Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 R Concept: I nová generace to ráda horké

Na autosalonu ve Frankfurtu se poprvé představí nová generace Peugeotu 308, lákat na stánek bude i ostrý koncept vrcholné verze.
Zpět na článek
26. 8. 2013 13:34
26. 8. 2013 14:07
26. 8. 2013 14:14
26. 8. 2013 22:53
26. 8. 2013 15:23
26. 8. 2013 16:12
26. 8. 2013 17:53
26. 8. 2013 18:49
26. 8. 2013 19:11
26. 8. 2013 19:24
26. 8. 2013 19:43
27. 8. 2013 01:00
27. 8. 2013 09:52
27. 8. 2013 11:34
27. 8. 2013 13:28
27. 8. 2013 19:19
27. 8. 2013 02:19
27. 8. 2013 10:40
Avatar - Hittman
26. 8. 2013 13:34
JEN
Pořád je to JEN Peugeot, takže vyhozené peníze... :no:
Rozbalit vlákno
15
26. 8. 2013 14:07
Re: JEN
Pravda, ale ten concept je veľmi pekný, určite krajší ako GTI...
Avatar - Hittman
26. 8. 2013 14:14
Re: JEN
Téměř ho připomíná. Je fakt, že frantíkům se někdy design povede, pokud není moc ulítlej... ;-)
Avatar - beibej
26. 8. 2013 22:53
Re: JEN
Povede se jim hlavně když to zadaj studiu Pinifarina >:D
Avatar - Glaukos
26. 8. 2013 15:23
Re: JEN
příspěvek na prd :no:
26. 8. 2013 16:12
Re: JEN
Co máš proti Peugeotu ?
Ty moje , 309 GTI , 405 SRDT , 406 HDI , auta bez chyby
26. 8. 2013 17:53
Re: JEN
Francouzi vždycky uměli sportovní modely líp než němci.
26. 8. 2013 18:49
Re: JEN
Ale to píšeš jen o těch nejmenších autech, co? ;-)
26. 8. 2013 19:24
Re: JEN
Už dlouho jsem neviděl schopné francouzské sportovní auto aspoň střední třídy. >:D

Hele, když už cvakáš minuska, mohl bys taky třeba nalinkovat to, na co upozorňuju. Takovédle přizdisráčství je opravdu k smíchu. >:D :yes:
Avatar - Ham.
26. 8. 2013 19:43
Re: JEN
Tak jedno sportovní auto se ve Francii vyrábí, Veyron. :-)
Jinak máš pravdu, ostatní produkce jsou maximálně rychlé verze nižší střední nebo malých a mini aut, ale ne sportovní auta.
27. 8. 2013 01:00
Re: JEN
A hle, 6 přizdisráčů, jsem za to, aby se u hodnocení ukazovaly i nicky, aspoň člověk uvidí, kdo má za ušima a kdo má zemi ušima leda guvno. :-!
27. 8. 2013 09:52
Re: JEN
A kde je hranice pro "sportovní" auta? Co je a co už není sportovní auto? Lze na podvozku s koncepcí vše vpředu postavit sportovní auto?

Myslím, že RCZ je velmi schopné auto, jedna z nejlépe řiditelných předokolek. A verze R je opravdovou chuťovkou :yes: .
27. 8. 2013 11:34
Re: JEN
Pořád je to třída leda kompaktu. ;-)

PS: Už jsem sklidil 8 minusek, ale ani jednu normální, rozumnou a věcnou odpověď. Jde vidět úroveň zdejších "hodnotitelů".
27. 8. 2013 13:28
Re: JEN
Kdo z mainstreamu dělá sportovní auto střední třídy? Ford, Škoda, Seat, Renault? Nebo je snad na Insignii OPC či Passatu R něco sportovního?
27. 8. 2013 19:19
Re: JEN
Nikdo. Ale to je trochu mimo pointu - ve Francii není jeden jediný větší výrobce sportovních aut kromě Bugatti, v tom striktnějším výkladu slova sportovní. Možná do toho šlápne Renault s Alpine. Těžko mohou dělat něco lépe, když to nedělají vůbec. A nepřijde mi, že by měli historii plnou výrobců sportovních vozů. Ale je pravda, že nejsem vševědoucí.

Možná tedy chtěl říct, že zvládají dělat lepší hot hatche. To je ale úplně jiná diskuze.
27. 8. 2013 02:19
Dva pohledy
Skvělý design, kéž by někdo takové auto konečně vyrobil, ale teď, ne až bude každé druhé podobné, jak se to obvykle dělá :).

Které auto je dnes tak skvělé, aby mohlo zastínit svojí kvalitou např. Peugeot? VW? Audi? Škoda? ... Dnes už nejsou auta, co vydrží a to je to, co mě zajímá. Já měl i Peugeot 309 1.9D. Skvělý kus, koupen při 250tis km, ujeto přes 100tis km a žádný problém. Praktický, s hydraulickým posilovačem, který strčí všechny dnešní elektriky do kapsy, nepřesnou převodovkou, nezajímavým motorem, co málo žral a vydržel všechno :).

Jízdní vlastnosti? Musím se smát vždycky, když je někdo řeší. Kolikrát v životě využijete vyladěný podvozek focusu? Využijete na limitu? Je bezpečnější? Hloupost, pokud jezdíte normálně, tak je jedno, jestli jedete s trabantem nebo focusem :). To pohodlí, to je něco jiného, těch opravdu pohodlných, co rovnají naše silnice už tolik není, rozhodně ne za málo peněz.

To je můj názor. Ten Peugeot vypadá skvěle, kéž by ho vyráběli a klidně si ho koupím a můžou se mi smát a nadávat do žabožroutů. Stejně budou to své skvěle jezdící fáro maximálně leštit v garáži, protože na okruhu by zničili gumy a brzy za tisíce a na normální silnici se k limitu ani nepřiblíží :). Za to já se můžu chlubit, i když pojedu do Tesca na nákup a užívat si předností tohoto stroje, Designu :-)
Rozbalit vlákno
1
27. 8. 2013 10:40
Re: Dva pohledy
Podvozok Focusu nevyuzijes casto, ale ak ti ma zadna vlecna naprava buchat na nerovnostiach ako to bolo v 307cke, tak to urcite nie je dobre a vobec 307/C4 dost pokazili PSA meno. Variabilitu mala 307cka ale skvelu a prijemny dizajn.