW je koncern sám o sobě. vybudovat koncern na bázi audi by asi nebylo možné. co se týče tech. inovací, tam bych moc taky nejásal. stačí se podívat na uložení motorů a je vidět z čeho audi vyšlo a sčím se tam potýkaj doteď, takže tam taky ne vždy přemýšlí hlavou, a slogan náskok díky technice je pouhým marketingem (to bohužel platí i o Radosti z jízdy...)a věřte mi že LED světla to nezachrání. Je potřeba se koukat dopředu, vymýšlet alternativy.Jak říkám každý ať se trápí s tím co si koupil :-)
Je to otázka priorit. Nebo si myslíš, že inženýři v Audi neví, že by uložení motoru trochu víc vzadu autu pomohlo? Rozhodně nelze tvrdit, že se snaží postavit "Ultimate Driving Machine." :-) Kolik sedanů má dnes motor uložený za nápravou a převodovku u zadní nápravy? Kolik to má kupé? Tyhle věci jsme z velké části nechali v minulém tisíciletí.
jo zcela určitě je to otázkou priorit a hlavně výdělku. Před časem mělo BMW jediné terénní auto a to bylo to co vyráběli pro Hitlera... teď je tam SUV jak naděláno, atd .Taky se mi to nelíbí, ale aby mohli vznikat auta jako toto
[odkaz]
musí tady být i auta jako toto
[odkaz]
Bohužel...
Porsche před téměř jistou nucenou zprávou zachránilo Cayenne a to způsobem že téměř přavzali VW... Lidi prostě chtějí jezdit v divnejch autech 8-s
U Porsche je to složitější. V první řadě je zachránila restrukturalizace. Ukončení experimentování, ztrátových projektů, zefektivnění výroby, malý roadster. To nebylo jen o Cayenne. Nepopírám, že s ním přišel ohromný balík peněz. A rozhodně to nebylo první podivné Porsche historie. Jen první, které se dostalo do výroby. Koncept MPV od Porsche je nezapomenutelný. A sdílel by samozřejmě s VW, jak jinak, to je u nich tradice.
Bohužel musím souhlasit s relativní nekvalitou BMW. Máme 335iX 2010, najeto cca 70tkm, těsně po záruce odešlo automatické naklápění pravého světlometu, prý nějaká plastová "pacička", ale že je nutná výměna celého světla. Cca 5x během 10 měsíců jsme byli v servisu s únikem chladící kapaliny, 3x na nic nepřišli, následovala výměna chladiče a teklo to dál. Nakonec prý natlakování kapaliny po výměně chladiče vyrazilo jakousi spojku, teď už to konečně cca měsíc drží. Začal drnčet levý výfuk, prý to dělá klapka uvnitř, řešení - jen výměna. Netěsnila hadička k ostřikovačům světlometů, při přejezdu nerovností jdou pazvuky od střešního okna. Obecně - svezení na jedničku, ale ostatní radši no comment. Navíc mám srovnání se stejně starým MB Viano, které má za tu dobu dvojnásobný nájezd a vozím s tím kdeco, se kterým se podívám do servisu jen na plánované prohlídky. A to je Viano odvozenina od dodávky...