Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Mercedes S úředně novým modelem není, kvůli klimatizaci

30 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
facelift původní tříkolky Carla Benze se náramně povedl. :yes:
Ještě více zahřeje skutečnost, jak dokáže chatrná bouda evropských pravidel spadnout bruselskému úředníkovi rovnou na palici. >😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale stejně je to deprimující, jak svět papírů dokáže fungovat mimo realitu.
_MT_
Také to ukazuje, jak je "nový" flexibilní pojem.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Držet hubu a krok, že? Já Mercedesu za jeho odvahu vzepřít se evidentně podplacenému evropskému nařízení velice děkuji.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Faktem je hlavně to, že ti co ty nařízení vydávají, končí pro korupci před soudem.
Ten kdo se bouřil proti nespravedlným zákonům byl vždy hrdina, ale vidím že se najdou tací co by podporovali jakýkoliv zákon i kdyby nařizoval jakoukoliv zrůdnost.
Avatar - sargis
sargis
a niektore automobilky robia presny opak, nove plechy na starom aute vydavaju za Ganz neu... :-!
Kneblis
Mercedes je spostě dokonalý.
Všichni neustále nesmyslně přeturbují své motory a místo klasických 6 válců fouká turbo do 4 válců ale i do 3 válců, protože neustále ustupují evropské unii na nesmyslném extrémním snižování emisí a dále zákazníkům, kteří se nechají zlákat na nereálnou nízkou spotřebu.
Jediný mercdes stále ještě vyvíjí nové vysokoobsahové motory což se mi líbí a prosazuje si své a vydává se oproti konkurenci trochu jinou cestou. 😄
Avatar - Stejsn
Stejsn
MB omlátil bruselskému úředníkovi absurdní europapíry o hubu.
figurka
>😁 :yes: Výborně Mercedes.
MariAchi
Bravo Mercedes :yes: 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já ten rozdíl jasně vidím, ale ty nejsi schopný pochopit kdo je padouch a kdo utlačovaný.
Chladivo dělá jeden výrobce a ještě je to sajrajt. Úředník co to nařídil za dva roky půjde od valu s balíkem peněz a bez zodpovědnosti, ale MB pojede dál a jeho výrobky tu budou pořád.
Ondris
Ne, ten vůbec nepatří do rodiny. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Takže můj Cee'd taky není nový Cee'd?!? A můj tata, že není můj tata?
Avatar - Stejsn
Stejsn
No, s tou dokonalostí bych trochu brzdil, taky je potřeba si říct, že vyrábí třeba i licenční renaulty, že.
Atila_
Myslis ta automobilova lobby, ktera je skoro za kazdym pokrokem, ktery automobilismus v Evrope udelal? :-!
Klaudius
Nie je brzda ako brzda, na tvojom mieste by som toto slovo používal opatrne...
Avatar - Anonym
Anonym
ZIL :yes: :yes:
novice
Nejake sovetske/ruske s hvezdou? 😄
zeli4d
Ale ona je v nových autech zakázaná. Jen nové auto je definováno novou homologací. Takže úředník utřel nos.
A co se toho obcházení čehokoliv týká... Úředník rozhodl, že v nových autech se smí používat pouze chladivo, které má patentované a o dokáže vyrobit pouze jedna jediná firma. To asi taky nebude úplně v pořádku, ne? Tím spíš, když jeho bezpečnost někdo zpochybnil.
novice
A prave proto mas uz od detstvi zdravit kazdeho pana, co potkas >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
JoKo
takto to vyriesil napr. aj renault pri novom cliu. papierovo je to len facelift 3 a presne z toho isteho dovodu - nova napln klimatizacie a jej cena...
a myslim si, ze takto budu postupvoat aj dalsie automobilky, kedy papierovo sa bude jednat o facelifty...
marianek
Fakt, ze nemecka automobilova lobby ucelove zbrzduje vyvoj automobilismu v Evrope chces nejak popirat? Hodne stesti v obhajobe takoveho tvrzeni.
marianek
Prave ze nevidis kdo je zde za padoucha. Ja ti to nevycitam. Jak jsem jiz napsal, jde o vlastnost mnoha cechu, (povazovat padouchaza hrdinu). Navic jak se nekde objevi EU, nedej boze zkratka "eko", tak se hned vidi rude. Je to soucasti tzv. "Stadovitosti naroda ceskeho".
Je take uplne jedno kdo to chladivo vyrabi. Daimler, zda se, je jedinym vyrobcem, kteremu dana regule vadi. Proc? Pravdu nereknou, jen si vymysli vymluvy.
Klaudius
Práve preto je dokonalý. 😄
Klaudius
Slepí to majú ťažké.
marianek
Jde jen o spravny vyklad narizeni. Staci predefinovat na to, ze zadny vyrobeny vuz se zakázanou soucasti nesmi vyjet z fabriky a hotovo.
Zajimavosti je, ze jedine Daimler ma s timto problem. Dokonce si dovolil vypustit, ze si zajisti zmenu zakona. Automobilova lobby v DE je prilis silna a uz dnes je prilis silnou brzdou ve vyvoji automobilismu v Evrope.
marianek
V tom je prave ten problem cechu (ocividne i tvuj) . Nevidi rozdil mezi utlacovanym , ktery se postavi nefer zakonu a padouchovi ktery si v zajmu sveho prijmu dovoli obchazet narizeni, ktere se vztahuje i na nej.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
celý dobrý... a moje příští velké auto asi bude C s hvězdou... ale že by byl dokonalý?
Nikdo není dokonalý... teda až na mě.
😉
marianek
Priste urednik danou chemikalii v novych automobilech zakaze uplne a "velkohubci" z Daimleru budou mit po vánocích.
Je faktem, ze porusovani, obchazeni zakonu a narizeni je v CR narodnim folklorem a "uspesni" se zde stavaji hrdiny. Je treba si vsak uvedomit, ze jakakoli firma ci spolecnost, jejiz jedinym cilem je vlastni zisk, nesmi dospet statusu, kdy sama rozhodne ktery zakon ci narizeni akceptuje a ktery ne.