Bystré oko :yes: Někde se někomu (z novinářů?) asi stala chybka, tady je info z australského zinu, fotky jsou jasné: [odkaz]
Ještě k těm "vanilkovým časům" : "vanilla" znamená hovorově něco nudného, nebo taky klasického. Takže Ingenlath prohlásil zhruba "sbohem klasická nudo". Znovu mi přijde trochu líto, že ho nenechali design Škody vést ještě aspoň o jednu generaci (modelů) déle, aby dotáhl, co načal. Ten chlapík má kule.
"Klasicke nude" dal sbohem asijsky design novych generaci. Facelift ovsem ukazuje, ze se k ni hodlaji zase vratit a tento koncept to pouze potvrzuje. Maska stejna, jako u soucasnych volv, pouze jine zebrovani a celkovy tvar je ostre rezany az hranaty, jako bylo pro volva minulych dekad typicke.
ŠMARJA ČÍŇÁCI ..jedou, ale koho zajma nějaky design, upraveny světýlka, vohnutej blatník, jak škodovka, furt stejna písnička : SMRADY & ROPA & MANY ... Což takhle dát si TESLA, elektrická TESLA >:Dkcc-hho.webnode.cz
Nesmyls, TESLA MOTORS 8-mi letá záruka na 160.000 km. Batery vpohodě vydrží 10 let a LITHIA JAK SRAČEK 100x100km - viz. Salar de Uyuni BOLIVIA 20°10'23.05"J 67°38'39.53"Z na 5 miliard elektromobilů. Radši si nastuduj jak JEDOVATÝ DIESEL ZPŮSOBUJE RAKOVINU viz google.cz
Když pominu problém stále nedostatečné kapacity, ceny a dlouhého nabíjení baterek tak česká elektřina je z uhlí a jádra, tedy neobnovitelná. A výroba el. energie u nás znečisťuje životní prostředí daleko víc než automobilová doprava. Takže v Praze budou jezdit čisté elektromobily a z Mělníka budou do Prahy padat srágory.
súhlas vodík je budúcnosť . Vodíka je všade dosť , je to najekologickejšie .
Viď Honda FCX Clarity , tieto detské autíčka na baterky sú len dočasným trendom , k praktickému využitiu majú ďaleko ... :yes: Komu sa bude chcieť platiť nejaký prenájom za batériu a nabíjať 1-3 hodiny auto ... Áno , autá na vodík sú drahé , ale keby sa do štúdia investovalo tolko ako do elektromobilov určite by sa našlo nejaké ekonomické riešenie ...