Frankfurt 2013
...mnohem hezčí a lepší volba je Škoda Rapid Spaceback. Pokud se Vám nechce čekat, tak je pak jasná volba Volkswagen Golf :-!
Vítej po prázdninách, už zase ve zvláštní, kde jsi dostal i net? To se máš >😁 :yes:
Ne - na gymnáziu v tercii 😉
Jasně, tak se tomu teďka říká? To se omlouvám >😁
Hm, ódu na julču se 159kou v avataru tipuju tak na kvartu. >😁
teba tu akosi dlho nebolo vidiet.... kde si bol v , nebodaj v egypte? >😁
skoda len ze sa podaril navrat domov ;-\
skoda len ze sa podaril navrat domov ;-\
Byl jsem velmi zaneprázdněný a neměl jsem čas. Nyní jsem tu však zpět, a se svými radami jsem tu znovu pro Vás!!!
Marně přemýšlím, jak na tuto Novákovu provokaci zareagovat a nepoužít přitom žádné sprosté slovo.... :no: :no: :no:
Čas je neúprosný a dokonale ukazuje, že design je kupodivu asi nejslabším článkem Giulietty. Příď snad dokonce aspiruje na první místo pro úlet desetiletí. Ovšem, tohle tu jistě není tajemstvím, co mě však velmi překvapilo, bylo to, že v rámci prázdninového cestování jsem na zahraničních cestách několik Giett potkal a zklamán jsem vlastně byl i ze zádi. Neznám poměry v kabině, ale nahoře píše kolega Jossalito, že uvnitř to žádné velké "karpáčo" není. Jossalito ví a zná, není důvod o jeho zjištění pochybovat.
Těžko to soudit, na jednu stranu by člověk tolik chtěl, aby se Alfě něco povedlo, na druhou stranu je nutno otevřeně si napsat, že auto je úspěšné jenom tak, jak je... úspěšné. A Gietta na nějaký mimořádný sukces nevypadá ani náhodou.
Nezbývá než doufat v... ALVWA ROMEO :yes: :-!
Těžko to soudit, na jednu stranu by člověk tolik chtěl, aby se Alfě něco povedlo, na druhou stranu je nutno otevřeně si napsat, že auto je úspěšné jenom tak, jak je... úspěšné. A Gietta na nějaký mimořádný sukces nevypadá ani náhodou.
Nezbývá než doufat v... ALVWA ROMEO :yes: :-!
Takže jsi nám tu napsal tvůj názor na vzhled Giulietty a o ostatních částech této AR nemáš ponětí, ale nezbývá než doufat... Tak doufej 😉
Podle toho, co tu od tebe čtu, ty nemáš ponětí ani o tom 😉
Ale nepovídej, ty už jsi zase na něco přišel sám nebo ti pro změnu někdo poradil? 😉
Pro změnu mi nikdo neporadil, ale Jossalito zde jistě věrně popsal, jak nahlížet na vnitřek Gietty. Dokonale to zapadá do mých zjištění. Jestliže jsou tu doslovné skvosty - BMW1, AUDI A3, a MB-A, asi težko tu můžeš zaujmout designově jedním z nejslabších modelů alfy za dvacet let. A to ti snad ani nebudu vhánět slzy do vočí modelem Mi-To 8-s >😁 😉
Tak jsem rád, že tu uznáš, že ti stačí jen názor někoho a bez vlastní zkušenosti něco odsoudíš... Holt teoretik a designový rádce. Své designové favority jsi zde vyjmenoval a já s tebou nesouhlasím. Nic víc, nic míň. Do očí mě slzy nevženeš, i o tom Mitu psát můžeš, ale zase pouze v rovině vlastní teorie. 😉
Jossalito není někdo, je to dlouholetý kolega a jeho zkušenost s auty je velmi bohatá. Nemusíš si tu hrát na muže se železnou maskou, tvůj (ne)vkus je tu obecně známý - ty ceníš design Mita... to stačí, nemyslíš >😁 😉
To víš, jsem rád, že se s někým dokážeš poplácávat po ramenou. Tak až si zase něco někde od někoho přečteš, tak to vezmi jako fakt. Nepřemýšlej, nezkoušej, to by bylo nejspíš nad tvé schopnosti. To se se nedá nic dělat, tokat s tvým "dokonalým nezpochbnitelným vkusem" zde opravdu nehodlám.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vidím, že ti to šroubuje v hlavě, avšak špatným směrem. Ano, kolega Jossalito je dlouholetý diskusní kolega. Nehledej za tím nic patologického, jde o přirozený respekt k vědomostem kolegy. Ber prostě na vědomí, že kolega Jossalito je člověk, který zde dlouho a dobře píše, a zná auta, na rozdíl zase třeba od jiného diskutéra, který má jen barevné autíčko v avataru a prská tu kolem sebe jak klučina na písku, kterému někdo zašlápl jeho plechovou alfu na setrvačník 😄
Kdo nemá názor shodný s tvým, prská, je diskuzním prosťáčkem atd. Jo musíš se smířit s tím, že jen se svými příznivci zde diskutovat nebudeš. Jsem rád, že se ti avatar líbí. 😄
Nevšiml jsem si, že bys tu kdy napsal respektuhodný názor. Jak, že se mi líbí to autíčko? Domýšlíš si naivity na své úrovni. Autíčko je mi ukradené, jen poukazuji na to, že ten barevný snímek autíčka je asi tak tvůj zdejší diskusní vrchol >😁
Tak mě ani tak nejde o to, aby mě takový teoretik jako ty respektoval. Z toho nic moc nemám. Dlouhé texty s povrchním obsahem nechám jiným. 😉 Až začnes psát i z vlastní zkušenosti, bude to mít váhu. Teoriím zdar
Pokud by mělo mít váhu výhradně psaní z vlastní zkušenosti, pak ty bys tu musel mít v psaní zaracha na následujících deset let >😁 Nestřílej si ještě k tomu všemu, co tu předvádíš, vlastňáky.
Výhradně? No špatně čteš co píšu.... 😉
Nemůžeš vydávat za zkušenost své sezení v isofixu, to bys tu dojal i vrátnýho >😁
tvá zjištění se omezují jen na osobní zkušenst se škodou 120 a vše ostatní jsi viděl jen z časopisů.....
už sem na tebe několikrát reagoval, autosalony jsou otevřené a máš možnost se tam posadit!!! To je ale na tvou línou * moc Háj level....
takže si s jossalitem porovnávejte čísla z katalogů, mi ostatní se půjdeme posadit a projet se.
už sem na tebe několikrát reagoval, autosalony jsou otevřené a máš možnost se tam posadit!!! To je ale na tvou línou * moc Háj level....
takže si s jossalitem porovnávejte čísla z katalogů, mi ostatní se půjdeme posadit a projet se.
Tak s tím se dá souhlasit i nesouhlasit. Pokud jde jen o design, souhlasím s tím, že přední část je přinejmenším divná. Ta vypouklá přední světla rozhodně sportovně ani krásně nevypadají a nějak mi k autu vůbec nepasují. Kde ale GTI naprosto nesouhlasím, je zadní část Giulietty - je výrazně sportovní a velmi povedená, škoda jen toho předku, že není ve stylu 159. Rázem by tohle auto aspirovalo na nejsportovnější design ve třídě :yes:
Jo, myslím, že to vidíš dobře. No, já to přesně takhle měl do letošních prázdnin, několikrát jsem za alfou jel a sám sebe se ptal, kam se vytratila ta jiskra. Fakt.
Předek Julčy (hlavně světla) mohl být určitě mnohem lepší, ale i přes to se jedná o designový skvost. A také technický - motory, podvozek, řízení - to vše je super a i nabídka prostoru a velikost kufru nejsou k zahození. Škoda jen té vyšší ceny...
Jo ten předek, btw k té ceně - jen tak jsem mrknul do konfigurátoru a se slušnou výbavou a motorem 1.4T Multiair 170k jsem se dostal na nějakých 680tis Kč (ceníkovka). Zas tak hrozné to neni, ale vedle jsem postavil nový Leon FR 1.8TSI 180k a s daleko lepší výbavou jsem byl o 60tis níže (stále ceníková cena).
Můžeš namítnout, že Alfa neni jen o ceně, je to srdíčko. Nicméně v případě Leonu, který mě v nové generaci osovuje daleko víc,bych vůbec neváhal a bral právě jej :yes:
Můžeš namítnout, že Alfa neni jen o ceně, je to srdíčko. Nicméně v případě Leonu, který mě v nové generaci osovuje daleko víc,bych vůbec neváhal a bral právě jej :yes:
Leon je sterilny unifikat s horsimi materialmi a vsednejsim interierom.
Zrovnat vybavu a motor je jedna vec, zrovnat vsak celkovy dojem z auta druha.
Leon ma zaujimavo riesenu akurat hornu cast palubovky s budikmi, od lava po pravy krajny vyduch stredoveho panelu, zvysok vsak (najma vzadu) vyzera ako uzitkova dodavka.
Giulietta je celkom inde.
Zrovnat vybavu a motor je jedna vec, zrovnat vsak celkovy dojem z auta druha.
Leon ma zaujimavo riesenu akurat hornu cast palubovky s budikmi, od lava po pravy krajny vyduch stredoveho panelu, zvysok vsak (najma vzadu) vyzera ako uzitkova dodavka.
Giulietta je celkom inde.
Tak v tom s tebou nesouhlasím, podle mě je nový Leon dost povedený. Rozhodně jak dodávka nevypadá, je to jedno z nejhezčích aut koncernu a rozhodně snese srovnání s Giuliettou 😉
Netrvdím, že je Alfa horší, jen se mi u ní nelíbí (dle mě naprosto tupý) design přední časti vozu. Leon má pěkný čistý design bez výrazných slabin, je vyvážený. Nicméně ti to vnucovat nebudu. Ber to jako můj názor a moje preference 😉
Netrvdím, že je Alfa horší, jen se mi u ní nelíbí (dle mě naprosto tupý) design přední časti vozu. Leon má pěkný čistý design bez výrazných slabin, je vyvážený. Nicméně ti to vnucovat nebudu. Ber to jako můj názor a moje preference 😉
Pisem, ze interier vyzera ako z dodavky.
Exterier sa celkom vydaril, i ked starsi Leon vyzera rozhodne ludskejsie, nez tento suchy kostrbaty aktualny rocnik.
Ano, medzi koncernovou flotilou je to jedno z lepsich rieseni, i ked.... prikazana uniformita to znacne kazi.
Leona som si obzrel aj nazivo zblizka a maju s Giuliettou presne vymenene pozicie - AR je krajsia nazivo, nez na foto; Seat je krajsi na foto, nez nazivo.
Exterier sa celkom vydaril, i ked starsi Leon vyzera rozhodne ludskejsie, nez tento suchy kostrbaty aktualny rocnik.
Ano, medzi koncernovou flotilou je to jedno z lepsich rieseni, i ked.... prikazana uniformita to znacne kazi.
Leona som si obzrel aj nazivo zblizka a maju s Giuliettou presne vymenene pozicie - AR je krajsia nazivo, nez na foto; Seat je krajsi na foto, nez nazivo.
jiskra se vytratila od té doby, co alfa nevypadá jako Rapid Octavia nebo Fábia......
díky bohu za to že tu jiskru nemá >😁
díky bohu za to že tu jiskru nemá >😁
Desingem to nebude, koule tomu chybí... ;-\
JJ je to taková jitrnice bez masa. A sloupek tlustej jak prase, že se za něj schová i Tatra s vlekem, jediná schůdná motorizace je nafta, protože jezdit za 10 lehkou nohou s 1.8 nechci. 147 v roce 2000 to byla jiná mela. Jako fiat by ušla ;o)
vyrobit auto ( alfu ) ktore bude uspesne aj mimo talianska tak to mozu s ich automobilovym priemyslom rovno zabalit.... giuliettta je pekne auto... ale co z toho ked takmer cela produkcia sa predava len doma v taliansku a v eu o toto auto nie je zaujem... takto sa alfa nepozbiera.... chce to konecne auto ktore sa uchyti v celej europe nielen v italii ..... keby skodovka bola uspesna len v cechach a nikde inde v eu tak by tiez skrachovala ... talianom to proste akosi nejde .... skoda ;-\
[odkaz] 😲 :😉
V té barvě na pračky ještě víc vynikne ten nechutný ksicht, který se snaží Alfy unifikovat do retra. Fiat ten už jede jen po retru, těším se na nové Ducato 500. Zato 159 má čumák , který se bude těžko překonávat. Prostě jako 100ka po devět sekund.
Mě se naopak čumák ve stylu Lancie Lybra, nebo starého Scorpia líbí...není to stádo...ale uznávám je to věcí vkusu a asi budu v menšině 😉
Asi budeš. Sice to není "stádo", jak ty tvrdíš, ale zdařilé to fakt není. Upřímně bych se na to každé ráno koukat nechtěl 😉
Leda, že bych chodil k Julče vždy zezadu, tam nemá chybu >😁
Leda, že bych chodil k Julče vždy zezadu, tam nemá chybu >😁
toto je snad este horsi pohlad [odkaz] [odkaz] 8-s
maska je posadena hrozne nizko, poznavacia znacka je asymetricky umiestnena, svetla su male podivneho tvaru, je tam vela plechu okolo svetiel na maske a celom predku.....
zadne klucky skryte vo dverach vyzeraju hrozne... alfe by sa hodili nejake pekne chromovane normalne klucky vzadu [odkaz]
interier ma tiez svoje muchy.... je tam co zlepsovat...
ono by to chcelo rovno uz novy model >😁 :yes:
maska je posadena hrozne nizko, poznavacia znacka je asymetricky umiestnena, svetla su male podivneho tvaru, je tam vela plechu okolo svetiel na maske a celom predku.....
zadne klucky skryte vo dverach vyzeraju hrozne... alfe by sa hodili nejake pekne chromovane normalne klucky vzadu [odkaz]
interier ma tiez svoje muchy.... je tam co zlepsovat...
ono by to chcelo rovno uz novy model >😁 :yes:
Jsi úplně vedle, těžko od korejce, aby ocenil italský auto...tohle není korejská rejže >😁
Si este viac mimo, nez ten trulo pred tebou.
Ako ma skryta klucka dveri vyzerat hrozne? Splietas 2na3 .Naco viditelne klucky dozadu??? je to lepsie, ako to je.
Maska nie je nizko, pozri si to nazivo na ulici a nie na minifoto od asfaltu.
Asymetricka znacka nie je problem; mimochodom znacka by tam ani nebola, az by sme mali pravidla USA, pripadne je mozne pouzit nalepku/ O.i. majitelia sportakov ju dopredu nedavaju ani u nas, akurat to spati celo auta.
Svetla su male? uz je jasne, ze mas problem s ocami....
Ako ma skryta klucka dveri vyzerat hrozne? Splietas 2na3 .Naco viditelne klucky dozadu??? je to lepsie, ako to je.
Maska nie je nizko, pozri si to nazivo na ulici a nie na minifoto od asfaltu.
Asymetricka znacka nie je problem; mimochodom znacka by tam ani nebola, az by sme mali pravidla USA, pripadne je mozne pouzit nalepku/ O.i. majitelia sportakov ju dopredu nedavaju ani u nas, akurat to spati celo auta.
Svetla su male? uz je jasne, ze mas problem s ocami....
Interiér má Giulietta pěkný, ale hodnotný úplně není. Tam je skutečně prostor pro zlepšení. Nejvíce se al mi líbí "...plasty s povrchem odolným proti poškrábání" a bohužel na to mohu říct jediné - je to potřeba. A řady tlačítek jako z letadla je škoda, ty zrovna vypadají dobře. Jsem zvědavý, jestli všechny verze dostanou rádio s obrazovkou, případně jak bude vypadat jinak.
A doplněk k diskuzi zde - Giulietta GTA tady chybí, ale sám bych si ji přesto nekoupil, co mám mi stačí.
A doplněk k diskuzi zde - Giulietta GTA tady chybí, ale sám bych si ji přesto nekoupil, co mám mi stačí.
Marně se v tom červeném a bílém obrázku snažíš najít něco, co je ti naprosto cizí. Civíš na tu fotku znovu a znovu, nechápeš - nežiješ. Primky hlásí deset hodin, je čas jít do hajan.
Zvedá se ti tep jak při pohledu na vydařenou brunetu, a víš, že teď potřebuješ jen jedno, Omegy. Rozjeď stopky a jeď!
Zvedá se ti tep jak při pohledu na vydařenou brunetu, a víš, že teď potřebuješ jen jedno, Omegy. Rozjeď stopky a jeď!
Italští designoví voborníci by potřebovali stáž v Mazdě, je to sranda, tolik obdivných výkřiků k nepovedené Giuliettě, hledání všechno možného (od jižansky vřelého designu (cituji jednoho místního blba) až pro Evropana nezbytných "emocí" (asi když Evropan první neděli po výplatě jede k babičce na oběd, potřebuje na to šlápnout, potřebuje ty "emoce") ... a pak přijdou japončíci s jejich tzv. podivně korejsko asijským designem, který je nám Evropanům přeci tak vzdálený a neuchopitelný ... a bum, jen tak mimochodem přijede něco jako Mazda 3, anebo nový Auris / Corolla, a každý "Evropan" jen čumí ...
Máš-li na to ty pravý "koule", nemůžeš nad ničím jiným přemýšlet. :yes: 😉
Bravo Alfo, Julča se ti povedla.
Delta je opravdu jen nafouklé Bravo, Giulietta je zcela samostatný model.
Seděl jsi vůbec někdy v Giuliettě?
Jezdil si s ní? A jezdil si s ní i déle než při zkušebce kolem showroomu?
Nebo si jen zoufale přeješ, aby to, co píšeš byla pravda?
😉
Motory - ty jsou poplatné době vzniku. Chápu, že srovnání foukané 1,8ky s klasickým šestiválcem v GTA může být zavádějící, ale ber v potaz celou motorovou nabídku. Zde netřeba mít připomínek. V mnohém jsou nabízené motorizace lepší než například dřívě nabízené TS. Jako krok zpět bych je tedy rozhodně nenazval, prostě zcela běžná "oběť" downsizingové "zelené" politiky.
Srovnání sportovního kupé GTV s relativně praktickým rodinným hatchbackem není na místě, vždyť Giulietta je na trhu pouhé tři roky...
Ano, v porovnání s dřívějšími šťavnatými modely s velkoobjemovými atmosférami se Julča může zdát "bez koulí", to můžu uznat.
Automobilky potrebuju vyrabat stale viac kusov, taky je ekonomicky trend.
A lidi jsou různí. Třeba já dávám přednost cestě Q.V. před cestou GTI (myslím teď provedení Golfa, ne toho tlachala tady...)
😉
Jsou prostě lidi, co jim vyhovuje auto, které zvednku sice vypadá skoro stejně jako "normální", ale jede jinak!
A kromě toho - normální Alga je vedle normálního VW prostě "brus" sama o sobě.. z čehož už vyplývá, že odlošnost vrcholné verze prostě musí být nižší...
To je asi jako když tuším Chevrolet omračoval nárůstem prodejů o 289%... když jeden rok prodáš 600 aut, tak to jde... když prodáváš 200tis, už to není tak jednoduchý... a když prodáváš milion - tak už je to prostě vyloučený.
😉
Osobně se mi Giulietta nelíbí ani vnějškem, ale interiér mi přijde doslova ošklivý. Opěvování interiéru není na místě, zpracování interiéru je typicky alfácky odbyté (ale na to jsme leta zvyklí; ostatně asi ne náhodou připomíná Lancera Evo IX). Pravda, Alfa taky nikdy nebyla o plastech, ale o technice (zejména podvozku).
Pojem "nemá koule" bych trochu upravil: z hlediska jízdy je Giulietta skoro nudná. Nudná je proto, že má téměř dokonalý podvozek. Neznám auto v daném segmentu s lepší kinematikou. Motor TBi se chová trochu jako ropák tím, že má plynulý "tach focpoda". Když to srovnám s 147 GTA, u níž do 40000/min nebylo prostě nic, tak zase - je to dokonalý až nudný. Ale na každým výjezdu ze zatáčky to GTAčku dá obkládek. To auto je tak dobře postavený z hlediska agregátů a podvozku (včetně brzd), že působí nudným a ospalým dojmem. Nestříkají z něj emoce, prostě člověk otočí volantem a jede přesně tam, kam má. Na stopkách je to ale sakra dobrý, protože zatáčení a zároveň brzdění na rozbitým a uskákaným povrchu zvládá víc než výborně při velmi vysokým tempu. Pokud vynecháme trakci, myslím si, že čistě kinematicky je to skoro lepší než STi nebo Evo (ale samozřejmě tomu proti nim chybí trakce a výkon).
Doufejme, že druhá generace bude mít novou motorovou řadu TBi, která by měla pocházet z nové továrny a měla by přeci jen být zase trochu dál (hlavně snad opustí ta mizerná turba KKK a přejdou na Garretty řady GT28; to by mooooc prospělo). Každopádně je potěšitelné, že se zase pod kapoty AR vrátilo poctivý italský železo místo bláta made in GM.
Třeba se ale ještě dočkáme i verze sedan s pohonem všech kol (akorát by v ní byl žádoucí lepší motor, než jak se to nyní prodává v US). Ostatně Sergio dávno pochopil, že čím víc byla Alfa Alfou (a míň unifikovaným Fiatem), tím lepší byly i prodeje. Bylo by divný, kdyby to modelem QV končilo (jak píšete, 1750 TBi je spíš dobrý standard, než nějaký vrchol).
A stabilizace, stabilizace... největší průser Giulietty... doufejme, že se u dvojky už nebudou muset štípat dráty...
S auty evidentně nemáš žádné zkušenosti, když dokážeš napsat, že 3.2 Busso má "dole sílu buldozeru a nahoře výkon BMW".
Vezmi si 147 GTA, zajeď si s ní na válcovou zkušebnu brzd a podívej se na ten graf, který ti z tý Mahy vyleze. A zkus porovnat s Giuliettou 1750 TBi.
Pak možná pochopíš, jaký nesmysl jsi tu napsal a jak trapně to vidí ten, kdo ví, o čem se bavíme.
Max. výkon Giulietty QV je 227 koní při 5550/min, GTA má max. výkon 242 koní při 6750/min.
Proto je v zatáčkovitých tratích QV o 1-1,5 s/km rychlejší než GTA, kde je navíc citelný úbytek výkonu v závislosti na ujetých kilometrech (na 100 000 km je průměrný úbytek Bussa 43 koní, u QV je průměrný úbytek kolem 21 koní).
Giulietta QV je ovlivněna malým komerčním turbem KKK, ale výrazně lze zlepšit různými kompletními a odladěnými kity (turbo + výfuk + sání + ECU; u dražších + vačky a vstřiky) za cenu mírného zhoršení průběhu v nízkých otáčkách, ale výrazného zlepšení ve středním a vyšším pásmu = ten motor je velmi dobře laditelný. Busso 3.2 je laditelný poměrně draho a každý jeden kůň navíc přijde na dvou- až třínásobek koně získaného z TBi.