Pokud se podívám do ulic USA pak nevidím důvod, proč by mini stylu Pandy nebylo v USA populární stejně tak jako stylovky od Lancie. Osobně tomu fandím, protože dogma o ryze a pouze 6-metrových korábech jezdících za velkou louží je přeci jen trochu přehnané. Fiat :yes::yes:
Taka Panda tam moze byt stylovka:)) Aj Mito:) Ale len s najsilnejsimi motormi, aby ich zlte taxi nedostalo na semaforoch:) Sice ked tam pridu este Fiaty, v tych zapchach to bude jedno:) Ale predstava Pandy, GP ci MiTa uprostred Manhattanu...no neviem:) Ale zas taky Amik nepostrehne, ze nova Alfa a Lanica je prestylizovany Fiat...:)
Pokud vím, tak nedávno svolávali do servisu i toyoty yaris - nový model, kvůli hořlavé protihlukové výplni u sloupků a bylo to doloženo i dost případy, kdy to opravdu shořelo. Když se holt nezadaří, je fuk zda jde o fiat nebo o cokoliv jiného. ;-)
Chlápče sa neztrápnuj tu takto verejne...My máme Fiat Punto už 14 rok a nieje tam ani zmienka po hrdzi, čo sa o Felícii ne dá povedat.. 8-s Má najazdené 100 000km BEZ poruchy!!!Jazdilo sa sním v meste takže o to viac bolo zatažované...A celých 10 rokov parkovalo pod holým nebom..TAK ČO TU TREPEŠ!!!
Poznám majitela-nekecám -čo má rovnaké punto a má najazdené 400 000km!!!Čestné slovo!!! >:-[]
Fiat forever :yes:
punto I. generácie je na tom s antikoróznou úpravou naozaj dobre...keď to porovnáme s dobovou konkurenciou (felícia, escort, golf III) tak je na tom dokonca výborne :-!
Tak abych to uvedl na pravou miru Fiat byl v uplnych *** diky uno a tipu,uno rezlo nehoraznou rychlosti,rekl bych ,ze i Felina je na tom lepe,proto musel udelat radikalni krok, musel postavit male auto,ktere zvedne Fiat zase na nohy a tim autem se stalo Punto,ktere bylo evropskym autem roku,podotykam,ze Punto 1. se vyrabi od roku 1994 s pozinkovanou karoserii a to ze u nas jezdi same rezave Fiaty tomu moc neverim a kdyz jo,tak jde take o to,ze vic nez polovina jsou dotahle bouracky poskladane s Thaiwan dilu,a pak se neni cemu divit!!!Mame doma punto 1.7Td ,250tkm a slape jak hodinky a zivot nema nejlehci,tahalo do nedavna vleky apod a pohoda!!!On neni Fiat jako Fiat naburena hujda,ktera hnije nebo nebourany ,ktery neshnije!!!A jinak nove Grande Punto je dle meho nejpeknejsi auto dane tridy,takze ja bych pomlcel byt dotycnym clocvekem,protoze ti co maji z Fiaty zkusenost vi,ze to vubec tak neni,leda by to byl zase nejaka hujda a i ty cesi kupuji!!!Fiatum zdar!
Tak ako napríklad VW nemá pre US trh nič ponúknuť, tak o Fiat to platí dvojnásobne. Pokiaľ sa za týmto v skutočnosti neukrýva vstupenka na mexický a brazílsky trh, tak nám padne ďalšia automobilka :-(
Golf, Jetta, Beetle a Transporter byl vždycky dobrý artikl v US, takže o to bych strach neměl. Samozřejmě, že evropské automobilky byly vždycky dražší, takže těžko konkurují 2x větším parníkům za poloviční cenu.
Golf, Jetta, Beetle sa asi predávajú lepšie v Južnej Amerike ako v USA, ale ak na bohatom americkom trhu považuješ za úspech, že mnohonásobne väčšia a bohatšia populácia kupuje cca 8-násobok toho, čo sa predá v CZ, tak budiš.
Amerika je síce krajina neobmedzených možností, ale stále tam nekúpiš nové 9-metrové auto za 8tis. USD >:D takže nie, 2x väčšie parníky za polovicu sa nekonajú ;-) Ale majú sa američania zabiť, keď dokážu vyrábať podstatne lacnejšie, ako európania? >:D
v prvom rade amíci nezvyknú žužlať plasty takže tam ušetria majland..golf v edícii "emerika" bez mäkčených plastov sa nerobí takže nemajú na čom ušetriť
tiež si nepotrpia na veci ako dsg, dvojité preplňovanie a neviemčoešte..tieto veci sa musia z niečoho zaplatiť, amíkom stačí keď to ich vozítko má 5 stupňový automat a motor OHC, to je znak moderny..
No, to je v podstatě to o čem občas píšu i já, jen jinak "řečeno"...
VW tam nemůže (cenově) konkurovat např. v Evropě vyrobeným Golfem, domácí produkci včetně v "americe" vyráběných japonských značek...
Cenový rozdíl např. mezi Golfem a Corolou, nebo Civicem je
v USA mnohem větší, než jsme zvyklí tady v Evropě...
Cenníkové ceny Jetty sú od 17,500,-USD za 2,5-liter, Civic s nám známou 1,8-čkou ale len 5-stupňovou prevodovkou je za cca 15,500,-USD. Realita je však taká, že VW poskytuje ďaleko vyššie zľavy na predajni, takže v reáli tie ceny nebudú od seba veľmi ďaleko.
Bez ohľadu na mäkčené plasty - nájde sa tu niekto, kto mi rozumne vysvetlí, prečo rovnaká Jetta u nás stojí viac ako dvojnásobok?
Chrysler nabízel pod značkou Dodge všelicos, např. Mitsubishi, Hyundai a teď i Nissan Tiida, takže nevidím důvod proč by na středoamerické trhy nemohli s nějakým jen mírně upraveným Fiatem. Dodge prodává taky Mercedes Sprinter - nástupce by mohlo být Ducato nebo Daily. Krom toho by nástupci Dodge Caliber/Jeep Patriot mohli být na podlahové plošině Fiata s fiaťáckými motory (2,4 od Mitsu/Hyundai fakt není nic moc). A velký Diesel se Fiatu vyplatí taky jen, když bude montovaný taky do Chryslerů/Jeepů/Dodgeů pro Evropu. Navíc by Fiat mohl získat nějaké zajímavé auto 4x4 větší než Sedici. K tomu připočítejte prodeje vlastních aut, nemyslím, že to bude s čísly kdovíco, ale lepší než tam nebýt vůbec. Kvůli kurzu Eura se vyplatí auta v USA přímo montovat, jinak s cenou neobstojí. Co se týče kvality prodávají se v USA podstatně horší auta než Fiat. A z mojí vlastní zkušenosti vím že Fiat na tom není s kvalitou výrazně hůř než ostatní evropské automobilky.
Croma, Fiat Croma - v Evrope jedno z nejlepsich a nejvic podcenovanych Combi vubec, by mohlo mit v Americe uspech. Amerika ale potrebuje trochu Showeffect, tak coz tomu dat takhle spetku Maserati ??
No Italove musi opustit svou poledni siestu - rano jeste plni elanu, po sieste uz zapomeli co rano planovali.......... :-!
mám grande punto 1.4 Turbo a v žádném případě si nemůžu na nic naříkat, je to můj čtvrtý fiat, prostě design grande punta je krásný, ne jako nějaká beztvará krabice...a motor?? jedna báseň, to se vždy diví ochcávkáři, jak jim 1.4 turbína natrhne těm jejim hrochtadlům 1.9 TDI zadek....