Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Wolfsteen
Tak teda nevím, ale nabízet v základu motor 1,2 se 118 Nm a 60 kW a pak až turbo s 200 Nm a 92 kW a mezi tím nic mi nepřijde jako dobrá strategie. Zatímco s prvním motorem to h.o.v.n.o pojede, tak za druhý bude zase mnohatisícový příplatek. Ale třeba se pletu. Nicméně nějaká atmosférická 1,4 by se do nabídky určitě hodila.
Na atmosféru 1.4 nevěřim ale někde sem čet že turbo bude mít i ten 1.2. Výkon si nepamatuje ale nějakejch 80 kW nebo tak něco..
Jo a ten tříválec 1.2 je prej nečekaně čipernej a přitom vyhrál test spotřeby, tak třeba fakt je >😒]
Jo a ten tříválec 1.2 je prej nečekaně čipernej a přitom vyhrál test spotřeby, tak třeba fakt je >😒]
Sám bych byl velmi zvědavý, kolik palců nahoru by dostala škodovka, kdyby u své Octavie představila takovédle motory... :-!
Kde vidíš nějakej větší rozdíl? 60 vs 63 kW; těch 80 nebo kolik z novýho 1.2 turbo vs 77 kW; a 115 vs 103 a 132 kW. Vzhledem k tomu že i do 208 teď dávaj 270 koní nebo kolik to má mít určitě něco takovýho přijde i sem
A nafta 68 vs 66 kW a 84 vs 77 a 81 kW. Do Citroenu dávaj i 2.0 HDi 110 a 120 kW takže to nejspíš přijde i sem vs 110 Oktávky
Ani palec nahoru ani dolu, je to stejný >😁
A nafta 68 vs 66 kW a 84 vs 77 a 81 kW. Do Citroenu dávaj i 2.0 HDi 110 a 120 kW takže to nejspíš přijde i sem vs 110 Oktávky
Ani palec nahoru ani dolu, je to stejný >😁
Já vím, ty nevidíš rozdíly. Samozřejmě, jak bys mohl. >😁
Tyhle plky si nech pro někoho jinýho a řekni kde vidíš ty rozdíly v nabídce motorů! >😁 >😒]
Jo a zapoměl sem že Citroen do týhle třídy dává i 147 kW, tak ten asi dorazí i sem a bude proti 132 kW tý Oktávie
Jo a zapoměl sem že Citroen do týhle třídy dává i 147 kW, tak ten asi dorazí i sem a bude proti 132 kW tý Oktávie
Nebavíš mne. Píšeš kraviny, asi nemáš do čeh👋koho píchnout.
Kdybys psal aspoň rozumně, ale ty píšeš stylem tak vynucené plakátové rádobyvtipnosti, která s realitou nemá nic společného, že je to jen k politování.
Závěrem: Takže, ano máš pravdu, jsi nejlepší, (tohle stanovíme jako axiom) a já už na tebe tedy nebudu muset reagovat. :-!
Kdybys psal aspoň rozumně, ale ty píšeš stylem tak vynucené plakátové rádobyvtipnosti, která s realitou nemá nic společného, že je to jen k politování.
Závěrem: Takže, ano máš pravdu, jsi nejlepší, (tohle stanovíme jako axiom) a já už na tebe tedy nebudu muset reagovat. :-!
Koukám že to konkrétní porovnání tě dostalo do kolen >😁
Nech už konečně toho plkání a řekni konečně kde vidíš ty rozdíly! >😒]
Nech už konečně toho plkání a řekni konečně kde vidíš ty rozdíly! >😒]
hele jelito, číst ty tvoje příspěvky je vážně zábava. Nejdřív sem hodíš "flame " a pak urážíš někoho, kdo argumentuje. Ty musíš bejt nehoráznej *** :-!
Napodobě.
Ani ty si nedovedeš najít tabulku s nabídkou motorozací pro Octavii a srovnat to s tabulkou v článku? Opravdu jsou stejné? Opravdu? 8-s :no:
Ani ty si nedovedeš najít tabulku s nabídkou motorozací pro Octavii a srovnat to s tabulkou v článku? Opravdu jsou stejné? Opravdu? 8-s :no:
Už seš trapnej, argumentuj - opravdu >😒]
Abych ti to zjednodušil
308 vs Octavia
60 vs 63 kW
80 (?) vs 77 kW
115 vs 103 kW
147 (?) vs 132 kW
199 (?) vs 162 kW
To byly benzíny a nafta
68 vs 66 kW
84 vs 77 a 81 kw
a 110 nebo 120 kW (?) vs 110 kW
Tak a teď řekni v čem vidíš ten rozdíl (ve prospěch Octavie) >😒]
Abych ti to zjednodušil
308 vs Octavia
60 vs 63 kW
80 (?) vs 77 kW
115 vs 103 kW
147 (?) vs 132 kW
199 (?) vs 162 kW
To byly benzíny a nafta
68 vs 66 kW
84 vs 77 a 81 kw
a 110 nebo 120 kW (?) vs 110 kW
Tak a teď řekni v čem vidíš ten rozdíl (ve prospěch Octavie) >😒]
Co tady lžeš?
V tabulce v článku motory končí na 115 kW u benzínu a 84 kW u dieslu.
To tady mám jako argumentovat motorem v Golfu R 221 kW? Jsi normální? Tohle je k zblití chlapče! 8-s :no:
V tabulce v článku motory končí na 115 kW u benzínu a 84 kW u dieslu.
To tady mám jako argumentovat motorem v Golfu R 221 kW? Jsi normální? Tohle je k zblití chlapče! 8-s :no:
Nezbláznil ses? >😁
Dej si na hlavu mokrej hadr a v klidu si přečti co a jak ti vodpovídám hned v úvodu. Tady píšu motorizace který asi teprve příjdou s otazníkem. Pokud nejseš totální pako tak víš že taková praxe je naprosto normální. Tak co dáš se do klidu nebo budeš definitivně za pako? >😒]
Dej si na hlavu mokrej hadr a v klidu si přečti co a jak ti vodpovídám hned v úvodu. Tady píšu motorizace který asi teprve příjdou s otazníkem. Pokud nejseš totální pako tak víš že taková praxe je naprosto normální. Tak co dáš se do klidu nebo budeš definitivně za pako? >😒]
A co tady ty pako taháš motorizace "který asi přijdou" s tím, na co jsem reagoval ve svém prvním příspěvku??? Tedy na oficiálně oznámené motorizace.
Ty nedovedeš ani udržet diskuzi v rámci toho, co zde jasně padlo. Ta tvoje paranoia je k zblití! 8-s :no:
Ty nedovedeš ani udržet diskuzi v rámci toho, co zde jasně padlo. Ta tvoje paranoia je k zblití! 8-s :no:
Daj sa liečiť , to proste nemôžeš niekomu dovoliť vyjadriť si svoj názor , ty stále budeš dookola omielať to isté Jossalito. Tvoje komenty len zbytočne zaťažujú internet :no:
zarypal si sem so skodovkou, chalan ti to vysvetlil a ty miesto pokracovania debaty si uskocil a pises uplne mimo temu. Tak kto tu koho nebavi?
Co to tady zkoušíte?
Chvástáte se, jak rozumíte autům, jak se vyznáte, ale když máte střízlivě zhodnotit dvě tabulky, tak z vás vypadne takovádle hovadina! 8-s :no:
Chvástáte se, jak rozumíte autům, jak se vyznáte, ale když máte střízlivě zhodnotit dvě tabulky, tak z vás vypadne takovádle hovadina! 8-s :no:
Nepřeháněj a v klidu řekni v čem vidíš ten rozdíl. Podle mě je to hodně podobná nabídka..
Jestli je atmosférický (!) tříválec, "hodně podobná" nabídka jako foukaný čtyřválec, tak o autech nevíš absolutně nic.
Jó, ale katalogy, ty ti asi jdou... :-! :yes:
Jó, ale katalogy, ty ti asi jdou... :-! :yes:
Nepůsobíš že bys moh posuzovat moje znalosti aut a seš asi tak jeden milimetr vod hrany kdy budeš definitivně za totální pako, tak bacha >😁
Na tu tvou blbinu by se dalo vodpovědět něčim jako "Někdo na to potřebuje 4 válce a turbo, někdo 3 a atmosféru" >😒] ale vo to nejde. Celková nabídka je prostě dost podobná a že ty seš vykřečovanej až hrůza a zřejmě fanatickej fanda škodovky na tom nic nemění. Netušim jaký bude P308 auto, ale motorová nabídka je naprosto ok a celkem podobná tý v Octavii. S trochou nadhledu stejná 😉
Na tu tvou blbinu by se dalo vodpovědět něčim jako "Někdo na to potřebuje 4 válce a turbo, někdo 3 a atmosféru" >😒] ale vo to nejde. Celková nabídka je prostě dost podobná a že ty seš vykřečovanej až hrůza a zřejmě fanatickej fanda škodovky na tom nic nemění. Netušim jaký bude P308 auto, ale motorová nabídka je naprosto ok a celkem podobná tý v Octavii. S trochou nadhledu stejná 😉
He? Ty mas nejaky blok v mozocku? Ty si sem dosiel vyryvat so skodovkou, pricom o skodovke tu nepadlo ani slovo a teraz my tu skusame a chvastame sa? Skus trosku rozumnejsie odpovedat.
Co tady zase meleš? Je velmi těžké zhodnotit to, co jsem tu napsal? Ten výše dokazuje, že to je velký problém a u tebe mne ani nepřekvapuje, že k motorům nemáš vůbec nic, ale zase rejpeš akorát do nicku. Ubohé chlapče!
Od tebe jsem hooodně dlouhou dobu nečetl nic o autech. 8-s :no:
Od tebe jsem hooodně dlouhou dobu nečetl nic o autech. 8-s :no:
Nemudruj už a buď přiznej žes trochu ujel nebo vysvětli v čem vidíš ty dramatický rozdíly v motorech P308 a Okty 😄
A nevopisuj! Mám dojem že na tu tvou závěrečnou větu má copyright Kylie >😒]
A nevopisuj! Mám dojem že na tu tvou závěrečnou větu má copyright Kylie >😒]
no u teba sa to prispevkami o autach uplne hemzi >😁 >😁 este stale si nevysvetlil ten dramaticky rozdiel k ponukach motorov medzi pezotom a embeckou.
Tak uz nam tu jedinou garazovou pravdu vysvetli, abysme prozreli, co je das auto 😉
Pokud je pro tebe atmosférický tríválec obdobného výkonu stejná motorizace, jako foukaný čtyřválec, tak se opravdu spolu nemáme o čem bavit. :-!
Koukám že si našel jedinej rozdíl ve prospěch škodovky >😒]
To je takovej Vorsprung durch Technik. Už brzy budou mít tři válce i daleko větší auta a pak ti to ani nepřijde. Důležitější je jakej ten motor a jakou bude mít spotřebu a taky životnost. To se teprv uvidí. Velkohubý gesta typu nemáme se vo čem bavit fakt nejsou na místě. Zrovna tak by se někdo moh vysmívat tobě že 147 kW je daleko víc než 132 v Oktě a 199 víc než 162 v Oktě RS. Pokud seš aspoň trochu schopnej nadhledu tak dojdeš k tomu že motorová nabídka P308 a Oktavie je prostě podobná
To je takovej Vorsprung durch Technik. Už brzy budou mít tři válce i daleko větší auta a pak ti to ani nepřijde. Důležitější je jakej ten motor a jakou bude mít spotřebu a taky životnost. To se teprv uvidí. Velkohubý gesta typu nemáme se vo čem bavit fakt nejsou na místě. Zrovna tak by se někdo moh vysmívat tobě že 147 kW je daleko víc než 132 v Oktě a 199 víc než 162 v Oktě RS. Pokud seš aspoň trochu schopnej nadhledu tak dojdeš k tomu že motorová nabídka P308 a Oktavie je prostě podobná
Nech toho. Jestli je ti víc než patnáct tak je tohle přeměřování kdo ho má vo fous delšího trapný.. 😄
Jsi mrzutý zakomplexovaný dědek, co se tady jenom povyšuje. Pokud si tím rozdílem myslel 1,2 tříhrnek vs 1,2 čtyřhrnek, tak to napiš normálně, ne agresivně.
Bylo to napsané zcela normálně a jaké jsou reakce jasně ukazuje, kdo ví, kde je sever. Potom jsou tu ti, kteří sem chodí leda kopat do lidí. 8-s :no😒br />
Ty opět dokazuješ, že reaguješ na můj nick, nikoliv na obsah.
Ty opět dokazuješ, že reaguješ na můj nick, nikoliv na obsah.
tvuj nick je predzvesti nuloveho obsahu jelito
A ty jsi znakem, ubohého charakteru, který musel být již několikrát zabanován a upozorňován na své nemístné chování.
Opět míříš akorát k dalšímu banu, ale ty sem zase přilezeš. Jako jsi to udělal pokaždé. :-!
Opět míříš akorát k dalšímu banu, ale ty sem zase přilezeš. Jako jsi to udělal pokaždé. :-!
nejak mam cim dal vetsi dojem ze debilek gti a debilek jelito je jedna a tataz uboha nula
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fylozofia malého motora je medzi pomerom ceny a výkonu.V dnešnej dobe to zväčša robia všetky automobilky.Ak je niekto na dôchodku,tak na jeho vozenie to je dostačujúce.
Majiteľ firmy sa bude voziť na 508 a zamestnanci,ktorí vozia náradie budú jazdiť na 208 1,2 vti.Tak isto aj ľudia,ktorí na to nemajú,kúpia si 1,2 fabiu.Takýchto argumentom je veľa!
Tieto argumenty vyhodnocujú analityci a na tomto základe vznikajú jednotlivé ponuky.
Heslo ´´kde nie je dopyt nie je ponuka´´ platí doslovne a je to životne dôležité pre au-
mobilky!
Traba rozlišovať aj to na čom jazdím a čo som si schopný kúpiť.Väčšina ľudí berie auto ako spotrebnú vec!Či už je to drahé auto,alebo z kategórie lacnejších.
To len margo motorizácie.
Majiteľ firmy sa bude voziť na 508 a zamestnanci,ktorí vozia náradie budú jazdiť na 208 1,2 vti.Tak isto aj ľudia,ktorí na to nemajú,kúpia si 1,2 fabiu.Takýchto argumentom je veľa!
Tieto argumenty vyhodnocujú analityci a na tomto základe vznikajú jednotlivé ponuky.
Heslo ´´kde nie je dopyt nie je ponuka´´ platí doslovne a je to životne dôležité pre au-
mobilky!
Traba rozlišovať aj to na čom jazdím a čo som si schopný kúpiť.Väčšina ľudí berie auto ako spotrebnú vec!Či už je to drahé auto,alebo z kategórie lacnejších.
To len margo motorizácie.
rohYpnol
Na 308 se opravdu těším. Je to natolik charismatický model, že neustále přitahuje pozornost. Ano, staví na stejném konceptu pojetí, jako Golf, ale je to špatně?
Přitom ve srovnání s Golfem je jeho estetická stránka mnohem ... přitažlivější. Ne, není hodnotnější. Golf nemá estetické vady. Ale z druhé strany ani ničím nezaujme, pokud to zrovna není GTI...
308 je svůdná, přitažlivá, přitom je to právě ta správná míra koření, aby se nejednalo o kýč. Jen by to chtělo vyplnit mezetu mezi základním 1.2 VTi a 1.6 THP. Právě tam bude těžiště prodávaných kusů Golfa a 308 zde zatím má jednu velkou prázdnotu...
Skvěle Peugeot :yes: :yes: :yes:
Přitom ve srovnání s Golfem je jeho estetická stránka mnohem ... přitažlivější. Ne, není hodnotnější. Golf nemá estetické vady. Ale z druhé strany ani ničím nezaujme, pokud to zrovna není GTI...
308 je svůdná, přitažlivá, přitom je to právě ta správná míra koření, aby se nejednalo o kýč. Jen by to chtělo vyplnit mezetu mezi základním 1.2 VTi a 1.6 THP. Právě tam bude těžiště prodávaných kusů Golfa a 308 zde zatím má jednu velkou prázdnotu...
Skvěle Peugeot :yes: :yes: :yes:
Nesúhlasím - je to usadlé, ustráchané a nudné. Teda zvonka. Vnútri je to mix zlých nápadov a dobrého vkusu.
zvonku je to o malo lepsie(body + za nesterilnu skatulu) ako golf7. Dokonca sucastna 308 sa mi paci podobne, za rovnaku cenu by som kupil starsiu, koli uzitku. Zvnutra sa nepatri hodnotit, pokial si do toho clovek naozaj nesadne a nevyskusa. Fotky velmi klamu.
Pěkné auto, škoda té přístrojovky, ta bude stát za prd co se týče clonění volantu. Jinak uvidíme jízdně, zda se frantíci polepšili, např. v převodovkách.
Tam prej bude 1.2 s turbe a bude v několika výkonovejch variantách pro různý auta ale protože tohle mě fakt nezajímá nějak si nepamatuju ty přesný výkony, snad nějakejch 80 kW nebo tak něco tam bylo.. 😄
Šestistupňová je už delší dobu ok, za houby doteď stál starej pětikval dávanej k slabšim motoru, tam by se teda už fakt polepšit mohli >😒]
Šestistupňová je už delší dobu ok, za houby doteď stál starej pětikval dávanej k slabšim motoru, tam by se teda už fakt polepšit mohli >😒]
To poslední zvolání je ironie?
Sám Peugotu vytkneš poměrně velké chyby a pak mu dáš vysvědčení skvěle?
Sám Peugotu vytkneš poměrně velké chyby a pak mu dáš vysvědčení skvěle?
absencia motoru mozno nebude tak zla, pokial sa spravne nastavia cenu oproti konkurencii. Rohypnol aspon vytkne chyby, vy koncernisti ste na chyby slepi pokial ide o koncern.
Blbost! Zase tady vykládáš něco, co jsem já nikdy a nikde nenapsal. A konkrétně u tebe, jsem tě už minimálně dvakrát žádal, abys to buď dokázal (což se ti nepovedlo a nepovede), nebo mne přestal lživě obviňovat! Je to ubohé! 8-s :no:
ja som to nepisal konkretne tebe ale vseobecne o vas koncernistoch ale ked si sa tak automaticky sam zaradil medzi nich.. >😁
Jistě, ty raguješ na mne, ale píšeš o někom jiným, k tomu fakt není co dodat. 8-s :no:
uz sa trosku zamotavas nie? >😒]
Piš o autech. Jestli k nim vůůůbec něco máš. :-!
pisem o fanatikoch aut urcitej znacky, to ma dost blizko oproti tvojim psychopatickym snaham zhodit ma 😉
Ubohé! Léčíš si mindrák? Že se na webu o autech neumíš bavit o ...autech? >😁 :yes😒br />
To, jseš nad věcí, krásně ukazuje to, jak si tady s tebou GTI ( a nejen on) vždycky vytře akorát zádel. :-!
To, jseš nad věcí, krásně ukazuje to, jak si tady s tebou GTI ( a nejen on) vždycky vytře akorát zádel. :-!
To by šlo říct i vo nás dvou zlato 😉
Promiň pako >😒]
Promiň pako >😒]
Ty mě fakt nebavíš. Jsi k zblití. S tebou tady končím.
To vo zvracení si už řikal, pako. Já se celou dobu snažim mluvit věcně vo motorech a klidně a rád se k tomu vrátim. Věcně k věci odpovědět si měl celou dobu problém ty tak teď nehraj.. >😒]
Poď se klidně a v klidu vrátit na začátek a řekni konečně co se ti na těch motorech nezdá a v čem ti ty v oktě přijdou vo tolik jiný a lepší
Poď se klidně a v klidu vrátit na začátek a řekni konečně co se ti na těch motorech nezdá a v čem ti ty v oktě přijdou vo tolik jiný a lepší
proč ironie?
Jediný nedostatek je absence malého turbobenzinu 1.2, což se nepochybně brzy změní. Jinak zatím nemám co vytýkat.
Jediný nedostatek je absence malého turbobenzinu 1.2, což se nepochybně brzy změní. Jinak zatím nemám co vytýkat.
suhlas so vsetkym , trefne napisane... auto sa podarilo :yes😒br />
s motormi tiez suhlasim.... treba tam vyplnit tu medzeru to mas pravdu , ono vobec ten zakladny motor 1,2 VTi tam ani byt uz nemusel.....
vidim to rovnako.... nadherne auto so spravnym pomerom elegancie krasy a charizmy :yes:
s motormi tiez suhlasim.... treba tam vyplnit tu medzeru to mas pravdu , ono vobec ten zakladny motor 1,2 VTi tam ani byt uz nemusel.....
vidim to rovnako.... nadherne auto so spravnym pomerom elegancie krasy a charizmy :yes:
Spíš musel. Bohužel je nutný nabídnou nějakou voholenou verzi se základnim motorem aby bylo možný nabízet již od... >😒]
Samozřejmě první použitelnou asi bude až to osmdesáti nebo kolika kW turbo 😄
Samozřejmě první použitelnou asi bude až to osmdesáti nebo kolika kW turbo 😄
Klaudius
Svet sa zbláznil, Citroen začal robiť zákaznícky dizajn v snahe páčiť sa všetkým a Peugeot nám servíruje dizajnové výstrelky typu malý volant a prístrojovka nad ním...
Každopádne mi nový P308 zvonka príde ako prebúchaný C4. Asi nemám ten správny pohľad, ale tie spomínané atraktívne tvary nikde nevidím, naopak, bojazlivo na mňa "juká" posledná neslaná-nemastná tvár Peugeotov. Vonkajšie línie sú umiernené až príliš, chýba im dynamika aj nápaditosť. Peugeot na spôsob Golfu skrátka nefunguje, podobne ako nefungoval napríklad ani u Fiatu Stilo.
Interiér vnímam dosť rozporuplne, na jednej strane tragédia s malým volantom a prístrojovkou hore nad jeho vencom, na strane druhej treba pochváliť neotrelý a nápaditý dizajn palubky. K mínusom počítam veľký dotykový displej, ktorý zrejme nahrádza väčšinu tlačidiel - už sa nebude dať nič ovládať spamäti po hmate, vždy budeš musieť odtrhnúť zrak od diania pred autom a čumieť na displej, aby si videl, čo zapínaš a vypínaš...
Suma-sumárum, dizajn u mňa za 3 mínus. Zvonku funkčné, ale nepekné, zvnútra pekné, ale nefunkčné.
Ešte by som zmienil pekne kubický tvar kufra, ktorý ale v mojich očiach dehonestujú vystupujúce výstuže v jeho vnútorných rohoch - tých pár cm už mohli nejak vyriešiť [odkaz]
Fotku so sklopenými zadnými sedadlami spraviť zabudli, ale dá sa asi čakať, že tam bude schod...
Každopádne mi nový P308 zvonka príde ako prebúchaný C4. Asi nemám ten správny pohľad, ale tie spomínané atraktívne tvary nikde nevidím, naopak, bojazlivo na mňa "juká" posledná neslaná-nemastná tvár Peugeotov. Vonkajšie línie sú umiernené až príliš, chýba im dynamika aj nápaditosť. Peugeot na spôsob Golfu skrátka nefunguje, podobne ako nefungoval napríklad ani u Fiatu Stilo.
Interiér vnímam dosť rozporuplne, na jednej strane tragédia s malým volantom a prístrojovkou hore nad jeho vencom, na strane druhej treba pochváliť neotrelý a nápaditý dizajn palubky. K mínusom počítam veľký dotykový displej, ktorý zrejme nahrádza väčšinu tlačidiel - už sa nebude dať nič ovládať spamäti po hmate, vždy budeš musieť odtrhnúť zrak od diania pred autom a čumieť na displej, aby si videl, čo zapínaš a vypínaš...
Suma-sumárum, dizajn u mňa za 3 mínus. Zvonku funkčné, ale nepekné, zvnútra pekné, ale nefunkčné.
Ešte by som zmienil pekne kubický tvar kufra, ktorý ale v mojich očiach dehonestujú vystupujúce výstuže v jeho vnútorných rohoch - tých pár cm už mohli nejak vyriešiť [odkaz]
Fotku so sklopenými zadnými sedadlami spraviť zabudli, ale dá sa asi čakať, že tam bude schod...
Spíš nemohli [odkaz] >😒]
Promiň Klaudie, ale opravdu s tebou nelze souhlasit :no: Podle mě Peugeot naopak dost ožil a předvádí svěží, čistý design, pravda trochu konzervativní. Nicméně je to navázaní na krásné tvary 80-90 let, tedy na tradiční hodnoty, které porušil modely se 7 na konci.
Nová 308 rozhodně nevypadá jako přebouchaná C4, má vlastní designový jazyk a to co ty popisuješ jako tragedii, tedy malý volant a budíky nad, tragédií není. Zajdi si vyzkoušet 208 a uvidíš 😉 Před týdnem jsem měl u možnost zajezdit si s 208 GTi a mohu říct, že jsem viděl bez problémů na budíky i barevný displej, stačí si jen spravně nastavit sedačku a skvělý volat :yes: Předpokládám, že u 308 to bude stejné.
Za mě 308 vypadá skvěle :yes:
Nová 308 rozhodně nevypadá jako přebouchaná C4, má vlastní designový jazyk a to co ty popisuješ jako tragedii, tedy malý volant a budíky nad, tragédií není. Zajdi si vyzkoušet 208 a uvidíš 😉 Před týdnem jsem měl u možnost zajezdit si s 208 GTi a mohu říct, že jsem viděl bez problémů na budíky i barevný displej, stačí si jen spravně nastavit sedačku a skvělý volat :yes: Předpokládám, že u 308 to bude stejné.
Za mě 308 vypadá skvěle :yes:
Čo človek, to názor a možný iný pohľad. Ja to vidím tak ako som napísal - teda zatiaľ, fotky občas klamú a v reáli je to trochu inak. Už sa stalo, že som po osobnej skúsenosti na auto pozmenil alebo celkom zmenil názor.
S 208 mám tiež svoju skúsenosť, absolútne mi nesadla, tú "svoju" polohu z volantom som proste nenašiel. Riadenie a podvozok ma tiež neohúrili, práve naopak. Motor bol síce najslabší z ponuky, ale voči papierovo +/- porovnateľnému trojvalcu v Yarise to bola lemra...
Z ponuky Peugeotu ma oslovuje asi len Partner a E😜ert a podmienečne možno 508 v kombíku (ten naopak interiérom boduje). Inak to u mňa momentálne na palec hore nie je.
S 208 mám tiež svoju skúsenosť, absolútne mi nesadla, tú "svoju" polohu z volantom som proste nenašiel. Riadenie a podvozok ma tiež neohúrili, práve naopak. Motor bol síce najslabší z ponuky, ale voči papierovo +/- porovnateľnému trojvalcu v Yarise to bola lemra...
Z ponuky Peugeotu ma oslovuje asi len Partner a E😜ert a podmienečne možno 508 v kombíku (ten naopak interiérom boduje). Inak to u mňa momentálne na palec hore nie je.
přesně souhlasím s tvou myšlenkou, že je to předělaný z C4, zejména ty boční partie/linie. S interiérem problém nemám, oceňuji tvůrčí originalitu. Pokud bude spolehlivý, nic proti tomu autu nemám.
Nejsem si úplně jistej ale C4 bude eště stará konstrukce zatimco tohle je určitě už na nový platformě EMP2. To se přebouchat nedá, to sou technicky odlišný auta s trochu podobnym designem bočních partií ale to bude tak všechno 😉
No, za mě dnes taky "hm". Když se tak dívám: [odkaz] a tady [odkaz] a pak tady [odkaz] , říkám si, že mě vlastně to žonglování s asymetrickými a šišoidními prvky moc nebaví a že bych asi dal přednost symetrickému klidu a jednoznačnosti v 307. Přesto, že ve zpracování detailů a materiálech šla zřejmě nová 308 zas kousek nahoru. Infotainmentové apod. vymyšlenosti pro geeky mě neberou, k ničemu je nepotřebuju.
Pokud jde o exteriér, pamatuji se, že 307 působila kdysi jako hotový průlom, protože úspěšně spojila a zpracovala do jednoho celku designérské snahy své doby. Mám pochybnosti, že by něco podobného znamenala 308. Osobně na mě pocitově špatně působí zubatá světla, zpředu jako by auto pořád mělo nějaký trn v oku - můj pocit, ale zkrátka mi to vadí. Zbytek - plovoucí gril a jakoby zjednodušená stylizace celé kastle - jdou taky mimo mě. Možná to není designérsky špatné, ale jako celek to na mě nepůsobí přitažlivě, spíš trochu slepě, jako maketa pro patentovou přihlášku. Počkám si ještě naživo, stejně se chystám na obhlídku 2008, třeba si zvyknu.
Pokud jde o exteriér, pamatuji se, že 307 působila kdysi jako hotový průlom, protože úspěšně spojila a zpracovala do jednoho celku designérské snahy své doby. Mám pochybnosti, že by něco podobného znamenala 308. Osobně na mě pocitově špatně působí zubatá světla, zpředu jako by auto pořád mělo nějaký trn v oku - můj pocit, ale zkrátka mi to vadí. Zbytek - plovoucí gril a jakoby zjednodušená stylizace celé kastle - jdou taky mimo mě. Možná to není designérsky špatné, ale jako celek to na mě nepůsobí přitažlivě, spíš trochu slepě, jako maketa pro patentovou přihlášku. Počkám si ještě naživo, stejně se chystám na obhlídku 2008, třeba si zvyknu.
Áno, 307 a za mňa aj 206, to bol ten správny mix priestoru, dynamiky, estetiky aj francúzskeho šarmu. Súčasný smer vnímam dosť rozpačito, Peugeot akoby sa nevedel nájsť, alebo sa bál vyjadriť sám za seba. Opisovať u suseda mi nepríde ako ideálne riešenie. Golf je Golf a jeho ideály bez vlastného výrazného dizajnového prvky nemajú šancu zabrať. Od Francúzov čakám francúzsky dizajn, nie nemecký.
Myslel sem že nápad na design Golfu je italskej >😁
Ať tak nebo tak sou to hodně snadno rozeznatelný auta [odkaz] [odkaz] >😒]
Ať tak nebo tak sou to hodně snadno rozeznatelný auta [odkaz] [odkaz] >😒]
Pôvodný Golf s tým dnešným má pramálo spoločné, okrem hrubého C-stĺpika neostalo z Giugiarovho návrhu vlastne celkom nič...
Pripadá Ti dizajn súčasného Golfa taliansky...?
😉
Pripadá Ti dizajn súčasného Golfa taliansky...?
😉
Pokud se nepletu, tak i nový Golf je od Italů. 😄
Stejně málo jako design toho původního [odkaz] [odkaz] 😉
Tohle je italskej design [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] (to je ta Havlova) [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😄
A tohle je italskej design na e😜ort [odkaz] >😒]
Tohle je italskej design [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] (to je ta Havlova) [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😄
A tohle je italskej design na e😜ort [odkaz] >😒]
Porovnávaš drahý a lacný tovar, navyše z rôznych časových období... Favorit nasledoval po Citroene BX, a nemyslím si, že by bol na tom dizajnovo zle, práve naopak. Porovnaj si ho s domácimi dizajnovými pokusmi.
Neuveriteľné ako inak čistý, skoro až strohý dizajn novej 308-ky pôsobí pri Golfe preplácane. Golf bude starnúť pomalšie, ale aj tak v tomto prípade palec hore za 308-ku. :yes:
No já nevím, co ti na tom přijde německého? Peugeot se vrací designem ke kořenům, tedy zpět k čistým liniím např modely 504,505,205,309,306,307 před FL,405,406,605 nebyli nijak extravagantní. Naopak jejich design byl spíše nadčasový. Jejich nástupci se 7 na konci, hlavně 407, 307 po FL, 207 před FL a také 308 před FL to celé zazdili :no: Tím, že se Peugeot vrací k nadčasové eleganci dělá jen dobře :yes:
Myslím, že ti rozumím, jak to myslíš. Taky bych raději viděl víc nadhledu a odvahy, toto na mě působí poněkud upoceně snaživě. Tam kde byla 306 už v základních křivkách suverénní a 307 jako šťastná tečka za přešlapováním obecných trendů, se mi nová 308 zdá tak nějak odnikud nikam. Do zdejší debaty o německosti, francouzskosti a italskosti se pouštět nechci - takový námezdný italský design v asijských službách taky nedělá z tamějších aut Italy. A naopak z šilhání Peugeotu směrem na východ stejně na nové 308 nenaroste dubové listí 😉
Jaros71
Za mne OK...na frantíka vypadá fakt dobře! :yes:
Poslední designy se Peugeotu docela povedly..
Jen tak dále. 😉
Poslední designy se Peugeotu docela povedly..
Jen tak dále. 😉
Pekelná Micinka
Myslím, že z hlediska prodejů to opravdu může být novinka podzimu. S hodnocením bych počkal až na živý kontakt. Je jasné, u jaké značky to hledalo recept na prodeje, ale to nemusí znamenat, že to je špatný. Je to jen méně originální, než jsme zvyklí od francouzů vídat, ovšem jak to s francouzským automobilovým designem v poslední době vypadá všichni víme. Občas je té originalitě obětován zdravý úsudek, nebo pohoří na realizci v sériové výrobě. Držím P308 palce, snad tedy nezklame.
Anonym
ten exteriér vypadá výborně.....Francouzi jsou dnes asi jediní, kteří umí menší vozy se zajímavým designem :yes:
Johny.Rico
Danke.
Arese
Ta podoba hlavně zadku s VW Golf je do očí bíjící, ale já bych se nad tím nepohoršoval. Rozhodně je to mnohem lepší, než bachratá zadnice současné (dobíhající) 308. Nové auto se také zbavilo těch vysokých MPV proporcí minulé generace, a za to mu u mě také velké :yes: . Jenom tu přístrojovou desu s maličkým volantem a budíky nad ním si mohli klidně odpustit. Ano, žít se s tím dá, ale klasika by většině zákazníků vyhovovala mnohem více, tak proč je prudit a riskovat jejich odchod ke konkurenci? 8-s :no:
Alpinis182
... jak se původní 308 a 307 dle mého názoru nepovedla, tak 308 2013 to velmi kvalitně kompenzuje.
Snad to bude tak kvalitní i na živo...
Snad to bude tak kvalitní i na živo...
matii
Možná může znít hlas majitele starší 308 jako kyselé hrozny, ale za mne Nee.
Exteriér ještě se zavřenýma očima, ale interiér je hrůza. Možná naživo bude dojem lepší, ale auta tohoto segmentu a typu byla tak trochu brána vzhledově jako sportovnější, jako dobrý základ pro HH. Tohle je tak pro nějakého páprdu. Nedokážu si představit, že tam narvou 200k motor, nebo ještě hůř, motor z RCZr (tuším okolo 270k). Myslel jsem, že horší palubku, než má Seat nenajdu. Bohužel našel.
Možná už jsem starej. 😄
Exteriér ještě se zavřenýma očima, ale interiér je hrůza. Možná naživo bude dojem lepší, ale auta tohoto segmentu a typu byla tak trochu brána vzhledově jako sportovnější, jako dobrý základ pro HH. Tohle je tak pro nějakého páprdu. Nedokážu si představit, že tam narvou 200k motor, nebo ještě hůř, motor z RCZr (tuším okolo 270k). Myslel jsem, že horší palubku, než má Seat nenajdu. Bohužel našel.
Možná už jsem starej. 😄
GTI
No, nestává se příliš často, aby frantíci stvořili auto, které se netváří jako ufo po nášupu hrachové kaše, nestává se často, abys mohl zcela přirozeně, esteticky tak akorát nabuzen, avšak nedrcen karosářskými justamentálními umanutostmi přesně tak, jak to každý den nasáváš z prachu cest, abys prostě jen zcela přirozeně a uznale zvednul jeden nebo dva palce.
Zvedni všechny, neboť máš před sebou auto, u něhož nezvítězil obsah nad tvarem ani tvar nad obsahem. Jde o špičkově vybalancovaný mix užitných a výrazových vlastností, a to přesně tak, jako to u Volkswagenu úspěšně předvádí již čtvrté desetiletí GOLF.
Popravdě až občas lapu po dechu - [odkaz] Tomuhle se říká automobilová krása v přímém přenosu :yes😒br />
To víš, po evidentních národně konkurenčních inspiračních garážových pramenech v podobě zvoníků od Matky boží, přichází ko-neč-ně (a od toho povolaného) auto s charismatem Delona. Jasně, nestrkejme hlavy do pucvole, zde přece platí padni komu padni, kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá. Prostě a jasně - BRAVO 308.
Tedy ale ten utopený volant ne, prostě ne! Sakra, copak u Peugeotu neví, co má pravej chlap mezi nohama? Volant patří výš, však víš.
No, dnes uznale, upřímně a vřele: BRAVO PEUGEOT :yes: :-!
Zvedni všechny, neboť máš před sebou auto, u něhož nezvítězil obsah nad tvarem ani tvar nad obsahem. Jde o špičkově vybalancovaný mix užitných a výrazových vlastností, a to přesně tak, jako to u Volkswagenu úspěšně předvádí již čtvrté desetiletí GOLF.
Popravdě až občas lapu po dechu - [odkaz] Tomuhle se říká automobilová krása v přímém přenosu :yes😒br />
To víš, po evidentních národně konkurenčních inspiračních garážových pramenech v podobě zvoníků od Matky boží, přichází ko-neč-ně (a od toho povolaného) auto s charismatem Delona. Jasně, nestrkejme hlavy do pucvole, zde přece platí padni komu padni, kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá. Prostě a jasně - BRAVO 308.
Tedy ale ten utopený volant ne, prostě ne! Sakra, copak u Peugeotu neví, co má pravej chlap mezi nohama? Volant patří výš, však víš.
No, dnes uznale, upřímně a vřele: BRAVO PEUGEOT :yes: :-!
Souhlasím, již při představení prvních fotografií jsem tvrdil, že půjde o velmi zajímavého hráče na poli nižší střední 😉
GTI překvapil si mě 😉 Ano nová 308 se vydává cestou golfu, pěkný čistý a trošku konzervativní design, tak jako to bylo v 90 letech u 306 a 406. Na ten volant se opravdu dá zvyknout. U 208 GTi jsem s ním problém neměl, řídila se skvěle :yes:
Smrdí to Golfem i Astrou, ale výsledek je až překvapivě dobrý :yes😒br />
Jen mi trošku přijde, že Peugeot tápe a nemá tvář. 308 i 508 jsou mezi světly nějak nedodělané. 😄
Jen mi trošku přijde, že Peugeot tápe a nemá tvář. 308 i 508 jsou mezi světly nějak nedodělané. 😄
Dotaženější je to tady [odkaz] ale jinak je to všude podobný [odkaz] [odkaz] a určitě lepší než ty starý tlamy [odkaz]
3_diamanty
tento pezot sa dizajnom jednoznacne podaril... uz odkedy prisiel model 508 ide dizajn pezotu spravnym smerom , parada :yes😒br />
dizajn je opat pekny podobne ako za starych dobrych cias... 306tky 206tky 406tky 😉
dizajn je opat pekny podobne ako za starych dobrych cias... 306tky 206tky 406tky 😉
:yes:
Peugeotu vždy seděl spíš umírněnější design. Na neobvyklé kreace tu byl odjakživa zase Citroen.
Peugeotu vždy seděl spíš umírněnější design. Na neobvyklé kreace tu byl odjakživa zase Citroen.
novice
Asi by mi otackomer vpravo a opacne docela vadil, kdyby bylo na mne, tak bych dal klasicky rychlomer vpravo, otackomer vlevo.
věř tomu, že nevadil... tuhle "rošádu" jsem měl v autě již 2x a bylo mi to úplně šumák...
myslim ze ci je otackomer vlavo alebo vpravo to je tak uplne jedno... je to o zvyku.... za par hodin jazdy si kazdy clovek zvykne ze auto ma otackomer a rychlomer tam kde ma a nie je s tym problem.... napr porsche ma otackomer vzdy v strede a najvacsi [odkaz] a rychlomer je mensi a vedla... co sa tiez nie kazdemu musi pacit ale asi ziadny majitel si nestazuje ze si na to nezvykol.... ono aj ten pohlad na budiky ponad volant je len o zvyku .... je to v pohode... par hodin jazdy a clovek sa prisposobi kazdemu autu bez problemov 😉
S kolika majiteli jsi mluvil? Podobně jako u Mini, často odčítají rychlost z digitálního displaye. Luštit údaje z relativně malého analogového tachometru, který je cejchovaný po 50 km/h, je prostě nepohodlné.
Nevím, jak ostatní, já kouknu do kapličky a mozek si to nějak přebere. Prakticky okamžitě jsem si zvykl i na přístroje uprostřed. Přechod digitální-analogové také žádný problém. Nějaká pravá-levá, levá-pravá, pravděpodobně si ani nevšimnu, že jsou naopak. 😄 To si spíš všimnu toho, že je otáčkoměr cejchovaný v opačném směru ala Aston Martin. Jen si nejsem jistý, jestli už není otáčkoměr od tachometru příliš daleko (vzhledem k protiběžnému uspořádání).
Nevím, jak ostatní, já kouknu do kapličky a mozek si to nějak přebere. Prakticky okamžitě jsem si zvykl i na přístroje uprostřed. Přechod digitální-analogové také žádný problém. Nějaká pravá-levá, levá-pravá, pravděpodobně si ani nevšimnu, že jsou naopak. 😄 To si spíš všimnu toho, že je otáčkoměr cejchovaný v opačném směru ala Aston Martin. Jen si nejsem jistý, jestli už není otáčkoměr od tachometru příliš daleko (vzhledem k protiběžnému uspořádání).
Wendover
prečo frantíci vždy musia vymyslat ch....iny s budíkmi ? preco na otáckomeri a na rýchlomeri idu rucicky opacne ? preco v citroene trepu tie skarede budiky do stredu a pred vodicom nic nieje ? >😁
kazdopádne tento Peugeot je krásny, má chyrizmu, vyzerá luxusne a moderne ... 😉
za mná určite thumbs up :yes: :yes:
kazdopádne tento Peugeot je krásny, má chyrizmu, vyzerá luxusne a moderne ... 😉
za mná určite thumbs up :yes: :yes:
Nepoplet si to? C4 a DS4 maj budíky normálně [odkaz] [odkaz] v kapličce před řidičem
Asi myslel tohle [odkaz]
Nojo to je nějaký Picasso, já zůstával v kategorii 😄
Nizsi stredni? 😉
No jasně, tyhle malý autobusy (teda i ty velký) dou mimo mě 😄
Taky nechápu, proč PSA pořád dráždí své potenciální zákazníky nějakými excesy týkajícími se pracoviště řidiče a ovládacích prvků, které jsou za dlouhá desetiletí vývoje naprosto osvědčené a v zásadě již nezlepšitelné. Nejdřív to byly volanty s debilními pevnými středy u Citroenu. Reakce byly v naprosté většině velmi negativní, a tak od tohoto nesmyslu Citroen u nových modelů ustoupil. Ale Peugeot se tím nijak nepoučil a zase jde podobnou cestou. Přece jim muselo být předem jasné, že mezi koleny umístěný maličký volant bude spoustě lidem vadit! Prostě inovace za každou cenu. Ach jo... 😢 :no:
Taky nechápu. Sice těžce "zgolfovatí" exteriér (ne, že by byl výsledek špatný), zato v interiéru - kde člověk tráví nejvíc času - je to jeden úlet a e😜eriment vedle druhého. Jakoby si to zrovna PSA mohlo v současnosti dovolit.
úplne súhlasím a presne to iste tvrdím ze nejaké zbytocne e😜erimenty si dovlolit nemozeu...
a u takeho to auta kde exterier vyzera v skutku velmi dobre, moderne a luxusne by si mohli odpustit interier alla ufo lod a polahodit oku aj z vnutra, mala by to byt samozrejmost, mne tento interier nejak nesedí k tomuto autu , chcelo by to nieco , viac ergonomickejsie ... 😄 je to moj názor 100 ludi 100 chuti takze sa na mna nehnevajte 😄
a u takeho to auta kde exterier vyzera v skutku velmi dobre, moderne a luxusne by si mohli odpustit interier alla ufo lod a polahodit oku aj z vnutra, mala by to byt samozrejmost, mne tento interier nejak nesedí k tomuto autu , chcelo by to nieco , viac ergonomickejsie ... 😄 je to moj názor 100 ludi 100 chuti takze sa na mna nehnevajte 😄
Jinak nová 308 se mi dost líbí, pěkné auto 😉
Souhlasim, až nečekaně pěkný, to bych nečekal :yes: