Novinky
novice
7
Ty mas nejaky problem s pohlavim? Nejak casto pouzivas vyraz bezpohlavne.
Přejít do diskuze
pribudla polozka "EURONORMA"...to ked zvolite, otvori sa vam kufor, teleskopicky sa vysunie stoziar s navinutou plachtou a pri dobrom vetre a ziadnymi podchodmi v ceste to dotiahnete na tych 3.1/100....a pri dobrom protivetre cuvate aj za dvojku :yes:
Nic proti tobě, máš "super" příspěvky, ale s tím vzhledem jsi to trochu nepochopil, je to konzervativně zaměřené auto.
Výstřelek hledej u Picanta >😁
Jinak každý má na to jiný pohled (neodsuzuji tvůj názor).
Výstřelek hledej u Picanta >😁
Jinak každý má na to jiný pohled (neodsuzuji tvůj názor).
...u takto prestižní značky bych čekal, že při běžné jízdě bude benzín v nádrži naopak přibývat!!! :no:
Teraz len cakam, kedy zacne evanjelizacny kruzok nemeckej premie, konkretne Mercedesu, ospevovat hybridy pre dieselami, hoci este predvcerom im pod kapotou Lexusu nevedel prist na meno.
pro nektere diskutujici - vsetci co to nechapou jsou bl.ci, pac zrejme nechapou jak je toho dosazeno a ze toho muze urcity ridic i dosáhnout 😉 pokud třeba denne majitel takovehop auta do práce dojizdi rekneme 10km, tak by teoreticky mohl klidne jezdit ještě za min nez je 3.1/100 😉
a ano svete div se existuji lide co mají třeba auto jako Mercedes S a přitom najedou tak malo, v mercedesu jiste vedi komu to chteji prodávat, jinak by to asi nechteli neprodávat, nehlede na fakt ze si tim snizi flotilove emise 😉
a ano svete div se existuji lide co mají třeba auto jako Mercedes S a přitom najedou tak malo, v mercedesu jiste vedi komu to chteji prodávat, jinak by to asi nechteli neprodávat, nehlede na fakt ze si tim snizi flotilove emise 😉
no docela nuda.... obrovska maska.. svetla a la China.... prestava sa mi to pacit.... zacina to byt zvonku bezpohlavne nudne... interier je super a dokonca z casti retro ale ten vonkajsi vzhlad Ska je pre mna sklamanim..... necitim z toho mercedes , ziadne vyzarovanie, ziadne emocie,,,,, nevyzaruje nic... ziadna aura.... charizma... total nemecky nudne chladne strohe.... skoda velka... medaky mam rad ale klamat sam seba nebudem, vonkajsi vzhlad Ska je pre mna sklamanim
zlaty jaguar XJ :yes: te nje skutocne nadherny plny charizmy a emocii :yes:
zlaty jaguar XJ :yes: te nje skutocne nadherny plny charizmy a emocii :yes:
myslím ze s hybridem, konkretne Priusem mam najezdeno vic nez ty, a vim ze se s nim da jezdit i za 8, ale i za tech psanych 4, ja se v extremu dostal i ke 2 litrum na 100 😉 a to ani nebyl plugin, takze zadny dobijeni nekde ze zásuvky, u tohohle Mercedesu se da za určitých okolnosti dostat vpodtate i na nulovou spotřebu benzinu, stejne jako u všech blugin hybridu
Zjevně neznáš metodiku. Pokud auto 30 km jede bez spotřeby a potom v šíleném eurocyklu, můžeš se na 3,1 dostat. Volvo se s jiným pluginem dostalo na 1,9.
My tú ekológiu do vás natlčieme, aj keby sme mali falšovať údaje. Byrokratický vysnený bruselský svet sa čím ďalej tým viac vzďaľuje od reality. O spotrebe 3,1 litra môžu rozprávať deťom v materskej škôlke.
Mercedes z toho neviním, on len tancuje, ako Brusel píska. Ten mercedes prepláva Veľkú mláku a v USA bude zrazu spotreba 7,5 litra.
Mercedes z toho neviním, on len tancuje, ako Brusel píska. Ten mercedes prepláva Veľkú mláku a v USA bude zrazu spotreba 7,5 litra.
Spotreba sa (zjednodusene) pocita takto: (plati to pri vsetkych plug-in hybridoch)
100 km minus to, co auto prejde na elektrinu. Takto ma Prius plug-in 2.1 litra.
Cize je to 3.1 litra na 70 km. Ale v reale to tak nikdy nebude.
P.S. Pisem to ako zastanca full hybridov atd.
100 km minus to, co auto prejde na elektrinu. Takto ma Prius plug-in 2.1 litra.
Cize je to 3.1 litra na 70 km. Ale v reale to tak nikdy nebude.
P.S. Pisem to ako zastanca full hybridov atd.
Ano, při evropském testu spotřeby se "palivo" z baterií nabitých doma nepočítá. Elektřina je zdarma.
Výsledkem je spotřeba jako naprosto nesmyslné číslo, stačí "testovací okruh" prodloužit o pět kilometrů a vyjde něco úplně jiného.
Výsledkem je spotřeba jako naprosto nesmyslné číslo, stačí "testovací okruh" prodloužit o pět kilometrů a vyjde něco úplně jiného.
3,1 asi né, ale nové motory v eSkládě jsou opravdu povedené. Když to nehoníš, na palubáku (kdoví jestli se mu dá věřit), se ukazují cifry jak u nafotvého auta nižší střední třídy. Mluvím o základní motorizaci V6-190kW. :-!
mercedes postavil eko-vozidlo totálně optimalizované na eko-jízdu a vybavil ho třílitrovým šestiválcem s 245kW? a k tomu nám napíše že tohle těžké monstrum si vezme jen 3,1l na sto? to si myslí že jsme všichni úplní bl.ci? to by mě zajímala metodika měření, možná ho nabili ze zásuvky a pak na testovací stolici odjeli virtuálních 100km s tím že když se baterie při absolutně minimálním zatížení vybila přepli na spalovací motor. ale to je stejné jako kdyby přidali druhou nádrž a řekli, že palivo z této druhé nádrže se do spotřeby započítávat nebude 😄
vyhled mam celkem slusnej, ac teda na tu stranu směr praha-centrum me to kazi to hnusne hranate monstrum Tmobilu na Roztylech >😁 k Pankráckému namesti (pokud se tomu kruhaku da rikat namesti ) občas zajdu na obed, ale taky na Barrandov, do Kunratic, nebo k Miraku, proste kde mam zrovna chut se najist
Dá se říct, že vyrábí auta dle přání zákazníků: zákazníci si nepřejí platit za auto víc. Je pravda, že je to diskutabilní, protože nemíváme možnost výběru, nicméně to si myslí. Že si za "poctivější" motor/ auto nepřiplatíme.
Není třeba se rozčilovat. EU se chytila do své vlastní pasti a teď musí - kvůli špatné metodice - uznávat nereálné spotřeby u řady automobilů, výsledkem čehož je vykroucení se většiny automobilek z placení penále za překročení emisí CO2. Daimler jde touto cestou, protože má stále velmi vysoké emise CO2 ................ a protože může. A protože Daimler prostě nemůže nabízet slabé motory, musí snižovat spotřebu nasazením hybridních systémů a hybridních plug-inů.
V roce 2017 začne platit nová, globální metodika měření spotřeby, a potom uvidíme. Ale předem vím, že se automobilky přizpůsobí a opět se začnou vyrábět auta podle emisí a ne podle přání zákazníků.
V roce 2017 začne platit nová, globální metodika měření spotřeby, a potom uvidíme. Ale předem vím, že se automobilky přizpůsobí a opět se začnou vyrábět auta podle emisí a ne podle přání zákazníků.
To je naprostá pravda ale bude to změněno, již brzy. V 2016 nebo 2017 by měla fungovat sjednocená globální metodika pro měření spotřeby, přičemž v případě plug-inů se jistě půjde na americký model, který nelže tolik jako evropský model.
většina takových lidi dobiji třeba v zamestnani kde to maj zadara, nebo za pausal od Cezu, a ten je ted tusim 150 korun mesicne, nebo u stojanu ruzne v obchodnich centrech, atd.... a ikdyby dobijeli doma ze zásuvky, tak jsou to tak smesne castky oproti cenam benzinu, ze i jezdit sockou vyjde vpodstate draz >😁
pokud zustali u kapacity kterou mel koncept, tedy 10kW baterie, tak je to v extremnim pripade asi tak 50kacek na plne nabiti a najezd rekneme 20-30km, i kdyby s tim majitele jezdili rekneme v prumeru za 6 litru benzinu, tedy téměř za dvojnásobek co uvadi Mercedes, porad je to o 2-3 litry méně nez co ma psana bezna S500 (9.1-8.6 prumer) financni uspora tam nejaka smesna bude, ale tohle se nekupuje kvůli uspore par euro 😄 jak jsem psal vejs, tohle je hlavne kvůli snizeni flotilových emisi pro Mercedes, a pro lidi co to chtej, kor při cenách co Mercedesy S stojej
pokud zustali u kapacity kterou mel koncept, tedy 10kW baterie, tak je to v extremnim pripade asi tak 50kacek na plne nabiti a najezd rekneme 20-30km, i kdyby s tim majitele jezdili rekneme v prumeru za 6 litru benzinu, tedy téměř za dvojnásobek co uvadi Mercedes, porad je to o 2-3 litry méně nez co ma psana bezna S500 (9.1-8.6 prumer) financni uspora tam nejaka smesna bude, ale tohle se nekupuje kvůli uspore par euro 😄 jak jsem psal vejs, tohle je hlavne kvůli snizeni flotilových emisi pro Mercedes, a pro lidi co to chtej, kor při cenách co Mercedesy S stojej
Jenže problém je, že u plug-inu člověk musí zaplatit i za ten proud ze zásuvky, takže i ten by měl být u té spotřeby uveden.
Jinými slovy - průměrná spotřeba by měla uvádět všechny pohonné hmoty co do auta musím nalít/nasypat/nastrkat/nabít, nejen uhlovodíky.
Jinými slovy - průměrná spotřeba by měla uvádět všechny pohonné hmoty co do auta musím nalít/nasypat/nastrkat/nabít, nejen uhlovodíky.
Jaká je výhoda? Prozatím lze dosáhnout lepší účinnosti mechanickou cestou. Jedinou výhodu vidím v tom, že jsou otáčky motoru naprosto nezávislé od otáček kol. Ale to není zrovna neřešitelný problém.
Spotreba 3,1 určite nebude bežná , povedzme že 4-5 L je na S-klasse aj tak slušná hodnota ...
Osobne som zástancom princípu keď motor slúži ako Generátor a hlavnou jednotkou sú batérie .
Osobne som zástancom princípu keď motor slúži ako Generátor a hlavnou jednotkou sú batérie .
A co až se někam vyberu a destinaci nezadám do navigace, to s tím řízením rekuperace a využíváním potenciálu ale vyběhnu, co? 😄
spousta zamestnavatelu ma na svich parkovištích vyhrazena mista s dobíječkou 😉 to jen k tomu kradeni elektriny 😉 a to dokonce i v CR, na Pankraci vim minimalne o 4 takových stojanech 😉
je hodne smutne, ze si spousta Cechu vybavi jako první věc to, jak kde co ukrast
je hodne smutne, ze si spousta Cechu vybavi jako první věc to, jak kde co ukrast
Chápu. Tam kde se dříve kradl benzín nebo se kradla nafta (ještě se furt krade) si teďka zasloužilí zaměstnanci mohou ukradnout elektřinu.
Jo Priusem jsem skutečně nenajezdil ani kilometr a vůbec mi to nechybí. nemusím zaplaťpánbu jezdit bezpohlavní podivnou krabicí a víceméně svobodně si mohu vybírat.
Ale možná tě potěší, že čekám na novou generaci GLK s dieselhybridem, co je momentálně k mání v E-klasse a S-klasse. Nejsem proti úspoře paliva (dokonce dvojnásobné, neb je to diesel), pokud zůstane výkon 6-válce (společný výkon je dokonce o 5 kW vyšší než mám nyní).
Takže už příští rok, můžeš jásat. Ovšem V6 diesel z domu nepůjde, je skvělý.
Jo Priusem jsem skutečně nenajezdil ani kilometr a vůbec mi to nechybí. nemusím zaplaťpánbu jezdit bezpohlavní podivnou krabicí a víceméně svobodně si mohu vybírat.
Ale možná tě potěší, že čekám na novou generaci GLK s dieselhybridem, co je momentálně k mání v E-klasse a S-klasse. Nejsem proti úspoře paliva (dokonce dvojnásobné, neb je to diesel), pokud zůstane výkon 6-válce (společný výkon je dokonce o 5 kW vyšší než mám nyní).
Takže už příští rok, můžeš jásat. Ovšem V6 diesel z domu nepůjde, je skvělý.