A přitom mají nízké výrobní náklady, druhé nejnižší v EU ...................
Nicco
2
1.0 je ozaj uzasny, na to kam je urceny, ale problem je niekde inde. Dizajn tychto aut (bmax, cmax) zakaznici v EU nechapu a nepomohli ani uzasne dvere. Bmax je podobna zlatanina, ako Renault Kaleos.
Klaudius
0
A skús ešte pohľad do zrkadla, uvidíš tiež sakra zlátaninu... :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
sarusian
1
ten ford sa nepredava koli tomu, ze to bol dekralovany nastupca fusionu, pricom oproti fusionu ma cenu o 50% vyssiu, a tak teda moze mat fantasticky motor, moze mat fantasticke dvere, ale jednoducho koli cene to bude mat minimalne predaje, uz pred par mesiacmi tu bola sprava, ze ford znizuje kapacitu vyroby b-maxu o 50% a teraz este dava zamestnancom volno, pretoze navzdor marketingovemu vymyvaniu mozgov a masivnej reklame sa ludia nenechali nachytat na tento model - ktory nie je ani velky, ani lacny. Ak by ford znovu obnovil vyrobu fusionu, tak tie predaje povodneho fusionu budu omnoho vyssie, ako toho nepodarku
Atlis
0
b-max nikdy nebol deklarovany ako nastupca fusionu.
sarusian
1
no predstav si, ze ja som vsade cital, ze nahradza fusion napr.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
...
Atlis
0
to je sice pekne, ale to napisali pisalkovia. ford nikdy b-max neplanoval ako nastupcu fusiona a nikdy o nom ako o takom nepise.
za teoretickeho nastupcu je mozne povazovat ford ecosport.
LambaX
0
Dostávat 80% platu a zároveň moci se věnovat něčemu dalšímu, to by byl zlatý důl 😄 . Předpokládám tedy, že do práce během té doby docházet nemusí a že jim to ani nebudou odečítat z řádné dovolené.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
...
za teoretickeho nastupcu je mozne povazovat ford ecosport.