Videa
...tento predok na toto auto ubija. Nemali to takto zprznit. Mohli dat novu masku, upravit naraznik, ale svetla pred FL mu davali punc originality. A celkovo to dokopy ladilo viac. Pre mna krok spat.
Nemám slov. Dokonalý FL. Dokonalá harmonie ostře řezané plastiky obličeje anotektičky s tělem baculky. Šlo tyhle dva světy spojit lépe?
Buďme k sobě upřímní, jestli se někdo odváží ke kritice tohoto misteného veledíla, měl by znát jednu starou pravdu - Škoda nikdy nenaleje podmíru.
Bravo Škoda :yes: :yes: :yes: 😉
Buďme k sobě upřímní, jestli se někdo odváží ke kritice tohoto misteného veledíla, měl by znát jednu starou pravdu - Škoda nikdy nenaleje podmíru.
Bravo Škoda :yes: :yes: :yes: 😉
Aj som dúfal, že je to myslené ironicky, ale zrejme nie.
Tu je môj rebríček najhorších faceliftov od Škody za posledné obdobie😒br />
1. miesto: facelift Octavie II - Doteraz mám pocit, že Kabaň naschvál sprznil Ingenlathov perfektný dizajn aby potom vynikol ten jeho pri 3. generácií. Nerozumiem tomuto počinu, asi Kabaň dostal za úlohu zjednotiť dizajn Octavie II s Fabiou.
2. miesto: facelift Yeti - opäť zmes oblín a hrán, zadné partie, hlavne svetlá sú oblé, predné partie naopak hranaté. Vyzerá, že zabudli na spätné zrkadlá, ktoré mohli zhranatiť. Opäť, nasilu facelift, ktorým sa za každú cenu snažia o modelovo jednotný dizajn, ale pôvodnú formu zabili. Pri fl. Dacie Duster sa o to nesnažili a spravili dobre.
3. miesto: facelift Superbu liftback - predné partie, sú celkom v poriadku, ale zadné zabíja šikmý prelis na 5. dverách. Tento prvok je v poriadku pri low coste Rapid, ale na vlajkovej lodi škodovky to pôsobí hrozne lacno.
Nuž, robiť kvalitné facelifty nie je sranda.
Tu je môj rebríček najhorších faceliftov od Škody za posledné obdobie😒br />
1. miesto: facelift Octavie II - Doteraz mám pocit, že Kabaň naschvál sprznil Ingenlathov perfektný dizajn aby potom vynikol ten jeho pri 3. generácií. Nerozumiem tomuto počinu, asi Kabaň dostal za úlohu zjednotiť dizajn Octavie II s Fabiou.
2. miesto: facelift Yeti - opäť zmes oblín a hrán, zadné partie, hlavne svetlá sú oblé, predné partie naopak hranaté. Vyzerá, že zabudli na spätné zrkadlá, ktoré mohli zhranatiť. Opäť, nasilu facelift, ktorým sa za každú cenu snažia o modelovo jednotný dizajn, ale pôvodnú formu zabili. Pri fl. Dacie Duster sa o to nesnažili a spravili dobre.
3. miesto: facelift Superbu liftback - predné partie, sú celkom v poriadku, ale zadné zabíja šikmý prelis na 5. dverách. Tento prvok je v poriadku pri low coste Rapid, ale na vlajkovej lodi škodovky to pôsobí hrozne lacno.
Nuž, robiť kvalitné facelifty nie je sranda.
Musim zcela souhlasit s pumpkinem, aplikace nového designového směru na starý se povede jen zřídka, své o tom ví především Ford a teď i Škoda. Zajímalo by mi, jestli to Kabaň dostal příkazem nebo je s tim takhle opravdu spokojenej...
A správně je možnost A. Designéra vždy limitují požadavky značky. Když se podíváš na Petera Schreyera, tak ten byl omezován. Nyní u Kie má volné ruce a jde to vidět. Když vezmu Thomase Ingenlatha, tak on a jeho tým u škody napáchali pomalu zlo (Roomster, F2...) a u Volva to letí až nad tím člověk slintá. I sebelepší designér je v kejlu, když musí kreslit podle toho, jak automobilka píská. 😄
To "zlo" je oproti úspechu, ktorý v podstate Ingenlath Škode priniesol zanedbateľné.
Len na také všeobecné pripomenutie čo všetko vzniklo pod Ingenlathovým vedením😒br />
Fabia Paris: [odkaz] (pôvodný dizajn Fabie pod vedením Dirka van Braeckela)
Fabia RS: [odkaz]
Ahoj: [odkaz]
Superb: [odkaz]
Tudor: [odkaz]
Roomster (predstava vs. realita): [odkaz]
[odkaz]
Octavia II: [odkaz]
Yeti (predstava vs. realita): [odkaz] [odkaz]
Fabia II: [odkaz]
Ako vidieť, sú to autá s rôznym zameraním a s nezameniteľnou identitou. Od elegantného coupé Tudor až po utilitárny low cost Ahoj. V praxi to už bohužiaľ nebolo aplikované. Dnes sa všetky modely Škoda pokúšajú o čo najväčšiu dizajnovú príbuznosť, čím ale trpí ich vlastná identita...jednoducho... Škoda
Len na také všeobecné pripomenutie čo všetko vzniklo pod Ingenlathovým vedením😒br />
Fabia Paris: [odkaz] (pôvodný dizajn Fabie pod vedením Dirka van Braeckela)
Fabia RS: [odkaz]
Ahoj: [odkaz]
Superb: [odkaz]
Tudor: [odkaz]
Roomster (predstava vs. realita): [odkaz]
[odkaz]
Octavia II: [odkaz]
Yeti (predstava vs. realita): [odkaz] [odkaz]
Fabia II: [odkaz]
Ako vidieť, sú to autá s rôznym zameraním a s nezameniteľnou identitou. Od elegantného coupé Tudor až po utilitárny low cost Ahoj. V praxi to už bohužiaľ nebolo aplikované. Dnes sa všetky modely Škoda pokúšajú o čo najväčšiu dizajnovú príbuznosť, čím ale trpí ich vlastná identita...jednoducho... Škoda
U VW Group mají i designeři hierarchii. Rozhodně nebyl na vrcholu. To není jen o klasickém vedení, změny, nebo identitu může mít nařízené od nadřazeného designera. Třeba u Audi jsou/ byli tři - celé skupiny, skupiny Audi (kam patří i Lamborghini) a samotného Audi. Pak mají nějaké specializace (jako interiéry). Mají jich tam jak much. 😄
Já měl zato, že Kabaň nemá s faceliftem OII společného prakticky vůbec nic...A na rovinu, já bych dal na první místo toho Yetiho.
petrumr
joo, už to tak chodí, kukuč musel jít pryč, nebot vyhláška hovoří jasně.Ještě zakázat provoz tych aut, co mají zadní mlhu uprostřed.
Gilgit
Minulý týden na jednom autosalonu v Cíne oficiálne predstavili verzi modelu Yeti, která se bude vyrábet v Cíne a která je o ca. 6 cm delsí nez evropská verze. Jakto, ze o tom Auto.cz nerefuje. Kde udelali soudruzi z AutoBlesk.cz chybu. Ze by to proste nemeli kde opsat?
To, že se v Číně bude prodávat delší Yeti, se obecně ví, články tu byly. A za druhé, proč psát o autě, které se tady stejně nedá koupit?
O indickém Rapidu se taky psalo a už se o něm nepíše. Není důvod.
[odkaz]
[odkaz]
O indickém Rapidu se taky psalo a už se o něm nepíše. Není důvod.
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Takze inteligentní odpoved jako vzdy. Tak si to rozebereme😒br />
1.
Já vím, ze se to obecne ví, ze se v Cíne bude prodávat delsí Yeti. Krome toho je fakt, ze to auto je opticky zcela stejné jako to evropské az na tech pár centinemtru navíc a dodatecné modelové jméno v cínstine. Ale na serveru, který píse o kazdé blbosti, pokud má neco spolecného se Skodou, bych informaci o oficiálním predstavení ocekával. O nábehu výroby nové Octavie v Indii tady byly hned dva clánky - jeden na bázi tiskové zprávy Skody, druhý o tom, ze indický fotograf vyfotografoval novou Octavii, jiz dobre známou v Evrope, nekolik hodin pred indickou premiérou.
2.
Proc psát o aute, které se tady nedá koupit? O autech, které se v CR nedají koupit, ne na Auto.cz píse pravidelne. Nevsiml jsem si, ze by ses proti tomu kdykoliv vyvslovil.
3.
Skoda Auto je dulezitá domácí firma, i kdyz patrí zahranicnímu kapitálu, a Skoda je dulezitá znacka, takze bych ocekával, ze se o takových tématech psát bude.
4.
Takze je to tak. Kdyby tu poznámku tady napsal nekdo jiný nez já, tak by ses tezko negativne ozval. Ale protoze jsem autorem já, který si dovoluje kritizovat tebe a hlavne tvého prítelícka GTI, který slintá (a mozná i neco horsího) nad kazdou zmínkiu o Skode a Koncernu, tak jsi se oozval proti. Pruhledná, ubohá a primitivní reakce. Nedávno jsi psal, ze jsi ve svých názorech konzistentní. A je to fakt.
1.
Já vím, ze se to obecne ví, ze se v Cíne bude prodávat delsí Yeti. Krome toho je fakt, ze to auto je opticky zcela stejné jako to evropské az na tech pár centinemtru navíc a dodatecné modelové jméno v cínstine. Ale na serveru, který píse o kazdé blbosti, pokud má neco spolecného se Skodou, bych informaci o oficiálním predstavení ocekával. O nábehu výroby nové Octavie v Indii tady byly hned dva clánky - jeden na bázi tiskové zprávy Skody, druhý o tom, ze indický fotograf vyfotografoval novou Octavii, jiz dobre známou v Evrope, nekolik hodin pred indickou premiérou.
2.
Proc psát o aute, které se tady nedá koupit? O autech, které se v CR nedají koupit, ne na Auto.cz píse pravidelne. Nevsiml jsem si, ze by ses proti tomu kdykoliv vyvslovil.
3.
Skoda Auto je dulezitá domácí firma, i kdyz patrí zahranicnímu kapitálu, a Skoda je dulezitá znacka, takze bych ocekával, ze se o takových tématech psát bude.
4.
Takze je to tak. Kdyby tu poznámku tady napsal nekdo jiný nez já, tak by ses tezko negativne ozval. Ale protoze jsem autorem já, který si dovoluje kritizovat tebe a hlavne tvého prítelícka GTI, který slintá (a mozná i neco horsího) nad kazdou zmínkiu o Skode a Koncernu, tak jsi se oozval proti. Pruhledná, ubohá a primitivní reakce. Nedávno jsi psal, ze jsi ve svých názorech konzistentní. A je to fakt.
Opět ve své vlastní boží prozřetelnosti a bohorovnosti jsi zapomněl, že tu z komára děláš velblouda. Tady se o modelech pro čínský trh nikdy nijak zvlášť nepsalo. Je k pláči, jak si nevidíš do vlastní huby. :-!
Gilgit
Tak ron slzy, kdyz musís. Co je komár a co velbloud rozhoduje bozský vsevedoucí jossalito. A starej se o vlastní hubu.
petrumr
proč se zajímáš o čínský trh?
Gilgit
Tvoje reakce je dost podivná, jako ostatne casto v tvém prípade, ale rád ti odpovím, i kdyz pochopení mnou napsaného bude zrejme nad tvoje síly.
O cínský trh se zajímám😒br /> 1. Protoze je to nejvetsí trh automobilu na svete
2. Protoze je to nejvetsí trh pro automobily znacky Skoda na svete
3. Protoze mne to proste zajímá
O cínský trh se zajímám😒br /> 1. Protoze je to nejvetsí trh automobilu na svete
2. Protoze je to nejvetsí trh pro automobily znacky Skoda na svete
3. Protoze mne to proste zajímá
Teď tě pánové redaktoři vypekli 😄, článek už je na hlavní 😄
Gilgit
To je fakt, vypekli. Po nekolika dnech si vsimli novinky, i kdyz jinak tady písou o kazdém nesmyslu spojeném se znackou Skoda s predstihem. Ale já jsem jenom rád, ze mne vypekli, protoze je jenom dobre, kdyz se tady objeví texty, které trochu rozsirují obzor ctenáru.
Stejne v tom ale má Bures jednu zásadní chybu, protoze to zase jenom opsal (samozrejme bez udání pramene) bez hlubsích znalostí nebo dodatecné reserse. Uvidíme, jestli na tu chybu prijde.
Stejne v tom ale má Bures jednu zásadní chybu, protoze to zase jenom opsal (samozrejme bez udání pramene) bez hlubsích znalostí nebo dodatecné reserse. Uvidíme, jestli na tu chybu prijde.
Gilgit
Soudruhu jossalito, na Auto.cz se objevil clánek o cínském Yeti. Takze cekám na tvoji reakci v diskusi pod tím novým clánkem ve smyslu "proc o tom písou". Vzdyt, jak víme od génia vsech géniu, "To, že se v Číně bude prodávat delší Yeti, se obecně ví, články tu byly. A za druhé, proč psát o autě, které se tady stejně nedá koupit?"
Nebo ti jenom vadilo, ze jsem na to upozornil já, a ted uz ti psaní o cínském Yeti nevadí? Uvidíme, jak zareagujes. Ted se totiz vybarví co jsi doopravdy zac.
Nebo ti jenom vadilo, ze jsem na to upozornil já, a ted uz ti psaní o cínském Yeti nevadí? Uvidíme, jak zareagujes. Ted se totiz vybarví co jsi doopravdy zac.
Pokazili, čo sa dalo. ;-\
tych gulatych svetiel ktore boli typickym yeti-ovskym poznavacim symbolom je skoda ;-\
akosi yeti stratil charizmu a sarm 😐
podla mna jeden z najhorsie prevedenych faceliftov skodovky za poslednych 10 rokov
kolega rohypnol to vyssie dobre napisal... hranaty anorekticky xicht s telom baculky.... nesedi to proste.... vyzera to hrozne.... hnus boze... ospravedlnujem sa za vyraz... ale neda mi to
mne sa toto pacilo ovela viac: [odkaz] 😒
vsetko speje do haja 😢
akosi yeti stratil charizmu a sarm 😐
podla mna jeden z najhorsie prevedenych faceliftov skodovky za poslednych 10 rokov
kolega rohypnol to vyssie dobre napisal... hranaty anorekticky xicht s telom baculky.... nesedi to proste.... vyzera to hrozne.... hnus boze... ospravedlnujem sa za vyraz... ale neda mi to
mne sa toto pacilo ovela viac: [odkaz] 😒
vsetko speje do haja 😢
Hlavně přední nárazník té "offroad" varianty vypadá dost nesourodě a levně. Obzvlášť ty pidimlhovky a černé plastové záslepky nad nimi. Jako by měl Kabaň padla a další den to už zapomněl dodělat.
A musím ještě poukázat na další ze série šméček od "píjár" oddělení Škody ve stylu Octavií s vypodloženými koly a stlačenými pružinami na autosalonech. Tentokrát jsou v hlavní roli začerněná okna u bílého auta. Nebo snad bude Škodovka prodávat nějaký paket Sunset ultra sahara plus s tak černými okny, že nepůjde vidět dovnitř? To je přece nelegální.
A musím ještě poukázat na další ze série šméček od "píjár" oddělení Škody ve stylu Octavií s vypodloženými koly a stlačenými pružinami na autosalonech. Tentokrát jsou v hlavní roli začerněná okna u bílého auta. Nebo snad bude Škodovka prodávat nějaký paket Sunset ultra sahara plus s tak černými okny, že nepůjde vidět dovnitř? To je přece nelegální.
tak jsem ho dneska viděl naživo. Projížděl po hlavní. No jak tak koukám na semafor, vidím něco stříbrného napříč projíždět, z boku nic, ze zadu koukám nějaké jiné, ahaaa, to je ten facelift 😉 Za ním ob dvě auta jel normální.
Takže shrnu to co jsem zahlédl: naživo nijak nic výrazného, jen ten prolis na zadku vypadal jak když Yeti někam nacouval, nebo se mu někdo ráno naboural do kufru...
tolik slavná inovace...
Takže shrnu to co jsem zahlédl: naživo nijak nic výrazného, jen ten prolis na zadku vypadal jak když Yeti někam nacouval, nebo se mu někdo ráno naboural do kufru...
tolik slavná inovace...
A rýpnutí do autora: Jsi pomalý, jeden nejmenovaný (páč jsem jeho jméno zapomněl) diskutér to video zveřejnil pod videem Rapida SB už před několika hodinami. >😒]