Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
me osvetleni nekterych aut připomínaji valecne malovani indianu, kteří jdou do boje.
nekdy se skoro leknu, co to na me v protismeru jede a skoro se bojim, ze me to sezere.
nejagresivnejsi me ted prijdou fordy a korejci hnujdaj nebo kia, ty auta nejsem shopny rozlisit. predpokladam, ze brzo zacnou menit i barvy podle nalady a to pak nebude radno na silnici vyjizdet nebo vychazet...
nekdy se skoro leknu, co to na me v protismeru jede a skoro se bojim, ze me to sezere.
nejagresivnejsi me ted prijdou fordy a korejci hnujdaj nebo kia, ty auta nejsem shopny rozlisit. predpokladam, ze brzo zacnou menit i barvy podle nalady a to pak nebude radno na silnici vyjizdet nebo vychazet...
kdepak, H/K to maji takovy rekl bych "ukonceny" a relativne kompaktni. Zdaleka nejhorsi jsou AUDI, to je teprve opravdova hruza...
Bubáq
Prostudoval jsem snímky a přepadly mě obavy. Obavy o to, aby se dosavadní styl nastolený Stevem Mattinem zcela nevytratil. Copak byl Thomas Ingenlath nositelem dynamického designu u škodovky?!
Hrátky s tvarem diodového pásku denního svícení mi přijdou nanejvýš směšné... Stačí si uvedomit, že existuje jen omezený počet designových řešení, která mohou podpořit dynamický vzhled, nebo noblesní dojem... A ta ostatní řešení, ta jsou jen do počtu, vytvořená jen a jen pro to, aby se cosi na voze odlišovalo od konkurence. A do této škatulky- podle mého- patří "ležící písmeno T" Thomase Ingenlatha. Je to trapné řešení, nic více. Pro řešení zadních světel nemám připomínek.
A co bych si asi tak představoval? Aby se zcela nevytratil styl, který se objevil u studie Universe... Ta byla tím pravým pro Volvo! (A nepotřebovala ani ležící téčko, aby byla krásná a zároveň charakteristická pro Volvo).
Tentokrát 😒
Hrátky s tvarem diodového pásku denního svícení mi přijdou nanejvýš směšné... Stačí si uvedomit, že existuje jen omezený počet designových řešení, která mohou podpořit dynamický vzhled, nebo noblesní dojem... A ta ostatní řešení, ta jsou jen do počtu, vytvořená jen a jen pro to, aby se cosi na voze odlišovalo od konkurence. A do této škatulky- podle mého- patří "ležící písmeno T" Thomase Ingenlatha. Je to trapné řešení, nic více. Pro řešení zadních světel nemám připomínek.
A co bych si asi tak představoval? Aby se zcela nevytratil styl, který se objevil u studie Universe... Ta byla tím pravým pro Volvo! (A nepotřebovala ani ležící téčko, aby byla krásná a zároveň charakteristická pro Volvo).
Tentokrát 😒
Kdo by to čekal? Volvo jako designový prémiový věrozvěst.
BRAVOLVO :yes: :-!
Když jsem byl mladší a s čerstvým řidičákem, snil jsem o tom, že si jednou koupím novou Alfu.
No teď si říkám, že až trochu dospěju, koupím si Volvo.
Co auto, to perla, nemaj slabej kus...
Všichni ti, co se tak zoufale potřebují odlišit od toho "D3 stáda" mohou klidně kašlat na luxusy a intimity, neboť tady ve Volvu mají prvotřídní alternativu bez jakýchkoliv ale.
BraVolvo :yes:
tak si v klidu ještě dva počkáme. Věřím, že to bude stát za to.