Sedadlo úplně nahoru, volant o průměru z plastového traktoru opřít o nohy a budíky vykuknou. Možná by to chtělo soustavu zrcadel nebo tam dát kameru a displej imístit na dohledné místo.
Pak to chce ještě tubu silikonu pro zatmelení fugy mezi maskou a otvorem pro masku. Ta menší maska než je otvor vypadá jak plovoučka bez olištování.
ono to ide neboj.... nie je to pre vyssie postavy bohvieco ale ide to... pozri si napriklad toto video a pretoc si to na cas 4:20 [odkaz] ... aj 190cm vysoky dlhan sa do toho interieru zmesti ( predpokladam ze 2008 ho nema mensi ) .. je fakt ze uz to nie je ono ale som prekvapeny ako v pohode sa tam usadil ;-) az sa mi nechce verit...
dizajn ako taky je uz dalsia vec... na budiky je vidiet sam som v 208 sedel... .... skor si naopak myslim ze s vyhladom na budiky budu mat problem nizke postavy ktore neuvidia ponad volant
Ja som nízky a problém som nemal (ani v 208, ani v 208 GTi ani v 2008). Ale pravdou je, že človek by si mal nastaviť volant a sedadlo ako mu to vyhovuje a nie podľa toho či vidí na budíky. Ale ja s tým problém nemám...
Pěkné leda tak do parku a né do lesa >:-[] Jinak osobně jsem neviděl ani neseděl, ale v auto7 to dostalo v hodnocení 5ti lidí podprůměr krom jiného za smradlavé plasty a špatné lícování :no:
ja tymto autam tiez nerozumiem neboj sa ;-) .. do terenu to nie je... do mesta je lepsi maly hatch..... ani poriadny rodinny kombik to nie je len taka hrkalka vysoka kratka razvorom... tiez by som to nekupoval ale auto je to zaujimave ;-)
Nebo ty si spíš neseděl v novém Peugeotu, interiér ja na slušném standardu :yes:
Jinak nechápu pořád ty kecy ohledně budíků. V sobotu jsem si byl projet P208 GTI a neměl jsem sebemenší problém, viděl jsem celou kapličku bez problémů. Holt si to chce správně nastavit volant a sedačku. Ke zpracování interiéru také nemám žádných výhrad ;-)
Veď píšem: "Čo sa kvality interiérov týka, je dnes PSA z mainstreamu na špičke."
Čo sa týka nových Peugeotov: sedel som v 508 sedan, 508 RXH, 208, 208 GTI, 2008, RCZ, 5008, 4008, 3008 HY4 :-) So žiadnym som nemal problém - práve naopak.
Peugeot :yes:
vzdy zalezi na tom jak to chce (ma) pisalek podat. u kazdyho auta muzu vrazit sedacku ridice do zadni polohy a na zadni sedadlo posadit dvoumetrovyho chlapa. kdyz dostanu zcela jine zadani tak soupnu sedacku uplne dopredu a dozadu posadim prcka ze sveta motoru. stejne deb*ilne jde vyfotit i pohled na budiky skrz volant.
Přesně to mně napadlo, aniž bych článeček četl. Už by mohli novináři konečně začít psát pravdu a lidem natvrdo sdělovat, že auto v naftě s DPF je do městského provozu s ohledem na problémy s filtrem naprosto nevhodné, takže jedině benzín. Jenže pak by jim možná nepůjčovali? Nemyslím,potřebují PR testíky, dojmy atd.... Připomíná mi to prodejce, který lékařce z rodiny (faktem je, že o nějakém DPF ona nic netuší-také proč by měla?) nabídli sice krásnou C3 v úplně skvělé TOP výbavě za výbornou cenu, jenže v naftě. Chovají se neseriozně, prodejci i novináři.Novináři by se mohli už napravit. :-!
Hele, mysliteli, co kdybys to nechal na rozhodnutí kupců?
Kdyby ses zeptal kteréhokoli dealera kterékoli značky, sdělil by ti, že první otázka zájemci o dieselovou verzi je - jak s tím budete jezdit? A v případě, že zájemce odpoví - po městě a krátké trasy, žádný prodejce se neodváží doporučovat diesel - a tomu vcelku odpovídají i prodeje - do nižší střední včetně.
Nevím, proč tady tak úplně zbytečně štěkáš.
Nemas pravdu, ked sme kupovali firemne auta, tak predajcovia sa vzdy dusovali, ze kratke trasy a mestka prevadzka nie je pre sucasne naftaky problem ;-) . Hodne zalezi na tom, na koho natrafis
a co by ti měl tvrdit? Že nafta je krám? Dnešní diesel zvládne vše, jen majitel občas musí tyto schopnosti finančně podpořit, třeba vykucháním DPF a chiptuningem >:-[]
V tomhle vcelku souhlas, vlastně v podstatě netuším, proč u vozů velikosti Fabie vůbec nabízí diesel. Tedy u Fabie coby služebního vozu se to snad ještě dá pochopit. Ale k čemu u nás vůbec nabízí i20ky a další s diesely, to opravdu netuším...
Ale že diesel do města nepatří, tak o tom se nemá smysl přít. Tohle prostě každý uvažující tvor musí uznat. Vyvinutější civilizace to ví, jen Evropa tu bojuje za přestování nafty na polích a tváří se při tom jako zachránce planety 8-s:-!
na druhou stranu když jsem měl benzína jezdil jsem za 10-11 litrů po městě. Teď jezdím za 6 nafty. Radši se teda chovám neekologicky než bych projezdil jednou takový prachy než teď.
Tak to bych ani neřekl. Strejdovi doporučili ve Volkswagenu Golfa 1,6 TDI a to s předešlým autem najezdil 20000 km za necelých 5 let. Takže to kterýkoliv bych upravil možná tak na - každý desátý.
Zajímalo by mě, jakou logiku má tohle oddělení. Platí snad pro těžká a neforemná auta jiné fyzikální zákony? Těžší auto potřebuje objemnější motor. Nafta má sice o něco více energie v litru než benzín, ale určující je motor a jeho účinnost v dané aplikaci.
Logiku to má vedle stále přecijen o něco vyšší účinnosti naftového motoru především tu, že kdyby všichni jezdili na benzín, tak bude 40 Kč/l jen zbožným přáním a ne noční můrou, jako naštěstí ještě dnes je. Jinými slovy benzin pro všechny bez rozdílu je příliš velký luxus. A jestli už něco musí jezdit na naftu, tak ať to má alespoň trochu smysl.
Koneckonců proč si myslíš, že ve velkém offroadu budeš s naftou jezdit třeba za 10 l ale mít tam benzin, tak tam leješ klidně o 2-3 l víc... Neřeším normovanou spotřebu, ale tu reálnou.
A proto jsou všechny autobusy MHD na benzín (marginální pokusy s LPG, CNG, Ethanolem nechte do sci-fi literatury)?
Nebo malé dodávky zavážející např. pekárenské zboží po větších městech také v benzínu?
Mě spíš zaráží nutnost mít ve městě něco, co vypadá jako terení auto a není. Co je městský crossover? Proč do města pseudočtyřkolku? Nápodoba v podobě elektronicky řízeného prokluzu jde naprogramovat asi do každého aktuálního auta a vyšší světlá výška ve městě k ničemu není. Když mám strach, že za kalamity technické služby neposypou, a jám mám tak nenahraditelné povolání, že musím vyject, pořídím si auto, které si s takovou situací poradí.
Ano je to M1A2 TUSK (Tank Urban Survival Kit) Abrams ;-)
Marginální pokusy? Nám po městě jezdí všechny busy na plyn. To bydlíš někde na Zakarpatský Rusi, že tam máte takový archaický modely ne? Jinak souhlas s těma teréníma autama ve městech. Vysvětluju si to tím, že má někdo malý ego tak potřebuje velký auto. Takovou kalamitu, že by nešlo jezdit s 2kolkou jsem zažil párkrát za život. Limitující faktor jsou vždycky blbci co neumí jezdi po sněhu, ale nutně musí vytáhnout auto a motat se s ním v provozu. Jinak 2kola s pořádnýma zimákama není v zimě problém.
Kompletní plynofikace vozových parků MHD jsou opravdu výjimky. Bohužel u nás jezdí pouze pár EKObusů. Zbytek jsou kouřící Karosy v dezolátních stavech. Nevím jestli mají emise ošulené, nebo na ně platí jiné limity, každopádně to jim leze z výfuků, když se plouží od zastávky k zastávce, nebo když stojí a čekají na cestující, musí několikanásobně převyšovat to, co vyprodukují moderní diesely v osobácích.
Plus když máte to štěstí, že díky ekologickým blokacím skrz vaše město proudí kamionová doprava zastoupená vozovým parkem jako RO, UA, PL, HU, SK nebo CZ , jsou úvahy o nevhodnosti dieselů v osobácích ve měste docela mimo mísu.
No tak to u nás naštěstí kompletní plynofikace autobusů proběhla. Nicméně jezdí nám tu přesně ty RO UA PL HU atd. kamiony přes město, takže nějaký osobáček s malým dieselem to nevytrhne.
Chápu, když se tohle napíše u auta se širokou základní výbavou, pokud je tomu tak, chybí její výčet. Ale co to přesně znamená u testovaného auta s nejvyšší výbavou, tomu moc nerozumím, tam by to snad měla být samozřejmost a nikoli plus. Možná to taky chápete jako širokou možnost příplatkové výbavy, což ale asi nebude tento případ. Tento bod by asi měl z plusů zmizet, protože je dost matoucí.
musim priznat ze nazivo vyzera lepsie ako na fotkach.. posobi robustne majestatne sympaticky ... uputa to ano ...... ale sam seba sa pytam.... k comu by mi bolo taketo auto? Nema to stvorkolku, podvozok svojou svetlou vyskou sa ani lacnemu stepway nemoze rovnat.... razvor na urovni malych aut.... interier svojim sposobom tiez svojsky a poznam aj krajsie s normalnymi budikmi.... radenie zase nic moc.... stara znama pezotacka vada... , skutocne aj ked pezoty mam rad nenapada ma jediny dovod na kupu tohto navonok na pohlad zaujimavo tvarovaneho auta... je to taka zlatanina ktora vyzera sice tvarovo zaujimavo ale ked sa pozriem realite do oci tak mi nepride to auto ani ako moc prakticke ani do mesta ani do terenu ... v podstate je to male auto s batohom obute v kanadach .... aky to ma zmysel neviem... asi by som radsej volil terajsiu SX4 4x4 ktora je za slusne prachy a nezlakne sa ani cesty mimo asfaltu a ma aj 4x4 .... a posobi ako dostojne auto... neviem..... realne sa mi 2008 pacila na pohlad ... mal som moznost ju omrknut aj staticky aj v pohybe..... ale zmysel mi ako kupcovi to auto nedava ziadny... ani cena nie je velmi vyhodna... za podobnu cenu mam pomaly o triedu vacsi hatch a aj silenjsi priestrannejsi a praktickejsi po kazdej stranke.... neviem... stale spekulujem cim by ma mala 2008 uputat a zaujat.... podvozkom? radenin? dizajnom? nenachadzam nic rozumne co by ma presvedcilo o kupe.... neviem.... kazdy sme iny a kazdemu sa paci nieco ine... mne sa dizajnovo to auto aj paci ale zmysel mi nedava a realne by som o takom niecom asi neuvazoval.... ale auto pekne ok to ano :yes:
Tak už se rozmysli, co chceš vlastně vyjádřit. Začneš tím, jak auto dobře vypadá ve skutečnosti, pak se několikkrát sám sebe něco ptáš, pak mezi desítkami teček napíšeš asi třikrát "....neviem.....", aby ses nakonec znovu sám sebe zeptal, čím asi tak by tě měl 2008 zaujmout, podvozkem? Řazením? Dizajnem? Nenecházíš nic rozumné a zakončíš to tím, že se ti dizajnově to auto líbí a že je hezké.
Napsals, že auto tě nezaujme dizajnem (doslova se ptáš, čím asi tě má zaujmot, podvozkem, řazením, dizajnem?) a teď zase píšeš, že výzor s tím nemá co dělat a že se ti líbí. Tak já ti nevím, až budeš zase chtít příště něco napsat, napiš to, přečti po sobě a neodesílej, všem bude líp ;-)
...a s pokrčením pliec odchádzam. Bez nápadu, bez zaujímavosti. Na poslednom bratislavskom autosalóne som si ho všimol len náhodou. Ale neoslovil, na rozdiel od niektorých iných nemal čím.
nemal som auto na celý týždeň, len na 3 dni, takže som si dovolil spraviť naozaj len mikrotest s prvými dojmami - [odkaz] (test je na nezávyslom serveri...)
tak či onak, auto má aj nemá pozitíva. je to mestské auto, ktoré zvládne aj jazdu na snehu. dizajnovo patrí k tým elegantným. zaujme skôr ženy, ale neurazí ani muža. nie je to trhač asfaltu. je to dobrá alternatíva ku kompaktním autám. ak ste sa nenašli v týchto vetách, tak ani nechoďte k predajcovi.