Ekonomika
kuko
0
nevím nevím, oni už teď od začátku nasazují akciové ceny, nezdržují se cenníkovými cenami >😒]
Přejít do diskuze
tak cenníky musíš brát hodně s rezervou. Renault má taky v cenníku cenu o 100tis vyšší. Akorát k ní dává nonstop slevu 100tis >😒]
U Škodovky (nebo i jiných značek) pak je to spíš o tom, co jsi schopen si vyjednat.
Problém je jedině v tom, že všechny pojistky a pod. se počítají z ceny bez slevy ;-\
U Škodovky (nebo i jiných značek) pak je to spíš o tom, co jsi schopen si vyjednat.
Problém je jedině v tom, že všechny pojistky a pod. se počítají z ceny bez slevy ;-\
od škody o2 l+k nafta,jsem vyčetl,že stojí od 650tis. nahoru.Zase tedy propastný cenový rozdíl německý značky od francouzký.Jo reklama dělá divy a zájemce neodradí velice průserový motor tdi pd. >😁 Pokud počítám,tak rozdíl je víc,než 100tis.kč. 8-s
Líbí se mi, jak samozvaný ichtil automobilovýho průmyslu, s kterym vytře podlahu i "pětsetsedmička", hodnotí Dinara. Pokud vím, tak jedinou zkušenost, co jsi zde přednesl je, že CLS350 nezatáčí a u Audi nedošáhneš na ovládání klima, což z tátova klína je u tebe pochopitelný.
Předveď nejdřív něco o autech, než budeš někoho hodnotit a ne jen těch pár pubescentních frází o indulóně.
Předveď nejdřív něco o autech, než budeš někoho hodnotit a ne jen těch pár pubescentních frází o indulóně.
2.0dCi byl i v předešlé generaci drahý, ale byla to novinka, špičková, takže se to dalo pochopit. Teď ale bude plnit funkci silnějšího dieslu, který možná v prodejích u Meganu bude mít jenom pár procent, ale s touto cenovou politikou vygumujou i těch pár procent....Jakoby ani nechtěli aby si to lidi kupovali ;-\
Snad se soudruzi za pár měsíců proberou a v tichosti updatují cenník >😒]
Snad se soudruzi za pár měsíců proberou a v tichosti updatují cenník >😒]
Tak ted jsi k smichu uz i sam sobe. Kde se tam pise, ze Scirocco R je hothatch? Radsi utikej k tomu tvemu "zdroji". Nebo se radsi uc jazyky, pomuze ti to.
S tim tvym nesmyslem sis myslel, ze budes poucovat, ale zatim jsi za saska. Ostatne jako vzdy. :yes:
S tim tvym nesmyslem sis myslel, ze budes poucovat, ale zatim jsi za saska. Ostatne jako vzdy. :yes:
Na procenta je to někde skoro 25%... a to 1.4TCe není žádné HTP. Dost velký rozdíl tam je i proti 1,9dCi...
ano ano, taky jsem se dnes hrál s konfigurátorem a taky mi to šlehlo do očka ;-\
ten skok je prostě obrovský, dát tam 50tis rozdíl, fajn, ale rovnou kilo? A to ještě ani není nějaká superextraekotrvalýrůstzachraňmeplanetu verze za kterou by se šli potrhat všichni eko...
ten skok je prostě obrovský, dát tam 50tis rozdíl, fajn, ale rovnou kilo? A to ještě ani není nějaká superextraekotrvalýrůstzachraňmeplanetu verze za kterou by se šli potrhat všichni eko...
Uff, to je nářez... příplatek za 2.0dCi oproti 1.4TCe je 100.000!!! Rozumíš, ve stejné výbavě, ve stejném autě, ještě k tomu v levném Meganu. Nic proti 2.0dCi, je to skvělý motor, ale tohle soudruzi v Renaultu přehnali.
Jasně, ona totiž ta glorifikace M3 E46 je tak trochu klišé, zvlášť se mi líbí jak všichni brečí nad ztrátou citu v řízení u nových BMW, a jak byla E46 v tomhle skvělá zvlášť M3, to je fakt síla, vždyť s citem v řízení M3 E46 je to právě tak, že ho tam moc není. Možná přebije soudobé audi, ale nová M3 má řízení lepší, i když to také není žádný "informátor". M3 E46 je hravé auto hlavně v tom smyslu, že pokud se trochu snaží, dokáže ho někde na parkovišti utrhnout kdejakej jouda, ale faktem zůstává, že nová M3 je v každém ohledu lepší vyjma mírně většího sklonu k nedotáčivosti. A 135i je přebije obě, já jsem E30 kupé měl, bohužel M3 E30 jsem nikdy nejel, ale BMW testmani svorně tvrdí, že jestli se jí charakterem něco nejvíce podobá, pak je to právě 135i s performance paketem.
tak snad dražší než Megane nebude, minimálně v základu. Naštěstí jsou snad za námi časy speciálních východoevropských sociálních edicí s cenou už od...., takže už i základní subkompakty jsou slušně vybavené. Krom toho, šrotovné nešrotovné, krize ještě zdaleka neskončila, takže s cenou Pola nebudou moci dělat žádné levárny.
:-!
Tyhle nový motory jsou fajn, taky bylo na čase! Konkurence už maloobjemové turbobenzíny nějaký pátek nabízí, parádní dvoulitrová nafta tam měla být taky možná hned od začátku. Já osobně jsem mám slabost pro kombíky, takže Grandtour je velice očekávaný :yes:
:-!
Tyhle nový motory jsou fajn, taky bylo na čase! Konkurence už maloobjemové turbobenzíny nějaký pátek nabízí, parádní dvoulitrová nafta tam měla být taky možná hned od začátku. Já osobně jsem mám slabost pro kombíky, takže Grandtour je velice očekávaný :yes:
webpaja: "VW ma silu a motor vrhnout tuhle R modifikaci na trh, o to bych se nebal"
Marianek: "Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI."
Horší jsou pisálci, kteří si ani nepamatují co napsali. I když oni si to nepamatují raději, že. 😄 😉
Marianek: "Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI."
Horší jsou pisálci, kteří si ani nepamatují co napsali. I když oni si to nepamatují raději, že. 😄 😉
a odpoved zni: klidne i na sestku a s prstem v nose 😉
apropos, otazka spis stoji: bude budouci vw polo drazsi nez megane..?
apropos, otazka spis stoji: bude budouci vw polo drazsi nez megane..?
chceš tvrdit, že nejlepší základní jednaštyrka, odladěná a vyladěná generacemi kvalitních driverů, nejoblíbenejší motorizace několika generací kultovních etalonů to nedokáže?
tohle není názor, tohle je zoufalství
:-! >😁 >😒]
tohle není názor, tohle je zoufalství
:-! >😁 >😒]
Nejsem. Dinar pise stylem 2+2=4 ale nevi kolik je 1+3.
Rad se poucim, ale od toho, kdo opravdu vi a zna.
Rad se poucim, ale od toho, kdo opravdu vi a zna.
Nauc se cist Dinare. Nikde jsem nepsal, ze Scorocco R je hothatch. Scirocco R se ani nevyrabi a mozna ani nebude.
Tyto pisalky, kteri si domysli vic, nez jejich kapacita stiha mam opravdu "rad".
Tyto pisalky, kteri si domysli vic, nez jejich kapacita stiha mam opravdu "rad".
Ja to zjistil az dnes, me to prehrali v ramci garancky a nic nerekli, dnes je tam kolega 😉
nicméně na nový Mégane RS jsem skutečně zvědav. Spolu s Roccem se asi v mainstreemu stane jedním z mála konkurentů tolik vychvalovaného Focusu RS...
Presne tak jsem to citil, lehke, hrave auto...dovolis si s nim vic nez s M3. Novym V8 jsem nejel, jen predposledni R6. Ale 135i to vlastnostmi prebilo! 😄
Jezdil jsem před týdnem znova 135i s performance paketem a je to skorodokonalé, prostě nechápu, proč tam nechtějí strčit v serii ten samosvor. 135i s performance + Quaife dodatečně a ostatní si můžou jít dát kafe, protože tohle auto atakuje (vyjma řízení) caymana a přitom se s tím dá naprosto normálně cestovat. Je to lepší auto než M3. :yes:
>😁 Jaký link? Mluvím o seriových autech, která jezdí, web audi snad umíš najít sám, podívej se na výkony a převodovky Q5 nebo S4. Pokud jde o to VW pochybuju, že nějaký link k tomu je, tahle informace není z netu. Pro tebe nepochopitelné, že? 😉
>😁 Píšeš, že Scirocco R, které označuješ za HH bude brát zákazníky golfu GTI, který je také HH. Já říkám, že je to nesmysl, stejně jako focus RS nebere zákazníky focusu ST byť jsou to oba hothatche. Prostě jsi zablábolil, nic neobvyklého.
Ale klidně si poplač, že neumíš švédsky, já ten časopis číst nepotřebuju, protože mám informace od zdroje, takže věz, že ostré Scirocco bude, resp. už jezdí a ukážou ho na jaře v Ženevě. Zaměřením, jak výkonem, tak jízdními vlastnomi, bude postaveno proti focusu RS, což není "ryze sportovní náčiní" ale stále HH byť v nejostřejší variantě. Raději nasedni na soba a jeď do školy. 😉
Ale klidně si poplač, že neumíš švédsky, já ten časopis číst nepotřebuju, protože mám informace od zdroje, takže věz, že ostré Scirocco bude, resp. už jezdí a ukážou ho na jaře v Ženevě. Zaměřením, jak výkonem, tak jízdními vlastnomi, bude postaveno proti focusu RS, což není "ryze sportovní náčiní" ale stále HH byť v nejostřejší variantě. Raději nasedni na soba a jeď do školy. 😉
Me pedagogicke metody nezajimaji. Ale placani stylu "paty pres devaty" ve stylu pedagogickem je k smichu.
mariánku, klid. Přes švédštinu je tu e😜ert stará Blažková. A pokud bys náhodou nechápal její pedagogické metody, jsou stále k dispozici ty mokrý hadry... >😒]
Prevodovka DSG problem neni, je to prednost a dost dobre nechapu, proc ji ostatni vyrobci nekoupi, VW ma naskok nekolika let. Ford pouzil svuj Powershift jen u Focuse, jestli se nemylim, BMW zatim jen do top modelu trojkove rady...
otázka stojí: dokáže tenhle nový turbomotor plynule zrychlovat na 5.kvalt z 60 na 190km/h podobně jako ta údajně "nejtrapnější" motorizace? >😒]
Dinare, to je zase zmatek. Ty by ses do kritizovani jinych radsi ani poustet nemel. Mezi hothatchem a ryze sportovnim nacinim je velky rozdil. Vzajemne si nekonkuruji.
Nikde jeste neni napsane, ze Volkswagen bude radu R vyrabet. Jsou to zatim jen famy. Jestli umis svedsky, precti si Webpajuv clanek. hodne stesti s prekladatelem.
Hlavne si nejdriv trosku rozsir rozhled, abys zase nenapsal podobne blaboly jako pises vetsinou.
Nikde jeste neni napsane, ze Volkswagen bude radu R vyrabet. Jsou to zatim jen famy. Jestli umis svedsky, precti si Webpajuv clanek. hodne stesti s prekladatelem.
Hlavne si nejdriv trosku rozsir rozhled, abys zase nenapsal podobne blaboly jako pises vetsinou.
S tronic, tj. DSG pro podél uložené motory v Audi zvládá v serii (S4) 333 koní a 440 Nm, u dýzlů 3,0tdi jsou krouťáky přes 500 Nm a s tronic funguje bez problémů. DSG pro VW s motory napříč je zatím v serii nejvíc v R36 s 300 koňmi a 350 Nm, což stačí, protože to třistakoňové scirocco ani takový krouťák mít nebude. Je hotova i nová varianta pro nové dýzly se 450 Nm, pro dvakrát přeplňovaný čtyřválec, který bude mít 155 kW. Převodovka tu není problém.
Hodne, dvojspojka je dnes k mani u vetsiny modelu, jen u motoru 2,0tdi a 2,7tdi davaji stale Multitronic, ktery je sice hladky, ale na manual a potrebu razantniho zrychleni nevhodny. Audi sice udava temer shodne jizdni vykony s manualem, ale to je hola lez.
Drive trener z Mnichova dokazal za sebou jedouci kolonu udrzet zpusobne celych 5 minut, pak nas vsechny honil vysilackou...no, ale pomoz si >😁
A tak to taky bude, mariánkovo blábolení o hřebíkách je poplatné jeho rozhledu. HH zaznamenaly v posledních generacích docela rozmach a tak výrobci diverzifikují i v rámci této poměrně úzké kategorie, viz. Renault od sportu přes RS k R26 a R26R, Opel od GTC k OPC a Ford od ST k RS. Copak focus RS znamená kanibalizaci s focusem ST? Nonsens, na trhu ta auta stojí jinde, jak zaměřením cílové skupiny zákazníka, tak cenou, tak výkony a schopnostmi. Scirocco story bude podobná, GTI zůstane GTI, Sciroccem chce VW předvést ostřejší variantu právě k poměřování s RS variantami jak Renaultu tak Fordu. Pokud vím, chtějí využít zkušeností z nastavení podvozku okruhového Scirocca GT24, které ve čtyřiadvacetihodinovce na NS zle zatápělo Porschím. Bude to zajímavý počin, jsem zvědav jak si s těmi 300 koňmi na předku VW poradí. 😉
nedavno jsem cetl clanek, ze DSG prilis vysoke vykony nezvlada. Vic jsem se o to nezajimal. Mozna se od te doby neco zmenilo.
Zapomnel jsem na jizdu v BMW 130i (skvely) a 135i coupe (superuzasny). A tam podle me vsechny vyse popsane vozy mohou jen s uctivosti koukat a zavidet 😉
Btw.: mam za sebou tichou svolavacku...prehrani softwareu RJ. Ale pry to svolavacka vlastne neni 😄
Golf je dobrym vozem a GTI jednim z nejlepsich hothatchu. Scirocco mu ale bude konkurovat.
V clanku zadne detaily nebyly. Jde o prvni informace, famy.
Takovy vykon, hlavne tocivy moment DSG nezvladne. Myslim, ze prave Ford bud vyviji, nebo uz ma dvojspojkovou prevodovku urcenou pro vysoke vykony.
Takovy vykon, hlavne tocivy moment DSG nezvladne. Myslim, ze prave Ford bud vyviji, nebo uz ma dvojspojkovou prevodovku urcenou pro vysoke vykony.
Já měl kdysi možnost srovnat Golfa GTI, R32 i Ford Focus STI... a byla to paráda. Pořadí asi takové😒br />
1. Foky STI
2. Golfík GTI (s minimálním odstupem)
.
.
.
3. Golfáč R32 (přemotorovaný, těžký na předek)
2. Golfík GTI (s minimálním odstupem)
.
.
.
3. Golfáč R32 (přemotorovaný, těžký na předek)
mě to nepřekvapí, jestli VW postaví Rocco s výkonem blížícím se Focusu RS. Je jen otázka jak krom výkonu a dejme tomu DéeSGéčka zvládnou ostatní. Podvozkově si myslím, má Ford v této minikategorii určitě napřed. Ostatně Rocco by se stalo vlastně jediným konkurentem... 😐
To mas pravdu, presto F/L Golf GTI vypada na obrazcich velmi presvedcive. Je otazka, co si od toho kdo slibuje. Pro nezasvecene je udela obycejny Golf a jsou vsichni prekvapeni. Od Rocca se vykony uz kvuli vzhledu musi ocekavat. 😉
S hothatchi moc zkusenosti nemam, pred 3-mi lety jsem behem servisu dostal pujcene GTI, ale nemel jsem krome dalnice cas se vubec projet, takze muzu soudit jen z pocitu s TT TFSI DSG, ktere se mi moc libilo. 😉
Tak tedy Astra?? A já naiva žil v domnění že jde o nového Mégana. No mea culpa a hloupá nepozornost - sypu si popel na hlavu. Tady bych byl v hodnocení budoucího mnohem opatrnější. Řídil jsi současnou Astru OPC?? Já sice to štěstí neměl, ale známý se k tomu dostal a zrovna nejlepší pocity z toho auta neměl. Přemotorovaná potvora, kde řízení, podvozek, řazení ani jízdní vlastnosti nestíhaly relativně hodně nadupanému motoru. Tady by měl Guru GTI i přes výkonový handicap navrch (a nejen Guru ale i León Cupra, Civic Type-R, Ford Focus STI a určitě Mégane RS26...)
P.S. stejně bych vás s těmahle plečkama na severní smyčce se stodvaciáškem vyprovodil jako školáčata... >😒]
P.S. stejně bych vás s těmahle plečkama na severní smyčce se stodvaciáškem vyprovodil jako školáčata... >😒]
GTI bylo do teto doby jedinym hothathcem znacky Volkswagen. Takze pokud nekdo chtel VW hothatch, musel si koupit GTI. Dnes ma zakaznik vyber. Tak jsem to myslel.
Ruku na srdce, Scirocco je vzhledove (v exterieru) znace vydarenejsi nez Golf GTI. Znacna cast tech, kteri si predloni koupili GTI by si dnes radeji koupili Scirocco.
Ruku na srdce, Scirocco je vzhledove (v exterieru) znace vydarenejsi nez Golf GTI. Znacna cast tech, kteri si predloni koupili GTI by si dnes radeji koupili Scirocco.
GTI ma 211 koni a zustane tradicnim hothatchem, Rocco bude ultimativnejsim vozem. Alespon tak bych to udelal ja 😉
130 koni v tomhle rendliku za cenu lehce pres nejtrapnejsi motorizaci vw golf 1.4 ?! - pojdme na nej stat frontu !! bravo megane :yes:
tenhle Rendlík zašlape slavného Guru GTI i R32 do země... U toho Fordu si tím zdaleka tak jistý nejsem. Tam bude souboj o poznání vyrovnanější... 😐 No jsem zvědav na tenhle souboj...
jde pouze o spy fotky mozne nove verze Scirocca. Clanek je ve stylu "jedna pani povidala". Snad by tato verze mela jit do vyroby. Jde o odpoved Volkswagena na Focus RS. Motor ma mit vykon 270k, ale proslycha se i o verzi s 300k. Nedavno Volkswagen neco takoveho testoval na Nürburgringu.
Je fakt povedena, uvidime jak se rychle okouka, ale designove nejcistsi hatch nizsi stredni je na trhu!
K tomu dopomuze prepracovany podvozek a motor o vykonu 270, nebo 300koni? Kdo pomuze s prekladem? 😉 Fotky viz nize...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Dockali jsme se na kompletni fotky exterieru, behem dopoledne bude urcite i na auto.cz, proto pripojim komentar az pod oficialni clanek
Dockali jsme se na kompletni fotky exterieru, behem dopoledne bude urcite i na auto.cz, proto pripojim komentar az pod oficialni clanek