Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Minibusy Fiat, Ford, Opel a Renault: Pro 13 až 17

Minibusy postavené na základě velkých furgonů nabízejí i typičtí výrobci lehkých užitkových vozidel.
Zpět na článek
Avatar - wakantanka
23. 8. 2013 14:59
A kde zabudli Mercedes?
Ved taky Sprinter alebo derivat VW Crafter tiez vyrabaju ako minibusy. Aku ma vypovednu hodnotu dat do porovnania dvojicky Renault Opel?
23. 8. 2013 08:11
otázka
V čem je u těchto autobusů výhoda v zadním pohonu? (netvrdím, že žádná nen, jen mě fakticky žádná nenapadá)
23. 8. 2013 10:07
Re: otázka
Tak se s tím jdi projet a taková otázka z tebe ani nevypadne. ;-)

Předokolky této autobusoidní konstrukce mají velký problém s trakcí, ať už naložené, či prázdné. Škube to volantem, hrabe, poskakuje. Výrobce moc dobře ví, proč má hnaný zadek. ;-)
Avatar - Zetti
23. 8. 2013 09:03
Re: otázka
Osobne bych dal prednost zadohrabu. Zvlast kdyz se nalozi, predohrab ma starosti rozjet se do kazdyho posmrkanyho kopce. Navic mi ta konstrukce pripada mene nachylna (homoklouby) na opotrebeni. Vetsina mych aut byly zadohraby, tak asi na ne vic trpim.
23. 8. 2013 09:22
argument
Ale takhle to chápu..., je to taky podle zatížení..
Ale zrovna u toho autobusu je bez tak stále motor v předu... a při nezatížení lidmi, je zadohrab uplne na nic..
U autobusu se dá očekávat spíše symetrické zatížení a nebo..., spíše ve předu (když není autobus plný lidí, nebot je lepší cestovat ve předu).
Já tam tu vyhodu zrovna v tomto případě moc nevidím...