Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8 2014: V8 TDI má 283 kW a 850 N.m

Lehká konstrukce, vynikající komfort a široké použití nejpokrokovějších technologií. Takto prezentuje Audi omlazenou vlajkovou loď A8.
Zpět na článek
21. 8. 2013 09:17
22. 8. 2013 00:02
22. 8. 2013 08:44
22. 8. 2013 10:11
21. 8. 2013 10:29
21. 8. 2013 10:46
21. 8. 2013 10:57
21. 8. 2013 11:00
21. 8. 2013 11:08
21. 8. 2013 11:32
21. 8. 2013 18:03
21. 8. 2013 11:39
21. 8. 2013 11:44
21. 8. 2013 11:51
21. 8. 2013 12:05
21. 8. 2013 14:34
21. 8. 2013 14:49
21. 8. 2013 15:04
21. 8. 2013 15:27
21. 8. 2013 15:55
22. 8. 2013 01:20
22. 8. 2013 10:15
23. 8. 2013 09:17
23. 8. 2013 10:33
21. 8. 2013 12:10
21. 8. 2013 12:42
21. 8. 2013 13:03
21. 8. 2013 14:51
21. 8. 2013 14:48
22. 8. 2013 10:28
21. 8. 2013 13:32
21. 8. 2013 13:55
21. 8. 2013 14:59
21. 8. 2013 14:28
21. 8. 2013 14:22
21. 8. 2013 16:53
21. 8. 2013 20:46
21. 8. 2013 21:18
21. 8. 2013 14:37
21. 8. 2013 17:01
21. 8. 2013 12:03
21. 8. 2013 11:47
21. 8. 2013 12:41
21. 8. 2013 12:50
21. 8. 2013 12:57
21. 8. 2013 14:44
21. 8. 2013 15:28
21. 8. 2013 15:41
21. 8. 2013 16:37
21. 8. 2013 13:05
21. 8. 2013 13:20
21. 8. 2013 14:52
21. 8. 2013 13:20
21. 8. 2013 13:06
21. 8. 2013 13:21
21. 8. 2013 13:34
21. 8. 2013 20:51
21. 8. 2013 13:59
21. 8. 2013 14:16
21. 8. 2013 14:36
22. 8. 2013 08:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 12:59
21. 8. 2013 14:47
21. 8. 2013 20:21
21. 8. 2013 11:03
21. 8. 2013 11:36
21. 8. 2013 12:17
21. 8. 2013 12:35
21. 8. 2013 14:20
22. 8. 2013 22:29
21. 8. 2013 10:56
21. 8. 2013 10:57
21. 8. 2013 19:08
21. 8. 2013 10:58
21. 8. 2013 11:24
21. 8. 2013 11:21
21. 8. 2013 11:24
21. 8. 2013 11:37
21. 8. 2013 11:56
21. 8. 2013 12:22
21. 8. 2013 12:37
21. 8. 2013 13:19
21. 8. 2013 14:17
21. 8. 2013 12:59
21. 8. 2013 13:04
21. 8. 2013 13:09
21. 8. 2013 13:15
21. 8. 2013 13:21
21. 8. 2013 13:24
21. 8. 2013 15:22
21. 8. 2013 15:24
21. 8. 2013 15:36
21. 8. 2013 15:38
21. 8. 2013 16:13
21. 8. 2013 13:29
21. 8. 2013 13:51
21. 8. 2013 15:30
21. 8. 2013 15:31
21. 8. 2013 15:40
21. 8. 2013 16:12
21. 8. 2013 15:30
21. 8. 2013 15:42
21. 8. 2013 15:47
21. 8. 2013 16:05
21. 8. 2013 19:35
21. 8. 2013 16:03
21. 8. 2013 16:05
21. 8. 2013 16:11
21. 8. 2013 16:14
21. 8. 2013 16:32
21. 8. 2013 16:35
21. 8. 2013 16:41
21. 8. 2013 16:56
21. 8. 2013 17:00
21. 8. 2013 17:08
21. 8. 2013 18:24
21. 8. 2013 18:50
21. 8. 2013 20:48
21. 8. 2013 23:07
21. 8. 2013 20:37
21. 8. 2013 20:58
21. 8. 2013 23:24
22. 8. 2013 00:10
22. 8. 2013 01:00
22. 8. 2013 08:01
22. 8. 2013 09:07
22. 8. 2013 09:39
22. 8. 2013 10:00
22. 8. 2013 09:45
22. 8. 2013 10:11
22. 8. 2013 10:36
22. 8. 2013 11:26
22. 8. 2013 11:55
22. 8. 2013 18:43
22. 8. 2013 10:42
22. 8. 2013 11:29
21. 8. 2013 11:58
21. 8. 2013 12:55
21. 8. 2013 12:34
21. 8. 2013 13:44
21. 8. 2013 14:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2013 09:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 8. 2013 10:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 17:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 17:04
anonym
21. 8. 2013 17:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 18:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2013 12:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 17:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 18:57
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2013 12:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 18:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2013 15:00
21. 8. 2013 15:36
21. 8. 2013 21:53
21. 8. 2013 22:58
21. 8. 2013 23:27
22. 8. 2013 00:02
22. 8. 2013 01:21
22. 8. 2013 09:26
22. 8. 2013 10:25
22. 8. 2013 10:53
22. 8. 2013 13:08
22. 8. 2013 16:25
22. 8. 2013 17:17
22. 8. 2013 17:20
22. 8. 2013 17:24
22. 8. 2013 17:41
22. 8. 2013 21:08
22. 8. 2013 21:46
22. 8. 2013 22:05
23. 8. 2013 09:44
23. 8. 2013 10:17
23. 8. 2013 14:38
22. 8. 2013 22:05
23. 8. 2013 09:22
22. 8. 2013 06:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2013 06:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 8. 2013 08:17
22. 8. 2013 08:44
22. 8. 2013 12:06
21. 8. 2013 09:17
Přenos který nebyl přenos
Dle mého názoru celkem trapný "přenos"... Čekal jsem od nich mnohem víc ;-\

Jinak Aosma za mě velmi pěkná. :-)
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2013 09:17
Novinky
Head-Up dispej

Noční vidění mimo chodců i větší zvěř

360 stupńové kamery

LED světla standartně pro V8

Automatické parkování. :yes:
Rozbalit vlákno
3
22. 8. 2013 00:02
Re: Novinky
Já Ti nějak nevím kde se bere to Tvé nadšení, ale!!!

Řádek 1. 2. 3. 4. 5., pokud se nemýlím, tak všechny "technické vychytávky" již dávno známe z ostatních prémiových, ale i neprémiových (nebudu se babrat v tom, jestli je to "majnstrým, loukost, louend a podobné pytloviny" ;-)

Nechápu tedy, z čeho tady tak ucvrkáváš ;-) >:D
22. 8. 2013 08:44
Re: Novinky
Já to jsem dal proto,protože v článku to vůbec není. :-!

MB S bude mít head-up displej až od ledna 2014.
22. 8. 2013 10:11
Re: Novinky
ok, já to zase myslel tak, že třeba ten head-up displej, dostaneš i v autech o dvě třídy níž, tudíž to není žádná novinka. To že to nemá zatím ani S, tak to je myslím při té ceně docela přešlap :-O
Jinak se mi audina i vcelku líbí, to jen pro pořádek, že bych jí chtěl za každou cenu pomlouvat. :-!
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2013 09:24
Chytré světla
S přibývající technikou je velmi důležité, aby se to vše dalo vypnout. Počítač fuguje jinak než tvůj mozek a při jízdě to umí otravovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2013 09:50
prave som chcel napisat
ze na zahranicnych serveroch su uz aj fotky komplet ... nielen video.... pozeram ze redakcia ma uz predbehla a fotogaleriu doplnila :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2013 09:52
Rád bych upozornil...
... že nejlepší facelift v této třídě poslední dekády měl jednoznačně Mercedes Benz minulé generace (právě "umřené"). Tady vidím pořád plahočení na jednom místě, Snaha dobrá, ale ...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2013 09:54
Re: Rád bych upozornil...
s tym sa da suhlasit... a aj terajsie Ecko po facelifte je jednym z najpodaranejsich faceliftov z celej autombilovej historie ake sa vykonali... v podstate by som povedal ze doslova sa jedna o uplne nove Ecko... mercedes facelifty vie :yes:
Avatar - CHerokee
21. 8. 2013 10:03
Re: Rád bych upozornil...
No hlavně by se všichni Audi fans měli pořádně podívat, když nadávali na Mercedes A, B, CLA - že má předsunutý displej pro počítač a navigaci, který se nedá sundat.... :-)
21. 8. 2013 10:09
Re: Rád bych upozornil...
>:D A na to jsi přišel jak? ;-)
21. 8. 2013 10:29
Re: Rád bych upozornil...
To je právě ten rozdíl, u Audi se schovat dá. Stačí stisknout tlačítko. Je to tak i u A3. U A1 jde také schovat, jen ho musíš zaklapnout sám. Dříve to měla jen A8. Výjimkou v tomhle jsou starší modely, A4, A5, Q5, Q7, TT a R8. Ty mají pořád klasické zastavěné navigace.
Avatar - Dinar
21. 8. 2013 10:56
Re: Rád bych upozornil...
Ty bys měl opravdu někdy zkusit auto jiné značky, poslední diskuse se v tom děsně plácáš. ;-)
Avatar - KANKUNEN
21. 8. 2013 11:09
Re: Rád bych upozornil...
Je to zbytečné, někdo dokáže vidět jen to, co mu vyhovuje.
21. 8. 2013 10:05
Re: Rád bych upozornil...
faceliftované E? :yes: :yes: :yes:
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2013 10:10
Re: Rád bych upozornil...
Pravda, současný Éčkový facelift je velmi, velmi povedený :yes:
21. 8. 2013 10:03
Re: Rád bych upozornil...
očekávání již byla naplněna, a tak nás čeká pouze již několikrát profláknuté "ničím nepřekvapí, ničím neurazí"

úroveň videa mě připadá, jak z 80 let.
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2013 10:12
Re: Rád bych upozornil...
Nemarni čas videy, ty jsou průměrné :-) Stejně si to nejlépe prohlídnu na saloně (ano, jako návštěvník, bohužel ne jako zákazník). Jinak souhlasím s tím, co jsi napsal.
21. 8. 2013 10:29
4.2 TDI
Předfaceliftovaná verze měla 258 KW,takže nárůst + 25 KW :yes:
Rozbalit vlákno
107
Avatar - iudex
21. 8. 2013 10:46
Re: 4.2 TDI
Každopádne parametre TDI sú fascinujúce: 283 kW, to mali donedávna športové verzie týchto áut v benzíne (ešte si pamätám, ako som dakedy ochkal nad prvou S8 s 250 kW a dnes to dá i dízel).
Plus konkurencia so šesťvalcami sa pekne zapotí a zrejme nebude vedieť na V8 TDI reagovať. :yes:
21. 8. 2013 10:57
Re: 4.2 TDI
4.2 TDI je naprosto famózní motor. Každému doporučuji, aby ho vyzkoušel, pokud bude mít možnost. Jeho neotřesitelná dominance na silnici nikoho chladným nenechá. :-! :yes:
Avatar - Dinar
21. 8. 2013 11:00
Re: 4.2 TDI
Souhlas, 50d je úžasný v tom, co všechno dokáže předvést šestiválcová nafta, ale stačí zkusit 4,2tdi a je jasné, že osm je prostě víc než šest, v každém ohledu. ;-)
21. 8. 2013 11:08
Re: 4.2 TDI
Člověk ví, na čem je. Je to motor do dálničního křižníku, žádný sportovec. Zajímalo by mě, jak bude tahle nová verze znít. V Cayenne je to relativně brutální (na diesel).
Avatar - bigsoul
21. 8. 2013 18:03
Re: 4.2 TDI
50d je uplne o niečom inom ako VW TDI... BMW je na tom mnohonásobne lepšie :yes:
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2013 11:18
Re: 4.2 TDI
Zkus 4.0 TFSi a to blahořečení nafty tě přejde >:-[]
21. 8. 2013 11:39
Re: 4.2 TDI
Těžko, s 4.0 TFSI zapláčeš u první pumpy. :-!
Avatar - Johny.Rico
21. 8. 2013 11:44
Re: 4.2 TDI
Lidi, kteří už si tento motor opravdu vyberou, so toho musí být vědomi. Ty to asi, dle mě, netrápí.
21. 8. 2013 11:51
Re: 4.2 TDI
Minimalne zaplacou, ze na tu pumpu musi furt jezdit. Devadesat litru nadrz je sice pekna vec, ale v kombinaci se spotrebou nekde kolem 18ti litru je to efektivni dojezd cca 400km, coz na urovni nizsi stredni tridy. Na auto primarne urcene na pohlcovani velkych dalnicnich vzdalenosti zadny zazrak. S osmivalcovym dieselem to bude mit dojezd mezi 600 - 700km a s sestivalcem jeste vice. Efektivni rychlost je pak paradoxne takova, ze cim mensi a slabsi motor tim rychlejsi auto.
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2013 12:00
Re: 4.2 TDI
Určitě si budu kupovat A8 nebo S kládu s blbějšim motorem abych ušetřil pár frfníků za palivo >:D
21. 8. 2013 12:05
Re: 4.2 TDI
Nejvíc jasno mají povětšinou ti, kteří k problému mají nejdále. :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2013 13:59
Re: 4.2 TDI
Nefilozofuj a přiznej že 4.0 TFSi je daleko lepší motor >:D
Akorát nevim jak mu budeš řikat když daleko horšímu nafťáku řikáš famózní >:-[]
21. 8. 2013 14:34
Re: 4.2 TDI
Děláš tu ze sebe osla...
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2013 14:35
Re: 4.2 TDI
Že s tebou nesouhlasim? >:D >:-[]
21. 8. 2013 14:49
Re: 4.2 TDI
Ne, že jsi zcela mimo. :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2013 15:01
Re: 4.2 TDI
Tak to těžko. Novej vymazlenej V8 4.0 382 kW je lepší a modernější motor kterej má navíc díky vypínání válců i docela rozumnou spotřebu :yes:
Když chceš vidět mimoně skoč se mrknout před zrcadlo >:-[]
21. 8. 2013 15:04
Re: 4.2 TDI
Nějak ti to pořád nedochází a já kroutím hlavou, jak někdo může mít tak dlouhé vedení a ještě ho sem tak okatě rozvěšovat po diskuzi. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2013 15:17
Re: 4.2 TDI
To víš pochopit na jednu značku vwomezenýho naftomila neni zrovna jednoduchý >:-[]
21. 8. 2013 15:27
Re: 4.2 TDI
A že vás tady je, co? Ona bude pravda asi trochu někde jinde.
Ale jak vidím, ty máš dneska nějaký osobní problém, asis dostal po paštěce v práci, tak se to snažíš vybít tady.
Avatar - Kuban
22. 8. 2013 10:15
Re: 4.2 TDI
ano, doporučuj do těžkého kamiónu slabší benzínový motor..... myslím že ten benzínový výpar ti pronikl až do mozku viď ??? Zkus se zamyslet nad tím, proč se dízly v těžkých autech objevují nejčastěji... Určitě na to přijdeš kluku ušatá ;-) :-*
Avatar - Hammunasakra
22. 8. 2013 13:04
Re: 4.2 TDI
Tak 283 je víc než 382 kW? Zkus se nad tim zamyslet ještě jednou >:D >:D >:-[]
Avatar - Kuban
23. 8. 2013 09:17
Re: 4.2 TDI
zkus se zamyslet nad tím, k čemu máš v nohách svaly.... možná pak příjdeš na to,, proč se do supertěžkých vozů benzín nedává a pokud dává, tak se od něj neočekává hospodárnost ;-)
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 09:46
Re: 4.2 TDI
Njn.
Na super těžké vozy jsou někteří experti.

Třeba takové Audi A8 W12 namátkou modelový rok 2007. To prosím při využití hlínkové karoserie.....!!!!, to je opravdu zajímavá věc, váží - ted se laskavě posad - o 370 KG!!! více jak soudobý konkureční Jaguar rovněž s hlínkovou kastlí!!!

370 Kg

No je pak vcelku jasné, že přesto že má motor W12 o výkonu 450 HP má zrychlení oproti jaguaru lepší o 0,1 s.
Zato byští o 2 litry na sto více v průměru.

Ano, motor W12 je jistě luxusnější.

Měl sem možnost na vlastní uši slyšel motory V10 i V12 a mohu s naprosto čistým svědomím říct, že nejlepší zvuk má V8.

Takže krom pocitu že mam lepší motor je jeho veškerá výhoda (4 válce navíc, 55 Hp navíc) prohospdařena úctihodnou nadváhou >:D Takže pokud tě nehřeje pocit že máš ševelící W12, tak je ti ten motor jinak naprosto k ničemu.

Sou různý cesty k nižší spotřebě. Jedna je súpron ýmotor, druhá je nemít o 400 kg víc než je potřeba

:-)
23. 8. 2013 10:33
Re: 4.2 TDI
Namátkou 2007 vs. soudobý model >:D >:D Tak jinak, XJ 2009 až teď, 5.0 V8 Supercharged, 510HP, 1892 kg. A8 2010, W12, 500HP, 2030kg, 4x4. Když tedy bereme top modely. I když vlastně, když budu brát ještě S a R, tak XJR 550HP, 1870 kg a S8 2012, 520HP, 1950 kg, 4x4. Na opačném konci nabídky je to komplikovanější. Jag. jako základ používá 2.0T čtyřválec. Mimochodem bravo v této třídě čtyřválcová prémie 8-s . Audi má sice také čtyřválec, ale "suplovaný" hybridem. Jag. 1672kg (výborné), Audi 1845kg (ale s hybridem). Když půjdeme na 6ti válce, tak Jag. 1773kg, Audi 1830kg, ale s 4x4. Jag při větším výkonu.
Zákazník ať si vybere, ale hmotností propadák se na straně Audi rozhodně nekoná. Kylie argumentace se začíná rozmáhat.
Avatar - Barrichello
23. 8. 2013 12:01
Re: 4.2 TDI
To bylo namátkou 07 A8 W12 vs 07 XJR nebo SuperV8

Zkus se naučit číst >:D

Pokud chceš tvrdit že kecám, nalistuj si patřičný katalog.
Avatar - Dinar
21. 8. 2013 12:10
Re: 4.2 TDI
Jel jsem v A8 obě motorizace a bez pohledu na otáčkoměr, při normální jízdě, je velký problém rozlišit, jestli je to benzin nebo dýzl. 4,0tsi v S7 je jasná volba, protože to auto v kombinaci s naladěním podvozku posunuje do sfér sporťáků, ale v A8 je naopak lepší 4,2tdi, a to říkám i po jízdě s S8. Rozhodně bych pro motor 4,2tdi nepoužil výraz blbější motor.
Avatar - iudex
21. 8. 2013 12:42