Novinky
Ac mam feministky veskrze rad, obcas to prezenou. Tento pocin Volkswagenu mi pripomina snahu feministek o predepsane procentualni zastoupeni zen ve Svedskem parlamentu. Diesel v USA patri do osobnich aut, stejne jako jednodilne plavky na spring break na Miami Beach.
Volkswagen by se nejdriv mel zamyslet sam nad sebou a zlepsit kvalitu svych vyrobku. To, co staci v Evrope ne vzdy staci za morem.
Volkswagen by se nejdriv mel zamyslet sam nad sebou a zlepsit kvalitu svych vyrobku. To, co staci v Evrope ne vzdy staci za morem.
Diesely to zvládnou i bez lobbingu VW. Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing hybridářů a elektrosnílků je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u dieselů je předem zatracována a odsuzována.
Nejlepší lobbing je kvalitní výkonnost a spotřeba, a tu diesely mají. o kyselý zápach skutečně také nemám obavu, SCR jej odstraní dokonale.
Ostatní jsou jen výkřiky. je jisté, že nikdo z tady vyskakujících zachránců světa před diesely nemá vůz s motorem Euro 5 plus, nebo Euro 6. Kdyby je měli nebo se v nich alespoň svezli, počítaje v to pana "redaktora" Fokta, nemohli by vykřikovat takovéto nesmysly.
Nejlepší lobbing je kvalitní výkonnost a spotřeba, a tu diesely mají. o kyselý zápach skutečně také nemám obavu, SCR jej odstraní dokonale.
Ostatní jsou jen výkřiky. je jisté, že nikdo z tady vyskakujících zachránců světa před diesely nemá vůz s motorem Euro 5 plus, nebo Euro 6. Kdyby je měli nebo se v nich alespoň svezli, počítaje v to pana "redaktora" Fokta, nemohli by vykřikovat takovéto nesmysly.
"Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing hybridářů a elektrosnílků je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u dieselů je předem zatracována a odsuzována."
To myslis vazne?
To myslis vazne?
A proč ne, máš představu jak neskutečně jsou elektrovehikly a hybridy dotovány, jak v EU tak v Japonsku a USA? Norsko, ale Francie třeba 8 000 Euro na jedno auto, Holandsko, 5 000 Euro na jeden hybrid......
Myslím že to jsi ty nemyslel vážně, viď ..........
Myslím že to jsi ty nemyslel vážně, viď ..........
Premyslel jsem, jak bych ti vysvetlil jaky nesmysl jsi napsal. Napadlo me napsat ve stejnem smyslu toto.
Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing vedcu zabyvajicich se atomovou fuzi je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u hnedouhelnych elekraren je předem zatracována a odsuzována.
Snad ti "docvakne" jaky je rozdil mezi hybridni/elektrickou technologii a dieselovym pohonem a ktera z techto technologii si zaslouzi dotovat.
Je ovšem zajímavé, že úspěšný lobbing vedcu zabyvajicich se atomovou fuzi je v pořádku zatímco jakákoli snaha o totéž u hnedouhelnych elekraren je předem zatracována a odsuzována.
Snad ti "docvakne" jaky je rozdil mezi hybridni/elektrickou technologii a dieselovym pohonem a ktera z techto technologii si zaslouzi dotovat.
By mě zajímalo, jak by to zvládly při rovné spotřební dani s benzínem, frajere! Při těchto značně nerovných podmínkách se Ti to vyřvává, že?
Faktem je, že ve většině Evropských zemí je nafta dražší než benzín - to je rozhodující - a stejně se prodává.
A pokud chceš příklad - v UK je daň z nafty vyšší než z benzínu a 51% se prodává v naftě.
A pokud chceš příklad - v UK je daň z nafty vyšší než z benzínu a 51% se prodává v naftě.
V UK udělal velký rozdíl congestion charge v Londýně - ten je podle CO2 a tak si spousta lidí koupila diesel, aby byli osvobozeni (nárůst z 10% na 50% trhu! za poslední dekádu). Nevím, jestli natažení dieselů do města je tedy žádoucí výsledek...
Uvidíme jestli se to teď změní, limit na CO2 je po novu nastaven tak nízko, že žádné auto bez baterek osvobozeno není. (Technická poznámka: je tam přechodné období, tj. ti s těmi diesely koupenými dříve jsou osvobozeni i nadále). [odkaz]
Uvidíme jestli se to teď změní, limit na CO2 je po novu nastaven tak nízko, že žádné auto bez baterek osvobozeno není. (Technická poznámka: je tam přechodné období, tj. ti s těmi diesely koupenými dříve jsou osvobozeni i nadále). [odkaz]
No mně spíše přijde, že příznivci nafťáků vždy odsuzovali lobbying u hybridů a elektromobilů a nyní, když se totéž týká dieselů, je to najednou docela vhodné.
Já říkám že to diesely nepotřebují. Nevím o nikom, kdo by to tady schvaloval.
Dávám vládě rok, maximálně dva. Samozřejmě, že se to (VOLKSWAGENU) podaří. Neexistuje jediný racionální důvod, proč by se to podařit nemělo, a existují desítky racionálních důvodů, proč by se to podařit mělo. Existuje však jeden důvod, poměrně iracionální, avšak rozhodný - chce to Volkswagen. A to je pomalu to samé, jako když po tobě chce něco maminka. Amerika není výjimkou, vždyť případná argumentace šestilitrovým benzínovým ingotem s jízdními vlastnostmi opilého mamuta, je v dnešní době absolutně, ale absolutně mimo.
V USA VW bohem není, tam je bohem EPA. Zaplaťpánbu, není to jako v EU a s EPA se dá soudit a v minulosti proběhla řada soudních sporů, kde EPA prohrála. Jinak souhlas.
ty muzes davat vlade troubo co chces.
Ten dehtovy ignot dokaze spotrebou a vykony konkurovat tem supermotorum z rajchu s naprostym klidem a navic uz zacinajmi amici i lepsi podvozky.....viz cadillac ats vs bmw 3. Tak si zalez do kouta a soupej nohama
Argumentuješ fotografií... 😄 Příznačné. Díky za radu, zalezu do evropského kouta, do kouta, který vyrábí nejlepší auta na světě. A že jich je.
Nikoliv,realnymi testy ats (nikoliv v ale obyc) vs obyc bmw 3......podle 90% us testu ma lepsi podvozek ats....
😄 Klid...
O ten prijdes az ats v porazi m3
>😁 >😁 >😁 tyhle komentare jsou vazne k pobaveni,prej zelena nafta,kdyz jedu za naftou,tak abych si dal vnitrni obeh v aute nebo bych se udusil a to podotykam je novy BMW,ty co tady pisou,ze to VW protlaci,bud maji VW nebo si mysli ze nafta je to nejlepsi,vas problem,ja ridicak na traktor nemam a nikdy si ho delat nebudu................nevim jak si to VW predstavuje,tohle je jenom vykrik toho,ze v USA prodava malo a chtelo by vic,at si blby nemci zalezou do svy diry a americany necha na pokoji,EPA bude hlavne hajit domaci automobilky a ne VW,jde o jejich ekonomiku a trzby VW je opravdu nezajimaji,to ze se snazi nemci protlacovat naftu je jenom proto,ze kdyz s tim jezdi evropani,musi i jinde,je to stejnej humbuk jako pred 3 lety s elektrikou a podivejte se,kde je ted......
Ano je to ale smutne, ze naftu nazyvaju zelenou len preto, ze sa jej malo spali. PET lahve by mohli byt tiez zelene.
Je zaujimave, ze u nas je dotacia (nizsia dan) a LPG a to z dovodu jeho neskodnosti pre ovzdusie - takmer ziadne pevne castice, ale nafta je jeho opakom v pevnych casticiach (rakovina krvy) a NOx (kysle dazde) a tiez ma znizenu sadzbu, bohuzial Europa je viac socialnejsia a nafta vozi chlieb a mlieko do obchodov. U komunistov bolo ZP vzdy az na poslednom mieste.
Je zaujimave, ze u nas je dotacia (nizsia dan) a LPG a to z dovodu jeho neskodnosti pre ovzdusie - takmer ziadne pevne castice, ale nafta je jeho opakom v pevnych casticiach (rakovina krvy) a NOx (kysle dazde) a tiez ma znizenu sadzbu, bohuzial Europa je viac socialnejsia a nafta vozi chlieb a mlieko do obchodov. U komunistov bolo ZP vzdy az na poslednom mieste.
V usa nejsou pitomci.....nenechaji si zasvinit mesta naftou jen proto ze to chce nejake Vw...zadny vyhody pro diesly, zadny omezeni a zadny dotace. To by se jim tak libilo, naxrat a rozmazat!!!
Tak zrovna za louží mají k dokonalosti hooodně daleko, lobbing je tam sofistikovaná záležitost, a pokud koncern zvolí účinný scénář, mohou být úspěšní, jakoli se mi to nemusí líbit ... Jestli kdokoli žije v domnění, že tamní pol. smečka je nějak kvalitativně jiná, než místní, tak snad zamávat šátečkem a hurá na nočník ...
To poslední je idealizace "us boys" ...
To poslední je idealizace "us boys" ...
V americe je samozrejme taky boxdel a korupce ale na to co tu mame my tozdaleka nema. NAVIC - znacka vw neni v usa nijak oblibena.....zvlaste pokud odecteme evropske pristehovalce kteri tam nejsi dyl jak 5 let......a mexicany
A konzervatvni zakaznici chteji porad benzin
A konzervatvni zakaznici chteji porad benzin
je to součást kultury >😁
Další ukázka německého myšlení nad lidí. jaké čisté motory vždyť za těma srač. nejde jet v koloně smrdí jak chcíplotina
No já nevim , ale asi to nebude jenom o nafta vs. benzin . Tuhle jsem dojel v koloně ten zázrak Fabia , vzadu na kuzru měl písmenka TSI a jak za ním stojím za tu chvilku než vzduch projde ventilací jsem se lek že mi hoří auto ! Jak se odpích a viděl jsem mu na výfuk , tak se mu z vejfuku valil krásnej modrej kouř ... Takže to asi bude hlavně vo tom , jak má kdo auto v cajku a jestli takový maličkosti jako je jeho seřízení a celkovej technickej stav vůbec řeší .
benzín má dokonalejší spalování jak nafta, mě zas vadí oblaka kouře když přede mnou zrychlí diesel , seřízení motoru hraje taky svou roli, ale hlavně u dieselů, nejhorší na Světě jsou neseřízené naftové motory polských autobusů, není nic horšího
Souhlasím, ale samozřejmě záleží na dalších okolnostech 😄 Sice je to z trochu jiného soudku a části světa, ale třeba v Kathmandu je tolik aut, motorek a milion dalších dopravních prostředků, že i ten benzin mi fakt smrděl. Nechci ale vidět, co se stane, až Nepálci přejdou na naftu 😄
1. rozumný názor dnes tady. Tato generace TSI musí občas chladit vstřikováním velkého množství benzínu do výfuku, proto ten smrad nespáleného benzínu a modrý oblak.
staci se podivat na barevne oznaceni benzinu a nafty na stojanu benzinky😒br />
benzin = zelena = život
nafta = cerna = smrt
nafta = cerna = smrt
V USA je to typicky naopak (i když ne vždy, na barevné rozlišení pistolí standard neexistuje).
VW at si prodává ty svoje traktor diesely tady v evropě, kde mají stádo oveček.
Američani by měli měli myslet srdcem a kupovat to co je dobré a co jim vyhovuje od domácích značek a ne od VW.
Ještě at jim tam VW doporučí jejich slavná TSIčka a v USA začnou raději jezdit na kole.
Američani by měli měli myslet srdcem a kupovat to co je dobré a co jim vyhovuje od domácích značek a ne od VW.
Ještě at jim tam VW doporučí jejich slavná TSIčka a v USA začnou raději jezdit na kole.
Může se zeptat, čím se zakaznící VW při koupi auta rozhodují? Srdcem, nebo rozumem?
...nebo proc tak hrozne protlacujou diesly v usa?....At prodavaj benziny vzdyt je maj v produkci taky ne?..a sem tam diesel
Doufejme, že Američané budou normální a na tuto nestydatost nepřistoupí. VW za toto. :no: :😉
Mimochodem, diesely si daly hybridy k snídani i podle amerického systému měření. To platí pro VW Jetta a Golf a také pro Chevrolet Cruze.
Každý diesel by měl povinně vracet polovinu vyfukovaného smradu dovnitř auta, ať si taky užije jeho majitel 8-s
Pojďme se sejít a přidržíme na výfuku čistý kapesník, vsaďme se který bude čistější .............
Ale v lobbovani u zakonodarcov ci v lobotomoii zakaznikov mal VAG vzdy uspech.
Bravwo VAG :no:
VAG za to nemůže být odsuzován.