Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 15:06
Alfa Romeo Giulietta je jedním z nejkrásnějších vozů niží střední. Itálie, to byla, je a vždy bude mekkou kvalitního designu a Julča je jejím vrcholným dílem a to co se exteriéru, tak i interiéru týká. Přidej k tomu kvalitní materiály, skvělé motory a pocit vyjímečnosti a prémiovosti je na světě.
Máš-li na to ty pravý "koule", nemůžeš nad ničím jiným přemýšlet. :yes: ;-)
Bravo Alfo, Julča se ti povedla.
Avatar - Emel
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Emel
| 2. 9. 2013 15:44
Ano, Giulietta je super... ale vrchol italského designu? Ne, to určitě ne, přední světla ve stylu 159 mi sedí rozhodně lépe.
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 15:55
Ano, domnívám se, že je to tak. Světla 159ky jsou také velmi originální, ale nemyslím si, že by k celkovému designu Guilietty seděly. Navíc lze ocenit designovou odlišnost v rámci jedné značky. Z toho, co zde některé značky v rámci designové unifikace předvádějí, my není zrovna dvakrát dobře.
Avatar - wakantanka
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
wakantanka
| 2. 9. 2013 16:02
So vsetkym napisanym suhlasim. Lenze ja v nej stale vidim rebrandovane Bravo. Aj ked ju dost pozmenili aj v interieri. Ale inac prajem Alfe viac podobnych modelov.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Arese
| 2. 9. 2013 18:41
Pokud se týká technické spojistoti s Bravem, jsi vedle - Giulietta má úplně jinou podvozkovou platformu a jiné zavěšení, které jsou o světelné roky lepší než Bravo a taky o světelné roky lépe jezdí :yes:
Avatar - wakantanka
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
wakantanka
| 2. 9. 2013 20:04
Arese mal som skor na mysli urcity opticky zaklad. Tak ako z Brava predlzenim vznikla Delta, po urcitych mensich upravach skeletu je i Julca. Co nemala byt vyhrada len skoda ze sa v Alfe neodviazali viac. Inac k technike ci podvozku nemam vyhrady.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MariAchi
| 3. 9. 2013 08:20
Fakt nevím, jak se ti to dá vysvětlit, ale Alfa Romeo Giulietta a Fiat Bravo jsou úplně jiná auta jak technicky, tak designově.
Delta je opravdu jen nafouklé Bravo, Giulietta je zcela samostatný model.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Arese
| 3. 9. 2013 09:03
Sorry, ale pořád jsi Wakantanko nic nepochopil. O jakých "menších úpravách skeletu" to proboha mluvíš?!. V případě transformace Brava na Deltu to tak skutečně lze říci (prodloužení rozvoru), ale Giulietta je ÚPLNĚ NOVÁ KONSTRUKCE. Společné s ostatními modely koncernu Fiat má jen motory (částečně). Jinak se jedná o vůz naprosto jiné (mnohem vyšší) technické úrovně. Podvozková platforma Julči je zcela nová, má zadní víceprkovou nápravu, o světelné roky dokonalejší řízení než Bravo a je lehčí a přitom daleko tužší než u Brava, navíc má i lepší využití obestavěného prostoru atd. Tak už se prosím konečně prober!
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
gtv6
| 2. 9. 2013 22:46
nemá, má jen vzadu nezávislé zavěšení ( moc se mě nelíbí, takovej paskvil) , ve předu mc pherson z brava. Na podvozek 147/156 nemá ani ve snu.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
ericn
| 2. 9. 2013 18:34
Naprostý souhlas, mít Julča předek ze 159, vypadá skvěle :yes: Předek to zbytku auta kazí. Bok, zadek i interiér je ok ;-)
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
jossalito
| 2. 9. 2013 16:08
Seděl jsi vůbec v té Giuliettě? Zrovna interiér a jeho zpracování totiž nijak zvlášť perfektní není. V segmentu je několik (!) modelů, kteří jsou v této disciplíně dále. A právě tady ta "prémiovost", o které ty píšeš, dostává dost na zadek.
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 16:11
Jasné, díky za info ;-)
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
jossalito
| 2. 9. 2013 16:18
Nemáš zač, taky by ses někdy mohl zvednout od PC a jít něco zkusit na vlastní kůži.
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 16:20
Hele s lidma tvého typu se tu nehodlám dohadovat a ani s tebou nehodlám diskutovat.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
jossalito
| 2. 9. 2013 16:21
Jistě, každý má možnost posoudit sám, kde je pravda. Nechť si to jde každý zkusit. Já strach o to, co jsem zde napsal, nemám. :-!
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 16:22
To já taky ne.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
ericn
| 2. 9. 2013 19:50
Tak proč mu na tu otázku normálně neodpovíš? ;-)
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 19:59
viz. moje reakce 16:20
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
ericn
| 2. 9. 2013 20:48
A to ti přijde jako normální odpověď? Mě ne. Jossalito je někdy trochu na hraně s názory, ale diskutovat se s ním dá, když máš argumenty ;-)
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 21:26
To je diskuze, reagovat zde budu na co nebo koho uznám za vhodné já. ;-)
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MariAchi
| 3. 9. 2013 08:23
Tak reaguj na mně:

Seděl jsi vůbec někdy v Giuliettě?
Jezdil si s ní? A jezdil si s ní i déle než při zkušebce kolem showroomu?
Nebo si jen zoufale přeješ, aby to, co píšeš byla pravda?
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 3. 9. 2013 09:19
Samozřejmě nejen seděl, ale i jezdil a rozhodně dýl než si myslíš.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Ja Prvni 123
| 4. 9. 2013 17:03
protože je to jelito.. všichni ho tady známe.
;-)
Avatar - Emel
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Emel
| 2. 9. 2013 22:06
V rámci mainstreamu nevím o žádném. Pokud jsi na technicistní pojetí, pak možná Audi A3... ale v Giuliettě nevidím důvod si na cokoli stěžovat.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MirekGTA
| 2. 9. 2013 19:19
V něčem se s tebou souhlasit dá, ale zdaleka ne ve všem. Giulietta se mi docela libí a patří vzhledově k tomu nejlepšímu ve své třídě a dá se krásně vyladit díly od profi úpravců, ale to jde i Mi-To a viděl jsem takto upravené Mi-To, které se sériovou verzí nedá vůbec srovnávat. A to je první zásadní chyba - dříve stačilo koupit Ti paket a Alfa byla vymazlená a jakákoliv jiná úprava byla ke škodě. Interiér není oproti konkurenci špatný, ale na dřívější interiéry zkrátka nemá. Z motorů se za Cuore Sportivo dá tak nějak považovat jen 1.7Tbi, ale pro většinu alfistů to stejně nemá koule. A to je ten zásadní problém - nemá to koule! Svezl jsem se ve tvé vysněné QV a byl jsem dost natěšenej, ale na * jsem si z toho teda nesedl. Možná to sice patří k tomu lepšímu v porovnání s konkurencí, ale od Alfy to je rozhodně krok zpět. ve svém okolí vím o dost lidech, co se si přeje sehnat nějaké zachovalé GTV s V6tkou, ale o nikom, kdo by toužil po Giuliette :-( Na Giuliettě bohužel dneska není nic, co by vyvážilo vyšší cenu.
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 19:36
Tebou prvně jmenovaný problém bych já jako problém neviděl. Proč hanit čistotu stylu sériové verze, které i bez větších úprav vypadá stále prakticky nejlépe ve své třídě? Kdo chce odlišnost, může zvolit QV a vzhledu to výrazně prospěje. Nebo jak jsi správně psal, kdo by vyloženě chtěl, má možnost úprav.
Motory - ty jsou poplatné době vzniku. Chápu, že srovnání foukané 1,8ky s klasickým šestiválcem v GTA může být zavádějící, ale ber v potaz celou motorovou nabídku. Zde netřeba mít připomínek. V mnohém jsou nabízené motorizace lepší než například dřívě nabízené TS. Jako krok zpět bych je tedy rozhodně nenazval, prostě zcela běžná "oběť" downsizingové "zelené" politiky.
Srovnání sportovního kupé GTV s relativně praktickým rodinným hatchbackem není na místě, vždyť Giulietta je na trhu pouhé tři roky...
Ano, v porovnání s dřívějšími šťavnatými modely s velkoobjemovými atmosférami se Julča může zdát "bez koulí", to můžu uznat.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MirekGTA
| 2. 9. 2013 20:30
ale QV na pohled zůstává úplně stejná. To i VW s GTI dal do svého vrcholného modelu víc emocí :-( Giulietta je sice vcelku hezká, ale sportovní vzhled nemá - je spíš dělaná pro holky. Prostě chybí v nabídce pořádný sedan a kombík, ale Giulietta jako stěžejní model nemá majitelům většiny dřívějších modelů co nabídnout a ty bohužel utečou jinam, maximálně si doma budou hýčkat nějaký to starý GTV
Avatar - grifith
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
grifith
| 2. 9. 2013 20:32
Jako názor to respektuji :-)
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
GTI
| 2. 9. 2013 20:41
Trefa :yes:
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Makovnik
| 2. 9. 2013 23:44
"dřívějších " majitelov je tak malo, ze si AR nemoze dovolit urobit auto len pre nich. Z toho by urcite nevyzili.
Automobilky potrebuju vyrabat stale viac kusov, taky je ekonomicky trend.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MirekGTA
| 3. 9. 2013 18:29
co si to napsal za kravinu??? Když budu brát jen dobu nedávnou, tak to jsou modely 156,147, GT, GTV, 166, 159, Brera... jen 156tek se vyrobilo mraky, bohužel krom 147čky se dá říci bez náhrady. 159tka byl průšvih - auto sice napohled hezké a vcelku kvalitní, ale velká váha a né moc Cuore Sportivo motory zapříčinily, že se prodejní úspěch 156tky prostě nekonal...
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Ja Prvni 123
| 4. 9. 2013 17:10
hmm.. ale to je víc problém strýců v Bruselu, než zrovna Julči.
A lidi jsou různí. Třeba já dávám přednost cestě Q.V. před cestou GTI (myslím teď provedení Golfa, ne toho tlachala tady...)
;-)
Jsou prostě lidi, co jim vyhovuje auto, které zvednku sice vypadá skoro stejně jako "normální", ale jede jinak!
A kromě toho - normální Alga je vedle normálního VW prostě "brus" sama o sobě.. z čehož už vyplývá, že odlošnost vrcholné verze prostě musí být nižší...
To je asi jako když tuším Chevrolet omračoval nárůstem prodejů o 289%... když jeden rok prodáš 600 aut, tak to jde... když prodáváš 200tis, už to není tak jednoduchý... a když prodáváš milion - tak už je to prostě vyloučený.
;-)
Avatar - Emel
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
Emel
| 2. 9. 2013 22:12
Vyšší cenu oproti čemu? Pokud vezmu to, jak dobře Giulietta jezdí, brzdí. zatáčí a vypadá... vezmu základ za 380 a podívám se na motorizaci (1.4T) a výbavu... docházím k závěru, že je to nadstandardní auto za standardní mainstreamové ceny.
Avatar -
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
| 3. 9. 2013 10:44
"Nemá koule"... Nevím, zda bych to takto formuloval.
Osobně se mi Giulietta nelíbí ani vnějškem, ale interiér mi přijde doslova ošklivý. Opěvování interiéru není na místě, zpracování interiéru je typicky alfácky odbyté (ale na to jsme leta zvyklí; ostatně asi ne náhodou připomíná Lancera Evo IX). Pravda, Alfa taky nikdy nebyla o plastech, ale o technice (zejména podvozku).
Pojem "nemá koule" bych trochu upravil: z hlediska jízdy je Giulietta skoro nudná. Nudná je proto, že má téměř dokonalý podvozek. Neznám auto v daném segmentu s lepší kinematikou. Motor TBi se chová trochu jako ropák tím, že má plynulý "tach focpoda". Když to srovnám s 147 GTA, u níž do 40000/min nebylo prostě nic, tak zase - je to dokonalý až nudný. Ale na každým výjezdu ze zatáčky to GTAčku dá obkládek. To auto je tak dobře postavený z hlediska agregátů a podvozku (včetně brzd), že působí nudným a ospalým dojmem. Nestříkají z něj emoce, prostě člověk otočí volantem a jede přesně tam, kam má. Na stopkách je to ale sakra dobrý, protože zatáčení a zároveň brzdění na rozbitým a uskákaným povrchu zvládá víc než výborně při velmi vysokým tempu. Pokud vynecháme trakci, myslím si, že čistě kinematicky je to skoro lepší než STi nebo Evo (ale samozřejmě tomu proti nim chybí trakce a výkon).
Doufejme, že druhá generace bude mít novou motorovou řadu TBi, která by měla pocházet z nové továrny a měla by přeci jen být zase trochu dál (hlavně snad opustí ta mizerná turba KKK a přejdou na Garretty řady GT28; to by mooooc prospělo). Každopádně je potěšitelné, že se zase pod kapoty AR vrátilo poctivý italský železo místo bláta made in GM.
Třeba se ale ještě dočkáme i verze sedan s pohonem všech kol (akorát by v ní byl žádoucí lepší motor, než jak se to nyní prodává v US). Ostatně Sergio dávno pochopil, že čím víc byla Alfa Alfou (a míň unifikovaným Fiatem), tím lepší byly i prodeje. Bylo by divný, kdyby to modelem QV končilo (jak píšete, 1750 TBi je spíš dobrý standard, než nějaký vrchol).
A stabilizace, stabilizace... největší průser Giulietty... doufejme, že se u dvojky už nebudou muset štípat dráty...
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MirekGTA
| 3. 9. 2013 19:01
si mě docela pobavil, Alfa měla krásné interiéry a ty nové tak beru jako krok zpátky. Oproti GTA je ale QV slabý odvárek a to můžu napsat opravdu ze své vlastní zkušenosti a pokud napíšeš, že u GTA do 4000 nebylo nic, tak si v tom asi nikdy neseděl - to není nějaký vysokootáčkový dvoulitrový čtyřválec, ale velkoobjemová V6tka, která se sebere od 1000ot a zcela právem se o tom motoru říká - dole síla buldozeru a nahoře výkon BMW a když na semaforech dám omylem trojku, tak to skoro nepoznám, když jedu na klid, tak se rozjíždím na dvojku a pak řadím rovnou šestku, není kopec, který by šestka neudolala - myslíš, že to QV dokáže???
Avatar -
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
| 5. 9. 2013 17:03
Co na to napsat?
S auty evidentně nemáš žádné zkušenosti, když dokážeš napsat, že 3.2 Busso má "dole sílu buldozeru a nahoře výkon BMW".
Vezmi si 147 GTA, zajeď si s ní na válcovou zkušebnu brzd a podívej se na ten graf, který ti z tý Mahy vyleze. A zkus porovnat s Giuliettou 1750 TBi.
Pak možná pochopíš, jaký nesmysl jsi tu napsal a jak trapně to vidí ten, kdo ví, o čem se bavíme.
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
MirekGTA
| 5. 9. 2013 19:40
já nesmysly na rozdíl od tebe nepíšu, protože za 1. ten slogan o buldozeru jsem si nevymyslel, ale je to slogan novinářů, kteří to auto testovali a je to přesný, 2. GTA mám už 5let a vím o čem mluvím, za 3 v QV jsem testoval, protože mě to auto hodně zajímalo a můžu srovnávat a jednoznačně do těch tvejch 4000 ot je to zhruba srovnatelný, ale nad 4000 má GTA jasně navrch, ale napsat, že GTA do 4000 nemá nic jasně dokazuje, že si to auto viděl možná maximalně z rychlíku a ani o něm nic nečetl, natož aby si v něm jel - tam nic takového jako nějaká hranice otáček, kdy se neděje nic a pak začíná peklo není - prostě to jde hned od spoda a nad 4000 už jen graduje, 1000-1500 otáček mi stačí na šestku aby se to auto zcela plynule na 6tku rozjelo (cca 40km/hod) ...viz první test co jsem na netu otevřel: Už při nastartování má motor neodolatelný zvuk, který při jízdě v nižších otáčkách přechází do temného dunění způsobujícího husí kůži a nad 4000 ot/min přechází do vyšší tóniny, která ale už není tak efektní, což se ale rozhodně nedá říci o akceleraci. Díky velkému točivému momentu se GTA rozjíždí skvěle již z nízkých otáček a umožňuje předjíždět bez nutnosti vytáčet motor, to pravé ale přichází až se zmíněnou změnou zvuku.. a tak že já bych tě vrátil do reality - u 1.7TBi to jede do 4000 jako GTA, nad 4000 se nic zvláštního neděje >:D
Avatar -
KRÁL NIŽŠÍ STŘEDNÍ
| 10. 9. 2013 16:52
Giulietta QV má při 2500/min. o 29 koní víc, při 3500/min má QV o 36 koní víc, při 4500/min. má QV o 24 koní víc, při 5570/min mají obě naprosto shodný výkon.
Max. výkon Giulietty QV je 227 koní při 5550/min, GTA má max. výkon 242 koní při 6750/min.
Proto je v zatáčkovitých tratích QV o 1-1,5 s/km rychlejší než GTA, kde je navíc citelný úbytek výkonu v závislosti na ujetých kilometrech (na 100 000 km je průměrný úbytek Bussa 43 koní, u QV je průměrný úbytek kolem 21 koní).
Giulietta QV je ovlivněna malým komerčním turbem KKK, ale výrazně lze zlepšit různými kompletními a odladěnými kity (turbo + výfuk + sání + ECU; u dražších + vačky a vstřiky) za cenu mírného zhoršení průběhu v nízkých otáčkách, ale výrazného zlepšení ve středním a vyšším pásmu = ten motor je velmi dobře laditelný. Busso 3.2 je laditelný poměrně draho a každý jeden kůň navíc přijde na dvou- až třínásobek koně získaného z TBi.
Ovšem...
Adam Novák
| 2. 9. 2013 15:19
...mnohem hezčí a lepší volba je Škoda Rapid Spaceback. Pokud se Vám nechce čekat, tak je pak jasná volba Volkswagen Golf :-!
Avatar - grifith
Ovšem...
grifith
| 2. 9. 2013 15:21
Vítej po prázdninách, už zase ve zvláštní, kde jsi dostal i net? To se máš >:D :yes:
Ovšem...
Adam Novák
| 2. 9. 2013 15:43
Ne - na gymnáziu v tercii ;-)
Avatar - grifith
Ovšem...
grifith
| 2. 9. 2013 15:51
Jasně, tak se tomu teďka říká? To se omlouvám >:D
Avatar - Dinar
Ovšem...
Dinar
| 2. 9. 2013 17:28
Hm, ódu na julču se 159kou v avataru tipuju tak na kvartu. >:D
Avatar - grifith
Ovšem...
grifith
| 2. 9. 2013 17:35
To víš, dneska jsem šel poprvé do školky ;-)
Avatar - Emel
Ovšem...
Emel
| 2. 9. 2013 22:12
No každopádně je to o level výš, než původní příspěvek ;-)
Avatar - Dinar
Ovšem...
Dinar
| 3. 9. 2013 06:40
No, vždyť jo, píšu přece kvarta. :-) ;-)
Ovšem...
Adam Novák
| 2. 9. 2013 18:17
To znamená jakoby osmá třída. To bys měl vědět ;-)
Ovšem...
novice
| 4. 9. 2013 00:20
Ve tvem veku bys uz mel mit aspon trochu rozum.
Avatar - 3_diamanty
Ovšem...
3_diamanty
| 2. 9. 2013 16:11
teba tu akosi dlho nebolo vidiet.... kde si bol v , nebodaj v egypte? >:D

skoda len ze sa podaril navrat domov ;-\
Ovšem...
Adam Novák
| 2. 9. 2013 18:18
Byl jsem velmi zaneprázdněný a neměl jsem čas. Nyní jsem tu však zpět, a se svými radami jsem tu znovu pro Vás!!!
Avatar - grifith
Ovšem...
grifith
| 2. 9. 2013 18:20
Radit v oblasti automobilismu mohou ti, kteří již něco s auty najezdili. V osmé třídě to asi velké terno nebude...
Avatar - Dinar
Ovšem...
Dinar
| 3. 9. 2013 06:41
Kolikrát to není terno ani od těch, co snad řidičák mají. ;-)
Avatar - grifith
Ovšem...
grifith
| 3. 9. 2013 09:30
Jo to je věc druhá
Avatar - patrikw
Ovšem...
patrikw
| 2. 9. 2013 20:25
Vlastička sa vrátila >:D
Ovšem...
Arese
| 2. 9. 2013 17:25
Marně přemýšlím, jak na tuto Novákovu provokaci zareagovat a nepoužít přitom žádné sprosté slovo.... :no: :no: :no:
Ovšem...
jossalito
| 2. 9. 2013 17:56
Vidíš, povedlo se ti to. >:D :yes:
Ovšem...
Adam Novák
| 2. 9. 2013 18:19
>:D :yes:
Ovšem...
MirekGTA
| 2. 9. 2013 19:26
..nehul tu trávu >:D
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 17:32
Čas je neúprosný a dokonale ukazuje, že design je kupodivu asi nejslabším článkem Giulietty. Příď snad dokonce aspiruje na první místo pro úlet desetiletí. Ovšem, tohle tu jistě není tajemstvím, co mě však velmi překvapilo, bylo to, že v rámci prázdninového cestování jsem na zahraničních cestách několik Giett potkal a zklamán jsem vlastně byl i ze zádi. Neznám poměry v kabině, ale nahoře píše kolega Jossalito, že uvnitř to žádné velké "karpáčo" není. Jossalito ví a zná, není důvod o jeho zjištění pochybovat.

Těžko to soudit, na jednu stranu by člověk tolik chtěl, aby se Alfě něco povedlo, na druhou stranu je nutno otevřeně si napsat, že auto je úspěšné jenom tak, jak je... úspěšné. A Gietta na nějaký mimořádný sukces nevypadá ani náhodou.

Nezbývá než doufat v... ALVWA ROMEO :yes: :-!
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 17:38
Takže jsi nám tu napsal tvůj názor na vzhled Giulietty a o ostatních částech této AR nemáš ponětí, ale nezbývá než doufat... Tak doufej ;-)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 17:44
Podle toho, co tu od tebe čtu, ty nemáš ponětí ani o tom ;-)
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 17:49
Ale nepovídej, ty už jsi zase na něco přišel sám nebo ti pro změnu někdo poradil? ;-)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 17:58
Pro změnu mi nikdo neporadil, ale Jossalito zde jistě věrně popsal, jak nahlížet na vnitřek Gietty. Dokonale to zapadá do mých zjištění. Jestliže jsou tu doslovné skvosty - BMW1, AUDI A3, a MB-A, asi težko tu můžeš zaujmout designově jedním z nejslabších modelů alfy za dvacet let. A to ti snad ani nebudu vhánět slzy do vočí modelem Mi-To 8-s >:D ;-)
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 18:04
Tak jsem rád, že tu uznáš, že ti stačí jen názor někoho a bez vlastní zkušenosti něco odsoudíš... Holt teoretik a designový rádce. Své designové favority jsi zde vyjmenoval a já s tebou nesouhlasím. Nic víc, nic míň. Do očí mě slzy nevženeš, i o tom Mitu psát můžeš, ale zase pouze v rovině vlastní teorie. ;-)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 18:08
Jossalito není někdo, je to dlouholetý kolega a jeho zkušenost s auty je velmi bohatá. Nemusíš si tu hrát na muže se železnou maskou, tvůj (ne)vkus je tu obecně známý - ty ceníš design Mita... to stačí, nemyslíš >:D ;-)
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 18:12
To víš, jsem rád, že se s někým dokážeš poplácávat po ramenou. Tak až si zase něco někde od někoho přečteš, tak to vezmi jako fakt. Nepřemýšlej, nezkoušej, to by bylo nejspíš nad tvé schopnosti. To se se nedá nic dělat, tokat s tvým "dokonalým nezpochbnitelným vkusem" zde opravdu nehodlám.
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 18:17
Neplácám se tu s nikým po ramenou, vím ovšem kdo tu má mozek a zkušenosti, a kdo jen barevný avatar s autíčkem.
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 18:19
Víš, znáš. Teoreticky.
ALVWA ROMEO
Gilgit
| 2. 9. 2013 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 19:39
Vidím, že ti to šroubuje v hlavě, avšak špatným směrem. Ano, kolega Jossalito je dlouholetý diskusní kolega. Nehledej za tím nic patologického, jde o přirozený respekt k vědomostem kolegy. Ber prostě na vědomí, že kolega Jossalito je člověk, který zde dlouho a dobře píše, a zná auta, na rozdíl zase třeba od jiného diskutéra, který má jen barevné autíčko v avataru a prská tu kolem sebe jak klučina na písku, kterému někdo zašlápl jeho plechovou alfu na setrvačník :-)
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 19:57
Kdo nemá názor shodný s tvým, prská, je diskuzním prosťáčkem atd. Jo musíš se smířit s tím, že jen se svými příznivci zde diskutovat nebudeš. Jsem rád, že se ti avatar líbí. :-)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 20:01
Nevšiml jsem si, že bys tu kdy napsal respektuhodný názor. Jak, že se mi líbí to autíčko? Domýšlíš si naivity na své úrovni. Autíčko je mi ukradené, jen poukazuji na to, že ten barevný snímek autíčka je asi tak tvůj zdejší diskusní vrchol >:D
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 20:08
Tak mě ani tak nejde o to, aby mě takový teoretik jako ty respektoval. Z toho nic moc nemám. Dlouhé texty s povrchním obsahem nechám jiným. ;-) Až začnes psát i z vlastní zkušenosti, bude to mít váhu. Teoriím zdar
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 20:38
Pokud by mělo mít váhu výhradně psaní z vlastní zkušenosti, pak ty bys tu musel mít v psaní zaracha na následujících deset let >:D Nestřílej si ještě k tomu všemu, co tu předvádíš, vlastňáky.
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 20:41
Výhradně? No špatně čteš co píšu.... ;-)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 20:52
Nemůžeš vydávat za zkušenost své sezení v isofixu, to bys tu dojal i vrátnýho >:D
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 20:55
máš recht blboune ;-)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 21:08
Copak, puberta se ti ozvala pod srdíčkem? >:D Tak kolik, 16? Dinar to dneska trefil, viď >:-[]
Avatar - grifith
ALVWA ROMEO
grifith
| 2. 9. 2013 21:28
Ty opravdu nestojíš za smysluplnou reakci blboune.
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 21:30
>:D Já to tušil, a Dinar to dnes nahoře trefil >:-[]
ALVWA ROMEO
Makovnik
| 3. 9. 2013 14:44
Uz na tebe dojatie aj vidiet.
Avatar - Kuban
ALVWA ROMEO
Kuban
| 3. 9. 2013 08:59
vrána k vráně??? já bych řekl že spíše moucha k něčemu hnědému sedá.
Avatar - Kuban
ALVWA ROMEO
Kuban
| 3. 9. 2013 08:58
tvá zjištění se omezují jen na osobní zkušenst se škodou 120 a vše ostatní jsi viděl jen z časopisů.....

už sem na tebe několikrát reagoval, autosalony jsou otevřené a máš možnost se tam posadit!!! To je ale na tvou línou * moc Háj level....

takže si s jossalitem porovnávejte čísla z katalogů, mi ostatní se půjdeme posadit a projet se.
ALVWA ROMEO
ericn
| 2. 9. 2013 18:02
Tak s tím se dá souhlasit i nesouhlasit. Pokud jde jen o design, souhlasím s tím, že přední část je přinejmenším divná. Ta vypouklá přední světla rozhodně sportovně ani krásně nevypadají a nějak mi k autu vůbec nepasují. Kde ale GTI naprosto nesouhlasím, je zadní část Giulietty - je výrazně sportovní a velmi povedená, škoda jen toho předku, že není ve stylu 159. Rázem by tohle auto aspirovalo na nejsportovnější design ve třídě :yes:
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 18:04
Jo, myslím, že to vidíš dobře. No, já to přesně takhle měl do letošních prázdnin, několikrát jsem za alfou jel a sám sebe se ptal, kam se vytratila ta jiskra. Fakt.
ALVWA ROMEO
Arese
| 2. 9. 2013 18:38
Předek Julčy (hlavně světla) mohl být určitě mnohem lepší, ale i přes to se jedná o designový skvost. A také technický - motory, podvozek, řízení - to vše je super a i nabídka prostoru a velikost kufru nejsou k zahození. Škoda jen té vyšší ceny...
ALVWA ROMEO
ericn
| 2. 9. 2013 18:53
Jo ten předek, btw k té ceně - jen tak jsem mrknul do konfigurátoru a se slušnou výbavou a motorem 1.4T Multiair 170k jsem se dostal na nějakých 680tis Kč (ceníkovka). Zas tak hrozné to neni, ale vedle jsem postavil nový Leon FR 1.8TSI 180k a s daleko lepší výbavou jsem byl o 60tis níže (stále ceníková cena).

Můžeš namítnout, že Alfa neni jen o ceně, je to srdíčko. Nicméně v případě Leonu, který mě v nové generaci osovuje daleko víc,bych vůbec neváhal a bral právě jej :yes:
ALVWA ROMEO
Makovnik
| 2. 9. 2013 20:48
Leon je sterilny unifikat s horsimi materialmi a vsednejsim interierom.
Zrovnat vybavu a motor je jedna vec, zrovnat vsak celkovy dojem z auta druha.

Leon ma zaujimavo riesenu akurat hornu cast palubovky s budikmi, od lava po pravy krajny vyduch stredoveho panelu, zvysok vsak (najma vzadu) vyzera ako uzitkova dodavka.
Giulietta je celkom inde.
ALVWA ROMEO
ericn
| 2. 9. 2013 21:02
Tak v tom s tebou nesouhlasím, podle mě je nový Leon dost povedený. Rozhodně jak dodávka nevypadá, je to jedno z nejhezčích aut koncernu a rozhodně snese srovnání s Giuliettou ;-)

Netrvdím, že je Alfa horší, jen se mi u ní nelíbí (dle mě naprosto tupý) design přední časti vozu. Leon má pěkný čistý design bez výrazných slabin, je vyvážený. Nicméně ti to vnucovat nebudu. Ber to jako můj názor a moje preference ;-)
ALVWA ROMEO
Makovnik
| 2. 9. 2013 23:57
Pisem, ze interier vyzera ako z dodavky.
Exterier sa celkom vydaril, i ked starsi Leon vyzera rozhodne ludskejsie, nez tento suchy kostrbaty aktualny rocnik.
Ano, medzi koncernovou flotilou je to jedno z lepsich rieseni, i ked.... prikazana uniformita to znacne kazi.

Leona som si obzrel aj nazivo zblizka a maju s Giuliettou presne vymenene pozicie - AR je krajsia nazivo, nez na foto; Seat je krajsi na foto, nez nazivo.
ALVWA ROMEO
MariAchi
| 3. 9. 2013 10:11
Interiér Leonu srovnání s Giuliettou nesnese, ale zase jak který.
Giulietta v základu je peklo a ani detaily nepomáhají, to auto je třeba vyšperkovat, jinak působí nedodělaně.
A faktem je, že vyšperkovaných Giuliett potkáš opravdu málo...
Avatar - Enzo
ALVWA ROMEO
Enzo
| 2. 9. 2013 18:42
Jiskra se nevytratila, tam problém nebude, problém je asi v tobě...
Avatar - Kuban
ALVWA ROMEO
Kuban
| 3. 9. 2013 09:07
jiskra se vytratila od té doby, co alfa nevypadá jako Rapid Octavia nebo Fábia......

díky bohu za to že tu jiskru nemá >:D
ALVWA ROMEO
MariAchi
| 3. 9. 2013 10:06
Je to tak. Giulietta vypadá, jako udělaná z donucení.

Osobně jsem jel nejčastěji 1,4T/125kW + TCT a QV a musím říct, že za Leona, nebo Golfa bych neměnil, ale spíš je v tom nostalgie.
Konkrétně to QV jako imagemaker absolutně selhalo :-(
ALVWA ROMEO
MirekGTA
| 2. 9. 2013 19:31
Desingem to nebude, koule tomu chybí... ;-\
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 19:44
S koulema souhlas. No, co se týká designu, ta příď je vskutku "čudná".
Avatar - Kuban
ALVWA ROMEO
Kuban
| 3. 9. 2013 09:08
máš pravdu, koule má ten kdo si koupí nebo opěvuje Rapida.
ALVWA ROMEO
Makovnik
| 2. 9. 2013 20:49
"Koule" musi mat ten, co do nej sada. Giulietta je zenska. Potrebuje chlapa.
ALVWA ROMEO
gtv6
| 2. 9. 2013 22:54
JJ je to taková jitrnice bez masa. A sloupek tlustej jak prase, že se za něj schová i Tatra s vlekem, jediná schůdná motorizace je nafta, protože jezdit za 10 lehkou nohou s 1.8 nechci. 147 v roce 2000 to byla jiná mela. Jako fiat by ušla ;o)
ALVWA ROMEO
GTI
| 2. 9. 2013 23:15
:-)
ALVWA ROMEO
MariAchi
| 3. 9. 2013 10:13
Za 10 s lehkou nohou s 1,8?
Myslíš QV?
Avatar - Kuban
ALVWA ROMEO
Kuban
| 3. 9. 2013 08:55
to snad ne >:D >:D :no: :no: naštěstí existuje svoboda a každý má vkus jinde, ale vzhledem k faktu že i zarytí VWčkáři a škodovácí mluví o alfe po stránce designu dobře, jsou tvé komentáře jen TROLLING..... nic víc nic míň....
ALVWA ROMEO
MariAchi
| 3. 9. 2013 10:15
Od tebe ten trolling sedí.
Avatar - 3_diamanty
Pokial sa talianom nepodari
3_diamanty
| 2. 9. 2013 19:52
vyrobit auto ( alfu ) ktore bude uspesne aj mimo talianska tak to mozu s ich automobilovym priemyslom rovno zabalit.... giuliettta je pekne auto... ale co z toho ked takmer cela produkcia sa predava len doma v taliansku a v eu o toto auto nie je zaujem... takto sa alfa nepozbiera.... chce to konecne auto ktore sa uchyti v celej europe nielen v italii ..... keby skodovka bola uspesna len v cechach a nikde inde v eu tak by tiez skrachovala ... talianom to proste akosi nejde .... skoda ;-\
Pokial sa talianom nepodari
kundalini_it
| 2. 9. 2013 21:23
Asi máš milnou představu kolik AR prodá aut v Itálii. Myslím že cca 1000ks v srpnu není téměř celá produdce....
SVĚT V OBRAZECH
GTI
| 2. 9. 2013 21:04
[odkaz] :-O :*)
Avatar - KANKUNEN
SVĚT V OBRAZECH
KANKUNEN
| 2. 9. 2013 21:15
V té barvě na pračky ještě víc vynikne ten nechutný ksicht, který se snaží Alfy unifikovat do retra. Fiat ten už jede jen po retru, těším se na nové Ducato 500. Zato 159 má čumák , který se bude těžko překonávat. Prostě jako 100ka po devět sekund.
SVĚT V OBRAZECH
GTI
| 2. 9. 2013 21:17
:yes:
SVĚT V OBRAZECH
kundalini_it
| 2. 9. 2013 21:28
Mě se naopak čumák ve stylu Lancie Lybra, nebo starého Scorpia líbí...není to stádo...ale uznávám je to věcí vkusu a asi budu v menšině ;-)
SVĚT V OBRAZECH
ericn
| 2. 9. 2013 21:59
Asi budeš. Sice to není "stádo", jak ty tvrdíš, ale zdařilé to fakt není. Upřímně bych se na to každé ráno koukat nechtěl ;-)

Leda, že bych chodil k Julče vždy zezadu, tam nemá chybu >:D
SVĚT V OBRAZECH
kundalini_it
| 2. 9. 2013 22:33
nejdřív zezadu a pak zepředu >:D
Ale u nás parkuje zrovna jedna bílá Julča a já jí nemám co vytknout...vždycky se ohlídnu a nejsem sám ;-)
Avatar - 3_diamanty
SVĚT V OBRAZECH
3_diamanty
| 2. 9. 2013 21:57
toto je snad este horsi pohlad [odkaz] [odkaz] 8-s

maska je posadena hrozne nizko, poznavacia znacka je asymetricky umiestnena, svetla su male podivneho tvaru, je tam vela plechu okolo svetiel na maske a celom predku.....

zadne klucky skryte vo dverach vyzeraju hrozne... alfe by sa hodili nejake pekne chromovane normalne klucky vzadu [odkaz]

interier ma tiez svoje muchy.... je tam co zlepsovat...

ono by to chcelo rovno uz novy model >:D :yes:
SVĚT V OBRAZECH
kundalini_it
| 2. 9. 2013 22:31
Jsi úplně vedle, těžko od korejce, aby ocenil italský auto...tohle není korejská rejže >:D
SVĚT V OBRAZECH
Makovnik
| 2. 9. 2013 23:50
Si este viac mimo, nez ten trulo pred tebou.

Ako ma skryta klucka dveri vyzerat hrozne? Splietas 2na3 .Naco viditelne klucky dozadu??? je to lepsie, ako to je.
Maska nie je nizko, pozri si to nazivo na ulici a nie na minifoto od asfaltu.
Asymetricka znacka nie je problem; mimochodom znacka by tam ani nebola, az by sme mali pravidla USA, pripadne je mozne pouzit nalepku/ O.i. majitelia sportakov ju dopredu nedavaju ani u nas, akurat to spati celo auta.

Svetla su male? uz je jasne, ze mas problem s ocami....
SVĚT V OBRAZECH
pargi
| 3. 9. 2013 09:15
On je známý mnohem závažnějším problémem 8-s
Avatar - Hafol
SVĚT V OBRAZECH
Hafol
| 3. 9. 2013 11:50
Jseš, ale úplně vedle. Pobavil jsi mě stejně, jak u tvé kritiky MB S . Jenže když učuráváš z tohoto [odkaz]
A tohoto [odkaz]
>:D
SVĚT V OBRAZECH
pargi
| 3. 9. 2013 09:08
>:D Civic hadr
Giulietta
honzaV_AR
| 2. 9. 2013 21:17
Interiér má Giulietta pěkný, ale hodnotný úplně není. Tam je skutečně prostor pro zlepšení. Nejvíce se al mi líbí "...plasty s povrchem odolným proti poškrábání" a bohužel na to mohu říct jediné - je to potřeba. A řady tlačítek jako z letadla je škoda, ty zrovna vypadají dobře. Jsem zvědavý, jestli všechny verze dostanou rádio s obrazovkou, případně jak bude vypadat jinak.

A doplněk k diskuzi zde - Giulietta GTA tady chybí, ale sám bych si ji přesto nekoupil, co mám mi stačí.
Giulietta
kundalini_it
| 2. 9. 2013 21:25
Mě přijde stávajicí interiér v pohodě...kvalitou nic extra, ale ani nic low...
Na obrázcích nový vypadá o dost hodnotnějším dojmem ale Maserati...
Giulietta
gtv6
| 2. 9. 2013 22:55
prostě fiat, na pohodu...
... ALFA OMEGA ...
Oldass
| 2. 9. 2013 22:04
Marně se v tom červeném a bílém obrázku snažíš najít něco, co je ti naprosto cizí. Civíš na tu fotku znovu a znovu, nechápeš - nežiješ. Primky hlásí deset hodin, je čas jít do hajan.

Zvedá se ti tep jak při pohledu na vydařenou brunetu, a víš, že teď potřebuješ jen jedno, Omegy. Rozjeď stopky a jeď!
Italští designoví voborníci ...
mozgog
| 3. 9. 2013 19:40
Italští designoví voborníci by potřebovali stáž v Mazdě, je to sranda, tolik obdivných výkřiků k nepovedené Giuliettě, hledání všechno možného (od jižansky vřelého designu (cituji jednoho místního blba) až pro Evropana nezbytných "emocí" (asi když Evropan první neděli po výplatě jede k babičce na oběd, potřebuje na to šlápnout, potřebuje ty "emoce") ... a pak přijdou japončíci s jejich tzv. podivně korejsko asijským designem, který je nám Evropanům přeci tak vzdálený a neuchopitelný ... a bum, jen tak mimochodem přijede něco jako Mazda 3, anebo nový Auris / Corolla, a každý "Evropan" jen čumí ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku