Novinky
ŠMARJA ČÍŇÁCI ..jedou, ale koho zajma nějaky design, upraveny světýlka, vohnutej blatník, jak škodovka, furt stejna písnička : SMRADY & ROPA & MANY ... Což takhle dát si TESLA, elektrická TESLA >😁 kcc-hho.webnode.cz
S baterkama, ktery po roce odejdou a jejichz vyroba vyzaduje drancovani prirodnich zdroju v daleko vetsi mire, nez tezba ropy.
Nesmyls, TESLA MOTORS 8-mi letá záruka na 160.000 km. Batery vpohodě vydrží 10 let a LITHIA JAK SRAČEK 100x100km - viz. Salar de Uyuni BOLIVIA 20°10'23.05"J 67°38'39.53"Z na 5 miliard elektromobilů. Radši si nastuduj jak JEDOVATÝ DIESEL ZPŮSOBUJE RAKOVINU viz google.cz
Diesel je spina, o tom se s tebou hadat nebudu, ale elektromobily nejsou svate. Palivo budoucnosti je vodik.
Palivo blízký budoucnosti v automobilu není vodík ale elektřina. Obnovitelná, snadno dostupná a česká. Fakt jo
Když pominu problém stále nedostatečné kapacity, ceny a dlouhého nabíjení baterek tak česká elektřina je z uhlí a jádra, tedy neobnovitelná. A výroba el. energie u nás znečisťuje životní prostředí daleko víc než automobilová doprava. Takže v Praze budou jezdit čisté elektromobily a z Mělníka budou do Prahy padat srágory.
súhlas vodík je budúcnosť . Vodíka je všade dosť , je to najekologickejšie .
Viď Honda FCX Clarity , tieto detské autíčka na baterky sú len dočasným trendom , k praktickému využitiu majú ďaleko ... :yes: Komu sa bude chcieť platiť nejaký prenájom za batériu a nabíjať 1-3 hodiny auto ... Áno , autá na vodík sú drahé , ale keby sa do štúdia investovalo tolko ako do elektromobilov určite by sa našlo nejaké ekonomické riešenie ...
Viď Honda FCX Clarity , tieto detské autíčka na baterky sú len dočasným trendom , k praktickému využitiu majú ďaleko ... :yes: Komu sa bude chcieť platiť nejaký prenájom za batériu a nabíjať 1-3 hodiny auto ... Áno , autá na vodík sú drahé , ale keby sa do štúdia investovalo tolko ako do elektromobilov určite by sa našlo nejaké ekonomické riešenie ...
[odkaz]
Ještě k těm "vanilkovým časům" : "vanilla" znamená hovorově něco nudného, nebo taky klasického. Takže Ingenlath prohlásil zhruba "sbohem klasická nudo". Znovu mi přijde trochu líto, že ho nenechali design Škody vést ještě aspoň o jednu generaci (modelů) déle, aby dotáhl, co načal. Ten chlapík má kule.