Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz S 500 Plug-in Hybrid: Za tři na sto

Mercedes-Benz se rozhodl ukázat Japoncům, jak vyrábět hybridní vozy. Nová třída S 500 Plug-in Hybrid má kombinovaně spotřebovat jen 3,1 l/100 km a čistě elektricky ujede až 30 km.
Zpět na článek
20. 8. 2013 15:03
20. 8. 2013 15:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 8. 2013 15:27
20. 8. 2013 15:28
20. 8. 2013 15:44
20. 8. 2013 17:44
20. 8. 2013 18:36
20. 8. 2013 18:44
20. 8. 2013 19:37
20. 8. 2013 21:03
21. 8. 2013 08:07
21. 8. 2013 09:41
21. 8. 2013 11:07
21. 8. 2013 06:48
21. 8. 2013 07:59
20. 8. 2013 15:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 8. 2013 15:56
20. 8. 2013 17:49
Avatar - sargis
20. 8. 2013 15:03
v COMMANDE...
pribudla polozka "EURONORMA"...to ked zvolite, otvori sa vam kufor, teleskopicky sa vysunie stoziar s navinutou plachtou a pri dobrom vetre a ziadnymi podchodmi v ceste to dotiahnete na tych 3.1/100....a pri dobrom protivetre cuvate aj za dvojku :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
20. 8. 2013 15:40
Re: v COMMANDE...
Při protivětru se od jakživa křižuje ............. >:D
20. 8. 2013 15:19
Na Mercedes slabé...
...u takto prestižní značky bych čekal, že při běžné jízdě bude benzín v nádrži naopak přibývat!!! :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
20. 8. 2013 15:41
Re: Na Mercedes slabé...
3,1 je v limitech statistické chyby ............ může to tak být. >:D
20. 8. 2013 16:11
Re: Na Mercedes slabé...
:-) ;-)
Avatar - lordmystic
20. 8. 2013 15:23
moc to nechápu
mercedes postavil eko-vozidlo totálně optimalizované na eko-jízdu a vybavil ho třílitrovým šestiválcem s 245kW? a k tomu nám napíše že tohle těžké monstrum si vezme jen 3,1l na sto? to si myslí že jsme všichni úplní bl.ci? to by mě zajímala metodika měření, možná ho nabili ze zásuvky a pak na testovací stolici odjeli virtuálních 100km s tím že když se baterie při absolutně minimálním zatížení vybila přepli na spalovací motor. ale to je stejné jako kdyby přidali druhou nádrž a řekli, že palivo z této druhé nádrže se do spotřeby započítávat nebude :-)
Rozbalit vlákno
4
20. 8. 2013 15:42
Re: moc to nechápu
Ano, při evropském testu spotřeby se "palivo" z baterií nabitých doma nepočítá. Elektřina je zdarma.
Výsledkem je spotřeba jako naprosto nesmyslné číslo, stačí "testovací okruh" prodloužit o pět kilometrů a vyjde něco úplně jiného.
Avatar - WinDiesel
20. 8. 2013 15:43
Re: moc to nechápu
Zjevně neznáš metodiku. Pokud auto 30 km jede bez spotřeby a potom v šíleném eurocyklu, můžeš se na 3,1 dostat. Volvo se s jiným pluginem dostalo na 1,9.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 8. 2013 15:47
Re: moc to nechápu
Spotreba sa (zjednodusene) pocita takto: (plati to pri vsetkych plug-in hybridoch)

100 km minus to, co auto prejde na elektrinu. Takto ma Prius plug-in 2.1 litra.

Cize je to 3.1 litra na 70 km. Ale v reale to tak nikdy nebude.

P.S. Pisem to ako zastanca full hybridov atd.
20. 8. 2013 15:57
Re: moc to nechápu
3,1 asi né, ale nové motory v eSkládě jsou opravdu povedené. Když to nehoníš, na palubáku (kdoví jestli se mu dá věřit), se ukazují cifry jak u nafotvého auta nižší střední třídy. Mluvím o základní motorizaci V6-190kW. :-!
Avatar - rimow11
20. 8. 2013 15:27
mercedes
uvidime ako to bude v reale, ale aj tak zaujimave :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2013 15:28
ano ano
pro nektere diskutujici - vsetci co to nechapou jsou bl.ci, pac zrejme nechapou jak je toho dosazeno a ze toho muze urcity ridic i dosáhnout ;-) pokud třeba denne majitel takovehop auta do práce dojizdi rekneme 10km, tak by teoreticky mohl klidne jezdit ještě za min nez je 3.1/100 ;-)

a ano svete div se existuji lide co mají třeba auto jako Mercedes S a přitom najedou tak malo, v mercedesu jiste vedi komu to chteji prodávat, jinak by to asi nechteli neprodávat, nehlede na fakt ze si tim snizi flotilove emise ;-)
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
20. 8. 2013 15:44
Re: ano ano
Ještě že Tě máme, elektrický a hybridní Všeználku.
20. 8. 2013 17:44
Re: ano ano
Ale má pravdu...
20. 8. 2013 18:36
Re: ano ano
myslím ze s hybridem, konkretne Priusem mam najezdeno vic nez ty, a vim ze se s nim da jezdit i za 8, ale i za tech psanych 4, ja se v extremu dostal i ke 2 litrum na 100 ;-) a to ani nebyl plugin, takze zadny dobijeni nekde ze zásuvky, u tohohle Mercedesu se da za určitých okolnosti dostat vpodtate i na nulovou spotřebu benzinu, stejne jako u všech blugin hybridu
20. 8. 2013 18:44
Re: ano ano
Jenže problém je, že u plug-inu člověk musí zaplatit i za ten proud ze zásuvky, takže i ten by měl být u té spotřeby uveden.

Jinými slovy - průměrná spotřeba by měla uvádět všechny pohonné hmoty co do auta musím nalít/nasypat/nastrkat/nabít, nejen uhlovodíky.
20. 8. 2013 19:37
Re: ano ano
většina takových lidi dobiji třeba v zamestnani kde to maj zadara, nebo za pausal od Cezu, a ten je ted tusim 150 korun mesicne, nebo u stojanu ruzne v obchodnich centrech, atd.... a ikdyby dobijeli doma ze zásuvky, tak jsou to tak smesne castky oproti cenam benzinu, ze i jezdit sockou vyjde vpodstate draz >:D

pokud zustali u kapacity kterou mel koncept, tedy 10kW baterie, tak je to v extremnim pripade asi tak 50kacek na plne nabiti a najezd rekneme 20-30km, i kdyby s tim majitele jezdili rekneme v prumeru za 6 litru benzinu, tedy téměř za dvojnásobek co uvadi Mercedes, porad je to o 2-3 litry méně nez co ma psana bezna S500 (9.1-8.6 prumer) financni uspora tam nejaka smesna bude, ale tohle se nekupuje kvůli uspore par euro :-) jak jsem psal vejs, tohle je hlavne kvůli snizeni flotilových emisi pro Mercedes, a pro lidi co to chtej, kor při cenách co Mercedesy S stojej
Avatar - WinDiesel
20. 8. 2013 21:03
Re: ano ano
Chápu. Tam kde se dříve kradl benzín nebo se kradla nafta (ještě se furt krade) si teďka zasloužilí zaměstnanci mohou ukradnout elektřinu.
Jo Priusem jsem skutečně nenajezdil ani kilometr a vůbec mi to nechybí. nemusím zaplaťpánbu jezdit bezpohlavní podivnou krabicí a víceméně svobodně si mohu vybírat.
Ale možná tě potěší, že čekám na novou generaci GLK s dieselhybridem, co je momentálně k mání v E-klasse a S-klasse. Nejsem proti úspoře paliva (dokonce dvojnásobné, neb je to diesel), pokud zůstane výkon 6-válce (společný výkon je dokonce o 5 kW vyšší než mám nyní).
Takže už příští rok, můžeš jásat. Ovšem V6 diesel z domu nepůjde, je skvělý.
21. 8. 2013 08:07
Re: ano ano
spousta zamestnavatelu ma na svich parkovištích vyhrazena mista s dobíječkou ;-) to jen k tomu kradeni elektriny ;-) a to dokonce i v CR, na Pankraci vim minimalne o 4 takových stojanech ;-)

je hodne smutne, ze si spousta Cechu vybavi jako první věc to, jak kde co ukrast
21. 8. 2013 09:41
Re: ano ano
To mas tak dobry vyhled z veznice? >:D
21. 8. 2013 11:07
Re: ano ano
vyhled mam celkem slusnej, ac teda na tu stranu směr praha-centrum me to kazi to hnusne hranate monstrum Tmobilu na Roztylech >:D k Pankráckému namesti (pokud se tomu kruhaku da rikat namesti ) občas zajdu na obed, ale taky na Barrandov, do Kunratic, nebo k Miraku, proste kde mam zrovna chut se najist
21. 8. 2013 06:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
21. 8. 2013 07:59
Re: ano ano
To je naprostá pravda ale bude to změněno, již brzy. V 2016 nebo 2017 by měla fungovat sjednocená globální metodika pro měření spotřeby, přičemž v případě plug-inů se jistě půjde na americký model, který nelže tolik jako evropský model.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 8. 2013 15:50
Obratenie Saula na Pavla v priamom prenose
Teraz len cakam, kedy zacne evanjelizacny kruzok nemeckej premie, konkretne Mercedesu, ospevovat hybridy pre dieselami, hoci este predvcerom im pod kapotou Lexusu nevedel prist na meno.
Rozbalit vlákno
1
20. 8. 2013 17:01
Re: Obratenie Saula na Pavla v priamom prenose
To možná až zjistí, že je to v reálu skutečně úsporné (byť těch 3,1 to asi nebude).
20. 8. 2013 15:56
Command online
A co až se někam vyberu a destinaci nezadám do navigace, to s tím řízením rekuperace a využíváním potenciálu ale vyběhnu, co? :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 8. 2013 17:49
Re: Command online
Potom budeš za vola, ptz nemá smysl platit za něco, co nevyužiješ. Postačí ti prius... >:D
Avatar - Aladeen
20. 8. 2013 15:58
Snívajme ďalej
Spotreba 3,1 určite nebude bežná , povedzme že 4-5 L je na S-klasse aj tak slušná hodnota ...
Osobne som zástancom princípu keď motor slúži ako Generátor a hlavnou jednotkou sú batérie .
Rozbalit vlákno
2
20. 8. 2013 16:30
Re: Snívajme ďalej
Jaká je výhoda? Prozatím lze dosáhnout lepší účinnosti mechanickou cestou. Jedinou výhodu vidím v tom, že jsou otáčky motoru naprosto nezávislé od otáček kol. Ale to není zrovna neřešitelný problém.
20. 8. 2013 18:02
Re: Snívajme ďalej
4-5 L na 80 km.
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2013 16:21
ten pohlad spredu na mercedes S
no docela nuda.... obrovska maska.. svetla a la China.... prestava sa mi to pacit.... zacina to byt zvonku bezpohlavne nudne... interier je super a dokonca z casti retro ale ten vonkajsi vzhlad Ska je pre mna sklamanim..... necitim z toho mercedes , ziadne vyzarovanie, ziadne emocie,,,,, nevyzaruje nic... ziadna aura.... charizma... total nemecky nudne chladne strohe.... skoda velka... medaky mam rad ale klamat sam seba nebudem, vonkajsi vzhlad Ska je pre mna sklamanim

zlaty jaguar XJ :yes: te nje skutocne nadherny plny charizmy a emocii :yes:
Rozbalit vlákno
4
20. 8. 2013 17:24
Re: ten pohlad spredu na mercedes S
Ty mas nejaky problem s pohlavim? Nejak casto pouzivas vyraz bezpohlavne.
20. 8. 2013 17:54
Re: ten pohlad spredu na mercedes S
Nic proti tobě, máš "super" příspěvky, ale s tím vzhledem jsi to trochu nepochopil, je to konzervativně zaměřené auto.

Výstřelek hledej u Picanta >:D

Jinak každý má na to jiný pohled (neodsuzuji tvůj názor).
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2013 10:28
Re: ten pohlad spredu na mercedes S
Já mám pocit, že už právě zas tak konzervativní není...
Avatar - Aladeen
20. 8. 2013 23:57
Re: ten pohlad spredu na mercedes S
asi budem jediný kto s tebou bude súhlasiť :yes:
20. 8. 2013 18:01
klasicky europotemkin
Ta spotreba je asi tak realna jako ze S500 jezdi kombinovane za 8,6l/100km.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
20. 8. 2013 21:54
Vzorový príklad ako funguje EÚ
My tú ekológiu do vás natlčieme, aj keby sme mali falšovať údaje. Byrokratický vysnený bruselský svet sa čím ďalej tým viac vzďaľuje od reality. O spotrebe 3,1 litra môžu rozprávať deťom v materskej škôlke.
Mercedes z toho neviním, on len tancuje, ako Brusel píska. Ten mercedes prepláva Veľkú mláku a v USA bude zrazu spotreba 7,5 litra.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
21. 8. 2013 08:04
Re: Vzorový príklad ako funguje EÚ
Není třeba se rozčilovat. EU se chytila do své vlastní pasti a teď musí - kvůli špatné metodice - uznávat nereálné spotřeby u řady automobilů, výsledkem čehož je vykroucení se většiny automobilek z placení penále za překročení emisí CO2. Daimler jde touto cestou, protože má stále velmi vysoké emise CO2 ................ a protože může. A protože Daimler prostě nemůže nabízet slabé motory, musí snižovat spotřebu nasazením hybridních systémů a hybridních plug-inů.
V roce 2017 začne platit nová, globální metodika měření spotřeby, a potom uvidíme. Ale předem vím, že se automobilky přizpůsobí a opět se začnou vyrábět auta podle emisí a ne podle přání zákazníků.
21. 8. 2013 10:47
Re: Vzorový príklad ako funguje EÚ
Dá se říct, že vyrábí auta dle přání zákazníků: zákazníci si nepřejí platit za auto víc. Je pravda, že je to diskutabilní, protože nemíváme možnost výběru, nicméně to si myslí. Že si za "poctivější" motor/ auto nepřiplatíme.